תגובות (213 תגובות ב-134 דיונים)
84. תגובות של אנטישמים שמאלנים חסרי אמונה
אני חילוני תל אביבי יהודי הגאה ביהדותי ובמנהגינו היהודיים אבל אני מכבד גם אחרים . הכי צורם ומעצבן זה לקרוא את תגובות השמאלנים חסרי האמונה המתעבים את דת ישראל הדתיים וכל מה שקשור לדת אבותינו תגובות הגובלות באנטישמיות של ממש מאנשים שמאוד סובלנים למנהגים של דתות אחרות כולל האיסלם הנוגד את רוב אמונותיהם של השמאלנים הצבועים הללו שמעלימים עין מאמונות המוסלמים אבל נלחמים בכל הקשור לדת שלנו .
אז אני מעדיף בכ יום את האחים הדתיים על השמאלנים מלאי השנאה
18/06/17 | 08:42
רמת אמינות - 0
18/06/17 | 10:12
83. ילדה שמאלנית מטומטמת
18/06/17 | 08:41
82. מאקו, אתם באמת חושבים שראוי שר החינוך יגיב לה?
אחרי הכל, מדובר בתלמידה כמו כולן, היא מדקלמת יפה בסרט את המטרות והאמונות שלה שאתם שותפים להן, אבל באמת שזה לא קשור לתגובה של שר החינוך. לדעתי זה יהיה ביזיון אם הוא יענה לה, היא מייצגת את עצמה בלבד (למרות שיש לה תומכים ומתנגדים)
18/06/17 | 08:36
81. היא תגיע לגלי צהל. אתם תראו .
יש לה את כל הקשורים להגיע לגלי צהל . חוצפה? יש לה. רצון להתבלט? בודאי. עויינות לדת? אוהו! מה חסר לה? קשרים.
חחחה. קשרים תראו לי עוד נערה בת 15 שמגיע למאקו וזוכה לחיבוק כה גדול.
היא תגיע לגלי צהל. אתם תראו .
18/06/17 | 08:34
אתה לא תגיע לכלום
אתה טוקבקיסט מפגר, יש לך את כל הכישורים לא להגיע לכלום.
18/06/17 | 22:32
80. זכותה להביע את דעתה גם אם
לאנשים יש זכות לגיטימית להביע את הדעות שלהם בנושא דת ופוליטיקה גם אם הדעות שלהם יוצאי דופן.
18/06/17 | 08:27
סבבה אבל היא מדברת מבורות
רוב הנשים בציבור הדתי לא מדלגות על לימודים גבוהים, והרוב עובדות
18/06/17 | 11:15
79. מדוע החילונים צריכים תמיד לרצות את הצד האחר?
מדוע החילונים צריכים תמיד לרצות את הצד האחר? מדוע הצד הדתי אינו מוותר על קוצו של יוד לטובת קירוב לבבות? האם זו בעיניו מצווה פחותה ממצוות אחרות, האם דרך ארץ אינה קודמת לתורה?
כנראה שהשסע ההולך ומעמיק בניצוחו של מפלגת הבית היהודי כבר אינו ניתן לגישור וצריך לחלק את המדינה לקנטונים שבו כל אחד יחייה את חייו ולא יכפה אורח חיים בלתי רצוי על האחר.
18/06/17 | 08:22
78. שמרנים אלימים, אתם מתישים אבל לא נישבר!
18/06/17 | 08:21
77. ♡
אני תוהה אם היתה מתבקשת לכבד כניסה למנזר בודהיסטי, ולעטות את כלל המלבושים המקובלים ולנהוג כמנהג המקום, גם היתה כה נחרצת בסירובה ויוצאת חוצץ בריש גלי. שכולם ישמעו וידעו להם.
די לצביעות.
די לשנאה, ולהפצת הרוע המיותר הזה, שמייצר פילוג גרידא. נצטרך לעמוד כעם אחד על קירוב לבבות ונקודות השקה, ולא על הבלטת השונות. אנו שונים. נכון. השונות נהירה לכולם. להבדיל, ההלימה בין המגזרים זקוקה ליחצ. נשקוד עליה, ונפיק אך טוב.
איחולי חיוך ואהבת הבריות לכל.
18/06/17 | 08:20
סובלנות
כאשר אני מגיע למקום כל שהו אני מכבד את מינהגי המקום כאשר מישהו מגיע אלי הביתה אני אכבד את מי שמגיע אלי בכל צורת לבוש שיבחר אם זה כיפה בורקה או כל בגד שילבש נזיר בודהיסטי אבל ברגע שינסו לכפות עלי בביתי שלי לשנות מימינהגי אני לא אכבד אותו בן אדם פשוט ילווה בכבוד החוצה לכן השאלה היא אם היא הוזמנה למקום כל שהו וביקשו מימנה להיתנהג לא כפי שהיא רגילה והיא לא באה עשתה נכון היא לא ניסתה להיכנס בכוח כמו שהנוהג בכותל לבוא בלבוש צנוע היא לא תיכנס ואם תנסה אבין את ההישתלחות בא כנ"ל גם לותיקן או למיסגד או לבית כנסת אם מכל סיבה שהיא לא בא לך לנהוג לפי מינהגי המקום אל תיכנסי כל המיפגשים שנערכים בין דתיים לחילונים הדרישות מגיעות רק מהצד הדתי ואף פעם מהצד החילוני וזו כפייה
18/06/17 | 13:47
76. למה כל מה שקשור בדת זה מיסיונרים? למה להכליל?
הדת שלנו בכלל לא מיסיונרית, לא באה בכפיה לאף אחד...תראו את הדתות האחרות ותמצאו את ההבדלים...זו גאווה להיות יהודי ואם הם מקפידים על צניעות מה נורא בזה? למה לשלול כל דבר?
18/06/17 | 08:13
75. תמיכה מזהבה גלאון אינה מעלה, רק מורידה
אני בטוחה שכשיבקשו להגיע בצינעות לא התכוונו לפי כללי ההלכה, אלא לא גופיה ושורטס.
בהרבה בתי ספר דתיים יש הפרדה בין בנים לבנות, אלו כללי בית הספר.
בוודאי שלא ישברו אותם בשביל מפגש חד פעמי.
אלו כללי המסגרת בין אם את מסכימה עם גישה זאת או לא (ושוב הממטרה היא סובלנות, לא להסכים אבל לכבד)
נראה לי שקצת פיספסת את מטרת המפגש, ואכן עדיף שלא יתקיים אם מראש את מגיעה בגישה כזאת.
כל הסרטון הזה מלווה בדרמטיות יתר. למה שלא תעלי סרטון נוסף עם האמת שלך ועם החינוך לשנאה שקיבלת בבית במקום להתחבא מאחורי מפגש מטופש.
בגדול אני חושבת שהמפגשים האלה מיותרים ולא מביאים שום תועלת.
ולגבע תלמידה סוג ב.. זה שקר גס בתי הספר החילוניים בעירי מקבלים תקציבים גדולים הרבה יותר מבתי ספר דתיים וזה ככ ניכר שזה מכעיס.
18/06/17 | 08:10
74. אף אחד פה לא ביקש ממנה לשנות כלום רק לכבד...
כך נוהגים שומרי מצוות, וצריך פשוט לכבד אותם בזה..צריכים פשוט לקבל את האחר בכל הכרוך בכך וכך ניצור לנו חברה מאוחדת הרמונית תומכת שכיף לחיות בה...האמינו בזה..זה שווה הכל.
18/06/17 | 08:10
73. מסכנה . עלובה
עכשיו תוקפים אותה
מסכנה באמת.
הילי סמל לשנאה לפילוג לרוע.
שבי בשקט.
אוי ואבוי עם זה נוער העתיד שלנו.
18/06/17 | 08:03
72. למה שהדתיים לא יתחשבו בחילונים וילבשו פחות צנוע?
18/06/17 | 08:02
71. ברור שאם היא נפגשת עם האפיפיור לדוגמא אז היא תתלבש מכובד בגלל המעמד שלו
וגם אם היא תיפגש עם הרב הראשי של ישראל נראה לי לפחות שהיא תתלבש מכובד בגלל המעמד שלו. אבל שמדובר בבית ספר זה לא צריך להיות ככה שהסתיים ילמדו לשלוט ולא להסתכל עליה
18/06/17 | 07:41
70. אין עם יהודי?
אם אתם אומרים שהחילונים הם לא יהודים - זה אומר שאין עם יהודי. אם אין עם יהודי אז למה אתם נמצאים במדינת הלאום שלו? תחזרו לקהילות הדתיות שלכם בגולה ותהיו גרמנים בני דת משה.
18/06/17 | 07:28
69. התיחסות לדברים של הילי
את צודקת בדברייך.אומנם יש צורך בהדברות בין דתיים וחילוניים אבל החילוניים לא צריכים להתרפס ולוותר לדתיים.אל תתיחסי לכל המתלהמים שבמקום להתיחס לכרייך באופן עיניני ,מנסים לפגוע בך באופן איש.זוהי דרכם של אנשים שלא מסוגלים לנהל שיח עניני ומנסים לסתום פיות.כולי תקווה שתשמשי דוגמא לחיוניים אחרים
18/06/17 | 06:58
68. מה הבעיה אפשר לסדר לך ברית
18/06/17 | 06:57
67. לא להתרגש, צריך רק לעבוד על הגרין קארד
בקרוב ישארו בה רק הטיפשים והאלימים. לכל מי שיש שכל כדאי לחפש חיים איכותיים במקומות אחרים.
18/06/17 | 06:51
העמק השווה
אתה צודק לחלוטין כן אחד יבחר את העם שהוא רוצה להשתייך אליו. מי שמתנהג כמו אינו יהודי ילך לארץ אחרת של לא יהודים. ומי שיהודי יישאר בארץ היהודים וכך יהיה שלום בעולם.. הרי אין סיכוי שיהיה שלום בין שונים.
18/06/17 | 13:55
66. כבוד
כולם מדברים על כבוד לדתיים..איפה הכבוד שלהם שכל אחד יעשה מה שטוב לו?
לא מדינת דת פה..אז כל אחד יעשה מה שטוב לו וזהו
לא צריך להתנפל על אף צד
18/06/17 | 06:39
65. כבר שנים הימין מעסיק טוקבקיסטים בתשלום... מי מתרגש???
18/06/17 | 06:30
64. עצוב
עצוב לדתיים כי אלוהים קיים ולא אכפת לו מאיתנו
עצוב לחילונים כי אלוהים לא קיים וחסרה להם תקווה
להיות דתי זה קשה כי זה דורש לעקוב אחר כל מיני חוקים מיותרים שלא משנים את החיים שלך כאדם אם אתה שומר עליהם או לא.
להיות חילוני זה קשה כי החיים ללא אמונה בכח חזק ממך מעלימים ממך את התקווה וזה בדיוק כמו לחיות ללא מוזיקה, זה אפשרי אבל מאוד קשה.
18/06/17 | 05:51
63. הילי
כל הכבוד להילי, הלוואי שכולם היו כמוה. ילדה נבונה ומבינת עניין
18/06/17 | 05:15
62. הטימטום שבדתות
ילדה חכמה מאוד תמשיכי כך! לא צריך להכנע לחושך ולבורות של הדתות שעושות הכל כדי להשאיר אותנו שוביניסטים טפשים וללא דעה עצמית. אתמול (שבת) אבא וילד חרדים עצרו לידי בזמן שתיקנתי פנצ׳ר והילד בעידוד אביו הכריז "אסור לעבוד בשבת" פשוט אמרתי לו "זה בסדר אני גם אוכל חזיר. אז אני לא סובלני? מי הוא או אבא שלו שיתערבו לי בחיים? ולמה שילדה חכמה תכסה ותפריד את עצמה בשביל חבורה של מאמינים ביצור דמיוני? כל הכבוד לה!!! שיבינו שאפאחד לא אוכל את השטויות שלהם חוץ מעצמם ומסכנים שהם מצליחים לשטוף להם את המוח... נ נח נחמ נחמן מת מזמן...
18/06/17 | 03:04
61. בובה של השמאל המתנשא, מסכנה איזו התעללות.
18/06/17 | 02:42
60. האכילו את הראש שלה בשנאת האחר, הכל סיסמאות מטופשות
ניתן להבין שאין לה טיפה של הכרה מה זה יהדות, אם היא חושבת שלהיות חילוני זה לעזור לחלשים, סליחה! ילדה מסכנה כל היהדות זה לעזור לחלשים, הלוואי והחילונים היו עוזרים ולא רק מול הטלויזיה כי עולם החסד החרדי-דתי ב"ה חסר תקדים בעולם. רפואה שלמה משנאת החינם שחינכו אותך.
18/06/17 | 02:40
59. אלופה בלא לקבל את האחר.
היא לא רוצה מפגש, היא רוצה רק לדבר
18/06/17 | 02:31
58. כל הכבוד לה , שתמשיך להביע את דעתה
18/06/17 | 02:18
57. אני מהכיתה שלה שנה שעברה היינו בכפר קאסם לרמדאן כן וחלקנו לשורה של בנים ובנות והיינו צריכות להשתחוות בריצפה
18/06/17 | 01:58
56. השוואה מטופשת
מה הקשר ערבים ואפיפיור??
1. למה אתם מניחים שתלמידי הבית ספר האמיצים האלה היו מתנהגים שונה למוסלמים. או נוצרים??
2. מוסלמים ונוצרים הם מחוץ לתרבות וההוואי הישראלי יהודי, לכן מפגשים כאלה הם בקונוטציה אחרת לגמרי ולא ניתן להשוות בין שני המקרים. עם הדתיים אנחנו החילונים צריכים לחיות על בסיס יום יומי ולכן חשוב למתוח גבולות ברורים של מה מקובל עלינו ומתי הם פוגעים בערכים שלנו
18/06/17 | 01:30
55. יש תקווה
טוב לדעת שזה הנוער שלנו. מחזק את ידך.
תתעלמי מהמפגרים, הם לא אנשים ובטח לא יהודים אמיתים
18/06/17 | 01:23
54. את לא יכולה להביעה את דעתך בציבור להגיד תוקפים במקלדת
היילי אם את בוחרת להגיד את דבריך בציבור את לא יכולה לצפות שלא יגיבו.
לכתוב שאנשים עומדים מאחורי מקלדת ומתקיפים כשאת כתבת באתר, רצית רק שיגידו שאת צודקת?
את בחרת לפרסם סרטון!
18/06/17 | 01:18
53. חרדית-עובדת-בעלת תואר שני-אמא-נשואה לבעל עובד עם
כמו שציינתי בנושא, אז זאת אני ויש עוד הרבה כמוני. בוחרים להציג את המיעוט מבינינו, חבל!!! זאת הכללה והכנסת שינאת חינם!!! תנסו להכיר אותנו ואל תסתכלו רק על החזות שלנו ותאמרו עלינו: אוכלי חינם, פרזיטים ועוד מילות גנאי כאלה ואחרות.
18/06/17 | 01:07
52. תהיי חזקה ותשארי מי שאת!!!
אני מעריכה את הכנות והאומץ שלך להגיד את מה שאת באמת חושבת ולא מה שחלק מהאנשים מנסים להכתיב לנו
בסופו של דבר כל מי שהולך נגד מה שהוא באמת מאמין בו סובל יותר
תהיי חזקה ותשארי מי שאת!
18/06/17 | 01:03
51. כל הכבוד לה
18/06/17 | 00:39
50. יש שתי אפשרויות למה אנשים מגיבים בצורה כל כך אלימה
1. הם לא ראו את הוידאו ופשוט קפצו על הזדמנות לקלל שמאלנים.
2. לא היה להם מספיק כוח שכלי להבין על מה מדובר, אבל הכול כל כך פשוט.
כבוד צריך להיות הדדי! שווה לכולם, מכולם, בין כולם.
18/06/17 | 00:39
49. אין קשר בין צניעות והפרדה לכיבוד מנהגים
אדם דתי מכיר בקושי של קיום מצוות המגבילות את החופש שלו. מבחינתו זהו עול שהוא משלם כדי להיות חלק ממשהו קדוש שגדול ממנו. זה מקנה לו תחושה של שקט ועליונות. המפגש עם אנשים שלא מקיימים את העול פוגע בו. הדרישה מהחילוני לכבד את דרכו של הדתי היא בעצם הדרישה להכיר בעליונותו הרוחנית והמוסרית של הדתי. בנוסף הדתי מפחד מהחופש של החילוני שכן הדת היא סוג של מנגנון שליטה. החופש הוא ההפך מהדת והצגתו לראווה מסכנת את השליטה שיש לדת באנשים.
18/06/17 | 00:35
48. אם אותך חינכו לקבל את כולם אז היה נכון וראוי שתלכי למפגש.
ממשיכה לפגוע! במילים אלו את בעצם אומרת שאנחנו לא??? גועל נפש. קצת טאקט וקצת סובלנות. פגעת מאוד וראוי לבקש סליחה!!!
18/06/17 | 00:13
טמטום
מטומטם
18/06/17 | 03:05
בלי תנאים מראש
זה כיבוד וסובלנות אפילו נתניהו שלכם אומר את זה לאבו מאזן
18/06/17 | 07:57
תסתום כבר פרמטיב דוחה
18/06/17 | 08:47
ריבוי סימני קריאה ושאלה מראה על אינטליגנציה
נמוכה
18/06/17 | 09:10
47. ילדה שלא מבינה הרבה בחיים... טיפשות
17/06/17 | 23:45
חחח
מבינה יותר ממך תפסיקי להאמין שיהווש קיים ותתחיל לקבל את דת האמת של מפלצת הספגטי המעופפת
18/06/17 | 03:06
46. כולנו תומכים בך! אינספור תומכים. שלא ינסו לשכנע אותך שלא!
17/06/17 | 23:44
45. יהודי זה יהודי, ויש לנו תורה ומסורת יהודית
17/06/17 | 23:37
חחח
שקר ומסורת שקר
18/06/17 | 03:07
יש יהודים חילוניים ויש יהודים דתיים. אני כן חוגג את החגים אבל שם ז*ן על התנך ועל יהוה המזד*ין שלכם כי זה פאקינג שטות ענקית. אתם גם יכולים לקרוא לי אתאיסט אבל אני יהודי חילוני
18/06/17 | 07:45
יהודי
אולי יהודי חולני חולני מאד במחלה ממארת וסופנית
18/06/17 | 18:12
44. הילי, במה אנחנו יהודים אם לא בתורה ומסורת?!
17/06/17 | 23:35
בדרך ארץ ואמונה
לא בלבוש וכפיה.
18/06/17 | 04:42
בלגנוב כספים והלוות בריבית
ולנשום אוויר עם האף הגדול כי זה בחינם
18/06/17 | 23:21
43. הילי קופרשטיין
הילי צודקת . הדתיים כופים עלינו את עמדתם.
המיעוט כופה את עצמו על הרוב.
החילוניים תמיד צריכים להתחשב בדתיים.
למה הדתיים לא מתחשבים ברגשותינו אנו החילוניים.
17/06/17 | 23:16
42. כל הכבוד!
לצערי אני לא מופתע מהטובקים.. הבידול והשנאה לאחר שולטים באנשים שמפחדים להתמודד עם החיים. את חלוצה ואני מקווה שההיסטוריה תכתב לזכותך
17/06/17 | 23:05
41. אני לא מבין איך היא מדברת על כבוד, אבל לא מכבדת בעצמה..
ממה שהבנתי ותקנו אותי אם אני טועה.
הזמינו אותה לבית ספר דתי על מנת לגשר בין החילוניים לדתיים, מן הסתם שאם היא מגיעה לבית ספר דתי והיא בעלת גישה מכבדת, היא תבוא לפי קוד הלבוש שקיים בבית הספר, זה די מזכיר את התלבושת האחידה שיש בהמון בתי ספר במדינה, למה קוד הלבוש הזה מקובל בעיניה וקוד הלבוש בבית הספר הדתי לא?
אבל היא החליטה לבטל את הפגישה הזו וזה בסדר גמור, עד פה, הכל טוב ויפה.
אבל בין זה לבין להגיד שמתייחסים אליה כיהודיה סוג ב׳ יש הבדל עצום.
כנראה שהיא לא שמעה על המשפט: ״ברומא, התנהג כרומאי״ וזה משפט שמתאים בדיוק לסיטואציה הזו.
זה כמו שאני אלך לבקר מישהו בבית הוריו, אבל הוריו החליטו שאצלם בבית, משאירים את הנעליים בכניסה ומתהפכים יחפים בבית.
ברור שאם אני מחליט להיכנס, אני חייב לכבד את בני הבית ולהוריד את נעליי, למרות שאני הולך בבית שלי עם נעליים, כפכפים וכו׳.
לדעתי, היא סתם חיפשה לעורר דיון מיותר נגד הדתיים, שלא כפו עליה שום דבר בעצם, הם ביקשו בצורה מכובדת והיא החליטה לסרב.
כנראה שהיא הבעייתית בסיפור ולא הם.
ותחשבו על זה ;)
17/06/17 | 23:03
40. את אלופה, אל תתני לאף אחד להוריד לך או להשתיק אותך
17/06/17 | 22:53
39. היילי את נותנת לי קצת תקווה לשינוי
17/06/17 | 22:29
38. מה זה השם הזה הילי? צפונבונה - יענו הילה?
17/06/17 | 22:23
37. זהבה גלאון דומה לשינקן
17/06/17 | 22:21
36. את קנאית
רק בנ״א קנאי כמוך ידבר ככה!
מי שלא ימשיך בחיים שלו וידע לכבד כל אדם באשר הוא..
17/06/17 | 22:19
35. הי הילי
הלוואי ותקראי את התגובה שלי!!
אני לא יודעת למה את מרגישה סוג ב', אבל אני בתור שומרת דת יכולה לומר לך שאת ממש ממש לא סוג ב' בעינינו!!
נכון, את לא מקיימת מצוות. אבל למה בעצם שתקיימי אם אף פעם לא חונכת לכך?!
נכון, אני כן מרגישה עלייך סוג של פיספוס. בשבילך. שאת לא מכירה באמת את הדרך שלי, שאני מאמינה שתיתן לך חיים טובים יותר. אבל זה לא הופך אותך לשווה פחות בעיני!! ממש לא!
הילי, יש לך שאלות מדהימות! למה את צריכה להתכסות אם את בת? וכו'... אלו שאלות חכמות, אבל יש עליהם תשובות!! יש!!
ניסית פעם לשאול אדם שומר מצוות? לקבל תשובות באמת? או רק שאלת אותם את עצמך, או את החברה סביבך, שכמוך לא יודעים מה לענות לך??
את נשמעת בחורה אינטלגנטית. אל תוותרי! תשאלי ותחקרי את שני הצדדים!! מי ששואל באמת, בסוף מגלה את האמת!!!
17/06/17 | 22:03
מאמי אם אפשר קצת פחות סימני קריאה
וקצת יותר תוכן.
18/06/17 | 06:53
הלוואי שכל הדתיים יהיהו כמוך
18/06/17 | 07:46
נו באמת!
די עם ההתייפיפות! למה אתם ניסיתם פעם לחקור ולבדוק את הצד השני? ניסיתם פעם לאכול לא כשר או לא לצום בכיפור או לחלל שבת? מי ששואל באמת מגלה את האמת לא? קדימה, תתחילו לבדוק איך זה להיות אתאיסט ותראו שהשד לא נורא
18/06/17 | 08:29
את מאמינה שתיתן לה חיים טובים יותר??
אולי להפסיק להאמין בהמצאות אנושיות וחברים דימיוניים,
להתלבש על פי מזג האויר, לחשוב בעצמך מה טוב לך ולא מה שגברים שחיו לפני 3000 שנה החליטו שצריך לאדם מסוג ב' שהוא נקבה.
וסתם מעניין, למה כל הדתות כל כך עסוקות בהשפלת נשים, כיסוי ומגבלות לנשים דבר ראשון? למה זה בכלל משהו קביל לתת הוראות לבן אדם אחר? להודיע לה מה צנוע ומה צריך ומה יעשה לה טוב. וזה מאנשים עם כובעי פרווה בקיץ, באמת... צריך חקירה כדי להבין
18/06/17 | 09:24