דיבור ישיר
תגובות (318 תגובות ב-133 דיונים)
133. לפעמים רק מהיאוש אין כח להגיב לשטויות שלך
* לפעמים   22/06/11 | 11:20
132. סוף סוף מישהי שרואה את המציאות בעיניים אחרות.
התרגשתי מאד לקרוא את השורות הבאות: "..חשבתי על זה שגם בתקופות קודמות תמיד היו חסידים ופרושים. אבל פעם הם היו מכסים את עצמם, חוצצים במעילם בין המושב שלהם לשאר העולם, מסתירים את עיניהם כדי לא לראות – היום בתוקפנות של שליטים הם מכסים אותי. היום הם לא מוכנים לוותר על מנעמי העולם הזה בהכשר הבד"ץ..." למה נוצרה ההשפלה הזו אם אין באמת צורך? מחזקת את דברייך ומאחלת לעולם החילוני והחרדי לפקוח את עיניו ולראות שיש סיבה לדגה.
* דנה   07/03/11 | 02:38
131. לא סובל
לא סובל את המלכלכות האלה תחיי תחיים שלך חאלס ללכלך
* יוסי    06/03/11 | 22:03
130. לאריק איינשטיין ש"נסע אתה" יש
2 בנות חרדיות צדיקות, בנותיה של אלונה הצדקת ז"ל וכלותיו של ר' אורי זוהר ורעייתו הצדיקים, אלו שברחו בזמן מהגועל החילוני שהם חיו בתוכו והכירו מבפנים יותר טוב מכל מישהו אחר.
* תזכורת   27/02/11 | 19:54
129. לשמאלנים
מעניין אם זה היה קורה עם ערבים, גם כן הייתם חושבים ומגיבים כך..
* סתם מישהו   27/02/11 | 09:59
128. לחילונים
אתם ליברלים ? נכון. חיה ותן לחיות, נכון ? אז איפה כל זה נעלם כאשר מדובר בזכויות של דתיים. יש בתחבורה הציבורית מספיק קוים לכולם מכל מקום לכל מקום, אז רוצה קבוצה מסויימת לארגן קו מיוחד שיתאים לצרכיהם ולאמונתם הדתית, לא מדובר בקו הכללי, אלא בקו שהם דאגו במיוחד לארגן לעצמם למי שמעוניין ומאמין בזה. אין להם זכות לנהוג לפי אמונתם ? אתם מדברים על כפיה דתית. ומה עם כפיה חילונית ? זה כן מקובל עליכם ? מצטער, אשה שמתעקשת לעלות דוקא על אוטובוס פנימי של דתיים ולפגוע ברגשותיהם בעת שיש לה אפשרות ליסוע בקו הרגיל זה כפיה חילונית. והיא חשוכה לא פחות מכפיה דתית. תבינו את זה חילונים 'אינטלגנטים' 'פלורליסטים' ו'ליברלים' חמודים.
* דתי   26/02/11 | 23:00
127. כל הכבוד לך, באמת
אני מתגורר בעמנואל זה מס' שנים חילוני גמור, כמובן שמשתדל לא להישאר באיזור בסופ"שים אבל לפעמים יוצא ככה ואפילו שהקו אוטובוס מפה לשאר העולם אינו מהדרין התושבים משום מה מתעקשים לחשוב שהוא כן, היו לי מלא מריבות איתם בנושא אפילו מצב שאין איפה לשבת אלא ליד אישה(שמטעמי צניעות אני מבין למה לא צריך לשבת לידה) במידה והיה מקום אך בקווים של השומרון הממוגני ירי אין אפשרות של לעמוד בנסיעה והנהג לא מאפשר את זה, לאחר מאבק עיקש ועצות סתומות של(תחכה לאוטובוס הבא...) כן שניה אני אעמוד בגשם עוד שעתיים רק שלא תרגישי לא נוח. בסופו של דבר הם הבינו עם מי יש להם עסק וכבר לא ממש מדברים איתי ישירות אלא שולחים מכתבים לרב העיר/מועצה בתואנות שווא שאני"חילוני מסית" ועוד שאר מיני ירקות. אל תתני להם להבין שזה בסדר בסופו של דבר הם יתכופפו ולא את, עלי והצליחי! :)
* אחד שעובר את זה כל יום   24/02/11 | 09:31
126. כל הכבוד לך!!! נורידה את הכובע!
את מדהימה , את מי שאת, ואל תתני לאיש לנסות להפוך אותך לאחרת
* תומכת   19/02/11 | 16:16
125. חחח חזק... אני תמיד הייתי קמה... אף פעם לא היה לי אומץ
אף פעם לא היה לי אומץ לענות להם... הייתי קמה ועוברת לסוף. ושנאתי אותם כל כך... אבל את גדולה....
* מירי   18/02/11 | 14:08
124. About
הם חרדים ואנחנו מודאגים!
* L   11/02/11 | 16:04
123. מעבר לזה שאני מסכים עם על מילה שאת כותבת
כל הכבוד על האומץ בעמידה מול אנשים חשוכים כאלה. חוץ מזה את כותבת נורא יפה.
* דויד   11/02/11 | 15:35
122. חבל ככה
* hay   11/02/11 | 03:28
121. רסל היקרה
את מוכרחה להבין שגם אם מבחינתך את מספרת אך ורק את הסיפור שלך, יש אוכלוסיה שההחשפות היחידה שלה לציבור בחרדי הוא דרך הבלוג שלך וחבריו במדיה, כלומר דרך התקשורת. אני בטוחה שאת שבאת "משם" יודעת שהיה גם טוב. וזה הכי טבעי לשתף ברע, גם כי הטוב נלקח כברור מאליו , גם על מנת לעזור לעצמנו, ובואי נודה בזה הוא פחות מעניין. אני מנסה לומר לך שתנסי להבין מאיפה נובעת ההתגוננת, יש כאן מבלי שתרצי הכפשה של ציבור שלם שבעצם היותו אנושי יש בו רע לצד הטוב. אולי את בשלב של כעס על אותו הציבור עדיין אבל נסי בבקשה להבין.
* חיה   11/02/11 | 03:15
לחיה 121
מה יש לה להבין. יש עוול והיא מראה אותו כי בתוך החברה החרדית מסתירים אותו ומקבלים אותו כאילו זה נורמטיבי "לדרוך" על כבודן של נשים. טבעי מאוד ורצוי שרסל תחשוף את הרע
* אני   19/02/11 | 16:18
120. אויייי
* אויי רסל.... כמה שטויות את מדברת   10/02/11 | 20:00
119. סליחה כן אבל אים כבר אז כל החרדים שוים
אים אחותך חרדית אז היא בידיוק כמוני היא לא שונה בדעה ונכון יש חסידים שהם קצת יותר מחמירים אז אתה הבעיה שהיתגרית בהם מיצטערת דינך הוא כדין כרת את מכשילה את הרבים וזה גועליות
* מישהיא   08/02/11 | 15:58
118. 66 אתם חייבים לקרוא כנסו ל66 אין עליה חחח לקחה את המיליון!!
* eli   08/02/11 | 15:12
117. וכל זה קרה בדימיון שלך?!
* דורון   07/02/11 | 00:25
116. כל הכבוד באמת
אני מעריץ את מיכולות שלך באמת אישה כלבבי זאת שלא מוותרת המשיכי כך עלה והצלח
* ניר ע.   06/02/11 | 23:00
115. פעם הבאה תעיפי לו את המעיל שלו לכיוון הנהג
חוצפן, שיכסה את עצמו באמת
* י   06/02/11 | 22:47
114. כתבה מעולה, כל הכבוד לך, כל מוח שטוף שאת מצילה זה כאילו הצלת עולם ומלואו.
* צח,גבעתיים   05/02/11 | 07:50
113. את כזאת פתטית... אוי אוי, "זלזלו" באשדוד ה"מהממת"
חחחח, חבל שרמת ההשכלה שלכם, האשדודים, לא מאפשרת לכם להבין את מהות הכתבה... כי הכתבה נפלאה
* יולי   05/02/11 | 04:07
את אדם מסכן ונמוך
אני לא יודעת מאיפה את, אבל רמת ההשכלה הנמוכה שלך כנראה קשורה אלייך ולא לעיר ממנה באת. כתבה נהדרת - אך אין צורך להשתמש בבמה שניתנה לה בשביל לבזות אף אדם או 210 אלף תושבים אחרים לצורך העניין. צריך לבער דעות קדומות גם אם הם על עיר ולא על אדם ספציפי. עצה: תילמדי ותלמדי אחרים שבחיים צריך להפיק את הטוב ולא הרע.... וככותבת ניתנה לה במה שבאמצועתה היא השמיצה - כמו שאת עושה עכשיו.
שפרה76   05/02/11 | 23:06
אבל העיר באמת לא אטרקטיבית
ואני אומרת את זה בתור מישהי שגרה שם תקופה
* נועה   06/02/11 | 02:38
תקראי שוב את מה שכתבתי...
אין קשר לאטרקטיביות - הכוונה היא לנימה המתנשאת שנובעת מחוסר ידע שמרגיזה. תלמדי משהו לחיים - ברגע שאדם חושב משהו או מושפע ממשהו , הוא גם מתנהג על פיו מחשבתו ועלול להשפיע על אחרים. לכן לפני שהאדם הכותבת או את משמיצים, או משהו בסגנון - יותר טוב ללמוד את הערך השיחתי לפני שפוצים את הפה. ע"ע השמצת ישראל בעולם והצגתנו באופן אחד ומשוחד....
* אאא   06/02/11 | 10:37
112. זו הכתבה הראשונה שלך שקראתי...
כן זה חביב זה מצחיק, אך לא מעבר לזה, הנושא הזה כבר לעוס עד גועל, והכתבה הזו היא קצת "העתק הדבק", אין חדש בה, אז אל תתלהבי חמודה...על איזה בסיס את טוענת שאשדוד היא עיר לא אטרקטיבית??? גרת כאן? מה, ממבט אחד החלטת את זה? את גם ממבט אחד עלייך, אני ועוד רבים כמוני יחליטו שאת לא אטרקטיבית...אולי נפרסם את זה ברבים מבלי להתחשב בשאר הקישורים שלך?
* עיתונאית אשדודית...   04/02/11 | 10:33
לעיתואית אשדודית - תמשיכי כך!
צריך לבער דעות חשוכות וסטריאוטיפים על אשדוד, ולא לתת במה לכל מי שחושב שהוא כליל השלמות באשר לרעות העולם אך בעצם במקביל גם מבזה אחרים עם אותו כוח פירסומי שנפל לשווא לידיו. בכל כוח יש להשתמש לטובה ולא לרעה... אשדוד עיר נהדרת - שתבוא לבקר לפני שהיא מבזה ומתבזה....
* אשדודית גאה   04/02/11 | 14:38
חחח, ראיתן מילה "אשדוד", זהו נדלקו העיניים
קצת הגזמתן. עצם העובדה שאתן כל כך מגנות על העיר הזאת מראה כמה היא באמת לא מעניינת. ואני אומרת את זה מהניסיון.... כתבה ממש חמודה
* להזכירכן, הכתבה היא לא על אשדוד ה"מרתקת"    05/02/11 | 03:55
אין מה לעשות עם אנשים כמוך....
הכתבה לא על אשדוד, אלא על אנשים בורים כמוך שלא מבינים שבמה זה כוח שיש להטיב עימו ולא לנצלו לרעה. הכותבת היא לא שגרירה של אף עיר אז שתדבר על הנושא ולא תגלוש - ולך לא יזיק להיות בן אדם פחות ציני ,,,, הרי את ממדינת תל אביב שחיה בבועה... אין קשר לעיר מעניינת או לא.... פשוט זה הזדמנות נהדרת לבער דעות קדומות...כמו של אנשים חסרי אופי מסויימים
שפרה76   05/02/11 | 23:03
אופסס.. אני לא מתל אביב
מה תעשי עכשיו? הרסתי לך את הסטיגמה (מי דיבר פה שלא צריך להדביק שמות?)... אוי, לא נורא... אגב, את יכולה לקרוא לי איך שאת רוצה: בורה, צינית וכו' אני לא יורדת לרמה כזו.. וזה עדיין לא ישנה את העובדה שפספסת את הפואנטה בכתבה. בהצלחה באשדוד
* להזכירכן, הכתבה היא לא על אשדוד ה"מרתקת"   06/02/11 | 02:46
מדינת תל אביב זה לא רק
שיוך ג"ג, זה בעצם התנהלות ודעות אישיות שלך...(שמושפעים מהעולם הלא אובייקטיבי) חוצ מזה - אז מה, יש המון כתבות שגולשים מגיבים על כל מיני נושאים - זה מה שמעניין אותי לקדם... אני לא אעשה כלום - זה ממני והלאה ציניות בגרוש, מעדיפה שיחה טובה! תודה לך חמודה
* תשובה לך...   06/02/11 | 10:33
צודקת מאד
* רוני   04/02/11 | 14:54
שפרה איזה כיף לקרוא תגובות כאלו, חושבת כמוך בדיוק!
ואני לא מאשדוד
* חדרתית   07/02/11 | 00:05
תודה רבה:)
תפיצי טוב בעולם....:)
* שפרה76   07/02/11 | 10:23
לגברת עיתונאית אשדודית ומתנשאת
הכתבה מדברת מרחשי ליבה ואין לך שום זכות לומר שהיא "העתק הדבק" או לעוסה... וחוצמיזה אשדוד לא ממש אטרקטיבית בעיניה וזו זכותה לומר זאת. את גם חרדית במקרה??? כי אתם נוטים לפעמים לבטל דעות של אחרים רק בגלל שהם שונים מהשקפת חייכם שלכם... נקודה למחשבה
* חושבת לפני שכותבת   19/02/11 | 16:21
111. לרסל החמודה
אם אני לא טועה את בעבר הייית חרדיה ואת באה מבית חרדי לכל דבר .....עז מאיפה כל הזעם הזה לחרידים שמה שלא נתנו לך זכות בחירה לאיזהמשפחה להשתייך???.....אני לא מבינה אותך למה תמיד נגד,את צודקת שצורת הפניה שלו מאד בוטה אבל אולי החרידים משלמיםעל אותם אוטובוסים שישרתו אותם לפי מה שהם רוצים.....הרי מי כמון יודעת את האמת את גרה ברמת גן שזה 2 דקות מני-ברק העיר החרדית ורמת-גן מן הסתם מפוצצת בחרדים עז בבקשה..כי את השארת אותי מזועזעת הן ממך הן מאותו אדם...אני באה מגוף נטרלי ולא ידעתי כמה שנאה יש מהחוזר בשאלה לחרדים....וצר לי!
* ..........   04/02/11 | 10:33
מאיפה להתחיל?
מזה שכמות שגיאות כתיב לא עושות לך חסד? מזה שלא קראת את הכתבה עד הסוף? או מכך שאת לא ממש יודעת מה זה דמוקרטיה? אז רק שתדעי: קניית כרטיס נסיעה באוטובוס מקנה לך מושב ואת האפשרות להגיע מנקודה א' לנקודה ב', ולא, הכרטיס לא קונה לך את כל האוטובוס שתוכלי להחליט מי יושב איפה. בעניין המשפחה: תקראי שוב את 2 הפסקאות האחרונות. בעניין שגיאות כתיב: עצוב.
* מלי   05/02/11 | 04:04
הערה
חמודה ולפעמים קורה ששוגים עז לא קרה כלום אף אחד לא מת תודה על הערה . וקראתי את הכתבה עד לסופה ולא כתבתי שהיא שונאת את המשפחה שלה (נא לדייק זה לא עושה לך חסד להוסיף מילים) אלא אם כי כעס על החרדים ביחס לכתבות קודמות שהיא לא פוסחת מלהשמיץ אותם וזה לא נעים לישוב ושוב לקרוא שהיא דה באותו נושא נדוש..
* ...........   07/02/11 | 19:49
היא לא שונאת את החרדים
היא שונאת את אותם חרדים שכופים על כולם דברים. לעומת אותם חרדים (המשפחה שלה) שהם מתחשבים בסביבה, את מבלבלת שני נושאים שונים. היא אומרת שחרדים כמותם גורמים לציבור החופשי לשנוא את כל החרדים שלא באשמתם של האחרונים
* הסבר   07/02/11 | 00:08
110. כנסו, לאשדודים ובכלל....
את רוצה לקדם נאורות מחד, אבל את מביעה זלזול התנשאות ובורות של ימי הביניים מאידך!!! אשדוד היא עיר מודרנית יפה מפותחת ואז פוגעת בתדמית שלה. אנשים כמוך מנציחים סטריאוטיפים!! ומה שמצחיק שאת מציירת את עצמך נאורה ומתקדמת אבל את בעצמך מזלזלת ב210 אלף תושבים ובכרך יפה ומכובד! בושה, לך ולמקו!
* מוסר כפול של הכותבת.....   04/02/11 | 10:10
109. אשדוד!!! תגיבו אנשים... גם לא אשדודים
את הכתבות והדעות שלך אל תקדמי על חשבון עיר ותושביה... את לא מכירה את אשדוד בכלל... את מציגה עיר חשוכה וזה לא נכון בכלל.... תבואי תבקרי תראי תלמדי ואז תעיזי להשתמש בכוח הפירסומי שנתנו לך בשביל להגיד דברי סרק!! ולגבי רמת גן ----- חחח הצחקת אותי, אשדוד היא מופת לעומתה... תלמדי קצת לפני שאת שופטת...
* יונה.....!!!   04/02/11 | 10:06
108. חרדית
אני חושבת שכל המגיבים פה על כל מילות הגנאי שנאמרו פה כנגד הציבור החרדי יודעים שכשאתה נפגש עם חרדי בד"כ במהלך החיים ב,אחד על אחד" פתאום אתה פוגש אנשים נחמדים, עדינים ולא מאיימים בכלל. זה נכון שהתופעה הזאת האוטובוסים קיימת. אבל האנשים שעושים את זה לא בהכרח מייצגים רת כל הציבור החרדי, הם משתייכים לזרם קיצוני ומועט מאוד. רוב החרדים לא היו עושים דבר כזה.אף אחד מכל המשפחה הגדולה שלי, החברים של אחים שלי או אבי או בעלי לא היה עושה את זה. אז נכון שזה מקומם ,אבל צריך לזכור לפני שיוצאים כנג ציבור שלם במילות גנאי שאם הייתי מפנה אותם לערבים למשל היו קוראים לי גזענית-שא"א לדבר כנגד שמהוא שאתה לא מכיר, אם מישהוא מכל המגיבים כאן היה מכיר חרדי מקרוב הוא לא היה מדבר ככה. ואם עוד לא יצא לכם לפגוש חרדי ברמת שיחה עמוקה או סתם ידידות נחמדה- אתם פשוט לא יודעים על מה אתם מדברים!!!
avi1323   04/02/11 | 10:03
107. רעיון ענק
להוריד את החזייה ולשים לו בכיס המעיל!!!!!! חבל שלא מימשת!!!
* רחלי   04/02/11 | 09:52
106. אשדוד עיר לא אטרקטיבית? מה יש לרמת גן המסריחה להציע?
הכל טוב ויפה בכתבה שלך, ואני נוטה להסכים עם רוב הדברים שכתבת. אבל מה את מלכלכת על אשדוד? הייתי ברמת גן. וחוץ מהספארי והזונות בבורסה לא מצאתי שום דבר אטרקטיבי בעיר הזאת...
* יוחי השמן   04/02/11 | 08:08
יפה אמרת....
ודברים שיש לי להגיד לכתבת ולמערכת מקו: זה יפה שאתם מקדמים נושאים חברתיים ב"דיבור ישיר" אבל אתם צריכים לקחת אחריות על דברי הכותבת!!! אשדוד היא עיר עם 210000 תושבים מפותחת יפה ואיכותית פנינת הדרום, מי את?... שתגידי לא אטרקטיבית... נצלי את הבמה שלך בשיחות סלון ולא בלכלוך על פני המדיה הגדולה הזו.... בטח לפני שאת בכלל מכירה. תלמדי את הרקע לדברייך, תצטנעי באופי שלך(עצה לחיים) ואז תגיבי!!!
שפרה76   04/02/11 | 10:03
בגלל מילה אחת לתקוף?
למרות שבאנמת ברמת גן אין כמעט כלום..חוץ מהקרבה לתל אביב
* עדי   04/02/11 | 18:10
כן!! בגלל מילה אחת לתקוף.....!
את בטח ממדינת תל אביב , בגלל זה את קוראת לאשדוד - מילה אחת בלבד. אבל זו עיר מתקדמת עם תושבים שאת כבודם וכבוד העיר יש לשמור ולא להשמיץ! אני מסייעת לאנשים בורים שמפיצים השמצות ללמוד משהו לפני שהם חושבים עצמם נאורים ומתקדמים - שכל אחד יהיה אחראי לדבריו במיוחד שניתנת לו במה להפיץ את תורתו האישית. בואי גם את לבקר - ותהיי שגרירה של רצון טוב - ולא של תוויות וגועל במסווה של "כאילו שנינות עוקצנית וחסרת טעם"
* שפרה 76   04/02/11 | 19:18
חחח, כי חוץ ממילה אחת אין מה להגיד על אשדוד
* דודי   05/02/11 | 04:09
דודי - זה גם מילה אחת מיותרת חחחח
* אני   05/02/11 | 23:06
לגמרי :)
* מלי   06/02/11 | 02:46
לא ממדינת תל אביב
נולדתי ברמת גן וגרתי ברמת גן (ואני עדיין גרה) כדי להביע דעה עליה. מה שכתבת פה היא התלהמות להערה שאמנם לא במקום, אך לא נכתבה כדי לפגוע. "לעיר הלא אטרקטיבית אשדוד" את יודעת מה?4 מילים. בעיני צעירה תל אביבית(היא) אשדוד היא לא עיר אטרקטיבית.אז? אשדוד היא עיר לא רעה בכלל עם כול הכבוד לעיר, את מפספסת כתבה על נושא אחר וחשוב יותר מאם אשדוד אטרקטיבית או לא.
* עדי   08/02/11 | 17:00
הבמה שלרשותה
כשעורכים חדשות או =כל פרסום שמגיע לרבים יש צורך לעבור על הטקסט מהרבה סיבות: אחת מהם היא הוצאת דיבה/השמצה/כל תיאור אחר שיש לקחת אחריות על הדברים. מספיק 2 מילים כדי להשמיץ. ביעור בורות על עירי, זה מה שמעניין אותי לקדם, ועל זה בחרתי להגיב. מה גם שנושא זה רלוונטי לקווים עצמם ולא נוגעים לעיר!!! אז שתעשה ש"ב טרם ההשמצות שגם ככה קשה לנקות אותם מסטיגמצות... היא מתיימרת להיות נאורה ועושה בדיוק הפוך כאשר מכוונת להיות שנונה.
* לא ממדינת תל אביב!   09/02/11 | 00:25
לא ממדינת תל אביב
נולדתי ברמת גן וגרתי ברמת גן (ואני עדיין גרה) כדי להביע דעה עליה. מה שכתבת פה היא התלהמות להערה שאמנם לא במקום, אך לא נכתבה כדי לפגוע. "לעיר הלא אטרקטיבית אשדוד" את יודעת מה?4 מילים. בעיני צעירה תל אביבית(היא) אשדוד היא לא עיר אטרקטיבית.אז? אשדוד היא עיר לא רעה בכלל עם כול הכבוד לעיר, את מפספסת כתבה על נושא אחר וחשוב יותר מאם אשדוד אטרקטיבית או לא.
* עדי   08/02/11 | 17:00
לא ממדינת תל אביב
נולדתי ברמת גן וחייתי בא מספיק זמן ואני עדיין חייה בה כדי להביע דעה. את מתלהמת על 4 מילים ומפספסת מאמר חשוב יותר מאשדוד אם היא אטרקטיבית או לא. הייתי במספיק ערים וכבודה של אשדוד מונח במקומה.
* עדי   08/02/11 | 17:03
לא מתלהמת - מבערת בורות
גם ככה אשדוד וערים אחרות סובלות מסטיגמות, זו הזדמנות נהדרת לבער בורות, להעשיר בידע, אולי גם תבואו לבקר, וגם לחנך אנשים לקחת אחריות על דבריהם! לי אין בלוג במקו שאוכל להשתלח בחזרה - מקו צריכה גם להתחשב שהיא מזינה סטיגמות על עיר שלאאא פשוט לאאא קשורה לנושא הכתבה. זה לא הפנים של אשדוד - זה עניין של החברת תחבורה עם חרדים! לא להשמיץ את אשדוד "על הדרך" במסווה של כתיבה נאורה שנונה בגרוש ומתחכמת!!! שתכתוב לעניין!
* אנייייי45   09/02/11 | 00:29
105. הכתבה הזאת...
מזכירה לי ימים חשוכים בהיסטוריה...והיא ציינה בכתבה שהיא לא ידעה שזה אוטובוס מהדרין. מה הצעד הבא? גם אם החילונים ינסו להבין וינסו ליצור קירוב לבבות, הדתיים הקיצוניים (לא עושה הכללה) לעולם יראו בנו טמאים..!
* חילונית עם אמונה   04/02/11 | 08:05
104. fכתבה מקסימה
* נ   04/02/11 | 07:27
103. לרסל !!
לעולם אל תוותרי להם !! גם לי אירע מקרה דומה ,ואמרתי לחרדי אם אתה לא מעוניין לראות נשים סע במונית ספשייל ,פה זה מקום ציבורי ,כשהוא ראה את הנחישות שלי הוא נרתע והתקפל ,אם תוותרי החינוך המזוויע והקלוקל שלהם ,והדיכוי שהם מפעילים כנגד נשים יצליח !!. לא משרתים בצבא=טפילים . מדכאים נשים בצורה מוחלטת = מזכיר מישטרים חשוכים ונבערים כמו איראן וכדומה . עד מתי כסילים תשכילו ?!!! חבורת בורים ונבערים שכמותכם , עד מתי ?!!!!!!!
* 9999   04/02/11 | 06:36
חמודה את לא חושבת שהגזמת??.....
אין לך כל רשות לעשות כזאת הכללה להביש את כל הציבור,בדברים שאת עצמך אמרת! תתביישי לך על צורת הדיבור וההיתבטות שלך כלפיהם....רואים שגרת בבית אנטיפטי שמכלילים וקובעים סטיגמה בשבילו על פי הזרם שהוא משתייך אליו ואחד לסיום: אם דיבור כזה לא תגיעי רחוק חמודה!!! פשוט בכל חברה תמצאי את הקיצוניים ואת הנחמדים והמוזרים וכו בכל מקום!!!!
* .......   04/02/11 | 10:19
אתה מדבר על בורות ?
אולי תסביר לי את המשפט שכתבת 'עד מתי כסילים תשכילו', לך תלמד לכתוב, אח"כ תדבר על בורות.
* הצחקת אותי   26/02/11 | 22:50
102. זה לא קשור לדת זה בגלל שאת מכוערת
גם אני לא היתי יושב לידך
* מסטול   04/02/11 | 01:49
לך תתיז את החצ'קונים שלך על המראה ,ילד.
* רונן, ר"ג.   05/02/11 | 07:47
101. הכתבה מדהימה !
אשדוד היא עיר מדהימה ביופייה ... כנראה שלא הגעת למקומות הנכונים בהם היית צריכה לבקר.חוץ מזה אהבתי את הכתבה שלך ואת הדרך בה את מתבטאת ואני חושבת שאת צודקת ב-100 % , כלומר זו היהדות שלך אדוני החרדי ? להקים אישה ממקומה ? שהרי התורה אומרת דרך ארץ קדמה לתורה אז איפה פה כל הצדיקות שבך חרדי יקר ?? וחץ מזה בא לך לנסוע לבד ללא נשים תפוס לך מונית יאללה ביי כמה אפשר לכבד ולכבד את הדרך שלהם ( של החרדים) ובנוסף הם לא מעריכים זאת .
* אשדודית חילונית .   04/02/11 | 01:07
100. באמת שאני לא מבינה למה כולם פה כל כך נגדך...
את כותבת מדהים, פשוט כיף לקרוא! בין הכתבות היחידות במאקו שלא עזבתי באמצע. וזה בלי קשר אם אני מסכימה עם דברייך או לא. אני מקווה שתראי את זה, ותמשיכי לכתוב :)
* דתיה לאומית :)   04/02/11 | 00:08
קומץ חשוכים נגדה. הרוב תומכים בדעתה.
* אוטובוס עם הפדרה = אפרטהייד מזן חדש!   04/02/11 | 03:05
חשוכים בלשון המעטה
והרוב, לפחות כשאני ראיתי את הכתבה, לצערי היו נגדה.
* דתיה לאומית :)   07/02/11 | 16:46
עדיין תומך :)
* תיקון: אוטובוס עם *הפרדה = אפרטהייד מזן חדש.   04/02/11 | 03:06
אהבתי :) עדיין...
* דתיה לאומית :)   07/02/11 | 16:39
למה כולם נגדך ? כי את עולה לאוטובוס מהדרין במודע..
תנהגי בהתאם.
* זה למה   04/02/11 | 14:14
זה היה אוטובוס חילוני, תקרא קצת
* עדי   04/02/11 | 18:11
אין כזה דבר אוטובוס מהדרין
בג"צ החליטו שאסור להזיז אף אחד או אחת ממקומו/ה ועכשיו גם יש מדבקות בכל האוטובוסים שאומרות זאת.
* בהצלחה ראסל, את אחלה   06/02/11 | 22:49
99. מאקו ירדתם מאוד נמוך...לכזאת נתתם לכתוב...
אים זה הסגנון שלכם, אבוי ואבוי...חוזרת לוואלה... ואת חיזרי לאולימפוס.. מבקשת לארח אותך שתראי מה זו אשדוד באמת יא מתנשאת, חתיכת פלצנית .אני מניחה שהתארחת בצד הלא נכון של העיר... גם בעירך יש מקומות לא אטרקטיביים, כגון שכונת התקווה, דרום תל אביב, תחנה מרכזית -סאוט אפריקה ועוד....
* מאמי   03/02/11 | 23:32
תרגעי בבקשה, איזה ריגשי! היא לא אמרה
שום דבר רע על אשדוד. ואני כאחת שאין לה קרובים שם לא הושפעתי לרעה ואם יצא לי אבקר באשדוד בשמחה. דרך אגב, לפי התגובה את הפלצנית פה ואת בעלת רגשי נחיתות איומים. קחי ריטלין או משו, לי זה מאוד עוזר.
* ספיר   04/02/11 | 00:54
לספיר וללא מבינים....
כאשדודית אני אומרת לך שאין קשר לרגשות נחיתות - אלא רק לביעור מסיונרי של כל אשדודי, מדעות קדומות ותוויות קיימות על העיר בגלל אנשים כמו הכותבת ובגלל סטריאוטיפים של העבר. לכותבת יש במה וכוח פירסומי שלי או לך למשל אין!! והיא צריכה להיזהר בדבריה - כשם שרוצה שנקשיב לדעותיה הנאורות... כך יש צורך מצידה לכבד את הקוראים. ובמקרה זה את 210 אלף תושבי אשדוד!!! אל תהיי ילדה צינית עם תשובות כמו רטלין - מיותר ולא נעים.....
* אשדודית    05/02/11 | 03:03
לכל אחד ואחת יש זכות בחירה
וכל אחד ואחת יכולה להחליט מה אטרקטיבי בשבילו ומה לא.. אז יאללה, רדו מזה. אני כמו רסל, לא מוצאת אשדוד כעיר אטרקטיבית, מותר לנו. אתם יודעים, אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, עדיין.
* מלי   06/02/11 | 02:50
זה לא קשור לזכות בחירה
זה קשור לניצול ציני של המדיה שלרשותה על חשבון אחרים. לי בבית אין בלוג במקו שאוכל להגיב לה - לכן מן הראוי שכמו שהיא לא מרשה לעצמה להגיד כללללללל מה שעובר לה בראש - כדי שתסנן עוד דברים בדרך. אין קשר לאטרקטיביות העיר אלא לנימה המתנשאת שמורגשת מעצם אמירת דבריה. רואים שהיא לא יודעת על מה היא מדברת וניזונה מסטיגמות - אני בטוחה שחוצ מלנסוע באוטובוס היא לא דרכה בעיר.
שפרה76   06/02/11 | 10:40
מאמי, הבנת הנקרא לא חזקה אצלך
איפה בכתבה קראת מילה רעה על אשדוד, כולה לקחה אוטובוס מרמת גן לאשדוד.
* לא מאמי   04/02/11 | 01:08
היא כתבה...
עיר לא אטרקטיבית ופגעה ב-210 אלף תושבים שמנסים להעלים דעות קדומות ומטופשות כמו של כל בור לגבי העיר שלנו... כוח מנתבים לטוב ולא מנצלים לרעה - והכוונה לכוח התקשורתי שלה כי יש לה במה! אז נאורות מצידה לגבי נושא אחד - שיהיה גם לגבי אשדוד!!
* לכל אנשי המוסר הכפול...   05/02/11 | 03:07
מה את קשורההה! שימי לב לדברים החשובים במאמר!!
לא יקום החרדי שיקים אותי ממושבי!!!
* אל תתעסקי בתפל!אני אומרת לך בתור אשדודית גאה!   04/02/11 | 03:07
אף אחד לא יקים אותך אבל תכבדי ותשבי 2ספסלים אחורה במקום הנשים אל !דאגה את לא תמותי...
* רוני   04/02/11 | 14:39
מי את שתגידי מה חשוב....
לי זה יותר חשוב - שהיא משתמשת בבמה שלה לקדם שנינויות מטופשות כדי לצאת כותבת מבריקה, שתדאג לנושא הכתבה ושלא תלכלכך על הדרך.... ומה את קשורה בכלל......
שפרה76   05/02/11 | 23:08
98. חילונים,תצעקו עבורי תספרו לכולם כי אני לא יכולה
פעם אהבתי את החברה שלי.אבל מאז שגדלו לי שדיים,אני אוהבת פחות.או שללא קשרהחברה שלי הולכת ונהיית קיצונית.עיקמו הכל!מי אמר שמותר להלבין פנים ולעשות מחלוקת עבור ענין שהוא לא הלכה?בית המקדש חרב על שלא כיבדו איש את אחיו ועל שנאת חינם.לא על שנסעו בכרכרות מעורבות..
* חרדית אמיתית   03/02/11 | 23:18
את מדברת שטויות על בסיס קבוע?
* פלצנית אמיתית   03/02/11 | 23:53
"פלצנית אמיתית" את פלצנית אמיתית? כאילו, עבדלות וכאלה?
* קווי "מהדרין" לא חוקיים ודינם להעלם!!!   04/02/11 | 03:09
97. אין כמו החרדים בניו-יורק
בואו לראות איזה חרדים מתורבתים וחברותיים, יש כאן באמריקה. פה לעולם גבר חרדי לא יקים אישה. להפך, פה הגברים אדיבים מאוד ומדברים עם נשים בצורה מכובדת, ללא כל הפחדים מאישה שקימים משום מה בארץ. חבל שהדו קיום הזה לא קיים בארץ. המסקנה שלי- היהדות דת יפה, יש אנשים חשוכים. חבל...
* ירון זהבי   03/02/11 | 23:08
96. לא הוציאו את האוטובוסים עם ההפרדה
אל מחוץ לחוק? רק השבוע.. לא?
revi82   03/02/11 | 22:29
צודקת אלא שהיא לא ידעה עובדה פשוטה זאת.
* מאמי   03/02/11 | 23:33
95. לרסל 15 צודקת מצרפת הוכחה
צו ביניים נגד הפרדה בין נשים לגברים באוטובוסים בג"ץ מותח היום ביקורת על משרד התחבורה בעניין קווי מהדרין - הפעלת קווים במתכונת המפרידה בין גברים לנשים. "אין מדובר בנרות חנוכה או בכשרות בשר או באתרוג, וכנראה - כעולה ממקרים שהובאו לפנינו - לא בהכרח כל המהדר בצניעות גם מהדר בכבוד הבריות", כך הבג"ץ. צו ביניים שניתן היום אינו מבטל את ההפרדה, אך מנסה למנוע את יישומה בכפייה שחר הזלקורן פורסם: 18.02.10, 13:42
* מאמי   03/02/11 | 22:18
94. לסרס ולגרש... לאוגנדה!
* מכבדת כמעט את כל האנשים באשר הם   03/02/11 | 21:58
93. >>> הצניעות הנדרשת מן הנשים הדתיות אין מקורה (כנסו נא)
בכבוד לאישה, אלא ברכושנות ובראיית האישה כאובייקט שמטרתו פיתוי, יחס שמעוגן היטב בכתובים יהודיים לדורותיהם. http://cafe.themarker.com/post/1316373/ אל נא תטעו קוראים וקוראות. התקדמו אל המאה ה-21. ימי שלטון החושך יסתיים במהרה.
* נאוריי   03/02/11 | 21:41
איזה יופי של מאמר. כל כך נכון. כל הכבוד לך שפירסמת!
וכל הכבוד לכותבת המאמר!
* אגם   03/02/11 | 23:03
92. אתם מדברים שטויות
א. קווי אגד הכשרים עולים בדיוק אותו דבר ואף פעם לא ראיתי כרטיסיה שונה איליהם. ב.לא לכול המקומות יש קוים חלופיים אני גרה בישוב שיש לו קו אגד פעם ביום והדרך היחידה להגיע הביתה במשך היום היא עם קוים של סופרבוס. ג. בגץ החליט לפני חודש בערך, שאין יותר קווים כשרים ומקומות הישיבה יקבעו רק בהסכמה
* דתיה שמסתובבת בירושלים יותר מידי   03/02/11 | 21:32
לו רק! תתפלאי, אבל הגישה חשוכה הזו עדיין מתקיימת!!
* בושה למדינת ישראל! לא עוד!!   03/02/11 | 21:43
לא הבנתה אותי
אני מסכימה לגמרי עם רסל ומתעצבנת על זה בדיוק כמוה אבל היו כמה תגובות שאמרו דברים הפוכים ממה שכתבתי ואני סך הכל הגבתי על התגובות לו דווקא על הכתבה
* דתיה שמסתובבת ביירושלים יותר מידי   03/02/11 | 22:10
קווי המהדרייין:
הם קיימים בגלל סיבה אחת שגברים חרדים שומרי תורה ומצוות לא רוצים לשבת ליד נשים בין חרדיות ובין חילוניות אז בואו נכבד את רצונם שהוא בא מכוונות טהורות וחוץ מזה קווי המהדרין הם עוברים רק באזורים חרדיים אז מזה משנה?...
* רוני   04/02/11 | 14:43
91. אני, לעומתך, אשר, לא מוכנה שמישהו יפגע לי בחופש התנועה!
קו אוטובוס מהדרין הוא לא חוקי! אסור שתהיה הפרדה! מה הבא בתור? רבע לרוסים רבע לאתיופים?!? משוגעים! מה נהייה ממכם?!
* ואכן, אשדוד היא עיר יפיפיה. אם כי התחרדה נורא!   03/02/11 | 21:20
למה דוקא באוטובוס ?
אסור גם הפרדה בשירותים ! אז למה בכל מקום יש שירותים נפרדים לגברים ולנשים ? אני באמת לא מבינה.
* סתם טמבלית   26/02/11 | 23:12
90. זה קווים של חרדים, ומטעם אגד זה סדר הישבות
* לא מתאים לך אל תיסעי   03/02/11 | 20:38
קווים עם הפרדה --לא חוקיים-- תכניס טוב טוב לראש.
* גבנ"צ   03/02/11 | 21:43
אני אשב היכן שאחפוץ!
* לא מתאים לך - תלך ברגל!   03/02/11 | 21:59
89. מאחת כמוך היה נהיה לי בחילה לא הירורי עבירה על מה את מדברת
* חרדי   03/02/11 | 20:08
ולי נהיה בחילה ממך. אולי נעשה מסיבת הקאה?!
* חרדי אנדרטל!!!   03/02/11 | 20:56
88. אהבתייייייייי
כתבה מצויינת!!!! הם לא רוצים שאנחנו הנשים החילוניות בכלל נעלה על האוטובוסים שלהם, אבל הם עולים על המוניות שרות ויודעים שחצי מטר מהם תישב אישה ובכל זאת נכנסים ועוד מחכים שאנחנו הנשים נפנה להם את המקום! גועל נפש!
* אשדוד   03/02/11 | 20:06
87. רסל .. אשדוד היא עיר יפהפיה ..
הדעה שלך נובעת מחוסר ידע ובורות .. אם היית מוצאת לנכון לטייל בה קצת היית מבינה כמה את טועה.. ולגבי המקרה שלך .. גם אני הייתי מתעצבן אם היו פונים אליי בטון לא נכון ומבקשים ממני לעבור .. אבל אם הדבר נעשה בסבר פנים יפות .. אני אקום ואכבד .. מיותר לעשות מכל דבר עניין במדינה הזו .. ראה ערך מקרה גלנט..
* אשר   03/02/11 | 18:36
אני, לעומתך, אשר, לא מוכנה שמישהו יפגע לי בחופש התנועה!
קו אוטובוס מהדרין הוא לא חוקי! אסור שתהיה הפרדה! מה הבא בתור? רבע לרוסים רבע לאתיופים?!? משוגעים! מה נהייה ממכם?!
* ואכן, אשדוד היא עיר יפיפיה. אם כי התחרדה נורא!   03/02/11 | 21:01
חמודה
זה לא לפגוע לך בחופש התנועה כי אם לבקש ממך להתגמש קצת וזה בסדר וזה טבעי כי בחיים יש המון היתמודדויות ואם נבחר בכל דבר לא לקבל מרות או להתנהג ביותר סלחנות נפסיד הרבה כי בכל דבר בחיינו אנו מקבלים מרות הן בעבודה הן במשפחה המורחבת והן במצומצמת אפילו ראש הממשלה מקבל מרות מדינת ישראל עצמה כפופה למדינות שונות ברור שצריך את חופש הדיבור והתנועה וכמובן שאותו אדם היה צריך לבקש בסבר פנים יפות יותר, אולם גם אנו צריכים להתייחס יותר יפה לאחר ולכבד את זכויות הפרט ואת הזרם שלו.. מקווה שהפנמתם רוני
* רוני   04/02/11 | 14:53
עיר יפיפיה... אבל פנים חשוכות לה..ימי הביניים ממש.
* תושבת רובע י"א   03/02/11 | 21:26
86. רסל חמודל'ה את פאסה והחומרים שלך עוד יותר...
* משה שיינפלד, מילטון גון   03/02/11 | 18:29
85. אם צריכים לעשות הפרדות בין נשים לגברים
אז למה נשים לא יכולות לשבת מקדימה? אני בטוחה שאפילו נשים מהמגזר החרדי יסכמו איתי הרי רובן בהריון מתקדם או אם הרבה ילדים ויותר נוח לשבת מקדימה בשבילן. אני בטוחה שהגברים מאחורה לא יראו שום דבר לא צנוע אם זה יהיה כך .
* ל'   03/02/11 | 18:00
84. יאללה יאללה יאללה
מה תפסת לי גובה עכשיו? אני אגיד את מה שנכון,בין אם זה ימצא חן בעיני אחרים או לא.לדעתי מגיע לך,מגיע לך,ומגיע לך ! את פשוט ילדה חצופה שחושבת שיודעת הכי טוב וחזרה בשאלה רק בגלל שלא התאים לה כל העסק הזה. ועכשיו עסוקה בלהטיף שנאה בין דתיים וחילונים. אז סתמי ת'פה שלך ותירגעי מהר,הבנת?
* אביבה   03/02/11 | 17:47