נשים
תגובות (154 תגובות ב-77 דיונים)
27. ברכבת זה ציבורי ואילו ברכב של הצבא זה
פרטי ואפשר לשמור על הבדלה
* חייל חרדי    25/05/16 | 08:44
26. זה מה שידעתי שיקרה ברגע שיתחיל גיוס של חרדים
ברור שיווצרו חיכוכים. למה ציפו אלה שדרשו גיוס חרדים?
* חילונית   25/05/16 | 08:44
25. חרדים
ומה אם זה שאני משקית קליעה והתפקיד שלי זה להעביר שיעורים ללוחמים וללמד אותם הכל על הנשק + 4 ימים שלמים במטווחים וכאשר יש חרדים אני בעצם יושבת בצד לא עושה תעבודה שלי ובעצם הקצינים החרדים עושים להם הכל .. פשוט בושה אני לא ערומה מה הבעינ שאני יעביר את השיעורים ויעשה את התפקיד שאני נלחמתי עלליו
* חיילת מתוסכלת   25/05/16 | 08:43
כי חלק מחוקי שח"ר(שילוב חרדים) בצהל הוא שאסור לך
מה לעשות אלו חוקי הצבא. וכמו כל פקודה אחרת. הבטיחו לחיילים חרדים שהם יתגייסו וידאגו לכל צרכיהם וזה צה שהצבא עושה כדי לשמר את אחוז החרדים שמתגייסים. אם הצבא יפגע בצרכיהם של החיילים האלו, האחוזים של החרדים שיתגיסו ירדו...והצבא יפסיד. זה הכל. פשוט וברור
* מרדכי   25/05/16 | 09:40
24. קוראים לזה כבוד והתחשבות באחר לא משהו שחילוני אמור להבין בו
* גם אני חילוני   25/05/16 | 08:41
אמא שלך בטח ממש גאה בך.
* עומר   25/05/16 | 09:34
מענין במה את מאמין לא חילוני.הראות שך צרה כי יצאתה מסדין הפרדה
* משה   25/05/16 | 09:59
הדרת נשים
הנשים הם מפרנסות של הזכרים החרדים והם גם מסכימות להדרת נשים ומשתפות איתו פעולה כמו קול באשה ערווה וזה עובר גם לאוניברסיטאות והמרצים מקבלים שכר מהמדינה
* לוך   25/05/16 | 09:38
כבוד זה דבר הדדי
* גם לחיילות מגיע כבוד   25/05/16 | 11:59
תגובה ל-25
מוזר , תמיד כשמדברים על פשרה ,כבוד והתחשבות זה צריך לבא מה"חילונים" . אולי מידי פעם שגם ה"חרדים" יתפשרו .. מה דעתך ?
* שלמה   25/05/16 | 11:01
כמה שאתה נבער... אלוהים ישמור.
אם צריכים לכבד את כל האמונות, האם אתה חייב לכבד את האמונה של דאע"ש? ברור שלא. ברגע שאמונה פוגעת באוכלוסיה שלמה (חתיכת אוכלוסיה 50% מהאנשים בעולם הם נשים) - אז אני בז לאמונה כזאת, ואני לא חייב לכבד אותה. גועל נפש
* שימי   25/05/16 | 11:03
23. והחרדים שקשורים בחבר דמיוני לא מתחשבים ברגשות שלאףאחד
הם אפילו יכריחו ויהרגו אם יקבלו מספיק חופש.. הכל בשביל שהחבר ההדמיוני ישאר מרוצה.
* DJ    25/05/16 | 08:40
22. לברוח לברוח לברוח מהמדינה הזו. אין בשביל מי ומה להלחם. תם הסיפור.
* *   25/05/16 | 08:38
21. מוזר
כל הסיפור נשמע תמוה...
* סופיה   25/05/16 | 08:35
20. כנסו
שהם לא מתגייסים לא טוב! שהם מתגייסים גם לא טוב. מה יהיה? זה התלונה העיקרית שלהם שאם הם יתגייסו הם לא יוכלו לשמור על הערכים שלהם וזה ההוכחה לכך. אני ממשפחה דתייה שכולם היו בצבא ואבא איש קבע. אז אני ממש בעד צבא אבל צריך לארגן להם משהו שיתאים לרוחם. אפילו בתקופת דוד המלך היה צבא והם היו מתחלקים חלק בצבא וחלק לומדים תורה אבל לא הייתה להם בעיה לשמור מצוות כמו בצבא היום (בזמנו כולם היו שומרי מצוות לא היה חילוניים). בקיצור אחרי כל החפירות שלי הנקודה שתמיד יתלוננו. גם כשהם מתגייסים וכל שכן שהם לא מתגייסים.
* אני   25/05/16 | 08:34
תגובה ל- 20
לידיעתך לא היתה תקופה בעם ישראל שכולם שמרו מצוות ולא היו "חילונים" .. אין דבר כזה .. תמיד היו אנשים שלא שמרו מצוות פעם יותר ופעם פחות . תלמד/י קצת "מפרשים" .. דוד המלך עצמו חטא .. הוא בעצמו הודה בזה ..
* שלמה   25/05/16 | 10:56
באמת חפרת.. התחשבות בחרדים לא על חשבון החיילות
* *%*   25/05/16 | 12:00
בתקופת דוד המלך לא למדו תורה ולא נעליים, והכרתי והפלטי היו לגיונות-זרים של גויים, ולא תלמידי חכמים למרות מה שאמור בגמרא.
* --   25/05/16 | 20:31
19. מחנה עבודה
כמכית לשעבר במחנה 80 למדתי כמה דברים אתחיל ואומר שליבי עם המכיות ומכים ממחנה 80 שעושים עבודת קודש גם כשאין טיפת הערכה. אז מה שקורה במחנה אחרי כתבות מסוג אלה זה כלום ושום דבר יש הנחיות מפקד בסיס שאותם גם אלוהים לא יזיז בדומה עם האוכל במחנה 80 לא משנה כמה המכים והטירונים יתלוננו לא יעשו עם זה שום דבר שלא נדבר על מגורי המכיות שמרגישים כמו גסטהאןס בהודו חבל ועצוב שלא משנה כמה הסגל והטירונים יציגו את בעיות התשתיות חדר אוכל וכו' אנשים שם מרובעים חסרי מוטיבציה לשנות !
* בתאל   25/05/16 | 08:27
18. רגשות
לא רוצים לפגוע ברגשות החרדים אבל מה מה הבעיה לפגוע ברגשות החיילות. סך הכל נשים. זו הדרך שבה צהל מבהיר את עמדתו. בתי עומדת להתגייס ואני מחדדת עבורה להיזהר ממפקדים חרמנים ולדווח לי על כל דבר חריג. גם אני הייתי חיילת ואף פעם לא הרגשתי שאני בסכנה.
* מלי   25/05/16 | 08:27
את צודקת לגמרי!
* בהצלחה לבע   25/05/16 | 12:01
17. רציתם חרדים?קבלתם! שבו בשקט ואל תתלוננו!!!
* מור   25/05/16 | 08:26
תתפלא/י - הם לא עושים לנו טובה, זו גם המדינה שלהם וזו חובתם
* מיר   25/05/16 | 12:03
סליחה????
רציתם חרדים??? רצינו את כלל אזרחי מדינת ישראל בצבא, כן צבא העם. חייל חרדי יכול לעמוד בנשקייה כשיש חיילת בסביבה כפי שהוא יכול לעמוד בבנק/קופ"ח/ביטוח לאומי וכו', אף אחת לא כופה עליו מגעים. בואו לא נגזים, עושים מהחיילות שלנו סוג ב' כי אדוני הארץ הועילו בטובם להתגייס. תודה באמת.
* רויטל   25/05/16 | 15:49
16. והתחושה הזאת נשארת אח"כ לכל החיים. מניסיון.
התחושה שכאשר אחד כזה עובר מולי ברחוב, הוא עובר מדרכה או משפיל עיניים כדי "להימנע" ממני. זה משהו שלא נמחה.
* מישי   25/05/16 | 08:26
15. זה בדיוק למה החרדים לא רוצים להתגייס.
הם לא רוצים לשרת בצבא גם בגלל הבעיות האלה. אז אומרים להם נפתור לכם את זה ויהיה הפרדה ואז באות חיילות ומתלוננןת.. חשות מושפלות... לי זה נשמע כמו אוי אוי אוי... מי שרוצה להרגיש מןשפל ירגיש מושפל ומי שלא ילמד לכבד... או שאחר כך אל תתלוננו.אתם אוצי שחרדים ישרתו ואח"כ מתלוננים עליהם. זה צביעות.
* א   25/05/16 | 08:25
14. בושה לצה"ל ולמדינה
אני מתביש שזו הנחיה שחילות ומפקדות יחכו עד שיועיל בטוב לסיים חרדי בטלן את הקניה . גם בסופר יש הנחיה כזו מה קרה למפקדים המטומטמים שלנו. אני חושב צריך ליהות כאשר ישנה חיילת בשקם החרדי יצא ויתן כבוד לחיילת וימתין בחוץ או שיחכה בתור ביחד עם הבנות. אני מתביש בצהל ובהנחיה שלו. בדור שלי זה לא היה
* איציק   25/05/16 | 08:19
13. "לשלם מחיר"
איזה כותרת מפוצצת איזה מחיר בדיוק???? לחכות 10 דק' עד שייסימו לקנות??? להחזיר את הנשק עוד חצי שעה?? מה קרה?..??
* חייל חרדי (מאי 14 מחנה 80)   25/05/16 | 08:16
המחיר של ההשפלה יש לו יוצר ערך
מהמחיר הפיזי של לשבת בחוץ.. וזה לא רק זה גם האוטובוס - לחכות שעה נוספת בשרב של שבוע שעבר זה מייאש. זה דפוק יש כאן אפליה, מה כל כך קשה להבין?
* מאיה   25/05/16 | 09:46
חייל חרדי, חשוב איך היית מרגיש במקום החיילות.
קוראים לזה אמפתיה - תתאמן. גם לכם מותר להתחשב באחרים ואחרות. מה שמתואר בכתבה מעליב ומשפיל.
* חילונית   25/05/16 | 12:05
מה קרה??
אסור לבחורה להיכנס לחדר איפה שיש חרדים?? מה זאת השטות הזאת? אפשר לחשוב שהן בבגדי ים. (ושיהיה ברור, גם זאת לא סיבה מבחינתי למנוע ממישהו להיכנס לאנשהו, אבל אני מתוך כבוד בסיסי לא הייתי עושה דבר כזה) הן לבושות מדי צ-ה-ל! מדים צנועים המכסים הכל והן אפילו עם שיער אסוף. הגזמת
* אני אגיד לך מה קרה!   25/05/16 | 11:43
12. תמשיכו להיכנס לאן שתרצו זה לא צבא אירן
* תמשיכו   25/05/16 | 08:13
11. אם זה כך שחרור את החיילות וגיסו חרדים מהישיבות שיעמדו קצת מדינה לתפארת.יש לעשות בבסיס הפרדה כמו באוטובוסים כל הארץ מאה שערים.
* משה   25/05/16 | 08:05
10. אתן לא צריכות להיפגע, אבל מצד שני אם יהיה עירוב זה יפגע בנו...
אם רוצים שנתגייס הצבא צריך לכבד כמה דרישות שלנו. לאמרנו לצבא לא לגייס נשים, לא אמרנו לצבא שתפסיקו לשיר, או שלא תוכלו להיות רמטכ"ליות בעתיד, אלא שלא יהיה מפגש בין הגברים החרדים לנשים, זה נושא חשוב מאוד בהלכה וזכותנו לדרוש את הזכות הבסיסית הזאת, ואם לא יתנו לנו את הזכות אז ודאי לא נתגייס.
* חרדי   25/05/16 | 08:03
לא זכור לי שקבלו את הדרישות שלי בגיל 18 שגייסו אותי..
גם אם רציתי וגם אם לא רציתי גייסו אותי.. ובכלל לא התיחסו לזה שאין לי רצון להיות קרבי ושלחו אותי להיות לוחם ב890 על אף חוסר רצוני להיות בגדוד. אז בנימה זו.. לך תשב על גזר
* עומר   25/05/16 | 09:32
הדרישות שלכם לא יכולות לבוא על חשבון הנשים ולפגוע בהן
* איזהו הגיבור   25/05/16 | 12:07
9. לא טוב לכם תלכו ואל תתגייסו זו מדינה שלנו
עוד מעט אנחנו החרדים נהיה הרוב במדינה אנחנו מתגייסים כדי לחרד את המדינה עוד מעט החילוניים יהיו בני מיעוטים
* חייל חרדי   25/05/16 | 07:53
חחחחחחח לא.
יותר ויותר אנשים מבינים שאין אלוהים, ויותר ויותר חרדים חוזרים בשאלה. על מה אתה מדבר?
* אתאיסט   25/05/16 | 11:01
8. כל הכבוד לצהל, זו מצווה להשפיל נשים
* אני   25/05/16 | 07:47
7. בושה בושה בושה!!!!!!!! גועל נפש!!!!
הקיצוניים האלה הם כמו דאע"ש יהודי!! פנאטיים שחיים בתקופת המערות!! אל תתגייסו עדיף לכולם ולכו תאשפזו את עצמכם במוסד לחולי נפש. לא יכולים להתמודד עם נשים לא ייאמן 2016.. בז לכם. החיילות האלה שוות לא פחות
* אלון   25/05/16 | 07:41
אתה נראלי צריך אישפוז
אפחד לא אומר שחייל חרדי שוווה יותר או פחות מחיילת תפסיקו לקשקש אני עשיתי טירונות במחנה 80 ואפחד לא יספר לך כמה באמת נתנו לנו ללכת לשקם אז אני אספר לך פעם עד פעמים בשבוע נתנו לנו ללכת לשקם וכןן ברגע שהיינו מגיעים לא היו נותנים לבנות להיכנס.. אז כן פעם אחת פעמים לא קרה כלום בהתחשב בזה שהם יכולות ללכת כל יום אז חאלס לדבר שטויות ולהאמין לתקשורת כמו איזה קופים.
* נתי   25/05/16 | 10:47
ההבדל הוא
שצריכים לתת לנשים את הבחירה אם להתחשב בכםאו לא. זו לא אמורה להיות פקודה בצהל. ואם הן לא רוצות לכבד, זכותן. בעיה שלך שהאמונה שלך הזויה כמו אמונה בסנטה קלאוס
* אלון   25/05/16 | 14:39
6. נראה לי שעדיף שכל החרדים יתגייסו ולא הבנות אחרי הכל צבא זה גברי וזה לא באמת מתאים להם
* יוס   25/05/16 | 07:41
הזכות להגן על המדינה שייכת לשני המינים
והיום אנחנו חיים בחברה מודרנית ונשים יכולות לעבוד ולעשות(כמעט)מה שהן רוצות ואני מקווה שבעוד מספר שנים לא יהיה דבר כזה מקצוע"גברי" ומקצוע"נשי"
* אישה   28/05/16 | 18:19
5. באמת שנמאס כבק
למה למה מפקדות צריכות להרגיש מושפלות בגלל כמה חרדים מושתנים שהחליטו שהם עושים קצת בשביל המדינה שלהם למה באמת שזה בלתי נתפס חיילות כיום הם חלק חשוב ומשרתות בחלקים חשובים בצהל ואילו האחוזים של החרדים הם כל גך מעטים אםצלחרדים לא טוב שהםצלא ייכנסו לנשקיה ולשקם כי המפקדות של הבסיס הזה יהיו שם!! חיילות מציעה לכן למרוד רציני יש ציונות ויש גם להגזים
* גועל נפש   25/05/16 | 07:40
למה אתה חושב שלחיילת יש יותר זכויות מחייל חרדי
מהדברים שלך מרגשים השנאה , וחבל במקום לשמוח שכולם משרתים ביחד , והייתי רוצה לראות אותך בתור בן אדם דתי עוזב הכל ומתגייס... בכל אופן די להרוס את את עם ישראל מבפנים. זה היה התנאים שהחיל החרדי יתגייסתמודדו. בכל אופן אוהבים אותך ומקווה שתתחיל להסתכל על העולם בעין ימין , ותראה את המעלות של כולנו ולא החסרנות. יום טוב :)
* גודון   25/05/16 | 09:40
ובתור חילוני
מה זאת אומרת בתור אדם דתי ליזוב הכל ולהתגייס? כי חילונים לא עוזבים את החיים שלהם לשלוש שנים בשביל ללכת לצבא. עצם העובדה שאתה מדבר במושגים האלה רק מראה כמה זה נתפס בתור טובה שהם עושים לנו כשהם צריכים להיות בדיוק כמו כולנו ולהתגייס בלי תנאים. אם זאת אני מבין את הקושי ולכן הייתי מציע להקים בסיסים יעודיים בלי נשים וכך למנוע הדרה. כל עוד הם משרתים בבסיסים עם חיילות שיתנו להן את הכבוד המגיע להן.
* אני   25/05/16 | 18:51
ובן אדם חילוני לא עוזב הכל ומתגייס? עזוב שמי שתובע שנשים יחכו בחוץ או בשמש כי הוא לא רוצה לראות נשים - הוא לא בן אדם בעיני.
אין מגזר בצבא שההתחשבות בו פירושה אפליה של אחרים: רק החרדים. אפילו הקווקזים שיש להם פטור משטיפת כלים - שומרים במקום בזמן הזה, וחבריהם לא ניזוקים.
* --   26/05/16 | 08:59
4. רציתם חרדים קבלו אותם איך שהם
* צצצ   25/05/16 | 07:36
ואת החיילות לא רוצים?
* חיילת   25/05/16 | 12:08
3. אפילו לא קראתי את כל הכתבה, לא היה צורך. כנסו.
אני לא חרדית ולא דתית, ישראלית רגילה מסורתית אם תרצו. אז לכל החיילות הבכיינות והמתמסכנות: כשיש חברה כל כך מגוונת מבחינה תרבותית ופולקלורית, כמו החברה הישראלית בכלל ובצה"ל בפרט, אין ברירה אלא לבוא לקראת אחד השני, להתגמש, לוותר, בשביל שכולם יוכלו לחיות ביחד. "נותן הרגשה שהחרדים שווים יותר ואנחנו פחות" (?!?) תגידו אתן בנות שלוש? יאלה צאו מהסרט שאתן חיות בו. זה לא תחרות מי שווה יותר, זה כל אחד והמגבלות החברתיות והתרבותיות שהוא חי לפיהן, ואין מה לעשות, אם רוצים שיוויון בנטל צריך להתחשב בצרכים של כולם. אני יודעת שאתן לא רגילות שבנים לא רק שלא בוהים בכן כמו סוטים אלא מרחיקים לכת ומבקשים לא לראות אתכן בכלל כדי להגיע לאפס סיטואציות שעלולות אפילו להיות בעלות אופן מיני או לא צנוע בשבילם (וגם בשבילכן) אבל מה לעשות, בשבילם אתן לא חתיכת בשר להנות ממנה. אין שום דבר מעליב או משפיל בזה, זוהי דרך חייהם זה לא קשור אליכן נמאס לשמוע את ההתמסכנויות האלה ישראלים תתבגרו!!
* שנינה   25/05/16 | 07:34
אני מבין שאת נוזפת בחיילות ?
* אלי   25/05/16 | 09:50
אתה מבין נכון
* שנינה   25/05/16 | 10:44
צודקת צריך להגמש. אז למה החרדים לא מתגמשים?
למה החיילים החרדים לא באים לקראת החיילות? למה הם צריכים אוטובוס שלם רק בשבילם? אז בסדר חיילות לא יעבירו להם שיעורים ולא ישבו מושב לידם באוטובוס, אז איפה ההתגמשות של החרדים?
* גלי   25/05/16 | 09:52
תראו אפשר לחסוך המון כתבות עתידיות
נשים תבינו: אל תשירו ליד אוזניי, אל תלכו לידי במדרכה, לכו לאחורה של האוטובוס, אל תהיו איתי באותו בניין, עזבו את האחורה של האוטובוס - לכו לאוטובוס אחר, שעה בחום? חיילות בדיוק כמוני שתורמות למדינה? זי*י, אני חרדי תגידו תודה שאני בכלל פה. יודעות מה- עזבו גם את הבניין, אל תגיעו לבסיס. אני חרדי ולי מגיע הכל, אז בכיתם שאנחנו צריכים להתגייס ועכשיו שאנחנו פה אתם בוכים שוב? איך אתם מעיזים? אתם צריכים לנשק לי את הרגליים ולהודות לי שאני מועיל בטובי לעשות כזה דבר שהנשים לוקחות כמובן מאליו, מה אתם חושבים, שבאתי לתרום ככה חופשי? לי יש תנאים לתרומה שלי למדינה הזאת, אני לא פראייר. אם אני אהיה פה - רק בחוקים שלי ושכולם יכבדו אותי ויתחשבו רק בי!אני אדם מאמין, ועדין, וקשה לי לי, ואוי! אישה? נקבה? טפו! צאי מהנשקייה מיד! אה, זאת את המפקדת? אני? להישאר שבת? פחח, אותך לקצין! מי את חושבת שאת?
* מאיה   25/05/16 | 09:57
אני מבינה שאתה מדבר מתוך בורות. עצוב לי עלייך
לא זו הגישה, אני קצת מכירה חרדים ואת השקפת עולמם (אני בעצמי ממש לא חרדית ), אני לא יכולה לומר שאני מסכימה עם דרך חייהם אבל לכל אדם יש חופש להאמין ולחיות לפי איזו דת שהוא רוצה. ואם האמונה הדתית של מישהו אוסרת עליו להגיע לסיטואציות מיניות ולהתקרב לבנות המין השני שלא בתוך נישואין, זה זכותו, ואם המערכת הצבאית לא מאפשרת לבן אדם לשמור על אורך חייו הדתי, הוא לא יכול להיות חלק מהמערכת הזו. זה לא שהם עושים טובה, הרבה מהם רוצים להתגייס ולתרום כמו כל האזרחים (חוץ מהשמאלנים, שעליהם משום מה אין רעש תקשורתי, אבל נו, מילא.) הם פשוט לא רוצים בשביל להתגייס לוותר על כל האידיאלים שעליהם מבוססים כל החיים שלהם. לגיטימי בעיניי. כמו שלטבעוני יש זכות לא לאכול בשר
* שנינה   25/05/16 | 10:43
לא במרחב הציבורי, ובטח שלא בצבא
עיקרון מאוד מאוד בסיסי בצה"ל זה השוויון ההיררכי, וכאשר מונעים מחיילות (ועוד מפקדות!) להיכנס למבנה צבאי כי יש שם חיילים חרדים, זה לא שוויון.
* דולב   25/05/16 | 10:12
לא צריך להיות שיוויון בין גברים לנשים, נשים שוות פחות זה ברור לכולם
* נשים נחותות   25/05/16 | 11:47
אתה
נחות!!!מטומטם! בור ועם הארץ.בושה לכנות אותך בן אדם!
* צליל   25/05/16 | 16:46
אתה אדם מגעיל ושוביניסט
אני מקווה שסתם נולדת דפוק וזה לא הורים שלך שלימדו
* ***&   28/05/16 | 18:11
אז למה להיסתפק רק בשקם?
אם אנחנו צריכים לבוא לקראת החיילים החרדים אנחנו צריכים לעסות את זה עד הסוף, הם נוסעים בתחבורה ציבורית-אז בוא נפריד רכבות ואוטובוסים נפרדים לנשים וגברים, הם הולכים ברחוב-אז בוא נקצה מספר רחובות שבהן לנשים יהיה מותר להיסתובב, הם נכנסים לסופרים, חנויות, קופות חולים ויתר מרחבים ציבוריים-אז בוא נפריד בכול המרחבים הציבוריים בין גברים לנשים, זה לא שנשים שוות פחות זה פשוט הנוכחות שלהם פוגעת ברגשותיהם של החיילים החרדים בפרט ובציבור החרדי בכלל וצריך להיתחשב בהם, הרי זה לא סביר לדרוש מגבר לא לראות באישה אובייקט מיני ולכן להפריד אותכן זו הדרך היחידה, תפסיקו להיתבכיין ותגידו תודה שאתן עדיין בעלות זכות החלטה בכול מה שקשור לחייכן כי לא רחוק היום שבו הגברים יקבלו אופוטרופסיות מלאה עליכן...
* הציניקן הבוכה   25/05/16 | 10:27
כל מילה זהב !!
חשבתי להגיב, אבל מילותיי נכתבו.
* יאיר   25/05/16 | 10:31
אוי "אלוהים" כמה שטויות.....................
אם מישהו עכשיו יאמין בדרקון בלתי נראה שברא את העולם ואסר עלינו להסתובב ברחוב ליד סינים, זה נראה לך לגטימי?!? נראה לך שזה לגטימי לבקש מחיילות "להעלם" מהמרחב הציבורי כי זה מפריע לחבורת פרמיטיבים שעוד לא התקדמו למאה ה-21?
* אלון   25/05/16 | 11:00
"אבל מה לעשות, בשבילם אתן לא חתיכת בשר להנות ממנה."
זה בדיוק מה שהן בשבילם! בגלל זה הם מתרחקים מנשים כמו אש ובגלל זה אצלם במגזר כולן חייבות להיות מכוסות מכף רגל ועד ראש. שחס וחלילה לא יהיה להם פיתוי! כי ברור ששיער, מרפק או קרסול זה מפתה ביותר ולגיטימי לחלוטין שאם יראו בכלל בחורה אז הם יאבדו שליטה נכון??? פפפפ איזה שטויות כתבת
* פה טעית!    25/05/16 | 11:39
2. כל הדרה של נשים צריכה להענות בהורדת חולצה באותו רגע
באופן גורף ומיידי. שהמשוגעים יברחו ויתכסו, הנורמליים יהנו, וההשפלה וההרחקה והגזענות הזו תפסק!
* של כל הנשים בסביבה   25/05/16 | 06:49
תגידי אתז לבת שלך
* מטומטמת   25/05/16 | 14:17
1. אני בעד אוטובוס לאשכנזים, מזרחיים מחכים בחוץ
הרחקת נשים היא גזענות פשוטה ופרימיטיבית, בושה וחרפה.
* איך זה נשמע לכם?   25/05/16 | 06:46