תגובות (80 תגובות ב-39 דיונים)
39.
קולונוסקופיה לא יותר מסוכן? שמעתי כבר על ניקובי מעי ומוות
05/07/22 | 16:55
38.
שיטה מעולה לנקות לכם אלפי מזומנים מהארנק, חיידקים חיוניים שחיים במעיים, ולעשות נזק בריאותי ונקב במעיים. סכנה לבריאות
14/11/20 | 19:11
37.
ברור שזה בלוף...רק שהמשרד המטופש בעולם לא עושה כלום ע"מ לעצור את התופעה, הוא יצא באזהרה נכון אבל זה מגוחך, המשרד צריך להוציא חוק שזה אסור ולסגור את כל הנוכלים שעוסקים בזה, רק שיש בעיה שגם המשרד בעצמו נוכלים לכן המדינה שלנו נראת כמו שהיא נראת...משרד מגוחך וחסר תועלת.
25/10/20 | 12:42
36.
מי שצריך להיכנס לבית סוהר לדעתי זה משרד הבריאות שבפועל לא נוקטים באמצעים נגד הענף המסוכן הזה ורק יוצאים באזהרות מגוחכות.
12/10/20 | 16:18
35.
היתה תביעה נגד מרכז וולנס לאחרונה והוא חוייב לשלם הוצאות בית משפט, (בנוסף לתביעות שהיו נגדו בעבר ועיתונאיות שפנו עליו בעבר ושאלו אותו שמשרד הבריאות הוציא אזהרה חמורה וכמובן לא נענו בשום תגובה מצידו) בעקבות התבעיה הנוכל (סאקר) ועוד נוכלים בתחום חויבו לציין שזה לא מבוסס מדעית, לא מבין את זה איך שרלטנים כמוהו ממשיכים לעבוד ולא ניכנסים לבית סוהר, אין איזה גוף שאמור להגן על האזרחים מפני שרלטנים כמוהו?
12/10/20 | 15:54
34.
זה טיפול מצויין לכיס ולחשבון בנק של השרלטנים שעוסקים בזה, איך מים שמחדירים למעי דרך פי הטבעת בלחץ גבוה יכול לעשות טוב לבריאות של מישהו? זה הרס של חיידקים בריאים שיש לכם בגוף, שלא לדבר על דלקות ומחלות שאפשר להעביר מאדם לאדם עם המכשיר כי הם הרי משתמשים עם אותו מכשיר וגם אם המכשיר מחוטא, זה עדיין מסוכן, ויש לזה תופעות לוואי קשות וסיבוכים, בראה"ב יש אנשים שהולכים היום עם שקית בגלל שקרעו להם את המעיים, אז למה לבן אדם נורמלי מראש להיכנס לכזה דבר זה לא יעיל, לא מומלץ, מסוכן, יקר אין לזה שום ביסוס רפואי, רק בשביל לפרנס שרלטנים, למה? אני חושב שאם למישהו באמת היה אכפת מאזרחים במדינה הזאת משרד הבריאות (שלא ממש אכפת לו) היה מוציא חוק שאסור לעסוק בזה ובן אדם שעוסק בזה עובר על עברה חמורה, ולהכניס את כל השרלטנים דוגמת ניבית בש, לירז אהרון, שושנה קנדל, שאגב היא לאחרונה מוכרת גם צמחים לקורונה שזה ממש פלילי, עדי סאקר ראול רודריגז שהיו תביעות נגדם לאחרונה, וכל עשרות השרלטנים שעוסקים בזה לכלא, שם מקומם, רק שאנחנו חיים בחלם אז במדינה הקטנה שלנו לא עושים לשרלטנים ונוכלים כלום. ויש מהם במדינה מאות ועשרות. מדינת חלם, גן עדן לנוכלים. אז מי בעצם מטפל בנוכלים אם לא משרד הבריאות ולא המשטרה? יש לנו ארץ נהדרת.
11/10/20 | 11:51
33.
במעיים אין שום רעלים, להיפך החיידקים שחיים שם מגינים על המעיים, ניקוי מעיים זה בלוף של שרלטנים כמו עדי סאקר ראול רודריגז ועוד עשרות שעובדים בתחום, יכול לנקב את המעיים או לקרוע את 9י הטבעת (סליחה על הביטוי מהגולשים, אבל זאת האמת) תגובת משרד הבריאות מגוחכת, תאסרו את זה!
09/10/20 | 15:29
32.
עד שלא יוציאו חוק שאסור לכל המכונים האלה לעסוק בזה הכתבות האלה לא יעילות, בפועל המקומות האלה עדיין עובדים, עדיין יש את התמימים וחסרי הידע שפונים אליהם, ואף אחד לא עושה בנדון כלום, עד שבסוף לא יקרעו למישהו את המעיים באחד מהמכונים האלה כנראה שמשרד הבריאות ימשיך לעשות כתבות לא יעילות על כמה שזה מסוכן, אתם רציניים?
09/10/20 | 12:13
31.
אתם רק מזהירים ובפועל לא אוכפים ולא עושים כלום ע"מ לסגור את כל המכונים האלה כדי שאזרחים לא ייפגעו, כתבות זה לא מספיק צריך שתהיה אכיפה וענישה
09/10/20 | 11:54
30.
אתם פשוט עלובים, עומדים מהצד ולא עושים כלום רק מזהירים למה משרד הבריאות קיים בכלל? תתחילו באכיפה ע"מ לעצור את השרלטנות והפגיעה באזרחים
09/10/20 | 11:52
29.
אתם פשוט עלובים, עומדים מהצד ולא עושים כלום רק מזהירים למה משרד הבריאות קיים בכלל? תתחילו באכיפה ע"מ לעצור את השרלטנות והפגיעה באזרחים
09/10/20 | 11:52
28.
אתם פשוט עלובים, עומדים מהצד ולא עושים כלום רק מזהירים למה משרד הבריאות קיים בכלל? תתחילו באכיפה ע"מ לעצור את השרלטנות והפגיעה באזרחים
09/10/20 | 11:52
27.
אתם פשוט עלובים, עומדים מהצד ולא עושים כלום רק מזהירים למה משרד הבריאות קיים בכלל? תתחילו באכיפה ע"מ לעצור את השרלטנות והפגיעה באזרחים
09/10/20 | 11:52
26.
אתם פשוט עלובים, עומדים מהצד ולא עושים כלום רק מזהירים למה משרד הבריאות קיים בכלל? תתחילו באכיפה ע"מ לעצור את השרלטנות והפגיעה באזרחים
09/10/20 | 11:52
25.
אני לא מבין את זה, אם משרד הבריאות הגיע למסקנה ויודע שזה ככ מסוכן מה העניין הכתבות האלה שאתם עושים, יש ציבור שלם של אנשים שלא קורא את הכתבות האלה, אולי תתחילו באכיפה בפועל ללכת לכל המקומות האלה ולסגור אותם, שזו לא תהיה החלטה שלהם משרד הבריאות מוציא את עצמו בקלות אם כתבות ו"אזהרות" תישלחו אנשים בפועל לשטח שכל מי שמפעיל כזה מקום סוגר אוטומטית וגם להעניש, להכניס לכלא או לתת קנס, למה אנחנו חיים במאוריטניה? אזהרות לא מספיק, תתחילו לאכוף בפועל את כל השרלטנים שעוסקים בזה וכך תיפסק התופעה ואזרחים לא יהיו בסיכון, מה זה השטויות האלה אזהרה? המשרד בדיחה. לא אכפת לכם מבריאות האזרחים הרי למרות הכתבות והאזהרות המכונים עדיין פועלים ואזרחים ניפגעים, משרד הבריאות לא חושב שצריך לעשות עם זה משהו חוץ מכתבות ואזהרות? אתם אלה שצריכים לדאוג לבריאות האזרחים ולא האזרחים בעצמם. למה לא נעשה בנדון כלום? אנחנו חיים במדינה חלמאית במיוחד?
09/10/20 | 11:48
24.
במדינה מתוקנת אוכפים וסוגרים את המכונים האלה, במדינת עולם שלישית מוציאים אזהרות.
31/08/20 | 14:34
23.
למאיר, רק מוכיח כמה שרלטנים יש וגם דרך בית חולים יש נוכלים, איך יכול להיות שמשרד הבריאות הוציא אזהרה חמורה ופרופסור ערן גולדין שולח אנשים לעשות חוקן אגרסיבי במרפאה הירושלמית לפני קולונוסקופיה? וזה כבר בית חולים לא פרטי? אחרי הכל מדינת ישראל היא מדינת עולם שלישית לא?
30/08/20 | 14:43
22.
פרופסור גולדין עובד בשיתוף פעולה עם המרפאה הירושלמית לטיפולי מעיים ושולח למרפאה אנשים כהכנה לפני בדיקת קולונוסקופיה, נשמע מוזר לא?
28/08/20 | 12:52
21.
ניבית בש נוכלת מנסה לפרסם את עצמה בצורה עקיפה גם בקבוצות בפייסבוק, שרלטנים כמוה צריכים להיכנס לכלא!
26/07/20 | 13:37
20.
אם משרד הבריאות יודעים שהטיפול ככ מסוכן ומזיק למה לא סוגרים את כל המכונים האלה? רק להגיד שזה מסוכן זה לא מספיק. משרד מטומטם
26/01/20 | 12:22
19. פופולרי מאד בארצות הברית ובאישור fda.
רק כאן מה שטוב לא טוב.
23/07/19 | 04:12
18. קולון הידרותרפיה
משרד הבריאות לא טועה לא רק שזה מסכן חיים זה ממש נזק שכן זה הורס את כל המנגנונים ששומרים על הגוף...לצערי עשיתי פעם 1 ומאז אני סובלת לא ממליצה בשום אופן לעשות נקודה
29/04/19 | 00:03
17. הכי חשוב לשאול את המטפלת אם יש לה תעודות הסמכה
הלכתי ל-2 מקומות לעשות את הטיפול.
חקרתי בנושא לפני זה וראיתי גם שזה מאושר על ידי ה FDA האמריקאי.
ל-2 המקומות שהלכתי אליהם לטיפול היו מוסמכים על ידי ארגון IACT ועוד ארגון שלא זוכרת את שמו כרגע.
בשורה התחתונה - הטיפול עזר לי בבעיה מסויימת - מה שהתרופות הרגילות לא הצליחו לעשות.
וכמובן הולכת לעשות טיפולי תחזוקה אחת לחצי שנה.
לא כל מה שמדברים עליו בטלויזיה נכון. למשל בכתבה דיברו על הרבה דברים שרואים שהם לא יודעים על מה הם מדברים.
העיקר הבריאות
26/03/19 | 18:28
ברור, רופאים לא יודעים על מה הם מדברים, רק את יודעת
18/11/20 | 17:41
16. אז איך ננקה את החרא שתקוע לנו כבר שנים?
בליפא?
22/03/19 | 18:37
רק ליצמן מוסמך לנקות לך
22/03/19 | 23:59
15. משרד-הבריאות מושפע מלוביסטים-זה ידוע.
וליצמן סחיט.
22/03/19 | 12:59
הילה עוגן מטיפה סגולה, תפסיקי להגיב באינטרנט בשמות בדויים! משרד הבריאות מזהיר מפני שרלטנים ושרלטניות כמוך, ליצמן לא סחיט, זה שליצמן לא מכניס שרלטנים כמוך לכלא זה תעודת עניות למשרד הבריאות, נוכלים כמוך ודוגמת כל המכונים לשטיפות מעיים צריכים לעמוד למשפט! אנשים מצאו להם עוד דרך לעשות כסף במרמה, זה טיפול מסוכן ומזיק משרד הבריאות לענין זה לא טועים
01/12/20 | 17:28
14. הייתי עושה חוקן לכמה בכירים במשרד הבריאות
הם זקוקים לזה
22/03/19 | 10:00
13. מי הכתבת של הכתבה?
יש לך טעויות בכתבה.
אשמח לאימייל להפנות את תשומת ליבך.
22/03/19 | 08:52
12. עד היום..אף אחד בעולם לא מת!!!
וגם אין ממצא על נקב במעי.
21/03/19 | 21:47
אתה לא העיפרון הכי מחודד נכון? או שאת/ה בעצמך בעל מכון כזה, גם אם לא נהיה נקב זה מסוכן ביותר, הרס של החיידקים הטובים במעי, יכול לעשות דלקת או זיהום במקרה הפחות גרוע אם לא נקב שלא לדבר על הכאבי בטן שנילווים לזה אין לזה שום ביסוס מדעי או תועלת רפואית אז תפסיק לדבר שטויות בבקשה, תודה.
09/10/20 | 15:35
יכול להיות אבל ניצפה הרס של החיידקים הטובים שחיים שם וניצפה נקב גדול מאוד בארנק של האומללים שפנו לשרלטנים שעוסקים בזה.
12/10/20 | 16:03
אבל זה מזיק
19/11/20 | 22:48
11. טיפול מעולה
הטיפול עזר לי עם עצירויות של שנים. מה זה קשור למשקל בכלל. ממליצה מאוד
21/03/19 | 21:08
את צודקת טיפול מעולה למי שרוצה לקרוע לעצמו את המעיים או את התחת, אל תמליצי על טיפול הרסני ומסוכן את שרלטנית ולא טלי, ניחוש קוראים לך שושנה קנדל, ניבית בש, או לירז אהרון, או לאה מילר השרלטנית מהמרפאה הירושלמית לטיפולי מעיים? מה את ממליצה על טיפול מסוכן, את רופא?
09/10/20 | 15:47
יש לך איזו שהיא הוכחה על מישהו שנקרעו לו המעיים . בארץ או אפילו בעולם?!!! כל אחד יכול להשמיץ דרך המלדת. לי אין מכון. אבל טופלתי הרבה פעמים. הרב כאן מדברים מבורות .
14/11/20 | 10:16
כן יש הוכחות מרופאים שהיו אסונות של אנשים שניקבו להם את המעיים, אם את מאמינה לשטות הזאת שנקרא קולוניקס זה לא אומר שזה טוב או עזר למישהו, הבורה פה זו את שהסכמת לטיפול כזה
17/11/20 | 20:56
טופלת הרבה פעמים ואת מדברת על בורות? רופאים ומומחים אומרים שזו רמאות ושרלטנות, סליחה מחילה ממך, כנראה שאת מבינה יותר טוב מרופא 🤣😅 לגבי זה שלא ניקבו לך את המעי, אל תיפגעי אבל כנראה שלמשוגעים יש יותר מזל משכל, תרתמי לסשן של עוד 20 טיפולים, אולי אז סוף סוף ינקבו לך את המעי. בהצלחה
18/11/20 | 13:46
טופלת הרבה פעמים כי זה ממכר, כנראה שלא הבנת שעבדו עליך, אין לזה שום תועלת רפואית, רק פוטנציאל לנזק, די ברור מי בורה. פירנסת תעשייה של נוכלים ורמאים. תהיי בריאה, ניקה לך בעיקר את הארנק
18/11/20 | 14:32
הדבר הכי פחות חכם לעשות, יש שם חיידקים טובים שחיים שם,שחיונים והכרחיים לגוף וממש לא כדאי לשטוף אותם. רפו"ש
18/11/20 | 17:51
מומלץ בשבילך לעשות שטיפת מוח בדחיפות
18/11/20 | 21:37
ברור את מבינה יותר טוב מרופאים שמדברים נגד הענף השרלטני הזה, ברור שזה בלוף ולא רק שזה בלוף זה גם ממש מסוכן, זה לא השמצה זאת האמת ואנשים צריכים לדעת להיזהר, תמשיכי להכניס לגוף שלך צינורות, נראה לאן תגיעי, בארה"ב יש אנשים שהולכים עם שקית מהשטויות האלה שאת ככ אוהבת
19/11/20 | 16:19
10. עצירות כרונית
כמות התרופות למשלשלים שאושרה על ידי אותו משרד הבריאות גרמה לנזקים אצל אותם האמשים הסובלים מעצירות. למה על זה לא מדברים?
5 שנים סבלתי מעצירות כרונית, החלפתי 4-5 סוגים שונים של תרופות שןנות, טיפולים שונים למניעה והקלה לעצירות ממנה סבלתי.
לאחר חיפוש באינורנט וגם המלצה מהרופא שלי הגעתי לטיפול בקולון הידרותרפיה, אחרי 3-4 טיפולים נעלמה לי העצירות וכל זה בתקופה של חודשיים. מאז שיניתי את דעתי על הרפואה האלטרנטיבית.
21/03/19 | 20:59
9. לא מאמינה למשרד הבריאות
כמות התרופות למשלשלים שאושרה על ידי אותו משרד הבריאות גרמה לנזקים אצל אותם האמשים הסובלים מעצירות. למה על זה לא מדברים?
5 שנים סבלתי מעצירות כרונית, החלפתי 4-5 סוגים שונים של תרופות שןנות, טיפולים שונים למניעה והקלה לעצירות ממנה סבלתי.
לאחר חיפוש באינורנט וגם המלצה מהרופא שלי הגעתי לטיפול בקולון הידרותרפיה, אחרי 3-4 טיפולים נעלמה לי העצירות וכל זה בתקופה של חודשיים. מאז שיניתי את דעתי על הרפואה האלטרנטיבית.
21/03/19 | 20:55
ברור עדיף לא להאמין למשרד הבריאות ולרופאים, ולמגיבים אנונימיים באינטרנט שלא מבינים בבריאות! צודקת.
11/10/20 | 12:23
8. עלינה סגל
גב׳ עלינה סגל מי הסמיך אותך לתת חוות דעת או ביקורת על הטיפול שאין לך עליו מושג או חצי מושג, איזה פיגורה את ואת מי את מייצגת שמרשה לעצמך לפגוע בתחום אחד החשובים ביותר בעידן שלנו. האוכל שאנו אוכלים מהונדס ועשיר ברעלים כימיים כגון צבעי מאכל, ריסוסים, צריכת תרופות, זיהום אוויר ועוד.... ומכאן הצורך לנקות ולהפחית תחלואה, כנראה שזה לא מה שחברות התרופות רוצות רפואה מונעת, זה לא כלכלי להם, הציבור לא מטומטם ולכן הוא בוחר לעשות את הטיפול בהמוניו!!!
21/03/19 | 20:47
ברור כי את יודעת יותר טוב מאנשי רפואה, כנראה שהתחום החשוב שאת ככ מגוננת עליו מפרנס גם אותך, הציבור דוקא לא מטומטם ויודע שזה מסוכן ביותר להזרים למעיים מים בלחץ גבוה דרך פי הטבעת, ולמי שאכפת מהבריאות והחיים של עצמו מומלץ ביותר להתרחק משרלטנים כמוך, מסוכן ביותר ופוגע בבריאות, שומר נפשו ירחק!
12/10/20 | 15:21
אז תשאירי לצבור להחליט.
14/11/20 | 10:19
לא לא הציבור צריך להחליט, זה ענין לרשויות, צריך להגן על האזרחים מפני שרלטנים, ונזק פוטנציאלי שהם יכולים לעשות, צריך להוציא נגד זה חוק. רופאים מתנגדים לזה ובצדק בגלל הסיכון והנזק שיש בזה
18/11/20 | 16:51
7. חוקן וניקוי המעי הגס זה הדבר הכי בריא שיש לאנושות
ניקוי המעי הגס החל במצרים העתיקה וזה ריפא אלפי חיילים במלחמות העולם שהיו. שלא ימכרו לכם שקרים. כמו שהאוטו חייב ניקוי פילטרים וטיפול 10 כלף, גם הגוף בחיים המודרנים המלאכותיים חייב ניקוי פילטרים פנימי כדי לתפקד טוב לאורך שנים.
21/03/19 | 20:39
עדי סאקר תפסיק להגיב בשמות בדויים באינטרנט! היו נגדך תביעות לאחרונה תפסיק לרמות אנשים, שרלטן!
09/10/20 | 13:29
אבל את לא רופאה את נוכלת לא? הדבר הכי פחות בריא, זה מזיק למעיים, והורס את החיידקים הטובים שחיים שם יש לטיפול הזה נזקים וסיבוכים, הניקוי הזה בידיוק יהרוס לכם את התיפקוד של הגוף, איזה נוכלות ושרלטנות.
19/11/20 | 16:11
6. נו באמת... לפחות תאייתו נכון את שם השיטה ...ואיפה ההוכחה החיה לסכנה ?
מגמה פושעת לקחת ענף שהצלחותיו רבות ובשל כך הפך פופולארי ולתת כתבה שטחית ושאינה אמיתית בעליל
ראשית בטיפול מתבצע ע"י מטפלים המוסמכים לכך באסמכת טכנאי שנית כל הציוד הינו מאושר משרד בריאות אמריקאי כי משרד הבריאות בארץ פסח על הענף בהגדירו רפואה משלימה שאינה נדרשת לאישורים שלישית עוברים סלקציה של מי מתאים ומי לא טרם הטיפול רביעית אפילו לא מקרה אחד של סכנת חיים או מוות סטטיסטית לא בארץ ולא באירופה . אז למה לעשות שיימינג על ענף שמצליח להטיב עם אנשים ומייצר בסיס בו גוף האדם מצליח לגייס את כוחות הריפוי הטיבעיים שנולד איתם ולצאת מתסמינים ומחלות רבות.... אבל מה? נשאלת השאלה של מי האינטרס הפעם להפיח באנשים ספק ולגרום לכלל להמשיך בדרך שמובילה אותו להיות צרכן תרופות כפייתי שמפרנס את כל ענף הבריאות בארץ . כמה חבל !
21/03/19 | 20:03
השאלה מה האינטרס של שרלטן או שרלטנית כמוך? מה האינטרס שלך אם לא עשיית כסף? ברור שמשרד הבריאות לא יאשרו את זה כי זה מסוכן מוות אולי לא אבל סכנה ונזק בהחלט שניצפו, אנחש שקוראים לך אולי "דוקטור" דיין השרלטן שמוכר מי כסף ומציע חוקנים לריפוי מפטריית הקנדידה? (שזה אגב מחמיר קנדידה כי זה מוציא לכם את כל החיידקים הטובים) זה לא שיימינג זאת האמת ועושים את הכתבות האלה כדי שאנשים יידעו להיזהר. את לא תמי את שרלטן או שרלטנית שמנסה לשמר את התמימים שפונים אליך
13/10/20 | 17:46
5. מדהים כל פעם מחדש עד כמה לאנשים אין פחד
למכור מוצר עשוי לפגוע במשתמש ולחשוף אותם לתביעות משפטיות. חוקן הוא לא אמצעי סתמי ויכולות להיות לו השלכות משנות חיים בידיים הלא נכונות. כולל סטומה (יציאה של המעי מדופן הבטן במקום מהמקום הרגיל...). ועוד כשאין שום הוכחה מדעית שהניסויים למיניהם אכן ״מנקים״ ובאמת יש צורך בניקוי. לפני כל פעולה פולשנית עדיף לקחת נשימה עמוקה ולהתלבט עוד קצת
21/03/19 | 06:52
בחיים יש רק בחירות
להתלבט האם להישאר עם הקקי והחרא בבטן או לסייע לו לצאת. החיים המודרנים הם חיים מלאכותיים, הגוף חייב סיוע בניקוי, כמו שהשיניים חייבות סיוע בניקוי.
21/03/19 | 21:02
לאחת שמבינה, בטח, כי את מבינה יותר טוב מרופאי גסטרו ומומחים, ניחוש, גם את בעלת מכון לקריעת מעיים באישור ה f.d.a?
30/08/20 | 14:35
לא כל מי שכותב חות דעת חיובית מונע מאינטרסים כספיים. תפסיקו עם ההתלהמות הזו!!!!
14/11/20 | 10:23
קוראים לך במקרה לאה מילר? אם זה לא נובע מאינטרס כספי אז ממה ההמלצות המפוקפקות האלה נובעות? ודאי שמסוכן לעשות חוקן, ורוב האנשים שעובדים בזה מתהדרים בתעודות מפוקפקות מאוד וקנויות מכל מיני מכללות לא מוכרות, זהירות
17/11/20 | 20:54
אבל את לא אחת שמבינה, עושה הרושם שאת גם שרלטנית שעוסקת בתחום ניקוי כיסים ומעיים?
09/10/20 | 15:41
חוקן
חוקן נמכר בכל סופר פארם בלי מרשם אז מה הבעייה?
21/03/19 | 21:03
מוכרים את זה לצורך רפואי לא לצורך שרלטנות כמו כל המכונים האלה שמיטיבים לכיס של עצמם ומזיקים לחולה, את לא העיפרון הכי מחודד
09/10/20 | 13:31
4. וואי וואי... רמת הIQ יורדת בקצב מדאיג
אנשים לא חושבים ומפעילים את השכל שלהם. הם קונים כל שטות שאנשים יפים מוכרים להם באינסטגרם. 'ניקוי רעלים'... איזה רעלים בדיוק? תאכלו בריא ותעשו ספורט ותפסיקו לחפש קיצורי דרך.
20/03/19 | 14:33
3. מסוכן לעשות עלול לעשות חור במעיים ואף מוות
20/03/19 | 11:30
זה מעולה ובריא ביותר
20/03/19 | 17:21
נכון מאוד זה מעולה לכיס של השרלטנים שהמציאו את זה וגרוע ומסוכן לאלה שפונים אליהם! אתה צודק
09/10/20 | 15:38
בטח שזה מעולה לקרוע ת'תחת עם 60 ליטר מים ולהרוס את כל החיידקים הטובים במעי ולחטוף איזה זיהום או דלקת או שאת לא חכמה במיוחד או שאת שרלטנית שעובדת בתחום ומקומם של שרלטנים כמוך בכלא, חוקן זה דבר פרימיטיבי ביותר שהפרימיטיבים במצרים היו עושים או בימי הביניים, האנושות רוצה לחזור לזה? ברור שהמטרה של כל המקומות והשרלטנים שעוסקים בזה היא כסף בלבד, זו הונאה וטיפוסים כאלה מקומם בבית סוהר.
12/10/20 | 15:28
טיפול מעולה
שטויות לגמרי. אף אחד לא מת מזה או הגיע לאישפוז ים ניקוב מעיים. אמא שלי ואני עושות את זה כבר שנים פעם בחצי שנה. מרגישות נהדר. וכן, זה עוזר להוריד מלא במשקל
21/03/19 | 20:58
נשמע שאת ואמא שלך חכמות מאוד, לעשות חוקן שנים ולהרוס את הפלורה הטובה במעיים, או שאולי גם את שרלטנית שעושה לאנשים ניקוי עמוק של הארנק שלהם ואת גם עובדת בתחום שטיפת מעיים וקריעת תחת? סתם שאלה
09/10/20 | 17:53
2. דואגים לפרנסתם בלבד
גם בבדיקת קולונסקופיה אפשר לנקב מעי.אז מישהו הוציא את הבדיקה מחוץ לחוק??
20/03/19 | 11:21
קולונוסקופיה
בדיקה חשובה לאבחון מחלות כמו גידולים, דלקות וכדומה, בניגוד ל'' שיטת ניקוי הרעלים'' היא נעשית ע"י אנשי צוות רפואי מוסמך, כך שגם כאשר קיים הסיכון, יש מי שיטפל בו.
20/03/19 | 16:35
אין מה להשוות
הידרוקולון משמש כהכנה יעילה לבדיקת קולונוסקופיה. ידוע שחצי מהנבדקים נשלחים חזרה לביתם כי ההכנה הרפואית לא הצליחה לנקות את המעי שלהם.אנחנו ככ מלאים בפסולת שנדבקת לדפנות המעי שגם חומר משלשל חזק וחוקן לא מצליח לנקות אותה. בנוסף, הידרוקולון עוזר למנוע מחלות מעי והיווצרות פוליפים היות והם נוצרים במקומות אסטרטגיים בהם יש גודש של פסולת ישנה כגון איזור הסיגמוייד ולא במקומות רנדומליים
21/03/19 | 20:40
אנחנו כ"כ מלאים בשרלטנים במדינה שאין אף חוק ואכיפה נגדם שזה פשוט שערוריה, וגורם למדינה להראות כמו מדינת עולם שלישית, אז נוגה בבקשה, אל תנסי לספר לציבור שטויות.
12/10/20 | 15:34
לנגה הרמאית, למעי לא נידבק שום פסולת, את כנראה נוכלת שמנסה לשכנע את הגולשים שיפנו אליך, הטיפול שאת ודומים לך מציע ממש הוא הרס לחיידקים הטובים שחיים שם, וודאי שזה לא הכנה לקולונוסקופיה, אולי הכנה למחלות דלקות ונקב במעי, אז אם את לא רופא ואת מן הסתם שרלטנית עלומת שם וסביר להניח שגם לא קוראים לך נוגה, אל תמליצי לאנשים תמימים את הטיפול ההרסני הזה.
18/10/20 | 16:31
וכל המקומות שעושים חוקן לפתיות באמתלה לרעלים מומצאים אין להם מטרה לעשות כסף על גב תמימים ולעשוק אותם? בדיקת קולונוסקופיה מתבצעת ע"י רופא מומחה לצורך רפואי ולא ע"י שרלטנים שמומחים בעיני עצמם, השאלה הנשאלת למה מעבר לאזהרות חלולות משרד הבריאות לא מכניס שרלטנים כמוכם לכלא.
12/10/20 | 15:31
1. ראינו מה משרד הבריאות בראשות ליצמן שווה
אם לא שמת מעטפה - אתה מחוץ לחוק. עדיף אישור של ה-FDA מאשר אישור של משרד הבריאות רודף המעטפות
20/03/19 | 10:01
לגמרי כך וחבל !
22/03/19 | 09:10
יכול להיות שקוראים לך עדי סאקר או ראול רודריגז השרלטנים ממכון וולנס?
12/10/20 | 15:59
עדיף לשים שרלטנים כמוך בכלא
13/10/20 | 17:49