הורים
תגובות (79 תגובות ב-36 דיונים)
36. ילדים הם רעים ואכזריים כמ התנהגותצו הוריהם
ילדים הם רעים כמו הוריהם מחכים את דפוסי ההתנהגות של הוריהם
* חלי   21/10/19 | 19:10
35. עזות פנים וחוצפה זה לא בטחון עצמי זה שתי דברים שונים
מזעזע מאוד שאתרים ברשת נותנים יד לסטיות ועוד לגדל ילד בתא מוזר כזה זה שיא השיאים של חוסר ההתחשבו בו אז מה רוצים להגיד כאן ילד שיוולד לשתי נקבות במקום בתא תקין של אבא ואמא הוא וודאי יהיה חצוף ועז פנים ויעשה דברים לא מקובלים אבל החברה המקולקלת שנתנה יד לגידול ילד בתא מוזר כזה וודאי שתראה בילד המופרע ילד נורמטיבי איזה התדרדרות מוסרים ונוראה.. הה' ישמור
* יניב   15/07/13 | 08:06
להיפך, אומרים לך שהם הרבה פחות מופרעים
הם הרבה פחות מופרעים ואגרסיבים מילדים שגדלים עם סטרייטים. מה עם קצת הבנת הנקרא? יש לך מוח הפוך. פשוט הכל הפוך - כמו בדת שלך. השחור הוא לבן.
* הבנת הנקרא   29/12/13 | 07:42
איפה אתה חי?! תתקדם אדם חשוך שכמוך
* המאה 21   27/01/14 | 00:23
34. לכל ההומופובים לימיניהם
הלוואי שכל הילדים שלכם יצאו הומואים ולסביות אחח והסיכוי שמישהו מההמשכיות שלכם יצא הומו או לסבית הוא 100% זה כולל ילדים נכדים אחיינים נינים. אז תחשבו טובב לפני שאתם פותחים את הפה. בי
* וואי   05/02/12 | 02:57
33. LIKE!!!!
* דעה   11/06/10 | 00:40
32. ואם אני אם יחידנית אבל לא לסבית??
מה קורה עם הילדים שלי??
* ל א לסבית   09/06/10 | 21:49
זה משהו אחר
זה שאת לא ככה זה כבר טוב שהילדים לא יצאו..לא משנה! אם את לבד זה יכול להקשות מאוד כי צריך גבר בחיים כמובן ל אכל גבר גבר תומך וכו..
* אהה..   11/06/10 | 17:24
31. איזה שטויות לזאת מ"זהו"
לסביות יש ויש כמו שיש הומואים שהם יותר גבריים והומואים שהם יותר נשיים ככה אצל הלסביות ויכולה להיות לסבית שאת בחיים לא תעלי על זה שהיא לסבית ויכול להיות זוג של לסביות נשיות זוג של לסביות גבריות וזוג של גם וגם אהבה לא מחייבת כלום. הבי סקסואליות(יש קצת הבדל בין בי לבין דו) לאו דווקא נשיות נכון רובן נשיות אבל תתפלאי יש גם בי שהם "גבריות" יותר. וחוץ מזה זאת מ-29 לא חייבת להיות לסבית זה שהיא התאהבה בבחורה זה לא דווקא מונע מזה שהיא סטרייטית כי אולי היא נמשכת לגברים אבל יצא שהיא התאהבה במישהי או שהיא פשוט ביסקסואלית הומואיות ולסביות זה נטייה זה משיכה לפעמים יוצא שלסבית תצא עם בן וההפך כי הגדרה אחת לבן אדם עם כל כך הרבה רבדים זה משהו קצת קטן מידי
* לסבית   09/06/10 | 18:52
30. יש לי כמה השערות לגבי תוצאות המחקר
1. נראה לי שנשים שיוצאות מהארון ובונות משפחה, הן נשים אמיצות ואסרטיביות, בעלות יושר פנימי ויכולת התמודדות גבוהה, כך שהן מודלניג מאוד חיובי. 2. שתי נשים ביחד, בד"כ בונות תא שוויוני ואמיתי יותר, שלא כפוף לקונספציות חברתיות ולדיכוי פטריכאלי. נראה לי שהאווירה בבית כזה היא חופשית ושלווה יותר. 3. בד"כ מי שחווה על בשרו את התחושה של להיות שונה וחריג, מפתח רגישות גבוהה יותר לאחר, ומה זה אם לא הורות? אבל לא הכל אבוד, פשוט לסטרייטים יש מה ללמוד.
* מיכל   09/06/10 | 16:35
מהממת!
* מיקה   24/01/12 | 19:34
29. לכל מי שמכליל
ל-17 חמודה את לא ראית כלום! אני גם חשבתי כמוך עד שיום אחד הלכתי עם חברות שלי למועדון ונדהמתי לגלות כמה לסביות שוות יש ושאני אומרת שוות אני מתכוונת לבחורה כוסית ונשית ברמות. שלא נדבר בכלל על ההומואים ההורסים! ואני בכלל לא הייתי בקטע של בנות הייתי שיא הסטרייטית והתאהבתי בבחורה קשות שהיא גם היתה סטרייטית. והכי מצחיק לא קלטתי שהיא התחילה איתי כי היא היתה ממש נשית ויפה ואמרתי לעצמי אין מצב שהיא כזאת ולמה כי היתה לי את ההכללה בראש שלסבית היא סוג של גבר. ומאמי תתפלאי גם הלסביות שנראות כמו גבר שזה אומר בגדים רחבים וקוקו קטן חסרות איפור וטיפוח הם ממש יפות כי אפשר באמת לראות את היופי הטבעי שלהם וזה בטח עדיף על פרחות שמתאפרות בצורה זולה וזנותית ביותר! והנה אנחנו שני בחורות נשיות וסטריטיות שהתאהבו אחד בשניה וכבר שנה וחצי ביחד וחושבות על חתונה וילדים! ושאנשים רואים אותנו שואלים אותנו מי מאיתנו הגבר ומי האישה כי לא רואים את זה יותר מזה אפילו לא מאמינים שאנחנו ביחד בכלל. ויש הרבה כאלה לא רק אנחנו! ואני מאחלת לך מאמי אהבה כמו שלנו כי באמת שאין דברים כאלה!
* תומכת מאז ומתמיד!   09/06/10 | 14:22
זהו
סוף העולם באמת הגיע לקיצו...אהבה?את יודעת יש לי חברות טובות ואני אוהבת אותם אבל רומנטיקה? עם זה נולדים.עם הנטייה הזו.ואת לא סטרייטת אם את אוהבת אישה את לסבית.ואת צודקת ההומאים הם הורסים הם מושלמים וסקסיים לסביות?פחות אולי הדו מיניות נראות טוב.
* או מיי גוד   09/06/10 | 16:40
באיזו שפה את כותבת?
* מתעניינת    24/01/12 | 15:39
28. ורק בשבילי הוא האבא שלי
ואבא שלי הוא הכי בעולם ואבא שלי הוא הכי מכולם
* לאבא שלי יש שעון   09/06/10 | 13:34
27. בוא לאמא לא לא בוא לאמא
משגעים את הילד והוא ייצא הכי נורמלי נכון אתם צודקים
* מי בא לאמא?   09/06/10 | 13:33
26. נו, המחקר סותר את כל הדיעות הקדומות שלי
אז בטח הדיעות הקדומות שלי נכונות והמחקר שגוי.
* גבר טיפוסי   09/06/10 | 11:07
25. חחחחחחחחחח כנסו.
איך יכול להיות ששני נשים מתוסבכות שלא הסתדרו אים גברים והפכו ללסביות ייצא משהו נורמלי לאנשים נידפק השכל .
* יניב   09/06/10 | 09:42
משני נשים מסובכות לא ייצא כלום.נסה שתי נשים,לעומת זאת..
* חמדה בן יהודה   24/01/12 | 15:39
אתה באמת חושב שנשים לסביות כי לא הסתדרו עם גברים??
אהיה איתך עדינה: אתה אחד האנשים הכי לא חכמים שקיימים. עד כדי כך חסרים לך תאים במוח??? אני יכולה להבין שאתה לא מקבל , לא מכיל , לא מבין ולא אוהב לסביות. אבל לחשוב שנשים לסביות בגלל שלא הסתדרו עם גברים?? רבאק אתה נעל בית
* שלומית   15/02/14 | 23:15
24. לא מפתיע אותי (:
* רותם   09/06/10 | 08:48
23. קשקוש באלאבוש מידיעה
לא נכון ולא קרוב לנכון הילדים נכים נפשית אם כשמגיעים לאסוף אותם מהגן/ביהס אם בפעילויות היום יום שלא לדבר על תפיסת עולם מעוותת
* דן   09/06/10 | 04:21
נו באמת דן, הרי ברור שאתה תומך בדת ולא במציאות
ומה עם הריח הדוחה שלכם? אתה יודע איזה סבל זה בשביל אישה לחיות עם גבר? אין לכם מושג כמה אתם מסריחים. אפילו סטרייטיות שבנויות להמשך אליכם, פשוט נגעלות מהריח הגס שלכם.
* מה גם   29/12/13 | 08:05
22. מעניין מי עומד מאחורי המחקר המוזמן הזה...
הילד יוצא מתוסבך ןמבולבל מינית. הוא נולד לתוך סביבה שאבא ואמא זה לא טיבעי.
* יוסף   09/06/10 | 03:34
21. תוצאות די מציאותיות.
החום, החברתיות, הפתיחות הנשית ניתנות פה לילד/ה כפליים. כמו כן לא קיים פה הגבר האגוצנטרי, הכוחני, האדיש או המתעלל.
* אפרת   08/06/10 | 22:36
20. בנות המחקר, אני מקווה שאתן קוראות את זה
יש פרט מאוד חשוב שלא נתנו לו את הדעת במחקר. אני לא לסבית, אבל גידלתי את שני ילדיי לבדי מיום הולדם. ואני יכולה להצביע בבירור על אותם סימנים של ביטחון, ויכולות פסיכולוגיות גבוהות מעל הממוצע ואינטלגנציה רגשית גבוהה. והפרט החשוב הוא היחס של גוף ומיניות בתא המשפחתי אל הילד, בעיקר לילדה. במשפחות של שני הורים, גבר ואישה, הילדה מהיום שעומדת על דעתה מתבקשת לשמור על צניעות, לסגור רגליים שלא יראו לה, והיא מקבלת מסרים באופן שותף שהיא צריכה להסתיר את גופה, ובאופון עקיף את מיניותה (כי יש אבא בבית ולא נעים ). נכון זה לא כל המשפחות זה הרוב. ומי שמובילה את הסירור הפסיכולוגי והגופני למרבית הצער זו האימא. לעומת זאת במשפחה שהאימא לסבית, היא מעריצה את גוף האישה, איןן לה כל סיבה לתת לבת שלה "להעלם" במיניותה ובגופה, להיפך. ילדה שגדלה בסביבה תומכת כזאת, לא רק שהבת תהיי נורמטיבית מעל המצופה, גם יהיה לה ביטחון בגופה, בנשיותה, והכרה ומודעות עצמית ובכך גם ביחסייה החבריים ותחושת הערך העצמי. יחס הפוך זוכות בנות בתא משפחתי רגיל, בעוד יש הערצה מופגנת כלפי הצאצא הזכר. ושכל אחד יעשה את השיקול שלו. לעומת זאת במשפחות שילדות קטנות זוכות ליחס מדכא ומסרס הן מחינוך לקוי, חרדה הורית, או סתם טימטם של ההורים, דווקא שם ההשלכות קשות. ילדות שגדלות לנערות ונשים עם ערך עצמי גופני ירוד לצד התנהגות מינית בסיכון של אותן נערות.
* הדר    08/06/10 | 22:35
לא יאמן איזה
* קשקוש.   09/06/10 | 07:48
הדר צודקת
גם בלי שהילדה מתבקשת, כל המבטים הדוחים האלו מכיוון האב עושים את שלהם וסוטים במיוחד. במשפחות סטרייטיות הסיכון הגדול לילדה זה אונס ע"י האב או האח שמקבל לגיטימציה מהאב. אונס הבנות הזה היה הנפוץ ביותר מבין כל מקרי האונס, מאז ומתמיד. וכאן הן מראש משתחררות מהאיום הזה ואולי גם מאיום האח...אז בכלל - גן עדן.
* ובנוסף...   29/12/13 | 08:03
19. למה התינוק בתמונה לך מחיך?
אם אני היתי בין שתי החתיכות האילו.היתי מאוד מאושר ומחייך.
* דפוק   08/06/10 | 21:22
18. אז הם הכי חברותיים נו?
אבל מה עם עתיד המין האנושי? כי אם ההורים שלהם לסביות הם גם יהיו או הומואים או לסביות אז שיהיה להם מאות חברים מה עם התכלס איפה המשך השושלת והגנים תביאו עוד ילדים מאומצים נראה לאן תגיעו בסוף . מה המטרה שלכם להנות בחדר המיטות ? זה מה שמניע אתכם איפה המשפחה המסורת הכל נעלם רק בגלל משפחות כאלה אם אפשר לקרוא להם כך בכלל מנותקים מהמציאות כי עולם ורוד רואים רק דרך עיניים אדומות.
* אז מה?   08/06/10 | 17:10
אוי, בורות לשמה
אין שום קשר - אני אחזור על זה שנית, כדי שזה ייקלט יותר טוב - אין *שום* קשר, ולו הקלוש ביותר, בין להיוולד ולגדול אצל הורים בעלי נטיות חד-מיניות לבין להיות בעל נטייה כזו. במילים אחרות, לילד או ילדה של זוג לסביות/הומואים יש בדיוק את אותו הסיכוי להיות הומו או לסבית בעצמם כמו לכל ילד וילדה אחרים. תחשוב בהיגיון: האם זה יהיה נכון לטעון שהורים סטרייטים מביאים אך ורק ילדים סטרייטים? ממש לא, וכך גם להפך. אז אתה לא צריך לדאוג לגבי המשך השושלת, כי ילדים של הומואים ולסביות יכולים להתחתן עם בני המין השני (או בני מינם, לצורך העניין), ולהביא ילדים לעולם. כמובן שבמקרה של בני מינם, ככל שיהיו פחות אנשים כמוך שמביעים התנגדות, כך זה יוכל להיות פשוט וקל יותר לדורות הבאים.
* ארטי   08/06/10 | 19:28
ארטי את לא מבינה!
לך לא יהיו הדורות הבאים ולמה לי לחשוב בהיגיון אם את בכלל לא הגיונית בצורת החיים שלך ולא אני לא נגד ויש לי חברה לסבית ואני לא פוסל שום דבר אבל תתעוררו על החיים שלכם
* אתם לא מבינים   09/06/10 | 13:30
נכון. בדיוק כמו שילדים של סטרייטים תמיד גדלים להיות סטרייטים.
* איש1   08/06/10 | 22:12
חה חה חה חה חה חה LOL
איזו תגובה מצחיקה!!! וגם קצת עצובה... עתיד המין האנושי כולו בידי הלסביות! אולי כדאי שיהיו קצת פחות אנשים בעולם, חשבת על פיצוץ האוכלוסין שכבר קיים? זה כמובן לא אומר שצדקת לגבי העניין הגנטי או הסביבתי או מה שלא התכוונת..
* ו   09/06/10 | 15:10
צאו מהבועה שלכם ומהר!
1. כמו שנאמר פה לפניי, הסיכוי של ילדים להומואים\לסביות לגדול להיות הומואים\לסביות זהה לסיכוי של ילדים למשפחות הטרוסקסואליות. 2. לא מדובר רק בהנאה בחדר המיטות. כשם שאת\ה לא היית רוצה לחיות את חייך עם בן\בת-מינך, אני לא הייתי רוצה לחיות את חיי עם גבר. ואם לך יש את הזכות לבחור לנהל חיים הטרוסקסואליים, אני לא רואה את הסיבה שלי לא תהיה הזכות. 3. תבדוק\תבדקי נתונים לפני שאת\ה מקשקש\ת. העולם סובל כבר כמה עשורים מאיכלוס-יתר. המצב גורם להפצת מגפות, לאסונות טבע ולעוני. אל תדאג\י, אם 10% מכלל אוכלוסיית העולם (על-פי נתונים) יחיו חיים הומוסקסואליים ויאמצו ילדים (אפילו שהרוב יולדים ילדים באמצעות תרומת זרע\אם פונדקאית), הדבר רק יעזור לרפא את העולם מאיכלוס-היתר הזה שגורם רק לצרות. צאו מהבועה, או מהארון, או מכל מקום שגורם לכם לראות את העולם בצורה מעוותת כל-כך.
* מחסלת הבורוּת   13/10/10 | 11:34
לצאו מהבועה שלכם ומהר!
וואו כמה היה כיף לקרוא את התגובות שלך!
* גאה ביותר!   26/01/14 | 14:49
17. לסביות?
אלו שבתמונה לסביות?לא נראה לי .לסביות הם איך לומר בלי לפגוע- לא כאלה יפות....אפילו מכוערות.וזה בולשיט מי הוכיח?איזה מחקר?אה.אני ודעת מחקר על חולדות מעבדה...שהזריקו להם גן לסבי וראו מה התוצאות.נו באמת...אני לא הומופובית.אבל לומר בטוחם ומאושרים?איי דונט טינק סו.
* אהבתי   08/06/10 | 15:53
נו באמת... דעה רדודה ושטחית
את יודעת.... רק בשביל לא לעשות לעצמי שיווק זול אני לא מעלה לכאן תמונות שלי ושל בת זוג שלי. אבל חמודה, עם או בלי לפגוע, להגיד שלסביות הן מכוערות זאת הומופוביה ובעיקר צרות עין. אז תעשי לעצמך טובה, אל תגיבי בצורה כזאת ילדותית וטיפשית על דברים שלך בעצמך אין שום דברלהוכיח.
* נו באמת...   08/06/10 | 19:29
אהה...
בסדר ידעתי שזה פשוט יפגע במישהו.ברור שיש מעטות שהם נאות -אולי.אבל הרוב גבריות.וקראתי שאפילו הלסביות בעצמם מסכימות עם זה..והוכחה?יש לי דודה כזו והיא בעצמה הודתה בזה.אז הנה הוכחתי
* סליחה?   08/06/10 | 20:18
אהה
טוב אז תעלי....!צרות עין?אולי את זו שצריכה לחשוב. למה שאני אקנא בלסביות?שוב שום הומופוביה פשוט זו האמת מילא דו מיניים.אבל לסביות ?(אולי חוץ מבודדות)הם בעלות מראה גברי אולי לזה התכוונת מראה יפה?<
* מה?   08/06/10 | 20:27
אבל העיקר שזו לא הומופוביה
כנראה שלא הבנת מה שניסיתי לרמוז, אבל עכשיו לא השארת לי ברירה: תעשי לעצמך טיול קצר למסיבת הגייז הקרובה ביום שישי ותראי כמה לסביות מדהימות ומהממות קיימות בשוק, רובן מאוד נשיות, עדינות ומקסימות (ואולי תמצאי לך אחת כזו), ותפסיקי לקטלג את הלסביות כמכוערות, והדו מיניות כבסדר. אולי תגידי שכל הסטרייטיות כוסיות על ונסגור עניין. אבל העיקר שאת לא הומופובית...
* פרגית   09/06/10 | 00:01
ח.....
כמה צפוי.אני רואה בתקשורת ומסביב לסביות ויש לי דודה כזו.יודעת מה אולי בבגלל שההצע אצלכם לא מלהיב אז כל נורמלית היא יפה ואני דיברתי על המראה שלכם.אולי גם האופי כי יש בו משהו. ולמה שאני אחפש בחורה?תודה אבל יש לי חבר.וצודקת הסטרייטיות באמת כוסיות.אבל מה נפגעת כ"כ?זו דעתי
* אמ...   09/06/10 | 16:29
מה את מדברת? פורשיה דה רוסי האישה של אלן דג'נרס..
* אחת היותר פצצות..   08/06/10 | 19:38
תפנימו!!!!
"חולדות מעבדה"?! והיא טוענת שהיא לא הומופובית?! בגלל אנשים כאלהובגלל בורות כזאת יש הומופוביה ויש רציחות בקהילה ההומו לסבית. ומאד הגיוני שהמחקר הזה צודק לא בגלל שזה שתי אמהות אלא בגלל שזה שתי נשים, שמעניקות חום ואהבה ללא תנאים וללא גבולות!!! ואם את ממורמרת מזה שהילדים שלך לא יהיו מוצלחים כמו של האמהות הלסביות אז אני חושבת שתחשבי פעמים באיזה צד לבחור!!!!
* עוד גאה   08/06/10 | 23:46
מה?
ראיתי שני נשים מחזיקות ידיים מספר פעמיים ולא מתוך חברות...וזה מבחיל. אני חולה על העם הנשי ...אבל לחיות עם גבר זה מה שצירך להיות אפילו שיש כאלו שיש שזה לא מרגיש להם.אושר?הילדים רק יסבלו מזה אם לא עכשו אז בעתיד.אוי אלוקים רק לחשוב על שני נשים חיות ביחד.
* א   09/06/10 | 16:33
מה באמת מפריע לך?
"אפילו.. שזה לא מרגיש להם.." פה קבור הכלב. למה שאנשים ירצו לחיות בתבנית שלא מרגישה להם נכונה? שלא אמיתית ללב שלהם? זה שאת בוחרת לחיות בניגוד ללב לא אומר שגם אחרים צריכים. אדם שהולך עם הלב שלו הוא שלם יותר וזה מה שעובר לילדים במשפחה של שתי נשים (ולא "שני נשים"). מפריע לך שיש מחקר שאומר שמשפחה כזו לא גורמת סבל לילדים אלא אפילו מולידה תוצאות חיוביות? התברכנו לחיות בעולם יותר מבין ומקבל משפחות בכל מיני צורות. תפרגני קצת, לא עולה כסף..
* ל-17   25/01/12 | 12:42
כמה דעות קדומות וסטיגמות במשפט אחד
* מאיזו מערה יצאת?   11/06/10 | 00:43
16. יש בזה משהו....
נשים באמת בדרך כלל יותר אכפתיות ונעימות מגברים...
* ליטל   08/06/10 | 14:44
בנות ורונצי
תפרידו כוחות.יכול להיות זה איזה ילד מתבגר או זקן מקשיש או אבא לילדים או נכה וגמד...או בחורה בכלל?אתם לא יודעים מי מאחורי המקלדת בשם הדוחה הזה !אז בנות לא להתייחס לתגובות שכתוב בהם:רונצי.חה...איזה שם.
* יא.....   08/06/10 | 15:55
15. כל כך נכון.....
ברור שילדים לאמהות לסביות הם יותר מוצלחים כי אין גבר שיהרוס לילד את החיים..
* מיטל דודיק   08/06/10 | 13:27
14. מדינת ת''א הורסת את המדינה
* בני   08/06/10 | 12:30
13. נשים הן כלבות אנוכיות ומפונקות
והן רגישות רק לעצמן ומכאן היחס הגרוע של גברים בכול העולם אליהן.
* רונצי   08/06/10 | 12:20
לרונצי בן כמה אתה? נראה אותך שרמנטי
מכל מה שאני רואה שאתה מתקבק בפגיעה בנשים אני פנויה מעניין איך אתה נראה בכלל:))אשמח להכיר אותך מאוד
* סטריטית   08/06/10 | 15:39
אני בשנות ה 20 שלי
* רונצי   08/06/10 | 18:59
וואלה מה אתה חייל או מה?
ומה יש לך נגד נשים? שאתה כועס כל הזמן בתוקבקים מזה לא מתאים לבחור בגילך, איפה אפשר לראות תתמונות שלך?:)
* נשמע מגניב   08/06/10 | 22:59
אני מזמן לא חייל
ואני כותב על נשים מה שאני רואה ומרגיש.
* רונצי   08/06/10 | 23:57
בוקר רונצי:)אוקי הבנתי אותך
איפה אפשר לראות תתמונות שלך?ואגב באתרים אתה לא יכול לדעתי לפגוע בנשים באמת שאתה לא מכיר ובלי סיבה לפגוע זה מאוד כואב לדעתי כן,אני לא ישפוט אותך אבל טיפטיפה כבוד לא יזיק לגבר כמוך תסכים איתי?מחכה לכתובת איפה כן אפשר לראותך..
* מחכה לראות   09/06/10 | 10:05
גם כשהגברים כולאים ואונסים בנות שנתיים?
הלוואי ולנשים היה אכפת רק מעצמן. תכלס, זה לא מפתיע שאכפת להן מהכל חוץ מגברים כמוך ובכלל מבני זוגן. כל דבר חשוב מהם. הן חושבות על המוחלש בחברה ולא כמו גברין שאין להם אמפטיה לחולה, לזקן, לתינוק ועוד... גברים תמיד האשימו נשים במעשים המחרידים שלהם. הם אונסים תינוקת וטוענים שהיא פיתתה אותם, מכים אישה וטוענים שהיא אשמה. זה הכי קל והכי מגניב, כי לא צריך לשנות כלום ולא צריך לייצר עוד בתי כלא ולהכניס את רובכם לשם.
* תירוץ עלוב   29/12/13 | 07:52
12. עם כל התגובות של ה "שמרנים" פה...
לא פלא שילדים של לסביות גדלים יותר טוב....לא מכנסים להם לראש שזה רע באיזושהיא צורה או לא בסדר...
* -   08/06/10 | 07:30
למה שיכניסו לראש שלהם שזה רע?
אין לאנשים מה לעשות כדי לשנות את הנטיות המיניות שלהם. אם אישה נולדה לסבית היא צריכה לחיות עם זה בשלום וכמו שהיא לא צריכה להתבייש בזה, הילדים שלה לא צריכים להתבייש בה בגלל זה.
* מור   08/06/10 | 17:11
די די שתיכן מדברות שטויות-וברגו צודק!
* שלמה   10/06/10 | 16:53
11. אין כזה דבר ילדי לסביות
עוד המצאה מבית האנרכיסטים פעילי החופש והשלום המדומים וההזויים התורנים
* דייל ניוז   08/06/10 | 03:11
אנרכיסטים? בור מעציב
* אתה אמיתי?   29/12/13 | 07:48
10. ברור שעושות המחקר הן לסביות
שרק מחפשות צידוקים ואישורים לדרך שלהן, הרי לא יתכן שזאת דרך טובה יותר ממה שהטבע מכתיב לנו, איזון, גבר , אישה, ילדים. אז בסדר, מקבלים אתכן, אל תעשו מזה שעכשיו אתן גם יותר טובות
* יעל   08/06/10 | 00:01
9. אני חסיד של האיזון הקדוש! נשמע פרמיטיבי? גם לאכל זה פר'...
אז אל תאכלו.
* ברגו   07/06/10 | 21:43
8. זה נגד חוקי הבריאה, מסכנים זה לא פשוט להיתמודד עם
נטיות הגוף ולגרור את הנשמה למקום לא לה,צריכים ללמוד להתגבר על היצר רפואה שלמה
* Ami   07/06/10 | 19:59
אבל גבר זה דוחה...
בתור נשית עדינה וסטרייטית, אני חייבת לספר לך - זה סיוט לחיות עם גבר ולהיות עם גבר - בעיקר בגלל הריח שלכם. ריח הפה של גברים הוא פשוט מזעזע ואין גבר בעולם שאינו מסריח מהפה, האשכים והקרקפת. אתם פשוט בנויים להסריח. בשבועיים האחרונים יצאתי ל4 דייטים/מפגשים עם גברים ולכולם היה ריח מצחין של חRא מהפה ויותר גרוע. הם מצידם התאהבו בריח שלי.
* עדינה   29/12/13 | 07:47
7. אין בעולם כמו אהבה של אימא,ואימא
* ...   07/06/10 | 17:55
6. נו זה ברור
* רונה    07/06/10 | 17:52
5. רק תשימו לב לתגובה אופיינית של גבר... (מספר 3)
מכל הכתבה הארוכה והעניינית הזאת, הוא שם לב לשתי הבחורות בתמונה... פשוט מזעזע! זה למה אנחנו לסביות יקירי!!!!!!!
* שני   07/06/10 | 17:32
4. אולי זה נכון,אבל מה קורה שהם גודלים איך הח'ברה מסתכלת
הילדים מתוסכלים בגיל מאוחר
* מיטל   07/06/10 | 17:29
3. אם האמהות שלי היו ניראות כמו בתמונה
לא הייתי מפסיק לינוק עד גיל 21...
* דוני ברסקו   07/06/10 | 15:51
2. זה ממש לא מפתיע!
* שלומית   07/06/10 | 15:32
1. זה בגלל
שנשים קודם כל דואגות לכל מי שסביבן ואח"כ, אם בכלל, לעצמן. ואילו הגברים - קודם כל דואגים לעצמם. ואח"כ, אם בכלל, לכל האחרים... הלוואי שהייתי לסבית.
* זורה האדומה   07/06/10 | 15:10
צודקת לגמרי
אני מודה שנשים יותר קשובות ואכפתיות לסביבה שלהם וגברים פחות .. אבל תחשבו אל זה יש יותר אינסטינקטים אימהיים במשפחות חד מיניות כאלה וזה ברור ששתי נשים יכולות בקלות יותר לגדל ילד . מאשר זוג גברים ..
* יאיר   07/06/10 | 15:26
נשים טובות יותר בהכל מגברים
* אתי    08/06/10 | 12:47
אבל אל תחשבו שזה מולד
מחנכים נשים להקריב את עצמן למען משפחתן וגברים לשים קודם כל את עצמם במרכז. אבל עם השנים, אני רואה יותר יותר משפחות מודרניות, בהם הגברים והנשים חולקים יחד את הטיפול בילדים. האישה לא נאלצת לוותר על עצמה למען הילדים והגבר הוא שותף פעיל לגמרי. אז אפשר גם אחרת, פשוט הכל מתחיל בחינוך.
* ...........   07/06/10 | 17:05
נפגעתי כאבא וכגבר.
אני קודם כל דואג לבני.ואשתי.ורק אחר כך לעצמי. בכל זאת זה לא נכון לגבי. אשתי יש זמנים שהיא דואגת לעצמה קודם.
* מלמחלן   08/06/10 | 21:25
וכמה כמוך יש באחוזים, מבין הגברים?
אין צורך להפגע, אם אתה יודע שאצלך זה אחרת. ברור שתמיד יש יוצאים מן הכלל, אבל באשר לרוב... לדעתי זה המצב.
* זורה האדומה   08/06/10 | 23:03