החדשות
תגובות (97 תגובות ב-61 דיונים)
61. הבושה היא שהמשטרה והמדינה המעפנה לא עושים כלום!
* מעיין פרטי פשש.. הסתדרו!   31/05/17 | 15:22
60. פשוט חוצפההההההה
* יוסי   15/07/15 | 19:32
59. צבעות
המלחמות הם בגלל חלול שבת אני לא מחללת שבת אז למה אני צריכה לסבול מלחמות של אחרים
* דפנה חזן   01/08/12 | 10:09
58. צבעות
מחללי שנת רוצים לשחות מול דתיים ואחר כך רוצים שילחמו את המלחמות שהם יוצרים מפני שמלחמות באות בגלל חילול השם דתי לא מחלל שבת למה הוא צריך לסבול עונשים של אחרים
* דפנה חזן   01/08/12 | 10:07
57. שמורת הטבע
מעניין כשאנשי שמורת הטבע סוגרים נחלים ואתרי טבע בשעה 5 אחה"צ כל יום. או פתאום עולה כסף בכניסה לאתר .והכל בסדר .די לצביעות!
* דני   13/06/12 | 00:47
56. כבוד השבת
המעין הפך להיות מטרד בקיבוץ גם בכל ימות השבוע.כמו שאנחנו מכירים את הישראלי היפה שמטייל ומשאיר את כל הלכלוך שלו בכל מקום .כך זה גם אצלינו.המטיילים הרבים לא יודעים לשמור על הנקיון.ומזהמים כל פינה אפשרית, כל השבוע אנחנו נלחמים עם התופעה הזו.אנשים עושים פיקניקים וישנים על הדשאים של הקיבוץ.האם הייתם מוכנים שנבוא אליכם הביתה ונעשה אצליכם על הדשא פיקניק? אני בטוחה שלא.לפחות בשבת תנו לנו קצת שקט.וכבדו את צורת חיינו.
* חברת הקיבוץ   12/06/12 | 23:29
55. !
חבר'ה אתם חיים בסרט ! אם אתם באים בשבת למעיין שלמרות שהוא שייך למדינה הוא נמצא בתוך קיבוץ דתי , עם אנשים דתיים וסביבה דתית! אי אפשר להכניס אתכם למעיין ! אם ביום לא מכניסים אנשים עם רכב למעיין , מה יקרה בשבת? אם כל כך חשוב לכם לשחות דווקא במעיין זה , שנמצא בקיבוץ דתי , אתם מוזמנים לחנות את הרכב ולחכות ליום ראשון , בנתיים יכולה להיות לכם שבת שלום!
* !   12/06/12 | 14:30
54. בוקר טוב איראן
איך פחדנו שהיום הזה יגיע
* השדרן מודיע   12/06/12 | 10:18
53. והקיאקים של הקיבוצים????נראה אתכם- כנסו
שמים מזרון וצפים להנאתכם במי הירדן/ חצבאני ועוד בלי שיעיפו אתכם. כמה קמפינגים הקיבוצים עושים ושוחטים בכסף את כל הצבור? אה? היום הייתי בבניאס ליד שאר ישוב אחד החבר'ה סגר שם את השטח ואת הגשר ולא נתן לעבור עד 13:00. למה? כי הוא יודע שהוא יכול לעשות מה בראש שלו ואף אחד לא יגיד לו כלום
* מטייל המון   11/06/12 | 21:23
52. במקום לצאת על שמאלנים שמצלמים
חייל מציל חיים אתם יוצאים על דתיים ששומרים על טריטורית העם היהודית...כסילים שכמותכם כתבה קקה
* דודו   11/06/12 | 19:41
מה קשור???
אם אחד רוצח והשני גונב לותר לגנב??? אם אתה מגיב לפחות תגיב לעניין ... אין פה קשר לפוליטיקה (אני ימני לצורך הענין) יש פה קשר לכבוד החוק במדינה ונגד איש הישר בעינו יעשה
* איתי   11/06/12 | 21:04
כפייה חילונית
איש אשר בעיניו יעשה ,בבית ובחצרו לא כשהוא מפריע לאחרים בינתיים המעיין בתוך הקיבוץ ואים רוצים להפרידו מין הקיבוץ אזי צריך להגיש בקשה לרשויות הממונות להקצות דרך נפרדת ולא יכול אדם לבוא פתע פתאום ולפגוע ברגשות הזולת זה לא הדרך
* אברהם   11/06/12 | 23:35
51. סתם התלהמות
תנסו להיכנס לקיבוץ דפנה או קיבוץ אחר בצפון כדי לנפוש על גדת הדן/חצבאני/ירדן או כל אחד אחד ויעיפו אתכם על טיל ואם לא תסכימו יזמינו לכם משטרע. כנ"ל קיבוץ שמיר שלא נותן לעבור שם כדי להגיע לסכר ירדינון רק כשאתם דתיים זה אסור
* ישי   11/06/12 | 19:25
אם מקור המים\שמורת הטבע לא שייכת להם
אם השטח לא שייך להם לפי המנהל ... זה גם גניבה ... לפי מיטב ידיעתי בדפנה האתר שעליו אתה מדבר רשום על הקיבוץ
* איתי   11/06/12 | 21:16
ממליץ
ממליץ
* ממליץ   11/06/12 | 21:48
50. שילכו לתל אביב
כל הכבוד לקיבוץ הדתי אשריכם עשיתם לי נחת רוח כך צריך להיות לסלק כל גוי שמפריע בשבת השבת ניתנה ליהודי
* אברהם   11/06/12 | 19:22
בינתיים מי שמתנהג כמן גויי זה אנשים כמוך
לך תתפלל לתמונה של איזה מקובל (מזכיר את הנוצרים שמתפללים לפסל של ישו)
* איתי   11/06/12 | 21:06
מה עושה אותך יהודי
רק לקדוש ברוך הוא את הבאבות אני משאיר לך איתי
* אברהם   11/06/12 | 23:24
לפי ההלכה
אמא שלי עושה אותי יהודי ובינתיים הבבות וקברי הצדיקים הם מנהגי דתיים ולא חילוניים
* איתי   12/06/12 | 18:14
49. קיבוץ ניר דוד
אני אדם דתי ולא מרשים לי להכנס לקיבוץ ניר דוד כדי להנות מנופיו של נחל אסי
* יענקלה   11/06/12 | 18:51
48. כבוד המקום!
* שמירת השבת   11/06/12 | 18:30
47. טוב מאוד.!"זכור את יום השבת לקדשו".
אתם לא אוהבים שמשגעים אתכם בקניון,ורוצים שתניו תפילין..נכון?! גם הם לא. לא בא להם שיתרחצו בשבת ביישוב שלהם...
* ג   11/06/12 | 18:11
המעין לא רשום במנהל כשטח הישוב
גם לא תגנוב כתוב בתורה... אבל הדת של היום מזכירה לצערי יותר את מנהגי הגויים שם הטקס חשוב יותר מהעיקר ובינתיים משגעים אותנו בקניון כל הזמן
* איתי   11/06/12 | 18:45
46. חח... מאקו- כל פעם שאתם מנסים להתריס נגד דתיים - ימניים - וכו' אתם רק גורמים לתגובות נגדכם... אולי סוף סוף תבינו שלהיות טיפש ושמאלני וחילוני זה פסה? אולי תבינו שאף אחד לא יהלל את השטויות שלכם?!
* mosh    11/06/12 | 18:11
45. יא עמותתתת שבת !!! קצת כבודדד יאאאאאאאאאאו
לאירן אין שבתתתת!!!!!! כן לעם היהודי!!
* מה הקשר איררררררררררררררררן   11/06/12 | 17:54
44. גם לדתיים לא נותנים להכנס
בתור מי שמטייל הרבה, עין הנציב הוא אחד המעיינות המבוקשים ביותר בצפון. וגם לי, בחור דתי שומר שבת וכו' לא נתנו להכנס לקיבוץ ביום חול ולהגיע למעין. אין פה שום קשר לחילוני או שבת
* בחור דתי   11/06/12 | 17:54
43. טיפש אבל גדול
אני מבין שערן וחבריו דואגים באופן יומיומי לתחזוקת המעיין. מי אתם שתקבעו לקיבוץ? המעיין מצוי בטרטוריה של הקיבוץ דבר שמחייב אותם (אחריות בנזיקין; תחזוקה וכו) ומן הסתם מקנה להם גם זכויות וגם זכןת לגבות תשלום בכניסה כפי שעושים בחופים. בלי כל קשר, מאחר והמעיין מצוי בשליטתה המקומית של הקיבוץ - על באי המעיין המזדמנים לכבד את תושבי הקיבוץ? מדוע שכל תושבי הקיבוץ ימחקו את כל ערכיהם בגלל שני טפשים שהחליטו לבוא לבקר? אולי שני המזדמנים יתאימו עצמם לכל תושבי הקיבוץ? תתאימו עצמכם לרוב ולא להפך. אגוצנטריים שכמותכם.
* אבי    11/06/12 | 17:47
42. תאכלס אין שום בעיה הלכתית לטול במעין בשבת
* לאה   11/06/12 | 17:46
41. לא חסר מעיינות בארץ היפה שלנו, אז למה לעשות דווקא?
כבדו את זכותם לשמור על אופי הישוב שלהם.
* הגיונית   11/06/12 | 17:42
נכון אבל
אין להם זכות לספח שטח ציבורי שלא שייך להם אלא לכלל אזרחי ישראל (ואם שואלים אותי אז רק לאלה ששירתו בצבא)
* איתי   11/06/12 | 18:50
40. לא יפה מצד הדתיים והקיבוץ!!
אוי די כבר להגן על הקיבוץ!הכל שטויות! זה לא רכוש פרטי שלהם וכל אחד אמור להיות רשאי להכנס למקום בשבת ויום חול! פשוט חוצפה מצדם וצריך לעשות מזה עניין גדול בתקשורת כדי לתקן את המצב!כי זה לא תקין!ממש חוצפה אני לא מבינה איך אתם לא רואים את זה הם ממש לא ייתפסו בעלות!ולידיעתכם אני שומרת שבת ומסורת אבל לא מסכימה עם התנהגות כזאת בריונית אפילו אחרי שהחילונים ניסו להגיע להסדר!
* ליה   11/06/12 | 17:41
39. מה הבעיה???
המעיין נמצא בתוך שטחו הפרטי של הקיבוץ וכל קיבוץ בארץ רשאי להחליט מי נכנס לשטחו ומי לא! אני גדלתי בקיבוץ דתי ליד עין הנציב ולמרות שחזרתי בשאלה אני לא אעלה על הדעת לחלל את השבת בפומבי בקיבוץ. זה פשוט חוסר רגישות וחוסר התחשבות. זה לא במרכז תל אביב או ירושלים שאפשר לזעוק "כפייה דתית", זה מקום פרטי ומבודד שבו הקהילה חיה חיים שקטים ודתיים ואין לאף אחד את הזכות להפר את שלבתם ואת אורח חייהם. ולפני שמישהו פה משווה אותם לחרדים, כדאי שתשימו לב שילדי קיבוץ עין הנציב לומדים בבית ספר שבו אחוז המתגייסים לשירות קרבי הוא הגבוה ביותר בארץ!!!
* רונן   11/06/12 | 17:37
ממליץ
ממליץ
* ממליץ   11/06/12 | 19:01
38. אני ניסיתי להכנס לקיבוץ זיקים לחוף הים ולא נצנו לי מהקיבוץ
* א א   11/06/12 | 17:37
37. חיים בסרט
* אורח   11/06/12 | 17:32
36. אני בעצמי הייתי שם
אני שומר שבת ונתתי להם להיכנס, הייתי שם בתור מציל ושמרתי עליהם!
* צדיק   11/06/12 | 17:29
35. המגיבים פה לא מבינים דבר אחד!
הם קלעו את המעיין בטוח שטח הקיבוץ ולא מאפשרים כניסת אנשים! אם זה מפריע להם שנכנסים בשבת שיעיפו את הגדר משטח המעיין! חבורת חצופים..
* מישהו   11/06/12 | 17:29
34. הדת
בשבילי, הדת היהודית, כמו כל דת אחרת, היא גלגול של האמונות התפלות הילדותיות ביותר
* גיא   11/06/12 | 17:26
33. לא יאומן!!!!
בחג שבועות קרה לי את אותו הדבר בעין הנצי''ב!!! זחלתי מתחת לשער!! פשוט חוצפה הלאמת מעיין נובע!!!
* ירון   11/06/12 | 17:15
32. ערן מה ההבדל בין הכנרת למעיין בקיבוץ???
שבכנרת גם אסור לך להיכנס למקומות "פרטיים" כיביכול ועוד אתה צריך לשלם
* טבריני   11/06/12 | 17:11
31. ניסיתם להכנס לחוף פלמחים של הקיבוץ ?
חוף פלמחים השוכן בתוך הקיבוץ בלתי ניתן לגישה כאילו קו החוף שייך להם בלבד.
* משה    11/06/12 | 17:07
שם אתה יכול להכנס ברגל
בעין הנצ''יב אתה לא יכול בשום מצב!
* ירון   11/06/12 | 17:33
30. המטיילים הם הישראלי המכוער שחושבים במגיע להם הכל
ולא חושבים על אנשים שחיים במקום
* םם   11/06/12 | 16:50
אתה ממש פטתי
חחחחחחחחחחחחחח אנשים רצו להיכנס לישוב אוי לא מסכנים החרדים מפריעים להם כל הזמן נכון? גועל נפש...
* חחחחחחחחחחחחחח    11/06/12 | 17:22
ל-"חחחח" קודם תלמד את ההבדל בין חרדים לדתיים ואז תגיב
* ההההה   11/06/12 | 20:56
29. כל הכבוד לקיבוצניקים
* ישראל זה כאן   11/06/12 | 16:47
28. כל אחד עושה ברכוש המדינה מה שבא לו. גועל נפש
* זה לא ענין דתי. זה ברדק    11/06/12 | 16:45
27. החילונים פשוט מוותרים כל הזמן. שיעשו עוקף קיבוץ. נמאס
* כפיה דתית זה רע.    11/06/12 | 16:43
26. בכל פעם שמדובר בדתיים/חרדים
מספיק כבר עם ההסתה! נמאסתם!!
* התשקורת ישר מנסה להלעיט   11/06/12 | 16:30
25. עין הנציב- חיים בסרט!!
בלי קשר לסיפור של ערן ולשבת, בכל פעם שאנחנו יוצאים לטייל באזור עמק המעיינות ורוצים להיכנס למעיין בקיבוץ מונעים זאת ממנו כבר בשער בטענה שהמעיין שייך לקיבוץ ואין כניסה לאורחים.. שמישהו יוריד להם את האף ומהר כי הם פשוט חיים בסרט!!!!!!!!!!!
* סטודנטית   11/06/12 | 16:23
24. כל הכבוד להם!
* moshe   11/06/12 | 16:22
23. סתם חבורה של פלצנים.מה נראה
* 111   11/06/12 | 16:19
22. חוצפה!! המעיין שייך להם??? לא פייר
* גדי קטן    11/06/12 | 16:18
21. המעיין לא של הקיבוץ ומרוחק מן הבתים
המעיין לא שייך לקיבוץ שיעבירו את הגדר 2 מטר אחורה ויתנו לי להיכנס. המעיין נמצא במקום רחוק מן הבתים אין שום סיבה שאני יפריע לאף אחד חוץ מלכל האנשים של הקיבוץ שמתרחצים שם באופן פרטי. גם לי בא מעיין פרטי משלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* ערן   11/06/12 | 16:15
20. למי שלא הבין, החילונים הם הריבון במדינה
* ולכן מותר לצפצף על הדתיים   11/06/12 | 16:14
19. עין הנציב
ערן וחבורתו היקרה,אני בת הקבוץ הדתי אבל כבר אינני גרה בקבוץ,וכמו שלא אבוא לקיים תפילת שבת בחצר ביתך ,כך אבקש שלא תבוא אליי בשבת... ובנוסף לזאת ,השוני הגדול שלנו מאירן זה שאנחנו מכבדים אחד את השני וחיים בהרמוניה נהדרת דתיים וחילוניים כשלצערי הרב מדי פעם מופרת בגלל שכמותכם!
* קרן   11/06/12 | 16:10
איפה את גרה עכשיו, בסרט?
מי שמפר באופן עקבי את ה"הרמוניה" בארץ החרדים והחרד"לים שהולכים ומקצינים ומנסים להרוס את ישראל הציונית והדמוקרטית. הדרישה המתמדת לכיבוד האחר תמיד מגיעה מכיוון הצד הדתי אך לעולם אינה מופנמת ומבוצעת מצידו לגבי החילונים, שתמיד נתבעים לוותר ולהתפשר.
* שיראל חלומי   11/06/12 | 17:14
מכירה את עשרת הדיברות?
כתוב "לא תגנוב" אם המעין לא שלך אז הקפת השטח בגדר משמע גניבה ואף אחד לא בא אליך לחצר אלא מעין שהוא רכוש משלמי המיסים בישראל... קיבלת על עצמך עול מצוות ואף אחד לא נכנס אליך הביתה ... אני בעד דת אבל נגד כפייה וגנבה בשם הדת (בדת שלי לא גונבים ולא עושים עוד המון דברים שהרבה דתיים עושים כמו תמונות של מקובלים וכו')
* איתי   11/06/12 | 17:36
18. גר בעין הנציב .. הסיפור האמיתי
אני ראית את כל מה שהיה שם החבורה הזאת והתחילו לצעוק על השומר ..
* גר בעין הנציב   11/06/12 | 16:09
נו אז חכם גדול
* קיבוצניק אבל צפוני   11/06/12 | 17:08
אם תרצה להגיע לכותל
והדרך עוברת ליד הבית שלי ואני אציב שם שער גם אתה תצעק..... הקטע אצל חלק מהדתים הוא שתמיד צריך לכבד אתכם... מתי אתם מכבדים אחרים???? אהה סליחה שכחתי לכם יש חוקים ולנו אין .... בעצם יש לנו ... חוק שאומר שקיבוץ עין הנציב גנב אדמה של המדינה (משרתי המיסים)
* איתי   11/06/12 | 18:49
הביצה והתרנגולת
בתור אחד שגדל בקיבוץ תאמין לי שזה מבאס לבוא לשם והמקום מפוצץ באנשים (גם דתיים וגם חילונים). כשאני הייתי ילד הייתי בא להתקרר שם אחרי העבודה וגם אז היו אנשים. כל המוני האנשים יוצרים לכלוך, ומי אתה חושב שמנקה בסוף? אני לא דתי היום וגם אני חושב שצריך לעשות עם המקום הזה משהו... כשאני מגיע להורים שלי ורוצה לרדת לשחות שם ואז אני רואה 50-80 איש שאני לא מכיר אף אחד מהם, זה קצת מבאס אותי. בנוגע לשבת אני חושב שלקיבוץ יש זכות למנוע מאנשים להיכנס לשטח שלו בשבת, אחרי הכל זה שטח פרטי. תאמין לי שבאמצע שבוע זאת לא כזו בעיה להיכנס למעיין. אה כן גם שם משלמים מיסים. ואת האדמה הזאת קיבלנו מהמדינה טיפה לפני שנולדת, ממש טיפה...
* בן קיבוץ עין הנצי"ב   12/06/12 | 03:24
לא את אדמת המעין
תבדוק את עצמך כי המעיין לא רשום כשטח הקיבוץ (אותו לא קיבלתם קצת לפני שנולדתי וגם לא הרבה אחרי שנולדתי דרך אגב עין הנציב לא הקיבוץ היחיד שהחליט שבא לו שמורת טבע פרטית, אבל אנחנו אישית נתקלנו במקרה הזה ולאחר שהחברה אמרו שישאירו את המכוניות והפלאפונים בחוץ... לערב כאן שבת (לא זכור לי שהליכה ברגל בתוך הגזרה של הקיבוץ גורמת ליושבי המקום לחלל שבת)
* איתי   12/06/12 | 09:48
אני גאה בך בני. לדעת שאתה מכבד את המקום שנולדדת וגדלתה בו.
* חברת הקיבוץ   12/06/12 | 23:20
17. ...
אף לא הבנתי למה לעין הנצי"ב אין שום זכות בנוגע למעייןשנמצא בתוך שטח הקיבוץ!! חס וחלילה אם קורה משהו לטובל במעיין הוא יכול לתבוע את הקיבוץ על רשלנות אבל הקיבוץ לא יכול למנוע ממנו להיכנס למעיין???... הקיבוץ הוא שטח פרטי ויש לאפשר לקיבוץ את ההחלטה מי נכנס ומי נשאר מחוץ לקיבוץ לא רק בשבת אלא בכל ימות השנה!!! הנער שבאו לבקר אותו צריך לכבד את המקום שבו הוא חי וגדל ולהזמין את חבריו ביום שישי לפני כניסת השבת.
* מקיבוץ שכן...   11/06/12 | 16:03
16. מסכים עם הקיבוץ
* רון   11/06/12 | 16:01
15. כמה רע זה נראה כשמדובר בדתיים
אף אחד לא מנע מהנערים להיכנס למעיין. זה שלא נתנו להם להיכנס לקיבוץ זאת זכותם המלאה של חברי הקיבוץ. סיפור כזה לא היה מפתיע אם לא היו נותנים להם להיכנס לכל קיבוץ וזה היה ברור לכולם. בעין הנציב מדובר בדתיים אז אפשר לעשות שמח וסיפור אז עושים. אם הם היו מוצאים דרך להיכנס למעיין שייכנסו, לקיבוץ מותר למנוע מהם להיכנס.
* עודד   11/06/12 | 15:56
14. צודקים במאה אחוז- הקיבוץ כמובן!!!!!
* יואל   11/06/12 | 15:55
13. באירן מותר להכנס למעיין
בשבת. לעומת זאת, בשום מקום בעולם אורח לא נכנס לבית של מישהו אחר ועושה מה שבא לו. חצופים !!!
* אברהם   11/06/12 | 15:51
12. בכל הקיבוצים בצפון אוסרים כניסה
כי מי שאינו קיבוצניק לא בא להם טוב בעין. אז תפסיקו להתלהם סתם.
* מוש   11/06/12 | 15:50