זמנים, מועדים ואסטרולוגיה
תגובות (62 תגובות ב-27 דיונים)
27. המידע
* מהיכן    05/07/13 | 06:13
26. חתונה:לגיטימיות לחיים משותפים/ פתיחת עסק!
לחתונה צריך שני מתלהבים,לא משנה המין,צריך להאמין במה שחושבים,עם הזמן המחשבות משתנות,וכגודל הוותרנות,כן אורך הזוגיות!
meiro5151   29/05/10 | 17:52
25. אל תתאמצו יותר מדי להסביר לבורים את החשיבות
הם רוצים להתקע בטמטום ובחטאים שלהם שיתקעו נראה מה יהיה איתם..
* fff   27/05/10 | 11:10
24. ואני רק בת 17 חחח. בע"ה אני ימצא
תא הזיווג שלי ונתחתן... :)))
* איך באלי להתחתן!!!   17/05/10 | 23:35
23. התגובות שלכם...
כ"כ לא נעימות לקריאה, כל אחד פה חושב שהוא יודע הכל, שכל אחד יחייה כראות עניו!!! יש לנו 10 דברות והן החוקה שלנו!!! מעבר לכך, אני תומכת נלהבת במוסד הנישואין ומי שלא - הנה לכם כתבה ע"מ לטעום ולשמוע מעט על מוסד זה, ומי שזה עדיין לא מתאים לו, סבבה...
* נועה   07/05/10 | 14:08
אני איתך..(:
* (:   07/05/10 | 17:46
22. אמונה באלוהים זו אמונה פאגאנית
* לכו נשקו מזוזות, וודואיסטים   05/05/10 | 15:10
בוזזזזזזזזזזזז
לא אתה ,לך תהייה גוי וגם שם לא יקבלו אותךפחחחחחחח
* פחחחחחחחחחחחחחחח   09/05/10 | 00:06
21. רוצה להתחתן..
כמה חכמה יש לנו בתורה שלנו..והכל רק לטובתנו!!! תודה אלוהים!!!
* רוצה להתחתן..   05/05/10 | 14:23
בהצלחה לך!
והרבה סיעתא דישמיא...
* אחת   05/05/10 | 15:54
20. יש לי שלושה ילדים עם חבר שלי
אני וחבר שלי כבר 10 שנים יחד ויש לנו 3 ילדים הזוגיות שלנו חזקה וניפלאה אני לךא צריכה שום טקס שיראה לי שהוא החצי שלי
* חופית   05/05/10 | 13:15
לחופית
אולי את לא צריכה שום טקס.. אבל אני רוצה לעדכן אותך שלהביא ילד לעולם מאחד שהוא לא בעלך זה עבירה שאין לה תיקון!!!!!!!!! אני אומרת את זה בשבילך אם כבר אתם ביחד וטוב לכם ויש לכם ילדים למה שזה לא יהיה רשום ברבנות??לא צריך טקס מיוחד..זה ממש איסור חמור...שיהיה לך חיים מאושרים!!! ותקינים...!
* *   05/05/10 | 13:42
איזה איסור חמור זה בדיוק?
בכל התורה אין מילה אחת על ילדים ללא נישואים.
* עוד המצאות   05/05/10 | 15:59
אם אתם ביחד כ"כ הרבה...
...אז למה לא להתמסד?האם זה מפחיד אתכם?הרי אתם כבר ממילא מוסדים,למה לא לעשות את זה חוקי?לחיות יחד ככה זה פשוט להשאיר אופציות בריחה במקום להתמודד...
* אחת   05/05/10 | 15:53
בושה וחרפה
נכון את צריכה שהילדים שלך יגדלו ויספרו לכל החברים שלהם שאבא ואמא שלהם לא נשואיים הם הורים ליברלים ומצפצפים על כל התורה בושה לאמא היהודייה תראי לי גוי שמדבר ככה על הדת שלו .
* אמא יהודייה   09/05/10 | 00:09
19. הכתבה מוכיחה עד כמה ביהדות יש משמעות
לא כמו ע"פי ההשקפות האחרות, היכרות-מיטה-חתונה ויאללה גירושין 1 לכל 3 זוגות. כאן יש משמעות, יעוד, סגירת מעגל כפי שאמר הרב הנכבד. איזה יופי שזה לא סתם.
* לני   05/05/10 | 13:09
18. ואם אני גרושה והוא כהן?? פה מתחילה הבעיה עם הרבנות
גם כשטוב לגור יחד ללא חתונה ומאד רוצים למסד את הקשר לפי הדת היהודית אך לא יכולים וכל זאת למה?? בגלל הרבנות שלנו שהחליטו שאין נישואי גרושה וכהן על אף זה שגם הוא גרוש, כך שאת פרק ב' לחיים על אף שאנו נפשות תאומות כנראה נצטרך לגור ללא מיסוד!!
* מירב   05/05/10 | 12:44
גם אנחנו
* גרושה   05/05/10 | 13:04
מירב, ההבנה שלך בעייתית
אם את גרושה והוא כהן, אתם לא נשמות תאומות, נקודה. יכולים להתאים ולהסתדר וכן הלאה - אבל מבחינת היהדות אתם לא הזיווג המיועד באופן מלא. חוץ מזה לא הרבנות החליטה, מאיפה המצאת את השטות הזו? האיסור הזה כתוב בתורה עצמה. ואם התורה חשובה לך ואת רוצה למסד זוגיות ברבנות דווקא, קחי בחשבון שהתורה אמרה שזה חטא חמור שכהן וגרושה יחיו ביחד. אז או שתהיי בפנים - או בחוץ. אי אפשר לרקוד על שתי חתונות
* לני   05/05/10 | 13:08
כהן שנושא גרושה, גם הם וגם ילדיהם סובלים כל ימי חייהם,ולא תמיד הם מודעים שזה נובע מהעבירה הזו,למרות שבעימקי נישמתם, זה ברור להם.. חבל.
* יהודי   10/05/10 | 07:38
אם החלטתם להתחתן למרות האיסור אתם נחשבים בעל ואשה בשביל הרבנות.
כך שיש איסור אבל מי שמחליט בכל זאת להתחתן נחשב לנשוי לכל דבר.
* ל-18   05/05/10 | 14:57
"אבות אכלו בוסר - שיני בנים תכהינה". קשה לראות ולהבין את זה במציאות, צריך לזכות במדרגה רוחנית גבוהה מאוד, כדי להבין!!!
* יהודי   10/05/10 | 07:43
17. אותי בתור חילונית זה מאוד מעניין
אותי בתור חילונית מאוד עניינה הכתבה שלך, זה כתוב בצורה פשוטה להבנה ומעניינת. במיוחד עניין אותי מה שכתוב כאן על גלגולי נשמות, זה נושא בפני עצמו שמעניין שתכתבו עליו כתבה.
* רוני   05/05/10 | 12:14
"בתור חילונית".
* בתור טיפשה   05/05/10 | 15:05
את לא חילונית
אין מילה כזאת חילונית את יהודיה נקודה בגלל זה את מתענינת..
* אבי   06/05/10 | 11:22
16. כתבה מרגשת..
* שנזכה לזיווג המיועד אמן .   05/05/10 | 12:13
15. כמו שאר הדברים שהאדם כתב לאורך ההיסטוריה יכול להיות גם שלא
* יואל בן   05/05/10 | 12:05
14. כמה פרימיטיביות בכתבה אחת
* כמה נבערות   05/05/10 | 11:11
נבערות היא לשלול ללא טעם וללא הסבר דיעות של אחרים.
* א.   05/05/10 | 14:59
13. וואיי איזו כתבה מפג-רת
* חחח   05/05/10 | 10:42
12. אוגה בוגה @@@
מרגיש לי לפעמים כאילו חיי בתוכנו שבט לא מפותח, שלא זכה להתפתח עם חלוף השנים. עצוב :-(
* אריק   05/05/10 | 10:32
ממש לא
אולי אתה נשארת כזה. אנחנו מתפתחים בדברים אחרים כמו שכל
* לא מסכימה   05/05/10 | 13:47
11. כתבה יפה מאוד - חזק ואמץ!
* shelley   05/05/10 | 10:09
10. אנשים כנסו בבקשה
זה עניין של כמה שניות בלבד שיכולות לשמח זוג צעיר שעומד להתחתן.. http://www.mako.co.il/reality-wedding-of-the-year&Partner=sidebar בבקשה, אלה שרואים הודעה זו, כנסו לכמה שניות הצביעו ~~רינת ורועי~~ותזכו להמון חוויות וצחוקים לאורך התוכנית. כל קול קובע! אתה הוא זה שיחליט =]
* לירון   05/05/10 | 09:47
9. לא יודעת אם קשקוש....
אבל לפחות עובדתית, פעם היו פחות גירושין. היום עם המגורים המשותפים וכו', כל זוג 3 מתגרש ואלה שנשארים...בד"כ לא מאושרים. נושא מורכב.
* חוה   05/05/10 | 09:40
8. קישקוש בלאבוש מה אנחנו באירן?
אפשר לחיות מצויין גם ללא קדושת הרב (שלוקח לא מעט כסף) ולדעתי טוב שכך יעשו הרבה זוגות. לחוות את החיים גם ללא נישואין. כשזוג באמת אוהב זה יחזיק מעמד הרבה זמן. זוג שלא בטוח שום קדושה לא תעזור לו. תודה לאל שעדיין אנחנו לא מדינת הלכה. אחוז מאוד גבוה של מתחתנים בדרך המסורתית מתגרש . אז נא להתעורר....
* פרידה   05/05/10 | 09:22
להבין שיש גם דרך חשיבה אחרת
לא צינית, אלא מחשבה ודרך חיים הלקוחה מיתוך תרבות ענפה ומתקדמת. לדעתי מה שאומר הרב הוא מאד אופטימי ויפה. המחשבה שיש חיבור בין גבר לאישה ברמה רוחנית גבוהה ולא רק גשמית מרגשת בעניי.
* נוצרייה    05/05/10 | 09:43
ואת זה הבנת רק כי כתבו לך להבין את זה
* דתיות=חוסר מחשבה עצמאית, רובוטיות   05/05/10 | 15:07
איזה כסף?
לנו הוא לא לקח ולקחתי רב עיר. למה אתם חושבים שאצל חרדים הכול זה כסף-על ראש הגנב....
* לא מסכימה   05/05/10 | 13:49
7. תגובה
חומיניזם .אירן זה כאן
* א   05/05/10 | 09:03
6. אין כמו קצת בורות דתית כדי להתחיל איתה את הבוקר
מוסד הנישואין הוא לא הרבה יותר מדרך של הממסד הגברי לסגור נשים בבית בלי יכולת לברוח. כן מאושרת, לא מאושרת, העיקר שאפשר לעשות "תיקון". וכשאי אפשר? ממשיכים. למה, כי הרב אמר. בקיצור, הרפה מאיתנו, מחזיר בתשובה בכסות עיתונאי, ותן לאינטליגנציה קצת מקום בעולמך.
* נורי   05/05/10 | 08:56
אינטליגנציה? הרמב"ם, נחמן מברסלב, רבי שמעון בר יוחאי, הרב קוק ועוד
מדברים על דברים דומים. אתה יכול לשים אחד מהם על המאזניים מול אלפי משכילים ועדיין הם ינצחו.
* מישהי   05/05/10 | 15:04
עצוב בשבילך שכך אתה רואה את מוסד הנישואים.
* לילי   05/05/10 | 15:04
צודק! תשובה הולמת לכל הדוסים המרוגשים
* באתר הזה   05/05/10 | 15:08
זה לא נכון בכלל
יש פשוט גברים שלצערנו מנצלים את ממסד הנישואין לזה.אבל יש גם גברים שמנצלים את הרווקות(מבטיחים להם את העולם כדי לנצל אותם ואז נעלמים...ועוד כאלא דברים)כך שאת האצבע המאשימה צריך להפנות אליהם.
* אחת   05/05/10 | 15:39
בודאיזים
אם היה כתבה חרתתנית על איזה דת במזרח כנראה היתם אומרים ווואוווו אני ממש אבל מממששש מתחברת לזה אין שכל איןדאגות
* אבי   06/05/10 | 11:26
צרות אופקים
למה אתה כזה שלילי?? זה שזה קורה וזה לא בסדר!! זה נכון!!! יש המון הטבות של המוסד הזה...וכמו כן, לא רק הדתיים מתחתנים...
* נועה   07/05/10 | 14:10
5. מה יהיה??? עד מתי נחיה בכזו בורות????
כמה קשקוש... מונוגמיה ביהדות זו המצאה חדשה יחסית... ביגמיה היתה מקובלת בקרב אבות אבותינו. ויש להזכיר שבעבר אלוהים היה קצת יותר מסייע ויותר קומוניקטיבי עם המון המאמינים....
* פאגנית   05/05/10 | 08:50
לא,זה הפוך
בעבר היו יותר מאמינים(ואפשר לומר גם שהיו מאמינים יותר) אז לכן אלוקים היה יותר קומוניקטיבי...
* אחת   05/05/10 | 15:27
4. חזק ואמץ
חזק ואמץ כתבה חזקה ומחזקת מאוד נשים שנשארות
* קארין   05/05/10 | 08:49
3. ומה קורה כששניים מאותו מין מרגישים שהם אותה נשמה?
אז כמובן שאין על מה לדבר. בילבולי ביצים וצביעות. תודה רבה. לכו תעבדו על אנשים שעונים על כל דרישות הסטריאוטיפ שלכם.
* מאוחד עם נשמתו אבל לא לפיכם   05/05/10 | 08:24
בקבלה כתוב שזאת גזירה משמיים ולכן יתכן שיש דבר כזה
אבל כמו שכתוב, אתה יכול גם לברוח מהגזירה ולהיות עם אשה וכך אולי בגלגול הבא הגזירה תמחה ותוכל להיות שוב עם הזיווג שלך, הפעם כשאחד מכם אשה והשני גבר.
* א.   05/05/10 | 15:07
זו מחלת נפש
זה משהו שלא היה בדורות הקודמים. בגלל שהפכו את זה למותר אז אנשים מתחילים לקחת את זה כמובן מאליו וחושבים שזה בסדר. זו בעיה נפשית שאנשים שחשים כך צריכים טיפול. ולכל מי שחושב אחרת... אייככככככככססססס
* כמה שזה נשמע ילדותי   06/05/10 | 16:58
2. צריך לדעתי לגור יחד ולבדוק התאמה לפני נישואים
אבל אני מכירה הרבה זוגות שמשכו את זה שנים ולא התחתנו או שניפרדו לבסוף.
* גליה   05/05/10 | 08:14
1. "כשהולכים שלא בדרך של קדושה, הקב"ה פחות משפיע"
אז יעני אם אני מתחתן עם מישהי אבל אנחנו לא מאמינים שיש קב"ה בכלל, ועדיין אנחנו נשמות תואמות שמשלימות אחת את השנייה? מה זה אומר, שהקב"ה עדיין פירגן לנו סיעתא דשמייא?
* אייל   04/05/10 | 18:54
שהקב"ה יתן לך בינה ויברך אותך שתצא מהמקום שלך.....
* דודו   05/05/10 | 08:28
לאייל
קודם כל הקב"ה עוזר לכולם וזה לא משנה למה- כולנו הילדים שלו. מה שכן אם תלך בדרכים שלו יהיה לך יותר קל. כמו אבא שעוזר לכל הילדים שלו אבל הוא מציע דרך מסויימת שמי שהולך בה מקבל יותר- זאת הבחירה שלנו ..
* חן   05/05/10 | 08:41
זהוQ
אם אתה עושה מה אבא אומר - אתה מרוויח או ש... וייברח...
* בדיוק   05/05/10 | 11:42
תגובה לאייל
התשובה היא כן מוחלט, אלוקים פירגן לך הרבה סיעתא דשמיא גם אם אינך ראוי , ולא רק לך לעוד הרבה כמוך , כי אלוקים לפני הכל הוא אב רחמן שגם כשלא מגיע הוא נותן, (אוי ואבוי לנו אם אלוקים היה מתנהג איתנו לפי מה שבאמת שמגיע לנו)אין לי מושג אם יש לך ילדים או לא אבל גם אם לא , אתה בטח מבין שאבא תמיד מפרגן לילד שלו גם שלא תמיד מגיע לו,קל וחומר אלוקים שהוא זה שיצר אותך ודואג לך לכל הצרכים , בריאות, פרנסה , ילדים, הצלחה,אישה טובה וכו'
* תמר   05/05/10 | 09:17
אין קבה ואין שמבה .איך אמר איאן אנדרסון בראשית ברא האדם את האלוהים
* יואל בן   05/05/10 | 12:10
איך אתה יכול לטעון דבר כזה בכזו נחרצות?!
* חס וחלילה..   09/05/10 | 16:19
כי הקדוש ברוך הוא אומר "ועזבתם אותי ודבקתם בתורתי".. או משהו דומה :)
אתם הולכים בדרך השם, לקדוש ברוך הוא לא אכפת אם אתם סוגדים לו או מקדשים אותו, אלא הוא רק רוצה שתלכו בדרך הישר. ז"א, הנשמה בעצמה תמיד תשאף לזה.
* כן   05/05/10 | 15:10