החדשות
תגובות (91 תגובות ב-51 דיונים)
51. לא כל אירוע הוא השפלה ואין כאן הדרת נשים
גילוי נאות: אני חילוני, אני בעד הפרדת דת מהמדינה, אני נגד הדרת נשים בשום צורה. אני בעד כבוד הדדי, אכפתיות וקבלה. המקרה הזה הוא מקרה קלאסי שהיה יכול להיות דוגמא ומופת לכבוד הדדי והתחשבות במיעוט. בנות יקרות, שרתן שני שירים (לפי הבנתי מהכתבה דובר על שני שירים וההמנון) ביקשו מכן לאפשר לקבוצת מיעוט לקחת חלק באירוע בכך שתוותרו על שיר אחד. מה הבעיה? למה לא לחלוק? אם היו מבטלים לכן את ההופעה לחלוטין היה אפשר לומר שיש כאן בעיה כלשהי, אבל לוותר על שיר אחד? כיד שכולם יוכלו להשתתף? יש כאן בעיה ערכית שלכן, בקבלת האחר, השונה והתקרבנות תחת דגל לא נכון. דווקא הייתן יוצאות גדולות אם הייתן מקבלות את זה בהבנה ורואות את הערך של ואהבת לרעך כמוך כיותר חשוב מעוד שיר אחד ולכאורה "כבוד" שנלקח מכן.
* איתן   20/01/15 | 01:04
תודה רבה על ההסגברה. הן חשבו שהושפלו, ובכו - אבל אתה הסברת להן שלא!
* עכשיו הן מרגישות מצוין!   20/01/15 | 20:10
50. כי אלה הפקודות שלהן והן חיילות?
זה התפקיד שלהן בצבא - ללכת לאן שהמפקדים שלהן מורים להם ללכת, ולהופיע בפני החיילים שם.
* גלי   19/01/15 | 15:09
והחיילים מה, הם לא חיילים? פקודות לא נוגעות להם?
* הם לא צריכים להקשיב למפקדים?   20/01/15 | 20:13
49. הדרת הנשים
טוב נילחמנו כדי להכניס את הדתיים לצבא אז בשביל 15 חיילים שלא מוכנים לשמוע אישה שרה רז חמה היזמינו את הלהקה מההתחלה? היו צריכים לא להזמין את הבנות אלא להקת בנים. עכשיו לגבי ההימנון אילו לא היו לא יהודיות אז בסדר אבל הן חיילות הן יהודיות ישראליות לכול דבר אים יש בעייה לחובשי הכיפות שיורידו אתן. לגבי הרס"ר אליו לשלם מחיר כבד כמו להישפט ולעזוב את הצבא כי לא הרשה להן לשיר את היהמנון. לאן זה יגיע בפעם הבאה ? יאסרו אתן כי הן נשים במדים? מה ניסגר עים הצבא שלנו. אני דורש שהרמטכ"ל ישפוט את הרס"ר שיפצה את הלהקה וידיח אתו משרות הצבאי.
* ישי   18/01/15 | 23:53
48. לאן נוביל את הבושה ?
מדאיג מאוד שמפקדים בצה"ל נותנים יד להדרת נשים. לאן עוד נידרדר בשם הדת ?
* הדסה   13/01/15 | 16:49
47. רסר עם אי קיו של תרנגולת למה מי הכלומניק הזה
להעיף אותו מהצבא לאלתר שיפתח בסטה בשוק
* ט   12/01/15 | 15:40
46. מכל צפצוף של חיילת ג'ובניקית שכל מה שהיא עושה זה
לשיר ולקבל משכורת מהמדינה ועוד לקרוא לזה שירות- העיתונות קופצת על זה ועושה מזה שמח. די רדו מהעניין. לא הבנתם שהפירסום שלכם רק מחדד את הדעות בין האנשים
* רפאלי   11/01/15 | 23:37
תגובה ל34
או שאתה אדיוט או שאתה חסר בינה תוטאלי אין משהו אחר להגיד לך
* הצביעו מרץ   12/01/15 | 03:50
ממש חצוף
כל תפקיד בצהל הוא שירות!!! ועל איזה משכורת מהמדינה אתה מדבר ?! 400₪ בושה לך! לשמח חיילים וכל אדם באשר הוא זו מצווה מעבר לשירות חובה בצהל!! אדיוט .
* חצוף   13/01/15 | 00:13
זה ערכי החברה הישראלית, לא מקרה של חיילת בודדת
תחשוב שבצבא ארה"ב היו מבקשים מיהודי לרדת מהבמה כי בקהל יש אנשים שזה מפריע להם לשמוע יהודי. אז כל יהודי באשר הוא היה אמור להעלב מזה, לא רק אותו אחד, נכון? אותו דבר. כל אדם בישראל שזכויות הנשים והשיוויון בין בני אדם בחברה חשובים לו אמור להיפגע מהמעשה הזה.
* א.א   13/01/15 | 15:31
45. מכל צפצוף של חיילת ג'ובניקית שכל מה שהיא עושה זה
לשיר ולקבל משכורת מהמדינה ועוד לקרוא לזה שירות- העיתונות קופצת על זה ועושה מזה שמח. די רדו מהעניין. לא הבנתם שהפירסום שלכם רק מחדד את הדעות בין האנשים
* רפאלי   11/01/15 | 23:37
44. בושה יש לשיח את הרסר
* יצחק   11/01/15 | 23:16
43. תנו לחיות בשקט, די לכפייה החילונית
כל אחד יעשה מה בא לו, מי שרוצה לצאת שייצא מי שרוצה להקשיב לשירת הבנות שיקשיב, די לסתימת פיות איש באומנתו יחיה זה רק מראה שהצבא לא יכול לקבל את החרדים
* חוזר בשאלה   11/01/15 | 23:13
חמור קופץ בראש
אם היית קורא את הכתבה במקום להגיב רק מקריאת הכותרת היית רואה שהבעיה של הבנות לא הייתה כאשר חיילים חובשי כיפה יצאו מהאולם, אלא ברגע שהרס"ר סתם את פיות הבנות ולא איפשר להן לעלות לשיר... לפני שאתה קופץ- תקרא....
* אחת שיודעת לקרוא   18/01/15 | 18:24
42. הכל בגלל אייל דרדיק
* ccc   11/01/15 | 23:08
41. מסכנות!
לא נותנים להם לשיר אויויויו... הם חיילות בצהל, אם יש להם בעיה הם יכולות לעזוב את להקת צהל פחחח הרבה ישמחו להחליף אתן.
* אורי   11/01/15 | 22:55
40. לפיד רצה חרדים בצבא לא?אז הצבא צריך להתאיםלערכים של החרדים כמו
צמחונים טבעונים והומואים אז יש גם חרדים איןמה חעשות
* חחחחח   11/01/15 | 22:22
39. לא עולה בקנה אחד עם ערכי צה"ל
יותר נכון, לא עולה בקנה אחד עם ערכי האנושות. מה זה בן אדם שלא מסוגל לשמוע שירת נשים? מה, הוא ילד בן שבע שמתרגש כש"בת" מדברת איתו? וזאת בלי לומר מילה על כך שמדובר בהמנון הלאומי!
* אני   11/01/15 | 22:10
בור ועם הארץ
אתה ילד בן שבע..... היהדות אוסרת לגבר לשמוע אישה שרה.וכן,יש עדיפות לחיילים שעושים משהו על פני "זמרות" בתקן של חיילות...
* יהודי   12/01/15 | 00:45
ל-יהודי
אין קשר בין שירת נשים ואיסורה ליהדות, הרבנים אסרו זאת מצידוקים שונים שאין אנשים מבינים או רוצים להבין. יש אנשים שמקבלים זאת (האיסורים) כחלק מבסיס אמונתם ומצפונם, ופועלים בהתאם לכך. קראתי את הסטטוס המקורי שעורר את המחלוקת, מדובר בחיילת קטנה ומפונקת שנעלבה קצת שרס"ר דיבר אליה לא יפה, כי היא נסיכה קטנה שעושה טובה לצה"ל, אז הוזכרה יציאת החיילים הדתיים שפעלו ממצפונם האישי, או מטעמם האומנותי (יתכן שהבנות לא שרו כל כך יפה, יש כאלו שלא אוהבים שירים כאלו ואחרים שלא אוהבים שירים אחרים) הרס"ר רצה לכבד את ההמנון ולא לבזותו וביקש לא ליצור מצב שיוביל לקונפליקט אצל חייליו.
* הפרחח   13/01/15 | 18:05
38. לא עולה בקנה אחד עם ערכי צה"ל
יותר נכון, לא עולה בקנה אחד עם ערכי האנושות. מה זה בן אדם שלא מסוגל לשמוע שירת נשים? מה, הוא ילד בן שבע שמתרגש כש"בת" מדברת איתו? וזאת בלי לומר מילה על כך שמדובר בהמנון הלאומי!
* אני   11/01/15 | 22:10
37. בנט כל מילה מיותרת
* הבית היהודי משהו מושחת ממשיך   11/01/15 | 22:05
36. זה לא נעים - אך זה לא הדרת נשים
יחס משפיל ודיבור פוגעני מצד קצינים ונגדים זה באמת לא נעים ומצדיק בירור. אך אין שום קשר בין זה להדרת נשים. אף אחד לא אמר להם ללכת משם, רק ביקשו שלא ימשיכו לשיר. חבל על העליהום המיותר.
* שלמה   11/01/15 | 22:03
35. שירת דבורה , שירת מרים ממתי זאת נהייתה בעיה?
* rubi   11/01/15 | 21:59
מרים שרה לנשים, שירת דבורה היתה....
לפני בעלה ולא לפני ה'. תפסיקו אתם החילונים שמעולם לא למדתם בתלמוד תורה, לבוא ללמד גדולי תורה שיושבים 50 שנה על התלמוד ועל רזי ההלכה שתבואו אתם הקטנים שקוראים איזה פסוק 5 דקות ורוצים ללמוד את כל התורה.
* יניב   11/01/15 | 22:21
יש שירה ויש שירה
שירת מרים ושירת דבורה אלו רק טקסטים של שירה. גם כשמשוררים כותבים שירה אתה לא באמת חושב שהם שרו אותה.. אז תפסיק לבלבל במוח להבין איך שאתה רוצה, לטעות ולהטעות. מרים ודבורה הנביאות כתבו שירה בלבד!! ולא שרו אותה עם לחן במיוחד שלא מול גברים.
* מה אתה מבין?   11/01/15 | 22:22
גם בנות ישראל יצאו בשירה
לאחר הריגת גלית. בכל ערי ישראל. ואף גבר לא שמע. בתנ"ך, שחור ע"ג לבן, ולא הפירוש הזה שנקרא התלמוד ואוהבים לייחס לו משמעות אלוהית. כשרוצים, מוצאים תרוץ לכל דבר.
* תלמוד בשקל   18/01/15 | 17:54
34. כנראה שזה הגדוד הקרבי היחידי שקיים בצהל
* שומי   11/01/15 | 21:51
33. מה קורה לצהל ? איפה הרמטכל בסיפור ?
* ריקי   11/01/15 | 21:29
32. הדרת נשים..
צריך להעיף את מפקד הבסיס ואת הרסר מצהל לא יכול להיות שקצינים בצ"הל יתעלמו מהחוק...רק להעיף אותם מהצבא ואולי רק ככה הקצונה בצ"הל ילמדו....איפה אלוף הפיקוד.
* אשר   11/01/15 | 21:17
31. די לאיסלאמיזציה בצה"ל
* 60 שנה לא היתה בעיה.   11/01/15 | 21:11
30. חובשי הכיפות יצאו...
חובשי הכיפות לא היו צריכים לצאת, הם היו צריכים בכלל לא להיכנס אל המופע!!! אם כבר הלכה אז כבר.........
* גחנון   11/01/15 | 21:06
29. גיוס חרדים
מוציאים אותם מהישיבות לצבא ולא מוכנים לכבד את אמונתם מה הקשר הדרת נשים? למה מראש לא דואגים לעשות אירוע שיתאים גם לחיילים הדתיים שיוכלו לשבת ולהנות אף הם מהאירוע? ים את בחורי השיבות בצבא אנא דאגו להם לאוכל כשר ולהופעות מתאימות אם לא אל תתלוננו שהם לא מתגייסים!
* רבקה   11/01/15 | 21:06
28. מה הבעיה לא רוצים לשמוע נשים שרות מה לא בסדר
* ממי   11/01/15 | 21:01
27. שיחזרו לחדרים החשוכים
* רוני   11/01/15 | 21:00
26. גדוד צבר האלה...
לא מבין למה לא העיפו את הרסר על כל האירועים האחרונים שקרו בגדוד!
* צבר   11/01/15 | 21:00
25. בושה לצה״ל
עושים הכל כדי לגייס את החרדים אבל לא מוכנים לבוא לקראתם בשיט!! בושה וחרפה! זאת כפייה חילונית למהדרין! כחילוני לא אוהד חרדים בלשון המעטה... זוהי חציית גבול צבועים נמאסתם!
* שפוי   11/01/15 | 20:58
24. גדוד צבר מה יהיה הסוף
עוד פעם גדוד צבר בכותרות. לא לחיוב
* גדוד צבר   11/01/15 | 20:43
23. לכל המפגרים שתומכים בחיילים ולא בחיילות
אתם ברבריים ופרימטיביים. אם היה לכם טיפה מוח או הכנה לתשתית של מוח הייתם מבינים שזה השפלה איומה ושהחיילים צריכים להיענש בצורה חמורה על הביזיון הזה.כמו שהם לא יכולים לצאת באמצע הרצאה של איזה רב אסור היה להם לצאת במקרה הזה. מעניין שאותם חיילים ישבו בכיף מול פקידה בבנק או יקבלו טיפול מאחות אבל גיבורים על חיילות ביום כיף. מי שקצת יעמיק בתורה יבין שהחטא שהם ביצעו בהשפלת החיילות גרוע עשרות מונים מהכביכול מצווה ששמרו
* גבי   11/01/15 | 20:41
כל מילה בסלע, אני איתך.
* עופר   11/01/15 | 23:39
הם יכולים לשמור על המצווה וגם על כבוד האדם
לא יודע מה עומד מאחורי ההיגיון של איסור שמיעת שירת נשים. אבל זה יחסית הגיוני שזכותם לצאת מהאולם כאשר הן שרות. אבל מה שלא הגיוני הוא שלא נותנים להן לשיר את המנון המדינה רק בגלל שהדתיים לא רוצים לשמוע אותן. אם הם לא רוצים לשמוע אותם אז שהם ישאו את המחיר, לא החיילות המסכנות שאפילו לשיר את ההמנון שלהן אין להן זכות!
* תומר   12/01/15 | 00:54
22. תרגיעי,גם לדתיים יש רגשות וכדאי שתלמדי לכבד
* יאיר,רמת הגולן   11/01/15 | 20:36
הפתרון הוא שאלה שלא רוצים לשמוע - יצאו
* ואלה שרוצים לשמוע -ישארו   12/01/15 | 11:50
21. אויש
מה אתם בוכות עושות ענין מכל דבר לא רוצים לשמוע אותכם שרות זכותם !!!ותפסיקו לעשות ענין מכל דבר
* ילדה   11/01/15 | 20:36
נכון! גם אמא שלך לא עשתה עניין גדול מזה שיצא לה טמבל כמוך
* ח   11/01/15 | 21:09
20. גדוד צבר
שוב גדוד צבר
* גדוד צבר   11/01/15 | 20:25
כנראה שזה הגדוד הקרבי היחידי שקיים בצהל
* שומי   11/01/15 | 21:51
19. אז מה רוצים מהחרדים? שיגרמו להדרת נשים? תנו להם להמשיך לשבת בישיבות!
* מנחם   11/01/15 | 20:24
18. תחליטו, רוצים דתיים בבקשה, יש לנו הלכה לקיים,,,,,
לא רוצים לאפשר לנו, בסדר גמור לא נתגייס. נ.ב. רק תסבירו לי דבר פשוט, מה החובה בלשמוע שירים בצבא? אם אני מקבל את המורל שלי מקריאת תהילים והשני משמיעת שיר מה זה משנה לכם ממה המורל שלי בצבא? ממתי הצבא נועד להופעות ולא להגנת העם? האם זה העיקר? שירה? ולא השירות?
* חרדי   11/01/15 | 20:22
כל מילה נכונה. צביעות מגעילה. רוצים לגייס בני ישיבות מבלי להתחשב באורח חייהם ובאיסורים שהם מקפידים. די לצביעית ולבכיינות
נמאס כבר לשמוע על זה. כל היום לנסות לגרןם לנו לשנוא את הדתיים .. תקשורת רדודה שנותנת לזה במה
* לא חרדית   11/01/15 | 23:36
עוד משהו
לפי מה שאני יודע האיסור הוא בלראות את האישה שרה, לא? אי אפשר פשוט להסעט את המבט ארצה כדי לא לגרום להלבנת פני חבר ברבים - שזאת עבירה חמורה מאוד על פי כל הדעות!!
* משה   11/01/15 | 23:42
17. פעם חיילות שרו ואנחנו ניצחנו במלחמות
תמשיכו עם החושך,אתם כנראה נותנים כיום את הטון בצה״ל אבל לפחות תפתחו לאויב את הרגליים ולא רק פלאברות,דיבורים ותפילות במקום מד״ס.
* מוקי   11/01/15 | 20:10
16. בושה
צריך להדיח את אותו רס״ר גדוד
* שמש הטברייני   11/01/15 | 20:09
15. פעם חיילות היו שרות ואנחנו היינו מנצחים
תמשיכו עם החושך אתם קובעים עכשיו בצהל כנראה אבל לפחות תפתחו רגליים לאויב ,כולכם פלאברה
* מוקי   11/01/15 | 20:06
לך לשון, ערב-רב.
* יניב   11/01/15 | 21:31
14. חובשי הכיפה יצאו כי אסור להם לשמוע נשים שרות
ככה הם מאמינים,ואני לא רואה שום סיבה שזה צריך לפגוע בחיילות. זה לא כמו שמישהו יוצא כי השירה לא נעימה לו או משהו כזה..
* יעח   11/01/15 | 20:03
אם תשים לב
תראה כי הן מציינות כי הן לא נפגעו מהחיילים שיצאו כי הן מבינות את הנושא. אלא נעלבו ונפגעו מיחסם המזלזל של הרס"ר ושל הקצין הבכיר עימו דיברו.
*  מישהי שקראה באמת את הכתוב   11/01/15 | 20:44
שיצאו אבל שהחילות תמשכנה לשיר
* טום   11/01/15 | 21:15
אילו היו סותמים לבתי את הפה הייתי מעודד אותה לברוח מהמהדינה
* שתשארו לכם לבד.   11/01/15 | 22:12
מעניין שבספר יחזקאל שרו ורקדו נשים וגברים יחד!
* איציק   11/01/15 | 23:18
13. לא צריך תחקיר.רס"ר=60 איי קיו.זה מסביר הכל
* נמרוד   11/01/15 | 19:57
12. הדרת נשים לא אבל הדרת חובשי כיפה כן!!!!
השמאל ההזוי
* אלמוג   11/01/15 | 19:53
11. תאשימו את בנט. הרי אתם מאשימים אותו בהכל.
איך זה שעוד לא כתבתם שבנט סגר להם את המקרופון?.הרי כל דבר בנט אשם
* זמרת   11/01/15 | 19:42
אני דווקא מעדיף להאשים את הכיבוש. כמו בכל דבר בעולם.
* התוכי ממרצ   11/01/15 | 20:17
10. זכותם של החיילים לבחור איזה מוזיקה הם רוצים לשמוע ולא משום השרת נשים
* תמר   11/01/15 | 19:38
9. להקות צבאיות=פליטי ריאלטי שלא רוצים להתגייס
צריך לבטל את הלהקות הצבאיות הם לא באמת עושים צבא ולפני שהחיילת הזאת מתלוננת על חיילים שבאמת עושים צבא שתבדוק באמת מה שווה השירות הצבאי שלה.....
* שרון   11/01/15 | 19:22
להקות צבאיות
ומה את עשית בצבא? פתרת תשחצים? כל אחד חשוב, וכן להקות צבאיות היו טובות יותר אם לא היו פרוטקציות בתוכן אבל זה מה שיש וכל הכבוד להן שהם משרתות! (וגם הם...)
* אני   11/01/15 | 21:03
8. להקות צבאיות=פליטי ריאלטי שלא רוצים להתגייס
צריך לבטל את הלהקות הצבאיות הם לא באמת עושים צבא ולפני שהחיילת הזאת מתלוננת על חיילים שבאמת עושים צבא שתבדוק באמת מה שווה השירות הצבאי שלה.....
* שרון   11/01/15 | 19:22
צודק ב100 אחוז!!
* חייל   11/01/15 | 19:56
7. בני הישיבות
ו אחת הסיבות שלא היה צריך לגייס את בני הישיבות. מקומם הוא לא בצבא ולא יעזור שום הנחות שיעשו להם. התחליף להתגייס לצבא או להמשיך ללמוד בישיבה מתבטא רק מבחינה הכלכלית ולא שום דבר אחר. ברגע שיבינו שהצבא לא זקוק להם אלא שהם זקוקים לצבא, התמונה תיראה אחרת. אבל לא נראה שהמצב ישתנה, כי לאט לאט גם בצבא הם מנסים להטמיע את משנתם ויש כאלו שתופסים טרמפ על זה.
* אתיע   11/01/15 | 19:08
הצבא-לשליחי ה'
הדתיים לא הולכים לצבא בשל הכרח אלא כי זוהי מצוה של "לא תעמוד על דם רעך" הושיעם מיד צר ושמירת הארץ. בני הישיבות הם ללא ספק החיילים התורמים ביותר בצה"ל ואלו -שאם תסתכל בראייה רחבה על איכות השירות והמילואים-משרתים הכי הרבה ורואים בזה שליחות ומצווה. ללא חיילים אלה צה"ל לא יכל להגיע לרמתו המבצעית והמקצועית. החיילים הדתיים הם חיילי ה' ושלוחי העם וכן גם שאר החיילים
* תומך בצבא ה'   11/01/15 | 21:28
בני ישיבות
אין לי בעיה עם בני הישיבות ההסדר ואלה שבאים מהמגזר החרדי, כל עוד הם לא משנים או אופי הצבא. מרוב להיטות של הפולטיקאים לשיוויון בנטל, דבר שלא קיים בפועל, (ישיבות ההסדר רק 17 חודשים והחרדים רק 24 חודש בעוד שנתיים) גרמו בפועל לשנות את אופי הצבא, להדרת נשים לכשרויות מיוחדות כי הכשרות בצהל לא מספיקה. השירות בצבא חד הוא, למי שלא מתאים שלא יתגייס.
* אבי   19/01/15 | 19:07
6. אוי ויי מסכנות החיילות לא נתנו להם לשיר אז הן בוכות די כבר תתבגרו
* אני   11/01/15 | 19:07
יום אחד שלא יתנו לך לעשות את העבודה שלך\את האהבה שלך
יום אחד שלא יתנו לך לעשות את העבודה שלך\את האהבה שלך רק בגלל מי שאתה אתה תבין... רק מהסתכלות עליך יגידו לך שהם לא יתנו לך לעשות את זה.
* תומר   11/01/15 | 19:56
תוצר, "אני" נשמע כמו מישהו שעובד במשהו שהוא לא אוהב
אחרת אין הסבר הגיוני למרות, לאטימות ולטמטום שלו. אולי אשתו לא מספקת אותו. או אולי המאהב שלו הפסיק להיות לו להודעות.
* ארד    11/01/15 | 20:55
5. מה הבעיה שחיילים חובשי כיפה יצאו?! הם לא רוצים לשמוע נשים שרות אז הם יצאו ולא עשו איזושהי פרובוקציה.
* לוחם בדימוס   11/01/15 | 19:05
יותר אני לא מבין, על מה הבלאגן? הרי צה"ל ידע מראש...
שלדתיים יש עקרונות מסויימים(כמובן שיש כאלה שפחות שומרים על ההלכה, אבל יש כאלו שזה חשוב להם) אז הם לא רוצים לשמוע אישה, אז זה מה שישפיע על השירות שלו? זה מה שישפיע על הביצועים שלו? יודעים מה בלי קשר לדת, גבר שפחות חושב על נשים גם מצליח יותר, תחפשו בגוגל מחקרים אמריקאים ותראו שגבר הרבה יותר רגוע כשהוא לא חושב על נשים כל היום.
* דניאל   11/01/15 | 20:25
חיפשתי. אין.
מצד שני יש אינספור מחקרים שמראים שגברים בלי נשים הרבה יותר אלימים ופושעים, שלא לדבר על זה שהם מתים יותר צעירים. חפש בגוגל - את המיקרים *האלה* תמצא....
* גלי   19/01/15 | 15:07
הרב הדומם - חלש
שיצאו החיילים ולא תפגע ההופעה. ואין לפגוע ברגשות האומנים ורב הציבור.
* עינת   11/01/15 | 20:46
הבנת הנקרא........ לא הייתה להן בעיה עם החיילים שיצאו!
* Iגילי   11/01/15 | 21:27
4. נקווה שחוזהו של רס"ר הגדוד עם צה"ל הותר עוד היום
* גיל אזולאי   11/01/15 | 19:05
3. הדרת נשים
הדרת נשים אינה עולה בקנה מידה עם ערכי צה"ל אבל בקני אחד עם ערכי מפלגות הבית היהודי זה בטוח ולא נשכח זה לא מקרה הראשון במדינה וכלום לא נעשה.
* משה   11/01/15 | 18:51
כן, אבל זה שנשים משרתות פחות זה בסדר...
נשים מעצבנות.
* יניב   11/01/15 | 20:23
זה לא הדרת נשים זה הדרת בני ישיבות
* יעל   11/01/15 | 23:39
אף אחד לא הדיר את בני הישיבות מה זה הקישקוש הזה?
* נתי   21/01/15 | 22:55
2. זעם,כעס,מטלטל, עלבון צורב,דמעות בעיניים,ועוד ועוד...
* רוצה טישו ?   11/01/15 | 18:49