תגובות (65 תגובות ב-38 דיונים)
38. כפויי טובה
נתנו להם לבזבז מיליונים על שיגעון מטומטם שתפור לקבוצה מצומצת וחולנית, ובסוף באם עוד בתלונות לגוף שמממן אותם.
להגיד שהם כפויי טובה, יהי מחמאה עבורם. אלה נולדו ללא יכול להבין מה זה הכרת הטוב ליד שמאכליה אותם (מרוב פחד מהתנהגותם האלימה והחומצתית).
21/05/19 | 18:08
37. הבאת סיבה מצוינת למה צריך לסגור את התאגיד
20/05/19 | 23:33
36. איזה כתבה מטומטמת הרי הכסף של התאגיד זה הכסף של הממשלה אתם לא נורמלים
20/05/19 | 23:30
35. יונתן ריגר מאחז עיניים,
בלי עזרה מהממשלה? באמת ריגר?
הערכתי אותך יותר מאשר אני מעריך את אבא שלך אך כך לא לכתוב אמת,כל התקציב של התאגיד הוא ממשלתי לידיעתך,
ואם התקציב לא היה באמת שמן ואולי שמן מאוד לא היינו רואים הפקה כזאת,הבנתה הבן של שימי ריגר?
20/05/19 | 13:21
34. כספי התאגיד זה הממשלה ואנחנו
20/05/19 | 08:49
33. כתבה הזויה הממשלה היא המממנת של התאגיד
20/05/19 | 08:18
32. חח איך אפשר לשקר כך, הנוסך ל80 מיליון תקציב התאגיד
הועבר עוד 70 מיליון לאירוויזיון, פשוט פייק ניוז
19/05/19 | 10:54
31. חגיגת למדינת השמאל היצירתי,השמח,החופשי - בעוד 10 שנים לא נשתתף בתחרות בגלל...
מדינת ההלכה שנתניהו וחבריו הטבעיים מקימים לו בתמיכה של הפריפריה המוסטת.
19/05/19 | 09:05
פריפריה שזוכה ברוב מוחלט של הקולות כבר שנים
20/05/19 | 08:50
30. אני קצת אמביוולנטי בנוגע לנושא הזה
דעתי קצת אמביטטלנטית:
בגלל שהשידור הציבורי הוא ציבורי, המדינה הייתה צריכה לקחית על עצמה את עיקר המימון, הרי האירוויזיון מביא גם תיירות וחושף את הדברים היפים במדינה - זה פאקינג כלי תעמולתי.
מצד שני. בגלל שלמדינה לא הייתה נגיעה להפקה - הכל הלך חלק והייתה הפקה מעולה. ללא פרצופו של "המנהיג הדגול" או מי מממלקקי עכוזו.
19/05/19 | 07:46
29. בגלל הדתיים והקואליציה, כדי שלא יגידו נתנו יד לחילול שבת
18/05/19 | 17:32
28. 800 מיליון עלות התאגיד!
והמדינה צריכה להמשיך לממן בזמן שנסגרים מפעלים בדרום ?
חבל שאתה חושב רק על עצמך וחבריך.
18/05/19 | 17:13
27. 800 מיליון עלות התאגיד!
והמדינה צריכה להמשיך לממן בזמן שנסגרים מפעלים בדרום ?
חבל שאתה חושב רק על עצמך וחבריך.
18/05/19 | 17:13
26. אין כסף לארוויזיון, צריך לממן את ביבי המלך
18/05/19 | 17:00
25. תור שכולו גניבת דעת
די כבר לשנאה העצמית
18/05/19 | 16:47
24. ומי ממן את התאגיד?? המדינה. המיסים שלי ושלך
18/05/19 | 16:22
23. כי ברגע שזה בתל אביב זה אירוע של שמאלנים...
18/05/19 | 16:16
22. את ביבי זה משעמם!!
מעניין אותו רק חוק החסינות, היו צריכים לבקש תשלום ממצביעיו שהגיעו להנות בכפר האירוויזיון.
18/05/19 | 16:07
21. נו באמת, אתם מצפים לעזרה מהממשלה,
ראש הממשלה צריך כל פרוטה לכסות את השחיתות שלו,וכהרגלו לא מוציא פרוטה מכיסו.
18/05/19 | 14:47
20. מי שכתב את הכתבה הוא חסר השכלה
והוא רק רוצה לנגח את ממשלת ישראל , אין דבר כזה שממשלת ישראל לא השקיעה כסף בביזיון הזה שמיצידי היה עדיף שלא יגיע יותר לישראל , גם ככה לא באו הרבה תירים ואני מאוד שמח על זה כי רצו רק להוציא מהם כמה שיותר כסף וזה הביזיון הכי גדול שלנו כמדינה ותושבים חושבים רק על כסף אז טוב שהם הבינו את זה ולא באו , אני מאוד מקווה שהביזיון הזה לא יגיע יותר למדינה .
18/05/19 | 14:37
יוסי ,אתה אדיוט
18/05/19 | 16:03
תבדוק את הפרטים לעומק ותבין שאתה טועה!
עלות הכרטיסים היתה יקרה מידי מכיוון שלא היה שום מימון של הממשלה!!! אירופאים במנטליות שלהם לא עושים דברים בדקה ה90 כמו הישראלים, כשהם בחנו את העלויות הבינו שזה יקר מידי ולא הגיעו. פספוס מטורף של הסברה טובה למדינה. אתה בטח הפסקת להקשיב או להבין כשמישהו לחש לך שביבי מדבר אנגלית מצויין.
18/05/19 | 16:10
אתה לא השכלת להבין את מהות האירויזיון
לא מדובר במופע חי, למרות שהוא קיים.
מדובר באירוע טלויזיוני שצופים בו כ120 מיליון אנשים. זה מספר לא נתפס.
מספיק שהמושג ישראל מפומפםמבו מספיק פעמים כדי להכניס את זה לתודעה של הצופים כדי שיחליטומבמהלךמאותה שנה במודע או שלא במודע לבקר בארץ.
את הפירות אנחנו נראה במהלך הקיץ הקרוב
18/05/19 | 17:05
19. לממשלה אסור לתקצב
זה בחוק של הארוויזיון.רק תאגיד(שהמדינה מימנה יפה מאוד) יכל ותורמים פרטיים וכך גם היה עד היום בשאר המדינות.לא צריך להאשים את ביבי בכך דבר.זה כבר עובר כל גבול.
18/05/19 | 14:35
אין שכל אין דאגות
אורויזיון זה לא רק התחרות עצמה זה כל המסביב
ואת זה לא אתה ולא שרה מבינים
18/05/19 | 16:05
כל מה שמסביב?
בכתבה מדובר על תקצוב הארווייזיון. למדינה יוצא שם טוב מהגלויות ומהתפאורה. מה שמסביב זה נטו לתיירים עכשויים וזה מספק ביותר. כמו שממשלה לא משקיע במימון זמרים ליום אצמעות אלא העייריה גם כאן זה מה שקורה.
18/05/19 | 18:32
כמה צביעות יש בעיתונות הישראלית
18/05/19 | 16:12
18. פשוט פייק ניוז בזוי
אתמול ראש ועד הארווזיון בארופה אמר במפורש (מה שהיה ידוע עוד לפני שנה כי נאמר בחדשות) שאסור לממשלה להתערב ולממן ישירות ארווזיון אלא רק דרך תאגיד ודרך עירייה של העיר המארחת. ממשלה יכלה להשתתף רק באבטחה.ועוד הוא הוסיף שכך נעשה גם בעבר בשאר המדינות. פשוט אין לכם בושה.
18/05/19 | 14:28
פייק ניוז שמאלני חסר בסיס
18/05/19 | 16:11
יושב ראש הועד האירופי אמר את זה בעצמו
אז איך זה בדיוק פייק ניוז?
18/05/19 | 18:04
בעצמך פייק ניוז
כל מדינה מממנת את האירוע בעצמה. הכסף לא צומח על עץ
18/05/19 | 17:23
17. מה מרהיב ?
במה זוועתית, שירים בינוניים וכמעט אפס תיירים. איך בדיוק מרהיב
18/05/19 | 14:15
16. די עם הדמגוגיה
כמעט בכל שנה המדינה המארחת לא מוציאה כסף אלא הגוף המשדר אז די לשקר את הציבור
18/05/19 | 14:08
15. סליחה אבל הייתי בליסבון שנה שעברה וקרעו אותנו במחירי הדירות
שילמתי פי 3 על איירבינבי .. מי שרוצה לעשות את המאמץ מגיע
כמו כל חופשה זה לא יהיה זול אלא אם אתה במזרח אירופה
וכמו שאנחנו יודעם הופה הופה הופה פה זה לא אירופה!
צל אביב ירקה בלי או אין אירוויזיון !
18/05/19 | 13:54
14. פעם ראשונה שאני שמחה להודיע שטוב שבתל-אביב הכל כרגיל
18/05/19 | 13:44
13. רק ביבי!
להקיא
18/05/19 | 13:32
12. התאגיד מיותר וחייב להסגר
18/05/19 | 13:25
11. זה רק מראה כמה לממשלה לא באמת אכפת מאיתנו ומהמדינה
אכפת להם אך ורק ממקומם ומהכסף שלהם.
18/05/19 | 13:16
10. ממשלה נוראית, אין מה לצפות ממנה. כבוד לתאגיד!
18/05/19 | 13:11
9. הממשלה/אנחנו מממנים את התאגיד המיותר הזה.
18/05/19 | 12:38
8. אירוביזיון
כתבה לא עינינית אם היית מתאמץ לבדוק את השטוית היית מגלה כמה אתה טועה משרד התיירות הישקיע בכל תבדוק עם עירית תל אביב טמבל
18/05/19 | 12:12
7. יש לתאגיד תקציב שנתי יפה וקבלו הלואה בתנאים טובים של מדינה
כך שכל שנה יחזירו סכום מוסכם שבמילא מכספי תקציב הממשלה ,
, וזה בסופו של דבר מכספי הציבור. ככה יתנהלו כלכלית יותר אחראי
18/05/19 | 12:09
6. חלאס לגנוב דעת
130 מיליון שקל שתאגיד השידור הציבורי מימן? סליחה אני רק שאלה, אבל מאיפה ה130 מליון האלה הגיעו אם לא מכספי המסים שלנו ולמה לעזאזל אנחנו צריכים לשלם על החרא הזה???
טיפלתם כבר בכל ניצולי השואה, הקשישים, נכים, משפחות מתחת לקו העוני שאני אמור לדאוג לשמיל הגמרני ולכרטיס הזול שלו?
18/05/19 | 11:35
לא צריך אירויוזיון, לא צריך תרבות
לא צריך אמנות, לא צריך תקשורת, לא צריך ספורט, לא צריך ספרות, לא צריך שירה...איך שאל צ'רצ'יל - אז בשביל מה אנחנו חיים?? אם הממשלה ל
18/05/19 | 12:06
תקשורת המתווה הנוכחי של היום היא מיותרת גוף של שרלטנים שמנסים לשלוט במדינה
18/05/19 | 13:27
אתה תומך בכך שהמדינה לא עזרה במימיון?
מילא אם היו עוזרים לחלשים, אך המדינה מממנת לימודי תורה והתיישבות ביהודה ושומרון. אז למה שלא יתנו קצת גם לחילונים, לגייז, לאוהבי אירוויזיון? אה.....הדתיים מתנגדים?
18/05/19 | 12:07
תעשה 1+1 ואז אולי תבין
כתוב, אם קראת, ואם קראת, אם הבנת....
זה ארוע של פעם ב-20 שנה שיש לו פוטנציאל להוציא שם טוב למדינת ישראל.
וכבר שנו רבותינו "טוב שם טוב משמן טוב".
במקרה הזה שם טוב מביא עוד תיירים שמביאים איתם עוד הכנסות למדינה. גם עסקים יוצאים מזה. ככה שיש יותר כסף לחלק לקשישים, נכים, משפחות מתחת לקו העוני.
במקרה שלנו, ממשלת ישראל, כנראה מסיבות ציניות או חוסר אכפתיות או חיסול חשבונות או הכל מהכל, משכה ידיה מזה והחלישה את כוחה של מדינת ישראל לנצל הזדמנות של פעם ב....קאפיש?
18/05/19 | 12:15
הכסף הגיע מתורמים ולא ממיסים.
ואף אחד לא גונב אותך חוץ מהממשלה שלנו.
18/05/19 | 12:20
בואו רק נזכור דבר אחד כל שקל של התאגיד זה מהמדינה/האזרחים
18/05/19 | 13:40
5. החשש מהחרדים
לא רצו להיות שותפים עד כמה שניתן לחילול השבת ההמוני. זו רק ההתחלה של שלטון האייתולות שמחכה לנו כאן. מדינה שצועדת אחורה בזמן. אפילו משרד התיירות לא תמך. מזל שלתל אביב יש ראש עיר כמו רון חולדאי . העיר ממש התכוננה לארוע. אכן. מדינת תל אביב וטוב שהיא קיימת. לא באו התיירים. הפסד לכולנו, גם מבחינת שיווק המדינה לתיירות בעתיד אבל הישראלים נהנו מאוד בשבוע הזה.
18/05/19 | 11:27
Giro d'Italia
מרוץ האופניים שהיה קבל תמיכה ונערך בשבת.
מישהו אמר קואליציה?
18/05/19 | 12:11
התיירים לא באו בגלל מחירי בתי המלון המוגזמים חשבו לעשות
קופה בתקופה קצרה.
18/05/19 | 13:41
4. כי יש לנו ממשלה פח
כל הכבוד שכאן הצליחו להרים אירוויזיון מרשים למרות הקשיים.
וגם, תל אביב זו העיר מספר 1 בעולם
18/05/19 | 11:25
3. 130 מיליון זה לא כספי ציבור? העיקר לסלף ולשקר
18/05/19 | 11:23
בוודאי שכן - נלקח מתקציב התאגיד
אז מה הבעיה???
18/05/19 | 12:03
.
זה התקציב שיועד לתאגיד לעבודה השוטפת בלי קשר למשך כל השנה. הוא צריך להרים עוד שידור לכל השנה! זה שלא עזרו במימון זה בכוונה כדי שהתאגיד ייכשל בהמשך
18/05/19 | 17:20
2. אם התקשורת כל הזמן תוקפת את העומד בראשה מדוע שיתנו שקל?
18/05/19 | 11:12
הכסף היה הולך לתקשורת?????
18/05/19 | 11:19
אוייש תסתום למה הכסף שלו למה מי הוא בכלל?
18/05/19 | 11:33
מה זה שייך לתקשורת ?
זה אירוע מוזיקלי שיש לו מאות מיליוני צופים ברחבי העולם ומראה את ישראל בצורה מרהיבה.
18/05/19 | 11:40
אנשים כמוך גורמים לי להרבה עצב
ויש הרבה כמוך... וזו הבעיה
18/05/19 | 11:55
יש לסגור את התאגיד
18/05/19 | 13:28
לא ולא
התכנים הטובים ביותר מצויים השידורים התאגיד. אבל לצערינו רוב האזרחים לא ערים/ מודעים לכך. יש אזרחים שלא מעוניינים בריאליטי שטחית כל ערב על המסך ולא מתעלפים מטלהנובלות שטחיות.
18/05/19 | 17:54
1. מה שווה האירוויזיון אם אי אפשר לשלוט בו?
הלוואי שהבעייה היתה מתחילה ונגמרת באירוויזיון
18/05/19 | 11:06
מישהו יודע אם קובי חזר הביתה ברגל???
19/05/19 | 17:13