תכניות קשת
תגובות (125 תגובות ב-55 דיונים)
55. פיטבול חיה מדהימה
הכלב לא מסוכן מי שמגדל אותו מסוכן!!!
* יעל   31/08/19 | 22:13
54. איזה אמא נוטשת את הילד ויוצאת מהבית
אמא אמורה גם לסכן את עצמה ולשחרר את הילד מהכלב. מקווה שהכלב יחזור הביתה בקרוב. הוא בטח ממש מפוחד בהסגר.
* ענת   30/08/19 | 11:11
53. משטרה רעה לוקחת את הכלב
* כלבים ייתר טובים   29/08/19 | 01:38
52. להרעיל דרך החצרות
כל הכבוד למי שעושה
* סי   28/08/19 | 19:56
אנחנו בדרך אליך
* שוטר   29/08/19 | 13:37
חולה נפש
מקווה שהמשטרה תגיע אליך או שפשוט ירעילו אותך קודם.
* טאה   30/08/19 | 11:24
51. ערסים
המסר שלי הוא אסור לערסים להחזיק כלבים.
* טל   28/08/19 | 16:11
50. פיטבול
כל החיים הילד יהיה עם צלקת השמידו את הכלבים האלה הם סכנה אני מאוד אוהב כלבים ויש לי אבל לא כלב מסוכן
* לני   28/08/19 | 14:32
49. כלב
מדוע עדיין מסתובבים הכלבים האלה אנשים מחזיקים אותם אוכפים את כל החוקים שהכלב הזה מסוכן
* רוני   28/08/19 | 14:29
48. אני מתאר לעצמי את הבכי המעצבן של הילד הנסיך
כלבים משלמים על דרעקיות של אנשים
* פו הדוב   28/08/19 | 09:25
בדיוק
* אזרח   28/08/19 | 16:49
47. עצוב אל תשכחו שהקורבן הוא הילד ולא הכלב
אני ממליץ לכלם לא לבקר אצל משפחה שמגדלת כלב מסוכן ומדוחרר
* לוטפי   28/08/19 | 08:26
46. לאכוף סוף סוף חוקים
תחילה אאחל לילד החלמה מהירה וקלה. לידיעה-0 הכלב אינו אשם. הוא בסך הכל כלב שהוגדר בחוק עדיין לגזע מסוכן. זה לא הרגע להסביר מדוע, אך יש לכך הסבר ו ד א י. גם אם הכלב הזה נחמד ולא נשך קודם לכן, ישנם גירויים הגורמים לו להתנהג בתוקפנות. זו אחת מתכונותיו. החוק אוסר לגדל אותו, אך לא כופה את האיסור על הרביה. מסכנים הכלבים האלו שבסופו של דבר מומתים ומיד על לא עוול בכפם. הוא לא אשם המשיכה. זה בטבע שלו. הגזע יעלם מהעולם אם יקפידו לאכוף איסור רבייה והענשה כבדה לכל אשר מרבה אותם ו/או לא מעקר אותם כפי שנדרש בחוק.אשמח להסביר את הקביעות שלי לכל דורש. נייד 050-7461143.במקרה הזה כבעל נשיכה על ידי כלב מהגזעים המסוכנים נא להאשים את משרד החקלאות וכמובן השרים העומדים בראשותו, את הממשלה והממשלה שלא טורחים לאכוף חוקים כשה לא נוח להם מכל מיני סיבות שלהם. הם הפושעים האמיתיים אותם צריך להעמיד לדין בכל מקרה של נשיכה.
* דב לרנר   28/08/19 | 00:28
צודק לגמרי
* איריס    28/08/19 | 01:34
מה אתה מקשקש?
אם כבר הפוך, האיסור הוא יל הרבעה ולא על גידול, מה שיצר מיליון הרבעות פירטיות שלכשעצמן מסוכנות כי אין שום ידע או שליטה על מזג הכלב, ויותר מזה יצר ביקוש מטורף לגזע ותעשייה שלמה של כסף לא חוקי. על קרבות אני בכלל לא אדבר.
* טאה   30/08/19 | 11:27
45. כלום
אתם מנסים לעשות הכל דרמטי ומעצבן מידי. הבנו שננשך הילד , תפסיקו לעשות הכל צהוב ומעיק.
* די כבר   27/08/19 | 20:00
תגובה הזוייה לחלוטין, כנראה אתה פיטבול
* אזרח   28/08/19 | 01:56
44. תגובה של הכלב לפחד - אינסטינקט חייתי
זה לא מעיד על הכלב ועל אופיו זה אינסטינקט חייתי שכשהכלב חש בפחד מפניו הוא תוקף
* ד״ר כלב   27/08/19 | 19:16
43. כלב
אני יודעת טוב מאד שיכעסו עליי אבל אני חייבת להגיד אני בת 47 ושונאת כלבים מיום שנולדתי לא סובלת יש לציין שבחיים לא יפגע באף כלב או חיה פשוט לא אוהבת כלבים מפחד אוהבת ניקיון ושונאת את הריח .
* כרמית    27/08/19 | 19:00
כמה את צודקת מכל הבחינות את לא לבד
לא מובן גם איך בעלי הכלבים נותנים לכלב לעלות על המיטה והסדינים אחרי שטיילו ברחוב ושכל פי הטבעת שלהם נוגע בסדינים איחחחח איזה ליכלוך וסירחון
* אני   29/08/19 | 03:56
מי את?
שמצייצת ומבקרת בעלי כלבים ? צריך לפחד מאנשים כמוך. לא מכלבים
* מנאש   29/08/19 | 21:20
גבירתי
במה תשובתך הועילה לדיון ? עם כל הכבוד - למי אכפת ממה את פוחדת או למה . הכתבה פה על הילד לא עלייך .
* מנאש   29/08/19 | 21:19
42. אם זה היה לברדור לא היו עושים את הכתבה הזאת..בושה
* חח   27/08/19 | 18:09
נכון מאד
* ערן   27/08/19 | 19:35
לברדור כנראה לא היה עושה את זה
* אודי   27/08/19 | 19:42
תעשה שיעורי בית
תעשה גוגל במקום ללכת כמו עיוור אחרי הסטיגמות ותגלה מה הסבירות של תקיפת כלבים בקרב גזעים שונים
* אודי יא חי בסרט   28/08/19 | 01:20
רק גוגל יעזור לך 🤣
סטיגמה מטומטמת ולא נכנה . לפי האחוזים - פינצ'ר הכי מסוכן , עם הכי הרבה נשיכות !!!! אז למה על זה לא שומעים ???
* טאטא   28/08/19 | 16:05
פינצרמן
שמע אתה גנוב בכלל שאתה משווה תקיפה של פינצ'ר לתקיפה של פיטבול אתה ממש טיפש אז אני אסביר את עצמי לאט למי מהם היית נותן לנשוך לך את ה...
* אין דאגות   29/08/19 | 07:59
נכון
* נכון   28/08/19 | 16:50
41. חוסר אחראיות
החוק אומר שפיטבול חייב להיות עם מחסום גם בבית אם יש אנשים מתחת לגיל 16 נוכחים. לדעתי האמא לא הייתה ליד הילד כפי שאמרה והילד הציק לכלב או נגע בצעצוע או קערת אוכל שלו. זו אשמח האנשים בלבד!!! לא משאירים ילד קטן עם כלב זר ללא השגחה צמודה. הכלב לא אשם!!!
* דניאלה   27/08/19 | 17:30
צודקת
צודקת בתור אחד שהסיפור הזה קרוב אליו את צודקת
* צודקת   27/08/19 | 18:08
40. עם כלב מסטג לא פיטבול לא היו עושים בכלל כתבה יש יותר כלבים שלא נחשבים מסוכנים שתוקפים מאשר מסוכנים זה דבר ראשון!!! דבר שני לי יש פיטבול
עם כלב מסטג לא פיטבול לא היו עושים בכלל כתבה יש יותר כלבים שלא נחשבים מסוכנים שתוקפים מאשר מסוכנים זה דבר ראשון!!! דבר שני לי יש פיטבול והוא הכי חמוד שיש יודע רק ללקק ולאהוב זה תלוי איך מחנכים אותם אין כלב שנולד לתקוף זה איך מחנכים אותו!!! מי שמגדל פיטבול יזכה לכלב אוהב ונאמן
* כולם פה טמבלים   27/08/19 | 16:45
סיני
כלב מסוכן
* גל   27/08/19 | 21:17
39. למה לקחת את הכלב??!!!
* ענבל   27/08/19 | 16:27
תגובה
לפיטבול מגנום enhanced שבוע אח שלהם ולא בתוך הראש חיפוש פיטבול עצם היותו יותר חזק עם שאר גזע כלבים ועצם המנהל שיש לו בפה הוא החליט לשים כלב מסוכן לי אישית אין טיפול אבל חברה הכי טובה שלי יש בפיתה אותי על הפיטבול הכי מתוקה בעולם ועם אחיך חינוך נכון כל הפיטבולים יכולים להיות טובים בואי נתערב שזה היה בין שור תוקף אותו אף אחד לא היה לי מתייחס אלייך eople רבין שהוא כביכול כלב מסוכן רק אז עושים כתבה זה ביזיון
* פיטבולית   27/08/19 | 18:04
Google translate ???? נקרעתי, לא הבנתי מילה
* חחחחח   27/08/19 | 18:45
חקירה
למה שמת את החברה הכי טובה שלך בפיתה ושור לא תוקף סתם !!!
* אבשלום קור   29/08/19 | 08:04
38. כלב
הכלב לא אולף טוב ולכן תקף כמו שמחנכים ילד מחנכים כלב 6קצת מוזר שההורים לא עשו כלום שהכלב החזיק את הילד 5 דקות ההורים אשמים לא פחות
* בוי   27/08/19 | 16:24
א
אין קשר לאילוף טוב . יש סימנים שניתן לראות על הכלב לפני כן, שמסבירים כמה לא נעים לו ורק בסוף תוקף
* אא   29/08/19 | 00:39
37. מסכן הכלב
נכנסו לטרטוריה שלו כל האחריות מוטלת על בעל הכלב שלא דאג לקשור אותו מה אשם הכלב הוא לא מבין מי אלה האנשים האלה בעל הכלב צריך לתת את הדין ולשהות במעצר ולא הכלב
* זהבה   27/08/19 | 16:05
36. מי שמגדל פיטבול ישה בתוצאות
כל הייפי נפש שמגדלים כלבים מסוג המסוכן ותוענים שלא במצב נשיכה פגיעה באדם שישלמו בלי לזיין את השכל שהכלב כלב טוב חמוד מתוק ביתי אוהב ...... נשיכה של פיטבול זה לא נשיכה של פודל מתי תפנימו שלכל כלב יש את ייצר ההתגוננות במצבי לחץ
* ירון   27/08/19 | 15:19
ירון אתה איש אשכולות
מהיכן אוכל לקנות את הספר שלך המבוסס על תיאוריות מדעיות תומכות נתונים סטטיסטים? ועכשיו ברצינות, תראה לי את הבעלים של הכלב, מאיפה הביאו אותו ועוד נתוני רקע לפני שאתה מבסס את ההחלטות שלך, אבל כנראה שאתה חכם מידי בשביל זה..ולא אני ממש לא חושב שפיטבול הוא פודל, רק חבל שאתה שוכח שלרוב לוקחים אותם בעלים בעייתים.
* בעלים של כלב   27/08/19 | 16:44
ירון כנס כנס שניה
השטויות שאתה מדבר זה פשוט ווואווווו בנאדם בלי ידע בסיסי תעשה קצת שיעורי בית על גזעים שלכלבים
* אנשים בלי מוח   28/08/19 | 01:21
כלב
נשמה יש לי בול טרייר ובחיים הוא לא נשך ולא תקף. כי חינכתי אותו לזה. אל תאשימו את הכלב כשהבעלים טיפש
* בר   29/08/19 | 10:36
35. כל הכלבים סכנה למין האנושי
* שני   27/08/19 | 14:15
תגובה ל35
צודק מאוד 35 למה צריך כלב?ואם כבר אז בישוב ספר בחצר
* חזי גרינר   27/08/19 | 16:47
חזי גרינר אידיוט
חזי גרינר אידיוט
* חזי גרינר אידיוט   27/08/19 | 20:03
המין האנושי סכנה
מקווה שזבל כמוך לא מתרבה
* המין האנושי סכנה   27/08/19 | 19:52
34. פיטבול זה כלב ציד! לא להחזיק בבית!!
* מסוכן לאחרים   27/08/19 | 12:16
דביל
אתה מדבר שטויות, אתה אידיוט שמוציא שם רע לגזע שלם על סמך חוסר ידע וטמטום
* דוד   27/08/19 | 16:31
פיטבול זה ממש לא כלב ציד
* וטרינר   27/08/19 | 19:37
צודק ....כלב מסוכן ....לא מגדלים בבית
* אני   28/08/19 | 00:38
33. תולדה של החינוך של הזויי השמאל ; תאמצו כלב.
למה לא לאמץ בן אדם.. בן אדם לא צריך להוציא 3 פעמים ביון להסריח את סביבת המגורים2 טהןא לא צווח שעות אם הוא לבד בבית. כל הפסיכולטגים בגרוש מוכרים לאנשים שטויות שאין להם כך אחיזה במציאות.
* איתמר   27/08/19 | 12:16
ברור שעדיף לאמץ כלב
תאכיל כלב שלושה ימים והוא יזכור אותך שלוש שנים, תאגיל בן אדם שלוש שנים והוא ישכח אותך אחרי שלושה ימים
* יוני   27/08/19 | 16:33
איתמר הפסיכולוג
היכן קובעים פגישת ייעוץ איתך? תתחיל לקרוא ספרים ותשתדל לבסס את הדעות שלך על סמך אינפורמציה אינפורמטיבית ולא מתוך גישה אמוציונלית אימפולסיבית.כרגע, אתה לא יותר חכם מילד בן 6.
* תומר   27/08/19 | 16:51
רק זוהמה
רק זוהמה כמוך משייך את זה לאידיאולוגיה פוליטית
* רק זוהמה   27/08/19 | 19:54
32. לתבוע במיליון ש"ח כל מי שכלבו רק שרט.לא לוותר!!!
רק ככה ילמדו! אל תהססו לתבוע בסכום הגבוה ביותר שיש בחוק כולל עונש מאסר!!
* עו"ד רז   27/08/19 | 11:51
חכמולוג
אתה חכם , כלב לא תוקף סתם
* ליז    27/08/19 | 16:54
עורך דין טינופת
עורך דין טינופת רק להוציא כסף ממשברים
* עורך דין טינופת   27/08/19 | 19:51
אם אתה באמת עורך דין
צריך לתבוע את מי שנתן לך את התואר . חלאה מטונפת
* מנאשקו   29/08/19 | 21:22
למר עורך דין
אבקש שתשאיר את פרטיך על מנת שכל מי שחשב אי פעם לשכור אותך יידע שלא . קדימה פרט
* שישקו הגנב   29/08/19 | 21:23
31. להטיל קנס כספי מוגדל על כלבים משוחררים ובמקרה זה עונש כלא!
* מאיר   27/08/19 | 11:18
30. הדוד
צריך לעצור את הדוד שלא יודע לגדל כלבים כל כלב שלא יודעים לגדל יוצא
* עומרי   27/08/19 | 11:06
29. בעל פיטבול
שני דברים 1) לפיטבולים יש בעיה ידועה שהם לא יכולים לפתוח את הלסת שלהם גם אם הם רוצים ובגלל זה לא תראו פיטבולים ביחידות משטרה או העוקץ 2) פיטבולים זה חיה מקסימה (כמו כל הכלבים) ולא רוצחת, וכנראה מה שלא מספרים זה שהילד עצבן את הילד לפני או שהכלב סתם פחד ולכן נשך
* שפוי   27/08/19 | 10:38
שמענו עליהם
* יאללה יאללה   27/08/19 | 14:16
פיטבולים
א. רואים שאין לך ידע על הגזע אין כזה דבר נעילת לסתות כי אחר כך איך הוא היה אוכל שותה ומסוות את החום שלו אם הוא לא היה יכול לשחרר ב.תופתע לדעת בארהב יש כלב פיטבול שמשרת במשטרה ג. המקור של כלבי הפיטבול הוא בבריטניה והם שימשו ככלבי אומנת לילדים של משפחות מלוכה הסיבה שהם קיבלו שם רע זה בגלל שאנשים רעים ראו שהם כלבים חזקים והשתמשו בהם לקרבות צריך לזכור דבר כזה אין כזה דבר כלב רע יש בעלים רעים הכלב לומד מהבעלים שלו במיוחד פיטבול שהוא כלב שרק רוצה לרצות את הבעלים שלו
* ללא שם   27/08/19 | 16:14
ג החרטא הכי דבילית שראיתי
הפיט ממש לא מקורו בבריטניה לא יודע מאיפה הבאת את זה. השם המלא של הגזע הוא American Pitbull Terrier ומקורו מן הסתם באמריקה. הגזע הומצא לאחר שמשחקי הפיתוי שוורים הוצאו מהחוק וחיפשו גזע אתלטתי יותר כדי שיוכל להלחם נגד כלב אחר עד המוות.כדי לעשות את זה שילבו את הבולדוג האנגלי העתיק והטרייר. מאז שנוצר טופח הגזע בחדרי חדרים למטרה אחת בלבד: להכניע או להרוג את הכלב שאיתו הוא נלחם. החלק בשם של הגזע Pit הוא לא מלעשות בייביסיטר לילדים, אנשי הקרבות קוראים לזירות שלהם Pit ומשם החלק הזה בשם. דווקא צדקת בא' לא יודע מה קרה בדרך.
* שששש   28/08/19 | 06:39
28. תלמדו לגדל ילדים
לא יודע מה קרה שם אבל בתור אחד שמגדל פיטבולים מסוג רד נואוז והם הכי חברותיים בעולם הכתבה סובבת סביב מה הפיטבול עשה לילד ולא מה הילד עשה לכלב לפני שתקף ולהורים שדואגים לילדים שלהם למה אתם נותנים לילדים לשחק עם כלב ללא השגחה לא משנה מה הסוג שלו כל עוד לא אתם גידלתם את הכלב אל תשאירו אותו עם הילד ללא השגחה באותה המידה יכלתם להשאיר את ילדייכם על אבוב בבריכה ולקוות לטוב לסיכום כתבה צולעת עריכה עצלנית הסכת מסכנות של הורים שהילד שלהם חזר בוכה הביתה בלי שביררו מה קרה במקרה כל האשמה נופלת על הצד השני
* פיטי   27/08/19 | 10:30
קשה לשמוע. הרבה בריאות והחלמה מהירה פיסית ורגשית לילד ולמשפחה
* קוראת   27/08/19 | 16:08
צודק
צודק אחי
* צודק   27/08/19 | 17:59
צודק
* צודק   28/08/19 | 16:53
אמא
אני יפסיד בגלל המדריך
* דניאל   02/09/19 | 17:33
27. אא
לא לא להאמין האמא פשוט ברחה חח
* שימי תבורי   27/08/19 | 10:19
26. לכל המגיבים בעד פיטבול ...
נראה אותכם מגיבים אם חס וחלילה הילד שלכם ינשך על ידי פיטבול או כל כל מגזע מסוכן ... ולא משנה כי הילד פחד, בכה או נבהל ... זה עדיין מסוכן וטראומטי לילד ולבני משפחתו. הרי לא הייתם מגדלים דב או אריה בבית כי הם מסוכנים לא ?
* אמא לילד שננשך ע"י פיטבול   27/08/19 | 10:13
ואם הוא ננשך ע"י לברדור/גולדן רטריבר?
הרי הגזעים הנ"ל אינם נחשבים למסוכנים ואף נחשבים לכלבי משפחה קלאסיים. כלבים בוגרים מהגזעים הנ"ל מסוגלים לגרום נזק רב, בטח כאשר מדובר בילד. את רוצה לנחש מי נמצאים לרוב בראש טבלת הנשכנים של בתי החולים? אני אעזור לך, לרוב מדובר באחד מהשניים שציינתי למעלה.
* אורי   27/08/19 | 15:16
25. מי שאשם כאן זה בעל הכלב בלבד!!!
יש מלא פיטבולים שלא נושכים ולא מזיקים, הכלב כנראה לא רגיל לסביבה של ילדים בבית, בשבילו זה חדש והוא מחשיב את הילד ככלב בגלל הגובה של הילד. הכלב שומר על הטריטוריה שלו. כל בעל כלב יודע כיצד הכלב שלו מתנהג ליד חתולים, ליד כלבים אחרים, ליד כלבות, ליד סוג מסוים של אנשים - ובהתאם לזה יודע להזהיר מראש ולהתנהג בהתאם. ליבי עם הילד, אני מאחלת לו רפואה שלמה. אבל מי שאשם כאן זה אך ורק בעל הכלב.
* שני   27/08/19 | 10:13
כלב
הכלב הזה חי עם עוד שני ילדים קטנים בבית והוא מעולם לא תקף אותם
* סתם    27/08/19 | 17:58
צודק
נכון מאוד... חבל שיש בורות בנושא. הילד והכלב שניהם מסכנים! אחד בביהח ואחד בכלא ההסגר.....
* שולי   27/08/19 | 20:18
24. רפואה שלמה לילד
קצת מטריד לחשוב שהילד שלך מותקף ע"י כלב ואת בורחת מהבית ומשאירה ל2 ילדים ולסבתא לטפל בתקיפה . לא שופטת את האמא בסיטואציה כזאת מלחיצה אבל מפה ולברוח מהבית בזמן שהילד שלך מותקף ... בכזה דבר עוד לא נתקלתי
* אנונימית   27/08/19 | 10:12
הטמא ניבהלה מידי
* חלי   28/08/19 | 01:45
23. הבעיה היא לא הכלב
הבעיה היא הבעלים של הכלב. קודם כל הכל תלוי חינוך. שנית, כלבים המוגדרים כ"מסוכנים" בחוק, כשמגיעים ילדים הביתה יש לשים מחסום פה. ומעבר לזה לא ראיתי מעולם אמא שבורחת כשהילד שלה מותקף
* שטויות   27/08/19 | 10:06
זה שהוא מוגדר "מסוכן" זה לא אומר הוא באמת מסוכן
וכמו שאמרת זה כל תלוי בחינוך אם אתה לא יודע אם הכלב שלך מסתדר עם ילדים תרחיק אותו מהם ודבר מאוד חשוב שצריך להבין אין כזה דבר כלב רע יש בעלים רעים
* ללא שם   27/08/19 | 16:25
22. עבריינים אוהבים כלבים כאלה. רק מלראות אותו
אני מצטמררת.
* קרן   27/08/19 | 10:06
21. רפואה שלמה לילד ולהורים אל תוותרו תתבעו את הבעלים. כלב כזה חייב להסתובב עם רסן
* ורד לוי   27/08/19 | 10:05
20. כלבים רוצחים!!! למה מחזיקים אותם בבית????
בריאות לאושר ב"ה!!!
* איה   27/08/19 | 10:05
19. מתי המדינה תדיר כלבים כאלה מהמדינה חלמאית הזאת
* ה   27/08/19 | 10:04
18. "איבדתי את עצמי וברחתי משם"?? אמא שרוטה
* טלי   27/08/19 | 09:57
17. מחזיקים כלב רוצח! לאסור בחוק גידול של הדבר הזה והבעלים ייחנק מתביעה במיליונים
* וישב בפנים   27/08/19 | 09:50
16. הכלב שבתמונה נראה כלכך חמוד.. חבל על הילד. החלמה מהירה!!
* הזוי   27/08/19 | 09:46
15. חבל מאוד.. כואב הלב. אלה לא כלבים ביתיים עם כל היופי שלהם
* וואו   27/08/19 | 09:43
14. כלב נוראי. אסור לגדל כזה דבר.
* חיים   27/08/19 | 09:41
גידלתי כזה כלב
מותק של דבר 13 שנה לא נשך אף אחד, הכל תלוי בחינוך, למשל לפי התגובה שלך אני רואה שחסר לך ידע בקשר לגזע הזה ודומיו.
* איגור   27/08/19 | 10:26
אתה פשוט חתיכת אידיוט שאת דעתו הנוראית אני מקווה לא לקרוא או לשמוע יותר בחיי.
* .    27/08/19 | 17:31
13. אם היה 5 דקות בפה של פיטבול לא היתה לו לסת
* מסכן   27/08/19 | 09:39
12. ילד צורח בוכה ובורח.. מאוד צפוי שהכלב ילחץ וינשך..
לשים את האשמה רק על הכלב זאת טעות אסור להשאיר ילד שמפחד מכלבים לבד וגם לא לתת לו לברוח בזמן שברור שהכלב יכול לרוץ יותר מהר.. צריך להבין שהילס פחד ואסור היה לתת להם להסתובב לבד באותו האזור
* ניק   27/08/19 | 09:38
תמיד מעצבן והזוי לקרוא תגובות כשלך!!! מי שמפחד מכלבים
לא שולט בפחד מה גם שהפחד מוצדק! אדיוט מי שמגדל ומשחרר כלבים כאלה.
* אני העם   27/08/19 | 10:19
11. גרימת חבלה חמורה לפי חוק העונשין, באמצעות כלב.
יש כלבים שנוטים להיות תקיפים יותר. בידיים מיומנות הם יהיו רגועים ומאוזנים והכל בסדר. אבל בידי בעלים חסרי הבנה וחסרי אחריות, מה שדרך אגב רק מחמיר את האשמה שלהם, הכלבים האלה הופכים להיות סכנה מהלכת בעיקר לילדים קטנים. ואז, שמתרחשת תקיפה כזאת, טענות "לא ידעתי" "לא שמעתי" רק הופכות את הבעלים לרשלן לכל הפחות ולמי שעשה את המעשה בכוונה מתוך עצימת עיניים או ממש בכוונת מכוון. תדעו שכלב הוא כלי תקיפה. כלבים משמשים ככלבי תקיפה בידי כוחות הביטחון ברחבי העולם, וגם בידיים פרטיות. מתוך החזקה הזאת, עולה רק אפשרות אחת. בעלי כלב שתקף וגרם לחבלות חמורות, או אףיפלו חבלות לא חמורות, עלול, וראוי, לשאת בהליך פלילי בגין העבירה הרלוונטית והעונש שלו ימדד בשנים, אפילו אחרי כל התחשבויות מכל סוג מצד ביהמש. ובעניין הכלב, לפי דעתי, לפי היגיון בריא, אין להעניש חיה שאינה מסוגלת להבין את מעשיה. זה כולל את כל החיות למעט בני האדם הכשירים משפטית. איזה רמה של חלמאות צריכה להיות כאן כדי שהרשויות יענישו כלב חסר מודעות במקום להעניש את בעליו האנושיים שהוא או היא, בעלי השכל והיכולת להבדיל בין טוב ורע, בחרו לעצום עיניים לכל הפחות ולגרום בקשר סיבתי מובהק, לנזק בלתי הפיך לילד קטן ותמים. לפי דעתי ביהמש צריך להחמיר בעניין תקיפות כלבים, עם בעליהם, בעונשי מאסר על פי חוק העונשין, ובדרך של תיחום העונש על פי סעיפי המסגור המתוקנים ושלא יפלו השופטים לרגעי יצירתיות של תמרוני פרשנות שהם לא יותר ממסווה של אי חוקיות פעולתם המשפטית מאחר שהחוק אומר את דברו באופן מפורש ומדויק ובמקום כזה, פרשנות, היא רק מילה לסירוב פקודה חוקית במדינת חוק, ומעבר על אחד מעקרונות היסוד של פעולת השופט, עקרון החוקיות. אין אף גורם במדינה שנמצא מעל לחוק, במיוחד לא השופט שמחזיק בעמדת אמון מרכזית ביותר.
* עע   27/08/19 | 09:36
צודק!!! אין בישראל אכיפה !
* אחת   27/08/19 | 10:20
10. בני האדם החיה הכי מסוכנת בעולם
כל יום רוצחים, אונסים, גונבים, משפילים...ויש עוד
* בני אדם חיה רעה   27/08/19 | 09:32
חבל מאוד
שזה מה שיש לך לומר .כנראה שהחיים שלך באמת קשים.אולי תחפש לך חברה אחרת יותר ערכית
* חיים   27/08/19 | 11:29
9. עדיף להחזיק כלב בבית מאשר ילד
* מסכן הכלב   27/08/19 | 09:32
8. פידבול
הפידבול כלב נאמן תלוי איך מאלפים אותו .תלוי בבעל הבית אם מחנכים אותו להיות רשע הוא יהיה מסוכן מנסיוני עם הכלב מאוד אוהב אנשים וילדים כנראה שבעל הבית החזיק רוצח בבית שלא עבר אילוץ וכנראה שהילד עשה משהו שעיצבן את הכלב אנשים שלא יודעים לטפל בכלבים שיחזיקו פודל בבית
* אריה   27/08/19 | 09:30
לא נראה לי שמחנכים
את הפיטבול שהיה רשע נארה לי לא מחנכים אותו בכלל ובגלל זה הוא אלול להיות תוקפני זה כמו הדוגו הארגנטינאי יש להם לסט חזקה ואת הדוגו למשל המציאו אותו בשביל להיות כלב שמירה זה בגנטיקה שלו צריך ללמד אותם כבר שהם גורים להיות ידודתיים עם כלבים ואנשים צריך לסרס בשביל שהיו יותר רגועים ולאוציה אותם לריצות ארוכות שיוציאו אנרגיה עם אתם לא בטוחים שאתם יכולים לעמוד בזה אל תיקחו פיטבול חבל מסכן הילד מסכן הכלב אני מכירה פיטבולים שהם ממש חמודים לט תוקפים חברתיים אבל ככה הם חונכו!!!
* לא נראה   27/08/19 | 10:03
אמת ויציב ואמת
* נאוית   27/08/19 | 12:11
7. פיט בול רוצח .
אסור להחזיק כלב רוצח בבית..אבל איפה יש פיקוח ? ביוסטון יש משטרת החיות...פה יש כינים...כל אחד מחזיק חיה כאוות נפשו.
* ר   27/08/19 | 09:30
רוצח? תסתכל כמה רוצחים הם בני אדם יא דביל
* תעבור ליוסטון ומהר   27/08/19 | 10:17
6. כן רחלי מס 3 .כלבים רוצחים? רק בני אדם רוצחים והרוצח זה הדוד שבטח שיגע את הכלב
* פז    27/08/19 | 09:24