הורים
תגובות (72 תגובות ב-36 דיונים)
36. איך קיבלתי את האקסית שלי בחזרה
מי שקורא עדות זו היום צריך לחגוג איתי ובני משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור חלק מהאנשים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי בנימין נתניהו, ואני מישראל. אני נשואה באושר עם שני ילדים ואישה יפה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את הבית שלי מכיוון שלא יכולתי לטפל בעצמי ובמשפחה. אותה וילדיי באותה תקופה מסוימת. הצלחתי תשע שנים, אף אשה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה. אני מנסה לדבר עם חברתה ומשפחתה אבל אני עדיין יודע שמישהו יכול לעזור לי ושלחתי את הבקשה אחר כך לכל כך הרבה חברות, אבל עדיין אל תתקשר אליי, עד שיגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. . כשפגשתי חבר ותיק שלי אליו הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעזר לו להשיג עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שזה קסם גלגולי, אבל אני אדם שמעולם לא מאמין בכישוף אבל החלטתי לנסות ודרוזאגייד הורה לי והראה לי מה לעשות בשלושת הימים של ארוחת הצהריים הכישוף. אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. דרוסאגייד דאג שהכל יתנהל כשורה ואשתי תראה אותי שוב אחרי העבודה הנפלאה דרוסאגידה. אשתי מתקשרת אלי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אלי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשרה חברה ששלחתי את מכתב התודה שלי, עכשיו אני מנהל החברה למופת כאן בארצות הברית. אני ממליץ שאם יש לך בעיות שלח הודעה לדוא"ל זה: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp בטלפון +2349014523836 או viber בטלפון +2349014523836 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קחו דברים כמובן מאליו וזה ייקח מכם. אני מאחל לך את הטוב ביותר.
* איילת שקדה   06/12/19 | 00:53
35. יואו איזה בליל של שטויות!
כמה שטויות את כותבת במקום אחד! לרוב אני לא מתעצבנת אבל ההכללות הגורפות שלך הן פשוט יותר מידיי. אני אל הורית שידעה שהיא כזו בערך מגיל 22 והבינה שזה סופי בסביבות גיל 32-33 (עד אז האמנתי לאנשים ש"כשאגדל" אחשוב אחרת). היתה לי ילדות מקסימה עם הורים תומכים ומהממים (והם כאלה עד היום), שום טראומות, פשוט ילדות בנאלית על גבול המשעממת. אני אל הורית מבחירה כי אני אוהבת את החופש שלי, אני יכולה לחזור הביתה מתי שבא לי, לא צריכה להאכיל אף אחד (חוץ מהצ'יוואוות המהממות שלי שאוכלות לבד אוכל ששמתי להן בקערה), לא צריכה לקלח אף אחד, לקחת לחוגים, לגינה אחרי יום עבודה. פשוט יכולה לרבוץ בחוסר מעש מול הטלוויזיה כמו שאני אוהבת! אין כאן שום טראומה, נטו עצלות, וזכותי להיות עצלנית! מציעה לך לבדוק בעצמך פנימה מאיפה נובע הרצון הזה להשליך הורות על יצור חי וההתייחסות לזה כגבר קדוש.
* הילה   23/11/19 | 12:06
זה ממש לא שטויות
לדעתי, את בדיוק עונה על אחד הקריטריונים שיעל אמרה - את פוחדת ממחויבות בלתי הפיכה. ילד זו באמת מחויבות שאינה נגמרת גם לא כשהוא בגיל 18 וגם לא בגיל 40 . זה לכל החיים. וזה גם בסדר שאת אומרת שאין לך רצון להביא אחד, מקווה בשבילך שבאמת בדקת לעומק למה את לא רוצה וטוב לך עם ההחלטה שלך. לי יש ילדים ואני יכולה להגיד לך בוודאות שזה באמת ההפך מאגואיזם - כי גם אני אוהבת לרבוץ מול הטלוויזיה שעות ושונאת ללכת לגינה/חוגים אבל את ילדי אני אוהבת יותר ולכן אני עושה את הדברים האלה. הם מרכז חיי (ואני עובדת ומפתחת את עצמי כל הזמן ועדין).
* לא הבנת   29/11/19 | 23:23
34. את עושה עוול
את לא יכולה להכליל בצורה כזו, זה לא מקצועי. יש שלא רוצים ילדים בגלל מיליון סיבות, לא בכולם התעללו. יש שמעדיפים בעלי חיים, יש שלא אוהבים. מה עם כל אלה שעושים ילדים ומזניחים אותם? זה עדיף?
* יעל   15/11/19 | 18:03
לא הכלילה. תמיד יש יוצאים מן הכלל
תפסיקו לעייף עם השוליים.
* ענת   20/11/19 | 19:58
33. כמה הורים הביאו והזניחו?
* כל מי שהורה בהכרח הורה טוב?   14/11/19 | 18:26
32. מה עם הסיכון למומים אחרי גיל 40?
יש דברים שלא רואים באולטרסאונד תחשבו גם על הילד לא על עצמכם
* לא הוגן כלפי הילד   14/11/19 | 18:24
31. מה הבעיה?תעיפי אותו לקיבינימט
* פם פאטאל   13/11/19 | 10:08
הוא חייב לה משהו?
* מישהי   25/11/20 | 08:09
30. תקראו את 11, הכי דייקה. ובקצרה!
* תראו   12/11/19 | 09:25
29. אני חייב לומר
שכל מי שכתכתב פה נאצה על יעל כנראה שקיבל מכה בראש. יעל כתבה בעדינות. נכון שיש יוצאים מן הכלל אבל הכתבה נפלאה. מענינת ומעוררת מחלוקות. מה רע בזה. הטוקבקיסטים זה פשוט סגירות נפש ולא יותר אפשר לחשוב אחרת. מה זה ההשמצות האלה. אני קורא קבוע של הטורים ומאד נהנה גם אם לא תמיד מסכים. אגב. אני מכיר מטופל של יעל ששינה את חייו בזכותה
* ד״ר גני דן   11/11/19 | 16:34
28. את פשוט בורה
האם פתחת אי פעם בחייך מאמר שנוסק באי הורות? האם ידעת כי נשים רבות ממשפחות קשות יום בוחרות בהורות על מנת לייצר יציבות והמשכיות ו"תיקון" לחיים שעברו? וזה, בניגוד למה שכתבת מבוסס מחקרית. האם אי פעם פגשת באנשים החווים חרטה על הורות? או בילדיהם? מאקו, בחייאת. קצת תחקיר, קצת! מפנה אותך ד"ר אורנה דונת
* מורן   11/11/19 | 13:06
תנוחי.
קשת הבנה
* אויש   11/11/19 | 16:27
27. וואו. אני לא מאמינה שהכותבת היא מטפלת! בושה.
היא זורקת כאן משפטים מנותקים מהמציאות לחלוטין! אני חושבת שיש לה עוד הרבההה מה ללמוד ולחקור על אל-הורות לפני שהיא מרשה לעצמה לכתוב שטויות כאלה. כתבה מביכה.
* רינת   11/11/19 | 12:06
26. בושה וחרפה של מטפלת כזאת!
מי את שתחליטי שאל הורות קשורה בהכרח לתפיסה "מעותת" של משפחה, עוד מעט תגידי שגם אבא שלנו אנס אותנו
* רונן   10/11/19 | 22:33
25. וואו. אולי את זו שצריכה טיפול להתמודד עם שינוי הדעה הפתאומי?
עזבי, עדיף שלא תהיי אמא. את אנוכית מדי.
* .   10/11/19 | 11:53
24. בורות של ממש
מי את, פסיכולוגית בגרוש שתחליטי שכל מי שלא רוצה ילדים "פחדן"? יש את מי ששונא ילדים, מה תגידי עליו? נו באמת! זה לא הכל אידיאולוגיה אבל זה גם ממש לא פחד! הבל הבלים.
* א.ה.   10/11/19 | 11:18
שונא ילדים? אלוהים יעזור
* ברור שפחדים   10/11/19 | 12:43
מה יש לאהוב בילדים? יש מהם תועלת?
* גברת   25/11/20 | 08:11
23. מאגניב.
* עמית   10/11/19 | 07:08
22. יותר מ 5 אחוזי הצלחה בגיל הזה
אם מוותרים על המטען הגנטי ולוקחים גם תרומת ביצית. תלוי עד כמה רוצים... אני ילדתי בגיל 43 מתרומה כפולה ילד מדהים. והפרדתי בין הזוגיות להורות. אני בבית אחד, בן זוגי שלא רוצה ילדים בבית שני ושנינו מגדלים את הילד ביחד, למרות שהוא לא מחויב לו, הוא מאוהב בו. ככה בדיוק רציתי וככה בדיוק קורה וזה מושלם לנו.
* עלמה   10/11/19 | 06:54
21. בהצלחה
אם את רוצה מאוד תעשי ילד...אל תישאלי אותו...אחכ תתחרטי כל חייך כשתגיעי לגיל שלא תוכלי באמת להביא. אני בטוחה שכשהילד יגיח אל העולם בעלך לא יוכל לעמוד בפניו....ויבין כמה היה טיפש(:...בהצלחה
* אסתר   09/11/19 | 21:11
תגובה מזעזעת.אוי ואבוי להכנס על דעת עצמה. מי הבטיח שהוא יאהב את הילד?
* מיה   18/02/20 | 18:28
20. מאיזה מחקרים בדיוק הבאת את הגיבוב שטויות האלה?
לכי קראי כמה מחקרים על אל הורות במקום "להמציא" מידע ולשקר לעצמך כדי להרגיש יותר טוב
* טור מגוחך   09/11/19 | 20:58
20 את/ה כנראה בבעיה קשה
* חחחחחחחחח   10/11/19 | 07:09
19. את חייבת להחליט
ילדים זה הדבר הכי טוב בחיים אני נגיד כל-כך מאושרת שאני אמא למרות שבעלי בתחילת דרכינו לא היה כל-כך בעניין הכל ישתנה ויכול להיות שבעלך לא ירצה אף פעם את צריכה להחליט עכשיו לא יהיה לך זמן
* מהמהמה   09/11/19 | 18:48
18. מבינה לליבך
מכירה את הנושא לעומקו ולרוחבו . מצדיקה אותך ולא מבינה את בן הזוג כי אם יש אהבה אז למה לא לעשות את זה יחד?מאחלת לך הצלחה בתהליך וקצת באה להרגיע... אמא שלי עליה השלום ילדה אותי בגיל 42 בהריון ספונטאני ולידה טיבעית . מחזיקה לך אצבעות יקירתי 🤞🙏🌷
* לימור   09/11/19 | 15:34
17. לא רוצה שיתגרש .... תעשי לבד כמו כולם
* יוסי   09/11/19 | 08:01
16. תתגרשי גיברת
אני בשמחה אתחתן עם בן אדם שלא רוצה ילדים. אני גם לא רוצה ילדים, נסתדר איתו.
* רונית   09/11/19 | 05:59
רונית את גסת רוח וטיפשה
* צר לי   09/11/19 | 13:04
15. תיזהרי שלא תישארי קרחת מכאן ומכאן
בגיל מסוים קשה להביא ילדים. אני מנסה מגיל 42 כבר כמעט 4 וחצי שנים, ובשביל הבאת ילדים מתרומה, הקרבתי את הניסיונות להכרויות. פרט לשתי הפלות, לא היו הצלחות. אם טוב לך איתו, תחשבי שניסית ולא הצלחת. נסיונות הן לא ערובה להצלחה.
* הקרחת   09/11/19 | 00:34
או ש-
היא תמצא את עצמה קרחת בכך שתוותר על ילדים למען בעלה ואחרי כמה שנים יתגרשו.. גם זה יכול לקרות, אין ערובה לזוגיות. אני מאמינה שאם תחליט לוותר כרגע על ילדים, משהו שכרגע מאוד בוער בה- בהמשך היא לא תצליח לסלוח לא לבעלה ולא לעצמה.
* רינת   09/11/19 | 22:48
אם את כל כך רוצה ילד, קתי תרומת ביצית
ותגדילי את ההצלחה בעשרות אחוזים
* עלמה   10/11/19 | 06:56
14. אני חושבת שאת צריכה להתגרש, את לא צריכה
להכריח את בעלך שהוא לא רוצה ילדים בכוח. השעון מתקתק והזמן דוחק.. לא לחכותומהר לעשות ילד לפני שתפספסי את הרכבת
* גילי   09/11/19 | 00:18
נכון,חוצפה להכריח בן אדם. כאילו שלהביא ילד זה לקנות דג.
* מיקי   25/11/20 | 08:14
13. יעל, את פשוט דינוזאור! :-(
אפשר לא לרצות לגדל ילדים, כי לא אוהבים את העיסוק הזה. ממש לא מעיד על פחדים/טראומות. (וזאת אע"פ שאני אמא ואוהבת מאוד את התפקיד הזה.) ואכן עדיף כיום לאנושות שאנשים לא ימהרו להתרבות. ובנוגע לשואלת - להערכתי היא כבר איחרה את הרכבת, אבל עדיף באמת להיכנס להיריון מבנק הזרע ולממש את האימהות. ולא להיתקע עם גבר שלא מעוניין בכך. (מה גם שהוא תמיד יוכל לעזוב אותך ולהוליד ילד עם אישה צעירה.) בדיוק כמו שקרה לרותי ברודו.
* מישי   08/11/19 | 23:58
יואו את ממש לא מבינה כלום אה?
* למישי   09/11/19 | 07:32
יעל מסבירה כל כך יפה שזה לא בשכל. אז מה את עונה?
טימטום או חוסר הבנה.
* Hj   09/11/19 | 10:10
12. לא מתאים לך אגדל לבד
* היית צריכה להציב עובדה שאת בהריון   08/11/19 | 23:28
לגנוב לו את הזרע? מקווה שלך אין ילדים
* .   10/11/19 | 12:00
11. טועה ומטעה
אם אל הורות זה כתוצאה ממשפחות ״דפוקות״, כל הילדים מאותה משפחה לא היו מעוניינים בילדים. זאת החלטה אינדיבידואלית. הגיע הזמן לכבד החלטה כל כל אינדיבידואל ולא לחפש למה הוא דפוק
* דנה   08/11/19 | 23:11
צודקת מאוד בתגובתך דנה.
* .   09/11/19 | 08:01
מסכימה איתך.
* שלי   09/11/19 | 09:04
נכון מאד
ברור מאד שהגב' יעל לא למדה מדעי המוח וגם את המחקר הבודד שנתנו לה לקרוא כדי להיסמך עליו היא לא הבינה (אין מושג כזה "מוח שכלי" וקורטקס זה בכלל קליפת המוח). באשר לתיאוריות על סיבת הילדות העשוקה - ברור שיש גם מקרים כאלה, אבל לא רק. אדרבא - מחקרים מראים שדווקא אנשים על ילדות תקינה, חיים נורמליים ואינטליגנציה גבוהה בוחרים לא להתרבות. בקיצור, אל-הורות היא החלטה אישית ולגיטימית ואין בה שום פסול.
* אחת   10/11/19 | 01:34
קורטקס זה לא קליפת המוח זה שיכבה עליונה חדשה יחסית לשאר
והיא נקראת גם ה
* חמודונת   10/11/19 | 09:43
קורטקס נקרא גם המוח השכלתני.
לידיעתך. אז לפני שאת מעירה תלמדי את החומר
* ע   10/11/19 | 09:44
לא כתוב דבר כזה
* מי אמר שיש פסול????   10/11/19 | 11:40
לאחת, יפה כתבת!
* לאחת-יפה כתבת   12/11/19 | 09:27
10. תתגרשי
ילד זה הכי חשוב ומימלא הגברים בדורינו לא כזה " אוצר "
* חנה   08/11/19 | 22:32
9. כמה שטויות בכתבה אחת
* אחד   08/11/19 | 22:01
צודק.
* .   09/11/19 | 08:02
כתבה מדהימה
* אחת   09/11/19 | 10:10
מה בדיוק מדהים בה? גועל נפש מה שהולך פה
* אחת אחרת   10/11/19 | 11:59
8. לא חייבת להתגרש
בגלל שזה הגוף שלה היא יכולה לקבל תרומת זרע מבלי לחייב את בעלה בכלום
* 2   08/11/19 | 21:48
בארץ זה אסור, היא נשואה
* אורלי   09/11/19 | 06:42
7. הוא לא אוהב אותה וכדאי שתעזוב
גברים בשביל סקס יש המון,הוא לא מאמין במה שאת חולמת ורצה הוא לא מאמין בזוגיות שלכם !״רצוי שילדים יהיו תוצאה של מערכת יחסים טובה ולא הילדים הם שיהפכו את מערכת היחסים לטובה״!
* יויו   08/11/19 | 21:43
עדיף שלא יהיו לילדים אמא כה אנוכית כפי שניכר שהיא וגם את
לא מוצא חן בעיניך מה שהוא רוצה, אז את ממציאה עליו כבר דברים, ואת אפילו לא מכירה אותו. איכס איכס איכס
* .   10/11/19 | 11:58
6. ילדים זה לא צעצוע
וצודק בן זוגה בחוסר רצונו. לא כל אדם חייב לרצות להשתעבד ליצור די כפוי טובה כמו ילדים. הנפש הרבה יותר שקטה בלעדיהם
* יעל   08/11/19 | 21:35
נכון מאוד..
* .   09/11/19 | 08:03
5. תישארי עם בעלך בלי ילדים
את יכולה עדיין להביא ילדים עד גיל 50 אבל עיצה ממני בגיל הזה כבר אין כוח לילדים הזוגיות שלכם ייפשל תישארי איתו ותוותרי על ילדים בוקר טוב אליהו
* אני   08/11/19 | 20:34
בשום אופן לא לחכות אף רגע!!
מאיפה הקשקוש הזה שהיא יכולה להביא ילדים עד גיל 50? ואוי ואבוי לילד ששני ההורים שלו בני 50. לא בטוח שילוו אותו עד לבגרות.
* מישי   08/11/19 | 23:59
אני במקום בעלה, הייתי מתגרשת ממנה כבר עם הגועל שיוצא ממנה
* .   10/11/19 | 11:56
4. אני ממש לא מסכימה עם יעל. להיות הורה זה מתוך אגואיזם.
לא כולם בנויים להיות הורים ולראייה, אינספור ילדים בסיכון שנולדים למשפחות מתעללות . אתה לא יודע איזה הורה תהיה, אני פוגשת לא מעט הורים שלא הייתי נותנת להם לגדל דג. תעשו מה שאתם רוצים ותביאו כמה ילדים שאתם רוצים, אף אחד לא יכול לעצור בעדכם. אבל אל תשקרו לנו ותגידו שזה מתוך איכפתיות או מתוך מוטיבציה טהורה . כי זה לא. זה יצא חייתי בסיסי. ותו לא.
* גנים    08/11/19 | 19:30
בול! וכבר רואים כמה המדוברת אנוכית ועדיף שלא תגדל שום דבר חי
* .   10/11/19 | 11:55
3. להתגרש
ברור להתגרש.... למה שלא יהיו לך ילדים? חבל להפסיד
* רומי   08/11/19 | 15:54
2. לאישה שבעלה מתנגד לילדים
אל תחשבי הרבה זה בזבוז זמן ובלי שתרגישי תגיעי לגיל 50 ועדיין תרצי לממש את זכותך להביא ילדים לעולם, עצתי לך - תתגרשי ותמשיכי הלאה ב ה צ ל ח ה ושבת שלום לך⚘
* חני רוזן   08/11/19 | 15:32
1. למה צריך "לשכנע" מישהו מבוגר לחיות חיים שהוא לא רוצה בהם?
האם גם לגבר שהיה יוצא עם הכותבת לפני גיל 42 היית מציעה לקחת אותה לטיפול פסיכולוגי כדי לשכנע אותה לרצות ילדים? או שאולי היית מציעה לה להביא אותו לטיפול פסיכולוגי כדי לשכנע אותו לא לרצות בהם? החל מגיל מסויים אנשים אמורים לדעת מה הם רוצים בחיים - לפחות בנושא זוגיות ומשפחה. לשלוח אותם לטיפול פסיכולוגי כדי שישנו את דעתם זה חוסר כבוד, וממילא טיפול שהמטופל/ת מגיע אליו מתוך לחץ של בן/בת הזוג כדי להשתכנע במשהו שהוא לא מאמין בו מועד לכשלון מראש. במקום לשלוח אותו לטיפול חסר טעם הייתי ממליץ לה להפרד ממנו וללכת לבנק הזרע. לסכסוך כזה, בנושא מהותי בתזמון קריטי, אין פתרון אחר. אחרת היא כנראה תרגיש החמצה כל החיים.
* למה זו אופצייה בכלל   08/11/19 | 12:25
האם זה אומר שלפסיכולוגים מגיעים
רק אנשים מתחת לגיל 40?
* Hg   08/11/19 | 15:58
או שלא קראת עד הסוף או שסתם לא הבנת
לפסיכולוג מגיעים אנשים שמעוניינים בשינוי, מיוזמתם, ולא אנשים שבן/בת הזוג סחב אותם לשם כדי לשכנע אותם להסכים לחיות איך שהוא רוצה. הגיל לא משנה, מה שמשנה הוא המוטיבציה להגיע לטיפול. אמרתי "מבוגר" כי ילדים דווקא כן לוקחים לפסיכולוג גם כשהם לא מעוניינים להיות שם, ואצל ילדים אין מספיק נסיון חיים כדי לגבש דעה מוצקה על מודל הזוגיות/משפחה שהם מעוניינים בו.
* 1   08/11/19 | 17:05
חוסר הבנה. קרא/י שוב
* טובי   08/11/19 | 19:39
ב
למה להתגרש? תממשי את החלום שלך. תביאי ילד מבנק הזרע. ואחרי זה תראי אם הזוגיות שורדת או לא.
* ט   08/11/19 | 21:06
מסכימה איתך לגמרי.
* מישי   09/11/19 | 00:00