נשים
תגובות (43 תגובות ב-38 דיונים)
38. שאני אבין, את כותבת שהמקרה של האישה שנרצחה על ידי בעלה באלימות והשאירה אחריה שתי תאומות לא מזעזע אותך, ועוד מצפה שאתרום לך??
ע"י בעלה והשאירה אחריה שתי תאומות לא מזעזע אותך, ועוד מצפה שאתרום לך אחר כך??
* מישהי פה חיה בסרט   05/11/19 | 15:37
וואו, נראה לי שלמישהו פה יש בעיה חמורה בהבנת הנקרא
זה מה שהבנת מהכתבה?
* אני   13/11/19 | 20:57
37. מריה זו לא מיכל
שתי המקרים מזעזעים ועצובים ואמן הבדל בכלל רק שמיכת ובעלה אנשי אקדמיה ומאחד כזה לא הייתי מצפה להתנהגות כזו גם לא מאדם פשוט מה קרה לחברה שלנו????מה???
* בת שבע   26/10/19 | 20:27
36. זה פשוט שאת הגזענית
אל תפילי את זה על כולם\ן ואולי גם התקשורת שמפרסמת הרבה יותר כאשר מדובר באשכנזייה
* /   26/10/19 | 19:32
מיכל סלה לא אשכנזיה
* אני   19/11/19 | 16:10
35. המקרה של מריה מזעזע יותר!!
במקרה של מריה היא התלוננה על הבעל התוקף והרוצח, ואפילו הוציאה נגדו צו הרחקה. ביום שצו ההרחקה הסתיים הוא רצח אותה במדרגות. האמא של הרוצח מראה בתקשורת במצלמה שלו שריטות שמריה עשתה לבעל (הרוצח). אם היא חושבת שמריה פשוט שרטה אותו כי בא לה והרביצה לו זה הזוי כשלעצמו. אני מאמינה שהשריטות האלה זה פשוט שנאבקה בו כדי שלא יתדקור אותה היא פשוט ניסתה להחלץ ממנו ולהדוף אותו עם הכתפיים שלו (שעליהם יש שריטות...או שזה שריטות שהוא עשה לעצמו. האמא של הרוצח הזויה וזה מפחיד שהילדים נמצאים אצלה. מחדל של המשטרה והרווחה כי מריה יכלה להנצל. במקרה של מיכל - נראה כאילו הבושה על הבחירה בבן זוג כזה לספר שיש לה בעל אובסיסיבי ואלים שזה גם מזעזע ועצוב מאד.
* אאא   25/10/19 | 16:16
וואו.. נכוו
יותר נזעזע מזה אין
* שן   31/10/19 | 00:26
34. מזעזע
מזעזע לא ניתן להכיל רצח כזה וכלל לא משנה אם מדובר באישה צברית.עולה חדשה. צריך לשים סוף לאלימות.
* דנה   25/10/19 | 08:29
33. שטויות . ודאי שמזדעזעים. מאוד מאוד!!!!
* ליאת   25/10/19 | 07:47
32. הרצח של מיכל היה מסוקר הרבה יותר
בפרטים. איך זה בדיוק קרה וכו' לעומת הרצח של מריה שלא דובר עליו הרבה. וכנראה אנחנו מפתחים סוג של אדישות כי כבר אי אפשר להכיל. לא מזדהה עם מה שכתבת על הגזענות, לא מרגישה שזה קשור בכלל.
* אחת   25/10/19 | 01:24
31. מדויק וחשוב
* Ch   24/10/19 | 23:07
30. בגלל התקשורת! תקשורת גזענית!
אתם התקשורת מפמפמים בלי סוף את רצח מיכל סלה זל ואת רצח מריה זל משום מה אתם לא דוחפים כל הזמן! זה אך ורק באשמתכם!
* אושרת    24/10/19 | 18:44
29. קשה להכיל ומדוייק בו זמנית!!!
* אני   24/10/19 | 18:17
28. אני חושבת שאת טועה, העיתונות לא מעונינת להכפיש
את העולים מרוסיה ולכן ממעטים לעסוק בעבריינות של העולים. רצח בעדה האתיופית מסוקר בצורה נרחבת ואי אפשר להגיד שהאתיופים "מועדפים" על מריה.
* יעל   24/10/19 | 17:40
27. רצח
הרצח שלשתי האמהות/נשים זעזע אותי באותה מידה והכאב אותו כאב התקשורת סיקרה את הרצח של מיכל יותר והמשפחה של מיכל ז"ל פנו לגיוס המונים טרם נגמרה השבעה בעוד משפחתה של מריה מצומצמת יותר נותר לה רק אח ואבא אלהם לא פנו לעזרה לצערי והם יותר זקוקים לעזרה ןילדותייה של מריה נמצאות עכשיו אצל האמא של הרוצח ואחייה נאבק עליהן אין ספק שיש חוסר צדק במדינה הכאב אותו כאב כלפיי ילדים שנשארו יתומים שיהיו בשורות טובות אמן
* ישראלית   24/10/19 | 17:11
26. יש לכותב פה טעות רצינית
יש להפריד בין התקשורת לאזרחים אתם כלי התקשורת לא מתעסקים ברצח של מריה באותה תדירות שמתעסקים ברצח של מיכל, אתם כלי התקשורת אשמים בזה. הכוח בידיים של כלי התקשורת וכך גם האשמה. אנחנו האזרחים שלא משתייכים לכל תעשיית החדשות מזדעזעים באותה מידה משני מקרי הרצח הטראגים! מה איתכם כלי התקשורת? למה אתם לא מזדעזעים באותה מידה??? אולי בגלל שמיכל היא עו"סית צברית מירושלים ומריה היא עולה ממדינה אחרת ועובדת במפעל??? חשבון נפש - זה הזמן
* ליאת   24/10/19 | 13:48
25. כמה שטויות
פשוט זה קרה שבוע אחרי אז לאף אחד כבר אין כח להתעסק בזה. לו היה קורה שבוע לפניי זה היה סיפןר אחר
* דנה   24/10/19 | 13:11
24. רצח של מריה לא מזעזעה אותנו כי לא "משלנו".
* רוסיה אחת, אחת "לא משלכם"   24/10/19 | 12:45
23. בגלל התקשורת! תקשורת גזענית!
* אושרת   24/10/19 | 12:10
22. תשאלו את משה נוסבאום .. דווקא חדשות 13 אלי לוי סיקרו את המקרה הזה
על המאבק על הילדים ..
* יש משהו בזה   24/10/19 | 11:28
21. הגיע הזמן להפסיק לקלוט עלייה, ולהתחיל לקלוט שמדובר בבני אדם כמוך!
* לילי   24/10/19 | 11:25
20. כל מילה שכתבת במקומה וצודקת
אשמח לתרום כאשר יווצר קמפיין, בבקשה פרסמו לינק כשיעלה!
* כואב הלב על כל מקרה איום כזה    24/10/19 | 11:22
19. צודקת .. העם שלנו גזען וצבוע והכל בחסות השמאל החלש
* שמאל חלש - אסון קולוסאלי    24/10/19 | 11:16
18. הסיבה האמיתית , כי הרוצח אשכנזי
אז לא מדברים אלא משתיקים
* עידו   24/10/19 | 11:14
17. אצלי בפיד
היו גם השתתפות בצער וזעזוע מהרצח של מריה אבל אכן פחות. לדעתי זה נובע מכך שברצח של מיכל היה נראה שלא הייתה אלימות קודמת ופתאום זה קרה מ no where. עו"סית חייכנית, אמא צעירה שלא היו ידועים מקרי אלימות קודמים.בנוסף, על פי הנתונים העובדתיים היא באמת משתייכת לאיזשהו רוב נורמטיבי ולחלקנו יש חברים שמכירים את המשפחה, שמעו על אחותה וכו'. אצל מריה היה מדובר בצו הרחקה שניתן לגבר הרוצח, עלתה תמונה של יחסים לא טובים בין שניהם עם מכות הדדיות שכמובן בשום אופן לא מצדיקות רצח. מאחר והרצח של מיכל קדם לשני ומאחר והמשפחה שורשית יותר דובר עליו יותר. משתתפת בצער המשפחות ובצער הילדות. כותבת בדמעות
* רתם   24/10/19 | 11:02
16. יש הבדל אחד:מריה התלוננה במשטרה,ביקשה עזרה
ההסטוריה האלימה במשפחה של מריה גורמת לנו לכעוס על המשטרה לכעוס על הרווחה ועל השופטים שמשחררים בקלות. במקרה של מיכל אנחנו מזועזעים ושואלים : האם זה יכול לקרות לביתי לאחותי לשכנה שגרה מולי? סבתא מרמת גן
* למיכל היתה משפחה ״נורמטיבית״   24/10/19 | 10:52
15. מריה בגדה ומיכל לא הבדל גדול
* מיכלי   24/10/19 | 10:51
תגיד אתה רציני? בגידה מצדיקה רצח?
יום יגיע שאמירות כאלה לא יעלו על השפתיים ובטח שלא על הדעת. במהירה בקרוב הוא יבוא...
* עדי   26/10/19 | 20:13
14. מציאות עגומה
אני בתור אישה קצת קשה לי להזדהות עם הנרצחות , סך הכל בחירה לא מוצלחת שלהן . הגיעה הזמן שבני אדם ידעו בלי יוצא מן הכלל שלבחירות שלהן יש תוצאות ולפעמים התוצאות הם קשות . ועוד משהו אני ילדה להורים שרבו 24 עשות . אמא שלי קיבלה מכות רצח מאבא שלי . למדתי עם הזמן והחיים שרק נשים עם בעיות נפשיות ורגשיות נכנסות למקום החלש הזה ועד שהן מחליטות לצאת משם לפעמים מאוחר מידי ! ויודעים מה?????? איזה קטע אני והאחיות שלי ברחנו כמו מאש מגברים אלימים ודוחים .. ושלא יספרו לכם סיפורים גבר אלים אפשר לזהות מההתחלה . ההזדהות היחידה שלי זה עם הילדים שנולדים למציאות כזו מכוערת בגלל הורים מפגרים . שרואים איך ההורים שלהם רבים מכות וקללות ואחר כך משלימים ומזדיינים ומשריצים עוד ילדים למציאות מכוערת .
* רחל   24/10/19 | 10:49
13. יש גזענות בכל מקום מה לעשות אפילו ברשתות חברתיות
* אמיר   24/10/19 | 10:37
12. כי במקרה של מיכל הסיפור היה פחות ברור.
לא היה מדובר (בהתחלה) בסיפור מוכר של גבר מכה ואישה חלשה ומסכנה. אלא בזוג מאושר, לכאורה(!), ובאישה משכילה (לכאורה), עובדת סוציאלית, שיודעת יפה מה זה גבר מכה ויודעת מה אפשר לעשות וכן הלאה. לכן עד לרגע זה הסיפור הזה מציק, כי ממש לא ברור למה היא נשארה איתו אפילו שנייה אחת אחרי מקרה האלימות הראשון.
* מישי   24/10/19 | 10:19
11. כל כך מדויק!!
* מתוסכלת   24/10/19 | 10:19
10. רצח
אני מאוד מזועזעת מהרצח דל מריה כי מהתחלה הבעל אמר שנתאבדה הוא פשוט המציא זאת על מנת שלא יכתבו שהוא רצח אותה מקווה שיעשו צדק הוא הרוצח
* תמי   24/10/19 | 10:00
9. אולי מספיק
עם הפילוג הזה? אחינו, העולים ממזרח אירופה הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל! כל פעם שיש משהו ישר קופץ ליצן החצר התורן וצווח: ״גזענות!״ ״אפליה!״.
* עידן   24/10/19 | 09:58
8. בגלל התקשורת! תקשורת גזענית!
משום מה אתם התקשורת בחרתם לפמפם בלי סוף את הרצח המזעזע של מיכל סלה זל ואת הרצח של מריה זל משום מה לא ראיתי שפמפמתם...
* אושרת    24/10/19 | 09:56
7. כתבה שמסיתה לשנאה ומלאת שטויות.
נכון מרינה זאת לא מיכל. וגם זדורוב זה לא משה ותראה איך 80 אחוז מהציבור לטובתו למרות שהיה הכי כל בעולם להגיד רוצח. אל תתנו לתקשורת להסיט בנינו, כולנו עם אחד שעוד דור לא יהיו הבדלים בין העדות יש לנו מקום אחד בעולם בואו ננסה לשמור עליו באהבה.
* מנטה   24/10/19 | 09:49
6. מאותה סיבה שהתקשורת מכסה את הסיפור של נעמה ולא את הסיפור של בחור אתיופי שעצור בתורכיה
כי כולנו גזענים
* תשאלו את עצמיים למה   24/10/19 | 09:47
5. כיוון שבמקרה הזה אין הזדהות תרבותית
אז זה נראה רחוק ולא קשור, כאילו זה משהו שקרה בחו״ל... במקרה של מיכל כולם הרגישו שזה יכול לקרות לכל אחד אם זה קרה במשפחה שכזאת...
* G   24/10/19 | 09:44
4. שני ה"גברים" מבחילים ולשניהם מגיע כסא חשמלי
ואפשר באותו כסא... חיסכון קטן בחשמל
* ממש לא!!   24/10/19 | 09:43
3. צודקת לגמרי אך כמו כל דבר בחיים כנראה גם במוות אין שיויון ולא יהיה
* .   24/10/19 | 09:36
2. מריה טל ז'ל
אחותה של מיכל סלה ז''ל היתה כל היום בתקשורת עברה מערוץ לערוץ ודברה על האחות שנירצחה על התינוקת היתומה ועל המשפחה שלקחה על עצמה לגדל את התינוקת אבל זקוקים לכסף.המשפחה של מריה ישבה בשקט המומה שקועה באבל.לכן שמה של מריה לא נישמע וחבל.יהי זיכרה ברוך.
* אני   24/10/19 | 09:32
כי אימו של הרוצח מגדלת את 2 הבנות...אז היא
לא יכולה להתבכיין שהבן שלה רצח את הכלה והבנות בגלל זה אצלה....במקרה של מיכל האחות לקחה את התינוקת ולא משפחת הרוצח...
* ם   20/11/19 | 16:20
1. למשפחה שקוראת כנסו בבקשה
אל תתייחסו לכותרת והדיבור המגעים בכתבה כולנו הזדעזעו מהקצה ולכולם נשבר הלב ...הכתבה הזו לרייטינג בלבד חוגגים על הרצח המזעזעע הזה...ליבנו אתכם משתתפת בצערכם
* חן   24/10/19 | 09:27