צבא וביטחון
תגובות (93 תגובות ב-32 דיונים)
32. הכנה למבחן הפסיכוטכני
מצאתי באינטרנט ערכת לימוד למבחן הפסיכוטכני בשם דפ"ר90. יש שם גם מבחנים ותרגולים חינמיים וגם הרבה טיפים וחומרים שעוזרים מאוד.
* רוני   19/11/19 | 16:26
31. קיבלתי דפר 90 שזה דווקא טוב אבל הקבא ממש גרוע... 56. זה בעייתי?
* ניסו   17/05/18 | 21:12
זה הכי גבוה
הדפ"ר המקסימלי הוא 90, הקב"א המקסימלי הוא 56
* דן   04/06/18 | 14:07
אם קיבלת 100 בפסיכומטרי אז אין סיבה לדאגה.
* מיקו   08/08/18 | 16:12
חחח מיקו.... טושה...
* שירי   12/02/19 | 12:27
.
56 זה הכי גבוה...
* איתמר   15/11/18 | 10:17
קבא 56 הוא הקבא הגבוה ביותר שיש
* אירית   26/11/18 | 16:58
נודר
מת😂
* דניאל   22/03/19 | 22:56
תשובה
זה ממש טוב 90 זה הדפר הכי גבוהה שאפשר לקבל ו56 זה הקבא הכי גבוהה שאפשר לקבל
* אנונימי   30/06/19 | 08:23
כנראה
כנראה שלא קיבלת דפר 90 אם אתה אומר שקבר 56 זה גרוע
* גםדפר90   06/12/19 | 16:41
30. ההכנה הטובה ביותר שמצאתי
תשמעו לאחד שעשה צו ראשון שבוע שעבר - קניתי את האפליקציה של צו ראשון ושם היה כתוב בדיוק *אבל בדיוק* כל מה שיקרה בצו הראשון כולל הכל וגם האפליקציה נביאה לי את כל הנתונים האמיתיים שלי ככה שידעתי כל מה שעומד להיות לי בצו הראשון. אם אתם לפני הצו תורידו את האפליקציה שלהם! האתר שלהם הוא http://www.tzav-rishon.co.il
* עידו   03/05/17 | 19:59
29. ביזיון אחד גדול שטות גדולה
מבחנים ישנים ומפגרים שלא אומרים כלום ילדות שתגייסו לפני יומיים וקובעים גורלות לקרוא ולא להאמין שככה הצבא שלנו עורך מיונים בושה בושה בושה אם זה היה תלוי בי לא הייתי שולח את הילדים שלי למקום השרירותי הזה וגם לצבא שמגבה בושה וחרפה כזו מצידי שיילכו קיבינימט הם וכל התהליך הזה
* אהוד   15/02/16 | 18:13
את צודק
התהליכים אינם מראים את הנתונים האמיתיים ברוב המקרים יש אנשים שגם היה להם מזל מה שאומר שהפואנציאל הצבאי שלהם לא בהכרח מתאים
* לא ידוע   09/05/19 | 11:34
28. ...
אני לא ידעתי אם חשוב המחשבים, אז עשיתי את זה בהנף יד, עכשיו שאני רוצה לנסות להיות טייס, אני חסום לחלוטין. חבל לכולנו.
* משה   30/11/15 | 12:23
27. בזמני
בזמני היינו מגיעים לראיון ואם היו מוצאים אותנו כשירים היו מיידית מנפקים לנו חנית חרב ומגן ויאללא לקרב...
* יניב   31/12/13 | 05:09
26. בעייתי שילדה בת 19 קובעת גורלות
* 33 אחוז על התרשמות בראיון???   21/12/13 | 00:39
25. בתור מישהי שמכירה אישית
אם מגיעים ביום של בגרות גם מועד ב זה מוריד נקודות מהקבא!!!! וגם בימים שיש גשם!! אסןר להגיע אל תפלו לזה!!!!
* מאבחנת   11/12/13 | 17:08
לא הבנתי
למה הגעה בימים של בגרות כולל מועד ב תוריד? לא כולם צריכים מועד ב...
* יניב   16/12/13 | 21:13
בתור מאבחנת..
אני יכולה להגיד לך שמה שכתבת כאן מהווה ערימה ענקית של בולשיט.
* מאבחנת משוחררת   22/12/13 | 20:17
24. איך בחורה שלומדת לתואר באוניברסיטה מקבלת קשה 46
ונורא חבל שבחורה שרצתה לתת לצה"ל ולעשות הכל מקבלת תפקיד שעליו יש להגיד אוי אוי אוי מזל שסיימה את הצבא כשבלב היא רק מעריכה מצדיעה ומבינה למה בר רפאלי פשוט לא צריכה את זה אף אחד לא היה מוכן להקשיב ולדבר איזה צלקת גדולה שעברה אחרי טיול גדול בדרום אמריקה
* דנה   11/12/13 | 13:43
23. קבא ״ ומיתוסים״..
בקשר למצב המשפחתי אמנם בכתבה הם טוענים שזה לא משפיע, וזה רק ״מיתוס״ אבל זה לא נכון.. זה משפיע ועוד איך.. גם אני וגם חבר שלי קיבלנו קב״א 55, ולשנינו הורים גרושים, אני מילא אבל חבר שלי הוא גאון שלומד באוניברסיטה במקביל לתיכון הבן אדם הרחיב איזה 15 יחידות מחשבים, וכמובן 5 יחידות אנגלית, מתימטיקה ופיזיקה..
* לוחם   11/12/13 | 10:01
מה אתה רציני קיבלת אחד לפני הכי גבוה
אתה סותר את עצמך
* אאאע   11/12/13 | 13:23
הפרכת המיתוס
אני בן להורים גרושים מגיל צעיר, התגייסתי ב-2006, וקיבלתי קב"א 56 כך שזה לא העניין.
* משוחרר   11/12/13 | 18:32
אני ממש לא סותר את עצמי, אני אומר ש
בן אדם כמו חבר שלי היה אמור לקבל קב״א 56, והוא קיבל 55.. דבר שני למשוחרר, יכול להיות שדברים השתנו .. אני לא מוצא הגיון אחר ל״מקריות״ של שנינו בקשר לקב״א 55 ולהורים הגרושים..
* לוחם   12/12/13 | 12:17
מקריות
אם אתה כל כך חכם עד כדי קב״א 56 אז כדאי שתבין ששני אנשים שיש להם קב״א 55 וגם הורים גרושים זה אכן מקרי לחלוטין. יש המון אנשים שהוריהם גרושים וכן המון אנשים עם קב״א 55 ולכן ההסתברות שיש שני חברים שיש להם גם וגם ממש לא נמוכה ולא מקרית
* הגיון   13/12/13 | 15:05
ה"לוגיקה" שלך מוכיחה שהיתה סיבה להוריד לך נקודה... לא חזק בהיגיון
* אפרת   20/12/13 | 01:19
.
אני מתגיסת השנה , הקבא שלי 56 וגם ההורים שלי גרושים ככה שכנראה שזה לא העניין..
* ..   15/12/13 | 00:17
בולשיט
השתחררתי לא מזמן ובמשך השירות שלי הייתי מאבחנת פסיכוטכנית. שואלים בצו הראשון על ההורים הגרושים ועל מספר חדרים בבית ומצב כלכלי כדי לברר האם יש בעיות שבגללן צריך לשלוח את המלש"ב למש"קית ת"ש עוד לפני הגיוס שלו. אין שום קשר בין זה לבין ציון הקב"א. כנראה אתה והחבר הזה שלך עשיתם במבחנים או בראיון משהו שהביא את המאבחנות להחליט שמגיעה לכם נקודה פחות.. לא שזה רע, קב"א 55 זה מרשים ביותר.
* מאבחנת משוחררת   22/12/13 | 20:16
אוקטובור 12 פזם
את סבתא שלי בערך מתרגשת. אותי הצחיק שהם קראו לצד''כ דצ''ך
* מאבחנים   22/10/14 | 21:19
כשאני הייתי בצבא
חברה שלי עבדה בשלישות אז היא הוציאה לנו פרטים עלינו. אז ככה, חברה אחרת ואח שלה קיבלו קבא שונה בהפרש של 2 נקודות כי היא נולדה בארגנטינה ואחיה בארץ, אז היה כתוב עליה: "ילידת העולם המערבי" - לא גילו כאן את כל הפרמטרים
* תמר   25/12/13 | 07:30
22. מדוייק בהחלט
הצו הראשון היה אחד הדברים הכי קלים שעשיתי אי פעם. בהתחלה חשבתי איזה פאדיחה אם אני אומר שהוא כזה קל ולא מקבל ציון מקסימלי, אבל מסתבר שהקב"א מדוייקת ולא טועה לגבי אנשים - קיבלתי קב"א 56 ודפר 90. וכל חבר שניחשתי לגביו ציון כלשהו - קלעתי בול
* איש   11/12/13 | 04:00
21. הכל שטויות . כנסו
הכל שטויות יש לי קב"א 50 ודפ"ר 50 ובהתחלה ממש נבהלתי ... והנה עוד שבוע אני מתגייסת לתפקיד אכותי וטוב אחרי שעברתי סיווג ביטחוני.שיהיה לכם בהצלחה ;)
* מתגייסת עוד שבוע   11/12/13 | 00:36
צודקת לגמרי
מסכימה, אני איתך ! בהצלחה אגב :)
* באמת שטויות   11/12/13 | 23:27
20. הקבא שלי נמוך (48) וכמובן שיש לי בגרות מלאה והרבה יחידות
יחסית ובבית ספר אני תלמידה ממש טובה אבל במבחנים לא הלך לי בכלל!!! הם פשוט סיוט יותר גרוע מ10 בגרויות במתמטיקה!!!! מתישים כאלה וזה ארוך וקופץ מנושא לנושא וכל הזמן יש את הלחץ של הזמן בגלל הסטופר הזה למטה, רק בגלל המבחנים האלה אולי ישימו אותי פקידה ואני ממש לא אחת שצריכה להיות בתפקיד כזה.... חייבים לשנות את כל האופי של הצו הראשון זה יום סיוט
* מתגייסת בחודש 7...   10/12/13 | 20:48
אין מה לעשות , הם לא
יכולים ימים שלמים לבחון ילדים בשאנטי כדיי שלא יהיו בלחץ , ואת יודעת מה זה גם בוחן אותך במצבי לחץ . בתור אחת שקיבלה אחלה תפקידים וסיימה מוקדם תמבחן , גם אני הייתי בלחץ אבל השתדלתי לעשות את המירב , להתמקד ולהרגע , והשתלם ...מקווה שגם לך יהיה תפקיד טוב
* גם מתגייסת בחודש 7   10/12/13 | 22:11
את בכל מקרה תהיי פקידה
מאמי סורי על כך שאני מנפצת לך את הבועה אבל מניסיון גם עם קב"א גבוהה את תהיי פקידה... פשוט יקראו לזה בשם אחר... חמישה ימים לשחרור!!
* סופי   10/12/13 | 22:22
סופי זה שאת היית פקידה לא אומר שכולן יהיו
* טוב שאת משתחררת גברת ממורמרת   10/12/13 | 23:16
צודקת
* גילי   10/12/13 | 22:51
מה ניראה לך
בגלל שאת לא יכולה לעמוד בלחץ אז צריכים לשנות את זה? זה גם חלק ממה שהם בודקים אם את יכולה לעמוד בלחץ וכניראה שלא. תפקיד של פקידה הוא עם הרבה פחות לחץ.
* אוייש   11/12/13 | 09:55
מה ניראה לך
בגלל שאת לא יכולה לעמוד בלחץ אז צריכים לשנות את זה? זה גם חלק ממה שהם בודקים אם את יכולה לעמוד בלחץ וכניראה שלא. תפקיד של פקידה הוא עם הרבה פחות לחץ.
* אוייש   11/12/13 | 09:55
19. מבחנים חוזרים
לפני כמה ימים עשיתי מבחנים פסיכוטכניים חוזרים. אם הציון שלי יהיה יותר גבוה מהפעם הראשונה, זה יעלה לי גם את הקב״א? אני פשוט רואה שקוראים לזה דירוג פסיכוטכני ראשוני אז אני לא יודע אם דירוג שני ייחשב או לא.
* מבחנים חוזרים    10/12/13 | 20:36
לגבי המבחנים החוזרים
איך הצלחת לעשות מבחנים חוזרים ? אשמח למענה asafpresents@gmail.com
* אסף   10/12/13 | 22:46
מבחנים חוזרים
כותבים מכתב
* יפית   05/05/15 | 15:28
18. תפסיקו לתת לצבא או לתיכון למדוד אותכם במספרים הערכות האלה לא נכונות
* סיוון   10/12/13 | 19:27
17. הכל חרטא ואתם חיים בסרט
המדור הזה רק מטעה את המתגייסים
* מלשכת הגיוס   10/12/13 | 16:47
16. יש לי מחר צו ראשון אני לחוץ אש
יש טיפים בבקשה אני בוכה
* חמודי   10/12/13 | 16:21
15. אחרי כמה זמן יודעים את הקבא?
תוך כמה זמן מהצו הראשון אני יכולה לדעת את הקבא והדפר שלי ?
* בר   10/12/13 | 13:18
תוך יום-יומיים
* נגה   12/12/13 | 09:16
14. לא תמיד הקב״א תואמת לתפקיד!!
* כל כך שטויות!   10/12/13 | 11:05
נכון מאוד!
* תשובה ל14   10/12/13 | 14:05
13. אל תשלחו אבחונים!! זה שקר אחד גדול וזה מוריד לכם!
במבחנים אתם לא מקבלים שום הקלה רק הפסקה גדולה יותר תחשבו על זה ככה הצבא אומר לעצמו באמצע הקרב אף אחד לא יתן יותר זמן לחייל כי זה קרב ואין זמן ולכן מאובחנים יורד להם הקבא והדפר. תשמעו לי אללל תשלחו אבחונים!!
* אבחון   10/12/13 | 10:52
שטויות
אני עם 56 והגשתי אבחון, זה לא מכשיל ונותן אפילו יותר זמן לבחינה
* חייל בצה"ל   10/12/13 | 12:45
זה שיש לך אבחון לא אומר שאתה לא מסוגל לקבל קבא 56 וזה גם תלוי באבחון...
* שלום   11/12/13 | 07:17
מאובחן: קב"ט 56 ד"ר 90
בולשיט אפשר ואפילו מאוד רצוי לשלוח את האבחון!
* מוהנדס 601   10/12/13 | 13:57
אני בטוח שהקב"ט 56 וד"ר 90 חחחח.....
* כן ברור   11/12/13 | 07:15
חארטה
יש לי מלא הקלות וניגשתי עם אבחון. נתנו לי הפסקות ועוד זמן ויש לי קבא 56
* בולשיט   27/01/14 | 16:50
12. אז שכונת מגורים כן משפיעה?אני נחשב שכונה ד'
* מתגייס צעיר   10/12/13 | 10:30
11. שקר וכזב!
בתור מישהו שמכיר מאבחנת פסיכוטכנית מגורים ומוצא משפיעים על הקבא. מה שגם שנותנים לבנות בנות 19 שלא מבינות כלום מהחיים שלהם לקבוע על השירות של חיילים. פשוט התנהלות בזיונית קהצבא חושב שצעירים מבינים משהו מהחיים שלהם. אגב לי יש לי קבא 56 אז לא להגיד שאני מוציא פה תסכולים אלא רק את האמת!
* הג׳ובניק   10/12/13 | 06:45
או שאתה לא מכיר מאבחנת,או שהיא ממש ממורמרת
כי בתור אחת כזו אני יכולה להגיד בכנות שכל מילה מהכתבה הזו היא אמת. תהיו הגיוניים, אנחנו לא בשנות ה50 והצבא לא מתכוון לפספס אף בנאדם איכותי רק כי הוא גר בשכונה ד׳. מאבחנות עוברות הכשרה מטורפת, מושקעת וקפדנית ונמצאות תחת בקרה ומעקב בכל רגע ורגע, אז כן, אנחנו כן מבינות מספיק בשביל למלא את התפקיד שלנו, ורובנו המוחלט גם עושות את זה תוך השקעת אינסוף מחשבה והקפדה.
* מאבחנת פסיכוטכנית   10/12/13 | 22:33
צודק
זה ממש נכון הם סתם משקרים כדי שלא תספרו הכל מפיע על הקבא אפילו קעקועים!!ובטח שאבחונים לעולם אל תשלחו אבחונים
* מאבחנת פסיכוטכנית   11/12/13 | 17:06
10. זה אפילו לו חצי מאיך שזה נקבע ודפר לא קשור לאינטיליגנציה , הרבה פעמים זה קשור לבשלות
...
* מאבחנת   10/12/13 | 02:23
9. אשכנזייה מתנשאת פוסלת מזרחים לרוב
ילדה בת 19 יושבת מול בחור מזרחי , הדבר הראשון שהיא חושבת לעצמה זה איזה ערס, כי מה לעשות היא גדלה בבית של נכדים של גרמנים, פשוט גועל נפש של שיטה.
* שימו לב לבורות   10/12/13 | 00:43
יש בזה משו... אבל
אחלה דרך לחנך ישראלים לשנוא אחד את השני באינטרנט, דבר שני 90% מהפעמים אלה חיילות ממוצא תמני/מרוקאי/טוניסאי או אתיופי (בנות זהבבבב!) אבל..! תלוי בבן אדם, אני בן לאמא אוקראינית עם שורשים איטלקים ופורטו ריקנים אבל נראה ״רוסי״ יחסית ואיפה אני? מקא״מ פושע עני נרקומן אלים ומשק״ית ת״ש אצלי בבית היום בצהריים או מחר אבל אני יודע שזה לא אשמתן של הבנות.. זה בא ממלא גורמים נשבר ה.. מהשטויות האלה סתם שתהיה בעניין למה ״שופטים״ מזרחיים ככה, בגלל שאותם מחנכים כנראה לשנוא אנשים כאלה. תעבור ילדות עם אמא רוסיה תבין למה רוסים 50% גאונים ו 50% השניים פושעים. חינוך זה הסוד (מנסיון לצערי ולמזלי)
* SlimTagRo   10/12/13 | 05:29
תן לי לנחש, אתה מזרחי?
* מקופח?    10/12/13 | 06:37
וואו אתה חתיכת גזען
* עדיף לסתום   10/12/13 | 08:03
8. חבל שהאף לא גודל שמשקרים
אחרת היה לה חתיכת אף הקבא כן נקבעת גם על פי איזור מגורים אבל הפיתרון הכי טוב זה להיוולד לאבא או אמא בדרגה בכירה מאוד והסתדרתם בצבא ככה מקבלים מה שרוצים!!! צבא מסריח חוסר השיוויון בו בולט מאוד ורואים את זה!!
* עידן   10/12/13 | 00:15
יש לי קבא 55 ודפר 80
באה ממשפחה מזרחית של הורים גרושים ללא השכלה ומשכונה לא משהו... ... תפסיקו להאשים את הסביבה. אם לא קיבלתם משהו זה בגללכם ולא בגלל הרקע שלכם.
* איזה שטויות   10/12/13 | 02:22
7. היה לי קבא גבוהה
קבא 53 ושמו אותי אפסנאית איזה בזבוז
* לצהל   09/12/13 | 23:18
זה לא כזה גבוה
וזה גם לא אומר כלום
* Is it?   10/12/13 | 01:53
6. תקשיבו לי חברים
כמי שהיה רמ"ד מחשב בלשכת גיוס והכיר את כל תהליך הגיוס, המבחנים הראיון וכו.. אני אומר לכם חד וחלק: מי שרוצה לעשות דברים מעניינים בצבא - אסור לו לזלזל במבחנים ובראיון. צריך לבוא ערניים, עם בקבוק מים וחטיפי אנרגיה כי זה יעול להיות יום ארוך. לענות בריכוז מלא במבחן הממוחשב. לענות בכנות, בנימוס ובאופטימיות בראיון. אף אחד לא בודק את המוצא או את העדה שלכם, זאת שטות גמורה - יש מראיינים ומראיינות מכל העדות, נראה לכם שבחורה מזרחית אינטליגנטית שמראיינת בחור ממוצא מזרחי תוריד לו צד"ך בגלל מוצא?!
* יויו   09/12/13 | 23:17
אני עדיין מחכה לראות טייס אתיופי
אני ישמח אם תראה לי
* עידן   10/12/13 | 00:18
טייס אתיופי
היום יש בצהל טייס אתיופי לידיעתך.. אל תגיד דברים שאתה לא יודע
* יקיר   10/12/13 | 00:37
חרטטן
* דוד   10/12/13 | 14:04
לעידן
אם אתה חושב שלא יקבלו אדם שמתאים לתפקיד טייס בגלל שמוצאו אתיופי, אתה טועה לחלוטין. אם אין טייס אתיופי זה אך ורק מכיוון שלא נמצא כמתאים. מעטים האנשים שנמצאים מתאימים לשרת כטייסים, בלי קשר לעדה, אלא רק לרמת ההשכלה שצריכה להיות גבוה +++++++. מספיק עם ההתבכיינות הזו שיש גזענות. אין קשר בין הדברים.
* חיילת   10/12/13 | 16:37
לא מקבל תתשובה הזאת
אם הם מספיק טובים לשרת בשייטת או ביחידה מובחרת אחרת אז הם גם טובים לטייס !! לא יתכן שמכל הקהילה הענקית הזאת אין אחד , אחד יחיד שמתאים לטייס הגיונית זה לא נכון!!
* עידן   11/12/13 | 05:12
זה לא נכון
בשביל לשרת בשייטת וכו' אתה לא צריך את אותם הנתונים כמו לשרת כטייס. כמובן שזהו תפקיד איכותי ולא כל אחד יכול להתקבל לשם, אבל בשביל טייס יש צורך בהרבה יותר נתוניים שכליים בעיקר. תראה לי אתיופי עם 5 יחל מתמטיקה ופיזיקה, ואז נדבר. (מבלי להישמע גזענית כמובן)
* חיילת   11/12/13 | 10:49
יש !!!....חחחחח
* שירי   12/02/19 | 12:32
5. חבל לא אמרו את זה קודם
עשיתי אנטר כל המבחנים..
* חבל לא אמרו את זה קודם   09/12/13 | 21:42
טיפש
* מ'   09/12/13 | 22:16
כנסו-
אי אפשר לשפוט בו אדם בגיל 15-16 איך יראו החיים שלו.. לא לכולם יש את התחת לשבת עכשיו למבחן 3 שעות - מה שלא עשו אף פעם.(ויש מצב שהבנאדם גאון פשוט לא בא לו לחזור לבית לבד כי החבר שלו מחכה לו כבר רבע שעה שיצא..)ועוד חיילות בת 19 20 שתקבע לי מה אני יעשה בצבא או לחלק מהילדים תקבע לו את החיים על שיחה של 10 דקות רבע שעה גג! חייבים להעלות את המועדות של הנושא הזה בבית ספר- אחריות הצבא בלבד!!! זה שצריך את החיילים
* גוני   10/12/13 | 00:30
עצלן
בטח גם בבגרויות ענית הכל ב' כי לא היה לך תחצ לשבת 3 שעות והחבר עם הטרמפ מחכה לך בחוץ בכל גיל צריך לחשוב על העתיד
* מזרחית עם בגרות   10/12/13 | 02:25
זה כנראה אומר עלייך משהו ...
בשביל לעשות וי על כל השאלות צריך להיות ד"פר . כי זה מה שבין היתר קובע מה תעשה ב3 שנים מהחיים שלך . חבל .
* חייל לשעבר    10/12/13 | 00:04
4. קבא
גם היום זה ככה לפי מגורים וכול התנהגות הבית אם פשוט אומרים את זה כדי לא להרגיז את העם
* חסוי   09/12/13 | 19:41
3. אולי זה השתנה אבל לפני 5 שנים בהחלט התחשבו במקום מגורים ועדה
אז שלא יעבדו עליכם
* נוני   09/12/13 | 19:06
מאבחנת פסיכוטכנית אמרה לי שבתכלס כן מורידים על עדה ומקום מגורים!!
* צודק!!   09/12/13 | 21:38
זה עדיין לפי עדה ומכור מגורים
אם אתה אשכנזי מקיבוץ הציון ההתחלתי שלך היה יוצר טוב אבל אם תגיד לדוגמא שאת אתיופי שגר בעיר נקודת ההתחלה שלך תהיה הכי נמוכה בסולם הדרגות ( בלי לפגוע)
* רפאל מרקוביץ'   09/12/13 | 23:51
אתם חשוכים ומעודדים גזענות.
חוץ מזה שאתם ממציאים עובדות שקריות
* סתומים   10/12/13 | 00:17
בולשיט. זה אף פעם לא היה פרמטר.
* מאבחנת משוחררת   22/12/13 | 20:20
2. קבא דפר וכל השאר
צהל יקר!!! לא תמיד החיילים לעתיד מצליחים בבחינות.גם בגלל הלחץ. חבל שאתם מסתמכים מאד על זה.יש לי חיילת שמשרתת בתפקיד בכיר ומשמעותי.חתומה קבע.רוצה להיות קצינה!!!במבחנים הפסיכוטכניים היתה כה לחוצה....שלא הצליחה בהם כל כך....אבל היא חיילת מצטיינת ומוערכת מאד...בעלת תעודת בגרות טובה מאד....איך תצא עכשיו לקורס קצינים???? לפעמים גם אתם טועים!!!!תנו לאנשים צאנס גם לפי שרותם הצבאי ולפי הפגנת כישוריהם בצבא....ולפי האנשים שהם....!!!
* שיקי   09/12/13 | 18:30
פסיכוטכני
דרך לעבוד על הפסיכוטכני במחשב, זה לעשות אינטר ואינטר כל הזמן עד סיום הבחינה. הציון שתקבלו יהיה המירבי בצבא!! מבחן לא אמין בעליל!
* יוסי   09/12/13 | 18:54
בכל פעם שאתה לוחץ "אנטר"
במבחנים הפסיכוטכנים, זה פשוט בוחר לך תשובה אקראית מבין האופציות, כך שזה עניין של מזל אם תקבל דפ"ר 90 או 10...
* מאבחנת משוחררת   22/12/13 | 20:19
1. אני חושב שלפי הפרמטרים האלה החרדים ייסעו לקבע הגבוה ביותר אבל בשטח לחלש ביותר. מצחיקים כוולכם בהישרדות וקרב צריך לב עם נשמה קצת שכל והרבה תרגול. קצין בצהל אנוכי.
* חייל    09/12/13 | 18:03
הפוך.
ההשכלה בקרשים. ומהמבחן הפסיכוטכני הם בחיים לא עשו משהו דומה בחיים שלהם! לי בצו ראשון שהייתי חרדי קבעו לי על סמך הראיון אישי קשיי הסתגלות. הייתי צריך קב"ן לבטל את זה.
* שש   09/12/13 | 20:49