החדשות
תגובות (158 תגובות ב-67 דיונים)
67. ליבי עם המשפחה אבל, אבי שעבד כל חייו עד ליציאתו לפנסיה
ושילם לביטוח לאומי ומיסים אחרים נדרשים וחסך אגורה לאגורה. היום הינו סיעודי קשה ונמצא בבית אבות. כל התשלומים לבית האבות חלים עליו, ללא כל השתתפות מביטוח לאומי. ומשרד הבריאות. אבי "נענש " על היותו יצרני ודאג לעצמו ולמשפחתו. כל כספי ביטוח הלאומי ששילם במחשבה שבעת הצורך יקבל עזרה, הולכים לאחרים ולא אליו. ורק אציין שאבי ואימי ממש לא מיליונרים ולא נימנים עם העשירון העליון. אולי עם העשירון הבינוני נמוך. כל חטאם היה שחסכו מכספי עבודתם במאמץ רב. זה הביזיון האמיתי!
* ליבי עם המשפחה   17/03/16 | 14:02
66. אני מאמינה ששוחד היה פותר את הבעייה
אבל, מה לעשות ? אין מאיין.... לא חהאמין...
* שוש   15/03/16 | 06:47
65. שימו לב כמה תגובות של אותו אחד
* קוזאק    15/03/16 | 05:38
64. פרו ורבו...אמן
מי שמביא ילד או שניים צריך להתבייש, מי ששם את הכסף כדבר שבמעלה ולא את ילדיו מסכן, הוא יצטער על כך בשנותיו המזדקנות כשבקושי ילד או שניים אם בכלל יבואו לבקרו.
* אורית   15/03/16 | 00:42
גם ה-10 שרצים שלך לא יספרו אותך.
* תתביישי את, פוסטמה   15/03/16 | 08:19
לאורית
מי שצריכה להתבייש זו בורה וכסילה כמוך 5 ילדים רעבים , ללא טיפוח , ללא השכלה - וואו הפרו ורבו שלך ממש מועיל.. שיחיו על חשבונך והכי חשוב - שלא תתרבי
* רינת   15/03/16 | 09:20
63. אני רואה את התגובות ופה וחושב משיח עכשיו להפרע מרשעים
* יצחק   14/03/16 | 20:18
62. המדינה היא לא פרה חולבת. יכולתם להסתפק בילד או שניים.
אני גם נגד משפחות מרובות ילדים לבעלי אמצעים, אך קל וחומר- אם אין כסף, אין השכלה- אז תעשו ילד כל שנה ואיזה מדינה זאת שלא מממנת אותם.
* מיכאל   14/03/16 | 18:34
אתה אדם טיפש!!!
כמה שיותר ילדים !!!זו הברכה הכי גדולה שיש למרות המצב הקשה המדינה חייבת לעזור!!
* שאול    15/03/16 | 08:37
61. המדינה אשמה.
אני רוצה להשריץ 10 ילדים ושהמדינה תממן לי אותם. המדינה אשמה. הזוי שזאת כותר ראשית בצהובון מאקות המדינה צריכה להעלות קצבת נכות ולהשוות לשכר מינימום ולעזור לאנשים שלא יכולים לעזור לעצמם. ואנשים שמשריצים 5-7-13 ילדים ואחרי זה מתבכיינים זאת בעיה שלהם.
* ברוך   14/03/16 | 18:16
תתביש
הם לא עשו ילדים ונפלו על המדינה האבא היה בן אדם עובד לפני שקיבל שני התקפי לב האמא עובדת כהאב עבד הוא שילם את זכויותיו למדינה לפני תפותחים את הפה תחשוב קצת מקווה שלא תחלה פעם ותרכיש את ההרגשה הזאת
* טל    14/03/16 | 22:18
תתבייש לך.....
* שוש   15/03/16 | 06:48
תמורת שוחד הכל היה מסתדר-עובדה
המימסד מושחת בן מושחת ואנחנו מממנים את השחיתות והשוחד בסכומי עתק של מליירדים. אם שמת לב לערות כל המשפחה עם ערכים ומחונכים...... התפקיד של המדינה לדאוג להם בדיור..... במקום לבקר אותם תתמוך בהם ותבקר את המדינה המושחתת שלנו. נ.ב. בטח שמעת שתמורת שוחד 80.000 הכל מסתדר - חוצפה
* שוש   15/03/16 | 06:57
ברוך סתום את הפה - חוצפן
להחליך להם דירה לאלחר - זו זכותם לפי הקריטריונים...ימפיונרים..ת
* שוש   15/03/16 | 07:03
60. מרובה ילדים
הלואי עלי חמישה ילגים ב60 מטר מרובע . אחרי כל כך הרבה ניסיונות וכספים לרופאים ברוך השם יש לי בת נפלאה ב100 מטרים מרובעים . אבל ביתי בוכה כל יום שאין לה אחים . הרבה מקום לא טוב . הרבה ילדים לא טוב . תמיד אנשים בוכים .
* אני   14/03/16 | 18:13
בולשיט - הם לא בוכים ....הם נפלאים
הם רק מבקשים לקבל את זכותם לדירת עמידר לפי הקרטריונים.... ותפסיקו אתם לבכות..ת
* שוש   15/03/16 | 07:01
59. תכנסו שווה
בושה וחרפה לכם טוקבקיסטים רעים ושפלים שבאיםבתלונות על נשמות שיורדות לעולם!!! מי אתם???????? הערבים כבר מתרבים יותר מאיתנו לפי הדרישה שלכם להפסיק להביא ילדים עוד כמה שנים אין יהודים... חזירים שפלים רעים צרי עיין!!!!!!!! שהשם ישלח לכל מי שמייחל ילדים והרבה!!!!! פרנסה זה משמים!
* אנונימית   14/03/16 | 18:13
58. מדינה אוכלת יושביה
אדם לאדם זאב!!!
* דליה    14/03/16 | 17:52
57. אין להם כסף, למה יש להם 5 ילדים?
אני ממש לא מאשים את המדינה, אני מאשים את ההורים. הם ממש לא מסכנים שהצרה נפלה עליהם משמיים. אם אין לך כסף לגדל את הילדים שלך אתה לא מביא עוד ואז מפנה אצבע מאשימה כלפי המדינה שלא עוזרת לך.
* אלי   14/03/16 | 17:40
לגמרי איתך
עוד מעט הוא יגיד שהוא מקופח ומסכן והמדינה זנחה אותו. אנחנו חשבנו פעמיים לפני שהתחתנו ועשינו ילדים.
* חוצפה   14/03/16 | 17:52
והתגובות.המגיבים רובם תומכים בהורים האלה.בגלל זה
* המדינה עולם 3   14/03/16 | 18:02
בדיוק מה שחשבתי
* אור   14/03/16 | 18:11
מאשים את ההורים ומעניש את הילדים
* אחת    15/03/16 | 18:33
56. אז בואו נאסוף כסף לשי חי ! שלא יהיה דירה לאוסף סיגרים שלו ולנעלי גוצי
* אנשים תת רמה   14/03/16 | 17:34
בלי קשר לפח הגדול
המדינה לא מממנת לרובינו את הדיור. מי שבחר לעשות חמישה ילדים צריך לחשוב כיצד יכלכל אותם. יש לו עוד החוצפה להיות מאוכזב מהמדינה. גם אנחנו עשינו צבא, תרמנו, למדנו על חשבון הלוואות, התחתנו וכיום אנחנו משלמים משכנתא ומגדלים את הילדים שלנו בצנעה מעבודותינו. הכסף שאנחנו משלמים למיסים הולכים למשפחות דוגמת זו. אנחנו לא משלמים מספיק? הוא רוצה וילה?
* נמאס   14/03/16 | 17:51
זה מה שהישראלים יודעים
טיפשות....ככה מגדלים פה את הנוער הרקוב שלנו....בושה למדינת ישראל. מדינת עולם שלישי שחיה בסרט שהיא מתקדמת לאן שהו...
* אבי   14/03/16 | 17:55
55. מיואשים מהמדינה ??
מי מיואש מהמדינה דיירי עמידר ? מה יש למדינה מהם ??? הם יודעים רק למצוץ את המדינה אבל לתת כלום לא צבא לא עבודה מיסים וכל אחת שניה חד הורית ולהם ישעוד טענות ?
* isra   14/03/16 | 17:33
מי אתה בכלל? עוד מעריץ של שי חי...
תעשה טובה תשב בשקט.אתה מדבר המון שטויות. ויש לך גם רוע כמו מי שאתה מעריץ- שי חי. לך תקנה לו בית. הוא ממש עשה צבא
* ישראל   14/03/16 | 18:09
54. מדהים חיי על חשבון המדינה ועוד מתלונן
הוא נראה בריא לחלוטין אפילו אני יגזים ואומר שנראה כאילו הוא הולך לחדר כושר אנשים למדו לנצל את המערכת (ביטוח לאומי הפרייר) ועוד יש להם החוצפה להתלונן שילך לעבוד פרזיט נעשינו מדינה של פרזיטים נצלנים לא צריך להתייפייף ולהגיד מסכנים גם אני רוצה דירה בחינם ,בדיוק נזכרתי שאני לא יכולה לעבוד כי כואב לי הגב והרגל יאללה תתקדמו ותפסיקו לבכות פשוט בושה בושה בושה כי גם הילדים שלהם יגדלו ויפלו על המערכת כי אפשר למה לא . אותי לא חינכו כך צריך לעבוד בכבוד ולפרנס את המשפחה שלך בכל עבודה שתהייה. מה אני פרייר אם נותנים למה לא לקחת ,מדהים
* רותי   14/03/16 | 17:26
גבור גדול
בשניה אתה יוכל לאבד הכל מספיק חסימה קטנה במוח ואתה דופק על דלתות הביטוח הלאומי מתחנן לעזרה שם יענו לך כפי שאתה מגיב כאן חכם גדול
* יצחק   14/03/16 | 19:52
תגובה
את פשוט מגעילה את יודע.. אם באמת היית יודעת מה עובר על הבן אדם ומה המצב הבריאותי והנפשי שלו לא היית מגיבה ככה.. פשוט גועל נפש!
* אין שם   14/03/16 | 20:15
53. מסכימה איתך לחלוטין
נמאס לי כבר לשמוע את הכתבות המתבכיינות של משפחות מרובות ילדים שלא מצליחות לפרנס את עצמן. כנל לגבי משפחות עם פחות ילדים או ללא ילדים בכלל. לא צריכה לממן אותם. לתמוך בזקנים, ניצולי שואה ונכי צהל זה משהו אחר לחלוטין. אלו אנשים שתרמו לחברה ומגיע להם שהחברה תתמוך בהם בחזרה. אבל מיזנטרופים שחיים על חשבון המדינה וממשיכים להשריץ ילדים זה פשוט חוצפה. בעיקר אם הבכור שלכם הוא ילד בעל צרכים מיוחדים וידעתם שדבר כזה הוא עסק יקר.
* שירי   14/03/16 | 17:22
לא, כי את כולך אהבת אדם.
* פפפט.   14/03/16 | 17:39
רוע לב והכזריות
תחשבי שבורא עולם יזמן לך ילד או שניים עם צרכים מיוחדים חומר למחשבה!!!
* יצחק    14/03/16 | 19:55
חס ושלום
עושה הפלה מידית
* שירי   14/03/16 | 20:22
52. למה להביא 5 ילדים לעוני?אם אין אמצעים אז מביאים 1-2,עם כל הכבוד
* יעקב   14/03/16 | 17:20
51. יש כל כך הרבה משפחות בישראל שחיות ככה
זה ממש לא חידוש... אני גדלתי בבית של 50 מ"ר עם שני אחים והורים 5 נפשות סה"כ. גדלנו ככה מגיל 0 עד עצם היום הזה שאני בן 27 כבר נשוי, בלי הון עצמי לדירה ויש לי כבר שני ילדים. ואני חרדי ומשרת בצבא. זאת המציאות המטומטמת של המדינה הזאת
* אבי   14/03/16 | 17:19
וכן....ההורים שלי עבדו כל החיים כדי לפרנס
אבל הם פשוט לא סגרו את החודש.....
* אבי   14/03/16 | 17:41
50. אני לא מבינה את מי שתומך בהורים להביא ילדים לסבל.הילדים סובלים שם
ומגיבים עוד תומכים בהורים החסרי אחריות? כשהילד הבכור עם צרכים מיוחדים אז הם לא יכולים להגיד שזה נפל עליהם בהפתעה. לי אין אפילו ילד אחד כי אין לי כסף. ואני לא אכזרית להביא ילדים מסכנים לעוני. למה המדינה נותנת פרס לחסרי האחריות? אין אחריות אישית לבן אדם? משלם המיסים הסטנדרטי לא יעז להביא אפילו 3. מקסימום 2 המסר של המדינה- תהיה פרזיט. תביא ילדים שאינך יכול לפרנס-תקבל דירה חינם.
* ן   14/03/16 | 17:17
אין לך ילד וכנראה את גם לא ראויה להיות אמא
* יצחק    14/03/16 | 19:57
בניגוד אליך היא לא תאמלל ילדים מסכנים ברעב.חסר אחריות
* תם   15/03/16 | 09:59
49. לא רק הם לצערי
אנחנו 7 נפשות,גרים בדירה שכורה קטנטנה, ההורים שלי עובדים רב היום אבל לא מצליחים לחסוך לדירה כי כל הכסף הולך על שכירות ועל צרכים של 5 בנות ועל מים וארנונה וחשמל וכו' שלושת אחיותי הקטנות ישנות בחדר ואני ואחותי ישנות על מיטה וחצי בסלון.. המצב באמת כמעט בלתי נסבל הצפיפות גורמת לנו להרבה מריבות, אין פרטיות ואי אפשר להביא חברות או לארח ):
* בת 18   14/03/16 | 17:00
48. בדיוק כמו המשפחה שלי
* בת 18   14/03/16 | 16:59
47. בטוחה שאם ההורים יתאמצו להרוויח יוכלו לממן דירה
יוכלו לממן דירה באזור פחות יקר. בחדרה למשל דירת חמישה חדרים עולה 3000 ש"ח. ויש אפילו דירות של 90 מ"ר במחירים של 2500 ש"ח. האבא יכול לעבוד מהבית האמא יכולה לעבוד ולהרוויח לפחות 6000 ש"ח בניקיון לדוגמא. הילדה בת ה-19 יכולה גם לעזור למשפחה ולהרוויח עוד כמה מאות או אלפי שקלים בחודש. תהיו יצירתיים, אפילו לעשות בייביסיטר או להוציא כלבים להליכה זה כסף. מה ההורים עושים כל היום כאשר הילדים במסגרות?
* סיון   14/03/16 | 16:52
תגובה
בואי אני יגיד לך משהו האבא לא יכול לעבוד גם לא מהבית בשל בעיות רפואיות ונפשיות אזס אם היה יכול היה עושה את זה. האמא עובדת ומביאה קצת יותר מ6000 ולא בנקיון. הילדה בת ה19 בונה לעצמה עתיד ולומדת כל יום משעה 8:00 בבוקר עד 17:00 או אפילו עד 18:00 בחלק מן הימים אז לבוא ולהגיד שגם היא תצא לעבוד אולי אין לה זמן... לא ישר לקפוץ למסקנות ורק להאשים!
* אין שם   14/03/16 | 20:23
46. לא יותר מילד אחד למשפחה ענייה!!!!!!
אחרת בעוד כמה שנים אנחנו נשלם את המחיר
* Io   14/03/16 | 16:44
לצערי בארץ דעה כזאת לא תתקבל.העיקר הכמות....מסכנים הילדים
* א   14/03/16 | 17:09
מי אתה בכלל
ילד..... מי אתה שתחליט לאנשים אייך לחיות? זאת בעיה של המדינה שאין לה כלכלה עמידה כדי לתמוך ולפתח אנשים כאלה. באירופה משפחות כאלה מתקיימות בכבוד
* אבי   14/03/16 | 17:31
אתה חי בסרט!
באירופה ממוצע הילדים למשפחה הוא בין 1-2. זו אחת הסיבות אגב לעידוד ההגירה ולבעיה הגדולה שאירופה מתמודדת איתה כרגע - האיסלמיזציה המוגברת.
* שירי   14/03/16 | 17:50
תעברי לגור בסין
* יצחק    14/03/16 | 19:58
45. מי הכריח אותם להביא 5 ילדים ?
* אריה במדבר   14/03/16 | 16:43
תגובה
אף אחד לא הכריח אבל יצא ככה ואין מה לעשות!!!
* אין שם   14/03/16 | 20:25
44. עשיתי ילד אחד עבדתי קשה ואף אחד לא חייב לי כלום ...
* לסיכום    14/03/16 | 16:42
43. זה לא רק הם
זה בסדר חברה טובה שלי גרה בבית של 60 מטר עם 10 אחים.. וזה הכי קל להאשים אותם למה הבאתם כל הרבה ילדים בסמן שגם אנשים עם ילש אחד אין להם לשלם שכר דירה.. זו המדינה שלנו לצערנו צריך להשקיע בביטחון בשביל שנוכל בכלל לחיות שלא נדבר עם זה הפחד או לא. אין מה לעשות אלא החיים אבל אחרי הכל כמה שקשה וכמנ שחרא אין כמו ישראל מקוונ לפחות שיום אחד נוכל לפרנס ולחיות בכבוד בלי לשפוט אף אחד אחר . שנוכל לגור בבית מרווח ושלא יהיה בארץ שלנו שום פחדים מקוונ שזה פנטזיה שעוד תתגשם.
* מור   14/03/16 | 16:33
42. מי נתן לך את הזכות לשפוט יצרו אותך בצנצנת?
אתה לא יהודי אתה לא שונה מכל צורר שיה לאורך הסיטוריה היהודית אני מנסה בעדינות להגיב כי את מה שאני מרגיש לכתוב לך באמת חוסמים פה
* דוד   14/03/16 | 16:29
אתה תפצה את הילדים המסכנים שסובלים שם?מה איתם?עליהם חשבת?
* תם   14/03/16 | 17:57
אחד מאלה שצריכים לשלם על חוסר האחריות של אחרים
* .   14/03/16 | 18:18
41. עצוב
שיפנו לצבא שי חי אנשים שפלים תורים לאדם עלוב נפש במקום לאנשים שבאמת זקוקים לזה.
* זהבה   14/03/16 | 16:23
40. למה מאוכזבים מהמדינה?
יש לכם דירה בחינם כבר 14 שנים .
* דליה    14/03/16 | 16:22
39. בושה וחרפה
21 7,384 60 מ"ר, 2 חדרים, 7 נפשות, 14 שנה בני הזוג דוד חי מתגוררים עם 5 ילדיהם, אחד מהם עם צרכים מיוחדים, בדירת עמידר קטנה בכפ"ס. בקשתם לעבור לדירה שתתאים יותר לצרכיהם לא נענתה: "מאוכזבים מהמדינה". רק אחרי פנייתנו, במשרד השיכון הבטיחו לבדוק איזה שפל אנשים יכולים להגיע לתת ככה לאנשים אחרים לחיות .
* לירן   14/03/16 | 16:22
38. עוזרים למי שעוזר לעצמו...
עצם כך שהם הביאו עוד ילדים למרות מצבם הקשה- אני לא הייתי עוזרת להם.
* נועם   14/03/16 | 16:11
ממתי מספר ילדים אמור לדרדר מצב של משפחה..
להיפך זה מה שנותן להם את הכוח והביטחון שהם הצליחו והקימו משפחה.. הם בטוח לא זקוקים לעזרה שלך ישראלית מכוערת שכמוך! בטח את שייכת לאיזה כת שמאלנית או משהו.שמבחינתך לעזור לערבים רוצחים עדיף..
* נועם טיפשה שכמוך   14/03/16 | 16:59
לבבון הפחדן
תגובה של פח אשפה-זה כמו שאסיק עליך מהתגובה שאתה דתי וכן מי שלא יכול להרשות לעצמו לגדל 5 ילדים שלא יביא 5 ילדים-למה לי לא בא לשלם על זה-איך??
* רפי   14/03/16 | 18:03
תגובה
אני מאד מסכימה איתך לגבי נועם והתגובה הגועלית שלה. אני אחד מהילדים של בני ורחל דוד חי ובתור אחת מהם אני יגיד לך שהאחווה והאהבה בתוך המשפחה טובה מאד ואת מאד צודקת במילים שלך
* שיר דוד חי   14/03/16 | 20:34
אולי דיייי?!
מי אמר לך שהם לא ניסו? מי את שתשפטי? בחורב שיטחית ואנוכית
* אבי   14/03/16 | 17:34
37. משפחות במצוקה
חייבת להיות דרך לסייע למשפחות שנזקקות באמת. מסלול היסורים שמשפחות כאלה עוברות הוא ארוך וקשה והנפגעים העיקריים הם הילדים
* יואל הראון   14/03/16 | 16:03
36. זו לא משפחה חרדית , הם אזרחים שעובדים עושים ,מגיע להם עזרה
* מה קשור   14/03/16 | 16:00
ומי יעזור לזוג עם ילד או שניים שקורסים
תחת עול משכנתא? זה משנה חרדים או לא? מישהו עוזר לנו? 14 שנים הם לא משלים שכר דירה. שיעשו עוד כמה ילדים ויקבלו דירה גדולה יותר
* מה הקשר   14/03/16 | 17:54
תגובה
תגובה מגעילה וגועלית!! אני הבת של רחל ובני דוד חי ואני יגיד לך שאנחנו כן משלמים שכר דירה 14 שנים ועדיין לא מקבלים עזרה אז בוא אתה תתחלף איתי ותבין באמת כמה שזה קשה!!!
* שיר דוד חי   14/03/16 | 20:39
35. עשיתי ילד1 ולא יותר,למה דתיים עושים הרבה ילדים?אה...בידוח לאומי?
* אמצעי מניעה,מוכר לכם?   14/03/16 | 15:55
כי אתה אחראי.הם חסרי אחריות.הם קיבלו דירה כפרס.אתה לא.
אבסורד
* א   14/03/16 | 17:59
*
ממש לא חסרי אחריות וממש לא פרס! המשפחה שלי משלמת בכל 14 השנים האלו שכר דירה!
* *   14/03/16 | 20:42
כי יש מצווה
אם הייתה לך אמונה הייתה מבין שיש רבון לעולם והוא מפרנס את כולם
* יצחק   14/03/16 | 20:04
תגובה
חבל באמת שעית ילד אחד שישאר כל החיים שלו ילד בודד בלי אחים! קודם תחשבי על אחרים ואז על עצמך! תגובה מגעילה!!
* שיר   14/03/16 | 20:40
34. הכי קל להאשים את המדינה
כיצד מחליטים לעשות 5 ילדים ללא יכולת לפרנס אותם? חוסר לקיחת אחריות אישית היא הבעיה ולא המדינה.
* מציאותית   14/03/16 | 15:52
33. תגבות מגיעלות
לפעמים בחיים יש הפתעות לא נעימות מחלה פיטורים מעבודה ועוד כהנה וכהנה בעיות . כל מדינה מתוקנות באירופה או ארצות הברית דואגת לדיור הוגן לנזקקים אז תפסיקו לחשב למסכן כמה ילדים יש לו והיות חסריי לב .
* רונן לוי   14/03/16 | 15:46
רונן לוי נכון אמרתה חזק וברוך
כל הגבורים כאן בשניה יוכלים לאבד את כל העולם כי יש ריבון לכל בריה
* יצחק   14/03/16 | 20:09
32. עם כל הצער- מה לגבי אחריות אישית?
וזאת אחרי שכבר 14 שנה המדינה העניקה להם בית. איפה עוד בעולם קיים דבר כזה?
* למה תמיד להאשים את המדינה???   14/03/16 | 15:41
באירופה
בכל מקום מתוקן בעולם..... פה בישראל המשפחה הזו סובלת כי זו מדינה פה
* אבי   14/03/16 | 17:35
אירופה זאת יבשת
די לזרוק הכל על המדינה!!
* באיזו מדינה?   14/03/16 | 18:14
באמת רוב הבעיות של אנשים נובעות מהתנהלות המדינה
!!!!!!!!
* אבי   14/03/16 | 20:23
31. איזו מדינה..לא נתנה להם וילה.
העיקר לקחו ממני חצי משכורת..נתנו הכול לחביבי.
* דנקנר   14/03/16 | 15:41
30. למה להביא ילדים אם אתם לא יכולים לכלכל אותם??
בכל מקרה בושה למדינה. העיקר שלשי חי יהיה בית חדש מתרומות של אנשים מושפעים וטיפשים
* א   14/03/16 | 15:34
29. מה זה משנה עכשיו למה עשו?
איזה תגובות ואיזה מין אנשים כותבים תגובות כאלה נכנסים לעיניינים הפרטיים מדוע עשו ילדים!! שורה תחתונה ככה הם חיים ואת המדינה זה לא מעניין!
* שני   14/03/16 | 15:24
28. טוב שיש בית. יש כאלה שאין להם גם את זה!
תתביישו ! דירה למופת! יש המון משפחות שאין להם גם את זה
* אוקסי   14/03/16 | 15:24
27. ביזיון וחוצפה
* לתשומת ליבם של עובדי עמידר   14/03/16 | 15:23
26. ב-60 מ"ר אפשר לעשות יותר מ-2 חדרים.
היתה לי פעם דירת 60 מ"ר מתוקה וחמודה, שהיו בה 3.5 חדרים, ואני קניתי אותה ממשפחה בת 7 נפשות, שאמנם חיו בצפיפות אבל בהחלט ברווחה ובשמחה.
* מישי   14/03/16 | 15:22
25. אנשים רעים מגיבים פה מה הקשר להגיד למה הבאתם חמישה ילדים
רוע הלב עדיף שלא תגיבו
* רחלי   14/03/16 | 15:20
הם צודקים! אף אחד לא הכריח להביא 5 ילדים
אם אין כסף צריך לצמצם ולפעול בחכמה
* הגיוני   14/03/16 | 16:31
מה זאת אומרת מה הקשר?
מאוד מאוד קשור! ואם את לא מבינה למה אז באמת אל תגיבי. ועדיף להיות רע אבל אמיתי ומציאותי.
* חלאס   14/03/16 | 16:32
לי יש רק שני ילדים
לא שאני לא רוצה עוד אבל אין כסף אז לא עושים יותר ילדים. מה קשה להבין.
* יוני   14/03/16 | 16:42
רחלי תבורכי על תגובתך
* יצחק   14/03/16 | 16:59
אנחנו הרעים ולא מי שיצר את המצב הנורא???באמת???
תני לנחש. גם את פרזיטית. צריך לקחת מאנשים כמוכם את הילדים.
* ...   14/03/16 | 18:20
24. כשבסדר היום של אנשים במידה זה שי חי
מזניחים משפחות שזקוקות לדירות, שזקוקות לעזרה להתפרנס, אנשים מוציאים לי פה אוטובוסים לנווה כדי שאדם שלובש לואי ויטון ושאר מותגים יקבל דירה במיליון שקל. בואו נתחיל לפקוח את העיניים ולהפסיק לשנוא אחד את השני אלא לעזור אחד לשני, לעזור אותם אנשים שבמשך שנים המדינה ואנחנו מזניחים. הלוואי והמצב שלכם יסתדר בסופו של דבר, וכל התורמים של שי חי וגם הוא בין היתר, וגם ביבי בין היתר יוציאו מכיסם ויעזרו לכם לעבור את זה.
* ג׳ינג׳ית עצבנית   14/03/16 | 15:19
23. עמידר קיימת כדי לפרנס את המנכ"לים שלה ולא לעזור לדיירים.
* ששש   14/03/16 | 15:18
22. מי שאין לו כסף שלא יביא 5 ילדים לעולם
הם לא שמעו על אמצעי מניעה?? חוסר אחריות
* יניב   14/03/16 | 15:15
״רבות מחשבות בלב איש, ועצת ה' היא תקום"
* יצחק   14/03/16 | 20:15
21. אדר יקירתי, תלמדי מהמצב שלך: לא לעשות מיליון ילדים כשאין לך כסף לאכיל אותם
לא לעשות מיליון ילדים כשאין לך כסף לאכיל אותם לא לעשות מיליון ילדים כשאין לך כסף לאכיל אותם לא לעשות מיליון ילדים כשאין לך כסף לאכיל אותם לא לעשות מיליון ילדים כשאין לך כסף לאכיל אותם לא לעשות מיליון ילדים כשאין לך כסף לאכיל אותם לא לעשות מיליון ילדים כשאין לך כסף לאכיל אותם
* המדינה לא חייבת לממן את הפנטזית הביציות והזרעונים    14/03/16 | 15:13
בדיוק
בדיוק
* גראפילד   14/03/16 | 15:21
אתה בן אדם מגעיל!!!!
* שי   14/03/16 | 15:27
הטינופת שהשריצה אותך וקראת לה אמא מגעילה.
* לך דחוף אצבע   14/03/16 | 20:37
נראה שיש לך בעיה עם זה אה?!
אז אדון או גברת - אני לא חושבת שזה מעניינך מה אנשים עושים או לא עושים בזמנם הפנוי חתיכת חלאה של אדם
* ג   14/03/16 | 15:27
כן וגם לי יש בעיה עם יצורים חסרי אחריות שמשריצים בלי סוף.
* מיצי   14/03/16 | 19:13
מי זאת אדר?
* מישי   14/03/16 | 15:43
המדינה חייבת לממן עזרה ,יקירה אנשים אלו אינם פרזיתים/חרדים
אן פה קשר לכמות ילדים יש פה כשל של מדינה שלמה ומוסדות הרווחה שבה , גם משפחות עם שני ילדים ניכנסות למעגל העוני היום זו נחלת רבע מהציבור ,,,,,,אני שונאת אנשים בורים קטני מחשבה שמאשימים את בעיות הרווחה וחוסר התפקוד של הממשלה באזרח הקטן ויותר מבייש שאנשים כמוך מכתימים ומשבצים אנשים במצוקה כבילתי אחראים , כולנו משלמי מיסים ,משרתים בצא או בשרות לאומי ,עושים מילואים וממלים את חובותנו ,,,(להבדיל ממשפחות חרדיות או בני מיעוטים אשר לא נותלים חלק או חלקי ומועט ) אפה כל הכספים שנילקחים מהציבור ואמורים להיות מיועדים למצבים אלו את מוכנה להסביר אך היום משפחה שיש לה ולו שני ילדים גומרת במאהל ברידינג ,,,פה אן לך אופציה לקנטר את עיניין הילודה ,,,מה להם הדיוטות שכמוך אומרים להם על חוסר תפקוד משרדי הממשלה שעדיין מתפקדים מספיק בכדי לקחת מאיתנו אך אינם מתפקדים בלקיים הבטחות , אנשים כמוך דורמים למדינה להראות חסרת שיוון כי אנשים כמוך לא מבינים מהות של אחריות חברתית ואחריות ממשךתית שכספים זורמים אליה בכדי לטפל ,,,,,תתבישי לך
* הדר תמשיכי ללמוד   14/03/16 | 15:47
תתביישי לך את, פרזיטית אוכלת חינם. אין כסף? אל תשריצי.
השרצת? אל תבואי בדרישות למדינה. לא מדובר פה באדם שעבד והרוויח טוב ונפל. מדובר במשפחה פרזיטית שמראש מרוויחים בקושי מינימום ולמרות הכל השריצו כמות מטורפת של ילדים.
* לפרזיטית   14/03/16 | 19:15
אתה דוחה, תתפתח קצת תרחיב את רמת האינטלגנציה חברתית שלך
* קצת רגישות לשני!   14/03/16 | 16:02
למגיב האדיוט אל תחזור על אותה שגיאת כתיב מליון פעמים
אל תחזור על אותה שגיאת כתיב אל תחזור על אותה שגיאת כתיב אל תחזור על אותה שגיאת כתיב.
* תלמד מהטעיות שלך...   14/03/16 | 16:10
נתחיל בזה שאבא שלך אידיוט. נמשיך בכך שנבהיר שכשעושים טעות הקלדה (כן, יא נעל, טעות הקלדה)
ואז עושים למשפט העתק הדבק, טעות הקלדה זו מין הסתם מועתקת גם. לדגנרט נמוך מצח שכמוך היה קשה להבין את זה לבד, אה? אבל אל תקח את זה קשה, אתה לא אשם שההורים שלך אחים תאומים זהים.
* תחרוט על המצח: לא משריצים אם אין כסף   15/03/16 | 08:22
זרע עמלק רשע
חז״ל "תני בשם רבי יהושע יותר ממה שבעל הבית עושה עם העני, העני עושה עם בעל הבית״
* יצחק   14/03/16 | 17:08
זרע עמלק רשע
חז״ל "תני בשם רבי יהושע יותר ממה שבעל הבית עושה עם העני, העני עושה עם בעל הבית״,
* יצחק   14/03/16 | 17:09
המדינה אינה אחראית על חדרי המיטות של אזרחיה,שיקחו אחריות הורית
* המדינה אינה פרה חולבת   14/03/16 | 17:47
קל לשבת מאחורי מסך מחשב ולכתוב מה שבזין שלכם.
קודם כל קוראים לי הדר. לא אני ולא המשפחה שלי חייבים לא לך ולא לאף טוקבקיסט אחר פירוט על למה החיים שלנו כאלה ואני ממש לא מתכוונת לנסות להסביר לך יש מספיק גורמים שיש להם יכולת השפעה שמעניינת אותי ואך ורק להם אני אפרט. אלה החיים שלי ולא שלך. שורה תחתונה - עמידר ומשרד השיכון משתינים על האזרחים שמשלמים מיסים ונאלצים לשרוד את החודש עד שפוגעים בתדמית שלהם ורק אז הם מוכנים לעזור.ועל זה אין לאף אחד מה לומר.עובדה. תודה וערב טוב.
* "אנונימית"   14/03/16 | 20:26
לא אכפת לי אם קוראים לך הדר, אדר או זרובבלה. את לא חייבת לי דין וחשבון.
למען האמת, את ומשפחתך מעניינים אותי אפילו פחות מקליפת שום.אבל אני לא חייבת לממן את כמויות הנפלטים מחלצי הורייך החסרי אחריות.יש לי שני טיפים לחיים בשבילך: 1. לא משריצים 5 ילדים אם אין לך כסף לפרנס אותם. 2. אף אחד לא חייב לך לאמא שלך, או אבא שלך משהו. אלה טיפים שככל הנראה לא תקבלי מהורייך החסרי אחריות וכדאי שתקשיבי להם.
* לא משריצים 5 ילדים אם אין יכולת לפרנס אותם   15/03/16 | 13:27
20. זו חרפה שהמדינה מזניחה ככה, אבל...:
אי אפשר להסיר את האחריות מהאנשים לגמרי ולהפיל הכל על המדינה. איתרע מזלכם ונולד ילד עם צרכים מיוחדים? המצב הכלכלי לא מזהיר? אז מדוע עשיתם חמישה ילדים? לא עדיף היה להסתפק בשלושה ולתת לכל אחד מהם יותר? עם כל הכאב של המצב שלהם זו נקודה שחשוב להתייחס אליה.. אני במצב כלכלי סביר פלוס, ילדים בריאים תודה לאל ועדיין מתלבט לגבי הילד הנוסף ואיך זה ישפיע על המצב היום....
* עדי   14/03/16 | 15:12
19. במקום לתרום להם תורמים לשיחי האפס
* חולי נפש צבא הפאתט   14/03/16 | 15:09
18. עם כל הסבל והעצב
אני לא מבין למה צריך להביא לעולם 5 ילדים כשאתה במצב כזה, איפה ההיגיון? אבא נכה שלא יכול לעזור בפרנסה, יחד עם בן בכור עם צרכים מיוחדים שדורש המון השקעה ןכמובן שכסף, יחד עם נקודת התחלה שגם ככה הייתה רעה - למה להביא עוד 4 ילדים? כדי שיגררו אתכם יותר ךמטה?
* ששי   14/03/16 | 15:09
נכון.
* מישי   14/03/16 | 15:21