תגובות (39 תגובות ב-29 דיונים)
29. חחחח 5 אתה כזה מפגר..
30/09/16 | 09:51
28. תודה לך.
תודה רבה רבה לך.
24/09/16 | 21:49
27. נו ואני אומרת שכל הנשים אוהבות אונס. אז זה נכון?
לא צריך להתייחס לכל פלוץ שאומר משהו.
19/09/16 | 18:14
אז את סתומה
30/09/16 | 09:43
26. הבעיה זה
בשני הצדדים היום שהכול מותר ואין גבלות וכל אחד שכח שיש כבוד וכל אחד חושב שמגיעה לו הכל אנשים אגואיסתים יותר פחות חברותיים יותר ביקורטיים וגסים רעים וחיים במין שקר כזה או אחר לכן יש יותר סיכוי שאנשים יעשו דברים קיצוניים אפילו אסורים כי במצבים כאלה יצר ההישרדות עובד בצורה טובה הכול בסדר אבל שהוא נגרר לצד הלא טוב פה הבעייה
19/09/16 | 14:15
25. אין ספק שמרתיח
בתור גילוי נאות, אני מאותם "כושלים בלשונם" שמתקשה להתחיל עם בחורות ואותי הסיפור המטונף של מר שור בהחלט מרתיח.
לא מספיק שהרבה בחורות שנתקלות בחוויות לא נעימות עם גברים (אני ממש לא מתכוון לאונס אלא לדייטים גרועים עם בחורים שלא יודעים איך להתנהג עם אישה, או לחילופין דייט טוב שלאחריו לא שומעים מאותו הגבר יותר) ומכלילות שכל הגברים הם ח ארות - עד שיוכח אחרת כמובן... עכשיו מגיע לו עיתונאי מטונף שחושב שהוא תרבותי יותר מאחרים, בעיתון שחושב שהוא תרבותי יותר מאחרים ומעז לירות כדור בין העיניים לכל הגברים, כולל גברים כמוני שחונכו לכבד נשים ובני אדם בכללי.
אז לך קיבינימט מר שור, לא אתה ולא העיתון הקקה שלך תקטלגו אותי וגברים כמוני כאנשים כוחניים ואלימים. לא אתם תמחקו שנים של דרך חיים בכתבה אחת.
19/09/16 | 12:24
24. כל אדם יבצע פחות או יותר כל פשע בהינתן התמריץ הנכון ... אבל זה לא עניין מגדרי אלא כלל-אנושי
16/09/16 | 12:27
23. הטבע של הגברים דומה יותר לבהמות ולכן
99% מהמלחמות,האונס והפשע נגרמים ע"י גברים כי קשה להם לשלוט על היצרים שלהם.
לכן גם ביהדות לגבר יש יותר מצוות לעשות כי הם נולדו פחות מתוקנים והרבה יותר קשה להם להתנהג כמו בני אדם.
רק גברים שגדלו עם חינוך טוב וערכים,יכולים להתעלות מעל הטבע הרע שלהם.
15/09/16 | 21:50
22. שור כנראה סוטה בעצמו
ואז הוא מכליל את הרצונות שלו על כל השאר.
אבא שלי לא אנס בפוטנציה, גם לא בעלי, אחי, גיסים שלי וידידים שלי.
מנסיוני הרוב הגדול של הגברים יקומו להגן על אישה שמותקפת ובטוח שלא יתקיפו אותה בעצמם.
15/09/16 | 21:10
21. לי לא הולך עם בחורות אבל אני רואה אבל הרבה בחורות איך
סלחו לי על המילה נזרקות על החבר או ידיד והרבה בחורות אז איך יש אונס שהיום כולם מתעסקים חופשי
15/09/16 | 20:44
20. באמת לפי התורה כך הוא צריך להיות...
לפי התורה האיש הישראלי צריך להיות חזק להתגבר על התאווה המינית...ולשבר אותה...ולעתיד לבוא כתוב בנבואה: "וְהֶחֱזִיקוּ שֶׁבַע נָשִׁים בְּאִישׁ אֶחָד בַּיּוֹם הַהוּא לֵאמֹר לַחְמֵנוּ נֹאכֵל וְשִׂמְלָתֵנוּ נִלְבָּשׁ רַק יִקָּרֵא שִׁמְךָ עָלֵינוּ אֱסֹף חֶרְפָּתֵנוּ". ההתחלה תבוא מאישה...שבמקום שהאיש יצתרך לחזר אחרי האישה...זה התהפך והאישה תחזר אחרי האיש...שככה זה צריך להיות..
15/09/16 | 20:24
19. שני גברים הלכו ברחוב פתאום
עוברת איזה גברת קשישה,אחד הגברים מזנק עליה מפשיט אותה ואונס אותה בברוטליות !!!חברו מתערב ובא לעזור לקשישה ומנסה להפריד בינהם.תעזוב אותה השתגעת???הקשישה שואלת למה אתה חייב להתערב אהה???!!!אסור
15/09/16 | 19:36
18. האמת העירומה
ניסן שור צדק בהחלט וכל הנסיונות ליפות את הטבע החייתי הגברי הם נואלים. גברים חושבים 24 שעות ביממה על סקס ועל איך לחדור לגוף של מין האדם אליו הוא נמשך (בגלל זה לגייז הרבה יותר קל להשיג סקס). זה חזק מאיתנו וטבוע בטסטוסטרון הגברי! גבר לא יפספס הזדמנות להעיף מבט על חמוקיה של אישה והתכנות שלו יניע אותו לחשוב ישר על הזדווגות עימה. לכך התכוון המשורר (ניסן שור) בהגדירו אנס בפוטנציה! הטבע הגברי הוא לרצות להזדווג בחייתיות (כמו חיות בדוגיסטייל) ככל האפשר עם כמה שיותר נשים. בשלב הזה, מגיעים ערכי המוסר והמצפון שאמורים לעצור את רוב הגברים, למנוע מבעדם לממש את הפנטזיות החייתיות ולרסן אותם מלפגוע בנשים! אז לכן, זה שגברים מתוכנתים לאנוס לא הופך את מרביתם לאנסים בפוטנציה! ולכן זה שרוב הגברים לא אונסים לא הופך את דבריו של מר שור ללא נכונים.
15/09/16 | 19:29
17. איך אפשר לשכב עם בחורה שלא רוצה אותך ? זה מפיל
15/09/16 | 19:25
16. הטור שלך קשקושי בדיוק כמו שלו, ברגע שאתה בוחר להגיב לו.
מי שמגיב ברצינות לטורים מקושקשים וממוחזרים על נושאים טחונים לעייפה, כותב קשקושים בעצמו. נמאס מכל תופעת הטורים האישיים בכל מקרה..עוד מילוי מקום ב'עיתון'. כל אחד יכול להגיב לכל אחד ולכתוב טור מקושקש להפליא, עם יומרות רציניות "להישמע חשוב".
15/09/16 | 19:19
15. שכל אחד יעבוד על עצמו
אם לא תטרידו ולא תאנסו אז לא נפחד ממכם כשאנחנו הולכות ברחוב בלילה.
15/09/16 | 19:00
מי זה אתם ? מי את בכלל שתפני אלי
כאילו אני אנס. אווילה חוצפנית.
15/09/16 | 22:40
שוב הכללה של כול הגברים
אתן באמת מפגרות
אבל בואי וניתעלם מהטימטום שלכן
ונבין שאנחנו לא צריכים לינעול את הדלתות בלילה אלה ללמד פורצים לא ליפרוץ
לסיכום את היתעלת מעל עצמך חתיכת טיפשה
16/09/16 | 00:30
14. ת'אמת הוא צודק, ואני אומר את זה בתור גבר שבחיים
לא אנס מישהי ולא מתכוון לאנוס מישהי אבל....
אני מניח שאם הייתי חייל רוסי במלחמת העולם השנייה שסבל במשך שנים מהצורר הנאצי שרצח ואנס לי את כל המשפחה, הייתי אונס כל גרמנייה שהייתי נתקל בה בדרכי לברלין. (וזה פחות או יותר מה שקרה במלחמה).
כלומר, כל הנושא הזה הוא תלוי תקופה וסיטואציה.
15/09/16 | 18:57
או שיהודי שעלה לארץ ואנס כל ערביה כי הוא עם נבחר.
15/09/16 | 19:45
יהודים לא אונסים ערביות
כי הם גזענים. איזשהי סטודנטית לסוציאולוגיה עשתה על זה מחקר, אז כנראה זה נכון.
18/09/16 | 17:32
13. במקומות בעולם שבהם החוק הוא המלצה
כמו למשל בארצות איסלם נחשלות (נגיד פקיסטן, או איזורי דעאש) אין חוק ואין די ואין דיין
גבר אלים שרוצה לבצע זממו בנערה או אישה, קם ועושה זאת, ולא מואשם ולא נענש
אם לא היה חוק ואכיפה בארצות המערב, גם כאן זה היה קורה.
איך גברים נוטים לומר "אם היא חוקית אז הכל בסדר" או "כל חור בלילה שחור" אז אם זה לא היה מסבך אותם כל כך, הם רובם היו קמים ומבצעים את זממם בכל אישה אקראית
15/09/16 | 18:43
שטויות
לתת ארצות נחשלות כדוגמא זהו עניין לא אובייקטיבי לחלוטין, זה שווה ערך לדוגמא שהאריה בסוואנה עושה כרצונו עם כל הלביאות בלהקה שלו.
מה שבאמת מבדיל אותנו בעולם המתקדם ממדינות שנשארו מאות שנים אחורה הם תרבות וערכים.
אז נכון שחוקה היא מה שבונה את אותם ערכים חברתיים אבל כמו שהוכח בארה"ב שעונש מוות לא מוריד את כמות הפשיעה כך אותם חוקים הקיימים בעולם התרבותי והמתקדם לא מונעים מגברים לבצע את זממם.
אגב, בהתחשב בעונשים המגוכחים שמקבלים אנסים, לא הייתי מסתמך על זה שהחוקים הם אלה שמונעים מקרים כאלו.
19/09/16 | 12:38
12. מי קורא בכלל "הארץ"
עיתון דיי רדוד
15/09/16 | 17:45
11. כל בני האדם הם מפלצות ורעות מטבעם !!!!!
15/09/16 | 16:54
10. חולה נפש !!!
15/09/16 | 16:53
9. לא נראה לי שאתה מבין את המשמעות של אונס..
"אז מה אם הוא רצה והסכים, זה עדיין אונס"?!
15/09/16 | 16:50
8. פוטנציה
אני לא חושב שאתה מבין את משמעות המילה פוטנציה. אתה מאוד צודק תחת ההגדרה שלך לפוטנציה, אבל תחת המשמעות האמיתית אפשר להתווכח איתך. בכל מקרה מסכים ששור לקח את זה רחוק מדי.
15/09/16 | 16:43
7. כל בני האדם נשים וגברים הם מפלצות בפוטנציה. השאלה מה בנאדם עושה ולא מה הוא מפנטז או אפילו אומר.
15/09/16 | 16:41
6. מעצר מינהלי לכותב הארץ
:
גבר אמיתי לא יחשוב ככה על גברים אלה אם כן הוא יודע בתוך תוכו שגם הוא בעצמו תת רמה אנס עם פונטנציאל. אז ככה שאת הבעיה הנפשית שלך תשמור לעצמך לך לטארפיה ותתרחק מבנות עד שאתה בריא או שתסגיר את עצמך למעצר מינהלי
15/09/16 | 16:34
5. נשים הן יכולות להיות אנסיות בפוטנציה בוא תחשוב למה
אם אישה מחליטה שבא לה משהו- היא בקלות יכולה לפתות גבר - אז מה אם הוא רצה והסכים זה עדיין אונס!
ניצול מיני זה לא נקרא אונס? זה אותו שיט תסלחו על המילה
די להצטדק- יש גם נשים חרמניות וגברים שלא רוצים למהר וזה לא נעים שאישה לוחצת עליך והם לא גייז פשוט מגעיל אותם להכנס ישר למיטה עם אישה- לא צריך להתבייש בזה זה שאתה לא רוצה ישר ל... זה לא אומר שמשהו לא בסדר אצלך או בכלל זה שאתה לא רוצה כל יום לשכב עם אשתך לא עושה אותך דפוק גברים הם לא מכונות מין תפרידו את הסטיגמה הזאת- יש כאלו שיותר ויש שפחות
אז אישה יכולה להיות אנסית בפוטנציה כן! להלחיץ גבר להכנס איתך למיטה, או אפילו רק לפתות= מבחינתי זה סוג של אונס.
15/09/16 | 16:32
4. שור צודק...
גברים הם אנסים בפוטנציה כי אם לא היו חוקים אז הגברים היו מנצלים זאת לתאבתם המינית.
15/09/16 | 16:19
נועה, אני חושב שהבעיה היא בחברה בה את מסתובבת.
נסי להרחיב את חוג מכריך.
לחלופין, אם בבונים עושים לך את זה, על לך להלין על התנהגותם.
15/09/16 | 17:18
אל*
15/09/16 | 20:13
תגובה גאונית
מסכים עם כל מילה.
אגב נועה, זה שעברת איזושהי חוויה לא נעימה עם גברים או היכרות עם גברים כוחניים וחצופים, לא מעידה על הכלל... מבטיח לך שתמצאי גברים מסוג אחר אם תסתכלי טיפה מסביב.
19/09/16 | 12:27
3. היום אי אפשר להיות גברי וליזום להתחיל עם בחורה .אתה
עלול למצוא את עצמך מסובך .
15/09/16 | 15:31
צודק
אל תיזום. זה מסוכן. המנע מלהתחיל עם בחורות כך ייטב לכולם. כל מי שמרגיש שמסוכן לו מידי להתחיל עם בחורות, בהחלט צריך להמנע מכך, למען הכלל והפרט כאחד.
תודה.
16/09/16 | 19:11
2. כל הגברים אנסים, כמו שכל הנשים זונות
15/09/16 | 15:22
1. מסכים עם כל מילה
לבוא ולהכליל את כל הגברים על עצם היותם גברים זו לגמרי טעות. מה שכן, אחוז גבוה מאוד מאוד מהגברים כן פושע בפוטנציה. כלומר- אונס הוא לאו דוקא להחזיק בכוח או להכות. גם להשתמש בבחורה שתויה או מבלי לברר אם היא רוצה בזה לחלוטין, זה גם אונס. אבל כלום לא שחור על גבי לבן כמו ששור הגדיר בכתבתו ההזויה. כל הכבוד לך על כתבת הנגד הנ"ל.
15/09/16 | 15:06