החדשות
תגובות (77 תגובות ב-45 דיונים)
45. עזבו אם כבר לשמור על המסורת תהיו דתיים לאומיים - הכי נורמלי
עובדה ! הם מאמינים באלוהים וגם עובדים ואין אצלהם הפרדת שאללה יסטור.. חנוכה שמח!
* מור   22/12/11 | 14:28
44. תגובה ל'חרדית שפויה'
מעניין, כי עד כמה שאני יודעת בכול המקומות שיש אוטובוסים נפרדים הנשים והגברים מכוסים מכף רגל ועד ראש, ואישה שתכנס לאוטובוס 'בקושי לבושה' כנראה תחטוף יריקות אם לא מכות וגינויים... הגבר שלך לא יכול לראות אישה לבושה בלי להסתכל עליה כחור מהלך? בלי לרצות לאנוס אותה? ומה איתך? גם את חייבת להסכים בכול פעם שבא לבעלך 'לתת בראש', מהפחד שאולי הוא ילך ויזיין את השכנה? נו באמת גברת, את בסה"כ אובייקט מיני שמקומו במטבח, וזאת לפי ההלכה שפוסקים הרבנים האהוביים עלייך כל כך, לא לפי הדת ביום שבעלך יכין לך אוכל ויטפל בילדים בזמן שאת תצאי להנות. ביום שאישה תוכל לדבר בזמן חתונתה, ביום שלא תידחסי באחורי בית הכנסת , ביום שתוכלי לעמוד כנגד חבורה של חרדים ולומר דעה הפוכה לשלהם, אז אנחנו ננוח וניתן לכם לעשות כרצונכם באזורים שהכרזתם כשלכם במדינה
* תמר   22/12/11 | 10:42
מסכימה איתך יישר כוחך
* שירי   26/12/11 | 13:17
43. זה פשוט נורא מה שקורה פה
החרדים מוציאים שם רע על ישראל , כל העולם יחשוב שככה זה בכל מקום והתיירות לישראל תכחד- דבר שיביא לכלכלה נמוכה- והמעמד הפשוט יצטרך לשלם יותר ... אנחנו חיים במדינה דמוקרטית שהיא מבוססת על פלורליזם ומגוון דעות אבל ללא סובלנות הדמוקרטיה תקרוס. זאת בדייק המשמעות של סובלנות, החרדים צריכים להבין שאי אפשר להעלים את הנשים ולכן הם צריכים "לסבול" אותנו . זה פשוט חוצפה שהם מבקשים מאיתנו הנשים לזוז , למי שלא טוב - שילך בעצמו לכיוון האחורי של האוטובוס, אף אחד לא מחזיק אותו . אנחנו הנשים בעלי מעמד זהה למעמד של הגבר (ללא הבדל של דת גזע ומין, אתם זוכרים את מגילת העצמאות? ) ולהפלות אותנו בצורה כל כך משפילה, לא מתאים לי. המדינה צריכה לעשות משהו !
* ישראלית מסורתית   22/12/11 | 01:08
42. הדרת נשים?
מוכנים לשמוע קול אחר? יש בכם אומץ ואמת? אני אשה צעירה חרדית (תמשיכו לקרא?) די מודרנית, אם אפשר לקרא לזה כך. נכון לעכשיו בהריון, עם ילדון בן שנתיים. בשכונה שלי עובר קו מהדרין, ובו אני נוסעת בכל בוקר לעבודה. תמיד מתיישבת על הכסא הראשון הפנוי, אין לי שום כח לחפש מקום אחר, גם לפני שבטני התעגלה. מעולם לא הקים אותי ולו גבר אחד. פעם אחת ניגש אלי בחור מטורף (כן) ואמר לשרוול שלו שזה קו מהדרין. חוץ מלהביט בו במבט קשה לא הייתי צריכה לעשות כלום. זה לגבי הנסיעה באוטובוס. ומה לגבי החסידים הצעירים שרואים אותי רצה ומבקשים מהנהג להמתין לי? ומה לגבי השכן – התלמיד חכם שבכל מפגש במדרגות דואג לומר לי שאבקש מהבנות שלו לעזור לי אחרי הצהריים? ומה לגבי סתם אנשים שבכלל לא מכירים אותי, אבל רואים אותי מתנשפת במדרגות ומבקשים ממני בנימוס את התיק ואת הילדון ו – "עד איפה להעלות אותם?" תאמרו שאני לא מציאותית? תאמרו שקורים לי ניסים? למה? לכבוד מה? אולי כל זה קשור אלינו ואל האנרגיה שאנחנו משדרים ולא רק אל מי שעומד מולנו? כמובן שקיימים סוטים, והם יתנו על כך את הדין – בשמים ובארץ. אבל יתר הצבור החרדי?
* תמר   21/12/11 | 20:46
אין כזה דבר קו מהדרין
* ניר   21/12/11 | 23:03
41. חבל שמיעוט מייצג את כל החברה שלנו
גם אנחנו לא רואים בעיין יפה את ההפרדה הגזעית הזו. הדרת נשים, מדרכות מופרדות, משטרת צניעות וסנקציות שהעדה החרדית שלנו משליטה בשכונות שלהם. הנשים החרדיות חיות תחת השפלה יומיומית ואני בטוחה שאם העדה החרדית הייתה קצת נפתחת להתפתחות התרבות בחמישים שנה האחרונות, יוצאת מהראש האטום הזה ומבינה שהם חיים במדינה דמוקרטית במאה ה21- המצב שם היה אחרת. ועוד יותר עצוב שפעיל נטורי קרתא עובד ב״משטרת הצניעות״-ובכלל, מעיז להראות את הפנים שלו .פשוט בושה למדינה שלנו.
* נועה   21/12/11 | 16:32
40. נסחפים
מפגרים
* מפגרים   21/12/11 | 16:14
39. גם בזה החדים אשמים הרי התופעה הזו
קיימת המון שנים יחסית ועד היום לא שמעו עליה אז תפסיקו להאשים חרדים בשם הרע שהם מוציאים החוצה זה לא הם והם בכלל לא משקפים אפילו מאית אחוז מרחובות בישראל זה אתם אלה שמוציאים עלינו שם רע לפעמים עדיף לשתוק מה איכפת לנו שהנשים החרדיות מודרות כיף להם עם זה ושיהנו להם
* איזה קטע   21/12/11 | 15:01
38. למה אתם עושים ענין מכל דבר??
מה אכפת לכם מה הם עושיםםם?? הם מתנהגים ככה בשכונה שלהם, יש אוטובוסים מופרדים במקומות של אוכלוסיה חרדית כמו בירושלים ובני ברק, אז שיחיו איך שהם חיים למה אתם עושים סיפור מכל שטות? הם אומרים לכם על זה שחילוניות מתלבשות לא צנוע?לא,נכון? כי זה לא מעניין אותם,אז שכל אחד יתעסק בעינינים שלו!!
* ספיר   21/12/11 | 14:46
וואלה צודקת
* אחת שמבינה   21/12/11 | 18:31
מזה "מה עניינכם"??
להרבה מאד אנשים אכפת ממה שהולך בעולם הערבי, עם איך שמתייחסים לאישה... אז אתה יכול להגיד "מה אכפת לי מה הולך באיראן". אבל זה כאן בארץ שלנו!!! מבחינה מוסרית דבר כזה לא יכול לקרות.... כשזה לא בשכונה שלך לא אכפת לך, אבל אם מה יקרה אם זה כן יגיע? זה שהם מיעוט זה לא אומר כלום.. אין להם זכות להפר חוקים של מדינה! כל אחד שם פושע ואין להם שום זכות ככה להתייחס לנשים! לא בשכונות שלהם ולא בשום מקום אחר..
* גיא   21/12/11 | 21:13
37. צער בעליי חיים רחמים ...
* חילוני   21/12/11 | 13:57
36. שטויות!!
נשים דתיות יושבות מאחורה כדי לשמור על הצניעות של עצמן! אתן הייתם רוצות שהבעל שלכם יסתכל על בנות אחרות??
* reut   21/12/11 | 13:49
35. זה לא הכרח זה וולונטרי
* יהודי מאמין    21/12/11 | 13:38
34. כפייה דתית
בכתבה הזו אנו יכולים לראות בבירור שיש פה כפייה דתית על קבוצה מסוימת ,בעצם יש פה הטלת נורמה דתית על הציבור או חלקיו תוך פגיעה בחופש דת וחופש מדת או במצפון של הציבור או הפרט.הדעה של הנשים היא לא חשובה במיוחד ,וגם התחושה של ההשפלה שהן חוות בכל רגע שהן הולכות ברחוב ועולות על האוטובוס .סביר להניח שהתחושה שהנשים עוברות בכל רגע שהן נחשפות לעולם וצריכות לשבת במושב האחורי של האוטובוס או לעבור מדרכה בכדי לרצות את המנהגים של רבנים למיניהם היא בלתי נסבלת ובנוסף הן צריכות לשבת ולשתוק ולהסכים עם כך ששוללים מהן את החופש שלהן לממש את הדת שלהן כרצונן בלי שאף אחד יכפה עליהם.
* לירון   21/12/11 | 13:35
33. כפייה דתית !
בכתבה הזו אנו יכולים לראות בבירור שיש פה כפייה דתית על קבוצה מסוימת ,בעצם יש פה הטלת נורמה דתית על הציבור או חלקיו תוך פגיעה בחופש דת וחופש מדת או במצפון של הציבור או הפרט.הדעה של הנשים היא לא חשובה במיוחד ,וגם התחושה של ההשפלה שהן חוות בכל רגע שהן הולכות ברחוב ועולות על האוטובוס .סביר להניח שהתחושה שהן חוות כשהן יושבות מאחורה לא נעימה בכלל ובכל זאת הן נאלצות להסכים ולפעול לפי מה שהכתיבו להם הרבנים למיניהם .החופש שלהן לעשות כרצונן ולממש את הדת שלהן כפי שהן יכולתן נשלל מהן בכל רגע נתון.
* לירון   21/12/11 | 13:28
32. ישראל נהפכת למדינת דת
* גבע   21/12/11 | 13:21
31. עוברים לחו"ל
הם אפילו משלמים פחות לאוטובוס,אוכל,רכבים,בתים ועוד ועוד מסקנה אם אתה רוצה לחיות טוב בארץ תהיה חרדי
* יורדים מהארץ   21/12/11 | 13:13
30. הילרי הביעה דאגה ועכשיו מגיעות התמונות לאות הוכחה
זוהי פרצופה של המדינה הדמוקרטית, עאלק, היחידה במזה"ת, עם שייכות ל OECD, כלכלה מפותחת וצבא חזק. רק מה? כשמדובר בדת - היא מתנהגת כמו בתקופת האינקיוויזיציה, חשוכה ומגעילה, פרימיטיבית ודוחה. איראן בגרסת 2011 בעטיפת צלופן.
* שלום, נצרת עילית   21/12/11 | 12:53
29. משכורות בין נשים וגברים כבר שוות????
* ריקי   21/12/11 | 12:05
זה קשור כי... ??????
* יואב מ.   21/12/11 | 13:14
28. למה הכל תמיד חד צדדי?
למה תמיד נשים מרגישות שהן בצד המקופח? הרי עושים פה אפליות ברורות גם נגד גברים אבל על זה אף אחד לא מתלונן... למה בכניסה להרבה מועדונים הכניסה לנשים היא בחינם בעוד הגברים צריכים לשלם? זאת לא אפליה? וזכור לי טוב טוב המשפט המפגר של המאבטחים שעיצבן אותי ועוד רבים וטובים "גברים משנת 85 נשים מ-86" למה האפליה הזאת של הגיל בקשר לגברים? למה שזוג מתגרש הילד ב-99% מהמקרים הולך עם האמא באופן אוטומטי ורק אם האמא מאובחנת כמשוגעת עם קבלות רק אז האב יזכה במשמרות על הילד? כמה דוגמאות בקטנה... אני לא מצדיק את זה אבל אם להיות כנים האפליה עובדת בשני הכיוונים רק שהגברים לא מתלוננים וגם אם מתלוננים אף אחד לא סופר אותם... בסך הכל צריך להבין מה עומד מאחורי הבקשה של החרדים להפרדה והם מבקשים את ההפרדה הזאת כי הם לא רוצים להתפתות ולהילחם ביצרים שלהם כדי לא לבגוד בנשים שלהם... זה לא חוכמה ששלחו אליהם סקנדינבית מהממת שתעשה להם פרובוקציות כי מאחורי הרצון הגדול שלהם שהיא תלך מהם כבר מסתתר הפחד של ליפול ביופי שלה או כמו שהם קוראים לזה "שירת נשים". לדעתי לא יזיק לנו להיות קצת יותר סובלניים כלפיהם , זה אולי לא הכי שפוי ולא הכי הגיוני להתנהג ככה אבל האם זה לא טבעי להיות קצת לא נורמלי כשהמציאות היא משוגעת לגמרי? למה סתם להתעקש איתם על דברים שהם עקרוניים בשבילם? גם ככה כולנו נסכים שתמיד הכי מגניב לשבת באחורה של האוטובוס:) חג שמח לכולם!
* עזבו שמות   21/12/11 | 11:53
תגובה יפה אבל בהקשר לבעיה פה באוטובוסים זה נראה בע"כ של הנשים
מה שהם לא יודעים / מתעלמים שגם הנשים מעוניינות בהפרדה יש הרבה סוטים בירושלים והם עולים ומטרידים ונוגעים ודוחפים נשים ומנצלים את הצפיפות שיש באוטובוסים בירושלים במיוחד בשעות הבוקר .
* יהודי מאמין    21/12/11 | 13:47
27. לא מסוגלים שאישה תעבור על פניהם בלי להתייחס אליה כאוביקט מיני
* גלי   21/12/11 | 11:07
26. אם אלה הפנים המכוערות של ישראל אז אנחנו במצב מצויין
העניין הוא שהפגיעה בנשים לא נגמרת כאן. יש בישראל הטרדות מיניות, אונס, וסתם אלימות כלפי נשים. אלה דברים שיש בעצם בכל העולם אבל כנראה שזה לא נחשב.
* סתם אחד   21/12/11 | 10:15
25. מסקנים הגברים החרדים, אפילו מעצמם הם פוחדים....
* חילונית   21/12/11 | 10:00
מסכנים*
:)
* ליטל   21/12/11 | 13:12
24. אם הנשים הדתיות היו מתנגדות מההתחלה זה לא היה
קורה! ובקשר לגברים מה אני אגיד לכם לפי הכתבה כולכם אנסים בפוטנציאל כי לא תוכלו לשלוט על הידיים שלכם אם אשה תעמוד לידכם באוטובוס, איזה פיתוי חבל על הזמן...
* גועל נפש   21/12/11 | 09:02
23. שאלה......
ואם הנשים היו יושבות מקדימה והגברים מאחורה זה גם היה מפריע לכן?
* יניב   21/12/11 | 08:51
כן!!!
מה זה משנה מקדימה או מאחורה? החוצפה שלהגביל אדם רק בגלל המין שלו! אסור לשיר כי זה מגרה אסור ללכת באותה מדרכה כי?.... יש לי רעיון טוב יותר! נהפוך הכל- אם הכל ממניעים של הקלה גרידא אז נחליט שכל המדרכות מותרות לנשים ויש מספר מדרכות שיוקצו לגברים נחליט שלנשים אסור לשמוע גבר שר ושגברים נשארים לגדל את הילדים בעוד הנשים יוצאות ללמוד תורה! ובכלל הכל הפוך ממה שהוא היום..מקובל?(אגב עליי גם זה לא מקובל אבל רק כדי להוכיח שזה בולשיט שזה "כדי להקל")
* הילה   21/12/11 | 12:15
צודקת שזה לא בסדר אבל..
את לא יכולה להתווכח עם זה שראש של גבר עובד אחרת מאישה! למה כל מקרי האונס הם נשים שנאנסות ע"י גברים?! לכן בהלכה עשו גדרים כדי שלא יבואו לידי דברים כאלה וההלכה היא שאסור לשמוע נשים, ואסור שתהיה רחצה מעורבת וריקודים מעורבים זה גורם לגבר להתפתות בקלות ולעבור על עברה של "הוצאת זרע לבטלה". ע"י זה שגבר שומע קול של אישה זה מגרה אותו! ואי אפשר להתווכח עם זה. למרות שבמאה שערים הגזימו באמת עם כל הקטע של המדרכות והאוטובוסים.. אבל אי אפשר להגיד שכל השאר זה שטיות!! (שירת נשים וכדו')
* ריקי   21/12/11 | 13:52
22. כרגיל התקשורת אשמה...
נמאס מהתקשורת הזו !! עושה מליון וחצי כתבות על שכונה קטנה וקיצונית ומכלילה את כל המגזר- ואח"כ עוד בוכים על התקשורת העולמית ! אם התקשורת בארץ הייתה מניחה לכל אחד לעשות כרצונו ולא עושה מזה סיפור, גם העולם לא היה שומע... אני חרדית גאה, עובדת במקצוע חופשי, ונוסעת גם באוטובוסים בהפרדה ! כמו שאני לא רוצה שבעלי (שלא רגיל לראות בחורות ערומות בטלויזיה..) יישב ליד בחורה חשופה שבקושי לבושה, או שסתם אישה תתיישב לידו, גם אני לא מעוניינת להתקרב לשום גבר זר... יצביע מי שיגיד שכשעולים לאוטובוס ביחד - אין סיכוי לגעת אחד בשני... תעזבו אותנו בשקט! תנו לנו לחיות כרצוננו ! מאחלת לכל הנשים בעולם חיים מאושרים עם בעלי כמו שלי .. אני המלכה בבית !
* חרדית שפויה   21/12/11 | 08:43
די לתירוצים
בסדר מסכים איתך, אבל אף אחד לא מכריח אותך לשבת עם מי שאת לא רוצה אז אל תעשו את ההפרדה הזאת כדבר מחוייב גברים הם לא אנסים בפוטנציה ובעלך לא חייב להסתכל על נשים עירומות אם הוא לא רוצה - אבל למה להכריח? תנו לאנשים אחרים לחיות איך שהם רוצים!!
* חילוני שפוי   21/12/11 | 12:40
21. איזה בושות הם עושים לנו :(
טירוף והזוי!
* איתי   21/12/11 | 08:21
20. כאישה חרדית
שמשתמשת רבות בתחבורה ציבורית, איני מבינה על מה המהומה. כאשר אני נוסעת לבד אני יושבת מאחור , וזה הרבה יותר נעים לי לא לשבת על יד גברים, וכאשר אני נוסעת עם בעלי באוטובוס אנו יושבים באמצע האוטובוס בין הגברים לנשים, ובחיים לא הקימו אותנו ואפילו לא העירו לנו ויש הרבה זוגות שבאופן קבוע יושבים באמצע וזה מקובל מאוד.
* תמר   21/12/11 | 02:44
נכון
גם אני כאישה חרדית מצטרפת לדברייך וזה נכון,משפחות חרדיות שרוצות לשבת יחד,פשוט עושות זאת.גם אנחנו,אף אחד לא מעיר על זה.זו האמת.
* עינת   21/12/11 | 10:43
למה לא נעים לך ליד הגברים?
מה עשו לך רע? איך הגעת למצב שלשבת ליד גבר עושה לך הרגשה לא נעימה? כשאת אומרת דבר כזה את לא מרגישה ששטפו לך את המח?
* דרור   21/12/11 | 18:16
19. אני חרדי ומתבייש במגזר שלי
פשוט מתבייש.איכס.למרות שזה קיצוניים מהחרדים אבל איפה שאר הרבנים שיצאו נגד וינסו לשלוח אותם עמוק עמוק לשוליים.בזה שאתם שותקים אתם נותנים להם לגיטימציה.די.זה רק גורם לי להתרחק מהדת.
* שימי   21/12/11 | 02:15
חרדי אתה?
בחיים שלי לא שמעתי איש חרדי מתבטא כמוך: "פשוט מתבייש" "איכס" "לגיטימציה" הדבר היחיד אותו אתה חרד לאבד הוא בורותך
* לא חרדי   21/12/11 | 18:37
לשימי
תגיד שאין לך כח ליהיות דתי!ואל תחפש תרוצים מתחת לאדמה...(אגב אין לך מה לחפש שם.מנסיון אישי ומר...)
* אחת שעזבה   22/12/11 | 21:25
18. יש בזה דווקא מכבוד האישה
תחשבו אל זה כל הזמן דיברו על כך שנשים מרגישות אוביקט מיני העניין פה לא להסתכל על אחורי האישה לכן הן מאחור והגברים מלפנים אני בניגוד למגיבים חסרי הידע הכל כך נחוץ הזה שיעזור לפתור את החוסר הבנה שמתורגמת לשנאה שאלתי חרדי והוא הסביר לי את הנושא יש בזה כל כך הרבה דברים שחשובים להם אז מה אתם נכנסים להם לשכונות? הם רוצים לנסוע מופרד ולרוץ ברוורס, מה אכפת לכם זה בהסכמה מלאה לא מרוב אלא מכל הנשים שם ומי שלא מסכימה אני ערב לכך שהיא לא חרדית ו/או חוזרת בתשובה שלא למדה את הנושא תנו לחיות בשקט ואל תנסו לריב על כל דבר כמו שהם לא מתערבים לי בחיים תתקדמו.
* האמיתי חילוני מבין עניין   20/12/11 | 23:52
אתה לא חילוני, אתה טאליבאן יהודי
* ליאור   21/12/11 | 00:03
אז אם זה עניין כל כך פשוט והגיוני
אז אם זה עניין כל כך פשוט והגיוני למה היה לו כ"כ קשה להסביר לכתבת? מה קרה, היצרים שלו השתלטו עליו? טמטום גמור!
* ..   21/12/11 | 02:19
התנהגות כזו גורמת לנשים להרגיש כמו אובייקט לא פחות
התנהגות כזו גורמת לנשים להרגיש כמו אובייקט לא פחות. נמנעות מנשים זכויות בסיסיות תחת הכותרת של "הדרת נשים". מכעיס, מקומם ומרגיש שאנחנו הולכים אחורה במקום לקידמה. אסור לאפשר את הדרת הנשים.
* א   21/12/11 | 08:36
סוף סוף מישהו שמבין עניין !
* כולם פה בורים.   21/12/11 | 08:41
טוב שיש אנשים כמוך
זה עוזר לי לזכור את המשפט התנכ"י "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו" הכפיה והקיצוניות הדתית זה לא נורא, והאיסלם לא מאיים עלינו , ואיןהתחממות גלובאלית "הכל טוב " אמר היען,וחזר לטמון ראשו בחול.
* חילוני המתבייש ביהדותו   21/12/11 | 13:12
17. in america
the problem now is that people in america think it is all over israel, they dont understand it is in very specific areas....
* lee   20/12/11 | 23:52
16. עד כדי כך קשה להם לחרדים...?
עד כדי כך קשה להם שלא לעמוד בפיתוי ממישהי שעוברת לידם באוטובוס, או שרה, או הולכת לידם על אותה המדרכה? כי במקרה שכזה, הם צריכים להיות בהסגר.. כי אם הם נמנעים מכך שאישה תחלוף על פניהם ולו אפילו באוטובוס, בגלל שאולי הם לא יעמדו ביצר, אז תסלחו לי, כנראה שיש לנו סכנה ציבורית מהלכת!!! תעשו לי טובה, העדה החרדית צריכה לכוון לעצמה את השעון 2000 שנה קדימה!!! נשים הן לא פתייניות מטבען ודחיל רבאק כבר מסיפור הבריאה, תתקדמו יאללה. נמאס כבר מוויכוחי סרק והתנגחויות שיובילו בסופו של דבר למלחמת אחים. לסובלנות צריך שניים, בדיוק כמו לטנגו. במדינת ישראל יש צד אחד, שהוא ברוב המקרים המתחשב, המכבד, המתכופף לעתים, ולצד הזה התחיל להימאס מלקבל מאחורה. אולי התקשורת הזרה, כמו שהיא עושה בחלק מהמקרים תתחיל לזעזע קצת את היסודות הכל כך בטוחים של הממשל הזה, אם לא חוקה, אז לפחות משהו שיתחיל לעשות פה סדר בין דת למדינה. ומי שלא טוב לו, שילך ברגל!!!
* יעל   20/12/11 | 23:50
כל הכבוד! הוצאת להרבה אנשים פה את המילים מהפה.
* צודקת לגמרי!   21/12/11 | 11:16
יעל - מילים כדורבנות ! צודקת ב 100%
* דעה   21/12/11 | 22:34
15. אבל מה הם נזכרו עכשיו?! כבר עשר שנים יש הפרדה.. לא?
רק זה חסר לנו עכשיו שכל העולם יחשוב שאנחנו כאלה.. זה חילול ה' ואלה.. קעלק דתיים... והקטע של המדרכה המופרדת.. אני בשווווק! כאילו אם אישה תעבור באותה מדרכה שלך אז יחרב העולם.. זה.. זה זה לא נתפס!
* מישהו   20/12/11 | 23:48
14. יאללה תעזבו אותם בשקט
יש שאומרים שהחרדים הם כינים ועלוקות בכתבה זו אנו רואים שיש כינים ועלוקות מסוג אחר אני לא מבין מה אתם רוצים מהם תנו להם לחיות איך שהם רוצים אל תצרו פרובוקציות והכל יתנהל על מי מנוחות פשוט תדעו לכבד את האחר וזה כפיה חילונית שבאוטובוס שרובו חרדים באה חילוניה ועושה מה שבא לה פשוט כך
* אמת   20/12/11 | 23:33
אל תפרוש מן הציבור.....
צודק. לא מבינה מה דוחפים את האף לשכונות שלהם...אומרים: "אל תפרוש מן הציבור"... הציבור שם החליט איך לחיות למה להציק בכוח?
* דורית   21/12/11 | 13:39
13. די להכפשה זה חוזר אליכם כבומרנג
הסלוף והאובססיה שהתקשורת העולמית עושה לישראל בנוגע לבטחונה.ישראל עושה לחרדים אומרים די לאנטישמיות הישראלית
* ישראל לא ככל הגויים   20/12/11 | 23:33
12. ותודה לחבורת פרימיטיבים שמבזה את כולנו
* שרון   20/12/11 | 23:30
11. אישה יהודיה היא.. יהלום
"להקל על הגברים" נו טוב ...רבותי..אישה היא יהלום... ואיך מתיחסים אליו.. זה כולם יודעים.. בת מלך... אמרנו כבר.. רוח יוון עד היום סביבנו.. אך סוף סוף שמונה ימים שמנו נתן.. חנוכה שמח.
* דן    20/12/11 | 23:22
10. מדינה מטומטמת
משקיעים מיליונים בתיירות ודופקים אותה עם חרדים.. זאת ההסברה שלנו חברים..
* אריאל   20/12/11 | 23:19
9. מה הקשר ישראל??? זה במאה שערים!!!
אז יש שכונה אחת חרדית קיצונית שתושביה קיצוניים ודורשים מדרכות נפרדות וזה וככה. כואב לכם??? אל תלכו לשם! מה יש לכם לחפש שם??? אני חרדית וגרה בירושלים ולא נתקלת בתופעות הנ"ל. התקשורת המסיתה והארסית מנפחת כאילו זה בכל מקום דתי. בולשיט לגמרי!
* חרדית   20/12/11 | 23:17
קודם כל, יש במאה שערים אתרים תירותיים מדהימים!
הייתי שם לפני ההפרדת מרכות, גם עם בית ספר וגם סתם עם המשפחה אבל אם למשהו יש בעיה עם זה הוא אומנם לא חייב לבוא ולעשות מהומה אבל זה לא הוגן שרק בגלל הפרדת מדרכות הוא לא יכול לבוא לשם עם משפחה וילדים כי אישתו היא נקבה והבת שלו נקבה והם לא יוכלו ללכת באותה מדרכה! אבל צודקת, זה לא יפה להכליל את זה לכל אזור דתי!
* אני   21/12/11 | 10:33
8. נו בטח... העולם מת לשמוע על דברים כאלו בישראל
כמובן שאני לא מצדיק את התופעה המזעזעת של הדרת נשים, אבל כ"כ ברור שהתקשורת האנטי ישראלית העולמית הולכת לחגוג על זה ולהציג אותנו בהכללה שקרית וגסה.
* דני   20/12/11 | 23:16
7. ...
אחלה של תדמית הם עושים לנו בעולם נו באמת..
* מרכז   20/12/11 | 23:16
באמת מפריע לך?
אם מפריע לך התדמית ש"הם עושים לנו בעולם" תעבור/י למקום אחר עם תדמית יותר מרשימה....
* דורית   21/12/11 | 13:43
6. יש גם הפרדה בכותל המערבי...
למה לא מתעדים את זה?
* מוש    20/12/11 | 23:09
כי הכותל הוא מקום דתי
לא כמו אוטובוס או רחוב שהוא ציבורי ואיו לו שום ייחוס דתי. הכותל נחשב למקום דתי כמו שבית כנסת נחשב למקום דתי.
* 4sd57   21/12/11 | 07:18
להתלונן על הכותל זאת הגזמה!
גם אני חושבת שזאת בושה שביבי נותן להפריד בין נשים לגברים באוטובוסים! וגם אני חושבת שזאת בושה שביבי או ניר ברקת לא נותנים לשים שלטי חוצות של נשים בכ-ל ירושליים, אבל הכותל זה כבר המקום של היהודות ששם לא משנה כמה לא מאמין תהיה תמיד תהיה הפרדה כי זה מה שהיהדות אומרת!
* אני   21/12/11 | 10:26
5. זה לא מוגדר נכון עדין ההפרדה.יש בו עניין של כבוד לנשים שהם לא הפקר לכל אחד
זה לא ענייו של דחייה של הנשים,אלה ענין הכי פשוט שמשום מה לא מסבירים נכון ,זה לא הדרת נשים ח"ו אלה הפרדה בין גברים ונשים כדי שלא ישבו יחד ...ומה יותר טוב מזה בטור בחורה שלא מתיישב ליידי כל גבר באוטובוס..ואין צורך לפרט.המבין יבין
* בחורה פלונית   20/12/11 | 23:01
4. וואלה הביא לקלינטון את תשובה שהיא הייתה צריכה...
דתיים לא עושים את זה מתוך גזענות תפסיקו להיות מפגרים! מה לעשות שלכל אחד יש את יצר העריות.. לכל אדם לא משנה מה הוא. באוטובוסים שנוסעים בדרך כלל חרדים יש הסכמה של המדינה לעשות את האוטובוס עם הפרדה... בגלל שהאישה החילונית שמלאנית הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה היא עשתה פרווקציות ויוצא למדינה שלנו פנים מכוערות כמו שהחדשות שלנו לצערנו עושות את זה.... חלאס עם זה!! אתם מאמינים בשוויון? קדימה נשים לעבודת סבלות גברים תתחילו להוליד ילדים!!!
* מישהו   20/12/11 | 22:50
אנחנו לא חיות! אנחנו יכולים לשלוט על היצרים שלנו!
די להצדיק!
* ניר   21/12/11 | 01:01
צודק ניר!
* Thor   21/12/11 | 15:08
3. צוחקים עלינו בגלל חבורת טפשים
פשוט בושה!!! משהו צריך למחות ולומר לעיתונאים האלה שרוב העם נורמלי. אני דתי ולא הפריע לי מעולם אם אשה ישבה בכסא לידי או לפני. אני לא מבין את ההגיון שבלהשפיל אדם ובקש ממנו לעבור מקום! אני מאוד התאכזבתי ממה ששמעתי מאשתי- אשה בהריון עם תאומים ודורשים ממנה לעבור מקום לאחור! בושה!!!
* נועם   20/12/11 | 22:49
יש הלכה ברורה לזה שצריך הפרדה.....
אתה אולי מאמין אבל לא תלמיד חכם. תלמידי חכמים יודעים שיש הפרדה, אפילו בשמיים יש הפרדה בין הנשמות הנוקבות לדוכרא. אז לך תלמד לפני שאתה מדבר בשם הדתיים שמחליטים לעשות מה שבא להם. יש חוקי התורה, ומי שיכול לקיים אותם ועוד בארץ ישראל יבורך, ומי שלא שלא יקלקל לאלה שרוצים.
* יניב   21/12/11 | 08:59
2. אולי דיי עם זה כבר? לא חייבים להיכנס למאה שערים
גם ככה אין מה לעשות שם.. פשוט אם התושבים שחיים שם נוח להם ככה אז שיחיו ויסבלו עם התופעה המכוערת הזאת. גם אני חיה במקום חרדי והאמת שאני לא שמה על אף אחד ועושה מה שאני רוצה ואף אחד לא אומר לי כלום.. זה סתם שטויות מה שכותבים.. זה אולי במקומות קיצוניים ככה.. ואם מישהי חשה השפלה שתעמוד על שלה אבל בכוח ללכת ולהתריס נגדם זאת לא חכמה. שונאת את המצב הזה שמתעלקים על תופעה.. חרדים יכולים לבוא באלף ואחת טענות כלפי חילוניים.. נו אז מה?! אז לכל מגזר יש את החוקים שלא ולא צריך ללכת נגד כל הזמן. לעשות דברים בשקט זה הרבה יותר חכם. חנוכה שמחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* נמאס לשמוע על זה כבר.. פשוט לעשות דברים בשקט   20/12/11 | 22:46
1. אתם מראים להם את ה"עוולות" שלנו
תפסיקו להתבכיין על איך אנחנו נראים בעולם, התקשורת אשמה בזה , הם שומעים איראן וישר קופצים על ההשוואה . אלא מה חשבתם שהעולם מבין את מנהגי היהודים ? כשגרנו ביניהם הם גם לא סימפטו אותנו, מעניין שבנושאים אלה יש הסברה מעולה בכל קצוות תבל ולא צריך דוברי דנית פינית ופורטוגזית כדי להסביר , להשמיץ הם יודעים גם ללא הסברה
* חרדי   20/12/11 | 22:43
צודק
* דתיה   20/12/11 | 23:38
חבל שהם צודקים בכל מילה
זו לא השמצה, זו הצגת המציאות
* מור   21/12/11 | 12:52
לכל החרדים
לכל החרדים שרואים את זה..עזבו דת,עזבו אלוהים,עזבו מצוות (שדרך אגב אנשים בשר ודם כתבו,לא שום מכת ברק אלוהית).כשאתם כאנשים מסתכלים על ההתנהגות שלכם מול החברה שלנו (החילונים) אתם מרגישים באמת שאתם נותנים את אותו הדבר? יש כאן מקום לכעוס ומקום להשמיץ כי מה שאני רואה זה השתמטות,חיים על חשבון האנשים העובדים במדינה כדי שאתם תמשיכו להשריץ ילדים ולעשות כלום.ידיד שלי שנהרג במבצע במהלך השירות הצבאי ואותכם מתעלמים וממשיכים ללכת בצפירה,שאתם אלימים-זורקים אבנים מקללים אנשים על זה שהלכו לידכם בלבוש לא הולם,שאתם חיים במדינה הזאת ובאותה נשימה מניפים דגל פלסטין ועוזרים לארגוני טרור...ברור לי שאלה לא כולם לא מכלילה אבל משהו פה חייב להתאזן.אי אפשר יותר שתשחקו על העניין של קיום מצוות.מעשים שווים.אני עובדת-תעבדו גם אתם.אני הולכת לצבא תלכו גם אתם-ותעשו מצוות תוך כדי.זה לא נכון וזה לא הוגן ואתם יודעים את זה עמוק בלב.מספרים לכם יותר מידי סיפורים שזה בסדר.ולבנות שבניכם..באמת,רחמים לתוך מה גדלתן,לתוך חברה של שוביניסטים פרימיטביים שעשו לכן שטיפת מוח שזה בסדר שאישה תלך במדרכה נפרדת,באמת מסכנים רק שלא יתפתו ובטעות יקפצו על מישהי כי הם לא יכולים לשלוט בעצמם-אז שתראו שיש לכן עסק עם קופים.ויותר מזה שאין לכן חופש אמיתי אין לי מה להגיד.זה שמסתירים מהחברה החרדית תכנים למניהם-טלוויזיה,מוזיקה..זה רק מראה כמה אתם חלשים.ולהיות בדת זאת בחירה,מי שימצא משהו יותר טוב בעולם החילוני שיהיה בעולם החילוני.לא צריך להיות מוחזקים בזה בכוח.באמת אני מאחלת לכולנו עולם יותר טוב.הלוואי שלא היו לי רגשות שליליים למגזר הזה אבל יש לי,עשיתם יותר מידי.
* נטע   22/12/11 | 21:44