החדשות
תגובות (236 תגובות ב-144 דיונים)
94. כשחקנית היא ממש לא מעניינת ומוכשרת
מסתבר שגם כבן אדם היא ממש לא מציאה! מייחלת שלא נשמע ממך יותר
* חני   15/04/15 | 15:46
ממש
ענת טקסמן היא אחת השחקניות המוכשרות בישראל, תגידו מה שתגידו זו שחקנית אמיתית.
* חחחחחחח   15/04/15 | 16:28
צודקת, אהבתי
* מנחם   15/04/15 | 16:37
93. אנשים זו פרנסה שלה לא מחרימים פרנסה. אבל בהחלט צריך להגיב על ההתבטאות שלה גם אם זה כואב לה.
* ויקי   15/04/15 | 15:44
92. ענת
גועל נפש מי היא בכלל
* אייל   15/04/15 | 15:33
91. ענת
ענת את איכזבת אני שהולכת כול הזמן לתיאטרון ואהבתי את הסרט שלך "נודל" ועוד סדרות והצגות שלך החלטותי להחרים את כול זה את האכזבת .את לא מתביישית? כן את גיזענית ועוד אך. . אני מתגוררת בבאר שבע אני הצבעתי בליכוד וימנית וזו הפעם הראשונה שהצבעתי ליכוד . את יודעתמדוע? כי אן לכם מוצג מתאים לראשות המדינה וכי אני לא אוהבת את השמאל וזו זכותי או קיי? השמאל ומעולם לא אהבתי כי זה לא מתאים למדינה שלנו השמאל נקודה. אבל אאחת כמוך לא תעליב אותי ותמעיט בערכי בגללשהצבעתי לביבי.תתביישי לך הערך שלך בעיני ירד לקרקעית וכן עליך להתנצל וכן מנכלית התאטרון אסור לה לוותר לך כי אנחנו אחוז גבוה במדינה הזו ואת לא תחליטי בבעבורינו ו מה ללהצביע אחת כמוך גורמת ללשתי מדינות בארץ הזו ולכן את מביישת אותנו . ואני מחרימה את ההצגות שלך ואותך בכלל. ושוב כן את גזענית והרבה יש לך לןהגיע לרמה של שלנו ושל תו7מכי ביבי . וכן אנחנו רואים תיאטרון ויש הרבה מאיתנו ברמה גבוהה יותר ממך ואת מתביישבעידה שלך . תתביישי לך.
* איריס   15/04/15 | 15:17
כל מילה בסלע
* דרור   15/04/15 | 15:45
90. מה שעשתה זה לא רק חרם....מזכיר באמת תעמולה הנצאית.....הישוותה ""עם אחר""להמוני עכברושים חורים....נחותיםמימי שחושב למזלנו אחרת... כנסו
* מה   15/04/15 | 15:14
89. בכס
היא חיה בבועה.מהיום כל מקום שנמצאת בטלויזיה לא רואים וגם תאטרון .ב.בבבבבבבב
* דניאל   15/04/15 | 15:09
88. ענת קסמן
אמירה מגעילה וגזענית שמתבססת על דיעות קדומות וסטיגמות.הפריפריה בדרום בצפון יותר מביני ויודעי תרבות ממה שנדמה לה באמת בושה לה פרצוף קרח ולמה היא חושבת שתושבי דרום תל אביב עם כל המצב הגרוע שלהם יודעים תרבות? לא, כמובן שלא, אבל בגלל שהם מתל אביב אז היא לא מעיזה אפילו לדבר על זה.....
* ענת מלכה   15/04/15 | 15:03
87. להחרים את אריאל זילברג ועמיר בניון זה בסדר ???
העיקר אותם החרימו בשניה . צריך להחרים אותה ולא ללכת להצגות / סרטים שתילך המסריחה הזאת
* גיא   15/04/15 | 15:01
86. הקריאה לחרם מסוכנת? מה? באמת?
אז למה החרמתם את תושבי יהודה ושומרון לפני כמה שנים? לכם מותר? להם אסור? צבועים ,צבועים צבועים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
* הכי מסוכנים הצבועים!!!   15/04/15 | 14:50
85. היא צודקת מה רוצים ממנה מצביעי הליכוד הם המיץ של הזבל של המדינה
ברור שלא ילכו להצגות מה להם ולתרבות. שילכו לשבת בבית ולשיר קריוקי
* האמת    15/04/15 | 14:50
למה , למה אתה משמיץ, אנחנו אחים שלך...
* חבל   15/04/15 | 16:29
שמאלני משתמט מתוסכל וחסר כבוד. תתבייש!
אוהב ערבים. מהיכן הגעת? מפולין? רומניה? הקקי של אירופה. אפילו שם לא ירקו עליכם.. אפסים.
* ל 85   15/04/15 | 22:25
יום השואה
היום ערב יום השואה הנוראה - הנאצים ימ"ש חשבו כמוכם על יהודי אירופה והשמידו שישה מיליון מבני עמנו ועוד עשרות מיליונים של עמים אחרים שנחשבו נחותים. לא למדתם מההיסטוריה אינכם מבינים את ההווה ועתידכם מי ישורנו.
* יהודי   16/04/15 | 00:21
84. צפון
ענת אמרה את מה שרבים במדינה הזאת חושבים , לא לכל אחד יש אומץ לבוא ולומר זאת . תפסיקו להיעלב ולבכות, די נמאס
* ציפי   15/04/15 | 14:46
בדקת שזאת דעת הרוב?
* ישראלה   15/04/15 | 16:06
83. זה לצערי האמת!
* דורון   15/04/15 | 14:36
כל אחד והאמת שלו,
* בסדר   16/04/15 | 00:51
82. ענת לא יגנבו לנו את דמוקרטיה !
חזק ואמץ כל השפויים איתך ! ושכל הדפוקים יוכלו חרה מביבי! כניראה זה מה שמגיע להם !
* דורון   15/04/15 | 14:35
81. זכותה המלאה
זכותה המלאה להביע את דעתה. בינתיים זו מדינה דמוקרטית!
* הדסה   15/04/15 | 14:32
וזכותנו המלאה להחרים אותה
אגב, מי שלא מקבל את הכרעת הבוחר זו היא. מזל שיש דמוקרטיה אחרת היא הייתה בטוחה שהמדינה שלה ויש להעלים כל מי שלא מסכים עם דעתה.
* עופר    19/04/15 | 12:31
80. זה בסדר. לא סבלתי אותך גם לפני
כשדיברת בטלויזיה עשיתי מיוט. יש לך דיבור מעצבןןןןן ודודתי.
* לא תופסת צד אבל   15/04/15 | 14:28
79. יש דברים שפוגעים בציבור שלם וחובה להוקיע ולהחרים.
כל דיבור מוקצן ומזלזל בקבוצות באוכלוסיה חובה להוקיע .
* חובה להחרים   15/04/15 | 14:23
אז תחרים גם את ביבי!! כל הזמן מזלזל ופוגע בציבורים שלמים...
ערבים, שמאלים, ועדי עובדים, שאמשיך?? מדהים איך כל מי שקופץ עכשיו על ענת, ולדעתי היא אכן הגזימה ודיברה בהתנשאות רבה, ישב בשקט ובדממה כשפגעו בציבור שלם, ביניהם אני, שוב ושוב ושוב ושוב ושוב במערכת הבחירות האחרונה. מתייחסים לציבורים שלמים בעם הזה, כולל יהודים, כאוייבים, לא פחות! רק בגלל שדרכם ודעתם שונה. מפקפקים ומזלזלים בי ובציונות שלי כל הזמן, ולא איזה אמן או טוקבקיסט, אלא מי שאמורים להיות המנהיגים שלי. במקום לגנות את הדבר הזה, מצביעים לדבר הזה... מפה הכעס שלי נובע על מצביעי ביבי... אז תסלח לי, ביבי מאז מערכת הבחירות האחרונה מחוק אצלי! ולצערי הרב כבר לא אוכל להסתכל אותו הדבר גם על כל מי שהצביע לו עקב התמיכה בזוועה שהוא הוביל בכל מערכת הבחירות... שוב, לא נגד יריביו הפוליטיים... אלא נגד חלקים בעם!!! מי שמחרים את ענת שהיא אדם פרטי שזכותו לומר את דעתו גם היא מעצבנת, ולא מחרים את ביבי שהשפעתו על החיים במדינה הזאת גדולה הרבה יותר... מוזמן להוסיף את תמונתו תחת ההגדרה המילונית של המילה צבוע...
* הצביעות חוגגת...   15/04/15 | 18:51
השתגעת ??? את ביבי לא מחרימים !!! ביבי אמר את האמת !!! ולא הבטטה הזו ענת שלך
השתגעת???
* אני   15/04/15 | 22:39
78. ענת וקסמן
גזענית, לשלוח אותה לתיאטרון בעזה
* אבי   15/04/15 | 14:16
77. ענת
אני מהמרכז ודברייך מקוממים ברגע שאני אצפה בהצגה שאת מופיעה אני אקום ואצעק שתעופי מהבמה ואת תכנסי לחורין
* יפה   15/04/15 | 14:14
76. חרם עממי
מפתיע שאיגוד אמני ישראל טוען שחרם עממי קרי חרם שמאורגן על ידי האזרחים אינו דמוקרטי ?! או שאיני יודע מזה דמוקרטיה או שאיגוד אמני ישראל שכח שבדמוקרטיה זכותו של האמן לעשות ולהגיד ככל שעולה על רוחו כרוכה בקשרים עבותים עם זכותו של העם להגיב לאמירות אלה כולל במרי אזרחי .
* טל   15/04/15 | 14:13
איגוד אמני ישראל צבועים לפני כמה שנים
הם בכבודם ובעצמם עשו חרם על יהודים שמעבר לקו הירוק.!! זוכרים? או כבר שכחתם?
* צבועים צבועים צבועים   15/04/15 | 14:46
אמת לאמיתה
* דניאלה   15/04/15 | 15:10
75. וקסמן
אפילו את הסדרה , החיים זה לא הכל, לא אראה יותר.
* נטלי   15/04/15 | 14:12
74. ענת וקסמן
אפילו את הסדרה החיים זה לא הכל , לא אראה יותר.
* נטלי   15/04/15 | 14:11
73. ענת וקסמן
אפילו את החיים זה לא הכל , לא אראה יותר.
* נטלי   15/04/15 | 14:09
72. קריאה לחרם "מסוכנת" ? "מדרון חלקלק" ? לפני יומיים תמכתם וגם יזמתם
וכעת, לגברת וקסמן. אתחיל בכך שיש מאחורי 20 שנות לימוד וכמה שנות הוראה באקדמיה. כאלה גם רוב חברי. גם אם הגברת וקסמן תלמד עד קץ ימיה, היא לא תדע מעט מזעיר ממה שאנו כבר הספקנו לשכוח. וכן, יש לי גם מנוי בהבימה, וגם מנוי לקאמרי, ועוד מנוי משפחתי לפילהרמונית ועוד ... ועם כל המטען הזה, הצבענו לליכוד. לא מפני שהליכוד וביבי הם כליל השלמות, ממש לא. בעיקר מפני שהאלטרנטיבה פשוט מעוררת גיחוך בכסילותה וביהירותה הנבובה.
* אלכס   15/04/15 | 14:05
מילים כדורבנות. שאפו
* אקדמאית, מזרחית מצביעת ליכוד   15/04/15 | 14:46
מסכימה - לא עם הכותרת אלא עם תוכן דבריך.
אני אכן חושבת שלא צריך לקרוא לחרם, וזה אכן מדרון חלקלק, אבל מצד שני, אני מסכימה לחלוטין עם שכתבת בתוך ההודעה. גם אני אקדמאית שוחרת תרבות שמצביעה נתניהו, כי צריך לבחור בין שני מועמדים לראשות הממשלה. וזאת הבחירה שנראית לי הגיונית יותר.
* מישי   15/04/15 | 15:48
וקסמן
חזק אחי אהבתי ויש עוד
* יהודה    15/04/15 | 16:15
71. העיקר על עמיר בניון - לא הגנו.............. !!!!!
העיקר על עמיר בניון - לא הגנו.............. !!!!!
* צבועים   15/04/15 | 14:03
70. זכותה לומר זכותי להחרים
* אבי   15/04/15 | 14:02
69. ענתי
עוד אחת שהפה הגדול שלה משתלט על השכל שלה..אני כבר רואה איך שבעוד כמה חודשים תתנצל ותגיד שדבריה הוצאו מהקשרם וכמה שהיא מתנצלת שציבור גדול נעלב ממנה..אפשר לחשוב גם מי זאת ענת וקסמן? גרושה ממורמרת שגם חלק מעמיתיה להצגות לא סובלים אותה מתנהגת כפרימדונה ושחצנית.
* אסף   15/04/15 | 13:57
68. האמת כואבת אהה?
* יוני   15/04/15 | 13:56
67. היא בת אדם ומותר לה להביע את דעתה
גם אם זה לא מוצא חן בעיני מישהו.
* א   15/04/15 | 13:54
סתום סתום
חחח
* חח   15/04/15 | 14:25
למה "סתום סתום" אנחנו מדינה דמוקרטית לא?
* ב   15/04/15 | 14:55
בלי להשמיץ ולא ללעוג ולא להציג אנשים כנחותים !!!!
* אני   15/04/15 | 14:36
ת'אמת, כך הגבת גם על העליהום על אמיר בניון??
צבועים, כבר אמרנו?
* בטוח שלא   15/04/15 | 14:48
כנ"ל אותם אלה שנפגעו מדבריה
זכותם להחרים ולא לרצות את פרצופה בהצגות בהן היא מופיעה מה לא ברור...... וללכלך על ראה ממשלה מכהן לזלזל בו ובאמירותיו ובבוחריו זה לגטימי ומותר.....?
* דניאלה   15/04/15 | 15:14
נכון, וזכותנו גם להביע את דעתנו ולהחרים אותה.
גם אם זה לא מוצא חן בעיני מישהו.
* עופר   15/04/15 | 15:22
ענת
ענת יפפיה חכמה אין עליך ולא יהיה.
* תורג'י    16/04/15 | 17:32
66. אני מחרים
להפסיק לשתוק
* מנשה   15/04/15 | 13:53
65. לגיטימי שהיא שמה x על ציבור מסויים. לגיטמי שציבור זה
ישים x עליה. היא לא יכולה לבכות עכשיו. למה היא צריכה אותנו...הציבור ששם עליה בחזרה x...בשביל כסף....?? יאללה שתתחיל לעבוד ולהכיר את העם
* לא הבנתי מה הבעיה   15/04/15 | 13:51
סבבה, הולך
אגב גם אלירז שדה אמר באותה תכנית שאשכנזים ותל אביבים מצביעים לשמאל. מחרימים גם אותו? יאללה
* אהוד   15/04/15 | 14:08
לאהוד, אבל לא השמיץ אותם יש הבדל!
* חכם   15/04/15 | 15:39
מה הקשר? אגב יש לי משפחה גדולה בתל אביב
אשר נולדו שם...וכולם שמאל עם אותן הדעות...כמו העתק הדבק של מחשבות....אז כן...יש משהו במדינת תל אביבי....את משפחתי אני לא מחרים...לא אשכנזים ולא מזרחים. אבל זכותי לא ללכת או לראות את ההצגות של שלה. פשוט לא מתאים לי. ביחוד אחרי השטויות שאמרה. החלטתי לשים עליה x. עם המשפחה שלי אני יכול להתווכח לריב והכל בסדר. היא לא מקבלת יחס שונה...מה גם היא מקבלת בדיוק את מה שהיא בעצמה עושה ..צביעות זה הבעיה.
* ?   15/04/15 | 16:29
64. פעם הן סיפרו שאנסו אותן כשהיו ילדות כשיצאה הצגה חדשה
היום זה ביבי שמכניס ומכניס ומכניס פעם אחר פעם אחר פעם
* הצגות   15/04/15 | 13:51
63. ענת אוהבים אותך
תהיי חזקה מול העליהום האכזרי דברת מתוך כאב ותמיהה על מה שקורה פה ייצגת רבים בתחושות שלך רבים שאומרים זאת בחדרי חדרים איך אפשר להצביע לטמבל מתנשא אטום וחסר חזון וכשרון אם לא מתוך אוטומציה ונאמנות עוורת תהיי חזקה אוהבים אותך
* ערגה   15/04/15 | 13:48
דבר בשם עצמך
* דליה    15/04/15 | 15:10
ממש לא מתוך כאב
היא דיברה בעיקר מתוך תסכול ומרמור על שהשמאל מובס פעם אחר פעם זו האמת כולה ותו לאאאאא
* דניאלה   15/04/15 | 15:18
ענת
כי אין אלטרנטיבה יותר טובה אולי ??..
* מירב   15/04/15 | 16:02
62. לכל אחד יש זכות להביע את דעתו, כל מי שאומר משהו שלא מתאים לו לשמוע ישר קופצים עליו
מה זה השטויות האלה??? איפה הדמוקרטיה???
* rona   15/04/15 | 13:48
דמוקרטי'ה ??? רק איפה שמתחשק לתקשורת...
* אצל   15/04/15 | 14:38
צבועה. בטוחה שלא הגבת כך כשהיה העליהום על בניון
צביעות, צביעות ועוד פעם צביעות
* צביעות זה שם המשחק בשמאל   15/04/15 | 14:50
אמר מי שבטוח שתק כשביבי זרק אמירות גזעניות ומכלילות
כשמכלילים אתכם, ובכוונה השתמשתי במילה אתכם, אתם קופצים וצועקים צביעות צביעות... כשמכלילים נגד שמאלנים ואומרים עליהם שהם לא ציונים או משתמטים למשל, אתה שותק כמו דג. וזה הרבה יותר גרוע לקרוא למישהו לא ציוני מאשר להגיד יצאתם מהחורים... זה בעצם לקרוא לו בוגד במדינה רק במילים מכובסות. הרי הציונות היא היסוד והבסיס של המדינה הזאת. פרט לשמאל ממש קיצוני שרוצה מדינת כלל אזרחיה, מרבית השמאלנים מצביעי העבודה למשל, הם ציונים במלוא מובן המילה! הרוב המוחץ משרתים בצבא! הרוב המוחץ אוהב את המדינה ומייחל שתישאר יהודית כי אין לנו ארץ אחרת! זה כאילו שתכליל על כל הדתיים שהם לא ציונים בגלל זרם חרדי שלא מכיר בישראל. או שתכליל על כל המתנחלים שהם שונאים את הצבא בגלל איזה כמה נערי גבעות שמפנצרים צמיגים של רכבי צבא. או... שתגיד שכל מצביעי הימין הם לא רציונלים, בגלל שאיזה כמה אמרו בטלויזיה שהצביעו לביבי כי סבא שלהם היה ליכודניק...
* צביעות זה שם המשחק בימין?   15/04/15 | 19:10
למה צרחה ענת בקולה הצרוד
* מה האמת , אני לא אוהבת שוקולדים והצבעתי לימין   15/04/15 | 16:01
61. פשוט לא ייאמן...
חרם זהו מדרון חלקלק??? כמה נוח ונחמד. מה הופך את החרם המדובר ל'מדרון חלקלק'? מעניין אותי מאוד. כי כשקראו (והצליחו) להחרים את אריאל זילבר - זה לא היה מדרון חלקלק - זאת היתה קרקע יציבה וישרה בטח. לא ייתכן שהשמאלנים ינהלו את מדינת החוק שלנו כראות עיניהם - כששמאלני מדבר - זהו חופש הביטוי. כשימני מביע דעותיו - זו גזענות והסתה. כששמאלני מסית ו"מתגזען" - הוא סתם פרובוקטור (ע"ע חצרוני הזכור לטוב) - כשימני רק מוציא מפיו את המילה "ערבי" - הוא גזען וצריך לתלות אותו בשערי העיר למען יראו וייראו. או שאנחנו מדינה דמוקרטית שוות זכויות וחובות כלפי כל האזרחים - או שתוציאו את הרעלות מהבוידעם חברים - אנחנו באיראן!
* WHATEVER    15/04/15 | 13:47
כל כך נכון!!
* אני   15/04/15 | 14:19
ראש הממשלה קרא "ערבים!" והכל בסדר
לא רק שלא עושים על הימנים עליהום אלא להפך, התקשורת והממשלה כולן מלאות ימנים שעושים עליהום על שמאלנים השכם והערב. אז על מה אתה מדבר?
* אביעד   15/04/15 | 14:59
אביעד, רה"מ לא קרא "ערבים".
הוא העיר את תשומת לבם של המצביעים היהודים לכך שיש הסעות מאורגנות שמביאות את הערבים לקלפי, הסעות מטעם ארגונים שלאו דווקא רוצים בטובתה של ישראל. אז כן, לא נעים לשמוע, אבל זאת האמת, ולדעתי, טוב שאמר זאת, למרות כל אי-הנעימות, אם זה באמת גרם לאנשים לצאת להצביע. (אני הלכתי להצביע בלי שום קשר, עוד בבוקר.)
* מישי   15/04/15 | 15:50
פחחח זה נבדק וממש לא האמת! הוא שיקר!!!
* חבל שאתה מאמין לשקרן הפתולוגי   15/04/15 | 19:11
אתה מוזמן לפנות אליי בלשון נקבה בתור התחלה
עכשיו לענייננו, אני לא התכוונתי לראש הממשלה בדבריי, אבל בוא נדבר על זה רגע: גברת וקסמן טענה כי שמאלני אמיתי (לדבריה) לא ישתמש לעולם במילה "ערבי" כמילת גנאי, עד כאן הכל טוב ויפה. למה אתה מסיק שרה"מ השתמש במילה "ערבים" כמילת גנאי? כי אם זו המסקנה אליה הגעת, אתה משוחד ועמוס בדעות קדומות בעצמך (כן כן, אתה סובל ממנת יתר של דעות קדומות על ערבים ועל מה לא...) יותר מזה, אם כבר התחלנו דיון לגבי האמירה של רה"מ ביום הבחירות - כולם מתעסקים בשאלה האם היתה זו אמירה גזענית או לא - לגיטימי. אע"פ שבעיניי, קריאתו את המילה "ערבים" אינה מצביעה על גזענות - בחירת מילים אומללה ביותר - אולי, אך לא גזענות. אבל בעיניי השאלה האמיתית היא: איך ייתכן שאמירה כמו: צאו לקלפיות! הערבים נוהרים להצביע! מעוררת בנו, יהודים ישראלים, פחד קיומי שכזה? נראה לך לגיטימי שיהודי במדינת ישראל יתעורר בו פחד קיומי שכזה?! שיהודי במדינת ישראל בשנת 2015 ירגיש איום כל כך גדול מהמחשבה שערבי ייצא להצביע בקלפי?! לי זה לא נראה לגיטימי בכלל. לצערי, זה המצב! אם נתניהו הצליח לעורר כזה יצר הישרדות אצל המצביעים בגלל אמירה אומללה שכזו - יש דברים בגו. ולגבי דבריך "לא רק שלא עושים על הימניים עליהום אלא להפך..." אתה מוזמן לשבת ולהעלות זכרונות בינך לבין עצמך: אריאל זילבר, עמיר בניון, עמית סגל, תושבי הקו הירוק (שמוחרמים עד עצם היום הזה) וכהנה וכהנה. מותר ורצוי להתווכח, גם עם וקסמן וגם עם בניון, יהיו דעותיהם אשר יהיו. אבל מפה ועד להגיע לחרם מאורגן רק כי אדם אמר את דעתו? מי אמר "מדינת עולם שלישי" ולא קיבל???
* WHATEVER   15/04/15 | 16:24
פחחחחחחח את בדיוק כמו מי שמנסה לפרשן ולהצדיק את וקסמן
ביבי אמר דבר נורא! ואם את לא מבינה את זה אז הגיע הזמן לחשבון נפש! גם וקסמן לא צדיקה. ההבדל הוא שהיא אמנית והוא אמר את דבריו כמועמד לראשות ממשלה. ובקשר למה שאמרת על כך שאם הצליח לעורר פחד אז בהכרח יש דברים בגו - ממש לא נכון! פחד מעיד פעמים רבות על חוסר היכרות ודעות קדומות! אם הצלחתי לעורר בך פחד נגד מישהו, זה לא אומר שבאמת צריך לפחד ממנו... תחשבי על דוגמאות מההיסטוריה בעצמך... פחד כמו שאמרת, קשור בהשרדות, זהו כלי רב עוצמה ולכן גם מאוד מסוכן! אם אני מפחד, יש לי לגיטימציה לפגוע. ראי למשל את מקרה הילד הערבי שנרצח וגופתו נשרפה רק כי הוא ערבי... אז מה אם יש מחבלים שטופי מח אצל האוייב שלנו? זה אומר שגם אנחנו צריכים לרדת במדרון החלקלק הזה? זריעת הפחד היא הצעד הראשון והמסוכן לקראת שנאה, ומשם הדרך לפשעי שנאה קצרה. אנחנו לא רוצים להפוך לכאלו, בטח לא כנגד חלק מאזרחי המדינה... פחד צריך להיות נגד מחבלים ובשביל זה יש לנו צבא ומוסד ושבכ שמגנים עלינו... לא נגד אוכלוסיה שלמה של אזרחי ישראל שרובם המוחץ פשוט רוצים לחיות את חייהם בשקט בדיוק כמוך
* כל אחד נהיה רשי   15/04/15 | 19:47
כל כך צעיר וכל כך הרבה שטויות איך הספקת? רצית שלערבים יהיה כח אך כואב לך שהימין קיבל כח? אוהבי ערבים. אתה וענת
* אביעד   15/04/15 | 17:08
60. איגוד אמי היקר
איפה הייתם כשהחרימו את עמיר בניון ממשכן הכנסת בשל אמירותיו.. האין חופש הביטוי הוא לשני הצדדים צבועים שכמוכם!
* קרן   15/04/15 | 13:45
נכון ++++
* צבועים צבועי צבועים   15/04/15 | 14:48
לייק
* אני   15/04/15 | 17:03
59. ענת וקסמן
את בעצמך תת רמה בחיים אני לא אראה הצגה שבה את מופיעה
* אנה.    15/04/15 | 13:44
58. זכותה לומר מה שהיא רוצה, זכותנו להחרים אותה!
* s   15/04/15 | 13:42
57. התגובה שלכם מוכיחה כמה ענת צודקת! אתם עסוקים בלהיעלב כל חייכם
* לא במעשים מועילים לכם או למדינה ותישארו כך לתמיד   15/04/15 | 13:41
ענת וקסמן
נראה לך שמאנשים שכמותכם אנחנו נעלבים??? הצחקת אותי
* ויצמן עזר   15/04/15 | 14:07
מי זה אנחנו?
* כן, יש כאלה שנעלבים   15/04/15 | 19:12
56. היא תמיד יכולה להופיע בתל אביב .
* שרון   15/04/15 | 13:34
55. אנחנו משפיעים ונמשיך להשפיע! השמאל נכחד...
* פרפירית גאה מאוד!   15/04/15 | 13:33
54. כן מה לעשות שהיא צודקת כל כך! חרם לא יעזור לכם לשנות מציאות עגומה!
* תפתחו את חייכם במקום לעבור בלהיעלב כל הזמן!!   15/04/15 | 13:31
53. על ראש הגנב בוער הכובע
אנשי עיירות הפיתוח והפריפריה, מה אתם קופצים? היא לא כיוונה את אמירותיה לעבריכם ספציפית. אתם בחרתם להיעלב ולהפגע, משמע שמה שהיא אמרה נכון וקשה לכם לקבל את זה. האמת כואבת?
* ענת וקסמן   15/04/15 | 13:23
סליחה אינטלגנטי/ת כואב לי על היותך עם בעיות קשב ו...ריכוז ענת ציינה במפורש למי כיוונה,
* מה   15/04/15 | 19:11
52. אפשר לחשוב שהם הולכים להצגות...
אני מנויה שנים לתיאטרון ותאמינו לי אין שם מצביעי ביבי או ו אוכלי שוקולדים
* מנויה   15/04/15 | 13:19
הגזמת נשמה, עם כל הכבוד!!
* רוחי   15/04/15 | 14:17
עכשיו תחושו כמה אנחנו לא הולכים לתיאטרון... בקרוב
* בסדר   15/04/15 | 14:45
מוזר, כי אני כן ביקרתי בהצגות...
* מצביעת ליכוד, אשכנזייה, תושבת מרכז   15/04/15 | 15:51
איך את יודעת? לפי מה את מזהה? הכניסו לך לראשן הקטן שלך שיש לנו קרניים?
* איך את ידעת   15/04/15 | 19:08
51. נראה שענת וקסמן באמת מאוכזבת מהבחירות ולדעתי בצדק..אבל
הכללות, להגדיר אנשים ולהדגיש פילוג בעם לא לעניין. זה נכון שהתחושה של השמאל זה שיש פה שני עמים, והאכזבה מראש הממשלה שמכהן שנים רבות גדולה מאוד וכן יש בעיה נוספת, עוד מהסכם אוסלו ביבי החל בהסתה ובפילוג העם בעזרת הפחדות וסיפורי אימה שמה לעשות יש אנשים שמאמינים לו, זה בסדר תאמינו אבל אל תמליכו מלכים אל תשכחו שהם עובדי ציבור והם אמורים לשרת ציבור ולא לעשות לביתם. זה הכעס של השמאל אין פה התנשאות רק דעות שונות. תכבדו..
* רוני   15/04/15 | 13:19
50. להעליב אותם על כך שהם קשיי יום? שלא היה להם אבא ששיכל לתת כסף
שלא היה להם אבא שיכל לתת כסף ללימודים כמו שלך נתנו , בושה וחרפה . במקום לקרב אותם השמאל יצר והגדיל פערים נורא ואיום!!! כמו האשכנזים והספרדים של שנות 50 .התנשאות ,בורות,טיפשות,בועה,אגואיסטיות והכי הרבה פוזה !!!!
* לא מתביישת    15/04/15 | 13:18
49. מה זה משנה? גם ככה אלה שהעליבה לא הולכים להצגות
* משועשעת   15/04/15 | 13:17
כן או לא הולכים מה זה משנה? למה להוציא עוד כסף על הבטטה הזאת, נעביר לצדקה עדיף...
* כן   15/04/15 | 19:07
48. ענת את גועל אחד גדול
* סימה   15/04/15 | 13:17
47. כל אלו שקורים להחרים הם מתייפיפים. היא אמרה את האמת תתמודדו
* מו להמראה   15/04/15 | 13:17
תתמודד אתה קודם, הובסת תתקדם.....
* שלום   15/04/15 | 13:59
ענת וקסמן
מתמודדים, מתמודדים, מחרימים!!!
* ויצמן עזר   15/04/15 | 14:02
נכון אנו מתמודדים, בדרכנו המיוחדת, אך שמחים שנתניהו ראש ממשלה ,
* נכון   15/04/15 | 14:49
ענת וקסמן
איזו אמת על מה את מדברת??? האמת אוכלת אותה שבבחירות העם אמר את דברו אז לה קשה,להתמודד עם האמת, לכן היא מהתבטאה בצורה פרימיטיביתתת
* ענת מלכה,   15/04/15 | 15:14
שקורים..? תלמד לכתוב עברית בן אדם.
אני קורא להחרים. כן להחרים. מי שחושב שאנחנו לא ראויים לו שידע שגם הוא לא ראוי לנו.
* עופר   15/04/15 | 15:33
היא אמרה את האמת שלה מראייתה המעוותת.
* ישראלה   15/04/15 | 16:03
תגיד לענת ולשמאל המשכיל והנאור שאתה שמאלני שכותב עם שגיאות... אם לא הצליחו לתקן לך תבוא אלי, ...
* תגיד   15/04/15 | 17:16
46. היא השמינה בפנים באופן מוזר או שזה בוטוקס?
* תוהה    15/04/15 | 13:16
45. אין שכל אין דאגות
* רעות    15/04/15 | 13:02