החדשות
תגובות (105 תגובות ב-83 דיונים)
83. מנהל
אכן מנהיג ומנהל למופת. משמש דוגמא איך לא לקחת אחריות . איך יוצאים מהעניין כשמאשימים אחרים. ובאותה הזדמנות כפי שהתלמידה אמרה מצא הזדמנות להביע את דעתו הפוליטי . בסך הכל הכשיר את הקרקע לקריירה פוליטית ליום שאחרי היציאה לגימלאות . בזיון.
* ענת   13/03/15 | 00:54
82. כתלמידת הגמנסיה...
כתלמידת הגמנסיה, אני מאוכזבת מאוד מזאב. זאב הוא לא מנהל, הוא חבר. הוא מעביר לנו ערכים טובים. אני ימנית, וגם אם לא הייתי, צר לי שמנהל כמוהו בחר לנצל את הבמה לפיזור דעותיו הפוליטיות. ודבר נוסף - תלמידי הגימנסיה תמיד יכבדו את השואה, אלו לא התלמידים שלנו שהתפרעו.
* המ    26/08/13 | 00:40
81. חיזוק למנהל הגימנסיה
כל הכבוד למנהל הגימנסיה שהעז להשמיע קול שפוי כנגד מציאות הכיבוש המתמשכת, שמקהה אצל כולנו את היכולת להשאר צודקים ורודפי שלום.
* א   27/04/12 | 11:05
80. יש לו הוכחות לכך שהמתפרעים היו התלמידים מראשון / רמלה ולא מת"א?
* ש   27/04/12 | 09:00
79. דגני
התפטר ומהר! אתה ממיט בושה וכלימה על המוסד שאתה עומד בראשו. מי שמך להשמיץ כך את העושים מלאכת קודש כדי לחנך את תלמידי ישראל. אין לך מושג מהו חינוך. שב בבית וחשוב על הפטפוטים הנואלים שלך.
* מורה בדימוס   26/04/12 | 14:05
78. בהחלט, למה לחנך אותם לאחריות אישית . וזה גמנסיה הרצליה!!
מדובר כזכור באותו מנהל שאסר על קציני צה"ל להיכנס לבית ספרו, מה שמעורר את השאלה מאיפה "הכיבוש" הצליח להדביק את תלמידיו והאם זה עובר גם ברוק? (ותודה לשוקי בלס על הניסוח)
* עמית   25/04/12 | 16:18
77. כל מנהל בית ספר שאוסר על תלמידיו להניף את דגל ישראל בשעריו אינו ראוי להיות מחנך בישראל
* אביבה   24/04/12 | 22:13
76. מזלי שילדי בגרו את הגימנסיה לפני שזבל אינטלקטואלי כמו המנהל הנ"ל הגיע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* פרופ' אריה רוט   24/04/12 | 21:49
75. בושה למחנכים כאלו.
התנהגות התלמידים היא תוצאה של החינוך שמקבלים מ"מחנכים" כדוגמת דגני!! הוא לא מחנך, הוא אולי פוליטיקאי קטן!!!!!!!!!
* ישראל   24/04/12 | 18:07
74. זה מחנך?
לא, זה מסית ומדיח לאלימות!!! במקום להטיף לסובלנות לאהבת אחים ולאהבת הארץ, ה"מנהל" הזה מעורר את השינאה לחילינו, לאחינו ולבנינו!! אין מקומו של האדם הזה במערכת החינוך! אולי בפוליטיקה.........
* אלמוני   24/04/12 | 18:03
73. מעניין, אם ה"כיבוש" אשם בהתנהגות הזו אז היינו יכולים לצפות שהציבור הדתי-לאומי,
שהכי תומך ב"כיבוש", יהיה הציבור הכי אלים. איפה הנוער החילוני דגני ואיפה הנוער הדתי. טול שנאה מבין עיניך כי כנראה שמשהו הרבה יותר עבה מקורה מעוור אותך.
* איריס   24/04/12 | 16:47
72. דגני לך לך לארץ אחרת
בסוריה אין אלימות וגם בלוב או בתחריר אין ,בעזה אין אלימות ובגלל שאין אבומאזן מעיז ומגיע לבקר בעזה.באירן לא רק אלימות אלא עוד מעט אין אוכל. שמאלנים שירתו גם כשרים בממשלות ישראל מאז ששת הימים ומה קרה, החזרנו את גוש קטיף וקיבלנו אלימות.דגני אתה לא חי בעולם הזה עזוב ולך לך מארצנו אתה חי בסרט.
* איציק   24/04/12 | 15:41
71. "השמאל הנאור"
זה התוצאות של השמאל הנאור-ולא הקיצוני ח"ו, וכי מה הוא חושב?שאדמת הרצליה עליה הוא יושב היא לא אדמה "כבושה"? רק האדמות ביו"ש? ובהרצליה יש לנו טאבו כבר 2000 שנה? על זה אמרו אין שכל-אין דאגות. ואם מנהל דתי היה מדבר ככה הוא כבר לא היה מנהל. אבל יש מגזרים שמותר להם לדבר והשיירה ממשיכה כאילו כלום.
* זה ד"ר?אפילו לא סנדלר ואם זה היה דתי מדבר    24/04/12 | 14:55
70. יהודי
זה קרה בגלל שיש לנו מדינה. אילו לא הייתה לנו מדינה ,לא היו לנו בתי ספר וגם לא מנהלים מטומטמים.
* בנסון   24/04/12 | 14:40
69. הכי קל להאשים מישהו אחר
תמיד הכי נוח להם להאשים את הילדים, את ההורים את השחקנים, את המדריכים, את הכיבוש, את העוני, את השכונה, את מי לא? רק הם טלית שכולה תכלת. תתביישו!!!
* טבעם של מורים ומחנכים בישראל   24/04/12 | 14:39
68. עוד מנהל ורכזת כאלה - ואבדנו!
מה שמעניין אותם זה להגן על עצמם כדי שמשרד החינוך לא יפטר אותם. אם היו רואים ולו לשניה את טובת הנוער - היו מדברים אחרת, לוקחים אחריות, מסתכלים לאמת בעיניים ומגנים את הבושה שחוללו תלמידיהם בערב יום השואה. וכן רכזת לא נכבדה ומנהל פופוליסטי - גם אם הם לא היו תלמידיכם - קודם כל תגנו את המקרה. זה לא הזמן לתחרות של מי התלמידים יותר ממושמעים - זה הזמן, אם לא שמתם לב ודיברתם בטלפון, לחנך את הילדים והנוער לדרך ארץ וערכים. וזאת עושים ע"י לקיחת אחריות אישית, התנצלות והבחנה בין מעשה טוב למעשה רע. אגב, אם דיברתם במקרה באותו רגע בטלפון/ קשקשתם בדיוק עם מורה אחרת/ יצאתם לעשן ולא שמתם לב - זה היה מעשה רע. רע מאוד.
* לצערי יש הרבה מהסוג שלהם.   24/04/12 | 14:37
67. אלו נערים שמנסים לבסס את מעמדם בנוסח "התפוז המכני" - מסוכן ביותר;
תופעה האלימות בקבוצות נערים המופעלת בצורה קיצונית, ומסוכנת ביותר לחברה, יש צורך בהתערבות פסיכיאטרית - כמה שיותר מהר להרחיק את הנערים.
* זוכות התגובה   24/04/12 | 13:56
66. עם מנהל כזה בוודאי שיהיו תלמידים שכאלה!
זה ההסבר שהוא נותן על חוסר חינוך? חינוך מקבלים בבית ובבתי הספר , המורים מעדיפים שלא להתעסק בקטנות....
* מסתכלת מהצד   24/04/12 | 13:32
65. על משרד החנוך לפוסלו מנהול מוסד חנוכי......
לצערנו,נחשפת מדי פעם המוגלה של האנרכיסטיםהמתיימרים להופיע כנאורים.אבוי למערכת חנוך שטפוסים כאלו מנהלים בה.שומה על משרד החנך,למצא דרך לנקוי המערכת
* jossy1   24/04/12 | 13:08
64. נשמות אם לא תכנסו לכתבה גוגל יוריד אותו
חברי שאנחנו נכנסים לכתבות אנטישמיות אז הם עולים בדירוג וזה גורם לעתונים לפרם עוד ועוד אנטישמיות.. חייב להפסיק להכנס לכתבות הללו
* חילוני הגיוני   24/04/12 | 12:44
63. הכיבוש הוא אכן רע לנו,.....
אך אין קשר להתפעות התלמידים.זו בעיית חינוך ההורים עוד לפני שמחנכים ילדיהם.ועם מי בדיוק לעשות שלום?עם מאזן הסרבן שסירב לקבל,מעט הכל,בתמורה להצהרות בלבד?או שמא עם אסאד הטבחן?ומצריים - יש מם הסכם שלום והם ממוססים ומפוררים אותו ואין חייל ישראלי על אדמת מצריים.ישראל יצאה גם מסיני ו,נטשה את בארות הנפט המניב שקדחה ופינתה את חבל ימית.סיני אגב,הסטורית אינה חלק איטגראלי ממצריים.למה כל זה מתרחש?משום שהמוסלמי,עלפי אמונתו,אסור שעל אדמה מוסלמית ישבו כופרים.כך שכל הסכם שלום עם הערבים מבחינתם הוא רק הודנא.
* יאי   24/04/12 | 12:18
62. גדעון סער - חובה לפטר אדם כזה, אנא קרא
איני יודע מה ד"ר דגני יודע בכלל על המצב בשטחים ועל "האלימות" שמפנה צה"ל לדברו על הפלסטינאים, כנראה לא דבר ולא חצי דבר, ובטח שלא היה שם בתור לובש מדים. אך אסור שלאיש כמוהו תהייה כלל נגיע במוסד שאחראי לחינוך ילדי ישראל. הוא מבייש את העם היהודי ואת מוסד הציונות .
* רון   24/04/12 | 11:44
61. ואיפה ההורים של התלמידים - אין להם מילה על המנהל ??????????????????????????????????????
* אילנה   24/04/12 | 11:22
יש להם מילה - עלה והצלח.
דווקא כן. גאה שהילדים שלי לומדים שם.
* הורה בגימנסיה   24/04/12 | 13:13
לא מטריד אותך שהוא מחנך לחוסר אחריות אישית?
שהוא מגן על התנהגות שכזו ("מגנה, אבל...")?
* עמית   25/04/12 | 16:19
60. מחוברת למציאות
כן, יש על מה להשוואות.. אנחנו ממתים ערבים בגזים, רוצחים תינוקות מול עיניהם, מחייבים אותם ללכת בקור ללא בגדים.. אחלה השוואה.. פותח את הפה כאילו הוא חווה את זה בעצמו..
* טיפשות ללא גבול   24/04/12 | 09:22
59. מנהל פופוליסטי ורדוד מחשבה-איכזבת אותי
אותי, ציפיתי מעאלק דוקטור לקצת עומק ולא לדברי בלע והסתה נמוכים על גבול הטיפשות.
* רוני   24/04/12 | 09:16
58. ועד ההורים צריך לדרוש ממשרד החינוך לפטר אותו
אין מקום לפוליטיקה מצד מי שאמורים לחנך את ילדינו. המנהל בסהכ עובד בשבילי ובשביל ילדי, מוטב שיעשה את עבודתו ויסתום את הפה.
* הורה בגימנסיה   24/04/12 | 09:07
57. לכל הטוקבקיסטים הבורים
זה איש חינוך כמו שצריך. גם אם לא מסכימים פוליטית, כשמסתכלים על תהליכים בפרספקטיבה ולא רק זורמים עם ארועים יום יומיים - יש בהחלט השפעה למקום שחברה נמצאת בו, לאווירה הכללית - על כל ארוע וכמעט כל מעשה פרטי, חברתי, ציבורי. זו פשוט ראיה קצת יותר עמוקה של דברים, יותר תהליכית, ולא סתם מתלהמת ומתלהבת. מי שלא רואה את זה הוא פשוט עיוור וחסר מודעות לחלוטין. זה תאור מצב. אפשר להתווכח על הפתרונות, אין בעיה עם זה, אולי כלל אין פתרון, אבל זו עובדה קיימת ונוכחת בחיים שלנו כאן.
* איש חכם המנהל   24/04/12 | 09:04
לפטר אותו-ולא בגלל הדעות הקיצוניות
אין שום מקום לדעות פוליטיות כאלה או אחרות כל הוא מנהל או מורה. כך צריך להיות. עוד יותר מבייש זה שבמקום לגנות,להעניש וליצור משמעת הוא מאשים גורם אחר. זה לא איש חינוך. אני גם הייתי בהצגה על השואה לא מזמן עם בית הספר שלי ואנחנו לא צעקנו והפרענו,כיבדנו את המעמד.
* איש מפגר וצדקן המנהל   26/04/12 | 10:45
56. מנותק מהמציאות
כנראה שהמנהלך שלך חושב שיש "כיבוש", הדבר מצדיק את תלמידיו לפגוע בזכר השואה. אין כל קשר בין הדברים, למעט זה, שכמנהל נכשלת קשות, ולפיכך עליך ללכת הביתה. הניסיון להצדיק התנהגות בהמית זו, כקשורה לנושא פוליטי כזה או אחר, הינו נואל ויש לגנותו. כשלת, ועדיף היה שתודה בכך ותנסה לתקן את המצב, ללא השלכת רפש מצידך לכל הכיוונים!
* מזועזע מתגובתו   24/04/12 | 09:03
55. לך הביתה
הכיבוש טוב שיש את מה להאשים. תתבייש לך מה הקשר? לא אין קשר איך אתם משוים ? תלמידך גם לא מהמתגייסים נכון ? עזבנו את גוש קטיף ומה קרה ? שלום ? שקט? שלווה? מזל שאתה לא המנהל של ילדיי תודה רבה שוב לך הביתה.
* בת של ניצולין   24/04/12 | 09:03
54. כן. אתה צודק. אין ספק שהארסים מביה"ס מרמלה התפרעו
בגלל שאנחנו עם כובש. יופי של דיאגנוזה אדוני המנהל.
* ליהיא   24/04/12 | 09:00
הערסים של רמלה תל אביב וראשון !!!
זה בעצם כל המדינה !!! זה הנוער
* דוד   24/04/12 | 09:22
53. עד כמה שזכור לי, לאנשי חינוך אסור להביע את דעתם
הפוליטית במסגרת בית הספר
* בוגר ביה"ס הריאלי   24/04/12 | 08:59
52. אדוני המנהל
אדוי המנהל-כל הכבוד לך! זה עתה לימדת את תלמידיך שיעור נוסף על חוסר הכבוד שהם כבר למדו ממך-תמיד להאשים את האחר במחדלים של עצמך! באמת,יופי של חינוך.....
* אמאשל   24/04/12 | 08:49
51. ככה בדיוק נראה מנהל שהתלמידים שלו מתנהגים כך!
הוא מוזמן לרדת מהארץ ולחפש לו עם אחר (פחות כובש, פחות לוחמני). אין סוף לחוצפה.
* עדי   24/04/12 | 08:49
50. מנהל יקר אתה עושה שימוש לא ראוי בזכון השואה
לקדם חשיבה פוליטית חזור בך
* יאיר   24/04/12 | 08:36
49. מנהל יקר אתה עושה שימוש ציני ולא ראוי בזכרון השואה
* יאיר   24/04/12 | 08:34
48. התפרעות בהצגה
אדוני המנהל , ואיפה דרך ארץ בצפייה בהצגה מבלי להתחשב בתוכן ,וכן להתחשב בשאר הצופים ?
* מימי   24/04/12 | 08:34
47. וככה נראית מערכת החינוך שלנו-שזורקת את כשלונה על המדינה
המנהל הוא אדם נבזה,לא פלא שתלמידיו ביחד עם ילדי הבועה בקושי מתגייסים(אחוז הדרוזים והבדואים יותר מכפול). תחנך את תלמידך איך להיות בנאדם יותר טוב שיש לו ערכים ויתרום למקום שבו הוא חי לפחות כמו כולם. עד שזה לא יקרה לפחות תדאג שלא יתנהגו כמו חיות ויבזו את ההסטוריה של המקום שבו הם חיים. אני בוש ונכלם מהתגובה המתלהמת והמגעילה הזאת. אבוי למדינה שאילו הם מחנכיה.
* רון   24/04/12 | 08:33
46. מתי תפסיקו לומר "כיבוש" ??
את מי כבשנו ? מדינה ? חלקת אדמה שהיו לה בעלים ? אוטונומיה מוכרת ע"י האו"ם ? את מי ??? אתם ושכמותכם שחוזרים על המנטרה היבשה של הכיבוש טועים ומטעים ואיך נתפלא על העולם כשמבית הטעויות לא פוסקות ??? אתם צריכים להתבייש ! אני לא מתלהם ולא כוחני כלפי בני דודנו אבל האמת צריכה להיאמר וגם אם בצד השני יש אוכלוסיה שהיסטוריה זה לא הצד החזק שלה אי אפשר כל הזמן לומר "הם מסכנים, הם חיים תחת כיבוש" ! המצב הנתון בישראל הוא תוצאה של מעשים מצד אחד בלבד וכל מה שאנחנו עושים בא ע"מ למנוע את אובדן החיים הבא בפעולת טרור. מי שחי במחשבה שהמצב בגדה המערבית יהיה שונה מרצועת עזה לכשנצא משם בסופו של דבר - טועה ומטעה ולא בטוח כלל שנוכל להבטיח חיים תקינים בתחומי "הקו הירוק". תחנכו את הנוער לאמת ואל תשתמשו בסיסמאות פופוליסטיות רק כדי לזקוף לעצמכם נקודות זכות בתקשורת.
* דניאל   24/04/12 | 08:19
תמיד זה כיבוש קלגסי למרות שמנסים ליפות זאת במילה שחרור
* הבחנה ברורה   24/04/12 | 09:12
יפה אמרת ,דניאל
* יונית   24/04/12 | 09:23
45. כל הכבוד למנהל ---הכיבוש הרס כל חלקה טובה בחברה הישראלית
ברחוב ,אלכוהול,במדינת יהודה.רציחות,החברה אבדה כל מוסר אנושי בגלל הכיבוש----חייבים לאודות ולא לפחד--------
* יוסי   24/04/12 | 08:17
44. קשקוש מוחלט
כאילו שאת אותו ילד בן שבע עשרה שהתפרע בהצגה מעניין הכיבוש. פשוט עניין של חוסר חינוך שעל חלקו אחראי המנהל (ובחלקו הגדול ההורים כמובן)
* בני   24/04/12 | 08:09
43. דרושים אנשי חינוך
האם חשבתם להרחיב את השיעורים העוסקים בלקיחת אחריות? ודוגמאות אישית זה השיעור הכי טוב. אני מדמיינת את אותם ״ בני טובים״ שנהגו בשכרות, הטרידו או התעללות מגלגלים את האחריות לקורבן... וומנמקים ״ זאת האווירה ״ ומצטטים אותך. התלמידים שהתפרעו - שהתביישו להם וכך גם אתם , מנהל ביה״ס, רכזת שכבה מרשל״צ בושה!
* מאוכזבת   24/04/12 | 08:01
42. חייבים לפטר את ה"מנהל"
שלום עכשיו מסריח
* מוקי   24/04/12 | 07:59
41. כן.. והרצפה עקומה.. - הדג מסריח מהראש!!! (ומהפה הגדול)
* שרה   24/04/12 | 07:04
40. נכון אריאל ומעלה אדומים הם הם הבעיה
* שמאלני טיפש   24/04/12 | 06:52
39. בלום פיך -זה בגלל החינוך הנלוז שנתת לתלמידך ואל תאשים אחרים
* Rami   24/04/12 | 05:57
אבל זה לא התלמידים שלו שהתפראו
* תלמד לקרוא אוחר כך תגיב   24/04/12 | 08:47
הוא אמר שלא תלמידיו התפרעו! זה לא בדוק ולא בטוח
הוא במקום לקחת אחריות על תלמידיו נותן להם הצדקה. זו הבעיה היום בחברה שלנו, אף אחד לא לוקח אחריות - מעביר הלאה!
* תלמדי לקרוא גם את/ה   24/04/12 | 09:02
תלמד לכתוב.
* יהלי   14/02/13 | 17:23
38. למס' 18 - לא השמאל הימין איבד עצצמו לדעת
אל תשכח שמי ששולט זה הליכוד. הבעיה הכי גרועה זה שהליכוד עושה את מדיניות השמאל. זה הרבה יותר גרוע. בכל מדינה נורמלית שר החינוך (אם לא היה פחדן כמובן) היה מפטר אותו מייד.
* יוכי   24/04/12 | 05:56
37. יש אנשים שמבחינתם גם החור באוזון בגלל הכיבוש
* זלמן   24/04/12 | 03:03
36. מאוד מסכים איתו...
כל הכבוד על האומץ לומר כך את הדברים, כן ירבו!
* ג   24/04/12 | 03:02
35. לפי מה שקורה כאן - החינוך פשט את הרגל! מזעזע!
* שני.ש.   24/04/12 | 01:58
34. שימו לב - תלמידי הגימנסיה רק נכחו בהצגה
תלמידי בית הספר לא לקחו חלק בהתפרעויות במהלך ההצגה. אל תכפישו את שם בית הספר ללא קריאה מעמיקה של הכתבה..
* תלמיד גימנסיה   24/04/12 | 01:21