הורים
תגובות (207 תגובות ב-152 דיונים)
52. בראבו. כתבה מרגשת ויוצאת מהכלל!
* הורה לילדים סטרייטים   04/08/09 | 15:33
51. לא נעים לי להגיד
אבל נראה לי שההורים שלי היו נוהגים בדיוק אותו דבר. אני יודעת כמה זה כואב כשההורים שלך מנתכרים אליך בשל מה שאתה. אני מתפללת שילדיי לעולם לא יפחדו ממני ויספרו לי כל מה שצריך לדעת. הורה שלא מקר את ילדו בביה"ל לא נקרא הורה בעיני כי אין דבר כזה! הורה צריך לעשות הכל למען ילדו. ואם אחד מהילדים האלו צריך עזרה או אוזן קשבת, אשמח לעזור- nava108@walla. com
* אני   04/08/09 | 15:33
50. לילד\ה יותר קשה
הורים תחשבו שוב מה זה חשוב הנטיות של הילד, ככה הוא. הורים תלמדו לכבד את הילדים איך שהם ככה שגם הילד\ה יכבדו אתכם אם טוב לילד\ה למה כואב להורים נכון זה קשה אולי לקבל שהילד ה "היפה המוצלח" יוצא עם בנים או הבת היפה שיש לה מלא מחזרים מעדיפה בנות אבל תלמדו לקבל אותם ואולי דווקא עכשיו ששוכבים בביה"ח צריכים הכי תמיכה מאמא אבא אל תנטשו אותם
* אורית   04/08/09 | 15:30
49. מסכימה עם כל מילה
לא נתפסת בעיני התנהגות כזו של הורים. גם אם התאכזבו מילדם, או שהם מפחדים מ"מה יגידו", איך אפשר להשאיר אתהילד שלך לבד בבית חולים? ברגעים שהוא הכי זקוק להם לצידו? אני בטוחה שכשיעבור זעמם, וכשהם יראו שכולם מדברים בין כה וכה, הם יתחרטו על כך...
* שירי   04/08/09 | 15:27
48. יישר כוח על האמירה החשובה
מהי אהבה אם לא קבלה? ביקרתי בבתי החולים ולא הבנתי איפה המשפחות. יתכן שקושי לספר לעולם שילדיהם נפצעו = הומואים מרחיק אותם כ"כ. עצוב.
* טל, בת 30   04/08/09 | 15:27
47. הורים דפוקים.
כאמא לשני ילדים בוגרים הידיעה הזאת מכאיבה לי עד כדי דמעות האם האהבה של ההורים ה"נחמדים, הנ"ל היא בתנאי..... או שיותר חשוב מה תגיד החברה? זה כואב הרבה יותר מהמעשה של הפסיכופט.
* סיגל מחיפה   04/08/09 | 15:27
46. ממש מזעזע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לאחותי יש 2 ילדים הומואים,כשהילד הראשון יצא מהארון היא חיבקה אותו,כשהילד השני יצא מהארון היא קיבלה את שוק חייה (יש לה בת נשואה) אהבה כזאת לילדים עוד לא ראיתי,היא עוטפת אותם,מברברת איתם על הכל,אוהבת אותם ללא תנאים,איך אפשר לנטוש ילדים בגלל נטייתם המינית ? איזה הורים הם ? הרי זו לא אשמתם, ולא מתוך בחירה הם כאלה,אז למה לא להבין את ילדיכם ? אתם לא הורים,אתם מפלצות,אתם חומייניזם פרימיטיבים שלא מוכנים לקבל את השונה בגלל אגו עלוב,אתם ביזיון לחברה,,,,,,,,,, תתביישו לכם!!!!!!!!!!!!!!!!!
* מישהי זועמת   04/08/09 | 15:27
45. כל כך מכעיס, כל כך מדכא..
יש אנשים שפשוט מגיע להם להיות עקרים, אבל מי אמר שהחיים הוגנים?..
* בני   04/08/09 | 15:23
44. מחזקת אותך
אני בשוק אני לא ידעתי
*  עדי   04/08/09 | 15:22
43. תומכת בכל מילה!
הרי לא צריך רישיון בשביל להביא ילד לעולם, וגם לרוב מאוד נהנים "לעשות ילדים".ואח"כ- אלוהים גדול!
* אפילו לא אמא   04/08/09 | 15:22
42. כל כך נכון
אין יותר נכון מזה. שיזדכו על ה"הורות" ושלא יגדלו ילדים!
* תומר   04/08/09 | 15:22
41. לא יאומן שאנשים יכולים להיות כה פרימיטיביים!
צריך להחתים הורים שמשתחררים מבית החולים לאחר לידה על מסמך שמחייב אותם לדאוג לילדיהם ללא קשר לנטיותיהם המיניות בעתיד, כמו שמתחייבים מתחת לחופה, אם לא מקיימים משלמים, אולי זה יעזור.
* d"r b   04/08/09 | 15:22
הלוואי והיה דבר כזה !
פשוט מגעיל איזה חשיבה דפוקה זו שבגלל שלילד יש נטיות מיניות שונות צריך להזניח אותו הלוואי שאתם תרגישו תהזנחה הזו על בשרכם !!
* הודיה   04/08/09 | 20:20
40. סודות????
אני לא יכולה להבין את ההורים שנוהגים כך בילדיהם. הסיוט הכי גדול בתור הורה זה לגלות שלילד שלך יש סודות והוא לא משתף אותך בהם ומשאיר אותך מחוץ לחייו. הורים שנוהגים בהתהלמות בילדיהם בגלל נטיות אלו ואחרות עושים טעות יקרה מפז. הם רק מחזקים את ההתנהגות של שמירת סודות והרחקה מהחיים הפעילים של הילדים. צר לי מאוד עליהם על כך שהם מוותרים על הדבר היקר ביותר בחיים. ולילדים מבינכם שקוראים זאת-דעו לכם שאין לכם במה להתבייש אלא להיות גאים בעצמכם על כך שהיה לכם את האומץ לא לחיות את החיים בשקר. אני אוהבת אותכם ותדעו שתמיד תמיד יהיו אנשים טובים באמצע הדרך שיקבלו אותכם למשפחותיהם.
* יפעת   04/08/09 | 15:18
39. היכן הורים
בושה וכלימה. אבל המישפט לא לעולם חוסן מותאם בידיוק להורים האלא שיהיו זקנים בודדים והילד לא יתדפק על דלתם.הלואי שלא יראו יום אחד של נחת...............לעולם.
* בובי   04/08/09 | 15:18
38. זו בדיוק משמעות ההתנכרות - מבחינתם שרשויות הרווחה יטפלו בילד
* המפוכח   04/08/09 | 15:18
37. גם אני הייתי מתנכרת לבן שלי אם הוא היה הומו
למרות שעם צורת החינוך שלי אין סיכוי שהוא יהיה
* אמא   04/08/09 | 15:10
למגיבה 37
מה קשור לחינוך מיניות הילד ? תתביישי לך עלובת החיים,פרימיטבית ברמות,לכי חפשי לך חיים,מטומטמת!
* אנג'לינה   04/08/09 | 15:53
למגיבה 37
מה קשור לחינוך מיניות הילד ? תתביישי לך עלובת החיים,פרימיטבית ברמות,לכי חפשי לך חיים,מטומטמת!
* אנג'לינה   04/08/09 | 15:56
לאמא 37
מילה 1 יש לי אלייך מטומטמתתתתתתתתתתתתתתתת
* דינה אמא   04/08/09 | 15:58
אני דווקא לא אתפלא אם הוא יהיה הומו
עם אמא כזו גם אני לא הייתי אוהבת נשים. רק מקווה שיש לו אבא יותר נורמלי.
* חגית   04/08/09 | 16:55
חגית, את נהדרת!
* מישהו   19/05/12 | 01:25
תבדקי היטב
יכול להיות שאמרת לו משהו לא נכון כשהוא היה בן 3 ובגלל זה הוא יגדל להיות הומו. הנתונים מעידים: הנטיה מינית היא בעיקרה מולדת, בשילוב עם השפעה סביבתית שאינה ברורה ובודאות אינה התניה או למידה. לא משנה איך תחנכי אותו, זה לא ישפיע על נטיתו המינית - מה שכן, לא נראה שלאהבה תחנכי אותו, לא כפי שאת מציגה את עצמך.
* איציק   04/08/09 | 17:01
אוי ואבוי לאמהות כמוך
כנראה שאת מדברת מתוך בורות, אז אני מציעה לך ללכת ללמוד כמה דברים על החיים כמו למשל אהבת הורה-ילד ללא תנאים, ואז תחזרי להגיב כאן.
* להלה    04/08/09 | 18:11
צורת החינוך שלך לא קשורה לנטיות מיניות הלוואי ותגלי אחרת
* ברק   04/08/09 | 18:19
את לא ראויה לתואר אמא אז אנא מחקי אותו בבקשה
פשוט מתביישת שיש אנשים כמוך שעוד קוראים לעצמם "אמא". לא הייתי נותנת לך לגדל דגים.
* לסבית גאה   04/08/09 | 22:43
חבל שאת לא עקרה. איך את מדברת על הבן שלך??
הלוואי שבלשכת הרווחה יגיעו אלייך דרך כתובת ה-IP ויכניסו את המשפחה למעקב.
* אורן   05/08/09 | 01:07
מגיבה 37 היקרה!
את בטוחה שהיית בשיא השפיות כשכתבת את מה שכתבת? אני לא מבינה, איך את מסוגלת לדבר ככה בכלל.... איך מראש את פוסלת אנשים על רקע נטיותיהם המיניות, ועוד היית פוסלת גם את בנך אילו התגלה כהומוסקסואל... הוא הבן שלך!!! מה זה משנה לך??!!! כל אמא צריכה לדעת לגבי הילד שלה - יש שתי עובדות מוצקות בחיים, שלעולם לא תהיינה נתונות לשינוי: העובדה שהוא הומוסקסואל (ואם את עדיין חושבת שזה תלוי בחינוך, אני כאחת שלמדה לא מעט ביולוגיה והנדסה גנטית מוכנה לפרוש בפנייך את כל סודותיה של תורת החיים והמערך ההורמונלי בגופו של אדם...), והעובדה שהוא הילד שלך. אני מקווה שהעובדה האחרונה מספיק ברורה גם למי שלא מבין כלל בנבכי היסודות הגנטיים.
* לסבית גאה מחוץ לארון   05/08/09 | 09:55
36. נכון הבנים שלי לא הומאים אבל בתור אימא אם היה מצב כזה ועוד איך ימשיך לאהוב ולדאוג לבני תמיד בכל מצב בעולם
* אימא   04/08/09 | 15:04
35. י ל ד י ם
במקום שקופות החולים יממנו הפריות שיממנו בדיקות כשירות להורים לעתיד להתכחש לילד בגלל הנטיות המיניות שלו בושה להורים האלה למרות הכאב הראשוני וההלם בושו לכם לי אין ילדים שנים ניסינו וניסינו ניתוחים הפריות וכל מה שרק אפשר ולדעת שיש כאלה שבא להם כל כך בקלות והיום בגלל נטיה מינית מ ת ע ל ל י ם בילדהם לא מגיע לכם להיות הורים ולא מגיע לכם נחת לכל אותם פצועים אחלמה מהירה והצלחה בדרך שבחרתפ
* רשיון להורות   04/08/09 | 15:03
34. צריך לבקר את הפצועים ולתת להם חום ואהבה
* צודקת!!!   04/08/09 | 15:02
33. כתבה ראשונה של אורית נבון שאני מסכימה איתה מכל הלב
* מזועזעת מההורים האלה   04/08/09 | 15:01
32. באיזה בית חולים הם שוכבים? כדי לעזור...
לשאול איך לעזור ,מה חסר... אני מבינה את ההורים הם בהלם ...לא לשפוט בשעת צרה ...אבל בינתיים הילדים גם בגיהנום...
* אמא חילונית סטריטית   04/08/09 | 15:00
31. באיזה בית חולים הם שוכבים? כדי לעזור...
לשאול איך לעזור ,מה חסר... אני מבינה את ההורים הם בהלם ...לא לשפוט בשעת צרה ...אבל בינתיים הילדים גם בגיהנום...
* אמא חילונית סטריטית   04/08/09 | 15:00
30. כל כך נכון, כתבה אמיצה
זה נושא קורע לב עם ההורים. "הם שפויים לגמרי, הפשע שלהם מנומק והגיוני לרבים, ולצערנו הם לא חייבים הסברים לאף אחד" - ניסחת את זה כל כך נכון. והאמת היא שאפילו אפשר להרחיק ולהרהר ברצינות - אז מה ההבדל בכלל בין הורים כאלו לבין האם המרעיבה למשל?? - לדעתי אין שום הבדל בינהם, אך שוב - הנורא הוא שההורים האלו נתפסים כ"נורמליים" בחברה שלנו. הדחייה, שנאה ואלימות נתפסים כדברים חיוביים בחברה הישראלית - וכדברים שלא חלים עליהם חוקים מוסריים כלשהם. אהבה - זה כבר נתפס כדבר שלילי - דבר שיש להגבילו ולשים עליו חוקים, בדיוק כמו שאותו רוצח עשה כשהחליט לנטול את ה"חוק" לידיו. מכאן שהאמת היא קשה יותר ואפילו אפשר עוד יותר "להרחיק" ולשאול מה ההבדל בכלל בין הורים כאלו לבין הרוצח שניסה לרצוח את ילדיהם? זאת השאלה כאן.
* ליאת   04/08/09 | 15:00
29. קל מאוד לראות את נקודת המבט השופטת,
אבל לדעתי (בתור גורם אובייקטיבי, לא כאחד מהקהילה, ולא כהורה), יש לראות גם את ההלם שההורים האלה נכנסים אליו במצב הזה. לעיתים מדובר במשפחות דתיות או חרדיות כשהאמונה יוצרת מצב בעייתי מאוד, ודילמות קשות במיוחד. ויותר מזה, הגילוי שהבן\בת כל כך לא סומכים עליך שהם לא מספרים כלום. אי אפשר לשפוט, כי אנחנו לא במצב הזה, אבל בכל מקרה מדובר בסיטואציה לא פשוטה ולא קלה לאף אחד מהצדדים. רפואה שלמה לפצועים, מקווה שיהיה מי שידאג ויעזור להם.
* משה   04/08/09 | 15:00
אני חושבת ש...
בכל זאת, ככה להתנהג לילד? וכן, בסך הכל ילד! ילד קטן שהולך לבית הספר, עושה עם חברים שיעורים, משחק בכדור בשיעורי ספורט - ילד לכל דבר. לא חשבתם על הרעיון שהילד בחר לא לספר להורים ובצדק! תראו איך הם מתנהגים! מפקירים אותם בבית החולים!! גם אם זה אם דתיה או אב חרדי - בחרתם להביא ילדים לעולם וזה אומר אחריות שכנראה אתם לא בנויים לה. אם הילד היה מספר להם עוד לפני האירוע מי יודע איך הם היו מגיבים! אם תלכו בבני ברק ותחפשו על אחת הדלתות טוב, טוב, תראו שלט עם כיתוב מיוחד ונכון כל כך: "לא משנה מי אתה או מה אתה, אלוהים אוהב אותך!" והשאלה שלי היא למה ההורים לא יכולים?!? לא רק שיש לשפוט את ההורים יש גם להעמיד אותם לדין על הזנחה, על התעללות נפשית ולדעתי כאשר יש אי שפיות כזאת, לא צריך להקל בגזר הדין אלא להחמיר אותו!!
* =)   04/08/09 | 18:15
28. באותה
מידה ניתן להכריז על אותם הורים כמזניחים! מקוממת אותי הכתבה הזו, בצורה בלתי רגילה. אייך אפשר להיות כל כך אטומים? מה קודם למה? זה שהילד הוא הומו או זה שהוא שוכב שם בבי"ח ? זה שזו הנטיה שלו ויש קושי לעכל והלם ,זה בגדר הסביר, זה שמתעלמים מילד בצורה כזו זה כבר פשע!!!
* טאקי   04/08/09 | 14:57
27. זה באמת צריך לזעזע כל הורה
מחרידה המחשבה שהילד שלך שוכב פצוע בבית חולים ואת מחרימה אותו רק כי אורח החיים שלו לא מקובל עלייך! לא יכולה לדמין את עצמי מנדה את הילד שלי. מזעזע זאת המילה
* דפנה   04/08/09 | 14:55
26. כתבה עצובה
ירדו לי דמעות שקראתי את הכתבה ועצוב לי על הילדים שסובלים כפליים אני לא שייכת לקהילה ולא מכירה כמעט אף אחד ששייך ומזדהה איתכם
* ויצמן אלה   04/08/09 | 14:50
25. יש לי שאלה ענו לי בבקשה
ככה אולי זה ישמע מטומטם או סתם עוד משהו בגלל שזה בא מפי של נערה יש לי שאלה בעברי אחותי הגדולה נפצעה בצבא וכן אני הייתי אחד האנשים שעזרו רק לרקע כדי שתבינו שאני רצינית ועכשיו לעניין יש לי מין רצון פנימי עז לבוא ולעזור לאותם בני נוער בני גילי פחות או יותר לארח להם חברה לאלה שהורהם נטשו אותם כי אני מניסיוני יודעת כמה חשוב לפגוע להיות בחברה דווקא במצבים הקשים אז אם יש מישהו שמבין בעניין ויכול לענות לי אם זה יאה לעשות את ואם כן אם מישהו מחובר אל הילדים האלה להגיד לי מי הם כדי שאני אדע לאן ללכת
* יש לי שאלה   04/08/09 | 14:50
24. עצוב
לירנע   04/08/09 | 14:48
23. יאללה לבית סוהר!!!
ההורים הללו הינם הורים מזניחים נפשית, ויתירה מכך - הם לא פועלים עפ"י המחוייבות ההורית שחלה עליהם, ז"א שזה לא רק מחדל זה ממש מעשה פלילי בכוונת תחילה, ולכן - בימ"ש ובית סוהר להורים מיידית.
* אני   04/08/09 | 14:46
22. ההורים לדין!!!
אולי המדינה לא תתעסק רק עם הפוליטיקאים המושחתים על מנת לזכות בכותרות, ותעמיד לדין את ההורים הללו, כולם כאחד, באשמת התעללות בקטינים, בדיוק כמו האם המרעיבה!
* אייל   04/08/09 | 14:44
21. מזעזע שנטשו ילדים אלה
אולי כדאי שאנשים שגרים בסביבת בית החולים יושיטו להם יד, כתף ולב.
* אמא וסבתא   04/08/09 | 14:41
20. בושה פשוט בושה..
אין לכם כבוד עצמי! אתם פשוט צריכים להתבייש בעצמכם ורק בעצמכם ולא בבן שלכם שיצא הומו או לסבית, תתביישו אך ורק בעצמכם, הורים עלק מי צריך הורים כמוכם בכלל?!
* ג'קו   04/08/09 | 14:38
19. אני בשוק! מסתבר שלא כל ההורים אוהבים את ילדיהם ללא תנאי
מה צריך לקרות כדי שההורים המטומטמים יבינו שגם אם בנם הומו עולם כמנהגו נוהג???
* שלומית   04/08/09 | 14:34
18. כל מילה בסלע
וכולי דמעות פה
* דמעות   04/08/09 | 14:33
17. כואב
כואב.. כואב כמה שזה נכון...
* מודיעין   04/08/09 | 14:33
16. מסכים עם כל מילה- זה לא הורים אלא מפלצות
* יוסי   04/08/09 | 14:32
15. כואב לי רק מלקרוא את זה
אין לי מילים.
* סתם מישו~   04/08/09 | 14:31
14. מעניין אותי אם לך יש ילדים...
* זבביר   04/08/09 | 14:31
נכתב שכן
* איציק   04/08/09 | 16:58
13. אורית-את מתנהגת הפוך בדיוק למה שאת כותבת..
כשכותבים על נושא כזה, שההתמקדות בו היא חוסר הרגישות של הורים כלפי ילדיהם , וכדי להצליח להעביר את המסר, יש לגלות גם רגישות ולא לחשוף תמונה של נער גאה , ללא אישורו, לעיני כל עם ישראל. נער שאולי היה רוצה לא לחשוף את זהותו בכתבה לא לו. דבר שמביא את הקורא להבין שלא לשם שמים את כותבת, אלא לשם מציצנות עיתונאית לשמה. הערה: אם הנער שבתמונה לא הומו, אז על אחת כמה וכמה שלא היה צריך לפרסם את תמונתו. ואם זו סתם תמונה מבנק תמונות, אז ריח הרדידות העיתונאית עולה בכל פינה
* אוהב אדם   04/08/09 | 14:31
12. חושבת
הורים צריכים זמן לעכל, זה הכל.
*  אני   04/08/09 | 14:30
אבל זה לא הזמן לשבת ולעכל
אם הילד היה בריא, אז ניחא. אבל אתה יושב ו"מעכל" את ה"אסון" בזמן שהילד שלך שוכב, חסר אונים, בבית חולים?? לא ולא ולא. חבל שאין רשיונות הורות שאפשר היה לפסול להורים כאלה ...
* חושב גם   04/08/09 | 17:22
11. זה מצב שנוטה להשתנות
אני מכירה מנסיון אישי ונסיונם של הסובבים אותי. רוב ההורים מגיבים לא טוב בהתחלה, אבל גם רובם משתפרים עם הזמן. הורי היו על סף להעיף אותי מהבית והיום הם אוהבים את בת זוגתי ומתרגלים גם לנושא הקהילתי לאט לאט. כן, אני לא מצליחה להבין הורים שלא מבקרים את ילדיהם ותומכים בהם, אבל יציאה בהכרזות על חוסר מסוגלות הורית ובתי משפט יהרסו, בטוח, את היחסים לטווח הארוך. רשויות הרווחה והקהילה חייבות לתמוך בנערים בכל האספקטים הטכניים, כלכליים ונפשיים. אני יודעת שהקהילה, באמצעות אירגוניה השונים, מטפלת בהם. בהורים יש גם לטפל או מקסימום לעזוב בשקט, מאוחר יותר הילדים יוכלו לבוא איתם חשבון או להשלים איתם לפי רצונם.
* טלי   04/08/09 | 14:30
10. הכי טובים
הורים תחשבו שוב מה זה חשוב הנטיות של הילד, ככה הוא. הורים תלמדו לכבד את הילדים איך שהם ככה שגם הילד\ה יכבדו אתכם אם טוב לילד\ה למה כואב להורים נכון זה קשה אולי לקבל שהילד ה "היפה המוצלח" יוצא עם בנים או הבת היפה שיש לה מלא מחזרים מעדיפה בנות אבל תלמדו לקבל אותם ואולי דווקא עכשיו ששוכבים בביה"ח צריכים הכי תמיכה מאמא אבא אל תנטשו אותם
* אורית   04/08/09 | 14:27
9. שיתביישו להם!!!
* יעל   04/08/09 | 14:27
8. עצוב :(
* גיא   04/08/09 | 14:27
7. לא מאמינה
אין ביכולתי להבין את ההורים הללו , אהבה לילד לא נבחנת עפ"י הנטיות שלו . הורה אמור לאהוב ילד ללא תנאי , ובאם לא בעיניי אינו הורה.
* ד.א   04/08/09 | 14:25
לא בטוח שהם לא אוהבים אותם
אני הומו... אני חושב שההורים לא בדיוק מבינים מה זה. הם חושבים שזאת בחירה- ואם הילד שלהם בחר בזה- הוא בוגד בהם. הם לקחו את זה קיצוני מידי. אבל כן. הם מרגישים פגועים. והילד- לא רצה להראות להם את זה כדי לא להראות להם שהוא "בגד" בהם...
* מישהו, גיי...   04/08/09 | 16:47
6. מה נסגר איתכם? הילדים שלכם בבה"ח, לא מבינה.:(
* ענת   04/08/09 | 14:25
5. יש לי שאלה ענו לי בבקשה
ככה אולי זה ישמע מטומטם או סתם עוד משהו בגלל שזה בא מפי של נערה יש לי שאלה בעברי אחותי הגדולה נפצעה בצבא וכן אני הייתי אחד האנשים שעזרו רק לרקע כדי שתבינו שאני רצינית ועכשיו לעניין יש לי מין רצון פנימי עז לבוא ולעזור לאותם בני נוער בני גילי פחות או יותר לארח להם חברה לאלה שהורהם נטשו אותם כי אני מניסיוני יודעת כמה חשוב לפגוע להיות בחברה דווקא במצבים הקשים אז אם יש מישהו שמבין בעניין ויכול לענות לי אם זה יאה לעשות את ואם כן אם מישהו מחובר אל הילדים האלה להגיד לי מי הם כדי שאני אדע לאן ללכת
* יש לי שאלה   04/08/09 | 14:24
אפשרויות התנדבות
זה ממש לא מטומטם, להיפך, את אכפתית ומעוניינת לתרום לאחר - זה מבורך. את מוזמנת לשלוח מייל לבחורה בשם נועה רז noaraz@gmail.com היא מרכזת את המתנדבים. יישר כח ומי ייתן ויהיו עוד כמוך
* ליטל   04/08/09 | 21:41
לא מטומטם, מדהים וכל הכבוד לך
הם בבתי החולים איכילוב ווולפסון
* לסבית מודאגת   04/08/09 | 22:45
עוד שאלה קטנה
זה בסדר אם אני בגילם או שהמתנדבים צריכים להיות מבוגרים ?
* מ-5   04/08/09 | 23:20
עוד שאלה קטנה
נראה לכם הגיוני שבגילי (אני בגילם של הפצועים בערך אפילו שנה שנתיים פחות) אפשר יהיה לעזור כי אני פוחדת מאי הענות של מרכזת המתנדבים כי אני קטנה וגם אני מתביישת קצת
* זאת אני מ-5   04/08/09 | 23:29
יש לי עוד שאלה
נראה לכם הגיוני שבגילי (אני בגילם של הפצועים בערך אפילו שנה שנתיים פחות) אפשר יהיה לעזור כי אני פוחדת מאי הענות של מרכזת המתנדבים כי אני קטנה וגם אני מתביישת קצת
* זאת מ-5   04/08/09 | 23:34
4. מזעזע
פשוט מזעזע.... מסכנים הילדים הללו לא מספיק הטראומה שהם חוו
* אור   04/08/09 | 14:24
3. חבורת נושכי כריות לא מעניינים
* גוועלדדדדד   04/08/09 | 14:24
mako-תגובה לא ראויה בעליל!!! ועוד לפרסם אותה פעמים???
* מיכל   04/08/09 | 15:47