תכניות קשת
תגובות (227 תגובות ב-173 דיונים)
123. או ארצי מולדתי...
או ארצי מולדתי את הולכת פיפן, שברת לי את הלב לחתיכות קטנות, היה לנו חלום ועכשיו הוא אינו, ואני כל כך עצוב..... מאנשים שאין שום וכלום ושייכות למולדת.עיוורן טוטאלי אנשים בלי ארץ ולא מחוברים לקרקע עצובבב
* בינה   03/01/18 | 15:39
122. חבר כנסת בזיון!
נתניהו מכר את כולנו בהסכמים קואליציוני מהמושחתים שידעה המדינה. ואז מגיע חזן עם דיקלומים של ערס פצוע וזורק ומשתלח באיש חינוך בישראל שחושבאחרת ממנו. המדינה תמשיך לאכול חצץ עד שלא נלך לקלפי ונצביע העבודה -המחנה הציוני.צהוב?הצחקתנו.
* יובי   03/01/18 | 15:15
121. מחזקת את המנהל. יצאת גבר. מאופק. רהוט. אורן יצא קטן
* שרי   03/01/18 | 15:07
אזרחי
מחזקת את אמות הסיפים.....מנהל נקניקו
* שימון   03/01/18 | 17:54
120. בצבא "צהוב" זה כינוי לחייל מורעל וממושמע.
* אביב   03/01/18 | 14:34
לא מדויק
זה כינוי לאשכנזי.
* ווזווז   03/01/18 | 15:32
שנתנצל שאנחנו צהובים? למה? כי יש לכולכם רגשי נחיתות
* עוד 100 שנים לא תשתחחרו מהמרמרת שלכם   03/01/18 | 16:31
119. לצערי,
ניב רסקין התנהג כמו עכבר קטן. לא היה מסוגל לנהל דיון בצורה תרבותית ושקטה ולאפשר למנהל בית הספר לדבר. עד מתי יאפשרו לבריון הזה לבזות כל ראיון שבו הוא משתתף?.בושההההההההההההההה.
* אני   03/01/18 | 14:03
118. מביש. ככה מקדמים אלימות.
עזבו שמאל ימין, ועזבו את הדיון אפילו. אם נבחר ציבור, האיש שמייצג ציבור, מרשה לעצמו להשתלח ככה באיש חינוך, מנהל בית ספר - אז בואו לא נתמם כשהורים מרשים לעצמם להכות מורים ומטופלים שורפים אחיות. תרבות הדיון הפכה לשחור ולבן, ומי שלא בצד שלי אז הוא השטן. פשוט מביך.
* דניאל   03/01/18 | 13:59
117. ניראה את חזן כרוב כבוש בא לשכנע את החרדים להתגייס.
אני לא מבין מדוע הנכד שלך והבת שלך צריכים להתגייס.וחצי מהעם לא מעניין אותו צבא.מדוע הצבוע שעוד מעט יעמוד לדין על תקיפה אין לו בייצים לעמוד מול החרדים.בושה וחרפה למדינת אור לגויים.
* וולוולה   03/01/18 | 13:58
116. אורן חזן - לא יאומן כי יסופר
גם אני רוצה לחזק את ידיו של מנהל בית הספר. אורן חזן פשוט לא ראוי להיות חבר כנסת. חוסר יכולת לנהל דיון רק מתלהם כדי להופיע בכותרות. והעצוב הוא שזה עובד לו. המנהל לא אמר דבר וחצי דבר נגד הצבא או נגד גיוס ובהחלט תפקידו לחנך את הילדים לחשוב ולדעת להבדיל בעצמם בין רע וטוב. אורן חזן הוא באמת תת רמה
* יאג   03/01/18 | 13:45
115. מביש
בתי לומדת בעירוני ד, לכן אני מכיר את המנהל. מדובר באיש חינוך מהמעלה הראשונה. הלוואי עוד מיליון כאלה בחברה הישראלית. ומולו שוב הליצן הזה,ששוב מכוון לפריימריס הקרובים במרכז הליכוד... מה יהיה? אח"כ בוכים שהתדמית של הפוליטיקאי ברצפה... ולמערכת התכנית - אתם לא פחות אשמים. יכולתם למצוא מישהו קצת יותר מוצלח לדיון החשוב הזה.
* סאם   03/01/18 | 13:41
114. מביש
בתי לומדת בעירוני ד, לכן אני מכיר את המנהל. מדובר באיש חינוך מהמעלה הראשונה. הלוואי עוד מיליון כאלה בחברה הישראלית. ומולו שוב הליצן הזה,ששוב מכוון לפריימריס הקרובים במרכז הליכוד... מה יהיה? אח"כ בוכים שהתדמית של הפוליטיקאי ברצפה... ולמערכת התכנית - אתם לא פחות אשמים. יכולתם למצוא מישהו קצת יותר מוצלח לדיון החשוב הזה.
* סאם   03/01/18 | 13:41
113. אחלה. אז אחרי שהימין הקיצוני עשה דה לגיטימציה כמעט לכל תחום
עכשיו גם למנהל בית ספר שלא מתיישר עם הגישה המשיחית המטורללת ששוטפת אותנו. אורן חזן הוא אדם לא ראוי. לא רק בפוליטיקה - בהכל.ֿ ומי לעזאזל אתם אנשים שמשבחים אותו? חשבונות פקטיבים או אנשים טיפשים במיוחד? לא ראיתי את הילד המפונק של ביבי ושרה הולך לקרבי. הוא היה בדובר צהל לא? וזה שאתם מעוניינים שימשיכו לנדב את הילדים שלכם למות בשטחים כשהמנדב הראשי שולח ליצנים כמו אורן חזן לתקוף כל מי שרוצה לחשוב אחרת פשוט עושה אתכם אנשים גרועים והורים גרועים יותר.
* נועה   03/01/18 | 13:37
112. אחלה. אז אחרי שהימין הקיצוני עשה דה לגיטימציה כמעט לכל תחום
עכשיו גם למנהל בית ספר שלא מתיישר עם הגישה המשיחית המטורללת ששוטפת אותנו. אורן חזן הוא אדם לא ראוי. לא רק בפוליטיקה - בהכל.ֿ ומי לעזאזל אתם אנשים שמשבחים אותו? חשבונות פקטיבים או אנשים טיפשים במיוחד? לא ראיתי את הילד המפונק של ביבי ושרה הולך לקרבי. הוא היה בדובר צהל לא? וזה שאתם מעוניינים שימשיכו לנדב את הילדים שלכם למות בשטחים כשהמנדב הראשי שולח ליצנים כמו אורן חזן לתקוף כל מי שרוצה לחשוב אחרת פשוט עושה אתכם אנשים גרועים והורים גרועים יותר.
* נועה   03/01/18 | 13:37
111. אחלה. אז אחרי שהימין הקיצוני עשה דה לגיטימציה כמעט לכל תחום
עכשיו גם למנהל בית ספר שלא מתיישר עם הגישה המשיחית המטורללת ששוטפת אותנו. אורן חזן הוא אדם לא ראוי. לא רק בפוליטיקה - בהכל.ֿ ומי לעזאזל אתם אנשים שמשבחים אותו? חשבונות פקטיבים או אנשים טיפשים במיוחד? לא ראיתי את הילד המפונק של ביבי ושרה הולך לקרבי. הוא היה בדובר צהל לא? וזה שאתם מעוניינים שימשיכו לנדב את הילדים שלכם למות בשטחים כשהמנדב הראשי שולח ליצנים כמו אורן חזן לתקוף כל מי שרוצה לחשוב אחרת פשוט עושה אתכם אנשים גרועים והורים גרועים יותר.
* נועה   03/01/18 | 13:37
כן, הם מעוניינים
אוכלוסיית מאמיני ביבי זה גרסת ישראל לוויטטראש האמריקאי. רובם בכלל לא שולחים את הבנים ליחידות קרביות, אלו ההורים של כל עובדי הרס"ר ומש"קי הממטרה. אלו אנשים שקוראים "חמוץ" לאדם בשיעור קומתו של דוד גרסמן ששכל את בנו, כי הוא אשכנזי, ושומו שמיים סופר (מי צריך כאלה?) המדינה שלנו הולכת לעזאזל. ביבי והגועליזיציה שלו יורקים בפניו של המעמד הבינוני המשכיל שמחזיק את המדינה, ועל הדרך גם בקהל המאמינים השבוי.
* נמלול   03/01/18 | 17:11
110. אבל לא מלוכלך ולא עם פה ג'ורה
* אורן חזן גס רוח ומרשה לעצמו חוצפן   03/01/18 | 13:23
109. אבל מה זה "צהוב מיונז"? מה הפירוש?
(כי אני דווקא אוהבת מיונז.)
* מישי   03/01/18 | 13:20
הכוונה - בסלנג של חזן - למישהו רכרוכי
זה נאמר בלעג מתוך כוונה לבזות ולהשפיל ולהעליב
* אתי   04/01/18 | 16:03
108. איזה שינאה כלפי אשכנזים, נצטרך להתנצל שאנחנו בהירים
* כחולי עיניים ואשכנזים,מה נהיה כאן?מה עשינו   03/01/18 | 13:14
107. בושה, אבדה הבושה וכל פישר חזן) פותח פה על מנהל בי"ס
* לא לתת לו במה, עלה לו השתן   03/01/18 | 13:05
106. חזן עבר כל גבול, חצוף בוטה מגעיל, מי הוא חושב שהוא?
* להחרים אותו מראיונות בטלויזיה,נחצו קווים   03/01/18 | 12:59
105. חזן עבר כל גבול, חצוף בוטה מגעיל, מי הוא חושב שהוא?
* להחרים אותו מראיונות בטלויזיה,נחצו קווים   03/01/18 | 12:59
104. איך אנשיים יכולים להיות נגד המדינה.
* עופר   03/01/18 | 12:26
עופר
זה מה שאתה לא מבין האנשים האלה בעד המדינה הם הפטריוטים האמתיים ולא אלה שעכשיו בשילטון הם המפלגים את העם
* יהודה מזרחי   03/01/18 | 13:28
מסכימה עם עופר
* חלי   03/01/18 | 17:38
שוב אורן חזן במופע שנועד לסחוף אנשים בורים
ואם נסחפת אחריו ונעלבת שקראתי לך בור, אז אולי כדאי שתדע שהתיכון של המנהל שחזן דיבר אליו יכול להתגאות באחוז גיוס גבוה מאד ליחידות איכותיות. בקיצור אין קשר בין דבריו של חזן למציאות, סתם עוד מופע של אלימות מילולית שנועד לסחוף את מעריציו צמאי הדם.
* עצוב   03/01/18 | 13:51
103. דיקטטורה
אני שרתתי את המדינה שלוש שנים עם ממשלה כזאת אני מאד מצטער שעשיתי את זה חצי עם משרת ומפרנס חצי עם מדינה מושחתת אני מחנך את ילדיי לא לשרת בצבא ולא לתרום למדינה מאוכזב מאד מהמדינה בעשר שנים האחרונות וכן אם לא הייתי בן 53 הייתי עוזב את המדינה
* יהודה מזרחי   03/01/18 | 12:17
לפי מה שזכור לי גם בגיל 53 אפשר לעזוב את הארץ אז תרגיש חופשי
* ישראל היא המולדת   03/01/18 | 14:35
102. היו לי דמעות בצפייה. חזן מפחיד ממש, איטולה סטייל
חזן התבטא באופןו אלים- פתח בעלבונות, במקום להתייחס לטיעון טען שהמנהל לאט ציוני (מי שמך, איש קזינו, להגדיר ציונות?), וכשהמנל הציג נתונים מרשימים מאד לגבי גיוס בתיכון שלו (כמעט כולם מתגייסים, כמעכל מי שיכול הופך לוחם והבנות לוחמות...), הוא פשוט אמר שהעובדות הן בטוח שקרים... מחזה מזעזע של סתימת פיות ואלימות מילולית מהזן הנחות ביותר. חזן מחליט לאן הילדים האלו ילכו למות בצה"ל. מה הכשיר אותו לזה? בורגס????
* המנהל ציוני פי מליון   03/01/18 | 12:12
בושה, אבדה הבושה וכל פישר חזן) פותח פה על מנהל בי"ס
* לא לתת לו במה, עלה לו השתן   03/01/18 | 13:05
101. אורן חזק הוא בחילה
* אלי   03/01/18 | 12:02
100. כל הכבוד אורן עשית בית ספר למנהל בית ספר....
* שוש   03/01/18 | 11:57
מה קורה שוש העיפו אותך מבתי הספר
והחזן הזה מייצג אותך?
* כסילה   04/01/18 | 15:40
99. עם אנשים כאורן חזן, גורל החברה שלנו נחרץ
* דוד ביטון   03/01/18 | 11:52
98. תחשבו שחבר כנסת היה עומד מול מזרחי וקורא לו יא פחם זפת
לא הייתם מזדעזעים עד עמקי נשמתכם? לא הייתם נגעלים מהשפה??זה בדיוק מה שמגעיל באורן חזן... ואני מזרחי!
* ...   03/01/18 | 11:50
97. מנהל מלמומד אתה בושה למערכת החינוך בישראל-תתבייש
* צודק חזן במקרה הזה לגמרי   03/01/18 | 11:34
96. אורן חזן ממש לא במקום לדבר למנהל בית ספר בצורה שדיברת
אני מסכים עם חלק ממה שאמרת. אני חושב שהסירוב של המנהל נובע מאגנדה אישית שהיא נגד צהל. אבל, בכל הכבוד, לא מדברים בשידור חי אל מנהל בית ספר בדרך שדיברת. זה ממש לא במקום ולא מכבד. הגזמת! תתנצל ויפה שעה אחת קודם!
* טל   03/01/18 | 11:34
95. אורן חזן
בושה שאלו נציגי העם
* עודד   03/01/18 | 11:30
94. כל הכבוד אורן אתה בדרך הנכונה עם האמת
אנחנו נתמוך בך יש לך דרך אמיתית ונכונה אתה מועיל שיש לך את האומץ הציבורי ושכל ישר ואלו נכסים חשובים לשליח ציבור תודה אורן
* חיים   03/01/18 | 11:26
93. מה אורן חזן עשה בצבא...אדם דוחה גזען
וטיפש כיצד אפשר כך לפנות לאדם...תת רמה לך הביתה כבר בכול מקוםם אתה בושה לישראל.
* דנה   03/01/18 | 11:25
92. שתקו כולכם מיונזים צהובים-חזן עם חזון ענה לו טוב
שתקו כולכם מיונזים צהובים-חזן עם חזון ענה לו טוב
* אחלה חזן   03/01/18 | 11:19
91. מנהל בית ספר מקצוע אשכנזי מובהק
מנהל בית ספר זהו מקצוע אשכנזי מובהק חבורה של אשכנזים שלא שווים גרוש מנהלים בתי ספר ומחליטים בשביל ילדינו איזה הרצאות יקבלו. אני מקווה שהמנהל הנאור החפץ שתלמידיו יהיו ביקורתיים ולא מושפעים יחשוף בפניהם ולו במעט את פשעי אבותיו האשכנזים המהלכים מבית מפאי
* מישהו   03/01/18 | 11:10
איזה ייאוש
בלי האשכנא**ים, המיונזים והחמוצים לא היתה מערכת השכלה בארץ. עשינו טעות שהבאנו אתכם, הרסתם לנו. הסוכנות היהודית בתמימותה רצתה להציל כל יהודי באשר הוא. אז הכנסנו את כל הטינופת, בדיוק כמו שהאירופאים מרחמים על הפליטים ויתעוררו בעוד 20 שנה לגלות שאירופה לא קיימת.
* מיצ   03/01/18 | 17:16
90. אני פטריוט ישראלי יהודי נגעל מחזן
נגעל נגעל נגעל מהג'ובניק סרסור סוחר סמים הזה שמקבל 40.000 שקל בחודש שיכולים ללכת ללוחמים בודדים
* ימני אמיתי   03/01/18 | 10:57
89. אורן חזן טועה ולא יודע את פירושו הבטוי "צהוב", נתי חצי צודק
שמי דן, ואני תלמיד בכיתה י"ב בבית הספר התיכון עירוני ד' שבתל אביב. נתי הוא המנהל שלי, ובתור תלמיד בבית הספר אני עד לכך ש"שוברים שתיקה" לא היו בבית ספרי, ולכך שנתי עושה לנו סדנאות על הצבא ומציג לנו את שלל היחידות שבו. כאשר חבר כנסת אשר חבר בקואליציה אומר שהמנהל טועה בצורת החשיבה שלו, ולא מוכן לקבל את דעתו זה אומר משהו על הממשלה שלנו. אני, בתור תלמיד ונער שכבר מחכה לשירות הצבאי שלו, ומתאמן בקבוצת כושר קרבי כבר שנה שלישית על מנת להגיע ליחידות המיוחדות של צה"ל, מסכים עם נתי שיש צורך בהפרדה של הצבא ושל מערכת החינוך. במערכת החינוך ובמיוחד בשנתיים האחרונות של התיכון יש להפריד בין הצבא ומערכת החינוך על מנת להכין אותנו לצבא. לגבי דבריו של ח"כ אורן חזן, שלדבריו המנהלים של בתי הספר דוחפים את הנערים ללכת ליחידות סייבר, מודיעין וכד' היא פשוט אמירה לא נכונה בעליל. משרד החינוך והממשלה לפני עשור דחפה בני נוער רבים ליחדות אלו כיוון שהיה גיוס רב מדי לקרבי, ופחות גיוס לחיל המודיעין, אז המדינה עשתה כל שביכולתה על מנת שנערים ילכו ליחידות המודיעין, אך ברגע שהגיוס למודיעין עלה על הגיוס לקרבי המדינה שינתה את זה ומנסה בכל כוחה לגייס לקרבי וקוראת לזה "שירות משמעותי". כל רצוני הוא לשרת בקרבי, במיוחד ביחידות המיוחדות ויחידות העילית, ולהאשים את המנהל שלי שהוא מסית נערים בגילי לא להתגייס היא האשמה חסרת בסיס ומעליבה, כי היא אינה נכונה! נכון, דעותיו של נתי אמנם שונות מדעותיי ומדעותיהן של רוב תלמידי השכבה, אך הוא אינו מציג את דעותיו בכל הנושאים הקשורים לצבא. לסיכום, אורן חזן לא יכול להתבטא כפי שהוא רוצה, ובמיוחד לא לקרוא לאנשים "צהוב" כאשר הוא אינו יודע מה זה אומר (אדם שהוא צהוב על משהו, זה אומר שהוא מורעל ולא יכול לחכות לזה), נתי אמנם צודק שיש לעשות הפרדה בין חינול למיליטריזם, אך יש כלים שאיתם כן אפשר למשוך אנשים להתגייס שאפשר להציג לנערים בבית הספר.
* דן   03/01/18 | 10:49
תגובה ראויה
* אבי   03/01/18 | 16:50
תודה לאל על שכמותך
* מיצ   03/01/18 | 17:16
88. מבחיל
פשוט מבחיל
* ד   03/01/18 | 10:47
87. שאדם כמו חזן שולח למלחמות חיילים אז גם
אני לא הייתי שולח את ילדיי למלחמות מיותרות
* שאדם   03/01/18 | 10:44
86. תקראו את תגובה 18
* אחד שיודע   03/01/18 | 10:40
85. תקראו את תגובה 18
* אחד שיודע   03/01/18 | 10:40
84. חזן ערס, גזען ודוחה
* צ   03/01/18 | 10:38
83. אורן חזן הוא פשוט בושה
כאיש ימין שחולק על נתי שטרן אני חושב שאורן חזן פשוט עושה נזק לגוש הימין ולשיח בכלל. הוא שוגה פעמיים, פעם ראשונה שהוא בא להתמודד עם שטרן, ופעם שנייה שהוא הופך את שטרן לחנין זועבי. שטרן דיבר בצורה ברורה ומנומסת, אפשר וצריך לחלוק עליו אבל חזן בא לרמוס אותו אישית ובכלל לא שמע את הטיעונים שלו לגופו של עניין. פשוט מרתיח שחזן האדיוט הוא הפנים של הטיעון הימני. פשוט חבל. ולא, אורן! אף אחד בצבא לא משתמש במילה "מיונז". והעיקר שאתה מדבר בכבוד.
* בני   03/01/18 | 10:37
82. בתור חייל משוחרר
בתור יוצא צבא ששירותו בצה"ל היה קרבי אני מסכים עם מנהל הבית ספר. בתיכון שלי עברנו שטיפות מוח לגבי צה"ל, על זה שהדבר הכי נכון הוא להתגייס לקרבי ואין משהו מכובד ותורם לעתיד מלהתגייס לשם. הגיע הזמן שמנהלי בית ספר יכוונו ילדים ונערים למה שמתאים להם ויתנו להם לבחור בעצמם מה נכון בשבילם. גם יחידות כמו מודיעין, מחשוב, ביטחון, ואחרים הם לא פחות "נוצצים" משירות קרבי. ובקשר לאורן חזן, אני מתבייש בכלל שאתה חבר כנסת, אין לך שיח דיבור ותרבות, אתה פרובוקטור שדואג להראות איך המהומות שלך יראו בטלוויזיה וברשת. לשרת בצבא זה כבוד? איזה כבוד בדיוק? אחרי 3 שנים זורקים אותך כמו כלב! למישהו אכפת שהיית בצוק איתן? למישהו אכפת שהיית קצין? למדינה לא אכפת ממך ובטח ובטח לא לחברות פרטיות שבכלל לא מסתכלות על זה בקורות חיים שלך. די עם הבולשיט, הגיע הזמן להפסיק עם השטיפות מוח.
* גיא   03/01/18 | 10:37
81. בתור חייל משוחרר
בתור יוצא צבא ששירותו בצה"ל היה קרבי אני מסכים עם מנהל הבית ספר. בתיכון שלי עברנו שטיפות מוח לגבי צה"ל, על זה שהדבר הכי נכון הוא להתגייס לקרבי ואין משהו מכובד ותורם לעתיד מלהתגייס לשם. הגיע הזמן שמנהלי בית ספר יכוונו ילדים ונערים למה שמתאים להם ויתנו להם לבחור בעצמם מה נכון בשבילם. גם יחידות כמו מודיעין, מחשוב, ביטחון, ואחרים הם לא פחות "נוצצים" משירות קרבי. ובקשר לאורן חזן, אני מתבייש בכלל שאתה חבר כנסת, אין לך שיח דיבור ותרבות, אתה פרובוקטור שדואג להראות איך המהומות שלך יראו בטלוויזיה וברשת. לשרת בצבא זה כבוד? איזה כבוד בדיוק? אחרי 3 שנים זורקים אותך כמו כלב! למישהו אכפת שהיית בצוק איתן? למישהו אכפת שהיית קצין? למדינה לא אכפת ממך ובטח ובטח לא לחברות פרטיות שבכלל לא מסתכלות על זה בקורות חיים שלך. די עם הבולשיט, הגיע הזמן להפסיק עם השטיפות מוח.
* גיא   03/01/18 | 10:37
80. בתור חייל משוחרר
בתור יוצא צבא ששירותו בצה"ל היה קרבי אני מסכים עם מנהל הבית ספר. בתיכון שלי עברנו שטיפות מוח לגבי צה"ל, על זה שהדבר הכי נכון הוא להתגייס לקרבי ואין משהו מכובד ותורם לעתיד מלהתגייס לשם. הגיע הזמן שמנהלי בית ספר יכוונו ילדים ונערים למה שמתאים להם ויתנו להם לבחור בעצמם מה נכון בשבילם. גם יחידות כמו מודיעין, מחשוב, ביטחון, ואחרים הם לא פחות "נוצצים" משירות קרבי. ובקשר לאורן חזן, אני מתבייש בכלל שאתה חבר כנסת, אין לך שיח דיבור ותרבות, אתה פרובוקטור שדואג להראות איך המהומות שלך יראו בטלוויזיה וברשת. לשרת בצבא זה כבוד? איזה כבוד בדיוק? אחרי 3 שנים זורקים אותך כמו כלב! למישהו אכפת שהיית בצוק איתן? למישהו אכפת שהיית קצין? למדינה לא אכפת ממך ובטח ובטח לא לחברות פרטיות שבכלל לא מסתכלות על זה בקורות חיים שלך. די עם הבולשיט, הגיע הזמן להפסיק עם השטיפות מוח.
* גיא   03/01/18 | 10:37
79. בתור חייל משוחרר
בתור יוצא צבא ששירותו בצה"ל היה קרבי אני מסכים עם מנהל הבית ספר. בתיכון שלי עברנו שטיפות מוח לגבי צה"ל, על זה שהדבר הכי נכון הוא להתגייס לקרבי ואין משהו מכובד ותורם לעתיד מלהתגייס לשם. הגיע הזמן שמנהלי בית ספר יכוונו ילדים ונערים למה שמתאים להם ויתנו להם לבחור בעצמם מה נכון בשבילם. גם יחידות כמו מודיעין, מחשוב, ביטחון, ואחרים הם לא פחות "נוצצים" משירות קרבי. ובקשר לאורן חזן, אני מתבייש בכלל שאתה חבר כנסת, אין לך שיח דיבור ותרבות, אתה פרובוקטור שדואג להראות איך המהומות שלך יראו בטלוויזיה וברשת. לשרת בצבא זה כבוד? איזה כבוד בדיוק? אחרי 3 שנים זורקים אותך כמו כלב! למישהו אכפת שהיית בצוק איתן? למישהו אכפת שהיית קצין? למדינה לא אכפת ממך ובטח ובטח לא לחברות פרטיות שבכלל לא מסתכלות על זה בקורות חיים שלך. די עם הבולשיט, הגיע הזמן להפסיק עם השטיפות מוח.
* גיא   03/01/18 | 10:37
78. בתור חייל משוחרר
בתור יוצא צבא ששירותו בצה"ל היה קרבי אני מסכים עם מנהל הבית ספר. בתיכון שלי עברנו שטיפות מוח לגבי צה"ל, על זה שהדבר הכי נכון הוא להתגייס לקרבי ואין משהו מכובד ותורם לעתיד מלהתגייס לשם. הגיע הזמן שמנהלי בית ספר יכוונו ילדים ונערים למה שמתאים להם ויתנו להם לבחור בעצמם מה נכון בשבילם. גם יחידות כמו מודיעין, מחשוב, ביטחון, ואחרים הם לא פחות "נוצצים" משירות קרבי. ובקשר לאורן חזן, אני מתבייש בכלל שאתה חבר כנסת, אין לך שיח דיבור ותרבות, אתה פרובוקטור שדואג להראות איך המהומות שלך יראו בטלוויזיה וברשת. לשרת בצבא זה כבוד? איזה כבוד בדיוק? אחרי 3 שנים זורקים אותך כמו כלב! למישהו אכפת שהיית בצוק איתן? למישהו אכפת שהיית קצין? למדינה לא אכפת ממך ובטח ובטח לא לחברות פרטיות שבכלל לא מסתכלות על זה בקורות חיים שלך. די עם הבולשיט, הגיע הזמן להפסיק עם השטיפות מוח.
* גיא   03/01/18 | 10:37
77. בתור חייל משוחרר
בתור יוצא צבא ששירותו בצה"ל היה קרבי אני מסכים עם מנהל הבית ספר. בתיכון שלי עברנו שטיפות מוח לגבי צה"ל, על זה שהדבר הכי נכון הוא להתגייס לקרבי ואין משהו מכובד ותורם לעתיד מלהתגייס לשם. הגיע הזמן שמנהלי בית ספר יכוונו ילדים ונערים למה שמתאים להם ויתנו להם לבחור בעצמם מה נכון בשבילם. גם יחידות כמו מודיעין, מחשוב, ביטחון, ואחרים הם לא פחות "נוצצים" משירות קרבי. ובקשר לאורן חזן, אני מתבייש בכלל שאתה חבר כנסת, אין לך שיח דיבור ותרבות, אתה פרובוקטור שדואג להראות איך המהומות שלך יראו בטלוויזיה וברשת. לשרת בצבא זה כבוד? איזה כבוד בדיוק? אחרי 3 שנים זורקים אותך כמו כלב! למישהו אכפת שהיית בצוק איתן? למישהו אכפת שהיית קצין? למדינה לא אכפת ממך ובטח ובטח לא לחברות פרטיות שבכלל לא מסתכלות על זה בקורות חיים שלך. די עם הבולשיט, הגיע הזמן להפסיק עם השטיפות מוח.
* גיא   03/01/18 | 10:37
76. בתור חייל משוחרר
בתור יוצא צבא ששירותו בצה"ל היה קרבי אני מסכים עם מנהל הבית ספר. בתיכון שלי עברנו שטיפות מוח לגבי צה"ל, על זה שהדבר הכי נכון הוא להתגייס לקרבי ואין משהו מכובד ותורם לעתיד מלהתגייס לשם. הגיע הזמן שמנהלי בית ספר יכוונו ילדים ונערים למה שמתאים להם ויתנו להם לבחור בעצמם מה נכון בשבילם. גם יחידות כמו מודיעין, מחשוב, ביטחון, ואחרים הם לא פחות "נוצצים" משירות קרבי. ובקשר לאורן חזן, אני מתבייש בכלל שאתה חבר כנסת, אין לך שיח דיבור ותרבות, אתה פרובוקטור שדואג להראות איך המהומות שלך יראו בטלוויזיה וברשת. לשרת בצבא זה כבוד? איזה כבוד בדיוק? אחרי 3 שנים זורקים אותך כמו כלב! למישהו אכפת שהיית בצוק איתן? למישהו אכפת שהיית קצין? למדינה לא אכפת ממך ובטח ובטח לא לחברות פרטיות שבכלל לא מסתכלות על זה בקורות חיים שלך. די עם הבולשיט, הגיע הזמן להפסיק עם השטיפות מוח.
* גיא   03/01/18 | 10:36
75. בתור חייל משוחרר
בתור יוצא צבא ששירותו בצה"ל היה קרבי אני מסכים עם מנהל הבית ספר. בתיכון שלי עברנו שטיפות מוח לגבי צה"ל, על זה שהדבר הכי נכון הוא להתגייס לקרבי ואין משהו מכובד ותורם לעתיד מלהתגייס לשם. הגיע הזמן שמנהלי בית ספר יכוונו ילדים ונערים למה שמתאים להם ויתנו להם לבחור בעצמם מה נכון בשבילם. גם יחידות כמו מודיעין, מחשוב, ביטחון, ואחרים הם לא פחות "נוצצים" משירות קרבי. ובקשר לאורן חזן, אני מתבייש בכלל שאתה חבר כנסת, אין לך שיח דיבור ותרבות, אתה פרובוקטור שדואג להראות איך המהומות שלך יראו בטלוויזיה וברשת. לשרת בצבא זה כבוד? איזה כבוד בדיוק? אחרי 3 שנים זורקים אותך כמו כלב! למישהו אכפת שהיית בצוק איתן? למישהו אכפת שהיית קצין? למדינה לא אכפת ממך ובטח ובטח לא לחברות פרטיות שבכלל לא מסתכלות על זה בקורות חיים שלך. די עם הבולשיט, הגיע הזמן להפסיק עם השטיפות מוח.
* גיא   03/01/18 | 10:36
התגובה שלך ריגשה אותי עד דמעות
תודה על הדברים האלו
* שרון   04/01/18 | 07:17
74. אז מי הייתם רוצים שיחנך את ילדיכם? נתי או אורן חזן? מי ישמש להם דוגמא? חזן מייצג רדידות וגסות
לעומת שטרן שמבין מה זה חינוך, איפוק ודוגמא אישית!
* מוטי   03/01/18 | 10:33
אף אחד מהם! אחד צעקן והשני דוגמטי המונע מאיד' פוליטית!
* דני   03/01/18 | 15:28