מגזין סוף השבוע
תגובות (120 תגובות ב-57 דיונים)
57. איש תהיה שמייח .
יהודים יקרים , אתם ברואי-האל. זכיתם לחיות בארץ -הקודש אחרי אלפי שנות גלות ארורות . הבורא יתברך שמו , אוהב את ברואיו , ובעיקר את העם-הנבחר (יותר שומרי דבריו ) או התנסויות לילדיו הסוררים , רק אתה מגיע עם עצמך להחלטות שלך : להיות-שמייח , להיות עצוב , להיות רע , להיות טוב , תמיד השתדל לשפוט עצמך כבית-הלל =לזכות , אתה לא צריך להחמיר בית-שמאי!. כאשר הברזל זהב והכוחות איתנים החיים קלים יחסית , ומה קורה כאשר הברזל חלודה הכוחות עפים והחיים קשים מתפוררים כחלודה? הוא יתברך שמו נתן לעולם ובעיקר ליהודים את התורה הקדושה המשמחת ללא אלכוהול או סמים , תורה-אור אור הפנימי תורת-הנפש , ללכלך את הנפש פשוט . ולזכך אותה לנקות אותה מהטינופת זה קל? לעולם לא להכנס לדכאונות אין על מה ! תלך בין הטיפות עשה תמיד רק טוב הצנע לכת הוא אוהב הרבה ענווה ויראת שמיים , מה היא יראת שמיים??? רבי שמעון בר יוחאי והארי" הקדוש מצפת כותבים בספר הזוהר ועץ החיים , את סודות הבריאה היקום נפש היהודי ונפש האדם הכללי ..... יראת שמיים אמיתית היא "יראת-החטא!. בהצלחה בלבב שלם ונקי בכל המובנים . לבוש מתבלה חיי שעה ורגע עוברים , ואתה נשאר לבד לחיות את חייך ללא שטויות של אפסס איין דאונסס יום יומי בשיגעון ..... תחליט , והוא יתברך רק הוא ישמייח אותך משמיים. לקרא תהילים .
* סטרייט מזדקן.   14/07/19 | 13:48
56. הבעיה האמיתית היא הדת. הדת גזענית, חשוכה וגורמת לבורות
לגבי מדע, לגבי פסיכולוגיה לגבי כל דבר שמאיים אליה. הגיע הזמן להגיד, מקומם של אנשים שחושבים שהעולם קיים 5000 שנה, ושיש להם חבר דמיוני בשמיים שתפקידו לדאוג רק להם (תוך התעלמות של 5000 שנה מהסבל של אנשים אחרים). מקומם של אנשים כאלה הוא בבית משוגעים, לא בכנסת.
* רם   14/07/19 | 13:22
55. אני מודע שגם אני במשך שנים שמרתי את הסוד לעצמי בעיקר ..
כי התחלתי לקיים יחסי מין בגיל 14 ( בסוף שנות ה90 ) וזה לא היה פופולרי להיות גיי אבל אף שהיו לי כמה בני זוג בגיל התבגרות ( תמיד מצאתי אותם והם אותי רובם היו ביסקסואלים והיום "סטרייטים" נשואים :) אבל לצאת ככה מול כולם רק באמצא שנות ה20 שלי ..אני לא מאמין שניתן לשנות את המשיכה המינית , אפשר מבחירה לחיות חיים "סטרייטים" ואני לא שופט אף אחד על זה ..החיים האלה מה לעשות נוחים יותר ובלי "רכבת הרים" כמו שיש ללטה"בים
* סטרייטי   14/07/19 | 11:53
54. טיפולי המרה הם טיפשיים ומיותרים, משיכה מינית לא משתנה, רק כסטרייט לא מבין איך אפשר להמשך למשהו שמזכיר קוף בשעה שיש נשים חלקות, יפות וענוגות.. לא מבין איך אפשר להמשך לגבר!!
* סטרייט   14/07/19 | 10:57
53. דמגוגיה זולה
כל טיפול פסיכולוגי יכול להיות מתואר בצורה כזו... אתה בעצם בא עם אג'נדה כמו שהוא בא עם אג'נדה. הטיפול שלו מיועד למי שמסכים איתו... לא ברור מה הסרט שלך... באותה מידה אפשר לעשות טיפול למישהו שמכור לזנות ולתאר אותה בדמוניזציה כזאת או נקרופיל או פדופיל או כל דבר אחר. כתבה עלובה.
* גלילה   11/09/17 | 17:31
52. הגיון דפוק
מתיימרים לשנות גייז כדי שלא יסבלו בחיים כשהסבל של גייז בחיים מגיע מאנשים פרימיטיבים שרוצים לשנות אותם.
* פנמה   15/06/16 | 02:01
51. חוויותיי עם עצת נפש
לי היתה ילדות לא נורמטיבית. התעללות מאבא וחוסר בדמות אב, וטראומה. לכל הדעות דבר ששווה טיפול. עצת נפש המליצו לי על ד'ר אילן קרטן, פסיכולוג קליני מובהק. אי אפשר להכחיש שבעבר הם היו יותר אגרסיביים וגם הפנו למטפלים שאינם פסיכולוגים. אבל לאחרונה חזרו בתשובה. כמו כן ישנם מאות פסיכולוגיים בעיקר דתיים שמוכנים לברר את הנטיה ללא דעה קדומה וללא אידיאולוגיה. רשימה נמצאת בארגון 'כמוך' ובארגון 'בקדושה' וכן אצל הרב אהרלה הראל שמדווח על שינוי של 60% מהמטופלים. ואחרי כל זה. אין חובה ללכת בדרך הזו ועם זאת לא חייבים לשלול דרך שונה.
* איש פשוט   27/08/15 | 05:27
50. מתי יבינו שכולם פירותיו של אלוהים ???
* יוסי תא   20/08/15 | 09:39
49. לא מצאתי שום פרסום על כך שוולצר נעצר
או התייחסות כלשהי של דנטלסקי לנושא, על פניו זה נשמע כמו שקר, או לחילופין הפרת צו איסור פרסום.
* רמי   19/08/15 | 21:47
48. האם הפסיכולוג קשור
אם הפסיכולוג לא קשור לעצת נפש אז מה הכניסו אותו לכתבה
* רן   18/06/15 | 12:42
47. כמה אובייקטיביות, ממש עיתונות אמיצה. וואלה.
* שלומי   25/03/15 | 12:49
46. קידמה
אני הומו גמול כבר שלוש שנים. החלטתי לעזוב את תל אביב וכל הקהילה שהית שייך אליה. החלטתי לבחור באישה הבנתי שיש בזה הרבה מחשבה וזה עובד היום נולד לי בן ואני מאושר. צריך להבין שרק יוצאים מתל אביב הבנתי שבזבזתי המון זמן יקר בבועה הזו.
* טום   22/03/15 | 07:04
בהצלחה בעתיד.
שתחליט בגיל 50 שאתה חי בשקר אל תשכח לפנות ל״עמותה המדהימה הזו״
* רון   24/03/15 | 11:38
הוא לא חי בשקר הוא עשה את הבחירה שלו לצאת מתל אביב ומי אתה בכלל שתגיד לו שהוא חי בשקר....
כול הכבוד לך טום תמשיך כך ורון אם אין לך משהו חכם להגיד עדיף לא להגיב
* ר   29/03/15 | 01:54
אתה ביסקסואל, אף הומו לא יכול לבחור להיות עם אשה ולהיות מזופק רגשית ונפשית
* אדיוט   03/10/16 | 11:52
45. נפשי
לדעתי כל הנושא הזה זה פשוט לא מובן איך אפשר בכלל לעשות זאת….. ועוד להגיד שזה גאוה על מה אתה מתגאה למה אני לא מתגאה ביחסים עם אישה זה תאווה וזה ברור שזה נפשי כמו שיש תאווה לכסף או לאוכל השורש של התאווה זה כפירה בה" הם רוצים לשנות סדרי בראשית כמו בזמן דור המבול
* הומואים    22/03/15 | 01:01
גאוה - גאה במי שאני
אני לא מתבייש. זה קונטרה לתחושת הבושה שנילוותה בעבר למי שהשתייך לקהילת הלהט"ב
* עינת   14/07/19 | 13:24
44. מי שרוצה
להיגמל לעזוב את ת״א...זה חצי דרך..
* רון   21/03/15 | 21:48
43. אני לא מבין למה למנוע מבני אדם
לעשות מה שטוב להם אם זה לא פוגע בהם. אנשים הומוסקסואלים שלמדו לחיות עם עצמם טוב להם, בדיוק כמו לאנשים סטרייטים. ההבדל בין יחסים פדופיליים ליחסים הומוסקסואלים הוא שביחסים פדופיליים רק צד אחד מודע לעצמו בזמן שהצד השני הוא חסר עונים לחלוטין ולא יודע איך להגיב או להציל את עצמו, בזמן שביחסים הומוסקסואלים שני הצדדים מודעים לעצמם.
* tbh   21/03/15 | 21:21
אתה צודק. הלוואי שעוד אנשים יחשבו כמוך
* סשה   25/03/15 | 20:44
ממש לא
* ר   29/03/15 | 01:55
42. די עם זה
הומואים הם הומואים וסטרייטים הם סטרייטים ומאקו היחידים שכל יומיים מעלים כתבה בנושא. אולי 2 אחוז מהישראלים הם גייז אז די כבר.
* כבר   21/03/15 | 20:50
10 אחוז
* יערה   14/07/19 | 13:25
41. טיפול מצויין
* ף,ךף,ךף.   21/03/15 | 20:46
40. יש לי תיאוריה, זו רק תיאוריה אשמח לדעת מה אתם חושבים
אני שואל, זו רק תיאוריה ואשמח לדעת בלי קללות, בלי להגיד לי שאני חשוך וכו' אני שואל ברצינות ובכנות. אז כך : שמתי לב, לפחות מהומואים ולס' שאני מכיר אז כך, רוב הגברים שאני מכיר היו להם בעיות עם האב, מתנכר, לא מכיר, לא מתייחס כנ"ל גם עם כמה לס' שהכרתי. אמא מנוכרת לא מחבקת וכו' לגבי דו מיניים אז אני מניח שכולנו כאלה. כמי שלא גדל עם אמא, אני תמיד חיפשתי את "דמות האם" בעוד שחבריי יצאו עם בנות גילם אני יצאתי עם נשים כפול מגילי.
* משה   21/03/15 | 20:31
לא
לא. אני מכיר לסביות והומואים עם דמויות אב ואם מדהימות, לא חסר להם כלום. ככה הם מלידה, וזאת ממש לא בחירה.
* לא   21/03/15 | 21:43
יש גם הומואים שבקשרים מצויינים עם ההורים שלהם, התיאוריה שלך ישנה ומעולם לא הוכיה כנכונה
* משששה   21/03/15 | 21:45
תשובה
אני מכירה כמה הומואים שמגיעים ממצב ממש טוב בבית, עם שני ההורים. אני ממש לא מושבת שזה נכון, בעיקר כי אתה נולד ככה, זה לא מתפתח בעקבות משהו..
* אני   21/03/15 | 22:07
אני הומו דתי ובא ממשפחה מדהימה.
הכל טוב ויפה אצלנו במשפחה. ואופס אני יצאתי הומו... די עם הסטיגמות על הומואים. ועוד משהו. יש הרבה יותר הומואים ממה שאתה חושב.קייימים הומואים שלא היית מנחש בחיים שהם הומואים רק כי הם "גבריים" ויש להם את הפרוילגיה לשמור את הנטייה שלהם בסוד. בניגוד להומואים "נשיים" שאצלם זה יותר קשה.
* מישהו   22/03/15 | 01:43
תודה !!
* משה   22/03/15 | 07:57
אני הומו ואין לי בעיה לא עם אבא ולא עם אמא
ההורים שלי תמיד היו מפרגנים ותומכים, והיו שם בשבילי. עד היום ההורים המקסימים שלי שם בשבילי ברגעים הקשים והרגעים הטובים. אני בא מבית טוב, ולא היו לי בעיות עם ההורים בחיי. התיאוריה שלך הופרחה. :)
* אני בסדר   25/03/15 | 22:08
התיאוריה הזו
נכונה גם לגבי ההומואים והלסביות שאני מכירה. עזוב הכל אג'נדות הרי כל הפסיכולוגיה עוסקת בהשלכות של חויות הילדות והיחסים עם ההורים על האישיות שלנו... עד לא מזמן הומוסקסואליות היתה גם היא הפרעה והיום היא כבר לא בשם הפוליטיקלי קורקט אבל ברור שכמו כל שריטה או נטיה כמעט זה קשור להורים ולחוויית הגדילה או לחילופין לתקיפה מינית כלשהי
* גלילה   11/09/17 | 17:35
39. גם לבחור ביבי זה מחלה, אפשר לרפא את זה ?
* ליכודניקים הומופובים לכאורה   21/03/15 | 19:49
אם לבחור בביבי זה מחלה, אז לבחור בציפקל'ה זה מחלה חשוכת מרפא
* מצביע בנט   21/03/15 | 22:30
38. איך אתם מסבירים שהיום כל אישה שנייה ניסתה קטע לסבי? כי היןם זה קטע חברתי וכולן עושות את זה...יכול להיות שאם לא היו מדברים על הומוסקסואליות כל כך הרבה אז התופעה הייתה קטנה יותר
* רני   21/03/15 | 19:20
בגלל שהחברה גרמה לזה
החברה גרמה להומואים להיות דבר כל כך נורא וכל כך מפלצתי, שגברים (אפילו סטרייטים) מפחדים לגעת אחד בשני כי יחשבו שהם הומואים. לעומת זאת, בחברה שנשלטת על ידי גברים חרמנים שנשים מתנשקות עושה להם נעים בעין ובמכנסיים, אין התנגדות שנשים פתאום יתנשקו.
* מנהאטן   21/03/15 | 21:46
37. זו נטייה מינית כמו האחרות. נולדים כך - מתים כך, שלא יבלבלו לכם בביצים.
* צריך לאשפז או לאסור "מטפלים"...   21/03/15 | 18:23
36. נפלתם על הראש ? זו תכונה מולדת כמו ג'ינג'ים או עור שחום ! אל תתנו
לאף אחד לבלבל לכם ת'מוח בשטויות הומופוביות. המדריכים הם בדרך כלל הומוסקסואלים בארון שמפחדים מעצמם ובוחרים להשתלח או " לטפל " בשכמותם. ככל שתמהרו לראות כל אדם באשר הוא אדם, בלי שיפוט וביקורת כך תהיה לנו חברה טובה יותר לצמוח בה.
* הכי כייף חברים הומואים !!    21/03/15 | 18:17
35. בשביל לצאת למועדוני גייז וסקס חופשי בשביל זה להיות גיי?
* דן   21/03/15 | 18:10
סטיגמות הן דבר שבדרך כלל לא נכון
במקרה הזה אתה דווקא צודק, יש מקור לסטיגמה הזאת. ובכל זאת, בל נשכח שכל אדם הוא שונה ויש הומואים כאלה ויש הומואים אחרים. גם אצל הסטרייטים יש את אלו שמתהוללים ומתהוללות גם בגיל 30+. שכל אחד יעשה מה שטוב לו. אפשר לחיות כהומו בחיים שקטים ועל מי מנוחות עם בן זוג אוהב ומשפחה. בתקווה שבעתיד זה יהיה קל יותר.
* נמרוד   21/03/15 | 19:37
מסכים
* כלכח   21/03/15 | 22:14
34. זו נטיה מינית וזהו! למה צריך להתעסק בזה כל כך הרבה?
כל עוד לכל אדם טוב עם מי שהוא למה זו בעיה בשביל מישהו אחר? מה ההבדל בין סטרייט לגיי? מי קבע מה זה נורמלי?אף אחד! יש לאנשים היום שתי אופציות: 1. לכבד כל אדם שעומד מולך ולא לשלול בטח שלא על נטייה מינית. 2.לסגור את האוזניים ואת הפה אם לא נוח לו עם מיניות של מישהו אחר. זו לא סטייה וצריך להפסיק לדבר על מיניות כאל מחלה. בושה שיש אגודות כאלה בכלל...
* סטרייטית בת 17   21/03/15 | 17:53
33. אגב, בדיוק כמו הדת... זאת מחלה ,ואפשר לרפא אותה.
* בלונדי   21/03/15 | 17:30
32. ראשית כתבה מעוררת מחשבה
שנית עדיין מתקיימים טיפולים כאלה לצערי נטייה מינית זה מלידה מגלים מוקדם ומתמודדים בשלבים מציע לכל מי שעובר את זה לשתף חבר הורה אח אח אחות או גורם מקצועי בדרך לקבל את עצמך ולאהוב את עצמך כפי שאתה נולדת זאת רק נטייה מינית שונה זאת לא מחלה ולא נגע רע הישארו אנשים טובים עם ערכים מידות טובות ותצליחו אההה ו.... נתנאל אתה מקסים תודה על העבודה היפה מעריך מאוד
* נתנאל אזולאי   21/03/15 | 15:25
31. אם יהיו טיפולי המרה לסטרייטים
אז אני בעד. כל עוד ההמרה היא דו כיוונית יש דמוקרטיה
* גיי26   20/03/15 | 21:41
גם אני בעד שוויון! בהכל גם בזה!
* נועה-סטרייטית    21/03/15 | 17:48
שיוויון לכולם! טיפולי המרה גם לסטרייטים!
העם דורש צדק.
* אלה   21/03/15 | 19:38
30. ימי הביניים זה כאן.
לא אתפלא אם ממשלת ביבי דתיים תשתמש בכספי משלםהמיסים על מנת לממן את שטיפת המוח הדתית המעוותת והמסוכנת הזו.
* איתי   20/03/15 | 17:07
29. פשוט שטויות במיץ, כך אדם נברא וכך הנטייה שלו. תפסיקו לשנות אנשים
* דניאל    20/03/15 | 16:04
28. אני גם מתלבט
אני בן 24 וגם אני נמשך רק לגברים ומנסה להתעלם מזה הרבה זמן... עוד לא הייתי עם גבר אבל אני לא יודע עוד כמה זמן אני יוכל להתעלם
* הומו?   20/03/15 | 15:47
אתה מפסיד חביבי..
אין כמו גבר.
* אסף   20/03/15 | 17:33
תפסיק להתלבט
תחיה את החיים שלך ככה יולדת וזה מי שאתה.
* ןרון   20/03/15 | 17:37
ממליץ לך לנסות פעם אחת עם גבר
ואז תבין שזה נחמד מאד
* אליאב   21/03/15 | 09:14
אז לך למקומות מפגש, יש מועדונים ותרשה לעצמך לחוות את מה שאתה
בלי לפחד. זה שחרור גדול להבין שהשמיים לא נופלים ושיצאת לחופשי.
* אמא של גיי.   21/03/15 | 18:19
אנחנו ב-2015 או 1015?
לא מאמין שיש עדיין אנשים שחיים ככה
* אהמ   21/03/15 | 18:33
27. זה לא המקום היחידי שמפנה אנשים ל"חאפרים".
* הכי טוב פסיכולוג   20/03/15 | 13:14
26. כול אחד והנטייה שלו לכאן או לכאן. העיקר שיהיה לבן אדם טוב בתוך עצמו!
* מישהי   20/03/15 | 10:44
25. מי אלה האנשים הרעים האלה?
זה פשוט רוע. טיפשות. אכזריות. הומואים זאת לא מחלה!
* דנה   20/03/15 | 10:34
24. אני לא הומו אבל זוהי כתבה כואבת מאוד.
כואב הלב לחשוב שאותם נערים מקשיבים לדיבורים כאלו. במקום לחזק את מי שהם ומה שהם- שומעים רעל . גורמים להם לשנוא את עצמם.
* רון   20/03/15 | 10:33
23. פשוט מזעזע
זה פשוט נורא! אני רק חושבת כמה ילדים וילדות נערים ונערות נפגעו נפשית מהדבר הזה!
* רונית   20/03/15 | 10:30
22. איש,איש באמונותיו ונטיותיו יחיה ויש לכבדו
אמונה ונטיה מינית הן דברים אישיים ופרטיים של כל אדם וטוב שתשארנה כאלה.
* מלאני    20/03/15 | 09:30
״צדיק באמונתו יחיה" הציטוט הנכון.
ומי שעובר על משכב זכור כנראה לא צדיק גדול
* יצחק   21/03/15 | 21:06
21. רבי עקיבה כבר אמר שלא ניתן להוכיח איש
* יוסי   20/03/15 | 09:03
20. ברור שאפשר
היום אני נשוי עם שני ילדים ..תקופה היתה קשה אני מציע למי שרוצה לעזור לעצמו שיצא מתל אביב רק טוב יצא לו
* רני   20/03/15 | 07:52
19. אני סטרייט
ומהכתבה הזו יוצא שהאדם הזה ( ״מטפל״) חושב שהוא יוכל לשכנע אותי להיות הומו. מאחר שזה לא אפשרי לא נראה לי שההפך אפשרי
* יוסי   20/03/15 | 03:33
לייק!
* אוריה   21/03/15 | 11:45
לוגיקה גרועה
שים לב שהטיפול שסופר עליו מתייחס לכך שכל אדם הוא בשורש סטרייט ואם יש הפרעה שגרמה לו להיות הומו או לסבית אז מטפלים בה ועוזרים לו לחזור להיות מי שהוא... בקיצור: לא.
* אופס   11/09/17 | 17:38
18. לדעתי, אין לשלול את ההנחה שהומוסקסואליות יכולה לנבוע...
מקונפליקט אישיותי בלתי מודע. למרות זאת, הומוסקואליות היא מדע ממש לא מדויק. במידה והומוסקסואל מעוניין בניתוח פסיכואנליטי של נטייתו המינית, חובה עליו לצאת למסע הזה אם ורק אם הוא שלם עם עצמו לחלוטין.
* אוטו   20/03/15 | 00:44
מקצוע הפסיכולוגיה כבר שלל זאת.
* מדובר בנטייה מינית טבעית   20/03/15 | 11:57
17. חלאס.שכל אחד יחיה כרצונו ויצפצף על מה חושבים אחרים.
העיקר שתהיו מאושרים.לדעתי זה גנטי/מולד.יש מחקרים שטוענים שזה קשור לאורכים של כרומוזומים ואחרים חושבים שזה קשור לרמות טסטוסטרון שונות מהרגיל אצל האם כשהיתה בהיריון בחודשים הראשונים או רמות טסטוסטרון שונות מהרגיל אצל העובר עצמו.
* .   20/03/15 | 00:20
16. מה הקשר לרחוב המדרגות?
* ירושלמי   19/03/15 | 23:20
15. תשומת לב
דבר הראשון הכל אפשר לשנות כן גם נטיה למשיכה מינית אם הצליחו לגרום לאנשים נורמטיביים להפוך לרוצחים בדמם ולילדים להפוך שיגדלו לפדופילים כי כן נוצר כאן עיוות בנשמה של הילד ו המשיכה השתנתה ולא חס וחליליה שאני משווה בן הדברים אבל כן אפשר לשנות משיכה כמו כל דבר אחר בחיים.בכלא עניין המשיכה לנשים מיותר לחלוטין והסטריטים הגדולים ביותר פתאום רוצים קצת סיפוק ממשהו אחר בהתחלה כי זה מה יש ו לאחר מכן זה נכנס להם למוח וניהיה בנפשם והם התרגלו.דבר אחד בטוח עם העובדות אי אפשר להתווכח
* מאור   19/03/15 | 22:34
14. גם אני הייתי בעבר הרחוק
להיום אין בי אפילו מעט משיכה לגברים
* חסוי   19/03/15 | 22:28
לא לכולם יש את אותה רמת משיכה
אני הייתי גם עם גברים וגם עם נשים. לא מוכנה לוותר על נשים
* נו אז מה   20/03/15 | 15:03
13. הפכתם לקהילה אלימה
מזעזע איך הפכתם לקהילה אלימה. יש אנשים שחושבים אחרת ממכם. עלק מקבלים דעות אחרות. אנשים שהצליחו לא רוצים להיחשף. אבל זה קיים. !!! אני גם עם הנטייה אבל גם עם נשים בזכןת טיפול. ונשויי. וים של אורגזמה. מאשתי.
* אני   19/03/15 | 19:54
אני מרחם עליך
אולי שינית את עצמך אבל הפנימיות שלך תמיד תישאר אותו דבר, החברה הכתיבה לך את החיים במקום שאתה תכתיב לעצמך
* גיא   20/03/15 | 12:55
לא הכתיבו לי כלום.
בדיוק הפוך. ידעתי שמה שאני רוצה זה משפחה. ולא ידעתי אם אני מסוגל. חשבתי שאני הומו כי בתקשרות משדרים שאם אתה נמשך לגברים אז נגמר. ואז כשהתחלתי לצאת עם נשים גליתי שאני נמשך לנשים יברתי טיפול. וראיתי שדי בקלות אני מתגבר על המשיכה לגברים. ונהנה בטירוף אם נשים. אולי הייתי מבולבל אולי דו. אבל בחרתי. ואתם אומרים לכולם שאי אפשר אחרת. תתנו לאדם הפרטי להחליט. אתם משקרים לאנשים. מי שנמשך רק לגברים ואפילו לא רוצה משהו אחר. שיעשה מה שהוא רוצה. אבל למה אתם משקרים.
* אני   21/03/15 | 19:36
אולי אתה דו? אולי אתה סטרייט והיית מבולבל
אבל אתה לא תקבע לאנשים אחרים איך להגדיר את עצמם
* צחצ   21/03/15 | 18:18
אתם מכריחים אנשים
אתם מכריחים אנשים להגדיר את עצמם. אין לי בעיה עם מי שרוצה לחיות כהומו זכותו טזה לא ענייני. אבל אתם בעלק פתיחות ועלק ליברליות וחופש הביטויי מבטלים דעה אחרת שמאמינים שכן אפשר. וגם אני חושב כמוכם שיש כאלה שזה מולד. ויש כאלה שלא. אבל אבל אתם מכניסים לראש שכל מי שטיפה מפנטז על גבר או משהו הוא כבר הומו. או שלא ניתן לשנות. זה שקר. אז תפסיקו לשקר. אפילו דו מיניים אתם לא מאמינים להם.
* שוב אני   21/03/15 | 19:31
12. פעם חשבתי אחרת, אבל היום
אני חושב שהומוסקסואליות היא סטייה/ העדפה מינית בדיוק כמו שאנשים שאוהבים רגליים או סאדו מאזו או כל העדפה אחרת במיטה. כל עוד זה לא פוגע באף אחד- שכל אחד יעשה בחדרי חדרים את מה שהוא רוצה.
* מישהו   19/03/15 | 19:10
11. אנשים דתיים שבאמת רוצים לעזור
צריכים לקבל , להכיל. מאד פשוט, מאד קל. מציל חיים.
* הומו דתל"ש וטוב לו   19/03/15 | 18:55
10. בתור דתי
עצוב לדעת שיש אנשים שעדין חושבים שהם יכולים לשנות את המציאות. בתור בנאדם דתי אני חושב שאם אלוהים ברא אותם כך שהם נמשכים לגברים אז זה מה שהם. כמו שאי אפשר להפוך אותי ע"י סדרת שיוחת וטכניקות שונות להומסקסואל כך גם אותם אי אפשר להפוך לסטרייט. מה שהם עושים בחיים זה החלטה שלהם בלבד. זכותי לא להסכים עם מה שהם עושים אבל זו זוכתם המלאה לעשות ככל העולה על רוחם כל עוד הם לא מפריעים למישהו אחר. הם יצטרכו (על פי אמונתי..) לתת דין וחשבון לאלוהים. אבל הם לא צריכים לתת דין וחשבון לאף אחד אחר.
* אני   19/03/15 | 18:34
התורה קורא לזה תועבה ולדעתך זאת מציאות, יש בחירה אדוני.
* יחיא   19/03/15 | 23:19
נכון
זה בדיוק מה שאני אומר
* אני   19/03/15 | 23:57
אתה יכול לבחור להיות הומו? קדימה. אני מאתגר אותך.
* דולב   20/03/15 | 16:58
אתה לא בוחר להיות הומו
אתה לא בוחר להיות הומו, אבל אתה כן בוחר עם להיות עם גברים. כמו שאני בוחר לא להיות עם כל בחורה חוץ מאשתו.
* מאותגר   21/03/15 | 19:21
תודה רבה! הגיוני מאד
* חח   21/03/15 | 18:16
9. איזו השוואה נפלאה למי שאוהב ילדות
כי ילדות,בדיוק בדיוק כמו בחור הומו אחר מבוגר- בוחרות ומעוניינות בחזרה במבוגר שמטריד אותן. אחחחח הסתימות הסתימות
* סכ   19/03/15 | 18:20
צודק,השוואה דבילית,לא נכונה ועלובה
* צודק   20/03/15 | 00:11
אוי ואבוי!
חלילה לך. אל תנסה לבלבל אנשים מפגרים עם עובדות. מי שחושב ששני אזרחים בגירים שרוצים לקיים מערכת יחסים שקול לפדופיל שמטריד ילדים הוא חולה נפש.
* קול   20/03/15 | 00:15
ילדות נניח, אבל למה אסור ללכת בעירום לעבודה?
זה הרי לא פוגע באף אחד? וממתי הבחירה שלנו תקינה? גיל 12?16?18?21? ולמה ביגמיה זה לא נאור? מי קובע את הסטנדרט?
* אריאל   20/03/15 | 12:24
8. "מה שאני עושה זה לא מהשכל..."
משפט מסכם את כל התחום של טיפולי המרה
* דולב   19/03/15 | 18:09