נשים
תגובות (79 תגובות ב-45 דיונים)
45. לא
השתנתם ממשיכים לחטוף תמנים
* מימי   06/09/19 | 07:54
44. סקרן
חבל שלא כתבו את השם של השחקנית, איך נדע מה לחפש בpornhub
* איציק   04/09/19 | 11:58
ג'וזפין גילאן
* אני   05/09/19 | 13:27
43. אם החברה נותנת טיפול חם מכל הלב לתינוקת, למה לא להשאיר אצלה אותנ?
מבינה את הצורך בלעשות להם מבדקים, טבל זה אפשרי. מבצעים תהליך מכשירים אותם. הקלות שבה אפשר להוציא ילד ממקום בן הןא נמצא, הזוייה פשןט. מה טובת הילד מלקרוע את התינוקת מדמות שהיא מכירה כל חייה, אוהבת, סומכת, בוטחת וטוב לה. פשוט טוב לה איתה. במקום זה, שרטו את נפש התינוקת עם חרדת ונטישה, בדיוק בגיל הכי קריטי של ההקשרןת, ושירדת הנטישה מופיעה. זו לא טובת הילד,,רק טובת הרווחה וחוקיה. אפילו לא נתנו לשופט לשמוע את החברה לפני פסיקה. מדינת חלם. רשויות חלם.
* שלי   30/08/19 | 07:54
42. מה שעומד לעיני הרווחה זה רק הביורוקרטיה והחשיבות העצמית
ארורים הרווחה והשקרים שלהם
* רוני   26/08/19 | 17:59
אתה מוגבל שיכלית או מה ? כתוב שהרשויות בבריטניה היו לוקחים את הילדה, האמא השאירה תינוקת ללא הגבלת זמן אצל חברה ועפה לה. אתה מוגבל ?
* מאחל לך אמא כזו כדי שתבין   27/08/19 | 18:02
רווחה
הרווחה לא מחפשת עבודה . כשיש חשש ומידע בעייתי פועלים. טובת הילד לפני הוריו . קל להאשים את הרווחה . יש מידע שהציבור שקורא לא יודע.
* גיל   27/08/19 | 20:23
41. לצערינו סיפור קלאסי.
מי אמר להם שטובת הילד להיות שייך לרווחה ולא לאמא.
* שוש   25/08/19 | 07:23
שוש. שאלה טיפשית שמערערת על החוק. הרשויות אמרו. להם הסמכות אם את לא מבינה לבד את המצב אחרי שקראת...
* אבי 1   27/08/19 | 18:04
40. עורך דין יוסי נקר אתה מנצח!!!
* שחיתות ממסדית   20/08/19 | 19:30
39. המספר
רשעים כלבים בני כלבים השם יתברך יתן מכה לכול העוס שהם מחפשות רק להוציא ילדים מהבתים בשביל לחלוב את המדינה ולהראות לשר הרווחה כאילו יש עבודה ובשביל המימון של המדינה.אני אומר לכם מקרוב.אחד שראה מקרים שלהם מקרוב הם בלי לבבבבב הם נשים קרות אין להם טיפת רחמים תולשים ילדים מהאימהות שלהך לאן הגענו זה רק מראה כמה ילדי תימן נעלמו ונחטפו
*  יוסף   20/08/19 | 12:34
38. מספיק כבר להעלות כל אחד
* אחד   16/08/19 | 18:41
נכון, לא כל אחד,אבל אחת זה משהו אחר,בכלל,לכל יהודי/ה יש זכות!
* היא עלתה מיוזמתה   22/08/19 | 17:42
37. תגובתי נשלחת אבל מסוננת. למה??
* מצנזרים תגובות!!!   16/08/19 | 18:31
36. מסכנה ברחה מבריטניה לא ידעה שפה מסוכן יותר.
* נחמה דר   15/08/19 | 08:53
תתפלאי אבל בבריטניה לא פחות מסוכן אם לא יותר
בבריטניה הם יקחו לך את הילד רק בשביל להראות שהנה אנחנו עושים משהו וישאירו אצל הורים מתעללים את הילדים אפילו שדיווחו להם.... נראה לי שבשום מקום בעולם לא ממש בטוח להביא ילדים...
* לי   21/08/19 | 20:19
35. סחר בילדים בינלאומי כשמרכז הסחר ישראל.
יש ביקוש עצום בעולם לילדים יהודים. לא יודעת למה...אולי זו הדרך לחסל יהודים בלי להרוג אותם. פשוט לנתק אותם מהשורשים. ואולי סיבות אחרות. העובדה היא שהביקוש לילדים יהודים גדול והרווחה מספקת את הסחורה.
* נחמה דר   15/08/19 | 08:52
34. נו באמת, כמה עוד סיפורים נשמע ?
* רז   14/08/19 | 12:26
33. שכל המטרה שלה זה להפיץ שם רע לרווחה
אישה שבמפורש כתוב שברחה משירותי הרווחה בבריטניה מעבר לזה, פגיעה נוראית בסודיות של האישה והילד והפצת מידע חסוי אודות קטין
* כותרת מסיתה    14/08/19 | 00:31
32. היא הגיעה לארץ כדי להימנע משירותי הרווחה בבריטניה! אז כל העולם טועה בניסיון להגן על הילדה
איך אפשר לטעון לחטיפה כשהכתבה מציגה ש"לפני כשנה החליטה ג' היהודיה לעלות לישראל, כפי הנראה כדי ללדת כאן את בתה, שרשויות הרווחה בבריטניה איימו לקחת ממנה עם היוולדה" וגם מציינת שהיא טסה לתקופה והשאירה את הילדה. זו כותרת מגמתית שמעודדת שיח אלים ופוגעני נגד עובדות סוציאליות.
* נ   13/08/19 | 23:47
המספר
השם יתברך יתן להם מכה כמו שנתן לאריק שרון הלך לישון ולו קם
*  יוסף   20/08/19 | 12:36
31. בטח, סתם הוציאו מהבית
ברור, לעובדים הסוציאליים הרי נורא משעמם בחיים וגם השופט, מה אכפת לו סתם להוציא ילד, בשביל הכיף שלו. אה, וגם רשויות הרווחה בבריטניה משעמם להן, נכון? כי באופן ממש מקרי גם שם רצו להוציא את הילדה מחזקת האם... או שאולי, רק אולי, שחקנית פורנו לשעבר שהייתה מכורה לסמים ולאלכוהול היא לא בדיוק אם השנה וצריך להגן, עם כל הצער שבדבר על התינוקת חסרת הישע
* אלה   13/08/19 | 22:48
אכן משעמם לעובדים הסוציו - הם מוציאים ילדים גם אם אין צורך
ויש מקרים שהם משאירים ילדים שצריך להוציא ורק כשהילד מת כי התעללו בו מגלים שהם לא עשו כלום ואז הם רצים להוציא ילדים כדי להראות הנה אנחנו עושים משהו - כששוב אין שום צורך להוציא אותם... זה מעגל שלא נגמר בשל העובדה שהם לא רוצים לעזור למשפחה ולהורים.
* לי   21/08/19 | 20:21
30. תגובה
עובדות סוציאליות לחוק,חוק הנוער במקרה הזה פועלות מטעמי טובת הילד.היא מסרה את הילדה להשגחת החרה שאותי היא טובה ומקסימה אבל לא נבדקה. כאשר ילד מועבר למסגרת זו מסגרת שהיא מוכרת. משפחות האמונה ידועות ומוכרות ותחת מעקב[\
* יונה   13/08/19 | 21:02
29. מה הבעיה של עובדי הרווחה להודות בחטיפה?
כל העולם יודע עובדי משרד הרווחה בכל העולם חוטפים ילדים ברשתות הזרות כתבו ישראל חטפה ילדה ילדים פשוט דוחה וזה שעובדי הרווחה שותקים מעיד הכל
* ג   13/08/19 | 20:35
כל מי ששותק אשם
בייחוד כשמדובר באנשים שעל פי החוק חייבים לשמור הכל בסוד ולא יכולים לתת פרטים על מה שקורה. אם עובדי המשרד היו רצים לספר כל מי שמטופלים ברווחה היו סוקלים אותם באבנים ומתחבאים מתחת לאבנים שלהם. קל לשים אצבע מאשימה ולהמציא דברים כשהצד השני לא יכול להתגונן ושומעים רק צד אחד
* היגיון מאד "בריא"   14/08/19 | 00:38
28. סודיות אבל יש בכתבה מספיק פרטים
בשביל למצוא את השם שלה ואת כל ההיסטוריה שלה בחיים.. תאמינו לי..
* סודיות   13/08/19 | 19:33
27. כותרת מסיתה ושיקרית
בגוף הכתבה צוין שהיא ילדה את התינוק ונטשה אותו... מה היא ציפתה ? היא יכלה לפנות לרשויות ולעשות את המהלך הזה באופן מסודר בעזרת עורך דין, למנות את החברה כאופוטרופה למשל. ומדוע הבחורה הגיעה ללדת עד כאן ? אולי בשל הרקע שלה היו לה עניינים עם הרשויות בבריטניה ? חבל על התינוק חסר ישע שנפל קורבן בסיטואציה כזאת.
* ...   13/08/19 | 12:46
26. גלוריה
אני מכירה את הילדה המתוקה החברה של האמא אישה ניפלאה מיוחדת מקסימה עם לב זהב ונתינה ענקית אישה שיש לה 2 ילדים גדולים לקחה את גלוריה אליה וטיפלה בה באהבה ובמסירות אין קץ כאמא ממש הילדה צוחקת שם בלי הפסקה ושמחה פורחת וכיף לה טירוף הדעת שבאו באמצע הלילה וחטפו אותה ממנה מדינה של רשעים אם רק הייתם יודעים כמה טוב וכמה כיף היה לילדה ואיזה אישה מדהימה החברה של האמא איזה בעלת חסד ונתינה מדהימה היא היתה לה כאמא ממש בגלל שאני מכירה את הנפשות הפועלות אני מבינה כמה הרווחה זה משרד דפוק בעל אינטרסים הזויים חסרים להן ילדים לאימוץ זה הכל
* שרה    13/08/19 | 12:10
25. החברה גידלה אותה במסירות ורוצה להמשיך לגדל אותה אבל זה לא מתאים לכללים של הרווחה אז מה עם טובת הילדה ??
* מיקו   13/08/19 | 11:47
24. זה לא כל כך פשוט להשיג צו בית משפט בשביל להוציא ילדים מהבי..
בסוף יש סיבה טובה כנראה.. ובאמת טובת הילד ראשון היא חסרת אונים לחלוטין
* אמא למוםת היא לא..   13/08/19 | 09:55
23. גם הרשויות בבריטניה היו לוקחות ממנה את הילדה בכל מקרה
* כנראה שהיא לא ראוייה לגדל   13/08/19 | 09:54
22. הסתה
כמה תגובות מגעילות.ממש הסתה. נראה לכם שהרווחה לוקחים תינוקות בשביל הכיף? אולי תתחילו לדאוג לתינוקת ולא לאמא? זה שהיא רשמה שהחברה טיפלה בה יפה זה הופך את זה לנכון?
* רעות   13/08/19 | 09:50
כן. נראה לי שהרווחה מסרסרת בילדים.
* נחמה דר   15/08/19 | 08:55
21. רווחה חחח הגוף הזה במקום לעזור מפרק משפחות לא עושים כלום
* שרוןם   13/08/19 | 09:28
20. מה אתה דפוק
כול מה שהיא אומרת על עצמה אסור לילד לגדול בידיים האלה ,, קצת היגיון עד שהיא לא בריא אסור לה להיות ליד ילדים בפרט שלה, בגלל זה הנוער של היום נראה ככה ,כי אתה חושב שהיא צריכה לשמור על הילדה
* דוד   13/08/19 | 07:35
19. רצו לקחת ממנה את הילדה גם בבריטניה.
היא לא חושבת שזה אומר משהו?
* אני   13/08/19 | 07:14
18. לא יה בכלל
למה לעשות את זה משרד הרווחה תחזיר לה את הילדה
* Oo   13/08/19 | 05:30
17. למה לקחת
למה לקחת את הילדה מהאמא שלה זה לא יפה בכלל איך בדיוק זה לטובת הילדה
* Oo   13/08/19 | 05:25
16. לא מאמין לה
פה בארץ חוטפים מתימנים לא מאירופאים
* אחד שמבין   13/08/19 | 03:34
15. רק על התיוג האנטישמי, לא מגיע לה
טובת התינוק קודם, אבל על התיוג הפרובוקטיבי והאנטישמי #IsraeliCrimes לא מגיע לה חצי דבר מישראל. בהנחה שהשרותים הסוציאליים הישראליים דואגים לטובת התינוק בראש ובראשונה
* אייל   13/08/19 | 00:26
תודה ששמת לב
התרגום לעברית לא מספיק מדויק. אכן כתבה ISraeli crimes אבל אל נשכח שהיא שחקנית
* אין לי ארץ אחרת   13/08/19 | 07:20
היא יהודיה
כל פעם שאומרים משהו לא טוב על המדינה הזאת- אנטישמים!!!1! אז לא. (לא שאני בעד התיוג הזה)
* -   13/08/19 | 07:49
יש בחוץ לארץ ״יהודים רפורמים שהם בכלל נוצרים שהם יותר גרועים מהאנטישמים
* עבדל רחמן איבנין פלאפל וקובה   14/08/19 | 01:09
כמו שדאגו עם התימנים?
* כן בטח   13/08/19 | 08:32
14. ברור שצריך לדאוג רק לטובת הילד, אבל לא בצורה כזאת
* רונית   13/08/19 | 00:06
אז איך את מציעה "לדאוג רק לטובת הילד" ?
* מ1.   13/08/19 | 01:02
לסייע לה...חשבת על זה? או שכעוסית צריך לסחור בילדים.
* נחמה דר   15/08/19 | 08:56
13. בנות יקרות אל תתחתנו אל.תביאו ילדים
מחר החמה שלכן תנסה לקחת לכם גם את הבעל וגם את הילדים...ראו הוזהרתן...חבללללל על החיים שלכן
* חוק וסדר    12/08/19 | 23:57
12. זוועה
פקידות הסעד וסוציאליות חוטפות תינוקות באמצע הלילה כדיי שהאמא לא תוציא צו מבית משפט לבטל את החטיפה צריך לשים את הפושעות הסוציאליות ופקידות הסעד והסחר בילדים בכלא מאסר עולם ואת התינוקת להחזיר לאמא הביולוגית
* פ   12/08/19 | 20:13
מי שק3ה את הכתבה הבין שמה שהרווחה עשו זה הדבר
היחידי הנכון לעשות אחרי שהתינוקת ננטשה, הסיבה שהיא הגיעה ללדת בארץ כי בבריטניה הודיעו לה מראש שמכיוון שמצבה לא מאפשר גידול ילד,אז יקחו לה אותו אחרי הלידה...
* ישראלי   12/08/19 | 22:24
איפה המח?
תגובה שמראה על אדם לא מפותח וזה עוד בעדינות. הרי אם היו משאירים וקורה היה לילד משהו היית צועקת איפה רשויות הרווחה? אבל כשמונעים מראש זה גם גורר ממך זעקה נגד הרווחה. בקיצור, כשחילקו מנת משכל, את הלכת לשירותים.
* טל   13/08/19 | 00:11
11. לכל המתלהמים שלא קראו את הכתבה
היא באה ללדת כאן כי רשויות הרווחה בבריטניה איימו לקחת ממנה את הילדה ברגע שתיוולד. אם 2 רשויות רווחה שונות, משתי מדינות שונות, חושבות שטובת הילדה זה להיות רחוקה מהאמא הביולוגית שלה, יש דברים בגו. למען השם, היא פאקינג נטשה את הילדה אצל החברה וטסה לבריטניה לזמן לא מוגדר. כל הכבוד לרשויות הרווחה שלא נרדמו על המשמר.
* חגיגי   12/08/19 | 19:48
צודק
* אני איתך   12/08/19 | 22:48
יש דברים בגו אולי אבל מוזר כי יש פה כתבה נוספת על ילדה בת חמש
מישראל שההורים שלה הביאו אותה להזנחה קשה ורק במקרה שמעו אותה צועקת כשהיא קשורה באמבטיה לבדה. אז קצת מוזר לי שתינוקת שמקבלת טיפול וסביר להניח שמצבה טוב כי לא נטען אחרת בכתבה נלקחת מאמא שהלכה לקבל טיפול כיוון שהיא בדיכאון. הזוי לגמרי ...
* אני    13/08/19 | 03:08
10. ואחר כך לגייז אומרים "טובת הילד". בינתיים רק ילדים של סטרייטים נדפקים.
* לא הבנתי   12/08/19 | 19:28
כן, טובת הילד שיהיו לו אמא ואבא, עדיף ביולוגים
איך זה קשור לגאים? זה שיש הורה רע? הרי אתם טוענים שאתם אותו דבר, אז גם גאים יכולים להיות הורה רע. מה שהם לא יכולים להיות זה אבא ואמא, ובטח לא אבא ואמא ביולוגיים. אז כן, עדיף לילד להיולד מלכתחילה להורים ביולוגיים ולא דרך כל מיני תרומות זרע וביצית ופונדקאות. עדיף לו גם שיזכה להורות גם של אבא וגם של אמא, לא רק של שתי אבות או שתי אמהות. ילד בטבע נולד לאבא ואמא וזו הצורה האידיאלית, לא יעזור לכם כל התעמולה הלהטבי״ת שלכם.
* יש גם הורים גאים רעים   13/08/19 | 12:56
עדיף לילד שיהיה מי שיאהב אותו. ללא קשר למגדר
* חיים   28/08/19 | 19:34
9. מה קשור המגיבים על תימן? איך זה נראה לכם אותו מקרה??
* שש   12/08/19 | 19:04
8. לשים סוף לפשעי משרד הרווחה! עבריינים בחסות החוק.
* דניאל   12/08/19 | 18:58
הרווחה והחמות הרעות
מסתדרים נפלאאאאאאאא
* לקח   12/08/19 | 23:59
7. הרווחה
פשוט גנבת תינוקות נעשו בעבר ועדיין נעשים היום, טובת התינוקת היא עם אמא שלה ולא משפחה אומנת. בושה וחרפה למדינה שלוקחת ילדים מאמא. ומשתמשת בכח, האמא חסרת אונים, זקוקה לתרומות בכדי לקבל את מה שייך לה..
* עופר   12/08/19 | 18:41
למה אמא בישראל מגיעה למצב של חוסר אוניםםם
צריך להבין איך היא הגיעההלמצב של חוסר אוניםםםםםם
* חקר האמת   13/08/19 | 00:00
נראה לי שאתה מגיב בודד בהרבה שמות
* מ1.   13/08/19 | 01:03
6. תימניה?
* שאול   12/08/19 | 18:19
5. חטיפת ילדי תימן 2019 ועוד מאוד סיפורים דומים הימנו ממש
אבל רק ב2055 אנחנו נזדעזע מהסיפורים הללו
* נתי   12/08/19 | 18:06
4. נשמע סיפור מאוד בעייתי. עדיף לתת לאנשי מקצוע לטפל בזה.
* מישי   12/08/19 | 18:05
3. חחח שחקנית ניצבת 2 דקות
* דוד   12/08/19 | 17:52
תכלס
* 3301   13/08/19 | 00:48
2. התמונה משחקי הכס זו מישהי אחרת...
* טים   12/08/19 | 17:52
1. שירותי הרווחה לא נקפו אצבע לעזור. כל ענינם היה לקחת את התינוקת
פשע בחסות החוק זה מה שקרה כאן. ילדי תימן בגירסא מודרנית.
* משהי שמכירה מקרוב   12/08/19 | 17:51
דווקא כי את מכירה..
ואפילו אם את צודקת... באיזה עולם מקביל נראה לך שנכון שאשה עם עבר כזה ועם הווה לא פחות בעייתי תוכל לגדל את התינוקת האומללה?! שיחקה לגמרי לידיהן של הרשויות! תינוק זה לא עציץ... אתה לא משאיר לשכן כדי להשקות אותו לזמן בלתי מוגבל... אין כבר טיפולים לנשים עם דיכאון אחרי לידה בארץ?! מה השטויות האלו?!
* תתעוררי   12/08/19 | 20:57
לא ברור למה הוציאו מחזקתה את הילדה אבל כן ברור שהיא כן
נלחמת על להחזיר את הילדה שלה. לא ברור למה שירותי הרווחה לא ניסו קודם לטפל בקשיים שלה ולעזור לה.
* איך אפשר לעזור לה?   12/08/19 | 23:25
אני מסכימה עם הרשויות
שירותי הרווחה עוזרים אך ורק לילד ולא לאמא. הוציאו מחזקתה את הילדה כי היא נוטשת אותה, היא משאירה את התינוקת למישהו קרוב אליה לזמן לא מוגדר..איך ילד יכול לגדול ככה, עדיף שיהיה אצל משפחה חמה שיגדל בשקט מבלי שיגדל לבד בזמן שאמא שלו מטיילת שיתנו לה להתראות איתו פעם בשבוע או פעם בחודש אם היא ככל מתעקשת אבל אם היא לא מתכוונת לטפל בו שתתן למשפחות חמות אם היא כן אז שתשב בבית ותטפל בילדה שלה בשקט
* אנונימית   13/08/19 | 00:15
לידיעתך עזרה לאמא זה עזרה לילד סהכ פונקציה לינארית פשוטה!
* לאנונימית ...   13/08/19 | 03:10
הלוואי וכל עזרה להורים תעזור לילדים
חד משמעית יש הורים שלא רואים את טובת הילד גם אם הם מקבלים עזרה
* צר לי לאכזב אותך   14/08/19 | 00:35
מטיילת? יש לך מושג מזה דיכאון לידה?
והאם העבר של מישו מכתיב את העתיד שלו? כמה שפיטה בקולך.. קחי כדור ותרגעי
* נראה אותך    13/08/19 | 10:34
לא הוציאו מחזקתה, היא נטשה
* מ1.   13/08/19 | 01:05
לא מאמינים לך שאת "מכירה"
* מ1.   13/08/19 | 01:04