תגובות (50 תגובות ב-20 דיונים)
20. נכון שההנקה היא התזונה הטובה ביותר - אבל לא תמיד זה
מתאפשר או אפשרי - וגם אם כן - לפעמים ההנקה לא מספקת את התינוק.
13/09/16 | 10:45
19. "מאבדת שליטה על החיים" ואיך הסבתות שלנו גידלו שמונה ילדים??
10/05/16 | 11:46
הם לא עבדו מחוץ לבית!!
10/05/16 | 18:26
18. מה עם כאלה שלא יכולות להניק או לשאוב או אין חלב?
10/05/16 | 11:07
17. חלב אם יכול להיות מזוהם- קרו מקרים
אמהות שהחלב שלהם היה מזוהם, היתה כתבה על זה
10/05/16 | 11:04
חלב אם מזוהם תלוי במה שהאמא אוכלת
האוכל של האם משפיע ישירות על תזונת התינוק.
10/05/16 | 12:06
מרים - חלב אם לא מזדהם בגלל ה א ו כ ל , מצחיקולה.
איך האוכל יכול לזהם את החלב? אם החלב מזוהם - זה רק אם האימא חולה.
13/09/16 | 10:44
16. מה עם כאלה שלא הצליחו להניק?
יש מצבים שלא ניתן להניק מכל סיבה שהיא, ולפעמים גם לשאוב זו לא אופציה. למה הטירוף הזה סביב הנקה...?
10/05/16 | 11:03
15. מה זו הכותרת המלחיצה הזו???
ומה הקשר לכתבה? חוצפנים! סתם מנסים להלחיץ כדי שיכנסו לכתבה!!!
10/05/16 | 10:44
14. שלא לדבר על אמהות שלא מניקות כי יפגע בצורת החזה..
10/05/16 | 09:54
כמה טמטום יש אצלך
כל החיים שלנו אומדים אותנו לפי איך שאנחנו נראות ואחר כך מתפלאים שזה חשוב לנו.
10/05/16 | 12:00
13. ואם אין לי חלב?
יש הרבה מאוד נשים שהגוף שלהן לא מייצר מספיק חלב או לא מייצר חלב בכלל, כמו כן יש הרבה נשים שהיה להם רעלת הריון ואסור להן להניק, אז זה הופך אותי לאמא רעה שלא אכפת לה מהילד שלה?
10/05/16 | 07:43
גם את יכולה ולא רוצה להניק
את לא אמא רעה
10/05/16 | 11:59
12. אוי תגובה מספר אחד תיהי בשקט
שכל אחת תעשה מה שטוב לה. זה לא מוביל להשמנה איזה חרטוט.
אותי הניקו 9 חודשים ללא כל תחליפים וסבלתי מאסתמה ומדלקת ריאות חוזרת ומה לא לאורך חיי. לעומת זאת אחייניות שלי תמיד ניזונו מתחליפי חלב אם והן בריאות טפו טפו טפו ורחוקות מלהיות שמנות או נטייה להשמנה. ארגון הבריאות העולמי הוא חרטוט כמו האו"ם כמו חברות התרופות כמו הרבה דברים בעולם הזה.
תעשו לי טובה!
10/05/16 | 07:41
11. כל כך נכון-את בני הראשון מתוך 3 לא הנקתי
והוא הוזן בתחליפי חלב בניגוד ל2 ילדיי האחרים, הוא כיום בן 9 והוא ביקר אצל רופאים במשך חיוו הקצרים הרבה יותר משניהם, (מחלות חום/שפעות/ברונכיט וכו') וכן הוא שמנמן מהם, אני כל הזמן מרגישה שזה בגלל שלא הנקתי אותו, לחלב אם יש השפעות ארוכות טווח על בריאותו והתפתחותו של הילד
10/05/16 | 07:37
10. הבעייה שקשה להניק ולכסות, ובשראל שמרנות קשה ופחד מפטמות
הכי טוב להניק בלי לכסות כמו בחלק ממדינות אירופה.
התינוק מגיל כמה חודשים נלחם בכיסוי!
10/05/16 | 07:26
9. לא תמיד אפשרי להניק אז תעשו לי טובה
וצאו מהווריד! יש סיבות פיזיות שבהן לא תמיד ניתן. מה ילדיי היו עושים? מורעבים למוות? וזה בטח לא עשה אותי אמא פחות טובה! אז תפסיקו לבלבל. מי שיכולה וכיף לה, מעולה מעבר לכך שאני חושבת שזו בחירה מאוד אישית ובריאות האם, גם אם נפשית חשובה לא פחות לרווחת הילדים.
10/05/16 | 07:24
8. שטויות...אין כמו תחליפים....
10/05/16 | 07:22
7. תפסיקו להפחיד! אני לא יכולתי להניק את ילדי...ויש רבות כמוני
10/05/16 | 06:50
6. אני ורק אני אחליט בשבילי מה טוב לי ולתינוק שלי.
תנו לנו להחליט, מה זה טרור ההנקה הזה? זה כבר ממש בלתי נסבל.
10/05/16 | 01:36
5. די לטירור ההנקה
צאו לנו מהרחם.
10/05/16 | 00:50
שכל אשה תעשה מה שבא לה. זה בעיה שלה ושל התינוק השמן שלה.
10/05/16 | 01:37
מסכימה איתך. ושום טיעון בכתבה לא משכנע.
חוסר היגיינה בעולם השלישי - או-קי, לא נוגע לנו.
השמנה עתידית - קשקוש במיץ עגבניות. באמת.
האכלת יתר וחוסר ויסות - גם קשקוש. התינוק לא רוצה לאכול יותר, וזהו. אם דוחפים לו בכוח - טוב, גם את השד אפשר לדחוף "בכוח", כלומר, בצורה עודפת ומיותרת.
בקיצור, ההכרזה החדשה הזאת היא ממש מגמה מסוכנת, שמאיימת על נשים בעולם כולו מכל הבחינות, ובראש ובראשונה מהבחינה הנפשית.
10/05/16 | 01:43
בדיוק!!!
10/05/16 | 06:48
השמנה גם תלויה בגניטקה....יש תינוקות שהניקו ועדיין כשיגדלו תהיה להם נטייה להשמנה
11/05/16 | 08:29
4. ואם אפשר אפילו יותר
אבל לא להניק בגלוי!!! מאוד חשוב לשמור על הצניעות ולא לעורר את היצר. "בת ישראל כל כבודה פנימה" סלע.
10/05/16 | 00:45
להניק בצניעות . לא מזמן נתקלתי במישהי שכל שניה עוצרת ומניקה...
יהולכת הלוך ושוב ומתיישבת מול דלת חנויות ומנסה להניק...מילא פעם אחת אבל כמה פעמים ..בטוח עובר עליה משהו. תניקו בצניעות
10/05/16 | 01:22
שכל אחת תניק איך ואיפה שבא לה
ואם לא נח לך עם פטמות אתה מוזמן לסובב את הראש. די גם לטירור הפטמות.
10/05/16 | 01:39
אני בעד להניק עד גיל 18
וכשיעלה לאוטובוס בלשכת הגיוס, אתן לו בקבוק עם חלב שאוב.
10/05/16 | 06:55
נשמח אם תוכלו גם לא להאכיל מבקבוק בציבור
בגלל הדימיון בין הפיטמה על הבקבוק לפיטמה אנושית גם זה לא ממש צנועה ומפריעה לחלק מהאנשים. תתחשבו בנו ואל תאכילו את הילדים שלכם מחוץ לבית עד שהם לא מתחילים לאכול אוכל מוצק.
10/05/16 | 07:39
מה צניעות? כולה פיטמה! די עם השמרנות
אם גבר נהנה שייהנה, לא מפריע לי.
10/05/16 | 07:40
3. חלב אם אינו מספק ויטמינים מינרלים כמו תחליפים
שחיוניים ביותר להתפתחות התינוק
מכיוון שלרוב האנשים והנשים בעיקר, הם חסרים בגוף.
10/05/16 | 00:22
כן דוקטור ג'יבגו.
10/05/16 | 01:36
מרכיבי חלב אם
מהיכן המומחיות הזאת בהרכב החומרים בחלב אם? אמנם בחלב אם יש פחות ברזל מהדרוש לתינוק ולכן כל התינוקות מקבלים כיום תוספת ברזל. סידן ומינרלים אחרים יש בחלב אם ולא נוצר מחסור אצל תינוקות שרק יונקים חלב אימם.
10/05/16 | 01:58
תגובה שמעידה על בורות
10/05/16 | 07:04
חחח הצחקת אותי
10/05/16 | 07:07
כמה שטויות בחלב אם יש כל מה שהתינוק צריך !!
10/05/16 | 07:39
כמה בורות
עדיף לא לענות אם לא מבינים כלום.
הרי ברור שאתה יותר חכם מארגון הבריאות העולמי
10/05/16 | 09:47
הוא מספק את כל מה שצריך, וגם נוגדנים,
ויטמין D כולנו מקבלים מהשמש, ולפני מאה שנה או אפילו פחות היו מתחילים לתינוקות להתנסות באוכל ומיצים בטיפות קטנות כבר החל מגיל חודשיים !!! ככה גידלתי את ביתי! והיא בהחלט בריאה, ורזה
10/05/16 | 11:08
שטויות ושקר. אם האימא אוכלת ושותה טוב, החלב מאוד מזין והכי חשוב שאין בו את הסוכר המתועש שבמטרנה. חוץ מזה, ה' ברא את האישה בצורה כזו שהחלב שלה יזין ויחייה את התינוק ולא ההפך. בררי עובדות לפני.
10/05/16 | 11:31
לפעמים הוא מספק ולפעמים לא - זה תלוי במה שהאם אוכלת.
13/09/16 | 10:42
2. להאריך חופשת לידה לחצי שנה בתשלום לשכירים ועצמאיים
10/05/16 | 00:22
1. אני לא מבינה את האימהות שמתלוננות ורוצות שליטה בחיים. אז למה הבאתן ילדים לעולם?
ברגע שהבאתן ילדים לעולם אתן צריכות לקחת בחשבון שגם צריך לטפל בהם ולדאוג להן לצורכיהם בצורה הטובה ביותר! יש לי שתי ילדים בני שנה ושלוש ואתם שתיהם הנקתי (ועדיין מניקה).
אני יכולה להבין את הקושי סביב ההנקה ואת הסבלנות והמסירות שההנקה מצריכה, אבל אני באמת לא מסוגלת להבין איך אמא יכולה להגיד שהיא רוצה שליטה על חיים שלה ואת שאר התירוצים הקבועים, כשאת יודעת בתוכך שאת מונעת מילדך את הטוב ביותר אך ורק מתוך אנוכיות?!
לצערנו, הבעיה עם האימהות של ישראל היום זה שמבחינתן לקנות פורמלה זה מותג וככה היא יכולה ללכת ולספר לכל החברות שהיא קונה תמ״ל במלא כסף וכמה היא מפנקת את הילד שלה בזה שהיא עושה את זה. ככה זה היום הכל מתחיל ונגמר בשופוני ובלמי יש יותר גדול.
10/05/16 | 00:19
באיזה זכות את מרשה לעצמך לקבוע דברים. פשוט חוצפה של ישראלים!
אתחיל בזה שאני מסכימה לחלוטין שחלב אם הוא הכי בריא ואיכותי לתינוק. אבל מי שמתלוננת שאין לה חיים בגלל הנקה לא צריכה להביא ילדים? מאיפה הבאת את זה.....כל אחת והקושי שלי...יש נשים שהנקה תבא להן בקלות ויסתדרו עם זה בקלות ומצויין , ויש נשים שזה ההפך לא מתחברות או לא מסוגלות וקשה להן מכל מיני סיבות אישיות...אז בגלל זה לא להביא ילדים? הגזמת. אפשר להבין גם את האמא שבסך הכל רוצה להשאר שפוייה בגידול הילדים.אם טוב לאמא טוב לילדים.מכירה את המשפט? אז אל תשפטי נשים בכזאת קלות ותצאי נגדן בגלל שהן לא מניקות ולא משנה מה הסיבות. כל אחת תבחר את הזמן שלה להנקה אחת תחזיק מעמד שבוע, אחת חודש ואחת שנה. כל אחת לפי יכולתה ורצונה.
10/05/16 | 01:35
לא הצלחתי להניק. מה תגידי על זה?
אז מה אני לא אמא מספיק טובה??? אני מונעת מהילד את הטוב ביותר?? די שחררי ושחררו אותנו.
10/05/16 | 01:37
אם נח לך להיות מחוברת לילד שלך בוריד, אשרך
אבל את מתבקשת לכבד בחירות של נשים אחרות גם אם את לא מבינה אותן. יש כאלה שעובדות, כאלה שרוצות קצת עצמאות פיזית, כאלה שנמצאות בתא משפחתי בו הגבר הוא המטפל העיקרי וכו׳. הבעיה של אמהות בישראל היא לא השופוני שאת מתארת אלא הצורך הבלתי פוסק שלהן להתערב ולהעיר על בחירות של אמהות אחרות. כמו שאת עושה.
10/05/16 | 01:42
חביבתי, אם את כותבת "שתיהם", די בכך.
את אולי מיניקה אותם, וזה יפה מאוד, אבל בתחומים אחרים הם ייצאו נפסדים, וזה ברור כבר עכשיו. אז בואי נירגע.
10/05/16 | 01:45
זה מגעיל להניק ילד בן שנה.
וחוץ מזה אני השתמשתי בתחליפים ולא קרה כלום...נהפוכו...אז כל המחקרים האלה צריך לזרוק אותם לפח....אגב זה באמת דוחה להניק ילד בן שנה...כנראה את נהנית מזה....
10/05/16 | 07:23
כפי שכתבת בעצמך - את באמת אינך מבינה...
10/05/16 | 10:31
צודקת לגמרי! מי שאין לו סבלנות להניק שלא יביא לילדים!
ילד זה לא צעצוע - צריך לגדל אותו - זה אומר להשקיע בו
10/05/16 | 11:11