הורים
תגובות (141 תגובות ב-44 דיונים)
44. מה אכפת מה אנשים חושבים....
אני אהיה מה שבא לי ומתי שבא לי !!! כול עוד יהיה מאושרת אני באתי לעולם להיות מאושרת ולא להיות עצובה מהשונאים והם למשהו בא להיות הומו או לסבית שיהיה או תהיה העיקר שתהיה מאושרת או מאושר הבנתם?!!?!!? והשונאים פשוט טמבלים קנאים שמקנאים שההומאים או הלסביוות כול כך מאושרות מי איך שהם
* לא לסבית אבל מעוצבנת   04/07/10 | 20:24
זה יותר מזה מה זה הגישה השטחית הזאת
להיות מאושרת תחושות השונות צמיד תעיב ועזבי אותך כל מיני שונאים זרים כמו שכנים וסתם אנשים שמחפשים להעליב בואי נדבר על זה כשהשונאים באים משמשפחה שלך.? מה אז לעשות .?גם להם קשה עם זה אי אפשר לצפצף על זה . ואיך הגעת למסקנה שכל ההומאוים והלסביות מאושרים.? זה קשה יותר ממה שאנשים חושבים
* לילי   09/07/10 | 20:40
43. כולנו דו מיניים כי
כולנו אוהבים להיכנס לכולם לתחתונים כדי לראות מה קורה שם וקשה לנו לצאת בלי תגובה או שניים ויש כאלה שנהנים מזה יותר ויש כאלה שנגעלים מזה.
* ישראלי   03/07/10 | 23:19
42. יא אנשים חשוכים
כל מי שחושב שהומוסקסואליות זו מחלה אז הוא דפוק ומשהו בחינוך שלו דפוק. אם אתה הומו זה משהו שנוצר לפני הלידה זה משהו מולד ולא מתוך בחירה. זה לא משהו שהופכים להיות ואי אפשר לחטוף את זה כמו צינון יא אנשים חשוכים
* אנונימי גאה   01/07/10 | 00:38
ניראה לי שאתה בחושך מפחיד....
נכון אתה צודק...אבל יש אנשים שנולדו להיות רוצחים וגנבים ופדופילים וגם הם לא בחרו לחוש והרגיש את מה שהם חשים בזמן שהיצר גובר עליהם.אז זה גם נורמלי ותקין??? אז אני יענה לך...לאאא שילכו לטיפולללל נכון?! כל אחד נולד עם מידות כאלה ואחרות ואת הצדדים החשוכים שלנו אנכנו צריכים לטפל בהם ולא להגיד ככה נולדתי נכון??.
* גלי   01/07/10 | 12:44
אתה צריך להתבייש לאיך שאתה מדבר
הומואים זה לא כמו פדופיליה. זה פשוט אהבה שיכולה להשתממש באותו זן ובין אותו מין זה שאתה לא מקבל את זה אתה צריך להתבייש ואתה גם קצת צריך להשכיל יא חתיכת בעל דעה קדומה
* אחד שהומו   03/07/10 | 14:17
מסר
לכל האנשים שחושביםן שזאת מחלה או אולי משהו שנכנס לראש באמצע החיים וכבר יצא ,תכניסו אתם לראש שאנחנו נולדנו ככה ולא בחרנו, אנחנו חיים בשלום ולהשוואת את זה לרצח או פדופליה זאתץ ממש אבל ממש בורות שלכם, אין אתם משווים בכלל, רוצח פוגע במישהו וגם פדופיל, הומו זאת נטייה שלא פוגעת/רוצחת אף בן אדם אז פשוט תשכילו ותלמדו על הנושא לפני שאתם רושמים שטויות ומגיבים לנושאים שאין לכם מושג בכלל מה הם אומרים...
* הומו   03/07/10 | 15:27
41. שאלו את עצמכם את הדבר הבא:
האושר שלו חשוב לי?
* .   01/07/10 | 00:17
יפה!
התגובה הכי נורמלית מכל התגובות.
* אופיר   01/07/10 | 00:42
40. אם באמת רוצים להגן על נוער גאה - כבוד שר החינוך , קרא בבקשה
צריך לאסור באיסור חמור בבתי הספר ובמקומות אחרים להגיד את המילה "הומו" או "דו מיני" בתור קללה . ככה בעצם מי שאומר את זה מה אומר ? שכל ההומואים הם כך ואחרת ושזה רע להיות בעל נטייה מינית שונה . צריך ללמד את הנוער את המשמעות של הקללות האלה ומה זה עושה לאנשים שעל פי נטייתם המינית הם באמת הומואים , לסביות , דו מיניים וכו' , איזה עלבון זה גורם להם . רק ככה אפשר לחנך את החברה לקבלת השונה . אה , כן , ואם כבר מדברים בעניין קללות , לאסור גם על המילים "טיפולי" ו"אוטיסט" בתור קללות ואת המילה "טיפולי" לאסור להגיד בכלל בשום מצב , אפילו לא בצחוק ! מנסיון , זה בא מלעג לילדי PDD ולילדים עם פיגור שכלי , וזה יכול כל כך להעליב , אין לחברה מושג כמה , במיוחד את אלה ששייכים לקטגוריה הזו , ואלה שמשולבים בכיתות רגילות שומעים את זה כל הזמן .
* רז   30/06/10 | 13:55
39. למלווין או מלווין וואט אבר (מהפייסבוק)
אם הילד שלך יהיה הומו או לסבית אל תתבכיין אח"כ שהוא עזב את הבית וניתק איתכם את הקשרים. כי רק התגובה שלך רואים שאתה לא אבא לדוגמא. חברים אל תלמדו ממה שהוא אמר אחרת תאבדו את ילדכם
* ......................   30/06/10 | 13:29
38. מה חבקו אותו ? מה אני גייז ?
* אני   30/06/10 | 13:27
אולי אתה לא אבל אחרים כן
* .......   30/06/10 | 19:23
37. תזכורת
עד שנות חושך ב-1980 שונה החוק בישראל והנטייה המינית הוצאה מספר החוקים כעבירה פלילית , ולאחר מכן הוצאה מספר הפרופילים הצהלי ההגדרה של הומו =מחלה , כי מחקרים הוכיחו שהנטייה המינית ההומוסקסואלית , היא לא מחלה . אלא דבר מולד שנובאה משינוי בגזע המוח , ושינוי בדי אן אי . וכל ההומופוביים למיניהם הכותבים כאן הם אנשי חושך.
* אילתי    30/06/10 | 11:49
מחקרים לא הוכיחו את זה כלל! את טועה ומטעה
מדובר בתיאוריה שזה קשור בדי אן איי אבל היא הופרכה פעמים רבות כל כך על כך שהגן לא היה שורד. אף אחד לא יודע מה גורם לאדם להתאהב באשה או בגבר. בתור הומו, אני חושב שזה סוג של הרגשה ותחושה כמו שאני אוהב ומתחבר למקצועות לימוד מסוימים, למשל. זו תחושה נפשית ואישיותית שאינה מוטבעת בבשר. בכל מקרה, לא הצליחו להגיע לתשובה, ואפילו מלא ניסו להוכיח את מה שאמרת עם מחקר
* .   01/07/10 | 00:13
36. צריך לאהוב אותם הכי באותו רגע וליתמוך בהם!
איזה אנשים!! הקב"ה ברא אותם ככה אין הבדל בין גבר שנמשך לאישה ובין גבר שנימשך לגבר...!!!
* חן   30/06/10 | 10:40
35. ואם מחר הבן שלי יגיד לי שהוא אוהב לשכב עם בעלי חיים?
אז מה לקבל אותו או לא?אבל הוא נימשך לזה .אז מה עושים?ודרך אגב אני חושב שבעלי חיים זה לא חמור יותר משני גברים.ישנה אימרה ידועה.כתוב .ישנו אבר באדם .אם מרעיבו משביעו ואם משביעו מרעיבו.ואני יודע שזה יהיה קשה להבנה אצל הרבה אנשים אבל נסו להבין.
* א.א   30/06/10 | 02:28
לשכב עם בעלי חיים זה לא אותו דבר
והאמירה שאמרת אינה קשורה למה שאתה מנסה להעביר
* ....................   30/06/10 | 13:23
עוד אחד
היה פה כבר אחד ואמרו לו שזאת השוואה של ילד בן 4 מדברים פה על אותו זן
* ול   30/06/10 | 14:35
חיה ותן לחיות.....
אני בטוח שלך עם חיות זה יותר קל כי בן אדם אתה לא ואני כהומו אומר לך שאני מעדיף לשכב עם אישה ולא עם אחד כמוך נו מה אתה? אה חיה
* חיה   30/06/10 | 15:45
34. כולל דתיים
* מי ששונא הומואים הוא לא יותר טוב מהנאצים   30/06/10 | 01:52
ומי שמביא ילד עם פונדקאית וחושב שבגלל הכסף שלו
מותר לו לנתק ילד משדי אימו-הוא לא יותר טוב מהנאצים. אני לא שונא הומאים כל אחד יש לו תענוגות ומפרגן אך כזה מגיע לילדות של ילד שכנראה שגדלת בבית רגיל ופתאום בא לך-רק אם הייתה או תעבור [יש גלגולים חביבי] את זה אז תבין! ואם עברת את זה ואתה לא מבין זה עדיין לא מצדיק את זה כי יש כל מיני תוצאות מעוותות בקבלת דברים-ילדות היא מוסד קדוש וכל הנוגע בו אתפלל שה' יעניש אותו!
* ברגו   07/07/10 | 17:06
33. נכון חבקו אל תהיו הורים קקות תתמכו!!!!!!!!!!!
* גיא ת"א   30/06/10 | 00:20
32. הילד יצא מהארון
למה כולכם נילחמים בזה? זאת עובדה ואין מה לעשות איתה... אז הוא לא אוהב בנות, אז מה? מישהו מת מזה, לא, אף אחד. הילד לא מפסיק להיות שלכם אחרי הבשורה. זה לא טבעי, נכון. העיקר שיהיה בן אדם טוב. רק שלא אונס ולא מכה וכו'...לא חסרים לנו במדינה הזאת...
* צפונית   29/06/10 | 19:42
דרך אגב, הרבה מתו מזה----אידס
* אלה   30/06/10 | 10:02
בשביל זה המציאו את אמצעי המניעה -.-
* ...........   30/06/10 | 13:18
31. הידיעה הראשונית קשה אבל לומדים לאהוב ולקבל מחדש..
* אמא גאה...   29/06/10 | 18:59
30. הבן שלי הכי הכי בעולם האדם הכי יפה הכי חכם והכי מוצלח....
* אמא גאה לילד הומו   29/06/10 | 18:59
29. מי זה ניר ? (שכותב כאן כל כך הרבה תגובות )
* אתה יודע שהומופוב זה סוג של הומו   29/06/10 | 17:04
28. אתה יכול לשלוט על המשיכה שלך לנשים?
שאלה חשובה אם חבר קרוב או אח יגלה לך שהוא הומו אתה תתרחק ממנו? אני מניח שלא...שתקבל אותו כמו שהוא..אל תהיה ילד...אל תשפוט אחרים על כלום..זה לא מעיניינך מה בנאדם עושה בחדר המיטות כל עוד זה בהסכמה. אני סטרייט והיה לי קשה שחבר הכי טוב שלי גילה לי שהוא הומו..ואתה יודע מה התגברתי, הוא עדיין היה החבר הכי טוב שלי מילדות, אז הוא אוהב גברים...שרק יהיה בריא ומאושר זה הכי חשוב. אני מקווה שגרמתי לך קצת לחשוב ואולי לשנות את הדעה כי אם היית מכיר מישהו קרוב אילך שסובל כי דוחים אותו על זה היית מדבר אחרת.
* תגובה לניר מפייסבוק   29/06/10 | 14:29
27. **************עונה חדשה של "מה שאתה שומע" עם אסי עסר מתיי תעלה???***************
* מאקו נשמות קצת יחס!!!!!!   29/06/10 | 14:11
26. ..
וואי יש פה תגובות ממש מגעילות... לדעתי הכתבה הזאת ממש חשובה ואני ניראלי יראה אותה להורים שלי שיבינו קצת איך להתנהג איתי במקום לא לקבל אותי...
* לסבית גאה:)   29/06/10 | 14:08
עברית שפה יפה, לא להרוס
לא יראה אותה, אלא אראה אותה. וכנ"ל לגבי אביא אגיד אבדוק וכו'....
* שלי   30/06/10 | 10:04
25. זהירות כלב נושך
ואם הילד בא ואומר "אני אוהב כלבים ומקיים עמם יחסים" לחבק או לא לחבק?
* הומר   29/06/10 | 13:49
מה קשור
בני אדם זה אותו זן
* ...........   29/06/10 | 15:44
זאת השוואה של ילד בן 4.
* לך ללמוד ולקרא ותענה על השאלה לבד   30/06/10 | 01:06
24. מסר להורים
הדבר הכי חשוב, גם לי בתור הורה, זה שילדיי יהיו מאושרים, שמחים, שירגישו אהבה מהי, שירגישו שווים, חכמים ומוצלחים. בתקופת הצבא, ידיד קרוב שלי יצא מהארון, אך לא סיפר להוריו. הסתיר זאת מהם לתקופה של חמש שנים. לבסוף מצא אהבת חייו, ולא יכל להמשיך להסתיר את אהבתו מהוריו. היום הם נשואים וחיים בארה"ב (התחתנו שם) וללא קשר עם ההורים. ההורים איבדו ילד. הילד איבד הורים. יצא מזה רק עצב, במקום שימחה: הילד מצא את מקומו בעולם, הילד מאושר (אומנם פחות ממה שיכל כי אינו יכול לשתף את הוריו בחייו), הילד מצא אהבת אמת. בין אם מדובר בזכר האוהב נקבה, או להפך, או בין אם זכר האוהב זכר, או נקבה האוהבת נקבה. אם האהבה היא הדדית, והרי הילד מאושר: הרי הגשתם את יעודכם כהורים. אין סיבה להרגיש כשלון על ילדה לסבית או ילד הומו או כל נטיה מינית אחרת, אלא לקבלה, ולוודא שילדיכם מאושר/ת. האמינו לי, כשאני רואה את ידידי מהצד: אושרו יכל להיות גדול יותר אם הוריו היו חלק מחייו, ונטיותיו המיניות לא ישתנו - גם אם הוריו יחרימו אותו וגם אם הם יקבלו אותו. הורים: אל תעשו אבל לילדיכם על בחירותיהם האישיות שלא מצביעות דבר אליכם, חדשו את התקשורת עימם עוד היום והוכיחו לעצמכם ולכולם שהינכם ההורים האידיאלים - שאוהבים את ילדיהם, אהבה ללא תנאים. יש מספיק שנאה, דעות קדומות, וכעס בעולם - תנו להם את מקום המבטחים היחיד, המקום היחיד שבו יאהבו אותם ללא שום תנאי או גבול. (נרשם עם המון עצב, ורצון לחבק את מי שלא חובק)
* ידידה של מישהו שצריך חיבוק   29/06/10 | 12:33
23. תכנסו זה חשוב
הכל עניין של מסר מגיל צעיר..כל אמא מפחדת שילד שלה יצא הומו, הכי חשוב מגיל קטן להראות שאין רע בזה, כשהילד יתבגר אם הוא הומו אז הוא ירגיש בטוח לספר להורים...מה אכפת לי אם הילד שלי הומו, עדיף ילד עבריין או ילד חולה??
* סטרייט   29/06/10 | 11:44
22. כתבה חכמה מאוד!
טוב מאוד שכותבים פה על נושא כל כך חשוב! ועוד לפני שראיתי את הסרט של אסי עזר, אני רוצה לשבח אותו על האומץ, על החשיפה הטלויזיונית, השימוש החיובי בהיותו מפורסם ומתן הלגיטימציה והבמה לנושא חשוך זה בפריים טיים!!! כן ירבו.
* שרון אילון   29/06/10 | 11:08
21. כמה טוב לראות כתבה כזאת
מסר חשוב ומבורך שתורם למאבק המתמשך נגד הבורות והשנאה (שלצערי לא חסרים בחלק מהתגובות שמתחתיי), ובעיקר עכשיו, בחודש הגאווה. אני גם ממליץ לכולם לצפות בסרט שישודר בשישי בערוץ 2. תצפו בו, גם אם אתם חושבים שהומואים זה נגד הטבע ובטוחים שלעולם לא תשנו את דעתכם. מקסימום זה לא יעזור, להזיק זה בוודאי לא יכול...
* ארטי   29/06/10 | 11:05
20. כמה בורות ושנאת חינם
זה הפנים של המדינה שלנו, האזרח הקטן בישראל טיפש ורע. בושה לנו.
* חן   29/06/10 | 10:45
19. פשוט מאוד לזרוק אותו מהבית
* nnn   29/06/10 | 10:45
אתה צריך להתבייש
גזען
* .........................   29/06/10 | 11:34
פשוט מאד
לזרוק אותך מהמדינה הזאת, אתה שייך לאיראן.
* הומו   29/06/10 | 11:56
חתיכת הומופוב
* ל-19   29/06/10 | 13:05
18. מיהו גבר? הכובש את יצרו
הומוסקסואליות זה סך הכל יצר, גבר אמיתי יכול להתגבר על זה, רק הגברים החלשים מפסידים ליצר.
* דודו   29/06/10 | 10:43
והטרוסקסואליות זה לא יצר???
* ארטי   29/06/10 | 11:10
מה יצר מה???
יש לך מושג מה זה להיות הומוסקסואל??? אז כבר החלטת שזה לא יותר מיצר??? אז המשיכה שלך לשנשים זה יצר שאתה יכול לשלוט עליו??? תפסיקו לבלבל בשכל כבר ולא להחכים!
* אנשים טפשים!!!   29/06/10 | 11:13
אחי אתה הומו
* דני   29/06/10 | 11:40
צודק בהחלט!
* ירון   29/06/10 | 14:09
חהחה דיייייי דיייייי
יוו אני עובר פה תגובה תגובה וכמה שאני מתקדם עם התגובות אני מרגיש שאני חוזר אחורה בזמן בהשכלה של האנשים חהחהח ממש מכונת זמן נראה לי בתגובה הזאת הגעתי לתקופת של האדם הקדמון! רק החזק מנצח כמו החיות החלש מפסיד חהחהחהחה וואי זה מצחיק ועצוב בו זמנית
* ול   30/06/10 | 14:30
17. למרות הכל מחבקים אותו ואומרים לו שאוהבים אותו!!!
עדיף בן הומו מאשר שלא יהיו ילדים או ילד חולה או או או זה מה שיש
* אורית   29/06/10 | 10:38
16. יופי לקח זמן קצת
אני בערך כשנה וחצי יצאתי אל מול ההורים שלי מהארון והם לא מכבדים אותי רק בגלל שאני עוד צעיר. אבל אני מתנגד למה שהם אומרים בגלל שיש הרבה הומואים בגילי שהם כאלו והם בטוחים שהם כאלו. הם מנסים רק בגלל הגיל שלי להחזיר אותי לארון. אבל אני בטוח שאני הומו כי אם הייתי נמשך לנשים הייתי כבר יודע את זה ממזמן.
* ....................   29/06/10 | 10:28
לך לרב אבל רב נורמלי והוא יעזור לך אני מבטיח!
* אשר   29/06/10 | 18:23
16 חזק ואמץ! זה מצוין שאתה בטוח בעצמך.
אני מאחלת לך רק אושר ושההורים שלך לבסוף יקבלו אותך. אתה צודק משיכה למגדר מסוים זה משהו שיודעים מגיל קטן, אמנם זה לא משהו שממש מודעים אליו.
* סאפ   30/06/10 | 01:17
15. הורים- לא צריך לעשות כלום
על אף הצער והכאב שלכם (שהוא מובן) עליכם להבין שהילד שלכם לא אנס/רצח אף אחד בסה"כ הנטיות המיניות שלו שונות , הרי אם הוא היה עושה פשע רובכם הייתם עומדים לצידו אז למה לא לעמוד לצידו גם ברגע זה???.. סתם נק' למחשבה
* שיוויונית    29/06/10 | 10:17
14. איכס הם אוכלים קקי
http://www.youtube.com/watch?v=euXQbZDwV0w
* אני   29/06/10 | 10:07
רגע ומה אתם?
מלקקים מחזור?
* הומו   29/06/10 | 11:55
תעשה לי טובה
תעשה לי טובה הומו " יקר " שלי. ותחזור למצעד הגאווה שלך בתל אביב עם כל הגברים האחרים בתחתונים.. אתם רוצים כבוד תקבלו כבוד אבל אל תפגינו לי עם תחתונים... ואז הם עד שואלים מה הם עשו לא בסדר
* ניר   29/06/10 | 12:37
ניר מה ככ כואב לך?
* שי   29/06/10 | 14:30
הוא מקנא כי הוא לא יכול להסתובב עם תחתונים
* חופשי ברחוב   29/06/10 | 17:00
לניר
תאמת אני הומו וגם אני לא ממש מבין תקטע של ללכת ערומים ולהתנהג די מוזר אבל שיהיה שוב פעם אי הבנה וקבלה במובן של זכותם שיעשו מה שבא להם זה בסדר אבל אי הבנה ולחשוב כמה זה מיותר ושאין להם זכויות ושאתה טוב יותר כי אתה זה "טבעי" והם לא זה כבר בעיה
* ול   30/06/10 | 14:27
הסרטון מצחיק ועצוב בו זמנית ><
ולניר, בוא נגיד, אם כוסיות היו הולכות בבגדים תחתונים בצעדה בת"א, היית אומר אותו דבר?
* It's a man's world   29/06/10 | 16:38
13. טרגדיה. בתור אמא הייתי מרגישה כישלון
* יעלה   29/06/10 | 09:54
אז לכי לטיפול חמודה.
יש גברים שפשוט לא עומד להם ממך.
* הומו   29/06/10 | 11:54
תגובתך נובעת מחוסר ידע
כהומו, בן 33, אני יכול לומר לך שמאז שאני מכיר את עצמי נמשכתי אך ורק לגברים. המסקנה, הנתמכת במחקרים, היא שסביר להניח שנולדתי כך (כנראה נטייתי נקבעה בשליש הראשון להריון, בגלל תנאים כאלה ואחרים). לאור האמור, אין לאף אמא סיבה להרגיש כשלון, כיוון שהמצב אינו תלוי בה. גישה שכזאת רק גורמת נזק לכל הצדדים.
* שי   29/06/10 | 13:02
אף אמא לא אשמה בכלום!!
* נולדנו הומואים   29/06/10 | 17:01
גם אמא שלי
הייתה ככה שאלה מה לא עשינו נכון איפה נכשלנו כהורים זה שוק ראשוני ואי ידיעה של הנושא היום אמא לשי יודעת הרבה יותר והיא אמרה לי אני אוהבת אותך כמו שאתה הכי חשוב לי שתהיה איתי אתה הכי חשוב לי בעולם הזה
* ול   30/06/10 | 14:22
12. גאים גאות להתגאות!!!! :)
* אופק   29/06/10 | 09:22
אופק :P
* אני   29/06/10 | 16:39
11. ================ איך לחנך את הילד =================
להסביר לו מגיל קטן שאהבה זה בין גבר לאישה . להסביר לו בתקיפות שהומאים ולסביות זה מחוץ לתחום הלגיטמי ואין סליחה . להסביר לו שאף פעם זה לא היה במימדים האלה מה שמסביר את הסטייה הסטטיסטית והמוזרה בכך. להסביר שהשכן הומו כי הוא רוצה לעבוד בטלוויזיה והוא לא באמת כזה . לדבר איתו על חתונה מגיל 16 . ככה הילד\ה שלכם לא תהיה הומאית=אסון לכל המשפחה המורחבת.
* חשוב מאד   29/06/10 | 08:55
להיות הומו זה לא אסון !
* מעיין   29/06/10 | 10:07
ילד נולד ככה,סוף סיפור
אני כל הזמן ראיתי זוגות מתנשקים בטלוויזיה (גבר ואישה) מאז שהייתי ילד קטן (אל תשאלו),וזה פשוט לא הדליק אותי,סוף סיפור,אז יצאתי מהארון ואני מאושר יותר מתמיד עכשיו.
* בורות עדיין קיימת..   29/06/10 | 10:17
רק המחשבה שלדבר עם הילד על חתונה עוד יותר מגעילה אותי
א. כל בעיניי זה גם עובר כל גבול כי אח"כ הילד לא התגייס לצה"ל ב. אני חושב שמגיע לילד לקבל את זהותו המינית כמושהו ושההורים יעזבו אותו בעניין הזה. ומה שאמרת במשפט הסופי רק מראה עד כמה שאתה גזען.
* ............................   29/06/10 | 10:33
ילדה הומואית???
הכל טובב??? ואת\אתה מדבר\ת בולשיט!!!!
* אחת   29/06/10 | 10:37
11 אתה באמת טיפש או שאתה עוה את עצמך???
אנחנו כבר לא בימי הביניים וזה ידוע שלא ניתן לבחור במודע בנטייה המינית שלך!! ולדיעתך הבורה גם בימי יוון העתיקה היו הומואים ובהיקף גדול מאוד ולא רק זה, אף אחד מהם לא היה בארון וזה היה לגיטימי... אז תפסיק ל***ן את השכל על חינוך כפייתי ושתלטני לגבי "הינדוס" האופי והנטייה המינית של הילד שלך ולך תתחנך בעצמך! נא לא לצנזר את התגובה- מעצבן אותי הניאנדרטאל הזה!!!
* אני   29/06/10 | 10:47
אה ואצל הסביבה החרדית והדתית אין הומואים?
כי שמה ממש "מעודדים" את זה נכון? ואל תתחיל להתווכח איתי שאין, כי אני בעצמי מכירה הרבה.
* שירה   29/06/10 | 11:07
יש המון הומואים דתיים ! והם יתחתנו עם אישה ויביאו ילדים
* ויחיו בשקר מוחלט עד סוף חייהם   29/06/10 | 16:33
אדם בור - כנס רגע
גדלתי בחברה הכי סטרייטית, שלא ראיתי מעולם אדם שאמר שהוא הומו, לא ידעתי מזה, ותראה אותי היום- הומו. הסטייה היא אתה- שאתה חושב שכולם צריכים ליהיות כמוך. אני מרחם על הילדים שלך, אם יהיה להם אבא כמוך.
* הומו   29/06/10 | 11:53
ואז הוא יגלה שהוא הומו והוא יתאבד.
או שהוא יירה בלהטבים בבר נוער אבא למופת
* 6אטע   29/06/10 | 11:59
מסכנים הילדים שיהיו לך
דבר אחד אתה לא מבין... נטייה מינית זה לא משהו שבוחרים. זה לא שאם תחנך את הילד שלך שלהיות סטרייט זה בסדר ולהיות הומו זה לא בסדר אז הוא לא יצא הומו. זה משהו שאתה נולד איתו ואז אתה מגלה אותו והנה אתה צריך להתמודד עם זה. ככה שאם אתה מגלה שהבן שלך הומו/ שהבת שלך לסבית יש לך שתי אופציות- להתכחש לזה ולהתנגד לזה ולהקשות על הילד שלך בכל המובנים.. או לקבל אותו ולתת לו תמיכה ואז הוא יחיה עם מי שהוא בשלום בלי רגשות אשם על זה שהחטא היחידי שעשה בחיים זה לאהוב את בני מינו. תתעוררו, לא ניתן לשנות את זה, ניתן להתכחש לזה. אהבת ההורה לילד צריכה להיות ללא תנאי! מה לעשות, ילדים זה לא תוכנית כבקשתך. עצם זה שאתה לא מבין את זה.. זה מראה על הבורות שלך ועל כשלונך בתור הורה העתיד לקרות במידה ויצא לך ילד בעל נטיות שונות.
* אחת שיודעת   29/06/10 | 14:30
כמה טיפשות!
* מה לעשות שהלב רוצה אחרת   29/06/10 | 16:32
וואו
אוקיי, נטיה מינית היא מולדת. "אין סליחה"? למה מי את? "אף פעם זה לא היה במימדים האלה" בטח. אף אחד לא יצא מהארון כי כולם היו כמוך בסביבה וכל הלהט"בים פחדו שיענישו אותם. אם "המשפחה המורחבת" שלי לא מסוגלת לקבל את זה אז שילכו להזדיין.
* אני   29/06/10 | 16:41
תפסיקו לתת לגיטימציה לתופעה
מספיק לדבר על הנושא כל הזמן במדיה, מאקו זה לא מספיק שאתם שמים באתר תוכן ללא צנזורה, אתם מוסיפים חטא על פשע ועושים את התופעה הנוראית הזו לגיטימית??? כל היום דוחפים לילדים תכנים לא ראויים... הומואים ברדיו, הומואים בטלוויזיה, סקס בתכניות למתבגרים, אלימות ללא גבולות. לפחות יוצאים לכם מזה כמה סקופים כשהנוער מתקלקל ואונס/רוצח/גונב.
* אבא   29/06/10 | 17:29
לא ! אז להפחיד כמה שיותר?!
ענק ! אז מה ? אם לא להביא לגיטימציה לא יהיו הומואים ולסביות? יהיו רק בשקט !!!! לא! רגע! בואו בכלל כמו באירן עונש מוות או מאסר עולם כמו באפריקה? בקיצור זה לא משנה מדברים או לא זה תמיד יהיה! מדברים לא כדי לעודד נוער כזה לצאת מהארון מדברים כדי שאנשים כמוך יבינו יום אחד שזה בסדר שיש כאלה אנשים ושמגיע להם להביא ולקבל אהבה והם לא שונים במידה רבה!
* ול   30/06/10 | 14:01
כנסו חשוב מאוד
ידידי אני בטוח שככה חינכו אותך והתחתנת בגיל צעיר אבל אני בטוח במליון אחוז שאתה הומו רוב ההומואים בארון הם ההומופובים הכי גדולים (לדוגמא בארה"ב התגלו מלא פוליטיקאים הומואים בארון שהצביעו והתנגדו לכל מושג ההומוסקסואלי) בקיצור אני מאחל לך בשנה הבאה שנראה אותך במצעד תצא כבר לא חנוק לך ....
* אני במאמין לך   30/06/10 | 15:50
מסכים עם כל מילה! אתה גדול!!!
* ברגו   07/07/10 | 17:07
10. רק מחבקים אותו/אותה- די כנסו בבקשה
לא "עושים" כלום! רק מחבקים ואוהבים את הילד שלך! הוא לא אשם - זו לא מחלה ולא פשע. די ! עוברים על סדר היום כשאבות אונסים ופוגעים בבנותיהם -, כשאונסים בנות ברחוב ובפאבים - זה בסדר??!! הוא סטרייט... אלוהים איזה עיוות של החיים
* נעמה   29/06/10 | 08:55
9. כתבה טיפשית ומיותרת!!!
למה לא לכתוב כתבה על "הילד חזר בתשובה, מה לעשות?" או "הילד הילד הלך ללמוד מדעי החברה ולא ורפואה, מה עושים?". כתבות טיפשיות אלה רק מגדילות את הפער השיוויוני בחברה. במקום לתת להורה להרגיש לא טוב עם העובדה שהוא לא מקבל את הילד שלו בגלל שהוא הומו, באים להורה ואמרים לו, תשמע אנחנו יודעים שאתה בשוק ויש לך את כל הסיבה לכך. הילד שלך עושה מעשים לא נכונים אבל אנחנו נלמד אותך איך להדחיק את זה. כתבות מסוג אלה הם אכולות סטראוטיפים, נובעות מבורות ופרימיטיביות. יש לחנך את החברה לקבל את שונה ובינהם ההומואים כמו כל קבוצה. לא צריך כתבות "איך לחנך את ההורה לקבל את הילד ההומו" צריך כתבות "איך לקבל את השונה ממך". הבעיה היא לא בילד!!! הבעיה היא ההורה שלא מקבל את הילד שלו.
* אורי   29/06/10 | 08:55
יש צורך בכתבה הזאת ואפילו חשובה מאוד והיא אפילו לא פוגעת בחברה
* ............   29/06/10 | 10:34
סליחה???
אתה מגדיר את החזרה בתשובה כבעיה????
* סליחה???   29/06/10 | 10:39
חזרה בתשובה היא הבעיה האמיתית !!!
המשפחה יכולה לשכוח מהילד /ה, מהנכדים ומכל קשר אחר.
* XOXO   29/06/10 | 12:14
ל 9
דווקא הכתבה מביעה המון סובלנות וצורך בסובלנו כי צריך לזכור שיש הרבה הורים שתקועים בדעות קדומות, ( כמו מס 11 כנראה) שקוראים את הכתבה הזו ואולי היא תוכל לשנות אצלם משהו... הדבר היחידי שבאמת עושה רע-ואני מסכימה איתך מאוד זה הדבר הראשון שראיתי לפני שקראתי את הכתבה וזה הכותרת הנוראית: "מה לעשות כשהילד יצא מהארון" או "מה עכשיו" שמציגה את המצב כנוראי ודרמטי, וסה"כ, ילד גילה את נטייתו המינית ויש לתמוך בו...
* אני   29/06/10 | 10:50
אורי, אתה צריך לבדוק עם עצמך למה אתה כועס
זה נושא מאוד מורכב וכולנו אנושיים, חשוב לתת לגיטימציה לכל אדם לבחון את הרגשות שהוא מתמודד איתם, להסתכל לרגש בעיניים, גם אם הוא שלילי חשוב מאוד שהורה שמרגיש כעס, דחייה, אכזבה וכולי יסתכל לו "בלבן של העיניים" רק ככה הוא יוכל להתמודד איתו, להבין מאיפה הוא מגיע ובסופו של להשאיר אותו מאחוריו אנחנו לא מכונות אורי, אנחנו בני אדם. הכתבה הזו נועדה לעזור לנו להתמודד עם קושי, אחד מיני רבים בחיים. להתמודד, לא להדחיק. רק ככה אפשר לאהוב באמת. אני לא מכירה אותך, אבל שולחת לך חיבוק גדול :-)
* דיקלה   29/06/10 | 10:52
חזרה בתשובה היא ממש לא בעיה!!!
זה דבר חיובי שאדם מתחזק וחוזר לשורשי-הדת שלו.. בחו"ל זה בעיקר דבר חיובי מאוד, עם כל ההתבוללות הבלתי נפסקת. צריך להודות, כולנו באנו מאותו עם ולכולנו היהודים זהות משותפת.. כל אחד חי את הדת באופן שונה, אם הוא בכלל לא מתבולל/מתנצר חס וחלילה. מאות עמים ולאומים ניסו להכחיד אותנו, במיוחד הגרמנים, ואם העם הזה לא יתאחד יקרה לנו מה שקרה במקומות מסויימים בדרום אמריקה.. אתה שוכח מאין באת ולאן אתה שייך!!! היהודים הם אולי 0.01% מכלל האוכלוסייה בעולם והמספרים צונחים בקרב המתבוללים. (14 מיליון יהודים מתוך 6.9 מיליארד שזה כלום).
* חילוני   29/06/10 | 12:11
צודק ב-100% אשריך!!!!!!!!!
* ירון   29/06/10 | 14:02
לא זה לא. חזרה בתשובה זה בעיה עמוקה וקשה
יש להיות יהודי ולא להתבולל, ויש לחזור בתשובה. אני מכיר משפחות שהתפרקו בגלל שהילד חזר בתשובה. זה פשוט לא אותו ילד, אי אפשר לדבר איתו, לבקר איתו, הוא קיצוני, פנאטי, ופשוט נוראי. אני אישית אין לי בעיה שהילד שלי יהיה הומו, ברור שעדיף שהוא יהיה כמו כולם, אבל אם אומרים לי או הומו או חוזר בתשובה, אין שאלה בכלל, עדיף ילד הומו מאשר חוזר בתשובה. ילד הומו עדיין נשאר אותו ילד שגידלת, שדאגת, שטיפחת, ילד שחוזר בתשובה זה ממש כאילו אדם אחר, הוא משתנה, ולרעה.
* אני   29/06/10 | 18:16
אוקיי
אני מכיר כמה משפחות שהיו בקריסה בגלל שהילד חזר בשאלה דווקא השאלה זה החינוך מראש והציפיות של ההורים הכתבה הזאת מדברת על זה! שהורים לפעמים רואים את הילד במשקפיים ורודות אבל לפעמים לא הכול הולך לפי מה שההורים רצו
* ול   30/06/10 | 14:20
8. 80% הומואים הם סביבתיים ורק 20% זה אכן גנטי
והמספרים רק עולים לצערי
* בדוק   29/06/10 | 08:24
מה רע
אני למשל חייתי בסביבה שהיו רק כל הזמן בנים ובנות ביחד. אבל אני לא יכולתי נמשכתי לגברים ולכן אני יצאתי מהארון. לפני כשיצאתי לא פגשתי הומו אחד מסביבי
* ................   29/06/10 | 10:36
בדוק על ידי מי? ממש מרגישים שבאת מהאקדמיה
הומופוב
* עופר   29/06/10 | 10:42
תודה דוקטור מלומד
ומאיפה המספרים האלו???
* אני   29/06/10 | 10:51
והנה שוב כל אחד חושב שהוא פרופסור
אויש ואיפה ראית את המחקר הזה? מצטערת, עברתי על כ"כ הרבה מחקרים ואף אחד בכלל לא מתקרב למסקנה הזאת. אז לפני שכל אחד קופץ פה וחושב שהוא איזה פרוספור שהקדיש את כל חייו למען בדיקת הנושא, תבדקו ותקראו קצת על זה לפני שאתם קופצים למסכנות מטומטמות. מצחיק שחכמים ממך עדיין לא קבעו שהתאוריות שלהן נכונות במאה אחוז, אבל אתה כבר יודע את הסיבה! פשוט בורות.
* שירה   29/06/10 | 11:05
קשה לי להאמין שהנתונים האלה מבוססים אבל נשמע אמיתי!
באמת אחוז מאוד גבוה מהגברים שיצאו מהארון הם כאלה שראו את זה מסביבם.. למשל לפני 100 שנה כמעט ולא היו הומואים כי אנשים לא נחשפו לעובדה שגבר יכול להימשך לגבר באותה מידה שהוא נמשך לאישה. אם אדם מקבל שטיפות מוח במשך כל חייו ומכניסים לו לראש שלאהוב אישה זה המצב הנורמלי וככה העולם פועל, הוא לא יחשוב על להיות עם גבר (הרוב המכריע). אין לי ספק שהנתונים שרשמת לא באמת מוכחים ובדוקים אבל בסופו של דבר הרבה יותר ממחצית ההומאים כיום הם סביבתיים.
* גל   29/06/10 | 12:04
גל את פשוט בורה! לפני 100 שנה כן היו
הומואים מהסיבה הפשוטה שזה משהו שנולדים איתו ולא משהו שבחורים בו. אף פעם בילדותי(כיום בת 18) לא ראיתי שום גבר מתנשק עם גבר וגם לא אשה מתנשקת עם אשה ואני עדיין מסוגלת לקבל אנשים כעם נטיות שונות משלי שלא עושים לי כל רע. הוציאו על נטיות כאלה ברבה מחקרים כדאי שתקראי שתיים שלוש כדי להפסיק להפיץ את דברי ההבל שלך.
* ספיר   30/06/10 | 01:26
מתי סיימת תואר בסטטיסטיקה?
* אל איזה מידע אתה מסתמך בדיוק?   29/06/10 | 16:35
גנטי זה לא
אין גן שאחראי לזה, זה פשוט טעות בהפרשת ההורמונים בזמן ההריון. ולא, זאת לא מחלה. אתה סתם ממציא נתונים וזה מטומטם ולגל שהגיב לך, זה לא שלא היו, לא אמרו.
* אני   29/06/10 | 16:45
7. זה כמו מהמר, אלכוהוליסט, נרקומן וכו'.. הם צריכים לעבור גמילה!
בארה"ב יש כומר שמקדיש את החיים שלו להפוך הומואים לסטרייטים הוא 95% מצליח הם בסוף מתחתנים ומביאים ילדים . ובחיים לא נוגעים בגבר
* נקודה   29/06/10 | 08:21
גועל נפש
יא גזעני!!><
* ............................   29/06/10 | 10:28
בוא אני אקגיד לך איך קוראים לזה
למה שאתה ניסית להסביר קוראים "הדת ההטרוגנית"- לקחת בנאדם מוצהר ולעשות ממנו סטרייט. אם מישהו רוצה להיות הומו/לסבית/בי/טרנס זאת זכותו המלאה...אין שום סיבה בעולם שדבר כזה יקרה בכלל
* איגי   29/06/10 | 10:32
יש גם בארץ
יש כמה הרבה רבנים בארץ שעושים כמו הכומר הזה שאמרת וגם הם הצליחו. אני מכיר מישהו שהיה בטוח שהוא הומו ולא אוהב בנות, עד שהוא הלך לאיזה ארגון דתי שעוזר בדברים האלה וגברים לא מעניינים אותו כבר ויש לו חברה שהוא מתכנן להינשא לה. זה לא משהו שנולדים איתו ונשאר לכל החיים. אפשר לשנות את זה, בדיוק כמו בן אדם שנולד אלים, משהוא ידל קטן הוא כל הזמן מרביץ לאנשים, אפשר להפוך את הבן אדם הזה ללא אלים, זה לא לכל החיים. ה' לא היה עושה אוסר עלינו משהו שאנחנו לא יכולים להתמודד איתו. החטא זה לא הנטייה כלפי גברים, החטא זה המעשה של משכב זכר. כמו שהוצאת זרע לבטלה (אוננות) זה חטא, אבל אפשר להתגבר על זה.
* ....   29/06/10 | 10:47
או שהבחור המסכן-
פחד מתגובות החברה הדתית/חרדית בה חיי/ קיבל איומים מהסביבה על חייו, נודה מהחברה, ספג קללות ומכות, בכה כל לילה לבד לחלוטין כי משפחתו זרק אותו מהבית והוקיאה אותו מן המשפחה, הרב שטף לו את המוח שרק אם ימצא חברה ויתחתן המשפחה והחברה יקבלו אותו שוב וגם זה רק אולי... ולבסוף המסכן נכנע וחיי בשקר עד עצם היום הזה עם אשה כשבעצם הוא לא נמשך אליה ולא מאוהב בה... תחשוב/י על זה...
* ל*.....   29/06/10 | 11:21
לא נכון! לא את מדברת כך!
היא דוברת אמת וזה באמת נכון, הדבר הזה ניתן לשינוי וגם צריך להשתנות
* ירון   29/06/10 | 13:57
אתה אידיוט
דבר כזה זאת שטיפת מוח, הם לא הופכים לסטרייטים, הם מתכחשים לנטייה המינית שלהם. רובם מתאבדים בסוף, בכל בורים כמוך, שחושבים שזאת מחלה שצריך להמר. תבין את זה חתיכית בן אדם מושתן- הומוסקסואליות זה גנטי. אם יש לך בעיה לך תקבור את הראש בחור החשוך שממנו באת. כי גם הומוסקסואלים מביאים היום ילדים.
* הומו   29/06/10 | 11:50
בטח הכומר מנסה להפוך גם שחורים ללבנים כדי לגאול אותם...
* XOXO   29/06/10 | 12:19
מעניין
עכשיו אני לוקח את כולכם ובסופר דרך שלי אנסה להפוך את כולכם להומואים אתם חושבים אני אצליח? לא! כי אתם לא תרצו אני יודע שאותי שום כומר לא ישנה כי אני מאוווווווווווווווווווווווד מגובש עם עצמי כול אלה שהוא שינה אותם זה אלה שלא מגובשים אלה שבכלל לא יודעים ורק העובדה שהם הלכו לכומר הזה אומר שהם היו ממלא לא יציבים! אז בואו לא נתלהב מהצלחה שלו . אבל תקחו עכשיו הומו או לסבית שהדעה שלהם מגובשת שום כומר לא יצליח לשנות אותם
* ול   30/06/10 | 14:14
6. מה עושים? מוחקים את השם שלו מהתעודת זהות!
מי זוכר מגפה כזאת? פעם לא היו מזהים אותם בכלל! הם לא היו מעיזים להשוויץ בזה
* נמאסתם   29/06/10 | 08:17
ל6
את/ה בעצמך מגיפה, עם הדעות החשוכות שלך. מעכשיו אני לא רוצה לזהות שאת/ה סטרייט... בעצם, אולי תתחבא/י בבית כל היום שלא נראה את פני שנאת החינם שלך???
* יא- אללה אנשים טיפשים   29/06/10 | 10:53
תכלס
* מיש   29/06/10 | 10:57
להשוויץ?
בואנה אתה בור!!!!!! אני אפילו לא אגיד לך כלום אתה לא שווה את זה כדי להתחיל איתך ויכוח
* ול   30/06/10 | 14:10
5. להורים
אני דו מינית בת 15 ולא ההורים שלי לא יודעים על זה אם היו יודעיםם סביר להניח שהם לא היו מקבלים אתי. הורים הכי חשוב זה לתמוךך בילד שלכם וזה ממש לא חשוב מה הנטייה המינית שלו כל אדם הוא אדם ואם הילד שלכם בוחר לאהוב משהו שונה זה לא כל כך משנה העיקר שיהיה מאושר!
* הדר   21/06/10 | 23:14
חמודה
בגיל 15 את לא יכולה לדעת מה..הייתי בדיוק כמוך זה רגע של שפעה..אני מבטיחה לך
* נתי   29/06/10 | 10:08
רגע אחד
ובגיל 15 אפשר ליהיות בטוח שאתה סטרייט, אבל אי אפשר ליהיות בטוח שאתה להט"ב? ג'יז, איזה טיפשות.
* הומו   29/06/10 | 11:48
את מדברת שטויות
כמו שכבר אמרו, אם את יכולה לדעת בגיל 15 שאת הטרוסקסואלית תוכלי לדעת אם את הומו/ביסקסואלית
* בן דוד   29/06/10 | 13:06
חמודה??מה הזילזול
אני סטרייטית ובגיל 8 התאהבתי בילד מהכיתה . אני מאמינה שאם הייתי לסבית הייתי מסוגלת בגיל הזה יהתאהב בילדה. יש אנשים שזה ודאי אצלהם
* צ   29/06/10 | 15:30
גיל 8?
חהחהח בגיל 8 לא ידעתי שבין הרגלים של בן ושל בת יש הבדל !!! גיל 8 עלק ידעתי על עצמי בגיל 11-12 וזה עוד נחשב מוקדם היום אני בן 19 וואי תנחשי מה?!!!!!! שום דבר לא השתנה!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה קטע?!
* ול   30/06/10 | 14:08
להדר המקסימה (5)
נכון מאוד יקירה, הכי חשוב הוא לעשות טוב ולקבל טוב, להיות אדם חיובי לא משנה אל מי נמשכים ואת מי אוהבים. אנחנו עוברים הרבה תהפוכות בחיים והמון תהליכים לא קלים, ותמיכה היא הדבר הכי נחוץ! בהצלחה
* מקבלת   29/06/10 | 10:55
4. עידוד קיום יחסי מין בקרב הנוער זו עבירה על החוק!
יש חוק האוסר קיום יחסי מין עם צעירים (כמו שהמורה עם התלמיד לפני זמן מה) אני לא מבין איך ישנם מקומות כמו המיפגש שהתבצע בו הירי שמעודד בני נוער לקיים יחסי מין(אתה לא יכול ליהיות הומו בלי לקיים יחסי מין ) . צריך לעצור שם את כל המדריכים!!
* ערן י.   04/08/09 | 09:13
המקום בכלל לא מעודד קיום יחסי מין
מטרת המקום הייתה ותמשיך להיות מקום בו נערים עם קשיים יכולים להגיע ולהתייעץ עם אנשים, להכיר אנשים שהם כמוהם לא בשביל יחסי מין אלא בשביל ההתמודדות וכדי שיראו שהם לא לבד.
* אני   04/08/09 | 14:42
אתה לא מבין מושגים בסיסיים...
"הומו" זה נטייה מינית, לא אקט מיני. לכן אפשר "להיות הומו" גם בלי לקיים יחסי מין. אף אחד שם לא עודד אותם לקיים יחסי מין, המקום נועד כדי לסייע מבחינה חברתית, נפשית משפחתית וכדומה, זה לא בית זונות!
* שי   04/08/09 | 14:51
כדאי שתלמד קצת לפני...
מסכים עם התגובה של שי למה שכתבת... לא מעודדים שם לקיים יחסי מין. והומו = גבר שאוהב ונמשך לגבר. לא אומר שהם עושים יחסי מין כל היום. הם לא יכולים סתם להיות ידידים? זה כמו שאני יגיד אתה לא יכול להיות סטרייט בלי לקיים יחסי מין... לך אין ידידות? וחברים מהכיתה? מהשכונה? אותו דבר הומואים. אני ממליץ לך לראות את הכתבה בעובדה שעשו , אולי תבין דבר או שניים...
* חבר   29/06/10 | 10:54
ואי ערן, אין לך מושג
על מה אתה מדבר... בר נוער לא היה מקום למפגשי קיום יחסי מין בין בני נוער!!! הוא מקום לשיחה על כוס קפה, בין מדריכים לחניכים, ובין חניכים לחניכים, מקום לדבר על קשיים, על כל מה שבן נוער עובר , בהיותו בעל נטייה שונה ולפעמים רק בשל היותו בן נוער... אתה מציג את ההומואים והלסביות כמו חיות שרצות לסקס וזה כל מה שמעניין אותם ולדעתי עדיף שתשמור את השטויות האלו לעצמך !!!
* אמאל'ה   29/06/10 | 10:58
3. לאידיוט מס 1 אבי
אם היית מבין משהו מהחיים שלך היית יודע שכל האלימות שבעולם לא יכולה לשנות נטייה מינית של בן אדם, יש היום מספיק מחקרים שמוכחים שמדובר בנטייה ביולוגית מולדת שאי אפשר לשנות. וגם אם היה זה לא עניינך מה העדפות המיניות של אנשים אחרים כמו שאף אחד לא נכנס לך לחיי המין! ועדיף שפרימיטיבים מפגרים כמוך ישמרו את הדעות הקיצוניות שלהם לעצמם במקום לעודד לאלימות! בייחוד אחרי האירועים הזוועתיים של אתמול. לא מאחלת לאף ילד הורה כמוך!
* 2   03/08/09 | 13:56
2. אבי אתה לא יכול להיות אבא
אם אתה מדבר כך, אתה צריך להבין שזה לא משהו שאתה יכול לתקן ע"י מה שאתה חושב. מה שנכון הוא שמה שלא יהיה תמיד ההומואים יהיו נרדפים כי הטבע הוא זוגיות בין גבר לאישה.
* ניר    03/08/09 | 13:24
לא לפחד מרדיפה
הומואים לסביות בי סקסואלים טרנסגנדרים וקווירים לא תמיד יהיו נרדפים. אבל אנשים בורים כן. הומואים לסביות בי סקסואלים טרנגנדרים וקווירים לא יהיו נרדפים ואף יהיו שווי זכויות לסטרייטים וזאת מפני שהדבר בלתי נמנע ככל שאנשים הופכים לנאורים יותר ואנשים בורים נעלמים מן העולם. לאט אבל בטוח. לא ניתן לעצור את הקידמה. צעד צעד לאט ובטוח. חיזקו.
* איתי   03/08/09 | 16:04
עד הגעת הנצרות הומואים נחשבו חלק מכובד בקהילה
* צבי   29/06/10 | 10:57
חלק מכובד?!
באיזו קהילה? הרומית?
* מזועזע   29/06/10 | 17:36
אז למה שיהיו נרדפים? זה החיים שלהם.. החיים שלך כ"כ ריקים שאתה רודף אחרי מי שלא בסטנדטים שלך ?
ומה זה לא מהטבע ? אז מאיפה הומואים באו ? מהחלל החיצון? מאחותך הגדולה ? לא, הם באו מהטבע ויותר מכך משיכה חד מינית קיימת בכל הטבע בכל החיות ובכל ארצות העולם בבני אדם. אם היינו שופטים מה נכון ולא נכון לפי הטבע אז גם נישואים ומונוגומיה נדירים בטבע. אלוהים ברא את כולנו. גם את ההומואים והלסביות וגם את הטרנסג'נדרים - אולי נשמות חזקות יותר מקבלות מסע קשה יותר. כמו בכל דבר בחיים.
* OR   03/08/09 | 16:24
1. להיות הומו זה בסדר!!!
זה רגיל וזה נורמלי! לדפוק לילד שלך פטיש בראש כי הוא הומו?? אולי הוא הומו אבל אתה חולה נפש!
* ל-1   03/08/09 | 11:59
תגובה ל1 מני רבות
חבר'ה, למה להגיב 10 תגובות לאיזה ילד בור קיצוני האידיוט מס 1, פרימיטיבי מפגר חולה נפש שלא יוכל להיות אבא טוב? לולא הנושא היה כה רגיש הוא לא היה מקבל תגובה אחת. בלי לזלזל כמובן ברגישות הנושא, תנו לו לגדול ואולי להיות הומו.
* אבא של אבי   04/08/09 | 01:00