בריאות
תגובות (140 תגובות ב-46 דיונים)
46. חיסונים
למה לא ניתן לקבל אלון עם המידה לגבי תכולת החיסון? בקשנו גם מהרופא, גם מהאחות וגם מהרוקחת! לאף אחד מהם לא היה שום פיסת נייר להראות לנו. אף אחד לא יודע מה מכיל הזריקה! גם לא כתוב באתר של כופת החולים. האחות חפסה ולא מצא.
* הלן מגדל   21/11/18 | 14:05
45. אי דיוקים מרופאה?!?
תהיתי ממתי וירוסים מתחלקים? רמז... רק חיידקים. וירוסים מנצלים את הrna האנושי על מנת לייצר חלבונים ולשכפל את עצמם. מודה שלא קראתי מה כתבה הנתורופתית אבל זה לא מעניין... אני שואל את אותם רופאים הדוגלים בחיסונים- בואו וספרו לציבור מה באמת מכילים החיסונים שלכם! ספרו על חומרי התשמורת... כן, אלה שמונעים מכל יצור חי להרוס את החיסון.... כן נו החומר הזה, איך קוראים לו.... אה כן... כספית, פומלהידריד (פורמלין) ועוד מריעין בישין. תתביישו לכם שאתם מבזים את המקצוע שלכם בהצגת מצגי שווא, הפחדת הציבור ויצירת צורך על מנת למכור את החיסונים המיותרים שלכם! המערכת משקרת בנחישות במשך שנים, חומרי התשמורת גורמים למוות בעריסה, אוטיזם, פיגור והרשימה עוד ארוכה.... ולמי שעדיין לא מאמין לי, מוזמן לבדוק את העובדות. מבטיח לכם שלסתכם תישמט כאשר תיחשפו לעל העובדות. אבל איך אומרים לעדר... רוצו להתחסן... שרק נהיה בריאים🙂😎
* חיחי   21/11/18 | 08:33
44. המדינה בארה״ב מפצה נפגעי חיסונים באופן קבוע
https://www.hrsa.gov/sites/default/files/hrsa/vaccine-compensation/data/monthly-stats-nov-2018.pdf
* מילה   21/11/18 | 02:43
43. אל תפסלו דיון
https://m.youtube.com/watch?v=7Kp7oUvEYGQ
* מילה   21/11/18 | 02:31
42. ל 41,40,39 וחבריהם..
אני נדהם כל פעם מחדש, כמה חוצפה, חוסר כבוד ובעיקר בורות שיש לחברים יקרים מתנגדים למינהם. כמובן שאני יכול לכתוב פוסט ארוך מלא בפרטים ומוסגים מקצועיים, השאלה למה? או יותר נכון למי? לאנשים חוצפנים שכותבים לדר. לאימונולוגיה ״שקרנית״?! חוסר כבוד לאדם שהגדיש שנים לא מעטות על מנת להגיע לידע ומוכן לחלוק אותו איתכם בתקווה ותשכילו, אבל לא! החוצפן שבפנים יוצא החוצה!! ללא כל בסיס מדעי, רק השמצות!! הפטרון היחיד הוא חקיקה וענישה!
* סטודנט לרפואה    20/11/18 | 20:37
בערות של סטודנט לרפואה
אנא בדוק את העובדות לפני שאתה שולף תגובה מתלהמת וטרולית. רופאים אינם עוד אלוהים... יש להם ידע אבל הם בני אדם כמוני כמוך והם עושים טעויות, כמו פרסום הפוסט הזה... ממליץ לך לקרוא היטב מהי בריאות ומהי מחלה לפני שאתה מתעמר באנשים שבודקים וחוקרים ולא מובלים על ידי מי שחושב את עצמו לסגנו של... קצת צנעה ודרך ארץ לא יזיקו לך...
* חיחי   21/11/18 | 08:37
41. בושה
או פשוט לא יודעת. בידקו בעצמכם באתר של הFDA בקשר לכל הטענות שלה.
* היא משקרת   19/11/18 | 18:32
כן כי כולנו רופאים - דביל
* דביל   20/11/18 | 10:06
40. אויי האנשים שמתעקשים להרעיל את ילדיהםםם מתי תתעוררו
* מור   19/11/18 | 16:41
אוי - הטפשים שמסכנים את הילדים שלהם במוות מחצבת. 1 לאלף רק אומרת
* טמבל   20/11/18 | 10:06
39. תמשיכי לשקר. אנשים צריכים לבקש את העלון המקורי
הרסתם את הילדים עם כל החומרים הכימיקלים שבחיסון. יבוא היום ואת תעמדי למשפט על הטעיית ציבור שלם ופגיעה בילדי ישראל. חברים שלך מהפראמה כבר עושים את זה.
* אמא לילד נפגע חיסון   19/11/18 | 13:41
וגברתי במקרה בעלת תואר בביוכימיה?
מה הקטע של אנשים לפתוח את הפה בלי שיש להם באמת מה להגיד? הראו לך רשימה מפורטת של המרכיבים שיש בחיסון שנותנים לילדים. מה נותן לך את היכולת, בכזו יהירות, לבטל את הדברים? מה את למדת? הילד שלך נפגע מחיסון? אם את טוענת שכן, תוכלי להוכיח את זה? די מספיק. כל אחד פותח את הפה. פרופסורים מאחורי המקלדת.
* סם הגדול   19/11/18 | 15:13
תגובה טיפוסית של מתנגדת חיסון
אם את חושבת שהיא משקרת, למה את לא כותבת מה הם השקרים שלה בדיוק? למה את לא מביאה טיעונים שסותרים את המידע שהיא נותנת? אני אגיד לך למה, כי אין לך טיעונים כאלה ואין לך מושג על מה את מדברת.
* אור   19/11/18 | 22:41
תגידי יש לח מוח בכלל?
* נדב   20/11/18 | 08:38
במים שאת שותה יש פי מליון חומרים כימיקלים, אבל למה לא לדבר שטויות כשאפשר
* חחחח. את מדענית?   20/11/18 | 21:39
38. מה לגבי מתכות שנמצאו בגוף ילדים שעברו חיסונים?
* בתאל   18/11/18 | 23:20
כמה טמטום
אתה יודע מהמצחיק אם תבדקי תמצאי גם ברובנו חלקיקים של פלסטיק ... זה לא אומר שהזריקו להו פלסטיק
* ולד   19/11/18 | 15:25
37. אנשים חסרי אחריות עם רצון למות להרוג את הילדים שלהם
כמה מטומטם אפשר להיות לא לחסן את הילדים שלך? כמה ? רוצים שהם ימותו? סבבה. רק אל תקרבו אותם לאחרים. שימותו אצלכם בבית כשגם אתם נדבקים מהחצבת. חלאס עם החוסר אחריות הזה.
* גדי   18/11/18 | 14:43
36. עמותת מדעת-רופאים בשירות התאגידים
לא מאמינה למילה שיוצאת להם מהפה
* אורית   17/11/18 | 08:57
אה, ולרופא שמטפל לך בילד חולה את כן מאמינה? תנוחי
* אויש די כבר   18/11/18 | 11:29
זה שקר גס. עמותה שעושה עבודת קודש
* שקר   20/11/18 | 21:40
35. גם כאן
כמה שילמו לך על זה? בעקיפין, במישרין?
* שחיתות   16/11/18 | 10:13
הלוואי שישלמו לה. אולי זה יעזור למנוע טמטום
* חח   18/11/18 | 11:30
34. חיסון בגיל 9 חודשים
ד''ר יקרה, את מוכנה להסביר לי בבקשה איך משרד הבריאות היקר קורא לחסן תינוקות בני 9 חודשים כאשר החיסון לא נבדק על תינוקות מתחת לגיל שנה???
* שאלה   15/11/18 | 21:47
זה בסדר. אין חיסונים במילא.
   17/11/18 | 23:45
33. עיבדים עלינו בעיניים או שמה????
אם אין בחיסונים אחה את כל החומרים המסוכנים כמי אלומיניום כספית סולפט חומריל משמרים ועוד רשימה מצממרת וארוכה אז למה יש היום תינוקות וילדים חולי סרטן..למה אוטיזם גדל בעולם ממה???...למה יש בעיות קשב וריכוז והיראקטיביות שרק הולכת וגדלה??? ובעיות נוירולוגיות כאלה ואחרות..קצת.מחדבה ומחקר לא תזיק גם לרופאים כמותה עובדות מול מחקרים מתיד מנצח ועדויות הכי הכי!!!
* ר   15/11/18 | 01:14
כי יש בעולם ריסוס, מתח, זיהום אוויר - מה שיש בכוס מים שאלה שותה זה פי מליון ממה שמכיל חיסון
* התשובה:   15/11/18 | 11:38
אולי - כי אנשים מעשנים, שותים, אוכלים אוכל מעובד. אולי אין קשר. אולי אתה נטול אינטיליגנציה
* פחח   15/11/18 | 14:31
התמותה קטנה אז הכמות גדלה
זה לא שפעם זה לא היה קיים פשוט שלא ידעו מזה כמו היום, עכשיו המדע והרפואה מתקדמים יותר ושומרים הרבה יותר נתונים כדי להמשיך להתקדם, למשל וירוס זה קוד למתי שלא באמת יודעים מה הבעיה פעם ידעו שהעולם שטוח ,שהומואים זאת מחלה שהתחממות גלובאלית זאת המצאה. היום יודעים מה זה סרטן ולא רק שיודעים יודעים שיש הרבה סוגים, פעם תינוק מת מסרטן ופשוט לא ידעו מה זה סרטן. אני בעד ללמוד מעדויות אבל לא מסיפורים שעוברים בלי שום אימות.
* סרטן   15/11/18 | 15:03
זה גם הסיבה שאין עדיין שלום עולמי אני מניחה
* מגוחך   15/11/18 | 19:35
פעם לא הייתה מודעות לאוטיזם
פעם הייתה פחות מודעות לאוטיזם ולעוד מחלות למינהם. פעם תוכלת החיים הייתה חצי ממה שעכשיו.
* םםם   15/11/18 | 22:46
צודק לא יזיק מחקר....
אז איפה המחקר שלך? לא, סרטון שראית ביוטיוב זה לא מחקר!
* פץ   16/11/18 | 09:48
חיסון סיביואק
מהרגע שגיליתי שחיסנו את הילדים שלי בחיסון ניסיוני וללא אישור של גוף בריאותי נחשב, כולם יכולים לקפוץ לי, אני לא מחסנת יותר בכלום! נגמרו הימים שהממסד יכול לעשות בילדים שלנו את כל מה שבא לו תמורת בצע כסף!
* אורית   17/11/18 | 09:05
יש בערך 1000 סיבות , הגיוניות, שמסבירות את הגידול
אחת מהן תהיה שיש היום יותר מודעות ואף מה שנקרא איבחון יתר
* יעל   16/11/18 | 12:52
לא מדוייק בכלל
אז זה לא לגמרי מדוייק שהיום יודעים לאבחן יותר טוב. נכון שהקשת היא יותר רחבה מבחינת רמות ספקטרום שונות אך עדיין זה לא אומר שפעם לא ידעו לאבחן. פעם המקרה של ילדים אוטיסטים היה אחד ל10000 והיום זה אחד ל56. ואם אתה אומר שזה קשור לטיב האיבחון אז האוכלוסיה שלנו אמורה להיות עכשיו מלאה בבני 40 עם חיתול ומוצץ בפה. מצטערת להרוס לך את המציאות היפה שאתה מדמיין,אחוז הילדים מאבחנים ,ילדים עם בעיות נוירולוגיות ומחלות אוטואימוניות שונות גדל בעשרים שנים האחרונות בצורה כל כך דרסטית שזה מעמיד את העתיד שלנו בשאלה : מה נעשה עם כל האוכלוסיה החולה הזאת???!!!!! מי יטפל בהם?????
* קלינאית תקשורת התפתחותית   10/12/18 | 10:59
בגלל הרעל בחיסונים
* מירה   17/11/18 | 09:14
ברור שלא התחזית..
הנה אתה לדוגמא לא התחסנת, וברוך השם אתה דביל
* יגאל   17/11/18 | 09:44
באמת נראה לך שכל החולות הרעות שציינת קשורות אך ורק לחיסונים?..
אם כן, מצבך עגום. האוכל שאת אוכלת, הפורמולה שהתינוק ניזון ממנה, זיהום האוויר, החשיפה למסכים מגיל 0, זיהום האוויר, מחקר בתחומים השונים שציינת שמאפשר גילוי- מה שלא היה קודם, אז כמובן שאחוז הגילויים גדל... קצת קריאה לא תזיק, אני את שלי עשיתי, מציעה לך ומבקשת בכל לשון של בקשה, לפני שאת מסכנת את התינוקת שלי שלא יכולה להתחסן, ולוקחת על עצמך אחריות על החיים שלה ושל אוכלוסיה שלמה, תחקרי לעומק את הנושא. לפני שחיסנתי, הייתי לחלוטין בצד שלך, אבל קצת צניעות וידע מהימן שינו את דעתי. ממליצה בחום.
* מירית    17/11/18 | 11:58
32. מוזר, כי לפי אתר ה cdc, דווקא יש תאי עובר מת בחיסונים.
* תא   14/11/18 | 21:55
את כמראה לא מבינה אנגלית. או לא רופאה או שניהם. לכי תחסני את הילדים שלך כדי ששלנו ימשיכו לחיות. תודה
* Lila   15/11/18 | 05:05
אבל אם החיסון עובד כל כך טוב למה אתם מפחדים??
* מחוסן   29/04/19 | 00:31
לינק?
* ר   15/11/18 | 09:06
יש לך קישור לזה? גם אני יכולה סתם לזרוק מילים בלי להוכיח כלום
* נ   15/11/18 | 09:38
היא אומרת שהם מופרדים מהחיסון עצמו
* היא לא אומרת שאין תאים   15/11/18 | 22:29
אז היא אומרת...
* אז מה...   15/11/18 | 23:44
31. המחקר המדעי שלי. כנסו:
בלי מימון ובלי בלה בלה, מנסיון אישי, כאחת שעובדת עם ילדים אוטיסטים, אני קובעת בבירור: רוב ההורים מספרים שילדיהם לא 'נולדו' אוטיסטים, אלא שמו לב בשינוי של איבוד קשר וכו' מייד אחרי החיסון! לא הורה ולא שנים, אני מדברת על עשרות לאורך 20 שנות עבודתי איתם! אז תמשיכו למכור למי שרוצה לקנות... ודרך אגב, סתם שאלה לכל הבטוחים בחיסונים... אולי אתם מזיקים לסביבה ולא אלו שאינם מחסנים???? המוטציות נולדות ממחסנים ולא ממי שאינם...
* יוספה   14/11/18 | 21:30
מוטציה
מוטציה יכולה להתרחש אך ורק באורגניזם לא מחוסן שחלה במחלה, ורק בו... קצת ידע במיקרוביולוגיה
* עינת   14/11/18 | 22:15
אין שכל אין דאגות הא גברת?
* מה שנקרא   14/11/18 | 22:25
עשרות שנות עבודה ולא למדת כלום
אוטיזם מאובחן בגיל שבו מתחילים לתקשר, וזה הגיל שמתחסנים. גם מלא ילדים מפתחים אקנה בתיכון. זה בטח בגלל שיעורי פיזיקה.
* אחד   15/11/18 | 04:51
בחיים לא ראיתי כזאת תגובה מטומטמת.
מוטציות נולדות ממחסנים??? יש לך מושג מה זו המילה מוטציות לפני שאת משתמשת בה?? מוטציות זה דבר מולד כפרה, כן. זה דנא בגנום...
* יודעת   15/11/18 | 04:55
איזה שטויות. אוטיזם אפשר לראות כבר שהתינוק בן כמה שבועות.. אין קשר עין אין חיוך וכו ואין קשר לחיסונים יש לך מחקר שתומך בטענה שלך?? לא!.
* Lila   15/11/18 | 05:07
בתור מי שעובדת עם ילדים עם אוטיזם ככ הרבה זמן
הייתי מצפה שתדעי שהתסמינים לא מופיעים מגיל אפס. זה לא מופרך שרק בגיל שנה או יותר יבחינו בסימנים. נבוכה לקרוא פוסטים כאלו
* של   15/11/18 | 06:08
מוטציות נולדות ממי שמחוסן?מוטציות נוצרות מווירוסים חיים גברת
* עידן   15/11/18 | 08:31
זה שהם מספרים משהו לא אומר שזה נכון עובדתית. כיוון שאת לא עובדת במחקר, את לא באמת מבינה מה זה מחקר עם תיקוף מדעי
* נ   15/11/18 | 09:37
מתן חיסונים בגיל בו גם מתפתח אוטיזם לא מעיד על קשר
חיסונים מתחילים לתת בילדות המוקדמת. גם אוטיזם נוטה להתפתח בילדות המוקדמת. זה עדיין לא מעיד על קשר. לפי ההיגיון שלך אפשר להסיק ששימוש במקל הליכה מגדיל את הסיכוי לסרטן, לשבץ ולהתקפי לב (עובדה שהשכיחות גם למקל וגם למחלות עולה בגיל זיקנה). או שצריכת חמצן גורמת להתקפי חרדה (התקפי חרדה תמיד מגיעים אחרי צריכת חמצן). או אולי רכיבה על אופניים היא דבר מומלץ שכן היא מעודדת יכולת קריאה וכתיבה (שתיהן מופיעות בסביבות גיל 6-7). מחקר מדעי יש לערוך בתנאים מבוקרים, ועם קבוצת ביקורת. כמו כן, מסקנות ראויות לבחינה מחודשת, במידה וניתן להציע הסבר אלטרנטיבי סביר לתוצאות. כל אלו תנאים שלא התקיימו ב"ניסוי" שלך. לכן, הוא איננו תקף מדעית. למעשה, מנגנון הסיבה-תוצאה שאת מתארת, דומה לזה שעומד בבסיסן של אמונות טפלות (תגגלי את הניסוי הפסיכולוגי שערך סקינר ביונים - לגביי האופן בו מופיעות אמונות טפלות). זה ממש לא מחקר מדעי.
* פלביוס   15/11/18 | 13:48
צודקת
צודקת מאה אחוז
* לימור   15/11/18 | 13:51
אז ההורים מספרים...
מה הקשר? זה נסיבתי לחלוטין
* יוספה שעובדת עם ילדים אוטיסטים   15/11/18 | 22:52
30. כל הכבוד לד"ר אירה!
שנלחמת במומחים מטעם עצמם
* אמא לחמישה   14/11/18 | 17:44
29. חבל שיש כל כך הארבה טפשים שלא מחסנים. הלוואי שהייתי יכולה לתקן את העולם ולהגן על ילדים חסרי ישע
* עצוב   14/11/18 | 17:39
28. שטויות במיץ! היא החסירה את רוב החומרים במכוון
* בודי   14/11/18 | 17:35
27. הורים תחסנו אתם הורסים את העולם עם המחלות שחוזרות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* נו   14/11/18 | 17:04
26. היא טועה מטעה. כנסו לcdc (משרד הבריאות האמריקאי)
לא הבנתי איך היא אומרת את זה. יש מספיק רופאים מומחים שמודים שזה מה שיש שם, יש את העלון לצרכן שם רשום שחור על לבן מה יש בפנים (כולל הכל!) ויש את ה CDC אז רק היא יודעת מה יש בפנים וכולם טועים? למה לשקר?
* גלי   14/11/18 | 16:37
היא לא טועה ולא מטעה!!!
* א   14/11/18 | 17:58
אתם לא מבינים אנגלית מספיק, מסתבר
לא כתוב באתר של הסידיסי מה זה מכיל, כתוב איך זה הוכן. וזה מה שהיא הסבירה לכם.
* מיקה מרקוביץ   14/11/18 | 19:32
25. ואתם קוראים לאוסף השטויות של אירה "עמדה מנומקת ובעיקר עובדות"? - התבלבלתם
רכיבי חיסון MMR מופיעים באתר החברה היצרנית ובאתר ה CDC האמריקאי - הרשות המפקחת על מחלות ומניעתן. אם יש לאירה המהוללת ממכון וייצמן השגות על הפרסומים האלה היא מוזמנת להפנות אותן לגורמים המתאימים. בנוסף, לגרוף 1000 לייקים וגם 10,000 זה לא סיפור - אתה משלם לחברה סכום מסוים והם בתמורה מספקים לך לייקים, תגובות אוהדות, תגובות משמיצות, מיישויות אמיתיות ומיישויות וירטואליות, מכאן ומהודו ומרוסיה ומאיפה שתבקש.
* אנטיגבלס   14/11/18 | 16:36
24. שוב למחזר כתב תעמולה זולה שכבר קיבל תשובות למכביר בפייס?
אירה הזאת כבר קיבלה מספיק תגובות בפייס, תגובות שהיו אמורות להעמיד אותה על טעויותיה ועל שקריה. אבל הגברת ממשיכה להפיץ את משנתה הקלוקלת. בושה למכון וייצמן, בושה למדע, בושה למאקו שלא עושים תחקיר מינימלי אלא מפרסמים את דברי התעמולה השקריים האלה כאילו היו תורה למשה מסיני. חבל שדור שלם של אנשי מדע צעירים ומבטיחים עברו תהליך ממושך של שטיפת מוח שהפך אותם לתעמולנים זולים של הפארמה. על הקשר של מכון וייצמן לחברות התרופות אין צורך לפרט, יש על כך נתונים גלויים. ובואו נגיד שפחות אכפת לי אם אירה תתעורר אי פעם, יותר חשוב להעיר את מי שמשכורתו לא תלויה בתועמלנות-פארמה, ושהוא עדיין לא איבד את יכולתו ואת המוטיבציה שלו להתעורר. החיסונים מכילים קוקטייל חRא מזוקק. תקראו, תשכילו, תעשו את הבחירות הנכונות עבור הילדים שלכם ועבור עצמכם ועבור ההורים שלכם.
* סינפסה   14/11/18 | 16:27
צביעות
ביום שילדייך יחלו חס וחלילה שלא תעיזו לפנות לרופאים או להתאשפז. אם הרופאים כאלה סתומים אז שלא תעיזו להשתמש במערכת הבריאות כולל ללדת בבתי חולים. הביקורת על הרופאים היא או הכל או כלום. את לא יותר חכמה מרופא וחצי שאכל שטיפת מוח זאת את. בושה
* נמאס   14/11/18 | 22:31
לצביעות
כמה שטויות בתגובה שלך מטומטם! לפעמים כן צריך את הרפואה. אבל דביל כמוך כנראה לא מבין. אולי השתלת מוח פלסטיק תעזור לך. טמבל. בושה שהשכל שלך קטן יותר ממוח של ציפור.
* אני נה   15/11/18 | 10:26
אה וואלה אז כן צריך את הרפואה לפעמים?
אבל בשביל מה? אם ממילא הם כולם שקרנים וקנויים ע"י חברות התרופות, אז מה לא כל מה שהם עושים זה רע ולא בריא? את המטומטמת. את בכלל לא מנסה להפריך את מה שהוא אומר, את פשוט סתם אומרת שהוא מטוטמם. בלי אפילו ניסיון הכי קטן להסביר מה לא בסדר במה שהוא אמר.... העיקר אין שכל אין דאגות נכון?
* לאני נה   18/11/18 | 14:49
23. אז אין גבול לתעמולה זולה, הא? האם כשילדייך ייפגעו מחיסונים תצליחי להתעורר?
אירה הזאת כבר קיבלה מספיק תגובות בפייס, תגובות שהיו אמורות להעמיד אותה על טעויותיה ועל שקריה. אבל הגברת ממשיכה להפיץ את משנתה הקלוקלת. בושה למכון וייצמן, בושה למדע, בושה למאקו שלא עושים תחקיר מינימלי אלא מפרסמים את דברי התעמולה השקריים האלה כאילו היו תורה למשה מסיני. חבל שדור שלם של אנשי מדע צעירים ומבטיחים עברו תהליך ממושך של שטיפת מוח שהפך אותם לתעמולנים זולים של הפארמה. על הקשר של מכון וייצמן לחברות התרופות אין צורך לפרט, יש על כך נתונים גלויים. ובואו נגיד שפחות אכפת לי אם אירה תתעורר אי פעם, יותר חשוב להעיר את מי שמשכורתו לא תלויה בתועמלנות-פארמה, ושהוא עדיין לא איבד את יכולתו ואת המוטיבציה שלו להתעורר. החיסונים מכילים קוקטייל חRא מזוקק. תקראו, תשכילו, תעשו את הבחירות הנכונות עבור הילדים שלכם ועבור עצמכם ועבור ההורים שלכם.
* סינפסה   14/11/18 | 16:24
בושה לך על תגובה ככ בורה! בגלל אנשים כמוך ילדים מתים
* חחח   16/11/18 | 23:11
22. די למכור ויטמין סי
לכל המתנגדים למינהם שמגיבים כאן. עלינו על השקרים שלכם. די לשקר ולהפחיד הורים כדי למכור ויטמין סי וטיפולים אלטרנטיביים שלא עושים כלום וסתם עולים כסף. אתם לא מתביישים לשקר ולהפחיד הורים רק בשביל כסף??
* מור שחור   14/11/18 | 16:02
21. כדאי לגברת המלומדת לצפות בסרטון
כנראה שהדוקטור צריכה שעור בחיפוש והצלבת מידע באינטרנט מזמין אותה לצפות ב https://www.youtube.com/watch?v=yy5NcNJ9caQ
* החוקר   14/11/18 | 15:55
20. שתבדוק שוב
להלן לינק שמפרט את כל המרכיבים בכל החיסונים. די כבר לשקרנים ולהצגת צד אחד בלבד של המובע! https://www.cdc.gov/vaccines/pubs/pinkbook/downloads/appendices/B/excipient-table-2.pdf
* ג׳ודי   14/11/18 | 15:08
נו אז מה?
נניח שיש מרכיבים נוספים? אז מה? עדיף למות מחצבת? החיסון מציל מיליונים מהמחלה, ואכן יש סיכון של אחד למיליון (שמסתבר שכל מתנגדי החיסונים מכירים אותו). אז באמת כשמחסנים את כל האוכלוסיה (במקרה שלנו 8 מיליון איש), אז שמונה אנשים עלולים להפגע. זה איום ונורא, כל אדם הוא עולם ומלואו, אבל 8 מיליון נפגעים זה חמור פי מיליון!
* בדקתי   15/11/18 | 09:53
19. אלרגיה
אז למה אתם לא בודקים אלרגיות לפני מתן חיסונים? למה יש לא מעט תינוקית שמעלים חום ומגיעים למיון עקב זה? כולנו רוצים להיות מחוסנים אבל למה בכזה מחיר? למה אתם לא עובדים על חיסונים שמותאמים לקבוצות מסויימות? כל אחד מקבל זה שונה!! אז למה? כי אתם מתקמצנים? אני בעד לחסן כי זה חשוב אבל מזמן הגיעה הזמן לייעל את החיסונים!! לרוב הרופאים יש תסביך אדיפוס אז לפחות תיכנסו למעבדות ותתחילו לעבוד כי את הזבל שאתם מזריקים לתינוקות עכשיו צריך לשפר ולהתאים למה שקורה היום!!
* לורין   14/11/18 | 14:41
כי אין כל צורך.
ראשית,ללב הנושא: ה"אלרגיה" עליה אנו מדברים היא מצב רפואי מסכן חיים הנקרא תגובה אנאפילקטית. תגובה זו נדירה ביותר במתן חיסון כאחד למליון. אם ההורים ינסו להיזכר מעט בביקורם בטיפת חלב, קיימת המלצה להישאר ל-20 דק' השגחה לאחר מתן החיסון - בדיוק בכדי לשלול תרחיש זה. במידה וחלילה יסבול מטופל זה או אחר מהתגובה, הרפואה המערבית יודעת לתת מענה מצוין למצב זה בדמות תמיכה נשימתית מתקדמת, מתן אפינפרין, תמיכה המודינאמית ועוד... עדיין נשמע מפחיד נכון? אבל האמת שתגובה זו נפוצה בהרבה דווקא בתרופות שונות אותן אנו ניטול במהלך חיינו, משככי כאבים otc, חומרי ניגוד טרם ביצוע הדמיות ואפילו אנטיביוטיקה - תגובה זו נפוצה בהרבה בכל אלה. היא גם יכולה להתרחש עם אכילת מאכל חדש - בוטנים, חלב, מנגו, קיווי, שומשום, אגוזים. אני בהחלט יכול להבין את הפחד מהלא נודע, במיוחד אצל הורה האחראי על ילדו חסר האונים הצפוי לעבור חיסון. אבל כאיש מקצוע אני אומר חד וחלק - אין שום הגיון פרקטי לבצע סקירות אלרגיות כאלה ואחרות. בדיוק כפי שאנו לא מבצעים סקירות אלרגיות טרם מתן אנטיביוטיקה, הזרקת חומר ניגוד או אפילו פתיחה של שקית במבה. אירעות תגובה אנאפילקטית מחיסון מתגמדת עשרות מונים אל מול אלה ועדיין נלקחת ברצינות (השגחה וטיפול במידת הצורך). לגבי חום - זו תופעת לוואי נפוצה מחיסון. לא כל עליית חום בילד מצריכה ריצה בהולה למיון או למוקד וגם לא כל עליית חום נוסעת מחיסון זה או אחר. ההמלצה היא להתרשם ממראה הילד ומתסמינים נלווים ולהחליט בהתאם לדעת ההורה אם יש מקום לפנות להערכה רפואית באופן מיידי. ככלל - חום בפני עצמו אינו תסמין מסוכן, אין צורך לפחד מגובה החום ("יש לו 40 מעלות!") אין כל סכנה בעליית חום עליה אחראי הגוף. יש לתת משככי כאבים לפי מראה הילד ולפי הצורך, בהתאם להוראת היצרן, להקלה בתסמינים ולא במספר. לעניות דעתי ונסיוני האישי הדל יחסית לקולגות בתחום - מרבית ביקורי ההורים סביב תלונת החום בשעות הלילה במיון/מוקד יכלו בקלות להמתין לבדיקת רופא הילדים בבוקר שלמחרת. למה זה קורה? כי זו תגובה טבעית של הגוף. יש גם כאב מקומי במקום ההזרקה. לצערי הרפואה עדיין לא רואה בילד כמכלול של שלמות שאין להפריע לו בשום דרך או לעורר בו אי נוחות, ישנם טיפולים דוגמת חיסון אשר מכורח המציאות מלווים באי נוחות מסוימת, לדעת הורים מסוימים מינורית ולדעת הורים אחרים משמעותית, מי שבטוח אינו מוטרד מהנושא זה הילדים עצמם שלאחר יומיים ממשיכים בחייהם באין מפריע אך הפעם מוגנים בהרבה ממחלות שונות.
* רופא   14/11/18 | 18:26
ממשיכים בחייהם מוגנים ממחלות שונות וחשופים לכל המחלות האחרות
דוקטור, צא ולמד. תקעתם בגוף התינוק חומרים זרים, אולי הוא ירגיש 'טוב' כעבור כמה ימים מהחיסון אבל עכשיו בגוף שלו יש פצצות מתקתקות - שאריות חלבונים זרים, כימיקלים, חומרים משמרים, אדג'ובנטים. מי שלא חולה מיידית יגיב לאט יותר ויחלה בעתיד. אתם מנסים להכחיד מחלות ילדות שגרתיות במחיר של הפצת מחלות כרוניות והפיכת התינוקות החמודים של היום ללקוחות נאמנים של תרופות וטיפולים להמשך חייהם. באמת תודה.
* רגינה   15/11/18 | 09:06
תסביך אדיפוס
רוב הרופאים מאוהבים באמא שלהם ורוצים לרצוח את אבא שלהם?
* אנטיגונה   15/11/18 | 18:21
18. אוי תנוח
* טל   14/11/18 | 14:11
17. כן מכיל תאי עובר אדם
בעלון של החיסון מופיע WI-38 ובחיסון ה- MMRV מופיע MRC-5. אלו רקמות תאי ריאה של עוברים שהופלו לצורך כך. מה המשמעות הגנטית של הזרקת שברי DNA לאדם אחר. צא ולמד
* דורית   14/11/18 | 13:58
להפיק את הוירוס לא רכיב...
משתמשים בתאים בשביל להפיק את הוירוס, החיסון לא מכיל אותם... לכן תני לבאמת מומחים להבין
* מאיה   14/11/18 | 21:37
אה כן פרופסור? איך בדקת מה זה? דר. גוגל?
* Lila   15/11/18 | 05:08
16. לדעתי זה לא כל המרכיבים....האמיתיים...
* אמא   14/11/18 | 12:05
15. חוסר אחריות משווע
הורים! תחקרו! אל פחדו לשאול שאלות! כל חיסון מזיק, וצריך להבין עלות מול תועלת! לא כל חיסון הכרחי! רופאים מקבלים הנחיות, הוראות, ולא חוקרים. המומחים שכן חוקרים מעידים על נזקים שלא ממש משותפים עם הציבור. צאו לחקור
* לכו תחקרו   14/11/18 | 12:05
מחקר
נכון, הורים צריכים לחקור. הדרך הטובה ביותר היא ללכת לאוניברסיטאות וללמוד שם לפחות 7 שנים בתחום הרפואה. ממליץ להמשיך לסטאג' אח"כ. בתום ההשקעה המרובה הזו גם תהיו מומחים בתחום, וגם תוכלו לרפא אנשים אחרים (זו תופעת לוואי ידועה של לימוד רפואה). או שאפשר לשוטט באינטרנט באתרים מפוקפקים ולקרוא לעצמכם הורים שחקרו. זה יותר קל, ולא צריך להציג מחקרים אמיתיים לבסס את דעתכם.
* הורה   15/11/18 | 09:48
14. חברי: תנו לנגיפים לחיות במתקפת תגובות..
איך הם צצים בשניה בכל כתבה שרק מוזכרת המילה חיסונים ומסלפים כל מידע רפואי ומחקר. כישרון מדהים יש להם.
* נפגעת.מפיצי מחלות   14/11/18 | 11:04
13. אני רואה גם כאן יש מתקפה של מתנגדי חיסונים.
ממש כמו חמניות לאחר הטילים. תפסיקו כבר להפיץ את השטוית שלכם. קוצים לחלוץת ולמות? אין בעיה. תעשו את זה רחוק מאיתנו.
* אמא דואגת   14/11/18 | 11:02
12. חבל מאוד שהגב מסלפת
לפי עלון החיסון - אילו לא החומרים שקיימים בתוכו. על פי ה עלון של ה cdc זה מכיל תרבית תאים של ביצת תרנגולת מופרית, פיברובלסטים דיפלואידים של ריאת אדם WI-38, ויטמינים, חומצות אמינו, סרום של עובר בקר, סוכרוז, גלוטמט, אלבומין אנושי רקומביננטי, נאומיצין, סורביטול, ג'לטין שעבר הידרוליזה, נתרן פוספט, נתרן כלוריד. אבל כל הטוב הזה לא מספיק ולכן מייצרים גם את חיסון MMRV שבהזרקה לתוך השריר של הילדים שלך יכול להגן עליהם לכאורה גם מאבעבועות רוח. לשם כך הם יאולצו לאחסן בתוך גופם הרך, בנוסף לכל הנ"ל, גם תאי MRC-5 – שזה שם חיבה מוצפן ל – שימי לב: תרבית תאים שהופקה מריאות של עובר אדם לבן , זכר, שאימו עברה הפלה (מכוונת?) בשבוע 14 להיריון, בשנת 1966. התאים האלה, לשמחתם של היצרנים, עוד ממשיכים להתחלק ולהתחלק ולשמש מצע גידול לווירוסים שבתרכיב. במקום גלוטמט יש ב-MMRV מונוסודיום L-גלוטמט, סודיום ביקרבונט, פוטסיום פוספט מונו-בסיסי, פוטסיום כלוריד, פוטסיום פוספט די-בסיסי ואלבומין שהופק מסרום של עגל. אמנם לא שאלת אבל רק כדי להשלים את התמונה הפסטורלית – הסרום הזה מופק מהדם הנשאב מעובר-עגל במערכת סגורה בבית המטבחיים (בשעה ששוחטים את אימו הפרה ההריונית). לסרום הזה יש יתרון מובהק שהוא מתחלק מהר וככה אפשר לגדל עליו וירוסים בקצב מהיר. כל זה נמצא בווריאציה אחת (קפואה) של MMRV. בווריאציה אחרת, יציבה בקירור ללא הקפאה, תוכלי למצוא גם אוריאה.
* טל   14/11/18 | 09:34
???
זה נכון ???
* וולדימיר   14/11/18 | 10:18
לא
למשל, סרום לא מכיל תאים, אז הוא מתחלק ולא משמש לחלוקת וירוסים. הכותב פשוט מדבר שטויות ומתבל אותן במונחים שנשמעים מקצועיים
* בבה   15/11/18 | 08:54
האם זה"טל בדרך הטבע" השרלטן?
האם זה אתה טל? בשביל כמה שקלים..איכס, אתה איכס!
* יל   14/11/18 | 11:32
מה הרקע המקצועי שלך?
* עדי   14/11/18 | 15:34
הסרום מתחלק? יש לך את זה ביותר שטויות?
* מישו   14/11/18 | 15:50
האם אתה דר׳ או מומחה בעל תעודה בתחום או שסתם תרגמת?
תן לנו שקיפות כדי שנדע איך להתייחס לתשובתך. הגב׳ היא דר׳ בתחום. האם אתה שטוען שדבריה אינה מדוייקים גם עובד בתחום?
* רוצה להבין   14/11/18 | 15:56
הוא צודק בהחלט
אין לי מושג בתחום, ואני לא איש מקצוע. אבל כשקראתי בעלון, אכן כל הרשימה הנ"ל קיימת, בניגוד לדעת הגברת....
* דני   14/11/18 | 21:26
כן, זה נשמע מפחיד מאוד כשכותבים חומרים כימיים בשמם המדעי
מצד שני, זה לא אומר שאם אתה לא מבין זה מסוכן. וירוסים צריך לגדל ברקמות חיות, אין מה לעשות. העוברים עליהם אנו מדברים הם אכן שני עוברים שגופם נתרם למדע והמדע משתמש בו עד היום בהצלחה רבה, שני העוברים האלה הצילו חיים של מליוני אנשים. לטעון כאילו יש טעם לפגם על סמך תחושה זו פניה לבורות ומהווה כשל לוגי. לא שאת מתנגדי החיסונים זה מעניין כל כך. התגובה מיועדת לקוראים השקטים. הכותב הינו רופא מתמחה ברפואה פנימית.
* רופא   14/11/18 | 18:07
אני רוצה כזה
איך משיגים?
* נשמע עתידני   14/11/18 | 22:56
קישור לCDCD ולתכולת חיסונים
https://www.cdc.gov/vaccines/pubs/pinkbook/downloads/appendices/B/excipient-table-2.pdf?fbclid=IwAR2CgzNROW2K3HW5ZBszNIbj473HvJjP_aDsN-GVnN7dMl8f1jt5kh8_FKw
* יעל   15/11/18 | 14:50
אתה מבין שחיסונים מצילים בני אדם ממוות? מבין שילד מתוך אלף ילדים חולי חצבת ימות?!!!!!!!!!
מצידי שיעשו את החיסון מהמוח שלך. גם ככה הוא לא ממש מבריק
* תגיד יא טיפש   16/11/18 | 23:14
11. ממשיכים להשתיק ולהתעלם מנפגעי חיסונים
עושים הכל כדי לקדש את מעמד החיסונים, גם אם זה אומר קורבנות אדם ! עוד כתבה מגמתית שלא מביאה כלום מהצד השני, מהתגובות המלומדות שהאימונולוגית חסרת הנסיון הזו קיבלה...
* נפגע חיסונים   14/11/18 | 09:20
אף אחד לא מתעלם מנםגעי החיסונים
הם פשוט נדירים מאוד. כאחת כזו אני מוכרת וזועמת על אנשים שקרנים שקוראים לעצמם נםגעי חיסונים. תפסיקו לקשר כל פירכוס ואוטיזים לחיסןנים. תפסיקו לשקר!!
* נפגעת חיסונים   14/11/18 | 11:24
נפגעי חיסונים הם אחוז אפסי ולרוב הפגיעה קלה מאוד, אבל אתה בטח מומחה
זאת המצאה שאין לה כל קשר למציאות והתנגדות לחיסונים היא שמביאה לקורבנות אדם. מי אתה שתגיד שמישהי שקיבלה דוקטורט היא חסרת ניסיון? היא עושה סטאז', לומדת שנים על גבי שנים ואני בטוח שיש לה פי מיליון ניסיון וידע ממך ומכל הגאונים בשקל שחושבים שהם מבינים משהו ומסכנים את הילדים שלהם בזה שלא מחסנים אותם
* מתן   14/11/18 | 13:26
בגלל ילדים כמוך ילדים מתים תתבייש!!!!!
* טמבל   14/11/18 | 14:15
תראה לי הוכחה מדעית אחת לזה חיסון מזיק. מחקר מדעי אמיתי אחד!!!
* נו די כבר    14/11/18 | 14:20
השקרים.. מה יהיה? לא נמאס לכם? תביאו הוכחות
* אחחח   14/11/18 | 14:49
גם אתם מתעלמים, ואם נפגעי חיסונים היו כאלו נדירים היו רק 8 נפגעים בישראל
איפה כל התגובות שהיא קיבלה? תגובות מלומדות על כל טענה שלה, למה החד צדדיות בכתבה הזו? כתבה צריכה להציג את כל הסיפור לא רק את החלק שהכתב רוצה (כנראה שיש לו אינטרס) לפרסם.
* נפגע חיסונים   15/11/18 | 08:28
10. כל ילד מקבל את החיסון בטיפת חלב פעמיים. לא?
הבת שלי בת השנתיים קיבלה את החיסון אם אני לא טועה פעמיים. זה החיסון המחומש, החיסון הכי בסיסי שכל ילד עובר. לצערי אין חיסון לחצבת לתינוק מתחת לגיל חצי שנה. הבן שלי התינוק לא יכול לקבל את החיסון וזו הסיבה שכרגע אני לא מכניסה אותו למעון. הורים- תחסנו! איזו אמא לא לוקחת את הילדעם שלה לטיפת חלב?! זו הזנחה לשמה! זה א"ב.. תשמרו על הילדים שלכם וכך תעזרו לשמור על הילדים של כולנו! הבת שלי אחרי החיסונים האלה לא סבלה ממשהו לא נורמטיבי.. קצת חום ביום השני, אקמול פעם אחת פתר את הבעייה וזהו. ילדה אנרגטית וחייכנית ששום חיסון שקיבלה פעם לא שינה את זה. קדימה לחסן!
* אמא ל2   14/11/18 | 08:47
בול
* בול   14/11/18 | 14:20
זה לא החיסון המחומש
זה החיסון המרובע/המשולש (תלוי אם בחרת עם או בלי אבעבועות רוח), ונותנים אותו בגיל שנה ובגיל 6
* אמא   14/11/18 | 15:47
9. הגיע הזמן שמישהו יינער את כל שטופי המוח מתנגדי החיבונים
* ש. ג   14/11/18 | 08:44
8. מתנגדי חיסונים - נמאסתם. מסכמים את הילדים שלנו. פשוט חצופים.
* ל   14/11/18 | 08:39
7. שאלה לגבי חיסונים
יש לי חבר שלא מחסן את ילדיו והראתי לו את הכתבה והוא ענה לי לבדוק מי ממן את הכתבה מה לענות לו?
* תומר   14/11/18 | 08:33
לנתק איתו קשר. הוא עוד ידביק אותך במחלות
זה אנשים בורים שחבל להתווכח איתם. זה כמו להתווכח עם ילד בן 3 ש"סמי הכבאי" לא אמיתי והוא עונה לך אבל ראיתי אותו באמת..
* אמא אחת   14/11/18 | 11:05
אם זה היה ממומן היו חייבים לציין את זה באופן חוקי
* אף אחד   14/11/18 | 14:16
שהכתבה לקחה מש ו שכבר נכתב קודם ללא מימון
על ידי אזרחית מודאגת, שבניגוד לרוב המוחלט של השרלטנים, היא יודעת על מה היא מדברת.
* אסף   14/11/18 | 14:35
ומה עם התגובות הרצינות ומדעיות שהפוסט הזה קיבל, למה הן לא פורסמו?
* נפגע חיסונים   15/11/18 | 08:30
6. מלכה !
* טל   14/11/18 | 08:27
5. יש לי שאלה
יש לי חבר שמתנגד לחיסונים ולא מחסן את ילדיו הראתי לו את הכתבה והוא טען לי לבדוק מי ממן את הכתבה מה לענות לו?
* פואד   14/11/18 | 08:16
זו תגובה בפייסבוק. מי מממן תגובות בפייס?
לגברת יש משרה במכון וייצמן שהיא צריכה להשחית את זמנה על תגובות בתשלום ברשת החברתית? הזוי.
* מישי   14/11/18 | 11:00
שהוא ליצן
תשאל אותו אם הוא חושב שהטיסה לירח היתה המצאה או האם לדעתו הממשלה מסתירה מפגש עם חייזרים.
* טל   14/11/18 | 14:13
במקרה זאת גיסתי ושום דבר פה לא ממומן
* יבגני   14/11/18 | 14:57
תתרחק מהחבר ותרחיק את הילדים ממנו ..יש מצב שהוא חולה בחצבת .
* חובב טבע    14/11/18 | 22:32
4. לא יעזור הם ימשיכו בשלהם...עד המוות
* שחר מאיו   14/11/18 | 08:02
3. חיסונים
כל הכבוד לרופאה שנתנה הסבר מנומק כל כך! אשמח להסברים נוספים בנושא וירוס הפפילומה שניתן לנערות.בעיקר לאור הדברים שנאמרו על נערות שנפגעו נוירולוגית.
* אני   14/11/18 | 07:59
תכנסי בפייסבוק למדברים על חיסונים
יש שם רופאים ואנשי מקצוע שנותנים מידע אמיתי.
* נערה מחוסנת   14/11/18 | 11:06
אין כאלה. יש אחת שנפגעה מרגישות למשכך כאבים שלקחה בהמשך היום.
* אסף   14/11/18 | 14:36
2. יש עוד כמה דברים שמעניין לדעת,
יש אמיונולוגים שתוענים שבחלק מהאוכלוסיה החיסוו גורם לבעיות בווסות מערכת החיסון. מה שמוביל למחלות אותואמיוניות מה המידעה על הזה?
* במיוחד עם את מומחית לאמיונולוגי    14/11/18 | 07:28
ממליצה לשאול במדברים על חיסונים בפייסבוק
יש שם אנשי מקצוע ורופאים שידעו לענות. לרוב הטענות של המתנגדים בלי שום בסיס הגיוני. אבל באמת כדאי לשאול אנשי מקצוע.
* נערה אחת   14/11/18 | 11:07
ממליצה לשאול ב-״חיסונים בחירה מושכלת״
במדברים על חיסונים יגידו לך שזה שטויות ויאכלו אותך במידע לעוס. הנה, חסכתי לך. על לא דבר
* גוני   14/11/18 | 19:43
כן נכון, למה לשאול רופאים שזה המקצוע שלהם אם אפשר לשאול שקרנים שמוכרים סרטוני הפחדה וויטמין סי?
* חחח יותר טוב מאדיר מילר   14/11/18 | 22:27
פשוט לא נכון.
* שזה   14/11/18 | 14:17
תן מחקר כלשהו שמדגים את הטענה הזו וניתן יהיה להתייחס לכך
* אסף   14/11/18 | 14:37
עוד שטויות שסרטוני ההפחדה מפיצים ללא שום סימוכין
* שזה   14/11/18 | 14:50
1. שתפרט מהיום עד מחר יש אנשים שימשיכו לא לחסן וזכותם!!
אי אפשר לחייב אנשים לחסן ולהתחסן. אני כן חיסנתי .
* מורן   14/11/18 | 06:45
כרגע אי אפשר לחייב. בקרוב יהיה חוק שיאפשר
* אמא אוהבת   14/11/18 | 11:07
איפה היא בדיוק אמרה שזה לא זכותם? זכותם ועוד איך והם סתומים
* איפה   14/11/18 | 14:14
שאותם לא מחסנים יקחו אחריות על הנזק שהם גורמים לו
מעלויות גבוהות, דרל עומסים על מערכת הבריאות ועד פגיעה בכאלה שכן מחסנים, או בכאלה שלא יכולים להתחסן.
* אסף   14/11/18 | 14:38
לחייב אנשים לא לעשן ליד הילדים שלהם. מאוד עצוב
* גם אי אפשר   14/11/18 | 14:55
כמה בולשיט!!!
אם הייתי יכולה להעלות כאן קובץ אז בשניה הייצי מפריכה את כל השטויות בכתבה הזו רק מלהראות כאן את האלון המדויק של הרכיבים הקיימים בחיסונים, ביניהם תאי כליה של קוף (בחיסון נגד פוליו), עופות, דנא אנושי, ביצים ושפע של אלומיניום. או שהגברת רוצה פרסום או שבא לה על כמה מזומנים בחסות הפארמה
* Non   28/12/18 | 13:28