תגובות (136 תגובות ב-74 דיונים)
24. אולי די כבר עם הדרמה
אם למישהו מהשכנים זה מפריע אז אפשר להוריד. לא צריך לעשות ביג דיל מכל דבר. כולה חתיכת בד. קצת תתלה וקצת תוריד וכולם יהיו מרוצים. אני תומכת לחלוטין בגייז אבל כבוד צריך להראות לכולם. השבוע ביקרתי בשכונה חרדית כי רציתי לקנות שם משהו אצל מישהי שמוכרת מהבית. לא תאמינו מה עשיתי, אפילו שממש חם, שמתי לחמש דקות שהייתי בשכונה, חולצה עם שרוול שלושת רבעי. לא תראו אותי לובשת חצאית אבל קצת כבוד עוד לא הרג אף אחד. לגייס יש זכויות ולחרדים יש זכויות. צריך לכבד את אלה ואת אלה. ודי לעשות דרמה מכל דבר.
12/06/19 | 11:18
כל הכבוד!
13/06/19 | 07:11
23. דגל הגאווה
מעניין מה הייתה התגובה אם השכנה הייתה תולה שלט "אמא ואבא=משפחה"? כן ואני הומופוב, וזה לא עושה אותי חשוך/דתי או כל דבר אחר.. אני הומופוב וגאה בכך!
12/06/19 | 11:15
ואם הבן שלך יהיה הומו???תזרוק אותו???
העיקר שהבן אדם איש טוב!!!! מאיתנו הסטרייטים
12/06/19 | 12:02
ברור לפח
12/06/19 | 14:19
22. אתה ממש תינוק תתבגר
12/06/19 | 11:12
21. וואו. חושך מגרשים עם אור ממש משורר
12/06/19 | 11:11
20. בחור פאסיב אגרסיב שמתיימר להיות אור שמגרש חושך חחחח
גם חזית הבית לא שטח פרטי
12/06/19 | 11:10
19. כל אחד היום כותב איזה פלוץ ומפרסם בתקשורת
12/06/19 | 11:10
18. לחיי הסובלנות. איזו תגובה ראויה, עומר יקר.
12/06/19 | 11:00
17. דגל
כל הכבוד לשכנה אנחנו מצטרפים אליך למכתב ומחזקים אותך כל מילה במקום
12/06/19 | 10:58
יחי החושך!
12/06/19 | 11:19
אנחנו תחת טרור משטרת הפוליטיקלי קורקט
כבר אי אפשר לאמר שזה נגד התורה, היהדות והקדוש ברוך הוא.
כל מי שמוחה מקהל סתימת פיות.
בכלל - קשת היא סימן רע ביהדות, שמראה שאם יש קשת היה ראוי שיהי' חס ושלום מבול. אז גם אם זה היה דגל חובבי הגלידה בטעם תפוח בתור יהודי לא הייתי רוצה לראות דגל כזה.
שהליברל היקר יאמר מה היה מרגיש אם היו שכניו תולים שלטי ש"ס, דגל התורה, יהדות התורה, או" אבא אמא וילדים = משפחה " בבניין שלו.
12/06/19 | 11:27
אני אתך, ועוד רבים דוממים שרועדים לומר את דבריך בקול בישראל הנאורה והליברלית
13/06/19 | 07:13
מזזזזזל שאת לא שכנה שלי!! פ ח של אנשים
12/06/19 | 11:53
אני לא מצטרפת לאישה חשוכה כמוך!. כל הכבוד עומר
12/06/19 | 12:14
16. אנשים חשוכים עד מתי? שמה לך בחלון את הדגל
12/06/19 | 10:58
15. הייתי תולה דגלים בכל חלון ומרפסת בדירה להנאת השכנה ההומופובית
12/06/19 | 10:54
כל הכבוד על הבריונות, תקבל בחזרה.
12/06/19 | 11:57
14. לפי הכתב שלה אפשר לראות שהיא רוסיה
12/06/19 | 10:41
ממש לא כתב של רוסים.
12/06/19 | 11:52
13. מה הקטע של הדגלים בימים רגילים??
אפשר להבין תליית דגלים בשבוע הגאווה, ביום העצמאות וכד. אבל מה הקטע בשאר הימים, לא כדאי שכל אחד יתגלה דגל לפי עמדותיו.
12/06/19 | 10:38
נכון מאוד. ובטח לא דגל שמראה עם מי הוא שוכב.
אולי אני אתלה דגל שמראה שאני יחידנית עם שני ילדים? (שלא לדבר על מספר החתולים והכלבים.) מה הקטע?
12/06/19 | 11:48
12. מותר לי לא לאהוב את התופעה?
אני רוצה לדעת אם אני יכול לא לאהוב את העניין הלהטבי ?אני נגעל מזה.לא או הב בכלל. מותר לי להביע את דעתי? ואני בכלל לא דתי.
12/06/19 | 10:36
לא! אסור לך לא לאהוב משהו שהתקשורת אוהבת, ובודאי שלא להביע דעה!!! השתגעת? אתה חשוך ואוייב הליברליזם
13/06/19 | 07:15
11. לא מבינה
ואם היה שם דגל אשף זה גם בסדר? גמאני לא מקבלת את ההנפת הדגל בחזית הביניין בו אני מתכוררת. חשוכה ?? מה לעשות יש גם חשוכים .
12/06/19 | 10:36
10. אז את הפרסומת נגד המצעד מותר לדרוש להוריד?
מדובר בבניין משותף, אם יש שכנים שלא תומכים בזה הם לא רוצים להיות מזוהים עם זה. בדיוק כמו שהורידו פרסומות נגד מצעד הגאוה בירושלים, שם זה אפילו לא היה על בניין אלא על שלט פרסום. למה ההומואים חושבים שמגיע להם יותר מכל אחד אחר? אם תתנו לאחרים לתלות דגלים נגד זה אז גם אתם תוכלו לתלות בעד זה, עד אז שיוריד את הדגל.
12/06/19 | 10:35
9. מתוק, בכל האהבה- יש להשתמש בפועל "תכתבו" ולא תרשמו
12/06/19 | 10:27
8. תגובה לדגל הגאווה
ברור שמפרגנים. כל אחד הטוב בעיניו יעשה ואני מכבדת באהבה
12/06/19 | 10:24
7. שטח פרטי בבית משותף
שטח פרטי בבית משותף זה אך ורק בתוך הבית. חדרי מדרגות וחזיתות הבית וכן הגג אינם שטח פרטי. הבחור עושה עצמו תמים ומפרסם. הוא צריך מיד להסיר את הדגל מחזית הבית גם בלי דרישה ומה עוד שנדרש לעשות זאת.חצוף שמנסה להתחכם ולא מוריד את הדגל מיד.
12/06/19 | 10:23
מחזקת את דבריך
מעשיו אלו הם התרסה ונסיון לגרם לריב. כן, אין מקום שדגל יתלה בשטח הציבורי של בניין מגורים אם זה מפיע למישהו מהדיירים או אפילו עוברים ושבים. די לנסיונות להצדיק בכל הכח את הלא צודק .יש להתחשב בדיירת לא רק באחד שרןצה להכריז " כאן גר עומר.... נמאס.
12/06/19 | 11:19
מסכימה איתך, נחמיה.
12/06/19 | 11:49
לא נכון משפטית אבל תמשיך לכתוב שטויות
12/06/19 | 12:05
מותר לתלות דגלים במרפסת
ואם הייתה כותבת שמפריע לה דגל ישראל שתלוי שם?
מדוע דגל ישראל כן ודגל הגאווה לא?
בדיוק כמו שמפרסמים מפלגה או דירה להשכרה
לפי הפתק נראה שמדובר בשכנה מאד קשישה
12/06/19 | 13:20
6. מי ישמע יאלללה תתעלם וזהו מה אתה מפרסם כל דבר מפרסמים איכסס עליךך
12/06/19 | 10:19
5. אז שכנה אחת רשמה.. ביג דיל. ישר לחדשות
אז שכנה אחת כתבה את זה כל מדינת ישראל צריכה לדעת? אין עוד חדשות? תנוחו קצת. זה יותר מדי כל היום לכתוב על להטבים.
12/06/19 | 10:13
נכון,,
12/06/19 | 11:20
4. אנשים שמשעמם להם בחיים
עושים מזבוב פיל
12/06/19 | 10:13
3. התקשורת
לא פלא שהתקשורת המרוממת, מאדירה, ודוחפת כל אדם שונה מחבריו לראש הפסגה, סופה שתישאר שנואה לעולמי עד, כבר הצעתי לנתניהו לא פעם אחת להכריז שיצא מהארון, אמנם יאבד את אשתו ואת העם, אבל יזכה לאהדת התקשורת השנואה.
12/06/19 | 10:13
2. אין ציווי. היא בפירוש ביקשה. לא ציוותה.
12/06/19 | 10:12
ציוותה באופן פאסיב אגרסיב שלא משתמע לשתי פנים
מקווה שאת יודעת מה זה פאסיב אגרסיב.
12/06/19 | 11:31
״תוכל לשוב ולשים בשנה הבאה לזמן קצר״ - זו הוראה לכל דבר ועניין. מי היא שתגיד לו מתי הוא יכול לתלות את הדגל ולכמה זמן במרפסת הפרטית שלו?
12/06/19 | 11:38
1. יש לי תחושה שאותה שכנה מנסה להסתיר משהו על עצמה ולכן היא פעלה בהפוך על הפוך, שכן לא ברור איך אמור להפריע לה משהו שנמצא במרפסת של השכן.
יש לי תחושה שאותה שכנה מנסה להסתיר משהו על עצמה ולכן היא פעלה בהפוך על הפוך, שכן לא ברור איך אמור להפריע לה משהו שנמצא במרפסת של השכן.
12/06/19 | 10:04
חכם בלגולה
12/06/19 | 11:20