החדשות
תגובות (59 תגובות ב-53 דיונים)
53. תגובה לשטרסלר
איש קטן שלא מתבייש לדבר בשם כולם. דבר רק בשמך מר שטרסלר. אני חוויתי הפסקת חשמל של 36 שעות, היית צריך לראות איך הגיעו עובדי חחי מספר פעמים בלילה בגשם שוטף ותיקנו את התקלה, (עץ נפל על כבלי מתח גבוה). מקומם של אנשים כמוך רצוי כי יועברו לשטחים, עדיף לעזה שם תלך לעזאזל.
* דני   16/12/13 | 02:01
52. אדון שטרסלר הנכבד
יכול להיות שרציתה להתקבל לעבוד בחברת חשמל ודחו אותך??? ובגלל זה אתה כזה ממורמרררר
* בוחן   16/12/13 | 00:58
51. אדון נחמיה היקר
עם חברה פרטית לא היה חשמל הפרשנות שלך לא שווה כלום לך משלמים כדי שתדבר לנו משלמים כי אנחנו עובדים קשה חדשות ערוץ 2 צריכה לפטר אחד כמוך שמרוויח כמו 4 עובדי חחי בחודש אנחנו תאגיד ואף אחד לא ישבור אותנו במיוחד לא חלאה כמוך שמסיט לרעה
* עובד חברת חשמל שקרע את התחת בערב שישי עד מוצש   15/12/13 | 22:01
50. תקשורת- תפסיקו לחפש עריפת ראים!!!
* תושבת   15/12/13 | 19:55
49. עצים שלמים קרסו. מה קרה עם תאגידי המים?!
* זוהר    15/12/13 | 19:30
48. חברת החשמל
זה ברור שכל מי שכתב משהו נגד הכתבה של שטרסלר הוא עובבד חברת החשמל הרי זה ברור שכולם שם אוכלי חינם ועל כבל שינוי שרוצים לעשות להם הם דורשים אלפי שקלים לכל עובד ממש בושה אני תקווה שהפעם ילמדו לקח וקודם כל יבטלו להם חשמל חינם ואז יפריטו אותם עכשיו זאת ההזדמנות האחרונה
* מזל   15/12/13 | 19:26
47. נחמיה הוא קודם כתב פוליטי וקצת מחרטט אותנו בכלכלה!!!
* הבנת הנקרא   15/12/13 | 19:12
46. שטרסלר מקשקש - לא מבין בכלכלה
א. הובלת חשמל זה מונופול טבעי. אין שום מקום בעולם שבו יש תחרות על הובלת חשמל. ב. לכן גם ליזם פרטי אין ממש אינטרס להשקיע הרבה. עלות התחזוקה גבוה יותר מאשר עלות הטיפול בדיעבד. בהעדר תחרות לא ממש אכפת לו מהשירות. כל ההבדל הוא שכעת המונופול הוא פרטי במקום ציבורי. ג. שטסלר יכול להסתכל על התנהלות החברות הפרטיות בניו יורק. אבל בשביל מה, הוא יכול לקשקש בחינם.
* אלון   15/12/13 | 15:07
45. דעתך על חח"י ידועה - לא טרחתי אפילו לקרוא
מר שטרסלר יקר גיזום עצים לא במסגרת התפקיד של חברת החשמל עינך צרה בעובדי החברה ואתה מחפש כל הזדמנות לנגח "במסגרת תפקידך" רק בריאות מאחלת לך!
* ליאת   15/12/13 | 14:34
44. כל מילה בסלע!
* אזרח זועם   15/12/13 | 12:47
43. שקרן נוכל
כול מה שהופרט ניכשל בגדול,ניראה לך שעובד קבלן יעבוד 72 שעות רצוף במשכורת מינימום, כניראה ביבי וכץ אמרו לך להגיד את זה כך תקבל בונוס ועוד דקות בטלויזיה אני עוד זוכר את רעיון עם שלי יחימוביץ שתראה את התלוש שלך לציבור .
* אלון   15/12/13 | 11:46
42. לא ראינו אף "גורם פרטי" כמו חברות אוטובוסים או נציגי HOT שמגיעים לתקן, רוצים עוד מונופול ש"יחסוך" על גבינו וייתן 0 שירות בסופי שבוע כי שירות לשעות נוספות עולה כסף...
שטסלר ממשיך לדברר אינטרסנטים שרוצים עוד מונופול מופרט שלעומתו המונופולים של בנקים "פרטיים" וחברות סלולריות לפני רפורמת כחלון, יראו כאגדה לילדים טובים... יהיה חשמל יקר שירות עלוב, ופקידי רגולציה מקבלים (אחרי פרישה משרות) תפקידים עם משכורות עתק כמנהלים או קבלני משמנה של חברות חשבל "מופרטות" ...
* Meitan   15/12/13 | 11:34
41. אדון שטרסלר
לפי התאוריה שלו חברת חשמל הייתה צריכה לכרות את כל העצים בארץ על מנת למנוע ניתוקים ולכל המלעיזים חברה פרטית היתה עושה שיקולים כלכליים ואולי הייתה שולחת צוותים רק היום בכל מקרה ישר כח לחברת חשמל.
* מיכאל   15/12/13 | 11:09
40. חברת חשמל
שטרסלר היקר מעניין מתי יצא המרצע מהשק?מי מהטייקונים משלם לך אתנן בשביל למכור את חברת חשמל בזול?
* עומר   15/12/13 | 11:07
39. שטויות
הפריטו את המים זה עזר? חברה פרטית תעלה מחירים ותוריד משכורות לעובדים כדי לממן משכורות נפוחות למנהלים, אז במקום 2000 משפחות (למקורבים בלבד, ברור) שמקבלים חמישים אלף כל אחד, נקבל כמה מנכלי"ם עם 20 מיליון כל אחד, ועובדים 5000 ש"ח כל אחד.
* יוסי   15/12/13 | 09:35
38. קשקוש
הכל קישקוש, אנחנו במדינה מושחתת!! . אנחנו רואים מה קורה עם חברות שהפרטו ,,עובדי קבלן..תיאום מחירים בין חברות. חברת חשמל פרטית לא הייתה שולחת את עובדיה בשעות הלילה לתיקון התקלות ואנשים היו תקועים ללא חשמל שבוע ימים לא 3 ימים !!!
* שרון    15/12/13 | 09:28
37. בחברת חשמל מקבלים דרגות גם בפנסיה משכורות עתק ותנאים הזויים
אז מה נשאר להערכות ולפעילות שטח
* כל התקציב בחברת החשמל הולך למשכורות פנסיה ותנאים    15/12/13 | 09:07
קצת לתקן אותך
כל המשכורות של עובדיחברת החשמל כולל ההטבות מהוות 8.5 אחוזים מסך התקציב. כלומר אם נפטר את כל עובדי חברת החשמל, עד האחרון שבהם ונפעיל את חברת החשמל ללא עובדים בכלל התעריף ירד ב 8.5 אחוזים שזה: 4.25 אגורות פחות. חיסכון חודשי של 4.24 במידה ואתה צורך 1000 קוט"ש לחודש
* ישראלי   15/12/13 | 19:27
36. בארץ ההכנות מסתכמות בצילמי המנכלליד ציוד שלא יעבוד
ההכנות .גיוס יחצנים וצלמים . שכחו לתדלק רכבים לא הכינו דלק ליותר מיום עבודה ציוד קיצי וכו בקיצור חרטא ישראלי
* באמ האמנתם   15/12/13 | 08:37
35. פחחחח. ההפך הוא הנכון.
בכל העולם הוכח שהפרטת החשמל גרמה להפסקת השקעה בתשתיות וירידה בשירות. אתה חושב שחברה פרטית הייתה מתמודדת יותר טוב עם מאות תקלות חמורות בו זמנית? סופר מן עובד אצלם? בניו יורק היה יותר טוב? ומה הקשקוש שלך לגבי נשיאה בעלויות? אתה מכיר חברה פרטית שנושאת בעלויות של נזקים בזמן משבר? כשאין כסף חברה פרטית פשוט פושטת רגל או מקבל סיוע מהממשלה, כך שהדברים שלך הם שקר אחד גדול. מעניין מאיזה אינטרס אתה מפריך את כל השטויות שלך. אגב - אני לא עובד חברת חשמל. תמיד יש מקום לשיפור, יחד עם זאת ביחס לעוצמת הסופה התפקוד סביר למדי.
* רונן   15/12/13 | 08:33
34. קשקשן,מנהל מלחמת גי'אד נגד הח"ב הצבוריות
קשקשן גדול.חב' פרטית לא תוציא קבוצות מרוחקות לישובים מבודדים השטחים באמצע הליילה. חב' לא תשקיע בתשתיות ואחזקה (ראו את חב החשמל הפרטיות בבריטניה,תשתיות ישנות ומחירים גבוהים).שום חב' לא תיתן איכות שירות כמו חח"י.שטרסלר ידוע כתומך בכלכלה הפרטית.
* רמי    15/12/13 | 07:45
33. העצים שייכים לחברת החשמל
העצים במדינה שייכים לרשויות המקומיות, אנשים פרטיים וקק"ל. האם האחריות לגיזום לא נופלת על בעל הבית? חברת החשמל גוזמת רק עצים שהענפים קרובים לרשת ולא את כל העצים במדינה.
* משה   15/12/13 | 07:40
32. אתה סתם מותח ביקורת לא עניינית
כל חברה אחרת היתה גם כן מופתעת ואין כאן שום קשר למונופול. בכל העולם יש תקלות בעת סופות שלג, הייתי בספרד וגם שם היו תקלות וזה היה בפירנאים ולא בהרי ירושלים.
* שלמה   14/12/13 | 22:19
31. כפוי טובה
נוצר מצב חריג מאוד.אנשי ההצלה וחברת החשמל עובדים קשה מאוד בתנאים נוראים ובמקום מילה טובה שומעים רק קיטורים ויללות מצד כל מיני גיבורי מקלדת שיושבים צמוד למפזר חום.המצב חריג וכטבעם של מצבים חריגים קשה להשתלט עליהם.קצת סבלנות
* ליאור   14/12/13 | 21:24
30. קישקוש
באמריקה הגדולה הייתה באחד הקיצים הפסקת חשמל של יומיים חברת חשמל ערוכה ועוד איך אך מה לעשות שבשביל לגזום עצים שמסכנים קווי חשמל האירגונים הירוקים מוציאים את המיץ ובשביל לבנות עוד תחנת כח כדי לעמוד בביקוש הממשלות ואיכות הסביבה מערימות קשיים.מה לעשות שלפני 30 שנה לא היו לרובנו מזגנים והיום בכל בית יש חמישה. לידיעתך חשמל הוא לא מוצר שניתן לאגור אותו ולהשתמש בשעת הצורך.
* ליאור   14/12/13 | 21:23
29. חברת חשמל
חברת חשמל היא האחד והיחידה שנותנת מענה בשעת אמת חבל על הדברת והקשקת בכל הרשתת מלחצים את העם
* הוא   14/12/13 | 20:53
28. נחמיה קשקשן
נחמיה שטרסלר אתה חתיכת קשקשן שמנצל את זמן המסך שאתה מקבל כדי לתפוס כותרות על חשבון חברת החשמל בשעה שאינך מבין ולו במעט מושג כיצד חברת החשמל התכוננה לסופה,אבל אתה מרשה לעצמך לתקוף אותה כי אין מישהו אמיתי שמסוגל לענות לך.כל העצים שנפלו אלו עצים שהרשויות המקומיות שאמורות לגזום ביום יום ולא עושות כן כדי לחסוך בתקציבן ומפילות את הגיזום על חברת חשמל אשר גם כך נחנקת ע"י הממשלה.אז לך תלמד את העובדות ותפסיק לקשקש
* פיני   14/12/13 | 20:53
27. בארץ אין תחרות אמיתית בשום מקום!
והפרטה פרושה מיקסום רווחים על חשבון העובדים כלומר הנמכת משכורת ולא יותר תפוקה. זו יעילות במיגזר הפרטי.הבעייה עם מחירי החשמל בארץ זה חוסר משילות של הממשלות זו חברה ש"מומחי" האוצר מנהלים בפועל וכיוון שם מודים שמדינה לא אמורה ולא יודעת לנהל עסק כך זה ניראה!
* גיל   14/12/13 | 19:36
26. סביר להניח שאם חברת החשמל הייתה חברה פרטית, זה היה נראה אחרת.
בטוח לא סביר להניח.
* יוני   14/12/13 | 19:33
25.
מר שטרסלר היקר , אני מבין שהתובנות שלך לגבי חברת החשמל הן שלך בלבד.כדאי אולי שתתמקד בנושאים הכלכליים בהם אתה נחשב למבין דבר . כעובד של חברת החשמל אני גאה בחברה הזו ,שפועלת בזמני חירום כפי שאף חברה ממשלתית לאומית אחרת אינה פועלת,(זכור את מלחמת לבנון השנייה). חברת חשמל פרטית כהצעתך לא היתה מסוגלת להרים פעילות שכזו. פרטי חושב עסקי ממשלתי חושב לאומי .אני מזמין אותך לבקר בחברה ולעמוד על עוצמת ההון האנושי שלה. תתפלא כמה תהיה מופתע !
* יורם הורוביץ   14/12/13 | 18:52
24. זה לא היה קורה
קשקשן , בארה״ב הגדולה יש הפסקות חשמל במזג אוויר קיצוני ושם החברות הם פרטיות .
* עופר    14/12/13 | 18:30
בארה"ב יש תחרות בין ספקי החשמל. אצלנו אין!
* תוהה תמיד   15/12/13 | 11:21
23. שכח שבעת מלחמה כולם ברחו ועובדי חברת החשמל
נשארו לתקן. שרות לא כדאי ביום קשה לא ייתן הפרטי. קצת כבוד לעובדים שנותנים את כל שיש להם. אבל ממך פרגון לשירות הנ"ל???????????אין מה לצפות
* אלאל   14/12/13 | 18:21
22. המספר שיפתח רון טל פרסם עכשיו כמה מיליארדים דרוש לתיקון הפשלה
המספר 100 מיליארד שקל .20 מיליארד לקניית ציוד וו 80 מיליארד לשדרוג משכורות ושיפור הפנסיות
* יצחק הרינג   14/12/13 | 18:13
21. אי אפשר להתחרות בתשתית. יקימו שתי רשתות חשמל?!
אז במקרה הזה להפריט זה פשוט סכנת נפשות - לך ותראה מה קרה בקליפורניה כשהפריטו את התשתיות, הפסקות חשמל, מחירים גבוהים ושירות מזעזע. אבל למה לבלבל אותך עם עובדות?!
* אסף   14/12/13 | 16:35
20. מה זה קשור ?
לא מצליח להבין למה שטרסלר ואברמוביץ מסיתים את העניין לחברת החשמל ? מה הקשר בין היותה של חברת החשמל מונופול לבין זה שלא ניתן להגיע לקו מתח שנפגע באמצע יער ירושלים ולא ניתן להגיע אליו? מאיפה השנאה הזאת ? מציע לחברת החשמל לנתק לסטרשלר ואברמוביץ את החשמל בבית שיהיה להם בסיס טוב לשנאה.
* דניאל   14/12/13 | 15:07
19. אתה פשוט משקר לציבור. יש אלף ואחת דוגמאות על אסונות טבע
שחברות חשמל פרטיות לא התמודדו איתן כראוי. לדוגמא מקרה הסופה סנדי בארצות הברית. וגם אז, במקום להאשים את חברת החשמל אתה יכול להאשים את העיריות שלא מאפשרים לטכנאים להגיע למקומות הדורשים תיקון
* יוני   14/12/13 | 14:40
18. למה שיתכוננו- היור היה באילת עם העובדים והמנכל
שכח שצריך לעבוד כי מה איכפת לו - מקורב לשלטון - אף אחד לא יפטר אותו -הם לא שמים על הציבור - עכשיו הם מראים כמה הם עובדים קשה! מה עם דוח המבקר אף אחד לא יישם אותו!
* דורה   14/12/13 | 14:28
17. חברת החשמל בונה את התחנות מכיסה ולא מהציבור !
ואחת הסיבות העקריות לגירעון היא זו !
* מר שטרסלר היקר רק שכחת נתון אחד מאוד חשוב !   14/12/13 | 11:37
הכסף של חברת החשמל הוא שלנו זו חברה ממשלתית
* גיל   14/12/13 | 19:29
ואז מעלים לציבור את מחירי החשמל בגלל הגירעון...
אז מי מממן את בניית התחנות בסופו של דבר?
* עברתי בסביבה   15/12/13 | 04:47
16. דחוף רפורמה על החשמל !
די
* קרן   14/12/13 | 11:25
15. שכחת מה היה בסנדי ניו יורק שנה שעברה?
איזה שטויות אתה מדבר- בארה"ב כל שנה מאות אלפים בלי חשמל לפעמים ליותר משבוע בגלל סופות ושם הכל חברות פרטיות.אין קשר- וחברת חשמל לא אשמה שנופלים עצים על חוטי חשמל אלא העיריות, וההגעה למקום הפגיעה הוא תלוי בפילוס הדרך שגם הוא תלוי בעירייה - אז באמת. תפסיק להשתמש ערוץ 2 כפלטפורמה לניהול המהלכים הפוליטיים שלך ותתחיל לדווח על חדשות אמיתיות.פשוט חבורת שקרנים בלבלנים.
* אמריקאי   14/12/13 | 10:43
14. אז נקבל פה אוליגופול של שתיים שלוש חברות
חזיריות שמתאמות מחירים. כמו בכל תחום במשק הקטן והחוצפן שלנו .שאזכיר את משק המים?!!! השירות העלוב והמתיש ביותר שנתקלי בו!. מצד שני העלו את מחיר החשמל בעשרות אחוזים בשנים האחרונות איפה הוא ?!!! הכל הלך לכיסוי החובות ? מה עם חידוש תשתיות מתאימות? המדינה הזו חשה את עצמה אימפריה : נתקיף את איראן נילחם בסוריה לבנון סיני חמאס.... אנחנו לא מתמודדים עם שלושה לילות של סופה שגרתית במונחים של מדינות מפותחות וקרות.. איילון נסגר כל הרמזורים בנמיר לא עובדים ושלא נדבר על החברה בערים הגבוהות... שכונה.
* יוני   14/12/13 | 10:43
13. מחדל החשמל
נחמיה אתה צודק ב100% שיש להקים עוד חברת חשמל פרטית .ראינו שבמשק שישנה תחרות השירות והעלות נותנות מענה לצרכן.
* משה   14/12/13 | 10:15
12. חשמל
הכל נעשה דבר עם אלוהים, קוטר שיודע להתלונן ומעולם לא עשה דבר.
* מאיר   14/12/13 | 10:07
11. חשמל
הכל נעשה דבר עם אלוהים, קוטר שיודע להתלונן ומעולם לא עשה דבר.
* מאיר   14/12/13 | 10:07
10. כל הזמן רע לו....איש רע ונודניק סידרתי
* רוני   14/12/13 | 09:07
9. נחמיה אתה צודק....נגמר המונופול של חברת חשמל...
לא יתכן שחברה אחת תחזיק בידיה כוח כל כך גדול....זכותי כאזרח לבחור שרות אחר , היום לאחר השלג והפסקות החשמל באלפים של בתי אב בירושלים אין דרך אחרת אלא להתייעלות ...ראה בזק....תגובות 1 , 2 , 3 של עובדי חברת חשמל...
* גלי   14/12/13 | 08:41
8. נזקי השלג
נחמיה אולי תפסיק לחפש כל הזמן אשמים מחפש מתי לעלות לשידור ולהאשים הפרטה לא תועיל חפש ג׳וב אחר ואל תעבוד עלינו
* ישראלית    14/12/13 | 06:51
7. ירושלים בעלטה למעלה מ24 שעות
* הדר   14/12/13 | 04:25
6. נחמיה שאלה לי אליך
במידה ואוטובוס נתקע עקב גלגל שהתפוצץ מבור בכביש , אגד אשמים שלא תיקנו את כבישי ישראל?? גזימת עצים או שיחים או כל דבר כזה או אחר זה אחריות של העירייה או המועצה המקומית. חברת החשמל יכולה להמליץ על גזימת העצים אך לא מעבר לזה. בנוסף אני מנסה להבין דבר אחד- יש לך משהו אישי נגד חברת החשמל שאתה משמיץ אותה בלי סיבה?! הרי לא הגיוני שחברת החשמל תבדוק כל עץ ועץ בכל ערי ישראל . אתה אדם משכיל ואני מאמין שגם לך זה נראה אפסורד. אז נחמיה שלא תעבוד עלינו.
* נועם מגיאל   14/12/13 | 03:40
שונא עבודה מאורגנת
אם יש דבר אחד שאפשר להגיד על נחמיה זה שהוא שונא את העבודה המאורגנת במדינת ישראל ללא הבדל נמלים,רכבת, חשמל ומה לא. אולי "הפרשן" מוכן להראות לי איזו חברה שהופרטה במדינה פועלת לפי הסטנדרטים שהוא מתאר בכתבה. מי בדיוק יצא לפני החורף והשקיע מליונים בסופה שאולי תגיע . לסיום אני לא יודע למי בדיוק קיוונת את הכתבה אבל נראה לי שאפילו הוא לא חושב שחברה פרטית הייתה יוצאת לגזום עצים לפני החורף נ.ב אתה ליצן לא פרשן
* אלדד   14/12/13 | 10:35
5. חברת חשמל
נחמיה צודק מיליון אחוז חברת חשמל נכשלתם בגדול וכול מי שחושב אחרת מבלבל בביצים אנשים קופאים מקור בגלל חברה שנופלת בדיוק כשהכי זקוקים לה ואתם מקשקשים כן מקווה שיגיע היום שחברת חשמל תתפרק ותעוף גם גוזרים לנו תכיס וגם דופקים אותנו בזמן הכי חשוב
* בני    14/12/13 | 02:36
4. לא הפרטה היא הפתרון
אלא אחריות אישית של המנכ"ל והקודקודים האחרים. מי שיתגלה כאחראי למחדל לא יוכל להיות מנכ"ל או קודקוד במשך 10 שנים קדימה בחברות ציוריות וממשלתיות - בחוק! ו8במקרים קשים אף אחריות פלילית. כשיהיה דבר כזה אז גם בחברות הממשלתיות המנכ"לים יעשו מה שצריך ולא אחרי פאשלה יקבלו בעיטה אבל למעלה לתפקיד טוב יותר בחברה ממשליתת/ציבורית אחרת.
* אחד   14/12/13 | 00:31