דיבור ישיר
תגובות (118 תגובות ב-66 דיונים)
66. מספר 65
כל מילה בסלע. הדברים האלו נותנים לנו תיסכול. אתם גודלי התורה שמצפים ממכם שתיהיו קודם כל בני אדם ואחר כך תעבדו את ה, נותנים לנו דוגמה אחרת לגמרה שזה מאוד מטעה ואף מעציב. מי שפועל ככה מבחינתי כל התפילות שלו, עבודת ה' וכל מה שקשור לא שווה כלום. כי הבסיס לכל זה הוא לללכת בדרך ארץ. אני חושבת שה' מעדיף בנאדם חילנוי שהוא בנאדם מאשר שומר מצוות שהוא חיה!
* מור   06/01/12 | 01:09
65. אתה צודק יודע למה??כנס...
כי החילונים יודעים שמי שאמור להוות דוגמא הכי טובה הם החרדים לכן כשהם אונסים חס ושלום יש על זה בלאגן למרות שיש על כל חרדי כזה 1000 אנסים חילונים לצערנו..רק שמהם לא מחפשים את התשובות כי לחילונים אין נורמה להיתפס בה ולהיות צודק...הרי מה שמחזיק אותם זה מוסר מעוות שמשתנה ברגע ואת החרדים מחזיקה התורה שמהווה את האמת בכל דבר בחיים לכן חרדים יקרים תשמחו שכשאתם עושים דבר פסול אז כל העולם רועש(אל תעשו דברים פסולים אלא רק בדיעבד תשמחו..)כי כנראה שבאמת כולם מסתכלים עליכם ומצפים שתהוו דוגמא...ותקנו אותי אם אני טועה...אנא מערכת מאקו לפרסם את ההודעה הזו,תודה.!
* אתה צודק   05/01/12 | 15:56
64. כולנו פה שחקנים בהצגה של הקרן החדשה לישראל היא
* זו שמימנה וממנת קמפיין שינאה נגד חרדים מתנחלים    05/01/12 | 15:19
אמת
* להעביר את השנאה על חברי הקרן החדשה   08/01/12 | 16:44
63. וווואיי באמת כתבה יפה ולגמרי נכונה (:
* שני (:   05/01/12 | 14:31
62. הבדל בין חילונים לחרדים-כפי שמשתקף באח הגדול
כפיה דתית במיטבה. אשה אחת רוצה לשלוט ב15 אנשים שהם ברובם חילונים/מסורתיים. הם מידי מנומסים לומר לה להפסיק עם הכפיה ואף זורמים איתה. וזוהי כל התמונה בתמצית על המתרחש בארץ
* א.   05/01/12 | 09:09
הצעת חוק: כל מי שרואה האח הגדול
צריך לשלול את הזכות להביע דעה אין שום אנשים שומרי תורה ומצוות באח הגדול האח הגדול נוגדת את היהדות
* ב.   05/01/12 | 16:16
61. האם כל תחלואי החרדים הם של קומץ בלבד-כנס
חלקם גזענים בצורה קיצונית. חלקם לא עובדים, חלקם שונאי חילונים וגויים מובהקים, חלקם מדירי ומבזי נשים, חלקם בורים , חלקם אינם מכירים את ההוויה הישראלית ומנותקים לחלוטין,חלקם אינו ציוני ואינו מניף דגל ביום העצמאות והכוונה איננה רק במאה שערים, חלקם לא משרת ואף אינו רוצה לתרום את חלקו לרווחת הקהילה. זה לא מיעוט , זו תופעה רחבה שצריך לעצור אותה.
* אולי תסביר לי   05/01/12 | 09:01
אף אחד מהחרדים לא יסביר לך, כי זה כל כך נכון
* המון בעיות עם החרדים   05/01/12 | 14:25
לכל חברה יש חלקים חולים השאלה כמה אחוזים הם..
* לפרט את תחלואי החברה הכללית???   05/01/12 | 15:21
60. הבעיה מתחילה כשחילוני נכנס ל"מרחב" של החרדים- יש תוקפנות
* רק אחרי זה באה תגובה צודקת של החילונים   05/01/12 | 08:53
59. נתונים מצמררים על חלוקת הנטל במדינת ישראל-כנסו
אני אנסה להגיד את זה בדרכי נועם: היחסים בין החברה חילונית לחרדית מילאו בלון עם המתיחות שנוצרה. הבלון הזה היה כל כך מלא שלבסוף הייתה זו יריקה שפוצצה אותו. אני אתאיסט. זה אומר מישהו שלא מאמין באלוהים, שמתנגד לרעיון של דת ובאופן כללי מעדיף להאמין בבני אדם ולא באלילים. אפילו בתור אחד אני מבין שהקומץ שנמצא בבית שמש או במאה שערים הוא לא הגוש שמייצג את החברה החרדית. אז למה צולבים אתכם בתקשורת (אני מסכים שזו הסתה דרך אגב)? כי במשך שנים החרדי הוא נטל על מעמד הביניים. לא עושה צבא, לא משלם מסים כי הוא לא עובד ואתה כבר מכיר את כל הטענות. אני לא מכיר את הנתונים המעודכנים אבל אני יודע שבספטמבר 2010 חמישים אחוז מהילדים שהתחילו את לימודיהם בכיתה א' היו מהמגזר החרדי. זאת אומרת ש2022 חמישים אחוז מהשנתון לא ילכו לצבא. זהו נתון פתיח, הרי שגם הערבים לא משרתים וגם במגזר החילוני אחוזי ההשתמטות גואים. זאת אומרת גם שב2025 חמישים אחוז מהשנתון הזה לא ילכו לעבוד ולא ישלמו מסים. נתון אחר אומר שבשנת 2010 משפחה חרדית ממוצעת מונה 6.7 כאשר בשאר המגזרים (חילונים, דתיים, ערבים, פריפריה וכו') הממוצע 3.2 ילדים בממוצע. עכשיו תסתכל אל עבר העתיד הרחוק. איך 3.2 יכולים לכלכל 6.7?? אין לי מושג במתמטיקה או בסטטיסטיקה אבל אני בטוח שזה לא יכול להחזיק לאורך זמן. תוסיף לכך שמדובר באוכלוסייה שלא מכבדת אף אחד שלא כמותם, ולא מקבלת שום דרך חיים שיכולה להקביל לחייהם, בלי לפגוע. החיכוכים נוצרו קודם כל על ידי חרדים. תחבר את כל אלה ביחד ותקבל כעס גדול, שמתבטא כרגע כגל הסתה תקשורתי, שעל אופיו גם אני מערער, אבל אפשר להבין בדיוק מהיכן הוא מגיע. זו לא מחאה נגד יריקות על ילדות או הדרת, זה עניין מהותי הרבה יותר. קשה מאוד להגן על מדינה מתוך חדר ובתפילה, כאשר האויב על הגבול. קשה מאוד להוביל את הכלכלה קדימה כשטפילים (לא רק חרדים, אלא גם מתנחלים, משרד הבטחון, ועדי עובדים וכו') מושכים אותה אחורה. אני מקווה שעזרתי לך להבין יותר את העמדה שניצבת מולך. רק תהיה בריא ותפסיק לשנורר ממני.
*  מועתק מבלוג אחר   05/01/12 | 08:52
רק שכחת נתון אחד...
שישנם חרדים שכן הולכים לצבא, ולא מעט כאלה.
* דוסה :)   05/01/12 | 11:12
ועוד נתון חשוב אחד שרוב החרדים הם עובדים ומשלמים מיסים בפול!
* אורית החרדית   05/01/12 | 15:58
58. חילוני זה חולני
* איתי   05/01/12 | 01:37
57. הבדל אחד
ההבדל בין הילדה נעמה מרגוליס ולילדה בלומה שפיצר וגם לילד דוד ליפשיץ הוא לא זה שהם חרדים ונעמה לא חרדיה אלה דתיה ובגלל זה התיקשורת עושה מנעמה מרגוליס סיפור אלא אמא של נעמה לא היתה מוכנה לשבת בשקט על מה שקרה ופנתה לכל התיקשורות בארץ וההורים של דוד ובלומה ככל הנירא רק פנו לתיקשורת של "כיכר השבת" (ולא לתיקשורת שרוב הארץ קוראת) וגם לא עשו מזה "סיפור"
* מישהו   04/01/12 | 22:56
בטח שעשו סיפור.. רק שלא פרסמו
אני שמעתי במפורש את האבא אומר שהוא רוצה שיכניסו את הסיפור לערוץ 2 אבל לא הכניסו... צפוי!
* בת חן   05/01/12 | 01:37
56. אתה צודק
אתה צודק לחלוטין,התקשורת מנסה לסכסך בין החרדים לבין שאר המאמינים בין אם הם דתיים שומרי מסורת או חילוניים,אך רק רציתי לציין,הפסקה האחרונה שלך לפי דעתי שגויה,אין שם צידוק שבעולם שילדים או אנשים בייחוד יהודים ישימו טלאי צהוב ומדים של גטו,לא משנה מה קורה,כי זה כבר ביזוי השואה,חוץ מזה נהניתי לקרוא הכל,חשוב שבסופו של דבר,כל עם ישראל אחים.
* תג מחיר   04/01/12 | 21:22
55. לדוסים אין זכות לדבר רוצים שיוווין תעשו צבא ולכו לעבוד ורק אחר כך תתחילו לדבר
* בנאדם שפוי   04/01/12 | 20:55
תסתום את הפה
ה"דוסים" האלה נלחמו 3000 שנה כדי שתיהיה פה מדינה חתיכת אפס מי אתה בכלל... לך תבדוק את אחוז המתגייסים החרדים בשנתון הזה ואת אחוז המשתמטים החילונים ותגיד לי איזה אחוז גדל יותר בשנים האחרונות עאלק אדם שפוי בגלל אנשים כמוך המדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית אתה דוגמא מצויינת לאחד מבובות הסמרטוטים ששותות בקש כל מה שנאמר בתקשורת ואמרו כבר חכמים מאיתנו סייג לחוכמה שתיקה...
* יוסי   04/01/12 | 22:47
שמע אחי אני חייב להכיר אותך, ישפיץ !!
* שלום   04/01/12 | 23:38
להכיר אותי?
אבל אני סטרייט...? סתם אחי בכיף... למה לא???
* יוסי   04/01/12 | 23:43
בגלל אנשים חסרי שפיות כמוך, אנחנו נלחמים נגד עצמנו
אז ברור היטב את מילותיך לפני שאתה משמיץ את אחיך ללא סיבה!
* דוסה :)   04/01/12 | 23:23
מה זה קשור
אבא שלי עשה צבא הוא אפילו נכה צה"ל שני ההורים שלי עובדים ובכול זאת חילונים קיללו אותי כי אני דוסית.
* מישהי   05/01/12 | 14:12
לפני שבוע הייתה כתבה שרוב הפלוגות הקרביות הם חרדים!!!
כל הטוקבקים היו - החרדים האלה גם על הצבא הם משתלטים... אז מה אתם רוצייייים ? שהם לא עושים צבא הם אוכלי חינם אבל שרובם ביחידות הכי טובות שיש הם משתלטים על המדינה?
* יהודיה   08/01/12 | 21:36
54. אני איתך, לא ייאמן במקום שנהיה אחד בשביל השני
* תל אביבית   04/01/12 | 20:53
53. מלחמה
זאת משוואה פשוטה.. ברגע ש2 צדדים לא מפריעים אחד לשני הם חיים בשלום ברגע שצד אחד מתחיל להפריע לשני זה מגיע למצב של מלחמה. כמובן שזה מבזה והורס שאנשים מחליטים לקחת את החוק לידיים ולנקוט באלימות, אבל אלה מקרים של קטנים של כמות קטנה של אנשים כל פעם לא כמו החרדים שמתקהלים כמו נחיל דבורים על דבש כל פעם שבת קצת "שיקצע". הכי עצוב שבכלל צריך להגיע למצב של מלחמה בין אחים,המדינה צריכה להיות מאוחדת במיוחד היא כ"כ מאוימת מבחינה בטוחנית
* בן 15   04/01/12 | 20:38
52. אני הייתי באוטובוס
אני הייתי באוטובוס שהשפילו את הילדה הדוסית!!!!!!! ואני ממש מתביישת שלא העזתי לקום ולמחות ועד לרגע שראיתי מה הפרחח המנוול עשה לה גם הייתי נגד הדרת נשים אז כדאי מאוד לחשוב גם על הצדדים השניים ואני באמת בשוק מהטררם שעשו מנעמה ומה שעשו ממה שאני ראיתי מצא את ההבדלים ושהתקשורת תתבייש ואנחנו החילונים לא נקנה כל מה שהם אומרים עליהם כי אחרי מה שראיתי באוטובוס אני שמחה שמישהו כתב כל הכבוד על הכתבה
* אביבית   04/01/12 | 20:17
51. מסכנים החרדים
תיראו מה עושיםלהם חאלס באמת תרדו מהם כבר אחלה כתבה
* אביאל   04/01/12 | 20:09
50. איזו כתבה טובה
תודה לכותב נשבר לי כל היום לשמוע נגדם הם לא כאלה מכשפות כמו שעושים מהם דווקא אנשים לעניין כל החרדים שאני מכיר
* יונתן   04/01/12 | 20:08
49. לכו לעבוד פרזיטים!
* סאני   04/01/12 | 19:38
וואלה הברקת.. חשבת על זה לבד?
* מוש   04/01/12 | 20:36
הוא שלף את זה
מבין כל הסיסמאות הבולשביקיות שהוא מכיר
* בטח   05/01/12 | 00:17
48. צודק מאה אחוז!!
התקשורת מסיתה ותמיד הסיתה, ועם ישראל נגרר אחרי כל סיפור כמו איזה עדר. תתחילו להפעיל ת׳מח אנשים!! במקום שהוא סתם ינוח שם, יש לו מטרה- חשיבה עצמאית והיגיון. בין היתר. (ואני חילונית)
* בלו בלו   04/01/12 | 19:22
47. חרדים הביאו את זה על עצמם!!!
* שרון   04/01/12 | 19:00
46. בגיל 10 עברתי ברחוב בחיפה,וקיבלתי ביצה לראש
אבל בטח ראיתם את זה בקולבוטק..
* חרדי לשעבר   04/01/12 | 18:55
עלי זרקו...
חיתול מלוכלך בירושלים כשהייתי בת 12 בגלל שהייתי בטיול כפרות עם קבוצה מלאה בנשים. אף אחד פה לא בסדר, לא החילוניים הספציפים האלו שנוהגים ככה וכך גם לא החרדים הקיצוניים הספציפים האלו. אני מאמינה שההבדל הוא שאצל החרדים (ואני מתכוונת לקיצוניים, אני יודעת שרוב החרדים לא מסכימים עם הדעה של הקיצוניים) , מושאי הערצה שלהם תומכים בכל אלו ומנגד אצל החילונים אין אף אדם שמוליך את כולם כנגד החרדים. כל אחד והחינוך (לעיתים הדפוק) שלו.
* חילונית לכל דבר   06/01/12 | 17:05
45. חרות זה מה שאתם
עושים מכול דבר רעש
* חילונים עקומים   04/01/12 | 18:47
44. את ה"חילוני" שירק על הילד צריך לעצור ולתבוע
בדיוק כמו שצריך לעשות לכל אדם שיפגע בזכות של אדם אחר . ההבדל בין החברה החילונית לבין החרדית הוא שבניגוד לחברה החילונית הרוב המוחלט של החרדים לא גינה את התנהגות אנשיו.
* שיויון בפני החוק   04/01/12 | 18:28
דווקא כן גינה!!
רוב החרדים המוחלט התנגד וגינה!
* דוסה :)   04/01/12 | 23:27
43. סוף סוף התועררתם!!!!
כל הכבוד הבנתם ש גם צד שני של המטבע
* יוסי   04/01/12 | 18:27
42. 30 צודק ב100%
* שירה   04/01/12 | 18:24
41. תתלוננו על הדרת נשים אצל הערבים............... משועממים!
* בת חן   04/01/12 | 18:18
40. סוף סוף מישהו שמחזיר אותנו לפרופורציה
נמאס מההסתה, נמאס מהשנאה!!!
* ג׳וני   04/01/12 | 18:02
39. יש שיר כזה:״שקרים,שקרים...״
* אמי   04/01/12 | 17:54
יש שיר כזה "כל היום אני כמו משוגע...
...רואה טלוויזיה והופך למטומטם"
* יוסי   04/01/12 | 23:21
38. מצא את ההבדלים
להשוות בין המקרים שעלו בכתבה הזאת לבין המקרה של נעמה מרגוליס הוא לא במקום בגלל ההבדל המשמעותי שהיריקה שנעמה ספגה באה מתוך קנאות דתית שמושרשת חזק בתוך פלגים מסוימים בחברה החרדית. לעומת זאת, היריקות הנתעבות והמכות שהצגת פה דורשות גינוי מכל רבדי האוכלוסיה והמשטרה צריכה לטפל בהם במלוא החומרה, אבל שמאחורי אותן יריקות לא מסתתר אף פךג/קבוצה דתית או חילונית, אלא אנשים סוררים ופושעים שאינם מונעים מתוך קנאות דתית כלשהי, אלא מתוך אי שפיות (אולי זמנית - אני מקווה). מצד שני, אנחנו צריכים להבין שלא מדובר פה במלחמה של חילונים נגד חרדים, אלא במאבק של השפויים במדינה נגד הקיצוניים והקנאים, וזה לא משנה אם הקיצוני הוא חילוני/דתי/חרדי. לבסוף, אני מסכים איתך בנושא שהתקשורת מגמתית וצריכה להיות יותר מאוזנת ואובייקטיבית. אבל, אני חייב להודות שאני מעדיף את התקשורת שיש לנו במדינה הזאת, מאשר את התקשורת שיש במדינות אחרות באזורינו...
* אלעד   04/01/12 | 17:43
חוש הצדק שלך הוא מאוד לא צודק
אתה מנסה ליפות ולהקטין את היריקה החילונית ולכער ולהאדיר את היריקה החרדית. זה דוגמא קלאסית לשטיפת מוח ולאפלייה חמורה של קבוצות במדינה שטוענת לשיוויון בין אזרחיה. אתה לא רחוק מהפושעים שיושבים בבית המשפט שלנו. יריקה זה יריקה. לא משנה מהפה של מי היא יצאה ועל הפרצוף של מי היא נחתה.
* מזועזע ממך   05/01/12 | 00:26
בדיוק!
וגם לא משנה מה דעתו של היורק.
* דוסה :)   05/01/12 | 11:13
37. מסכים עם הנאמר בכתבה 100%
* גולש   04/01/12 | 17:40
36. צא מהסרט ודי עם המניפולציות על אפליית חרדים אתם בחרתם את זה
מופלים? מותקפים? יש פה ציבור שלם שזוכה לתנאים אחרים והתאמות מיוחדות בזמן שאנו קורעים תחת הנטל באחזקת המדינה הזאת ומשלמים מחירים כבדים באמת. מעבר לכך, לא כל החרדים קיצוניים זה נכון, אבל השתיקה של הרוב עושה את שלה. רוצים שינוי בדימוי שלכם? תפעלו נגד הקיצוניים...
* lool   04/01/12 | 17:24
ולהלן "ההטבות המפליגות": חבוש כיפה שחורה ומיד
* תקבל משכורת שמנה 10 אלף ש"ח בחודש פטור ממסים   04/01/12 | 22:22
35. המדינה מאבדת את שפיותה
* חן   04/01/12 | 17:10
34. הצחקתם אותי
אני כחרדי גדלתי ברחובות, לא פעם ולא פעמיים היו מקללים יורקים ואפילו מרביצים לי על עובדת היותי חרדי, התלוננו ו... לא התייחסו בכלל. זה עכשיו האינטרס של התקשורת והשמאל להשניא את החרדים, ולא יעזר כלום, כי הם מכתיבים מה יהיה על סדר היום
* אליקו   04/01/12 | 17:10
יפה מאד,אהבתי את מה שכתבת :)
* חילוני   04/01/12 | 18:02
צודק!
* בת חן   04/01/12 | 18:17
33. בכל מקום יש קיצוניים!!אסור להכליל!!גם חרדים וגם חילונים
* ריקי   04/01/12 | 17:03
זאת לא הנקודה
הנקודה היא מה התפקיד של התקשורת? להסית? זאת מדינה חופשית או בולשביקית תגידי לי?
* יהודי   05/01/12 | 00:28
32. צודק בל מילה. צריכים לשים סוף לשקורת
המסיתה
* חילוני   04/01/12 | 17:02
31. הסתה פרועה
התקשורת מסיתה נגד החרדים חד משמעית
* מודאג   04/01/12 | 17:02
30. מענין למה כל הסלבס לא מוחים מיד כמו שהיה אחרי מה שהיה עם נעמה
אם כל זה שזה שירק על נעמה מרגוליס צריך לקבל את עונשו ומידי... אבל למה אני לא שומע שכל הסלבס שרצו וכתבו בטויטר ובפייסבוק שהם מגנים את המקרה של נעמה שהם גם מגנים את המקרים האלה למה??? התשובה: כי זה חרדים אז למי איכפת... למה אני לא שומע מכל התקשורת גינוים על כל האנסים שנמצאים בציבור החילוני ומצד שני הציבור החרדי חייב לגנות את כל הבעיתים שנמצאים בציבור החרדי התשובה: כי כל בן אדם חרדי שיש לו בעיות קל ונוח ונחמד לציבור החילוני לשייך אותו לכל החרדים... פשוט בושה התקשורת והסלבס וכל החברה שמחליטים לנו מה לקרוא תתבישו...
* אלי   04/01/12 | 17:01
שמחה מהולה בעצב
אני שמח שיש אנשים עם שכל כמוך ואני עצוב שיש מעט מידי
* לאלי   05/01/12 | 00:30
29. חבר'ה הם יהודים ואין להם מדינה אחרת לכן צריך לכבד אותם בדעתם
אמנם החרדים מאמינים בצורה קיצונית בדת שזה "קצת" יותר מהחילוניים אבל בואו לא נשכח שאנחנו חיים במדינת היהודים וצריך לכבד גם דרכים כאלה בד"כ החרדים לא מתערבבים בשכונות חילוניות אז תרדו מהם ותנו להם לחיות את חייהם בשקט
* עמוס   04/01/12 | 17:00
28. במהלך השבועיים נבחין
לא בטוח שיש הסתה אבל לא בעיה לבדוק זאת. אם הסיפור הזה ודומים לו יהיו שבועיים בכותרות אז אין שום הסתה ואם לא כך אז בהכרח יש
* יוסי   04/01/12 | 16:56
27. כל הכבוד!די להסתה!
נכון שיש דברים שצריך לטפל בהם ושהם מוגזמים..כמו האוטובוסים וכו'..אבל חאלס עם כל ההסתה הזו נגד כל החרדים!זה נהיה מוגזם!
* אני   04/01/12 | 16:55
26. ההורים של הילדים החרדים צריכים ללמד אותם שזה בסדר לירוק על אנשים, הרי זה מה שהם מאמינים
* שם   04/01/12 | 16:45
25. כן לכן שס במקום קדימה
לשאלתכם: האם התקשורת מסיתה נגד החרדים? כתבו לנו בתגובות לצערי כן והחלטנו במשפחה שאנו 7 נפשות שנבחר שס במקום קדימה כדי לחזק אותם
* אשר   04/01/12 | 16:36
24. אמת צודק
קובי57   04/01/12 | 16:32
23. להשחיר מגזר שלם?
אכן בחירת מילים מעניינת...
* יעל   04/01/12 | 16:31
22. על הילדה שירקו ציפי ליבני שילמה כסף לתקשורת שתפרסם
והחרדים לא שילמו על קמפין הסתה לטובת מפלגה שמחפסת קולות לבחירות
* יעקב   04/01/12 | 16:19
21. תראה גם בגרמניה לפני השואה לא התרגשו מסבל של
* ילד יהודי...הוא לא מעניין זה לא דם נוצרי...   04/01/12 | 16:19
20. כל הכבוד על הכתבה!!!!!! צודק במאה אחוז!!!! וזו האמת!!!!!
* יהודי   04/01/12 | 16:18
19. סוף סוף אתר mako מאפשר גם לחרדים לדבר ולהגיב!! כתבה אמיתית ביותר!!!
דיייי לשנאה!!! שכל אדם יחיה לפי אמונתו!!!!
* דיייי לשנאת חינם   04/01/12 | 16:14
18. הייתה גם ילדה דתיה בת 10 שהותקפה על ידי שמאלני אנטישמי בירושלים
* מאיה   04/01/12 | 16:02
17. אף אחד לא ירק אל חרדי. אלו הן בדיות וגוזמות, ממסכנים את עצמם
* טכניקות ידועות מראש   04/01/12 | 16:02
אליך.... טכניקות ידועות ...
מאין לך שעל חרדי לא ירקו ועל נעמה כן?מכיון שהסיפור של נעמה הופיע בתוכנית של יאיר לפיד ???????!!!!!!!! לחרדים אין תקשורת שתיצג אותם לכן אתה מגיע למסקנה שזה בדיות ?! אני לא מסכימה עם מי שעשה את זה ואכן יש חרדים קיצוניים שמתנהגים בצורה בזויה ולא הולמת , אבל אם בכל פעם שיקרה מקרה כזה אצלינו כלפי החרדים הם יעשו סיפור כמו עכשיו אתה תיוכח ותראה שאנחנו לא בהרבה שונים מהם , וחבל
* מחפשת אמת    04/01/12 | 17:04
בן אדם ספר לי על הטכניקה בשכל שלך כי לי נראה שאין לך
אין לך מושג כמה מיקרים קורים במדינה שלנו בין אדם לחבירו בין איש לאישתו ובין חילונים לחרדים שאתה לא יודע עליהם כי הנתקף לא הזמין משטרה או שהזמין משטרה והיא לא פרסמה את המקרה. סייג לחכמה שתיקה.
* שפוי   04/01/12 | 17:26