החדשות
תגובות (93 תגובות ב-68 דיונים)
68. הפעילים בספינה הודיעו שהם ילחמו אבל רק השמאלנים
לא רצו להפנים והם עדין לא רותים להפנים קשה לחיות בהרגשה שעד 67 היה מצור על ירושלים ועל הכנרת
* זיו אליה   21/08/10 | 16:40
67. השמאלנים למדו אותם שטרוריסת הוא לוחם חופש
* זיו אליה   20/08/10 | 23:25
66. יזכור תורכיה מעדיפה את אירן
* זיו אליה   15/08/10 | 19:36
65. צריך לגרש אותה לטוריקה שהיא כל כך אוהבת
.....
* אלכס   12/08/10 | 11:37
64. איזה יופי, חברת כנסת ישראלית מסייעת לטרור.
* אבי   11/08/10 | 20:43
63. התקשורת יושבת ומחכה ל-"חדשות" היא פסיבית ולא יעילה למדינה במקום לשמור על המדינה ולעשות את עבודתה נאמנה!
יושבת באולפן ומחכה לידיעות!
* ומי אשם בסיפור??   11/08/10 | 19:50
62. תגידו היא תחקר בוועדת טירקל ??
* הקארין A   11/08/10 | 17:26
61. תגובה ל60ול-50
כל הכבוד ישראל צריך להעביר את מה שכתבת לכל עם ישראל. ולאלירן אם ישבת וקראת אז כנראה אתה המשועמם אם התגובה שלך היא כזאת. תחשוב קצת יותר לעומק ואם אתה רוצה שזה מה שתוריש לילדים שלך.
* מיקי   11/08/10 | 13:29
60. ל 50 קצת הגזמת ,מה משעמם בחופש / עבודה
* אלירן   11/08/10 | 12:15
לצערנו הוא לא הגזים בכלל..
אתה מוזמן לבדוק כל משפט מול הגורמים המתאימים, החל מהביטוח לאומי ועד לגרעונות בעיריות השונות. את הבניה ללא אישורים אני מוכנה לצלם בשבילך רואים את זה יופי מכפ"ס ובכביש 6 צפון מצד ימין כל הדרך... בתנאי שאם תווכך שזה נכון עליך יהיה לפעול כדי לשנות.
* קרין   11/08/10 | 17:06
59. חשוב מאוד! מאודד!!
למה לא לומדים מטעויות? הערבים משתמשים בכנסת שלנו כדי להפיל אותנו הישראלים. תפזיקו לתת להם ביטוי.יש פה חופש הביטוי נגד ביטחון הציבור.ואני בטוח שביטחון הציבור קודם לחופש הביטוי אז תעיפו אותם מהכנסת לטובתנו!
* אני!!!   11/08/10 | 12:02
58. הסרטון על המרמרה
חד וחלק, בעיטה בתחת ,הרחק מהכנסת וממדינת ישראל. אין מה לחשוב פעמיים.
* sim   11/08/10 | 12:01
57. בושה למדינה שאחרי כל זה היא בכנסת
* נועה   11/08/10 | 11:56
56. מחבלת! מחבלת! מחבלת! בכנסת ישראל קולטים!!!!
* ניר   11/08/10 | 11:47
55. העיקר שמעמידים חיילים שלנו לדין!
נמאס חיילים שלנו מעמידים לדין! עושים ועדות חקירה וכו...! אבל מה איתה אה?!
* נקודה למחשבה!   11/08/10 | 11:42
54. לא יאומן
כמה הזועבי הזאת עושה צחוק מכולם היא לא היתה מתנהגת ככה בשחצנות רק בגלל שהיא יודעת איזה חלם יש בממשלה ושאף אחד לא ינקוט נגדה בשום דבר רק תחשבו ותיקחו את אותו מקרה לארה"ב שזה ודאי היה אופרה אחרת
* מישהו   11/08/10 | 11:30
53. חברה' להתעורר
באיזו מדינה בעולם , יושבים בכנסת מחבלים שחיים ע"ח אותה מדינה? אם זה לא היה מצחיק הייתי בוכה...
* דורון   11/08/10 | 11:30
52. להעיף אותה מהכנסת כמה שיותר מהר............
* אושרת   11/08/10 | 11:28
51. אני , אתה ואת
לכולנו יורד מס בתלוש (מקטין את הנטו) בכדי לשלם לגברת משכורת . הייתם מעסיקים אצלכם בבית מישהו שרוצה ברעתכם? וכל חודש משלמים לו על כך משכורת?
* רונן   11/08/10 | 11:26
50. אנחנו החלמאים בכל הסיפור
בואו נשים את כל הקלפים על השולחן וביושר אנחנו אלה שלימדנו את ערביי ישראל ולבדווים שלהם מותר הכל! (אנחנו הכוונה מהאזרח הפשוט ועד קצה הפירמידה, ובדרך - יש את בתי המשפט, המשטרה). מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה.. מותר להם לא לשלם ארנונה. מותר להם להשתלט על שטחים לא להם. מותר להם שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם וכל כמה שנים הם מפגינים על מנת שהמדינה תסגור להם את הגרעונות. מותר להם להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש"ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כבר כסף בקופה). מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוט-קשיין – דמי חסות. (גם בחסות כסף זה הם בונים ומתרחבים בלי אישורים וקונים שטחים ובתים בתוך ישובים יהודיים). מותר להם לגנוב לחקלאים ציוד בעשרות מיליונים... וכאשר יורים בגנבים הם מאיימים ומפגינים. מותר להם להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את המסכנות שלהם כביכול, זה משרת את מטרתם). מותר להם לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים. מותר להם לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום "בשחור". מותר להם בזמן פיגועים לרקוד על הגגות ולהפגין שמחה. מותר להם ביום העצמאות להתאבל ולהפגין כי זה יום הנכבה יום האבל שלהם, רק גייס חמישי יכול לחשוב כך ולהתנהג כך..(סליחה, לא נעים לכם כאן אתם יכולים לעבור בלי שום בעיה לעשרים ושתיים המדינות הערביות, או אולי מקומכם הוא במדינה הפלסטינית לכשתקום). מותר להם לגור בישובים יהודיים, אך אסור ליהודי, הרוצה בכך, לגור בעיר ערבית.(מהומות בפקיעין) בצורה זו היהודים כל הזמן בורחים מהם וההשתלטות גוברת. מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל). מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה. אבל כאשר אני אסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני. מותר להם לטעון שזו המדינה שלהם וכל העולים יכולים לחזור לרוסיה פולין עיראק מרוקו וכו'. מותר להם לפרק - עמודי תאורה, גדרות, תמרורים, גדרות הפרדה בכבישים, ובבתי הקברות - לפרק את המתקן לנרות הנשמה העשוי מנחושת ולמכור זאת "על המשקל". מותר להם לבצע הצתות ביערות, לכרות את העצים, ולהרוס כל חלקה ושמורת טבע במדינה. הגענו למצב אבסורדי וחלמאי שלא בונים חוות סולריות להפקת חשמל בנגב מחשש שיפורקו על ידי הבדווים. מותר למרצים הערביים לזרוק מהרצאה באונ' ו/או מכללה, סטודנט שמגיע להרצאה בלבוש צה"ל, כי זה "מפריע" למרצה במהלך השיעור, אצלנו אף אחד לא פוצה פה, כי זה במסגרת "החופש האקדמאי", ולדוגמא בארה"ב, למרצה שכזה לא היה סטודנט אחד שהיה מוכן ללמוד אצלו יותר. מותר להם להתקבל לטכניון ולאוניברסיטאות בסדר עדיפות גבוה יותר מאשר כל סטודנט אחר וזאת במסגרת "אפליה מתקנת" שאנחנו נותנים להם!!! והתוצאה שדווקא אותם מוסדות "נכבשו" על ידי הקיצוניים שבהם. יש לזכור כי הסטודנט היהודי מתחיל ללמוד כשהסטודנט הערבי מסיים את התואר, ולכן גם במציאת עבודה יש לבוגר זה יתרון. מותר להם לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג (בנפילות של קטיושות עליהם). אך מותר לחצי כפר לקבל פיצויים "כנפגעי הלם קרב" מנפילת קטיושה אחת בלבד על הכפר. מותר להם לא להישבע אמונים למדינה ולדגל (יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה"ב, כל אזרח נישבע אמונים למדינה ולדגל, אחרת הוא לא אזרח עם כל המשתמע מכך). מותר להם להניף דגליי אש"ף בכל הפגנה והפגנה שלהם ואין פוצה פה. מותר להם במהומות שהיו באוקטובר 2000 לאיים ולסכן את חייהם של תושבי הגליל ובכל שנה לבצע הפגנות ותהלוכות לזכר האירועים שהיו אז. ובסופו של דבר לקבל פיצויים של מיליונים מהמדינה. זה נראה כפרס לאותם מתפרעים, שביצעו פוגרומים, ולאותם אירועים אלימים שהיו אז כנגד היהודים בצפון. (כזכור ישובים שלמים היו בסכנת חיים). אגב, אם קשה לכם כאן למה אתם מנסים להביא כלות לכאן ולהתחתן פה "באיחוד משפחות"? ולמה האיחוד הוא רק חד סטרי? לכו תגורו אצל אחיכם הנאורים והמחבקים. מותר להם להסיט את ההמון ולהדליק אותם נגדנו – הכל בשם הדת (וזו ההסתה המסוכנת ביותר). אגב, את המסיט מהצפון, מדינות ירדן ומרוקו לא מוכנות להכניס לתחומן. רק פה בישראל הוא עושה עלינו "אבו - עלי" כי כאן מאפשרים להם ופוחדים מהתגובות שלהם. אחרי המשט וניסיון לשבור את הסגר על עזה יש לגרש את המסיט מהארץ, הרי הוא מנסה לבנות לעצמו תדמית של מנהיג-על ששומר על אל עקצה. ואם מדברים על אל-אקצה, יש לזכור שהמדינה היחידה שאפשרה להגדיל, לשפץ, ולבנות את אל-אקצה היא ישראל (תבדקו אם זה נעשה בתקופת ירדן או בתקופת האנגלים או בתקופת התורכים). אבל המסית ממשיך לטעון שאל-אקצה בסכנה, וחלק מחבריו עוד מאמינים לו. יכול להיות שזו הייתה עוד שטות אחת במסגרת השטויות שמדינת ישראל עושה. כזכור, המשפצים הוציאו, ללא פיקוח ישראלי, כמויות אדירות של עפר שכללו ממצאים ארכיאולוגים חשובים עבורנו. מותר להם בשעות בוקר המוקדמות להעיר את כל התושבים משנתם, בערים המעורבות, וזאת בעזרת הרמקולים של המסגדים בעלי עוצמה גדולה במיוחד. (זה יותר מדווקא "בשם הדת"). ואצלנו מי שרוצה להתפלל מוקדם שם לעצמו שעון מעורר. מותר להם ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור,כפיגוע טרור לכל דבר, ושנה לאחר מכן מהומות הרס ופוגרום מתוכנן בעיר עכו, כולל הכנת מראש של גרזנים אבנים וכלי משחית אחרים (שום התחשבות בדת של האחר). ויש כאלה שגם הכינו נשק חם על מנת להרוג. מותר להם לאחר פוגרום שכזה לבקש כאילו "סולחה" על מנת שהחיים יחזרו למסלולם ושלא ייפגעו להם בכיס. (בחג הסוכות מתקיים בעכו העתיקה תיאטרון עכו). מותר להם לבקש אחרי הפוגרום, בעזות מצח ובלי בושה, שיכירו בהם כנפגעי פעולות איבה. מותר להם בפוגרום להצית גם בית כנסת בעכו. אגב, ביטוח הרכב ומס רכוש משום מה לא רוצים להכיר בנזק שנגרם ליהודים מהפוגרום בעכו. אך "בהלם קרב" לחצי כפר, עקב נפילת קטיושה אחת בלבד, בוודאי שהכירו. מותר להם להניף בהפגנות של יום האדמה, שהיו בסכנין, שלטים של נסראלה ומוריניה, המשטרה כלל לא נכנסה לאזור "על מנת לא לחמם את האווירה".(אם כך, בשביל מה צריך משטרה? מוזר, תמיד יש לנו הסברים לא מובנים). בהזדמנות זו אגיד לבדווים, זה שחלקכם הקטן משרתים בצבא לא אומר שאתם יכולים לגזול את אדמות המדינה ולבנות ללא אישורי בניה, ולעשות כל העולה ברוחכם בנגב. אין לנפנף בדגל ההתגייסות לצה"ל כמשענת לעשות דברים פליליים (אתם לא מעל החוק). אף אחד מאזרחי המדינה לא עושה טובה לצה"ל בזה שהוא מתגייס, בסה"כ אתם עושים שיקול כדאיות. הגיע הזמן שתנהגו כמו אזרחים שומרי חוק, ובנוסף מערכת אכיפת החוק על כל חלקיה (משטרה, בתי המשפט וכו') חייבת להפסיק להתייחס אליכם בכפפות של משי ולפחד מכם. חוק חייב להיות זהה בכל מקום בארץ. כפי שנאמר "חוק זה חוק". נקודה נוספת הקשורה לבדווים, איך ייתכן שהשר פואד העביר 110 דונם לח"כ א-סנע ולמשפחתו, וכעת השר לא "זוכר" את פרטי העסקה (וזאת בהתאם לתחקיר של העיתון מעריב). ואחרי מקרים שכאלה טוענים שאין שרים שהם קבלני קולות במגזרים השונים. כזכור – הרי הם אזרחים ולכן מותר להם לבחור לכנסת ונציגיהם מקבלים משכורות של חברי כנסת ובאותה נשימה נוסעים למדינות אויב, מלעיזים על המדינה אותה הם מייצגים והכול עובר בלי תגובה בשם חופש הביטוי. חמור מכך אותו ח"כ שכיוון את טיליי החיזבאלה עלינו ברח לחו"ל, ועדיין מקבל משכורת ממדינת ישראל. אנחנו פשוט חלמאים. מי יכול להסביר את הטימטום הזה שלנו – משלם המיסים משלם מכיסו למרגל ולמכוון קטיושות כנגדנו!!! בנוסף מותר להם להיות בכנסת ישראל ולהטיף כנגד המדינה וצה"ל. ולדוגמא, מותר להם לעשות הפגנות ליד הגבול עם עזה ולשדר את דברי הנייה למפגינים. שברור להם שמבחינת ישראל הוא אויב, ודברי הניה הם ממש "דבש" שרק מתסיסים כנגד המדינה. בנוסף טוען אחד מהם כי "שר הביטחון שומע מוזיקה קלאסית והורג ילדים" הם מנצלים את החסינות שניתנת לחברי הכנסת, עם כל המשמעות, וכן את הדרכון הדיפלומטי שברשותם לנגח אותנו. אגב, אני רק מקווה שאותם ח"כ פותחים לחלק מתושבי ישראל, היהודים, את העיניים ואת האוזניים על מנת להבין את הבעייתיות בהתנהגותם זו. בוודאי שאחרי המשט וניסיון לשבור את הסגר על עזה הרבה עיניים נפתחו שאותה ח"כ השתתפה באותו המשט וניצלה בצורה גסה את החסינות שניתנת לה, ולא ניכנס כעת לדברי הארס שניתנו בראיונות לכל העולם נגד מדינת ישראל. האם לא הגיע הזמן להתנהל אחרת?? הרי ניתן ללמוד ממדינות דמוקרטיות אחרות איך אצלם מתנהגים במקרים השונים. אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או מדינות אחרות היו מאפשרים להם להתנהג כך? והתשובה ברורה. (למשל, לפלשתינאים בלבנון אסור לעסוק ב- 70 מקצועות שמוכתבים להם). אך כאן מותר להם להתקבל לעבודה בכל המגזרים אחרת הם מאיימים בבג"צ. (לרוב מוקדי השרות שאני מתקשר אליהם שומעים מבטא ערבי, אבל הם עם המנטרה שלהם "אפליה". ומי בדיוק הרוקחים בבתי המרקחת בסופר פארם ובאחרים!!!). אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד, מיד יתחיל הבכי שלהם "גזענים" "אפליה", זו השיטה שלהם ושל נציגיהם. מותר להם לרגל כנגד המדינה אבל כשהם נתפסים הם מתחילים בהפגנות "מדינה פאשיסטית" "מדינת משטרה" חלקם טוענים שלא ייתכן שדוקטור ו/או סופר ירגל!!! (למרות שיש אחד כזה, שישב בכנסת, שריגל וברח וממשיכים לשלם לו את משכורתו!!!). הם הרי "מומחים" לדמוקרטיה, זה בא להם מהבית... הם הרי נולדים באווירה דמוקרטית..., הדמוקרטיה היא בגנים שלהם... ודווקא הם שואלים איפה הדמוקרטיה? חוצפה שאין כדוגמתה, "המומחים" שמנצלים וסוחטים את הדמוקרטיה שלנו. רק תזכירו לי איפה יש דמוקרטיה באחת ממדינות ערב. הם נמצאים פה במלון 5 כוכבים ומרשים לעצמם לעשות הכל, במדינות ערב לא הייתם שומעים מהם ציוץ אחד ומצבם היה שונה במאה ושמונים מעלות. (אישית יש לי טענות קשות כנגד המנהיגות הלא אחראית שלנו לדורותיה). אגב, ככל שנוותר יותר ונעשה להם מחוות כך הם יירצו יותר, התנהגות זו שלנו נראית בעיניהם כחולשה. אין מה לעשות זה באופי שלהם. הבעיה העיקרית היא שהמנהיגות שלנו לא מבינה את המנטאליות הזו וכל פעם נופלת בבור שטומנים לה. (גם מנהיגויות של מדינות רבות בעולם לא מבינים זאת ולוחצים עלינו שנוותר ונעשה להם מחוות). 8 שנים התאפקנו כאשר ירו על שדרות ואשקלון ורק לאחר מכן יצאנו למבצע "עופרת יצוקה" ומה בדיוק יצא מאותו מבצע? נכון, דווח גולדסטון. זה מה שמלמד שאסור להתאפק, גם האיפוק נראה לצד השני כחולשה. ירי על מדינת ישראל, גם כאשר אין פגיעה בנפש, היא פגיעה בריבונות ובכבוד העצמי ולכן יש להגיב מיידית ובעוצמה על כל פגיעה שכזו. רק אז ההרתעה של צה"ל תישמר, אחרת נביא על עצמו עוד ועוד פגיעות מיותרות. (רק להזכיר שאנחנו לא נמצאים "במזרח תיכון חדש", ולא נימצא אף פעם בו). אני הוא זה שמרגיש אזרח "סוג ב' " במדינה שלי, היחס אלי אינו שווה ליחס אותו "האזרחים" הנ"ל מקבלים ואני לפחות משתדל מאד לשמור על חוקי המדינה (יש לנו ברירה?! אם אני הייתי יורק על שוטר או מכה שוטר או בונה בנגב מבנה לא חוקי מה היה אז קורה לי?). יוצא שאזרחים "סוג א' " נהנים מכל הזכויות של אזרח המדינה וחובות אין! בעוד שאזרחים "סוג ב' " כמונו, נושאים בנטל כל החובות ועל הזכויות עליהם להילחם. אם כך המצב, כפי שתואר, למה כל הסלחנות הלא מוצדקת כלפיהם, למה??? הרי כבר היינו בגולה. ברור שהשאלה מופנית גם כלפי השלטון ומערכת המשפט שלנו. (האם כך צריך להיות שלטון החוק במדינה דמוקרטית? או מדובר ברפובליקת בננות שכביכול מערבית ומתקדמת). העיקר שנאמר לנו האזרחים "שהכל שפיט". שפיט!!!, עד שזה מגיע לאזרח הפשוט ו/או ליהודים. אם חוק זה חוק אז בבקשה בכל המדינה - בדרום במרכז בצפון ובמערב, "אז למה זה אחרת" אגב, כשיהודי סוגר מרפסת הרשויות ובתי המשפט לא מרפות ממנו בקנסות, בהריסה, בהקפאת משכורתו וכו' אבל שנגזלים מאות דונמים ונבנים בתים ווילות לא חוקיות על אדמות המדינה אין פוצה פה. והגרוע יותר הגזלן מודיע בכלי התקשורת "שמי שיגע בבית ייהרג" ואף אחד משומריי החוק במדינה לא מגיב על כך. (נדמה לי שהייתה כתבה בטלוויזיה שבעיר לוד מקורות "נאלצה" להזיז מתקן גדול לשאיבה עקב בניה לא חוקית במקום, לאיפה הגענו???). נחכה למנהיג אמיתי שיבין שבקצב הזה הגליל והנגב בעוד מספר שנים כבר לא יהיו שלנו. מנהיג שיבין "שעם כל הכבוד לקול הערבי" ,שאחריו הוא גם רודף, מדינת ישראל יותר חשובה מכל דבר. (עד היום אנחנו שומעים שיש שרים שהם קבלני קולות של המגזר). מנהיג שיבין שיש חשיבות עליונה לחלק במתנה/בחינם כן כן בחינם לכל לוחם, עם שיחררו מצה"ל, שטח אדמה בגליל ובנגב לצורך שמירה, אחיזה בקרקע, ויהוד הגליל והנגב. (שעליו יבנה את ביתו). בין כה וכה האדמות נגזלות ואין לאף אחד מהמנהיגים שלנו את האומץ לתת את ההוראה המתאימה, ולכן לחלק במתנה הוא הפתרון לשמירת האדמות. זה אינטרס עליון של המדינה ולכן את הפיתוח של המגרשים הנ"ל המדינה צריכה לממן ולהכשיר, אחרת זה יהיה סתם מס שפתיים. מנהיגות שלא מבינה את חשיבות האחיזה בקרקע לא יכולה להיקרא להרבה זמן מנהיגות. הכול עניין של מנהיגות ומנהיג שיוכל לעשות סדר בכל הריקבון שאנו נמצאים בו כעת. מנהיג שהמדינה תהיה בראש סדר העדיפויות שלו ולא רק משפחתו ותהילתו. ועוד הערה אחת, תפסיקו להשלות את העם, לא יהיה שלום עם הערבים בדורות הקרובים. ככל שתיתנו יותר הם ידרשו יותר (זה באופי שלהם), ולראיה מצבם במדינות ערב והתנהגותם שם. לכל המגיבים שחושבים שהנ"ל הוא גזענות אז בבקשה אל תטייחו ותפסיקו להיות צבועים, נאיביים ועיוורים. רק להזכיר לכם את "מסמך החזון" של ערביי ישראל שנכתב על ידי וועדת המעקב,חלק מסעיפיו הם: (ליותר אינפורמציה הקליקו בגוגל "מסמך החזון"). 1.. ביטול חוק השבות. .. ..2 ישראל לא תוגדר עוד כמדינה יהודית אלא כמדינה רב תרבותית... ..3 תהיה חוקה פלסטינית, וחברי הכנסת יוכלו לפסול חוקים שיהיו מנוגדים לחוקה הפלסטינית.. ,.4 כל הפליטים הפלסטינים יוכלו לחזור ויקבלו אזרחות ישראלית מלאה. גם פליטים ערבים אחרים יוכלו לקבל אזרחות… ,.5אזרחות ישראלית מלאה תוענק לכל צאצא של אזרח שנולד בישראל או בחו"ל, ולכל מי שיינשא לאזרח ישראלי... ,.6המדינה תיסוג כמובן "מהשטחים הפלסטיניים" עד לגבולות 1967 שם תוקם כמובן מאליו מדינה פלסטינית נקייה מיהודים... 7 .פלסטינים בישראל יוכלו לבחור לעצמם גוף לאומי מייצג... מסקנה, ש"מסמך החזון" הוא הרצון לחסל את מדינת ישראל היהודית ובזה אנחנו לא מעוניינים, ולא ניתן את ידינו לכך, וכן לא נאפשר שרצון זה ימומש. מצער לראות שלפעמים פשוטי העם, התושבים והאזרחים, הרבה יותר חכמים ומבינים את השטח, ואת המנטאליות, מהמנהיגים ומהמנהיגות שלנו. (כולנו זוכרים את "מזרח תיכון חדש"). מותר להם לנצל ולסחוט את הדמוקרטיה שלנו עד הסוף. אגב, גם לזה יש לשים סוף. הדמוקרטיה חייבת לדעת להתגונן ולשים מחסומים בהתאם, אחרת היא יורה לעצמה ברגליים. ואני שואל, האם אכן הכל מותר לאותם אזרחים?? שלא נזכיר כעת את הקייטנה והמלון חמישה כוכבים שמקבלים אסירי החמאס, כאשר חייל שלנו לא רואה אור יום ולא זוכה למינימום תנאים המקובלים בעולם. והמנהיגות רק כעת אחרי כמעט 4 שנים "מתחילה לחשוב" על האפשרות של מניעת ביקורי משפחות אצל האסירים. ברור לכולם שאם מראש היו משווים, אחד לאחד ובכל המישורים, את התנאים של החייל לתנאים של אסיריי החמאס, החייל היה מזמן כבר בבית. איך ייתכן שהם מקבלים בכלא הישראלי, אחרי שפשעו ואחרי שנשפטו בבתי המשפט – ביקורי משפחות וביקורי הצלב האדום, ביקורי עורכי דין, טלוויזיה, פלאפון, חבילות, משכורות, בישול עצמי, לימודים אקדמאים - הם יוצאים מהכלא עם תארים!!!, מכון כושר, מאמן אישי לטניס, וכו'. אנחנו מדינה חלמאית שרוצה להראות נאורות על חשבון לוחמיה ואזרחיה. עד מתי??? ההתנהגות של האנשים שמחליטים במדינה במשך עשרות בשנים היא פשוט לפעמים חרפה. לי ברור שלעולם לא תיתן מערכת המשפט בישראל את האפשרות של השוואת תנאים. איך נאמר לנו האזרחים הפשוטים "זה לא מידתי". האם התנאים שהחייל נימצא בהם זה כן מידתי? (אני יכול רק לנחש שההיסטוריה תעשה חשבון נוקב עם כל אלה שפגעו במדינה ובעיקר פגעו בה משפטית). גם זה שיש כעת חנויות למכירת נשק במגזר, היא גם תוצאה של החשש מהגשת בג"צ בנושא, מי חשב פעם שאנשים מהמגזר ינהלו חנויות לנשק בצורה חוקית ועם רישיון ממשרד הפנים, מי? מי חשב פעם שבכניסה לשוק יבדוק אותך איש מהמגזר שעומד עם נשק!!! אין כל ספק שמשהו השתבש למוח היהודי ("העם הניבחר"!!!) כעת יש תופעה קשה - מסתובבים הרבה נשקים לא חוקיים במגזר, והמשטרה חסרת אונים. ובכל זאת מסתבר - שהכל עניין של מנהיג ומנהיגות. מנהיגות צריכה לקבוע סדרי עדיפויות – לרכז את כל הכוחות לטיפול בבעיות הפנים ובריקבונות שנוצרו במשך שנים. במקום לנפנף בדגל השלום על מנת להזיז הצידה את הבעיות, וכן לברוח מהבעיות האמיתיות שלנו. ההתעסקות של המנהיגים "בשלום" שנראה רחוק, לא מציאותי ולא אמיתי צריכה להמשך, אך על אש קטנה ושקטה... הרי הם לא באמת יכירו בנו לעולם, אנחנו "חותמים" עם האחד בא השני אומר "לא מכיר בכם". גם אלה שחותמים איתנו לא בדיוק מתכוונים ליישם את החוזה בינינו. (זה ידוע לכל הצדדים) ולפיכך מנהיג שיחזיר את רמת הגולן תמורת "שלום" יביא שואה על מדינת ישראל. ומנהיג שיסכים לזכות השיבה, ואפילו במספרים שנראים קטנים יביא לשואה על המדינה. גם כעת יש במדינה כמה מאות אלפים לא חוקיים ומנהיגיי המדינה לא עושים דבר בנושא. המפתח ליציבות באזור חייב להיות - רק שלום תמורת שלום. עשינו טעויות קשות בעבר למשל, אי החזרת עזה למצרים, ושאפשרנו לאחר מלחמת ששת הימים לפליטים לחזור לבתיהם בגדה. אין לחזור על טעויות קשות כמו אלו בעתיד. כעת בעידן הטכנולוגי המפותח מאוד מסוכן לקחת סיכונים מיותרים. שטח וגודל המדינה הם פרמטרים חשובים מבחינה אסטרטגית ואין לזלזל בהם כפי שכמה גנרלים שלנו עושים. תארו לעצמכם שוב את הסורים ברמת הגולן, משם בטוח שידגדג לאסאד לכבוש את מדינה ישראל. (אסאד האב רצה לגעת במי הכינרת תמורת "השלום", ברגע האחרון ניצלנו מאסון זה). אגב הולכת להיות לסוריה בעיה קשה עם נושא המים ולנו אסור תמורת "שלום" לעזור להם בנושא זה. בנוסף, אם מדברים על חלוקת השטח, נראה שבסופו של דבר תוקם מדינה פלסטינאית (למרות שלא היה מעולם עם שנקרא כך, לא ברור איך הבאנו על עצמנו את הצרה הזו? (הבאנו לכאן את עאראפת שמצבו בעולם היה בשפל המדרגה, אנחנו אלה שהעלינו אותו מהקרשים, וכולנו זוכרים את האשליות של "מזרח תיכון חדש",כולל זה שלא היתה לו שום כוונה לעמוד מאחורי ההסכמים שחתם איתנו, העיקר שקיבל פרס נובל לשלום!!!). האם הגיוני שבמדינה היהודים יישארו אזרחים ממגזרים אחרים במיוחד אלה שכל היום הם מנפנפים שהם בכלל פלסטינאים וכלל לא רוצים להיות נאמנים למדינה???. אין שום הגיון בדבר, כי בעוד כמה שנים שוב המצב יחזור להיות בעייתי והרצון של כולנו הוא פתרון קבע להרבה דורות. (המנהיגות לדורותיה מספרת לנו על "מדינה יהודית"!!!) ייתכן שהפתרון של הבעיה המאוד מסובכת שאיתה אנחנו מתמודדים - שהם יצביעו לממשלת הרשות לכשתקום, כך נמנע מצב שבעוד 30 שנה יעמוד אדם שהוא לא יהודי בראש מדינת ישראל. שרק יהודים יצביעו לכנסת ישראל ואחרים כאמור יצביעו לממשלת הרשות. (מספיק לעשות חשבון "ומה יגיד העולם גם בנושא זה"). רק מנהיגות חזקה עם חזון והבנת הבעיה הקשה שאנו ניצבים מולה יכולה להריץ מהלך שכזה. לא בטוח שהחלפת שטחים הוא פתרון ראלי לבעיה. רק תראו מה הם מסוגלים לעשות אחד לשני. (לדוגמא,זריקת אנשי הפתח מהגגות בעזה) ורק תראו מה הם עושים לבני המשפחה שלהם על רקע "כבוד המשפחה", אז מי אנחנו בשבילם? אותנו הם לא סופרים כלל. ("לא רואים אותנו ממטר"). אפשר להודיע לכל העולם שכעת אנו בהפסקה של חמש שנים מחיפוש אחרי "השלום". כעת אנחנו עסוקים "בטיפול פנימי" (ארצי) בבעיות הפנימיות שלנו שהן רבות וקשות. דיי, כמה שנים עקרות אפשרנו לכך? (מאז אוסלו כ- 16 שנים), וכמה אלפי אזרחים נהרגו למען אותו "שלום". והמנהיגים שלנו בחוצפתם הרבה קראו לזה - "הרוגי השלום". בנוסף לזה שהם בוחרים לכנסת ישראל כעת הם יעשו שירות לאומי, כעזרה בכפרים שלהם, ודבר זה יחשב להם "כשרות- צבאי" לכל דבר ועניין, ואולי גם ייתן להם תנאים של "יוצאי צבא". בעיניי זה מאוד בעייתי. אין כל ספק שאם זה היה ההיפך אנו לא היינו מקבלים את הלוקסוס הזה, כי הם היו מבינים שבדרך הלגיטימיות הזו תאפשר את איבוד מדינתם. לך תבנה מדינה ואחרי 70 שנה תהרוס אותה במו ידך. אחרי המשט והניסיון לשבור את המצור על עזה יש לגרש את נציגי אל- גזירה מהארץ, הם עושים לנו גי'הד תקשורתי ואין אומץ לאף מנהיג לקום ולהגיד - "עד כאן". כל העולם הערבי צופה בהם ומושפע מהעוינות שלהם כנגד ישראל. "בכיסוי התקשורתי" שלהם הם עושים רק רע למדינה, ברור שגם אם ישדרו מחוץ למדינה זה יהיה זהה. לאור המאורעות בשנים האחרונות שני חוקים חשובים שיש לחוקק - "חוק האבן" ו"חוק 100 המטר" היות ואבן יכולה להרוג, עובדה שבשנים האחרונות נהרגו אזרחים וחיילים מאבנים, יש לקבוע בחוק שמותר להגיב בכל האמצעים כנגד זורקי אבנים. (לגבי בקבוקי תבערה לי זה ברור, ולמנהיגות?). כולנו זוכרים בתקופת האינתיפאדה את "ההוראות" (חוברת) של צה"ל בשטחים לגבי הוראות פתיחה באש. כל לוחם היה צריך להצטייד בעו"ד צמוד על מנת לפתוח באש... (ולדוגמא, אחרי שניזרק עליך רימון, שבמקרה לא הצליח להרוג אותך, אסור לך להגיב בירי כי הזורק כבר מרים את ידיו לכניעה. לפעמים מאוד קשה לך לתפוס את הגישה המוזרה הזאת שלא נמצאת באף צבא בעולם). חוק 100 המטר יקבע שליד עורק תחבורתי רציני לא ייבנו מבנים במרחק הקטן ממאה מטרים. אנו עדים למצב במדינה שמגזרים מסוימים במדינה יכולים, אם ברצונם בכך, לחסום כבישים ראשיים שסלולים לאורך ורוחב המדינה. כיום המצב שהבתים נבנים ללא אישורים קרוב מאוד לכבישים ראשיים, דבר זה מאיים על התחבורה הכללית במדינה ובשעת משבר חיצוני יש לכבישים אלו חשיבות רבה. ולכן אסור לאפשר את התופעה של הבניה הנ"ל ואת האפשרות של חסימות כבישים. (רק לראות מה שקורה בנגב בא לבכות מכך, המדינה ניגנבה). יוצא מכך שאנחנו עם חלמאי, חסר כבוד עצמי, ללא חוט שדרה, גלותי, שמבין רק בקומבינות ובספינים. לצערי, איפה שרק נוגעים מרגישים כבר את הריקבון. לסיום, ובהזדמנות זאת, כולנו צריכים לבקש סליחה מהמדינה שתוך כשלושים שנה נצטרך לעזוב אותה ולחזור לגלות. (כולנו – הכוונה היא למנהיגים לדורותיהם, שרים וח"כ, שופטים לדורותיהם, לאנשי הצבא ואנשי המשטרה, לראשי הרשויות והעיריות, בעלי חברות, מנכ"לים, עיתונות, מורים, מנהלים, מפקחים, מהנדסים, ולאזרחים הפשוטים כמונו, שטובתם האישית והאינטרסים הצרים שלהם גרמו לריקבונות
* ישראל   11/08/10 | 11:26
אתה כ"כ צודק שזה עצוב
אני מקווה שזה בסדר מבחינתך שאני יעתיק את התגובה שלך לדף הפיסבוק שלי. הגיע הזמן שכולם ידעו מי האויב הגדול של ישראל ולאן הולך כל הכסף שלנו
* שרול   11/08/10 | 11:48
חזק וברוך
קראתי חצי והתעייפתי אבל מדהים מה שאתה כותב יישר כח על הסבלנות אבל תיקח את ה"ראייה" שלך למקום שיותר אנשים יראו אותה יעריכו וזה ישפיע פה במילא זה נעלם תוך יום יומיים תודה.
* יואל   11/08/10 | 12:28
49. הוידאו לא מוכיח פעילות אנטי ישראלית
לא רואים אותה מבצעת פעילות אלימה כנגד צהל. לא שומעים אותה מורה או מסיטה לפעילות אלימה. כן שומעים אותה מתרגמת ומסבירה את צד הפעילים על הספינה. בוא נצא מנקודת הנחה שהיא יודעת על פעילות נגד חיליי צהל. מה היא יכולה לעשות? היא אינה מצולמת מפעילה כוח פיזי או מילולי כנגד אף אחד מהצדדים. אתם המתלהמים חורצים הגורלות.. מצאתם מכשפה בואו נשרוף אותה על העמוד במרכז הכפר.זכותו של אדם לחשוב שונה ממכם.לגביי אם הפעילות חוקית זה פתוח לדיון. אך בדיון זה יכול להיות שמדינת ישראל תצא המפסידה.
* יניב   11/08/10 | 11:15
יילד מסכן
עצם העבודה שהיא לא דיוחה לישראל שהחבורה הזו מחומשת היא עברה על בגידה שבכל מדינה אחרת היו שורפים אותה ביחד איתך
* מייק   11/08/10 | 11:29
באילו אמצעים היא יכולה לדווח?
החיילים בעת הירידה לספינה ידעו שהם חמושים במקלות.
* יניב   11/08/10 | 12:03
שורפים? היכן שורפים אנשים? אוליי במדינות חשוכות כמו הדעות שלך
* יניב   11/08/10 | 12:10
חפרפרת
עם כל הכבוד החיילים שלנו לא צריכים מתרגמים על הספינה ובטח שלא מתווכים בחסות כנסת ישראל. אין דרך אחרת לקרוא לפעולותייה של האישה הזאת אלא כבגידה מפורשת במדינת ישראל. אני רוצה להזכיר לך שתפקידה אם בכלל הוא לייצג את האנשים שבחרו בה . כל רצונה של האישה הזאת היה ליצור פרובוקציה ולתת סוג של ביטחון לשוהים על הספינה מטעם הדיפלומטיות שהיא מחזיקה בה . אם היא רוצה לתמוך בעם הפלסטיני בבקשה אבל לא עם משכורת ממשלתית .
* אזרח   11/08/10 | 11:46
לא הבנתי היכן הבגידה.מהי פעולת הבגידה?
אסור לתרגם? אסור לחשוב אחרת? אני חושב שהיא מיצגת את האנשים שבחרו בה . במי אתה בחרת? במה הוא מיצג אותך?
* יניב   11/08/10 | 12:07
האמת
יניב תפסיק לקשקש ועוד להכניס מילים לפה "לשרוף במרכז הכפר" היא שיקרה במצח נחושה לגבי מה שראתה וזה לא "דעה" דברים כאלה גורמים לאנשים לצאת ל"פיגועים".
* יואל   11/08/10 | 12:15
לא משהו האמת שלך
"לשרוף במרכז הכפר" היה תאור שלי לתגובות פה. אני יכול להדביק מתוך התגובות ביטויים ואימרות יותר קיצוניות.
* יניב   11/08/10 | 12:32
ונגיד שאתה צודק
אתה במקומה היית יורד ומכנס מסיבת עיתונאים ואומר שצהל הרגו פעילי שלום תמימים?? אני במקומה הייתי סותמת ת'פה !
* מוזר..   11/08/10 | 17:10
48. איזה חייל תותח, "אני לא שואל אותך בכלל"
* אורי   11/08/10 | 11:13
47. כואב הלב
עושים מאיתנו צחוק. אנחנו העם והצבא הכי הומניתרים שיש נקודה. לדעתי לפעמים אפילו יותר מידי והפעם באמת נקודה.
* דדו   11/08/10 | 11:13
46. איזה הבדלי רמות בין חיילנו האיכותיים לח"כ ערביה שקרנית ושפלה.
* קיבוצניק קרבי   11/08/10 | 11:12
45. מחבלת בכנסת ישראל
בושה וחרפה !!!
* קרין   11/08/10 | 11:10
44. הטרוריסטים יושבים בכנסת,,וחיים על חשבוננו,,במקום לזרוק אותם מהמדינה
* יריב   11/08/10 | 11:08
43. לשלול חסינות ולהעמיד אותה לדין עכשיו!!!!
* שקרנית ובוגדת   11/08/10 | 11:08
42. שקרנית כזו! צריך לשלוח אותה לעזה
* מיכל   11/08/10 | 11:07
41. צריך להעמיד אותה על הקיר ואתם יודעים את ההמשך.
* טל   11/08/10 | 11:06
40. בושה וחרפה תיתבישי לך זועבי
זה מה שקורה שאתה נותן למישהי כפית עם דבש ביד ואחרי הכול עוד יורקת עליך זועבי את מקבלת הכול מהמדינה ועוד מלכלכת עליה צריך להעיף אותך מהכנסת עוד היום החיילים משרתים את המדינה נשמות כול אחד את במילה אחת מחרבנת עליה תיתבישי ותטפתרי!!!
* שיקו   11/08/10 | 11:03
39. כן כן, בואו נחקור את ביבי, ברק ואשכנזי
מדינת מטומטמים, זה מה שאנחנו. איך תומכת טרור נמצאת בכנסת?
* שי   11/08/10 | 11:03
38. להגיב כאן זה לא עוזר רוצה לעזור?
יום שבת 20 לאוגוסט למלא את ככר רבין ןלדרוש את ראשה של חנין זועבי (כמובן את פיטוריה לאלתר!!!!) רוצים להשפיע תגיעו !!! המיקלדת לא עושה רושם על אף אחד.
* אבי   11/08/10 | 11:00
כמה שאתה צודק!!
* בכל העולם מפגינים נגדינו רק אנחנו מקלידים   11/08/10 | 11:12
מסכימה עם מגיב 38 להגיע לכיכר רבין ולזעוק את
פיטוריה של המחבלת וחבריה שיושבים בכנסת ישראל בשם ה"דמוקרטיה" הדפוקה של מדינתינו-באף מדינה בעולם לא היו מרשים מעשים כאלה-מדינת ישראל לעג בעיני העולם
* ל----- 38   11/08/10 | 11:40
אבל למה בשבת? עדיף ביום שגם שומרי שבת יוכלו לבוא.
* קרין   11/08/10 | 17:15
באיזו שעה?
* מלכה   19/07/11 | 12:57
37. אם הטרוריסטית הזו תמשיך לקבל משכורת ממדינת ישראל
אני מפסיקה לשלם מיסים, אני לא מוכנה לממן טרור
* חני   11/08/10 | 11:00
36. והמורשעת הזאת עוד בכנסת לא יאומן-זועבי הביתה!!!
* t   11/08/10 | 10:58
35. חקירה...... ממש לא
עיזבי אתך - ח"כ אורית זוארץ (קדימה) מחקירות - מאסנו בחקירות - הגיע הזמן פשוט להסיר את חסינותה של המחבלת זועבי מהכנסת , לשפוט אותה כמסייעת ולהכניסה לכלא לתקופה ארוכה ושלא תראה אור יום בדיוק כמו גלעד שליט
* ללא   11/08/10 | 10:56
34. יושבים שם הזועבי הזאת והטיבי הזה וכל החכ"ים הערבים האלו ומתגלגלים מצחוק עלינו
על איזה בופ חשיש בסופשבוע ככה טיבי :"זועבי העבירי הבופ.ראיתי עשית סרות ליוהודים ככה מלא ולא עשו לך כלום!!" זועבי:"פפפפפפפ(מסטולה)כיין ראית מה זה ועוד הים מישלמים לי הא משכורת! יוהודים אלה וואלה אישי דופוקים על כל הראש!על אחמד ג'יבלי וואחד חומוס כל הדיבורים על היהודים עשו לי מאנצי'ס וככה זה הולך תבינו...עד שלא נתעורר מהתרדמה אחיי היהודים...
* ציון בזוקה   11/08/10 | 10:49
33. להאשים אותה בגין בגידה במדינה.
כי אם זאת לא בגידה אני לא יודע מה זה כן. (הפשע היחידי שיש עליו עונש מוות בישראל)
* אנונימוס   11/08/10 | 10:49
32. בושה וחרפה
איך יכול להיות שיש מדינה נאורה כמו ישראל שנותנת מקום ובמה לחברת כנסת שפועלת נגד המדינה אותה כביכול היא משרתת?? נראה איך הפעם זועבי תנסה לצאת מהצילומים המביכים. אני בעד הצעתה של חברת הכנסת מירי רגב - לשלוח את זועבי לעזה, ושתנסה משם לעזור לפלשתינים.
* אורטל    11/08/10 | 10:48
31. לא מבין אתכם, למה אתם תוקפים אותה. היא בכלל עיוורת.
היא לא ראתה, כי היא סבלה מעיוורון זמני. לא שמעה, כי בדיוק שמה טיפות אוזניים נגד הלחצים. אתם סתם תוקפים אותה כי היא ערבייה תתביישו לכם.
* אריק   11/08/10 | 10:35
30. חוק זועבי
הגיע הזמן לחוקק את חוק זועבי בו איש ציבור הפועל נגד המדינה ישלם את מחיר מעשיו להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ לח"כית הסורחת ולמצות עימה את הדין, הגיע הזמן לעמוד על הרגלים האחוריות ולא לתת לתופעה של חברים בכנסת ישראל הפועלים כאילו אינם שייכים למדינה זו ואינם נשבעים לה אמונים להמשיך לעשות מהמדינה ומאיתנו צחוק
* חוק זועבי   11/08/10 | 10:34
29. בושה!!!!!
בושה שממשלת ישראל מאפשרת לאישה כזאת לשבת בכנסת.. צריך להעמיד אותה לדין,
* אושרית   11/08/10 | 10:33
28. ועכשיו מכינים אותנו לתוצאות ועדת החקירה??
כדי שכולנו כמו עדר נצעק אנטישמים שונאי ישראל? ברכות- רוב הסיכויים שזה יצליח לכם, תראו כמה תגובות נאצה אני גוררת
* החושבת לבד   11/08/10 | 10:33
27. מכעיס ומעציב לראות את התמונות...
אוי לנו!! ולחשוב שאנחנו משלמים לה את המשכורת! בושה בושה בושה. חבל רק שכמו תמיד אנחנו נתעורר מאוחר מדיי..
* רועי   11/08/10 | 10:31
26. זה היה ברור שזובי הייתה אשמה ונוככת
צריך להמיד את זוביי לדין מפני שהיא הייתה בכלל על הספינהת המשט בתור חברת כנסת לשענר ופעילה בעעגה יחד עם הטורקים והחמס רק היא האשמה היחידה ולא החיילים ולא ראש הממשלה ולא אשכנזי ולא ברק צריך להצדייה לחיילם ולקצינים שלנו ולעקור מהשורש את הבוגדים שמקבלים כספים מהמדינה
* יפה   11/08/10 | 10:30
25. בכל מדינה אחרת היו מעיפים אותה מהמשכן...
ומעמידים אותה לדין. אצלנו שופטים את רוה"מ, שר ביטחון, רמטכ"ל רוצים גם לשפוט את החיילים... מדינת חלם! העיקר שהעולם יראה וישתוק. צריך להפנים שהעולם רק צוחק ולועג לטימטום שלנו.
* ליטל א....   11/08/10 | 10:29
24. בואנה יש לה שם של גבר חחחחחחח
* הדורס   11/08/10 | 10:27
23. היא מחבלת וחברת כנסת - זה ממש בדיחה
האישה שקרנית מחבלת וצריך לאסור אותה
* אזרחית מודאגת   11/08/10 | 10:27
22. להעמיד אותה לדין בהאג - הפקרת חיי אדם
* אורי   11/08/10 | 10:26
21. לחיות בהרגשה שרוצים להרוג אותנו אף אחד לא בעניין
לפעמים השלטון נתקף שכחה שלא רוצים אותנו
* זיו אליה   11/08/10 | 10:18
20. איך היא הפכה לחברת כנסת ? עיוורים ! שלא יהיו ערבים בכנסת!!!
* לא מבינה!   11/08/10 | 10:18
19. בושה למדינה
בושה למדינה שמתירה ל"אזרחים" כאלו לייצג אותה בכנסת
* א.מ   11/08/10 | 10:17