בריאות
תגובות (127 תגובות ב-46 דיונים)
46. לסלינה המשקרת בעיסוק :)
כל הכבוד! הבונוס בדרך אלייך. לשקר בכתבה מלפני שנה זו רמה ממש גבוהה. כל הכבוד לך
* מיכלי   24/10/18 | 03:33
45. ריפוי בעיסוק
בתחום שלי רואים לא מעט ילדים שהבריאות שלהם התדרדרה ברמה החיסונית, הנוירולוגית והקוגניטיבית בעקבות חיסונים. למרות שאני טיפוס מערכתי למדי החלטתי לא לחסן את יילדי.... אני ממש לא בטוחה שהתועלת גדולה מהנזק. באים אלי הורים שהם שבויים מוחלטים של הרפואה הרגילה ומאמינים ברופא כאילו הוא אלוהים - והם אלו שבאים ומספרים על כל מני זוועות עולם אחרי חיסונים - כך שאני ממש לא חושדת שיש מאחוריהם איזו אג׳נדה אנטי חיסונית. הם פשוט חוו טרגדיות אישיות וברור להם שזה קשור לחיסון כי זה היה מיד אחרי.
* סלינה   16/10/18 | 12:32
תגובה למרפאה בעיסוק
בושה שאדם שעוסק בתחום פארארפואי משיא עצות שגורמות לתחלואה ומוות אצל אחרים. מחלת החצבת שאמורה להעלם מן העולם חיה ובועטת בזכות הטמטום.
* מזעזע   15/11/18 | 07:52
44. אני אוטיסט תפקוד גבוה
מאוד גבוה. ההורים שלי נפטרו לפני שאבחנו אותי בכלל . לא תדעו שאני נכה בכלל
* שי   09/09/17 | 16:50
43. שלום רב, בני חוסן נגד
אבעבועות שחורות, ולמחרת גרמניה פלשה לאוסטריה. האם חיסונים גורמים למלחנות עולם?
* .   09/09/17 | 12:06
42. אין קשר בין אוטיזם לחיסונים
* א/'כ   08/09/17 | 23:26
על סמך מה קבעת שאין קשר בין אוטיזים לחיסונים?
* מי אתה    20/09/18 | 22:14
41. אי אפשר לקשור באופן ודאי..
גם אם החיסון אכן גורם לאוטיזם, הוא מציל יותר ילדים ממחלות קשות וסיבוכים נלווים קשים. גם אם נדע בודאות שאחוז מסויים יפגע מהחיסון עדיין ממבט על יהיה שווה לחסן את האוכלוסיה, כי חיסון העדר ימנע התפרצויות של המחלה והחיסון יגן על רוב הילדים. נכון שיש כאלה שמשלמים את המחיר,הביטוח לאומי אפילו מכיר בנפגעי חיסון לצורך גימלה,אבל זה מחיר שציבור צריך לשלם בשביל לשמור את הרוב בריאים. אני מאמינה לאמא מהפוסט וליבי איתה,אף אחד לא רוצה להיות זה שמשלם את המחיר,שלא תדע עוד צער לעולם ותשמח בילד שלה.
* אחות ט.נ    07/09/17 | 17:17
וואווו תגובה כזו מאחות! לא ציפיתי שמישהו מהמערכת איי פעם יודה
תודה קודם כל על זה שליבך איתי :) שמחה מאוד בחלקי ובילד המהמם שלי שמתקדם יום יום תודה לאל. אין בעיה בזה שזה עלול לפגוע בחלק על חשבון אלו שלא יחלו, אבל וזה אבל גדול, שיציינו זאת ואז יתנו להורים להחליט עלות מול תועלת. ושהם יחליטןו אם להפגע אולי או לפחות להיות מוגנים למחלה. להחליט על גורל הילדים הזה זה חוצפה מדרגה ראשונה.
* ריקי   07/09/17 | 17:34
מתן בחירה ייפגע כי ברגע שכולם מחוסנים אז נוצר חיסון "גדול יותר" שנקרא חיסון עדר
שנקרא חיסון עדר. יש כאלו שהחיסון לא באמת מחסן אותם, או כאלו שאסור לחסן אותם. אבל ברגע שכולם מחוסנים האנשים האלו גם מחוסנים. במידה ותתני בחירה אנשים לא רק ייקחו סיכון על הילדים שלהם אלא יסכנו אנשים נוספים
* המחסן   07/09/17 | 23:35
אין הכרה בישראל בנפגעי חיסונים
למרות שיש קרן כזו את לעולם לא תוכלי לתבוע אותה מאחר ואף רופא לא יעיד שזה נגרם מחיסון. המיעוט כבר לא מיעוט ובבוא הזמן כולם יפגעו. את לא תוכלי לעולם להבין מה זה לקבל ילד שנפגע מחיסון. לעולם. אנחנו לא צריכים ליפול בסטטיסיקה עבורכם.
* הורים לילד שנפגע   07/09/17 | 19:20
הייתי שמחה לדעת
אם זה היה קורה לאחד הילדים שלך, האם היית מחזיקה באותה דעה.. מוכנה להקריב את הילד הבריא שלך למען "העדר"
* אמא   08/09/17 | 08:04
אמנם אחות אבל עדיין טועה. אין קשר לאוטיזם
זה הוכח בכל כך הרבה מחקרים שפשוט חבל על הזמן בכל דיון מחדש. תורידי מעצמך כל אשמה, ריקי. זה לא בגלל שחיסנת את הילד שלך. תתרכזי בלטפל בו ולקדם אותו, ותחסני אותו כדי שלא יסבול ממחלות בנוסף. חסני גם את הילד הבא שלך. חבל שאת מקיפה את עצמך באנשים שמכשילים אותך. זה אולי מרגיש נעים שהם מחבקים אותך אבל אם לא יהיו שם כשהילד שלך יחלה חס וחלילה במחלה שיכולת למנוע. את גם לא תרצי להרגיש אחריות כלפי מי שיקשיב לך והילד שלו יחלה בגלל זה.
* אלי   08/09/17 | 09:08
תתקדם נשמה אני מטפלת בילד שלי יותר מכל הורה אחר
אני משקיעה בו את כולי כל כספי, וכל האנרגיות האפשריות,. מטופל מבוקר עד ערב ומשלים פערים תודה לאל. מעולם לא אמרתי שאני אשמה, ואופסססס אתה יודע מה, מוכר לי המשפט הזה, כבר אמרתם לי אותו פעם בקבוצה העלובה שלכם, אין לי ולו טיפת אשמה על עצמי, האשמה היחידה שיש לי היא שהקשבתי לממסד שאמור להגן עלי ובמקום זאת שם עלי ועל עוד אלפים אצבע משולשת ולא הייתי מספיק חכמה לדעת מה שאני יודעת היום.ואני שליחה ואנסה להציל נפשות בישראל! יום יבוא ואצחק לכם בפניםםםםםם
* ריקי   08/09/17 | 15:33
עוד כמה שנים יהיו יותר אוטיסטים שחא ישלמו ביטוח לאומי
ולכן לא תהיה שום גמלה לאף אחד . כי מי ישלם מיסים? אם רוב ילדים כיום נפגעי חיסונים ונזקקים בעצמם לעזרה ולגימלה? תפסיקו להיות עדר ולחסן את התינוקות הם לא קופים / עכברי מעבדה שיעשו עליהם ניסויים.. אל תאמינו לאף אחד תבדקו וחפשו מי עומד מאחורי הפרסומים ואיפה הכסף !! תופתעו לרעה
* ביטוח לאומי חחחחח   20/09/18 | 22:18
40. עץע
ממש חסר אחריות מצדך לכתוב פוסט שכזה על סמך תחושת בטן ומידע מהאינטרנט. הדבר היחיד שבטוח הוא שהמדע לא באמת יודע מה גורם לזה... אני לא מבינה איך אנשים ועוד אמהות לילדים מרשות לעצמם לקבוע עובדות ללא כל ביסוס ... את תקחי אחריות על כל אותם הילדים שהוריהם יקשיבו לעצת אחיתופל שלך? ואם מישהו יהיה חולה כי לא חוסן? תתני על כך את הדין ? די כבר לשרלטנות הזאת
* אמא   07/09/17 | 13:41
אז דפדפי לכתבה הבאה ותעשי מה שבא לך!
מישהיו אמר לך להקשיסב. תחסני עד מחרתיים ג
* אמא   07/09/17 | 15:10
אמא
מה את ככ מתרגשת ?? סהכ אמרתי את דעתי... את יודעת , זאת מטרתן של תגובות... גם את לא חייבת להקשיב ומוזמנת לדפדף לכתבה הבאה... תנוחי
* עץע   07/09/17 | 19:41
הם דווקא ינצלו מאמהות חסרות אחריות כמוך.
האי אם ילד יפגע בגלל עצות מתוחכמות שלך ללא ידיעת החומר וללא פגיעה שחווית בעצמך את בעצם האחרונה שיכולה לשלוח הורים לחסן. מי שעיניים בראשו יודע שיש אמת בעדויות. הם מבינים ופועלים בתבונה בטח לא מתלהצים בפייסבוק.
* כוכב הקופים   07/09/17 | 18:27
39. הבן שלי פחות משעה אחרי חיסון גיל שנה היה כמו סמרטוט
אחרי כשלוש שעות קיבלתי מהמרפאה טלפון כמובן שנבהלתי אמרו לי שבגלל שחילקו ל2 את החיסון בגלל שבפעם הראשונה שבאתי לא היו הכל וכן המליצו לחלק ל2 חלקים היתה טעות. אם מחלקים צריך להמתין תקופה בין שני החלקים והם דיברו עם כל מיני בכירים בסורוקה שאמרו שאין מה לדאוג אבל כמובן לחסן שוב. אל תסמכו על כולם במרפאה הילד שלי היה יום שלם כמו שמרטוט בגלל טעות של אחיות כמובן מי שהתקשרנ להגיד שטעתה היתה האחות מה ההשלכות של זה לא ניתן לדעת כעט מקווה גם שלא יהיו כל מה שקשור לחיסונים בדקו טוב טוב!
* לא הצליח ללכת ולעמוד   07/09/17 | 13:29
38. יש נזק לחיסונים ויש נזק בלעדיהם.
המדינות מעדיפות את האחוז הקטן של פגיעות אל אנשים שיש להם רגישות לחיסונים. והגוף שלהם יוצר פגיעה נירולוגית או אחרת בחשיפה לחלבונים מסויימים. מאשר לאחוז גבוהה הרבה יותר של מיתות של פעוטות ממחלות. לא יאמרו את זה אבל זה לצערנו הטכנולוגיה היום וזה מה שעל המאזניים. במיוחד בעידן הגירה ותנועת אוכלוסיות.
* א   07/09/17 | 13:02
מדויק
* אמא   08/09/17 | 08:02
37. לא מאמינה שאנשים מאמינים לשטויות האלה
אם היית חיה לפני 150 שנה היית מהללת את החיסונים כי בתקופה ההיא כנראה הילד שלך היה מת מחצבת כי לא היה חיסון.כל כך הרבה אנשים מתו ממחלות שנראות לנו היום מגוחכות בגלל שלא היו חיסונים.זה שהילד שלך אוטיסט וזה שהוא חוסן מחצבת הם שני דברים שונים שאין קשר בינהם הילד אוטיסט בגלל הגנטיקה שלו כנראה אבל במקום להתמודד עם העובדה הזו את בוחרת להאשים בזה אחרים.תתמודדי!
* עדן   07/09/17 | 11:45
חתיכת אטומה
מאחלת לך ילדים אוטיסטים ! שתביני כמה צער כמה כאב יש לנו מהפגיעה! תתמודדי את הנפש העלובה שלך וחוסר האמונה שלך בפגיעה במשפחות אחרות. ביום שתצא האמת והיא תצא...את פשוט לא נחשפת אליה. את תאכלי את הכובע. תבלעי אותו. ותבקשי סליחה מכולנו. תתביישי את והתגובה החולנית שלך.
* אמא שנפגעה   07/09/17 | 18:47
הלם!
את חתיכת בהמה!
* אנה    08/09/17 | 00:08
כבר לא מלמדים היסטוריה בבית ספר?
ואילו את עדן היית חייה לפני 150 שנה והיית נזקקת לטיפול רפואי או אפילו פשוט צורך ללדת אז היית מתקבלת על ידי רופא, שלפני כמה דקות עשה ניתוח לבן אדם חולה או נגוע במחלה זהיומית או בכלל נתיחה של גופה, ומטופלת על ידי ידיים שלו ומכשור רפואי שאפילו לא עבר שטיפה במים, שלא לדבר על חומרי חיטוי.אחרי זה היית מאושפזת בחדר יחד עם חולים מכל הסוגים של מחלות וגם קשישים ויולדות טריות עם תינוקם על מזרונים ספוגים משאריות של דם, פיפי ועוד. עד שירד לרופאים אסימון שיש קשר בין התפשטות המחלות והיגיינה בסיסית מגפות חגגו. ומגפות שנספרות בעשרות אלפים ואף יותר ולא בכמה מקרים בודדים (ורוב מהם עם מחלות רקע ומערכת חיסונית מוחלשת כתוצאה) וכבר קופצים להגיד שיש "מגיפה". ונוסף לכך עדן לפני 150 שנה לא היית נהנת מלגימה של מים מינרליים צלוליים מבקבוק או לפחות ממערכת מים שעברה חיטוי וסינון ואפילו הפלרה, אלא היית שותה מים שסחבת בדלי מנהר הקרוב שכל העיר או כפר קבוע מתקלחים בו וגם מכבסים בגדים וגם על הדרך שופכים את הסיר הלילה ( אחסוך ממך תיאור מה היה בסיר)ההה..וגם היו זורקים לנהר הזה גופות ולא תמיד דואגים להוציא אותם משם.אז עדן, תקראי קודם קצת ספרי היסטוריה (צרפת תקופת הבניים וכן אלה הכי עסיסיים בתיאורים), ובאמת מספיק אפילו קצת, ואחרי זה קצת יותר ספרים ומחקרים כבר עכשויים, בשביל שתביני שלא חיסונים העלימו את המחלות ומגפות מין עולם.
* אירנה   08/09/17 | 17:53
36. אנשים תתעוררו! חברות התרופות לא מודות!
חיסונים יכולים לגרום לנזקים מאוד גדולים. לעומת זאת, לחלות ממחלת ילדות קלה, זה הכי טבעי שיש.
* ליאת   07/09/17 | 11:08
35. בתור מישהי שהילדה שלה בריאה החלטתי לא לחסן התגובות פה מעוררות בחילה מאנשי ה״עדר״ כנסו אולי תלמדו משהו
אמיתי שבמקום לחקור אתם מתלהמים ? במקום לחקור אתם תוקפים? אז בוא אני אתן לכם נתון שאולי עוד לא הובהר יש אוטיזם נרכש ויש אוטיזם מולד וכן האוטיזם נרכש מחיסונים אני לא ארחיב על מורכבות המוח אבל אסביר באופן כללי במוח יש סוג של קרום שלא נסגר עד גיל שנתיים דבר שנותן לכל החומרים הכימיים שמוזרמים או ניתנים בדרך אחרת כניסה ישירה למוח מה שגורם לפגיעה במערכת העצבים שבמקרה אחראית גם עניין ההתפתחות שמובילה לאוטיזם. בתור אמא שמכירה את האמא שכתבה את הפוסט באופן אישי החלטתי לקחת את עניין החיסונים לידיים כשביתי נולדה ולא ללכת אחרי העדר כמו רבים . הלכתי וחקרתי והגעתי לתובנות שלי .חלק מהתובנות היו שאם הבת שלי היא בריאה היא לא מסוכנת לסביבה כמו שהעדר חושב ואם היא מצוננת אז היא מצוננת כמו. ילד שחוסן . אם תקראו קצת מחקרים תראו שילדים לא מחוסנים בריאים הרבה יותר, וכן הם בגנים ומסגרות רגילות. אני החלטתי שעל הבת שלי אני לא משחקת רולטה רוסית .רק לחזק את עניין חיסון גיל שנה שבו מתמקדים אם הייתם חוקרים הייתם מבינים שכל חיסון הוא מסוכן -הידעתם ששעלת שנינת בזמן ההריון יכול לגרום להפלה? לא נכון?! ויש המון סיפורים של הפלות ופירכווסים לאחר מתן חיסונים .אם זה נכון ובטוח כמו אקמול והוא רק תורם איך זה שלא מראים לנו עלון לצרכן עם כל חיסון? מה תופעות הלוואי שלו פעם קראתם? לא כי לא נתנו לכם והסתמכתם על אחות או רופא שלמד 7 שעות וזה אחרי ששאלתי אחות שעובדת בפגייה . מה המרכיבים של החיסון אתם יודעים? אני אתן לכם את המרכיב העיקרי שגורם למערכת העצבים להגיב -אלומיניום, פעם וגם היום זה היה כספית. אז מי אתם אנשי העדר שתפסלו ותקראו בשמות גנאי לאמהות פה שלמדו חקרו והתנסו לצערם באמת שהסתירו מאיתנו .מקווה שתרמתי כאן להשכלה של כמה ממכם ואם לא הייתי ממליצה לכם לקחת יוזמה וללכת להרצאות ולקרוא וללמוד מה מכניסים לגוף שלכם ושל ילדכם אני את שלי החלטתי ולא מצטערת.
* חן   07/09/17 | 10:03
נסיכה שלי את <3
מרוב שחקרנו אנחנו כבר יודעים יותר מהרופאים
* ריקי   07/09/17 | 15:19
עצוב כמה שזה נכון
* חן   07/09/17 | 19:24
חיסון
ראיתי מה קרה לאנשים שחוסנו כנגד שפעת.....סבא נפטר, אמא של גיסתי כמעט מתה, אבא ואמא קיבלו דלקת ריאות, דוד שלי אושפז בבית חולים וכל אלא תוך שבועיים מהזמן שחוסנו גם לשפעת. ראו הוזהרתם
* אמא   05/08/18 | 11:11
====
'אני לא ארחיב על מורכבות המוח'? 'מקווה שתרמתי להשכלה של כמה ממכם'? תודה לך שהסברת ותרמת להשכלת העדר... האמת היא שלא את ולא האם שכתבה את הפוסט ולא אף רופא יכולים לקבוע ב100% לכאן או לכאן...יכול להיות שאתן צודקות ויכול להיות שאתן טועות. אבל כרגע לאף אחד אין תשובה בטוחה... כל ההתנשאות הזאת סתם מיותרת ודי מבטלת את השורה שבה פתחת.... להסתמך על מחקרים , שלרוב מתבצעים על מאות ואלפי אנשים ובמקרים מסוימים אולי עשרות אלפים, כשבפועל אוכלוסיית כדור הארץ מונה 7 מיליארד איש , לא הכי אפקטיבי... אז בעצם אפשר לומר שכולנו משחקים ברולטה רוסית... המחסנים והמתנגדים לחיסונים. כל עוד אין מידע וודאי כולנו ממגששים באפלה
* ====   07/09/17 | 21:03
חיסון
כמה צדק בדברייך
* גל   31/10/17 | 01:14
חיסון
גם לי האחות בטיפת חלב אמרה (כשהדלת בחדר סגורה) את צודקת שאת שואלת שאלות וזהירה מהחיסונים
* אמא   05/08/18 | 11:09
34. ועוד איך יש קשר
בני חווה רגרסיה אוטיסטית קשה. כשהגענו לאחד הבתי חולים הגדולים והחשובים בארץ. מנהלת המחלקה פרופסר בנוירולוגית ילדים שאלה שאלה ראשונה האם הוא קיבל חיסון לאחרונה ?. האים יש לוביסטים ליצרניות החסונים בכנסת ובוועדות? האים מתגלגל כסף מאוד גדול ? האם יתכן שישנם עוד שיקולים ו או קשרים שאנו כהורים לא מכירים או שלא מפרסמים ? אגב מדוע נותנים לתינוק בן יומו חיסון שחומר השימור שלו מכיל מתכות כבדות ? איך בדיוק מוח של תינוק בן יומו אמור להתמודד עם חומרים שגם למבוגרים קשה להתמודד ? מה לא מספרים לנו... אוטיזם מחלה קשה שפוגעת בכל המשפחה פגיעה קשה מאוד כך שצריך להכליל בסטטיסטיקות את בני המשפחות במספר הנפגעים של החיסון. אגב ביפן החליטו לדחות את מועד בחיסונים בחצי שנה ו אופס ואחוז הילדים על הרצף צנח ב עשרות אחוזים. באמת אין קשר ...
* אב לילד על הרצף   07/09/17 | 08:08
אמת ויציב!
* ריקי   07/09/17 | 15:20
לגבי מה שאתה כותב על המתכות בחיסונים:
היה סרט תיעודי על זה בערוץ 8 לפני שנה או שנתיים שדיבר בדיוק על זה. בסרט עלתה הטענה שיש קשר בין אותן מתכות בחיסונים מסוימים (נדמה לי שדובר על חיסונים משולבים, עד כמה שזכור לי) לבין אוטיזם. זה היה סרט אמריקאי או בריטי. לא זוכרת בדיוק.
* תמי   07/09/17 | 16:56
כלכך צודק!!!
נפגענו גם מחיסון הפטיטיס בי פגום כמו חצי מיליון ילדים נערך עלינו ניסוי ומשרד הבריאות מסתיר את האמת. אבל אנחנו כבר אלפי הורים וזה יתפוצץ לכולם בפרצוף
* אמא   07/09/17 | 19:23
אבל בערוץ 2 הכתב אמר נחרצו שאין שום קשר
אז אם אמרו כנראה שיש . רק פתאום הוא ציין שייתכן פגיעה שקשורה למוח
* ניר   28/08/18 | 22:51
33. לגמרי- ריבוי חיסונים וגיל חיסון צעיר מאקטבים אוטיזם בחלק מהילדים
גם אצל הילד שלי... וחרדתי את האינטרנט על זה- מליוני עדויות של הורים שמספרים אותו הדבר. האינטרס היחידי שלנו לצעוק את זה הוא רק בכדי להציל ילדים ומשפחות אחרות. החוק מגן על חברות התרופות מפני תביעות ממילא. תבדקו, תרווחו בין מועדי חיסונים. אם מחסנים- רק כשהילד מאה אחוז בריא. לא אחרי מחלה, חום וכד׳. יש חיסונים משולבים שאפשר להפריד. לא לחסן נגד צהבת מייד אחרי הלידה. חכו כמה שנים. לא חייבים לחסן בגיל כל כך צעיר. אם הילד נשאר בבית כמה חודשים, לא להתחיל לפני שיוצא למסגרת עמוסת ילדים. שימרו עליהם במקום להתווכח עם הורים שחוו את זה
* גלעד   07/09/17 | 06:58
32. זאת עיתונאות? לשים סיפור ולא לבדוק את העובדות?
הבאתם סיפור של אמא אחת, עם הפרשנות שלה, קטעי משפטים שרופאה אמרה לה ולא ברור בכלל למה התכוונה. העיקר לשים כותרת מפחידה ושיקרית נגד חיסונים ולחזור על שטויות. זאת לא עיתונאות. זה נקרא צהובון. אם חס וחלילה יפגע פה ילד בגלל חצבת זה יהיה גם על ראשכם.
* אפי   07/09/17 | 06:25
31. שאני חיסנתי את הבן שלי
גם בגיל חצי שנה וגם בגיל שנה כמה חודשים אחרי הוא לא היה מפסיק כמו לפרכס בשינה כזה... קפיצות קטנות של הידיים והרגליים . רק אחרי כמה חודשים זה עבר. מפחדת לחסן אותו בחיסון של גיל שנה וחצי. כי אם זה אכן עושה נזק נורולוגי כלשהוא , יכול להיות שזה יגרום לאוטיזם כי זה גם תהליך שקורה במוח.
* ב.ק   07/09/17 | 04:06
ממליצה לך לא לעשות את הטעות!
פרכושים זה שלב ראשון בפגיעה, ועלול להיות הרבה יותר חמורק
* ריקי   07/09/17 | 15:44
בבקשה אל תמשיכי לתת!!!
נתתי חיסון לילדה רגישה בגיל 3.5 (!!!) ועד היום (5) אנחנו מנסים להתמודד ולתקו את הנזק. ילדה מושלמת- מדברת, קופצת, מוכשרת תוך חודש- מגמגמת, מורחת צואה בשירותים, מתקשרת במשיכות ידיים והמהומים במקום מילים. מילים בודדות במקום משפטים. בבקשה תמתיני!
* oshras   11/09/17 | 11:22
30. עוד דוגמא
החיסון המשולש לפני 4 שנים בני קיבל אותו בשעה 10 אני לאאשכח את השעה מכיוון שהגענו באיחור כי הוא נירדם בבית ועד שהגעתי וכו... 5 דקות לאחר קבלת החיסון בני נירדם עלי האחות שאלה אם הוא עייף עניתי לה שהרגע הוא קם ולא ברור לי מדוע הוא נירדם שוב. ביקשה שאמתין רבע שעה וכך עשיתי. הילד ישן 3 שעות רצופות כבר ציינתי שהגענו באיחור כי הוא נירדם לשעה וקצת לפני...בקיצור לא עלאה אתכם בכל הפקטים מלבד הסיכום שהוא אוטיסט על הספקטרום 100 אחז נכות כבר 3 שנים בשנה הראשונה לפני החיסון הור לא היה אוטיסט...
* עוד מקרה   07/09/17 | 03:16
יש אלפים כמונו!
עצוב פשוט עצוב שמשתיקים אותנו
* ריקי   07/09/17 | 15:45
29. מחקרים מראים באופן ברור שאין קשר בין אוטיזם לחיסונים
רוצים לדעת מי מרוויח כסף עליכם? אתר מאקו שגרם לכם להיכנס ל"כתבה" מסוכנת ולהגיב עליה.ידוע היום ש"המחקר" שהעלה את הסברה הזו, זויף למטרת תביעת חברת התרופות וכדי שה"חוקר" יוכל למכור להורים "חיסון" אחר, שהמציא כביכול. מאקו אתם כותבים כותרת שקרית וכתבה שלא ראויה לעיתון כיתה. רק כדי שיהיו הרבה כניסות לכתבה ותגובות. אתם אחראים לסיכון חייהם של תינוקות קטנים. שהוריהם עשויים להיבהל מה"כתבה" במוסף ה"בריאות". אתם מסכנים באופן ברור גם את החיים של נשים בהריון, קשישים וחולים שמערכת החיסון שלהם חלשה, שיכולים להידבק מילדים לא מחוסנים שחלו. כמה ציניים אפשר להיות? לנצל פחדים של אנשים למען עשיית כסף? אני לעולם לא אכנס יותר לאתרכם. הורים יקרים, מאקו עושים עליכם סיבוב וגורמים לכם לסכן את ילדכם בפרסום ה"כתבה" הזו. יש מידע מהימן שמראה שאין קשר בין חיסונים לאוטיזם.כמו למשל פה: http://midaat.org.il/rumors/vaccines-and-autism/
* הילה   07/09/17 | 02:34
באת אלינו מגרמניה הנאצית?
מי עושה כסף על מי? את השקרנית כאן...שולחת למחקרים ממונים במקום לומר את האמת המרה. חיסונים גורמים לאוטזים נקודה. אין נוירולוג פנוי שנה שלמה מהעומס... אין מקום בגני תקשורת... המדינה העלובה הזו נתנה חיסון פגום במשך חמש שנים בדרום ובמרכז. חיסון ישראלי חדש שלא נבדק על תינוקות. חמש שנים פגעתם בילדים משפחות שלמות נפגעו. אפילו 2 ילדים אוטיסטים במשפחה אחת. שנולדו בזמן הלא נכון...באזור הלא הנכון...וקיבלו את החיסון הלא נכון. תספרי את האמת.
* מאתרת השקרנים   07/09/17 | 19:29
על איזה חיסון פגום את מדברת שניתן?
חיסון למה?ולאיזה נזק גרם?
* אמא מבררת   08/09/17 | 00:46
28. סוף סוף משמיעים את הצד השני של נפגעי חיסונים! מאקו אני גאה בכם
* בסוף כולם יבינו   07/09/17 | 01:18
27. מי מימן את המחקרים? אההה חברות התרופות?!
* עכשיו הכל ברור   07/09/17 | 01:15
האמת שחברות הביטוח
וקופות החולים. להם יש אינטרס שאנשים יהיו בריאים. אבל אני מניח שהמציאות לא תשנה התנגדות נחרצת למדע......
* איש   07/09/17 | 13:27
בדיוק הפוך...ביום שיתגלה השקר הכל יתמוטט
חברות הביטוח משרד הבריאות חברות התרופות כולם כמו מגדל קלפים יתמוטטו
* אורית   07/09/17 | 19:31
26. חיסונים לא גורמים לאןטוזים. מצד שני גנטיקה כן
כך שבמקום להאשים סביבה שהאם תאשים את עצמה
* .   06/09/17 | 23:59
25. אמא
ריקי, המקרה שלך מדגים באופן מעורר דאגה כמה אמא עשוייה דווקא כן להיות מטומטמת ללא עוררין
* גל   06/09/17 | 22:28
יום יבוא ונראה מי מטומטמת! חתיכת סתומה!
* ריקי    06/09/17 | 23:12
איך אתה מסוגל לכתוב כזה דבר
אני לא מכירה אותה וגם אתה לא.לכנות אותה אמא מטומטמת? למה??? כי היא דואגת לבן שלה ורוצה לקבל תשובות? זאת האמא הכי טובה בעולם אמא שרוצה את הטוב ביותר עבור בנה ועבור ילדיה העתידיים, קצת חמלה ולהבא תחשוב לפני שאתה כותב.
* אני   07/09/17 | 08:20
תודה רבה, אני!
אנשים ידם קלה על המקלדת!
* ריקי   07/09/17 | 15:47
את צודקת בכל מילה.
אבל אנשים רעים לא מסוגלים לגלות חמלה ואנשים מטומטמים לא מסוגלים לחשוב לפני שהם כותבים שטויות. לבי עם האמא המסכנה הזאת. אני כל כך מבינה אותה. הבן שלי אמנם לא אוטיסט אבל יש לו הרבה בעיות אחרות (בעיקר תסמונת טורט). גם אני מאד מודאגת לגבי העתיד שלו וגם אני עברתי ועוברת הרבה לילות בלי שינה והרבה ריצות בין רופאים. ביליתי איתו שנים גם בהתפתחות הילד בגלל עיכוב התפתחותי ודיספרקסיה. אני לא חושבת שזה קשור לחיסון כלשהו אלא למצוקה בזמן הלידה. אבל אסור לכתוב ככה לאמא הזאת. זה פשוט חוצפה. טמטום ורשעות זה שילוב קטלני. מי שכותב ככה לאמא הזאת צריך להתבייש בעצמו, אם הוא מסוגל בכלל. ואסור לשפוט אנשים במצב כזה עד שלא נמצאים בנעליים שלהם. רק הורים לילדים עם בעיות בריאותיות והתפתחותיות מסוגלים להבין את הדאגה. ימים ולילות רבים של בכי ותסכול כי גם הרופאים לא תמיד יודעים איך לעזור ואיך לפתור בעיות.
* תמי   07/09/17 | 16:29
24. הורים יקרים, אין עשן בלי אש. ומשווקי החיסונים עושים עבודה עלובה
חוזרים על מנטרות ומקללים. שוב ושוב ושוב. המידע האמיתי קיים ברשת. וככל שתעשיית הפארמה יד ביד עם משרדי הבריאות וסוכנויות הבריאות מנסות להסתיר ולהכחיש - האמת יוצאת לאור. חבל שבמחיר כל כך כבד, של פעוטות מתוקים שלקו באוטיזם וחייהם נחרבו לעד, ובמחיר כל כך כבד של משפחות צעירות שלפתע נפל עליהן עול כל כך כבד - ולכל החיים. הישמרו לכם ושימרו על הקטנים שלכם - זה הדבר היקר מכל!!
* יונינה   06/09/17 | 22:05
23. הבן שלי עם אוטיזם בגלל חיסון הפטיטיס פגום
ולכל השקרנים מטעם משרד הבריאות...מתי הייתם במסדרונות התפתחות הילד?? כל ילד חמישי נשלח לבדיקות אצל נוירולוגיות בגלל פגיעה. כולם שותקים. מתי הייתם בגני תקשורת? הם מפוצצים!! וזה ימשיך וימשיך ואתם תמשיכו לשקר ולהרוס חיים שלמים של תינוקות... ותתחסנו בהריון ותחסנו שעה אחרי הלידה...רק אתם כבשים תועות שמחפשות רועה ודרך...תבטלו אינטואציה אימהית...תבטלו את יצירת האלוהים... תתחסנו למוות. ותמשיכו לשקר. תודה לנוירולוגים ולרופאים שעובדים תחת שליטה של משרד הבריאות העולמי...תחזירו את הרישיונות שלכם! אוטיזם זו המגפה הבא שכבר בישראל!
* אמא   06/09/17 | 21:33
אמא כנראה צריכה לחזור לבית ספר
עצם קיומם של החיסונים העלה את תוחלת החיים של בני האדם,להזכיר לך מה היה לפני החיסונים? כל מאה הייתה מחלה אחרת שמחקה לפחות שליש מהאנושות
* אמא עלק   06/09/17 | 22:38
...
ה"רופא" שפרסם את ה"מחקר" הזה לפני שנים בבריטניה נזרק מכל המדרגות האקדמיות והספרים שלו הועפו מהמדפים... אין שום קשר בין אוטיזם לחיסון, וזה שהאמא הזאת טוענת שכן על סמך "אני אמא שלו ולא צריכה שום מחקר" היא בדיוק הסיבה ללמה חייבים לחסן - אתם, המטורפים שלא מחסנים, מעמידים את שאר האוכלוסיה בסכנה אמיתית בגלל פנטזיות חסרות כל ביסוס מחקרי אמיתי.
* ...   06/09/17 | 23:55
איזה שטויות, לא היה חיסון פגום בכלל.
היתה אריזה פגומה באופן קל ולא היו שום בעיות עם תוכן החיסון. מתנגדי חיסונים מנסים לרכב על הארוע הזה ולהפחיד הורים סתם. ואין הרבה ילדים עם בעיות נוירולוגיות. זה פשוט שקר.
* ירון   07/09/17 | 06:31
22. לידיעת כל המאמינים בזה שהחיסון המשולש גורם לאוטיזם, אותו ״מדען״ שפירסם את המחקר שטען זאת יושב כיום בכלא, לאחר שהודה שהוא זייף את תוצאות המחקר הזה
חבל שאותו זיוף שלו הפך לשמועה ולאמונה של אנשים רבים שמסכנים כיום אנשים כה רבים באוכלוסיה. אם אחרי דבר א׳, קרה דבר ב׳ - זה לא אומר שא׳ גרם לב׳. לפני שמפיצים כל מיני שטויות מסוכנות וטוענים טענות מסוכנות, כדאי להתעדכן וללמוד את שיטת המחקר המדעית ולקרוא מאמרים שסורקים עשרות שנים של שימושים בחומרים מסויימים ואת תוצאותיהם.
* אני   06/09/17 | 21:18
תצפה בסרט vaxxed
ותבין כמה אתה טועה!!!!
* ריקי   06/09/17 | 21:33
ממש לא הודה ולא יושב בכלא
אבל מי שמימן את סוללת העורכי דין אשר שללו לו את הרישיון.. נכון! חברות החיסונים. אתם כת שהולכים בצוקה עיוורת עם האדר לא בודקים ולא קוראים נולדים הורים שוקיסטים שרואים ברופא ואחות טיפת ילב אהלוהים תבדקו כמה שעות אותם "אנשי מקצוע" למדו על נושא החיסונים בתואר לרפואה, נכון, שעתיים וגם זה כמו תוכים שחזרו על המאנטרה
* נינה   06/09/17 | 22:35
למגיב 22 - אל תיתן למדע כוזב לטשטש את המוח שלך
כשחברות הפארמה מממנות את כל המחקר הן שולטות בשוק ובאקדמיה. מפחידות חוקרים ודיקנים, חוסמות 'תרומות' לקרנות מחקר, גורמות לפיטורי חוקרים ישרי דרך ומשאירות את הקרנפים שמוכנים לעצב מחקרים ולהעלים נתונים ולעשות מניפולציות סטטיסטיות עם הנתונים שנשארים, כך שהממצאים נראים כ'לא מובהקים', או - ועדיף - שהממצאים עולים בקנה אחד עם האינטרסים של חברות הפארמה. החברות המובילות כבר שילמו קנסות כבדים על שקרים, הטיה, שוחד לבכירי מערכות בריאות ולרופאים.. בקיצור, תעשייה לבושה בגדי לבן אבל הידיים מלוכלכות, לכאורה. הדיווח של ד"ר וייקפילד ישכון בסופו של דבר כבוד בפנתיאון היחידים שתרמו לאנושות יותר מכל הזבלים שמנסים להשתיק אותו כבר שנים ולא מצליחים. האמת סופה להתגלות. אני בעד מדע, בהחלט, אבל מדע הגון. לא מדע כוזב. ואני בעד חיסונים יעילים ובטוחים שלא פוגעים בתינוקות חסרי ישע. רק קרנפים מסכימים לכופף ראש ולרחרח את נעליהם של בעלי ההון, במחיר כל כך יקר של חיי אדם. אם יש בך יושרה והגינות, מגיב 22, אנא קרא על הנושא מעבר למה שלימדו אותך באקדמיה. תתפלא לגלות עולם שלם מתחת לשטיפת המוח שעברת בדרך אל התואר הנכסף. בהצלחה.
* חבצלת החוף   10/09/17 | 15:22
21. אתם כת כת כת כת
* חצצ   06/09/17 | 21:07
יש המון מקרים כאלו זו אמתלאמיתה
* חצבאני   06/09/17 | 21:39
"המון" מקרים כאלה.
אתם כת בדיוק כמו אלו שמאמינים בהומאופתיה. אין שום ביסוס מדעי לכך שיהיה לזה איזשהוא סיכוי לעבוד, אבל זה עזר ל"המון" אנשים.
* א   06/09/17 | 22:35
כת זה מי שהולך בצורה עיוורת בלי לשאול ולבדוק וזה מזכיר לי את המתחסנים הרבה יותר מהלא מתחסנים
מי שמחסן את ילדיו עושה כמו רובוטו את מה שאמרו לו זאת כת ! הכי עצוב שאנשים לא שמים לב עד כמה המובלים
* ויקה   06/09/17 | 22:38
בול!
* ויקי   07/09/17 | 01:16
20. חיסון
בגלל זה הבת שלי קיבלה את כל החיסונים כמקובל עד גיל שנה,ובגיל שנה לא עשיתי לה את החיסון של הmmr וכרגע היא בת שנה ו8 חודשים ברוך השם בריאה ושלמה מפותחת לגילה והכל תקין . את החיסון הזה אפשר לעשות גם בגיל 3 עד אז אפשר לעשות בדיקה בהתפתחות הילד לר4ות שהכל תקין ואז לעשות .
* מיכל    06/09/17 | 21:05
19. משחק חדש.נולד לך אוטיסט תאשים את החיסון
אז תשמעו. חברה שלי עשתה את זה. ואז לילדה השניה היא לא נתנה חיסונים בכלל. ונחשו מה? גם היא עם אוטיזם. מי שאוטיסט שיבדוק את הגנים שלו
* סכ   06/09/17 | 21:03
כי יש גם אוטיזם מולד!!!!
יש גם כאלו שיש להם בגנים לא כל אוטיזם הוא מחיסון טיפש
* אנונימית   06/09/17 | 21:34
18. יש מקרים של פיגור כתוצאה מחיסון. שמשרד הבריאות ימשיך להכחיש
* אמא   06/09/17 | 20:42
פיגור כתוצאה מחעסון
יש לי שלושה אחים מבוגרים שלצערי שניים מהם עם פיגור קשה ואחד יותר קל. ותמיד אימי לאורך שנים אמרה לי שקרה להם נזק. הם היו בסדר עד לקבלת החיסון. הם לקו בתסמונת ה-x השביר. וכשבאתי לחסן את ילדיי נשאלתי על ידי אחות טיפת חלב אם יש פיגור או אוטיזם במשפחה ואמרתי לה שכן. ישר החליטה את חיסון המשולש היא תיתן בהפרדה ולא ביחד. פה נפל לי האסימון שאכן יכול להיות קשר ישיר
* דליה   07/09/17 | 19:52
17. גיל אם מבוגר וריבוי של אולטראסאונד מעלה את הסיכוי לאוטיזם ולא חיסונים!!!
* דוד   06/09/17 | 20:41
ממש לא
שני הדברים שציינת הם גורמי סיכון עם קשר סטטיסטי בלבד, הם לא הגורם לאוטיזם. למשל, לגבי ריבוי אולטראסאונד- ייתכן שבעיות שונות במהלך התפתחות העובר או מהלך הריון לא תקין דורשים ריבוי בדיקות- אך לא הבדיקות עצמן הן הגורם שיצר את הבעיה.
* גורמי סיכון   07/09/17 | 15:42
16. היא מפגרת
העובדה שניתן לאבחן אוטיזם סמוך לגיל החיסונים נותן לאימהות סתומות לגיטמציה להתעלם משנים של מחקר אקדמי... אל תתרבו סתומות
* אמיתי כמו סנטה קלאוס   06/09/17 | 20:34
מפגרת מי שהביאה אותך
* אנונימית   06/09/17 | 21:26
תחזרי לבית ספר
עצם קיומם של החיסונים העלה את תוחלת החיים של בני האדם,להזכיר לך מה היה לפני החיסונים? כל מאה הייתה מחלה אחרת שמחקה לפחות שליש מהאנושות
* תחזרי לבית ספר   06/09/17 | 22:45
אז זהו שלא!!! רק תסתכל מסביבך ותראה כמה התוחלת גרועה!
אסטמה של העור, אלרגיות מסכנות חיים, אפילפסיה, מוות בעריסה, סרטן בילדים!!! כל זה רק מחיסונים. אתה יודע בכלל מה מכילים חיסונים?! מוכנה להתערב שאין לה שמץ של ידע! ישנם חיסונים שמגדלים על תשתית של DNA אנושי ומהיכן לוקחים אותו אתה יודע?! מעוברים שנתרמו למדע, איך העוברים הגיעו למדע?! הפילו אותם!!! כי הם היו פגומים כי מצאו בהם בעיות עוד מלפני שהאם ילדה אותם! טיפש מטופש אין שכל אין דאגות
* אני   06/09/17 | 23:16
ל-אני
יש עוד כמה דברים שגורמים לכל המחלות,למשל קרינה או אוכל מרוסס או מהונדס גנטית,חומרי הדברה סביבתיים,זיהום אויר,נטייה גנטית,פגות,תאונות ופגיעות ראש וכו' וכו' , קיצר, זה כנראה לא רק החיסונים...
* מישהי   07/09/17 | 17:26
אנשים לא מגיעים לגיל 40
ילדים בני 6 עם סרטן... 6000 איש בחודש מתים מסרטן ממש תוחלת החיים עלתה אעלק....
* נושאי הדגל   07/09/17 | 10:48
15. האישה צודקת
גם הבן שלנו קיבל במתנה אוטיזים לאחר החיסון mmr משרד הבריאות משקר לציבור
* אשר   06/09/17 | 20:11
14. אי אפשר לתת את החיסון בגיל יותר מאוחר??
* שלוש / ארבע?   06/09/17 | 20:10
13. גם הבן שלי קיבל זריקת אוטיזם
הוא נולד בריא,התפתח כראוי ולקראת גיל שנתיים נסיגה. אני חושבת כמו האמא.רק שאף אחד לא לוקח אחריות לזה וכל שנה מספר המאובחנים רק עולה.
* קרן   06/09/17 | 20:02
12. שטויות, והכבת צריך להתבייש בכותר שלו
הכל חרטא בפיתה. די כבר עם השטויות. מי שלא מתחסן מסכן את עצמו ואת הציבור, יודעים מה? אל תתחסנו ותמותו ממחלות. יהיה יותר טוב בלי מטומטמים בעולם הזה.
* בחור   06/09/17 | 19:59
גם בלעדייך דביל
* שטוזי   06/09/17 | 21:10
11. כתבה חסרת אחריות - למה לתת במה לשקר המסוכן הזה?
לא פלא שאף אחד לא חתום עליה. האם מה שמעניין אתכם זה רק טראפיק? אין טיפה רצון לייצר משהו איכותי? להקפיד על אתיקה בסיסית של אחריות ציבורית?
* אלון   06/09/17 | 19:59
10. מכיר יותר מידי מקרים של הורים בהכחשה ובחיפוש אשמים
באוטיזם של הילד/ה, וממשיך בהפיכת המטפלים למיניהם בילד לשק אגרוף לתסכולים של ההורים. נושא רגיש מאד, אבל מספיק עם עלילות הדם על החיסונים, עלולים לנזק קשה.
* ליבי אתכם, אבל   06/09/17 | 19:57
9. תשמעו החיסון גורם לאוטיזם מי שמאמין לי מאמין מי שלא מוזמן לנסות את החיסון הספציפי
* נאקו   06/09/17 | 19:53
תחזרי לבית ספר אמא
עצם קיומם של החיסונים העלה את תוחלת החיים של בני האדם,להזכיר לך מה היה לפני החיסונים? כל מאה הייתה מחלה אחרת שמחקה לפחות שליש מהאנושות
*  תחזרי לבית ספר אמא   06/09/17 | 22:46
דפוק...אתה עושה העתק הדבק לתגובה שלך?
* נורית   07/09/17 | 19:36
8. רצוי לבדוק
את זה לעומק, ולא לשלול. איך הילד נולד ואובחן כבריא ופתאום חטף אוטיזם?
* !   06/09/17 | 19:39
מטומטמת אל תחסני את הילד שלך
ראבל תשאירי ותו אצלך בבית שלא יפיץ מחלות
* סמי   06/09/17 | 20:02
בדקו, בהמון מחקרים שנערכו על מאות אלפי ילדים. אמ;לק בתוכן
חיסונים לא גורמים לאוטיזם. חיסון הmmr ששמו נקשר פעם במאמר שקרי שהופרך כאמור במחקרים רציניים ניתן בגיל שנה, וזה במקרה סביבת הגיל בה נראים לראשונה סימני האוטיזם והנסיגה הקוגניטיבית המאפיינת אותו. זה לא משנה כמה אימהות יעמדו בתור ויספרו שרק אמא יודעת, אין קשר בין חיסונים לאוטיזם. מספרים לא משקרים, אנשים כן.
* עמרי   06/09/17 | 20:02
ילד לא נולד בריא מאוטיסם
לא מאבחנים ילד אם יש לו אין לו אוטיסם כשהוא נולד. איבחן יכול להיות אפילו בגיל 5
* 80   06/09/17 | 20:03
זה נבדק ונחקר ולא נמצא שום קשר
* אוטיזם לא חוטפים זה גנטי   06/09/17 | 20:03
לא חוטפים אוטיזם
נולדים עם אוטיזם. האבחון הוא בדרך כלל בגיל שנה עד שנתיים.
* מישהי   06/09/17 | 20:11
בטח נולד עם אוטיזם...שעה אחרי שנולד חיסון
הפטיטיס בי.... שולחים הביתה הורים עם תינוקות פגועים ואף אחד לא מבין מה קרה לילד.
* אמא   07/09/17 | 10:50
אי אפשר "לחטוף אוטיזם"
אין דבר כזה. נולדים עם זה. ונא לקרוא את הכתבה עד הסוף - מי שפרסם מאמרים בדבר הקשר בין חיסונים ואוטיזם עשה מחקר גרוע מאד ומטעה ורשיונו נשלל ממנו.
* .   06/09/17 | 20:27
הוא לא עשה מחקר גרוע מאד. הוא זייף תוצאות!!!
* א   06/09/17 | 22:44
אולי הייתה טעות באבחון? לא... לא יכול להיות...
אולי זה לא קשור לחיסון? לא ... מה פתאום... מתי אנשים יבינו שלא כל קשר הוא קשר של סיבה ותוצאה.
* א   06/09/17 | 22:37
7. עד מתי תמשיכו לסקר את זה כאילו זה אמיתי?
מה הלאה? כדור הארץ שטוח? המוסד עומד מאחורי פיגועי ה-11 בספטמבר? מספיק כבר.
* ט   06/09/17 | 19:37
אם הבן שלך יהיה אוטיסיט אז לא תגידי ככה,
* רוית   06/09/17 | 20:02
והקשר?
* ...   06/09/17 | 23:57
6. מסוכן מה שאתם עושים, הקשר בין אוטיזם לחיסונים זה כמו הקשר בין אכילת מלפפון לתסמונת דאון
זה לא באמת עוזר לכתוב הערה
* אלוהים   06/09/17 | 19:28
צודקת .ותודה
* תבל   06/09/17 | 20:03
5. עוד פוסט ללא הוכחות אמיתיות שיגרום להורים לא לחסן ואז שוב תתפרצנה מחלות שעברו מהעולם
* תתחילו להביא הוכחות או שתשתקו!   06/09/17 | 19:08
4. מי שלא מחסן אגואיסט
זו לא חוכמה לא לחסן את הילד שלך תוך שאתה מסתמך על כך שמחלות לא יגיעו אליך כי כל הסיביבה שלך מתחסנת. באירופה שבה יש הרבה "חכמים שלא מתחסנים פרצה חצבת. אין מה לעשות החיסונים מצילים חיים. לכן, גם אם היה חשש לקשר בין חיסונים לאוטיזם היה צריך לחסן, אבל.. אין קשר בין חיסונים לאוטיזם.
* דואג לילדי העולם   06/09/17 | 18:45
היא חיסנה ונפגעה!!!!
ראש בלטה. חיסנה כמוך.
* אוליק   07/09/17 | 19:37
3. שטויות
מספיק עם הטעיית הציבור. אוטיזם לא נגרם כתוצאה מחיסון. זה משהו שנולדים איתו. או שילד נולד אוטיסט או שלא. זה שלוקח זמן עד שרואים תסמינים מובהקים לאוטיזם זה לא אומר שהוא לא היה קיים שם מהתחלה. שום חיסון לא יכול לגרום לאוטיזם. דרך אגב, אפשר לראות תסמינים כמו העדר קשר עין ועוד מגיל של מספר חודשים ומי שבוחרת להתעלם מכל התסמינים גם הקטנים ביותר זה כבר משהו אחר.
* מריאנה   06/09/17 | 18:39
ממש לא!!!! יש ילדים בריאים ושפתע חלה נסיגה.
וזה רק מחיסונים!!! האמא היא המאבחנת הטובה ביותר. אני ילדתי ילד בריא לחלוטין!!!! ויום בהיר אחד הוא הפך לאוטיסט. ממה חטף את זה? אין לנו אוטיזם במשפחה והכל תקין.
* מעיין   06/09/17 | 20:06
את בזבוז זמן
אי אפשר לאבחן אוטיזם בצורה טובה מגיל 0,רק מגיל שנה והלאה. יש נטייה של הורים להאשים את כל העולם ואישתו על מה שקורה להם. החיסונים הם לא הסיבה שהבן שלך אוטיסט גברת,זה שהבן שלך נהיה ביום בהיר אחד אוטיסט זה הגיוני כי זה הזמן שמגלים אוטיזם וכן פשוט חוסר מזל. אל תאשימי את החיסונים מצילי החיים שהצילו את העולם מלמות למחלות כמו פוליו.
* תפסיקי להאמין במה שבא לך ותקראי מחקרים   06/09/17 | 21:56
Mmr גורם בוודאות לאוטיזם
אני גרה 6 שנים בארהב, ומכירה מקרוב מחקרים שנעשו עי ארגון הבריאות העולמי, שהחליטו להסתיר את זה מהציבור, לצערינו כדי שתעשיית התרופות הכוללת חיסונים תמשיך לשכשג ולעשות מילארדים אךהגיעו למסקנה שהחיסון גורם לאוטיזם לאחד מתוך 160 ילדים
* Eden   06/09/17 | 22:17
...
העולם שטוח, המוסד מאחורי 11 בספטמבר והיהודים משתלטים על העולם... נו באמת
* ...   06/09/17 | 23:59
שלום לאנשי מדעת...כמה ילדים הרגתם היום?
* חיסונים בחירה מושכלת....   07/09/17 | 10:51
2. לכתוב על זה בצורה רצינית זה מסכן את הציבור
אין שום קשר בין חיסונים לאוטיזם! הוכח ונבדק כבר הרבה פעמים. לעמומת זאת מי שלא מחסן את ילדו מסכן את כלל הציבור.
* עודד   06/09/17 | 18:36
בטח שיש.אם הבן שלך היה נפגע לא היית מגיב ככה
* עדי   06/09/17 | 20:10
מה הקשר לכל הרוחות?
* ...   06/09/17 | 23:59
1. נשמע כאילו זו עובדה.. זה סה"כ פוסט
ואני כתבתי פוסט על זה שראיתי חד קרן.
* יואב   06/09/17 | 18:21
ממש אבל ממש מצחיק
* אני   06/09/17 | 20:07
חחח תכלס
* יפית   06/09/17 | 20:21
אידיוט חסר נשמה וחסר מודעות
* אסף   07/09/17 | 19:39