תכניות קשת
תגובות (80 תגובות ב-41 דיונים)
41. מה לעזעזל קורה בערוץ 2 ?
למה כל התוכניות הפכו להיות עד כדי כך שמאלניות ? אפשר לשמור לפחות על שוויון כלשהו בתוכניות הטלוויזיה, למה "מה אתם הייתם עושים?" לא בודק איך ערבי היה מתנהג באמצע רחוב חשוך כשהולך מולו ילד בן 14 עם טלפון חדש ?? אז אני אגיד לכם איך. במכות, היה משאיר אותו מדמם על הרצפה ואף אחד לא היה שומע על זה. בסך הכל התוכנית טובה אבל מגזימים עם השמאלניות ברמות גם בה וגם בחדשות.
* אנה   16/05/10 | 11:31
כמה בורות וגזענות...
* לא יאומן   27/01/12 | 18:12
40. אין, פשוט לראות ולא להאמין
עד איפה התשקורת יכולה להתדרדר.. הפיתרון להזיה הוא פשוט, להפסיק לקרוא/לראות/לשמוע חדשות. שמישהו ירים כבר את הכפפה - יוקם עיתון ימני-לאומני לאלתר !!!
* גוגי   11/05/10 | 23:42
39. ישר ולעניין.....עוהדות בשטח
אם לא היינו כאן {יהודים) הייתם ממשיכים לרכב על חמורים ... כלום כלום אתם בלעדיינו ...אז בבקשה אין צורך לבלבל את המח "תודה"!!!!!!
* עובדות בשטח    11/05/10 | 16:09
38. בבקשה בלי גזענות
כולנו בי אדם אנחנו חיים וחשובים לא בשבל להרוג אנשיים
* גאנם    11/05/10 | 14:24
37. לכל אלה שאומרים אם זה היה הפוך לא היו עוזרים ליהודים אז תדעו לכם ,,, אם זה כן קרה בואו ותצלמו אותי ותראו מה אני אעשה אני מבטיחה לכם שהקונה היהודי יקח ת'כל מה שהוא רוצה ובחינים גם :D
* ערבית    11/05/10 | 13:00
יודעים, יודעים.. סכין בגב ואין יהוד, כן?
* וארבע   11/05/10 | 23:43
36. תחזרו להיסטוריה
קודם כל לא אניחנו שבאנו מכל מדינות העולם ,דבר אחר ,אתם גזענים, אין לכם רמת אינטלגנציה אפילו הכי נמוכה לא קראתם שאנחנו היינו הרוב ואתם מיעוטים כל זה שוכחים ,העם הכי גזעני בעולם הוא אתם ,אתם לא יודעים לאהוב רק את עצמכם לכן אתם לא מאמינים לערבים ואין בטחון בגלל האנשים והתינוקות שהורגים בשטחים תפקחו את עיניכם ומצפוניתיכם אם יש (לגזענים מכם) בצדק יש יהודים מעולים ואני אישית יש לי ולמשפחה שלי קשרים עם יהודים וגם מבקרים זה את בבתים תחשבו על מה שאתם מביעים כי זה בוטטטטטטה ומגעייייייל
* ערביה    11/05/10 | 11:56
35. דעתי
אני מאוד נהנת לראות את התוכנית אבל התוכנית האחרונה קצת הכעיסה אותי ולמה? מיפני שהבאתם סטאוציה שהיא מאוד נדירה ושאלתם את האנשים מה הם היו עושים ואני חושבת שזו זכותו של כול אדם להחליט את מי לאהוב אתה יושב מאחורי הקלאים מקשיב ואחד אתה רוצה לחבק ואחד אתה רוצה לתת לו "אגרוף" אתה לא יודע מה עובר לכול אחד בלב ואיך הוא נפגע מצורת היחס של הערבים בחיו וההפך לך תעשה הפוך איך ערבים מתנהגים ליהודים וגם תקבל את אותה תוצאה.יש תוכניות שאתה אומר האמת אני לא יודע מה אני הייתי עושה,וכשאתה יודע מה הייתה עושה אז זה לא בסדר מה אחרים עושים.
* דעה חשובה ונכונה   10/05/10 | 08:27
34. כולכם פה ילדים קטנים
מה זה לרצות שהם לנו לנו יחס שווה קודם מהגן אומרים לנו תדאג לעצמך ורק אז תסתכל על אחרים עד שלא נוציא את הגיזענות הזאת מהשורש אנחנו לא יכולים להגיד להם שהם גזענים השנוי מתחיל בי!!
* מוסרי   09/05/10 | 23:55
33. כמו הרבה אנשי תקשורת עברי גלעד יאיר לפיד וכאלה גם חיים הכט חושב שכולנו צריכים להיות כמותם??? הם מושלמים לא?
החיים זה לא שחור ולבן
* [][][]   09/05/10 | 23:08
32. למה לא מצלמים את הסיטואציה באריזה כפר ניראה את התגובה שלהם
אז ניראה את התגובה שלהם.
* גג   09/05/10 | 22:39
31. בזיון!
חיים הכט, ברוב חוצפתו לא מתבייש להכפיש ככה את שמנו, היהודים, אזרחי המדינה השייכת לנו. מעניין מאד שכאשר יהודי לא הסכים לקנות לערבי (כמה מפתיע, לרוב בשל משקעי עבר שכללו פיגועים או טראומות מהצבא), הוא היה פשוט בזיוני בעיניו, אבל כשערבי לא קנה לערבי, פתאום יש את ההצדקה של הפחד שלהם.. ממש מסכנים. אני מכבדת את הכט ואת התכניות שהוא עושה אשר בהחלט יכולות לתת הרבה חומר למחשבה אבל במקרה הזה נחצה קו אדום. די לנסות להוציא את העם שלנו לא טוב. בתכנית הבאה אני רוצה שיילך לבקה אל גרביה או אום אל פחם, שניהם בשטחי ישראל, ויבדוק מה יעשה ערבי כשיגידו שלא מוכנים למכור ליהודי. התכנית תשודר אם הם יצאו משם בחיים כמובן. יש לציין שאני לא גזענית, פשוט מציאותית. לא מבינה איך נתנו לפרק כזה בזיוני להיות משודר בפריים טיים של ערוץ 2, מתעלמים בצורה בוטה מהרגשות של משפחות נפגעי טרור, חיילים בסדיר ומשוחררים ושאר האנשים שחוו טרור בחייהם.
* אוראל   09/05/10 | 22:27
30. תגובה.............
ערבים זה גאווה ,למישו מתנהג כמו ערבי ולא כמו מחבל הרי מחבלים יש בכול עדה ! ולא לשכוח מאיפה בנו """""""""""""""""" הכל עיניין של תרבות
* maya _m1   09/05/10 | 22:20
29. לכל אלה שמאשימים את התקשורת
לכל אלה שמאשימים את התקשורת שהם שמאלנים, ובכלל מאשימים את השמאלנים, ובכלל אומרים דברים דפוקים: הדיון הזה לא קשור לימין או שמאל. זה עניין הומניטרי. אז כל האנשים כמו המגיבה 6: אם אתם לא מבינים אל תגיבו.
* גיא   09/05/10 | 22:19
28. לדעתי...
מצד 1- ברור לכולם שזה עוול מה שנעשה לערביה התמימה, שלא פוצצה שום דבר בחייה התמימים והישראליים, אבל מצד שני-אפשר במובן מסוים להבין את המוכר- אתה לא יכול לדעת אם הערבי התמים שקונה ממך קפה לא יפוצץ לך את בית הקפה עוד יומיים.וחוץ מזה-למה מנסים תמיד לבקר דווקא את היהודים?אני בטוחה שאם הייתי מנסה לקנות משנו בעזה או בכל מקום ערבי אחר, לא רק שלא הייתי מקבלת את מה שרציתי לקבל, אני לא בטוחה שהייתי יוצאת חיה משם, בלי ציניות.
* אני   09/05/10 | 22:04
27. וואלה צריך להחזיר אותם מהמערה שהם באו ממנה
שלום לא היה אין עכשיו ולא יהיה גם אני יודע שיש אלוהים והוא ינקום את כל החרא שאכלנו מהם משחקים אותה שהם אוהבים אותכם כדי שיוכלו להשתלט על המדינה מה אתם רוצים לראות עוד כמה שנים שנהיה בשליטתם כי זה התוכניות שלהם יאלה גז משילמנה
* עמית   09/05/10 | 21:28
26. כנסו בבקשה חשוב!
אנשים מה יש לכם כולנו בני אדם...ל11 פתחת את הנושא של שליט ..מה הקשר למה אמרת זה הם לא אנחנו..מי זה הם?? כל הערבים חטפו את שליט..יש ערבים שכואב להם עליו כמוני למשל אני ממש נגד החטיפה הזאת ונגד מחבלים...אני כערביה כואב לי שאני רואה בעזה אבל זה לא גורם לי לשנוא תיוהדים מה פתאום !!שונאת את הממשלה כן כואב לראות תעם שלי בעזה סובל..אבל אני אלך ואגיד ליוהדי ברחוב אני שונאת אותך או אסתכל עליו בשנאה בגלל מה שקורה בעזה..נו באמת למה לכלול את כולם מה קשורים האזרחים ..למה אתם מצדקים את המוכר שאומר הם באים ומפציצים את עצמם ...מי זה הם? תפסיקו לכלול ולשנוא את כולם..למה אתם לא הולכים לגרמני ואומרים לו אנחנו שונאים אותך בגלל מה שקרה בשואה למה אתם לא אומרים לא רוצים למכור לגרמנים!! כי זה לא קשור לאזרחים זה הטלר והממשלה באמת תחשבו על זה .... זאת הבעיה למה אין שלום עד היום...עד מתי:S מקווה שתבינו את המסר שאני מנסה להעביר
* ערביה   09/05/10 | 21:11
אני מסכימה עם כל מילה
* מיטל   09/05/10 | 21:27
אממ..
למען האמת, קיימת מסעדה ערבית שלא מוכנה לשרת חיילים בצה"ל ;) אבל זה רק יוצא מן הכלל שמעיד על הכלל. אין לי שום דבר אישי נגד ערבים. באופן כללי, כאוכלוסייה פוליטית, כן. תשמעי, יש מנהיגים לערבים, נכון? מנהיגים מייצגים את מה שהבוחרים שלהם חושבים. אני שומעת בחדשות מה הערבים עושים, מה המנהיגים שלהם אומרים, ומסיקה מסקנות הגיוניות. אבל, מצד שני, אני לא מכלילה. יש ערבים נחמדים, ואני בטוחה שפגשתי ערביה אחת שהייתה מנומסת. אבל בטוח שערבים נחמדים קיימים, איפשהו. (אני לא צינית...) תראי, כשמישהו חושש שכסף שהוא מביא לערבי ישמש לפיגוע, טבעי שהוא לא ירצה לקנות ממנו. השאלה היא, איך הוא לא יחשוש שזה ישמש לפיגוע? מבחינתי התשובה ההגיונית היחידה היא, שיפסיקו לעשות פיגועים, או עד שנראה יותר אנשים כמוך - בחיים האמיתיים יותר מאשר בדפי האינטרנט... ובלי קשר, הערבים בישראל הם אזרחים. עד שהחוק של ליברמן לא יצא אל הפועל, גם מי שמתכוון להיות מחבל ויוצא לקנות כוס קפה לפני (לא כל הערבים ואפילו לא רבע אחוז מהם) - חובה לשרת אותו, בנימוס ובכבוד, כמו כל אזרח אחר. אלה הם חוקי המדינה, ואין אופציה אחרת מלבד לכבדם. זה מתוך חובה. אבל, אחרים היו מוכרים לערבייה ההיא לא מתוך חובה פורמלית-חוקית, אלא מתוך אינסטינקט בסיסי של כבוד אדם.
* יערה   09/05/10 | 21:45
ל אממ
קודם כל קל הכבוד... אני ערבי תודה על מה שי אמרתי אבל כי הפלסטיני עושה ביגוע הו עושה אותו כי הוא כועס על האדמה שלו ומי שמתו אני לו אוהב את הערבים ויהודים יד אחד בלי מלחמות יש לי חבר באלהוים לא ראיתי כמו כמו אחי ... אני אומר לכל תושבי ישראל מע ערבים ויהודים מספיק רצח ומוות תהיו יד אחד ולא רק בישראל בכל העולם מספיק מלמחמות תסתקלו לקדימה תודה מגאנם תושב זמר
* גאנם    11/05/10 | 14:22
תראי...
את צודקת במיליון אחוז שלא צריך להכליל את כולם, ברור לכולנו שיש גם ערבים טובים שלא עושים רע לאף אחד-הבעיה היא שאין שום סימן להבחין בין אויב לבין עוד אזרח תמים במדינה, ולכן נזהרים מכולם, ובצדק.
* חסויה   09/05/10 | 22:07
יהודים
תומכת במה שאת מעבירה -להבדיל בכל גרמניה האנשים שם צאצאים לנאצים -
* ששו   13/05/10 | 06:56
25. חיים הכט אתה עוד מוסיף מלח על הפצעים מה הייתץ עושה אם היית רואה ילדים מגעים לבית ספר בלי סנדווידץ כי להורים שלהם אין פרנסה אנשים עניים לזה תדאג יותר קודם תדאג לעניי עירך אחר כך לאחרים
ערבים מול ישראלים; גזרת הטוקבקים
* הכל בסדר    09/05/10 | 19:55
תראה מה עשיתה חיים הכט......
* שששש   09/05/10 | 21:26
24. כנסו למסעדה ערבית יקבלו אתכם בזרועות פתוחות.
* ביגלה   09/05/10 | 19:35
כנסו בבקשה!
יקבלו אותי למסעדה ערבית בזרועות פתוחות כי הם יודעים שבלי לקוחות יהודים אין להם פרנסה. הם נחמדים אליי כי יש רוב יהודי בארץ, אבל אם היה רוב ערבי(חס וחלילה טפו טפו טפו) אני רוצה לראות איך היא היה מתנהג אליי.
* חסוי    09/05/10 | 19:44
נכון מאוד
* מה אכפת לכם   09/05/10 | 21:25
לחסוי
י'אידיוט יש רוב ערבי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קודם תדע את הנתונים אחר זה תנסה להתנהג כמישהו שמבין!!!!
* ...   09/05/10 | 23:29
23. כל הצפון מלא במקומות כאלה
שניסו לסגור את המסעדה בחיפה שלא מוכרת לחיילים ראיתי רק כתבת ביניים קטנה אבל שיעשו את לערבים צריך להחרים לו את העסק כל הצפון מלא בעסקים ערבים למיניהם שלא מוכרים ליהודים ופעם גם השתינו למישהו בחומוס......
* חייל   09/05/10 | 19:31
הגזמה
אתה לא רואה שהגזמת בהדעות שלך. כנארה שאתה אינך חיי בצפון. מקרה אחד זה לא משקף
* אמת   10/05/10 | 20:29
22. מה שמדהים בכל הסיטואציה הזו שכשהיה את הערבי הזה
שהציג את עצמו כמשה, הוא התכחש לגמרי להיותו ערבי. יהודים התייצבו כדי להגן על הערבי, אבל הערבי לא עניין אותו.."זה לא ענייני". והצחיק אותי איך שהמנחה מנסה להצדיק את התנהגותו - שהוא מבין שהוא היה נבוך ופחד. איזה פחד ואיזה נעליים הוא חשב רק על עצמו ולא עניין אותו ה"אח שלו"
* שרון   09/05/10 | 19:29
מה מדהים זה הגיוני
הכי קל להראות את הדוגמה הזו עם יהודי וגרמנים בתקופה ההיא, אבל נעשה את זה עם ילדים. תחשוב על ילד שכל הכיתה שלו מתעללת בו והוא סובל כל יום. כשהוא יראה את החבר הכי טוב שלו, או אולי אפילו את אחיו הקטן עובר התעללות דומה על ידי הילדים החזקי מהכיתה שלו, הוא יתערב או שיברח מהמקום וישחק אותה כאילו לא ראה ?(ואח"כ בלילה יבכה)
* ועה   09/05/10 | 20:44
אשכרה
* חחח   11/05/10 | 23:58
21. תגובה למספר 10 את חייה בסרט מותק !
ממשלה אתם לא יודעים להרכיב אז להוציא אותנו מכאן ?? חחח הצחקת אותי ואני לא שונאת ערבים גועל נפש שאת מגיבה ככה חסרת אנטלגנציה !
* מיטל   09/05/10 | 19:27
20. התוכנית של חיים הכט נוראית! מעלה לויכוח נושאים שמזמן
כבר קונצנזוס. וסתם מכניסה רעיונות לאנשים לראש. תוכנית נוראית!
* גילה   09/05/10 | 19:26
19. זכרון קצר
שלום לך מר חיים הכט אתה כנראה שכחת מה חברנו "הטובים" עשו לנו בארועי אוקובר 2000 וכנראה שכחת מי יצא להפגין נגד מדינת ישראל הגנה על אזרחיה במבצע עופרת יצוקה אז תפסיק להתיפייף ותסתכל למציאות בלבן שבעיניים
* אשר   09/05/10 | 19:26
18. אתם ממש מגעילים וגזענים !
אבל מי אומר שכל הערבים הם אויבים ? תחשבו אתם נכנסים למסעדה ואומרים לכם שלא רוצים למכור לכם בגלל מה שהמנהיגים שלכם עשו או אנשים מהמדינה שלכם אבל לא אתם ? זה היה לכם נעים ? אני חושבת שיש ערבים מאוד נחמדים ולא צריך להפלות אותם בגלל זה וזו ממש בושה הגזענות פה ! זה ממש מגעיל וכל מי שאומר שגם לנו עושים את זה במקומות אחרים , אז צריך להחזיר ?! מה אתם ילדים בני ארבע ?! זה לא אשמתם של הערבים שבאיזה מקום נידח בחו"ל לא נותנים לערבים להיכנס ובטח לא אשמתו של אותו ערבי (או כל מישהו אחר) שנכנס לחנות ורוצה לקנות קפה כי הוא צמא !
* לזלי23 (אני יהודייה למי שרוצה לדעת)   09/05/10 | 19:25
לא, כי כשעשו את זה בתורכיה כל ה"נאורים" קיבלו את זה כמו גברים
* ושוב הצביעות של הגזענים חוגגת   09/05/10 | 20:47
צודקת לגמרי
* Kantopic    09/05/10 | 21:50
את צודקת אבל
הבעיה היא שיש לאנשים "טראומות" ממקרים שבהם ערבים "תמימים" הרסו להם את החיים, ולכן אפשר לפרש כיום גזענות כלפי ערבים כדבר לגיטימי, למרות שזה לא מוצדק.
* אני   09/05/10 | 22:11
17. אני לא גזען..
אני לא גזען ולמכור אפשר למכור...אבל לא יותר מזה...אם בעל הבית לא רוצה אז מי אני שייכפה עליו וזה רק לנושא הספציפי הזה זאת אומרת רק קטע של ערבים... אבל מה ששודר אחרי זה עם האתיופי יותר הכעיס אותי אני בתור אתיופי גאה לא צריך להסתובב עם מסמכים שאני בריא אם אני כן צריך אז ככה כל אחד אחר... חוצפה....
* מריו   09/05/10 | 19:16
אז לא נעים לי להגיד לך אבל אתה כן גזען
* נותן שירות צריך לתת שירות לכולם!   09/05/10 | 20:48
עלוקות
* לא מקבלות שירות, נקודה.   11/05/10 | 23:57
16. לא חיים הכחט לא עשה את זה בכפר ערבי?אף אחד לא היה עוזר ליהודי
* חיים חכט נציד השמאל   09/05/10 | 19:16
15. אם תוכלו לתת לי תשובה לזה אתם מקבלים 20 שקל ! כנסו !
למה כשיהודים רוצים לקנות בית בכפר אז הערבים דוחים אותם וכאשר ערבי רוצה לקנות בית באיזו עיר יהודית מקבלים אותו(בכפיית הדמוקרטיה). אותו דבר עם הדרוזים ד"א, לא שיש לי משהו נגדם פשוט שהמגזרים יתחילו להסתכל לעצמם בעניים פשוט נימאס לי שאנחנו היהודים, הרוב בארץ ישראל, חייבים להתחנפן למיעוטים ביננו.
* גולן   09/05/10 | 19:10
צודדדדדק !
למה אנחנו צריכים להתאים את עצמנו אליהים בזמן שאנחנו הרוב ?! הם המיעוט שיתאימו את עצמם אלייייינו ! *תקרא את התגובה שלי (14)*
* אחד שיודע !   09/05/10 | 19:14
14. כאילו אם אנחנו היינו רוצים לקנות אצלם הם היו נותנים לנו !
אם אנחנו היינו רוצים לקנות אצליהם הם לא היו נותנים לנו ! אני אישית הייתי מוחא למוכר כפייים ! אמן והיו עוד אנשים כמוהו ! תמייייייייד מאשימים את היהודים כאילו הערבים טלית שכולה תכלת ! להם מותר לזרוק עלינו אבנים לירות עלינו טילים להשמיץ אותנו ולרצות להרוג את כולללנו אבל כשאדם לא רוצה למכור להם אז הוא פושע ! הם הפושעים הכככי גדולים צריך להעיף אותנו מהמדינה שלנו הם עושים רק נזק ! אנשים כמו אחמד טיבי שנמצאים בתוך הכנסת שלללללנו רוצים להרוג אותנו אז לאן הגענו ?! שכככככחתם שכל שנה נהרגים בערך 1000 יהודים (תושבים וחיילים) בגללם ?! אז אף אחד לא יכול להגיד כללללום למוכר חוץ מלהגיד לו גבר שיחקת אותה !
* משהו שיודע !   09/05/10 | 19:07
13. סוף סוף פרק מעניין, ממש התרגשתי. כן ירבו תוכניות שמתעסקות בגזענות אולי ככה נלמד אנחנו היהודים וגם הערבים שכולנו שווים.
* עמית   09/05/10 | 19:05
12. אולי תעשו את התוכנית הפוך?שערבי ימכור ליהודי?!!
* נראה מה אז יקרה!!צדקנים בשיט!!   09/05/10 | 19:00
צודק !!!!
* גולן   09/05/10 | 19:07
11. צוות מאקו והתוכנית...תכנסו בבקשה..
אני באמת לא מבינה למה אתם נותנים סיטואציות שבהם צריך להתעמת עם אנשים?מאיפה אני יודעת איך אותו אדם יגיב?הוא יכול להכות אותי או לקלל והאמת שאינני רוצה להיכנס לעימותים מהסוג הזה...היה הרבה יותר נחמד כשמתם סיטואציה שבה אמא השאירה את תינוקה ברכב ועוד.. דבר נוסף..מדוע אנו היהודים צריכים להראות יושר,סבלנות וסובלנות(כפי שאותה אישה ציינה)בעוד שאותם ערבם בתאבדים ופוגעים לנו ולאחרים בילדים ובמשפחות והורסים לנו את החיים?!!אולי תעשו תוכנית הפוכה שבה ערבי לא ירצה למכור ליהודי..אש נראה אם ערבים אחרים יתערבו... אתם עושים מאיתנו,היהודים מפלצות שלא רוצים למכור לערבים אבל אני רוצה לראות אם ישראי היה נמצא בעזה ורוצה לקנות קפה...לא רק שלא היו מוכרים לו אלא גם היו חוטפים אותו.. תפסיקו לנסות להראות צדקני ולהוציא את היהודים רעים!!! בהקשר למהנ שכתבתי מקודם שלא היו מוכרים ליהודי וגם חוטפים אותו...קחו לדוגמא את גלעד שליט...שעד הים לא מחזירים אותו..זה הם המפלצות!!!--לא אנחנו!!!
* תפסירו להיות כאלה שמאלנים ומכחישי היהדות!!!   09/05/10 | 18:56
10. איכס לכל מי שמגיב בגזענות
איכס על מדינה כזאת ואזרחים כאלה !!!!!!!! כואב מאוד לראות תהתגובות שלכם !!! איזה גזענות!!!!! אנחנו נשאר פה ואתם תצאו בסווף !!!!! הזמן מדבר
* ערביה גאה..ומאום אלפחם   09/05/10 | 18:55
אז
אוווווווווקי יאללה מממממ ביי.
* טוב   09/05/10 | 20:29
תודה לך על התגובה הדקומונטרית,חובה להכנס:
היא טוענת באותו קטע נגד גזענות ושהיא רוצה שנלך לים...בואו נעתיק מהערבים את "תסמונת הפופקורן" -פופקורן זה כידוע דורא בערבית[תירס] ואת הסיפור עם הילד דורא הם ניפחו,-זאת התגובה שאנחנו כיהודים אפילו לא צריכם לנפח-היא עשתה לנו את העבודה.
* ברגו   09/05/10 | 20:54
ובכל זאת צריכים לנפח את התגובה-אבל תודה על הרעיון
* שלמה-19   09/05/10 | 23:07
חחח!!!
חחח, חמודה, תגידי תודה שאנו הקמו את מדימתנו שבמקרה נולדת פה, שיש לך ולכל משפחתך חינוך חינם, פרנסה וביטחון. אם לא היינו פה אז היית גרה במדינה כמו ערב הסעודית שזו מדינה אנטי-דמוקרטי וענייה ... תתביישי לך!!! לכי לכי לעזה, ששם יהיו לך (בטח) חיים יותר טובים!!!!
* מרגו   09/05/10 | 21:55
עוד תבער אום-אל-פאחם
* אחד העם1   11/05/10 | 23:55
9. חיים עשית טעות...=(
תראו מזה לב של יהודי...הוא מטיבעו ירחם על אותו אדם שמשפילים אותו וכן ירצה להגן עליו..לא משנה מהוא...אבל גויים אם הם שומעים "יהודי" הדבר הראשון שעובר להם מול העניים זה "שואה" "רצח" בלי רחמים!!!! אז למה אותנו היהודים הטובים מנסים? תלכו בחו"ל ותראו מקומות שכתוב שם "אין כניסה לכלבים ויהודים" חבל חיים שאתה מראה אותנו כעם אכזרי וחסר לב, כי יש לנו לב והוא נפגע קשה מכל האובדן שהם הערבים גורמים לנו. ואני מצדיע לכל האנשים שלא נתנו חלק בהגנה על הערבים..כי בתכלס קודם תגנו על עצמכם והמשפחות שלכם...ואח"כ דברו איתנו על האוייבים..!
* יהודיה גאה!!   09/05/10 | 18:49
את סובלת מפראנויה קשה
* לא כל העולם שונא אותנו   09/05/10 | 19:35
את צודקת לגמרי
* בדיוק!!!   10/05/10 | 21:32
יש מספיק שנאה עצמית גם ככה
בעע שמאלנים...
* נכון   11/05/10 | 23:54
8. ...
אנחנו היהודים תמיד חייבים להוכיח שאנחנו מוסרים וכו' ...בעוד שהפלס' יכולים להתנהג כל איך שבא להם . אם המצב היה הפוך וערבי לא היה מוכן למכור ליהודי אני לא בטוחה ששאר האזרחים הערבים היו מגיבים ואומרים משהו למוכר ורובם בטח היו תומכים במוכר ולא עושים כלום .
* .   09/05/10 | 18:38
7. מי גזעני יותר?
מעניין איך היו מגיבים ערבים בחנות של ערבי שלא מוכר לחיילים או בכלל ליהודים... מפחיד לבדוק את זה הא חיים הכט?!
* סיגל   09/05/10 | 18:27
6. ממש כועסת על התקשורת
טוב אז ידועה לנו העובדה כי התקשורת שלנו היא שמאלנית, אבל אתמול זה עבר את הגבול. להעמיד יהודים ישראלים בסיטואציה שכזאת ולהתייחס לתגובתם כתגובה המכוערת, זה לא יפה, לא לעניין ופוגע בנו כאזרחים! לא מבינה איך כולם שם לא צדדו במוכר! כשחיים שאל מה הם עשו לנו? אז הרי תשובתי, הם הורגים את מיטב בנינו על מדים, מתפוצצים לנו בכל מקום ומבצעים המוווון פיגועי ירי. לא חושבת שזה נכון היה להציג סיטואציה שכזאת, היא פוגעת ומעליבה... וחבל, חבל שלא נפל בחלקי להיות הלקוחה אצל ג'ו בפיצוציה. התקשורת הישראלית צריכה להיות נציגת הציבור (שבחר ימינה), צריכה אומנם להציג את מיטב הדעות ולהתבטא בחופש הביטוי...אבל לא לקרוא להתנהגות שכזאת מכוערת. הם רוצחים אותנו ! (ואם זו לא היא...אז זה אחיה/בעלה/ואף ביתה). פשוט בושה. חיים, הפסדת ללא ספק, צופה הדוקה בתוכניתך.
* חן   09/05/10 | 17:07
כיהודי וימני אני מתבייש בך, דברים כאלו הובילו לשואה!
* יהודי ימני   09/05/10 | 18:20
הבעיה שאתם כאלו שוכחים שיש מלחמה ביננו לבינם
וכל פעם מופתעים מחדש מ"התנהגויות קיצוניות"...הכל בא מהשמאל.הכל.
* בלהבלה   09/05/10 | 18:31
את ממש לא רצינית..
הם..לא הורגים את בנינו על מדים! הבחורה הזו אולי בדואית? דרוזית? אולי הבן שלה\אח שלה גם משרת בצבא? על מה את מדברת בכלל! היא עושה פיגועי ירי? היא מתפוצצת? את יודעת איך התחילה השואה? -ככה.
* אני   09/05/10 | 18:43
את בעצמך
את לא יודעת כלום מחייך השואה בכלל לא התחילה ככה וגם אם היא היתה דרוזית או בדואית גם הם שונאים אותנו בדיוק כמו הערבים
* חסוי   09/05/10 | 19:05
לתגובה 6
סחטיייין על התגובה חנוווווש =)
* הילה   09/05/10 | 21:25
מסכימה איתך במאה אחוז!
* כל מילה בסלע   10/05/10 | 21:28
5. מה הם היו עושים?הלכנו ובדקנו
הם מתחילים עם הבחורות שלנו ואנחנו לא יכולים לדבר עם שלהם! הם מסתובבים חופשי בנינו ואנחנו לא יכולים לעשות את אותו הדבר! לי אין בעיה עם ערבים אבל אם רוצים את אותו היחס גם אנחנו רוצים!!!!!!!
* בעד שוויון   09/05/10 | 16:50
מה איכפת לי מה הם היו עושים??
איכפת לי מהמוסר והאנושיות של העם שלי!
* יהודייה שזוכרת ימים שחורים   09/05/10 | 18:27
מה גבר בא לך על מישהיא ערביה ואתה מפחד להתחיל איתה ?
* רמי    12/05/10 | 01:52
4. אם נמשיך כמו שחיים הכט מכתיב לנו-- אז אנחנו עוד נשלם על זה ביוקר!
זה באמת כואב לראות דבר כזה- אבל תדמיינו את המצב כשהוא הפוך--- לא נראה לי שזה היה נגמר ככה (בדו שיח קולני, יציאה מהמקום וכדו'), ואם תשאלו למה, אז התשובה היא שמרוב שאנחנו יותר מדי מוסריים (וזה מתבטא בכל דבר!!). אז במקום שנחפש כל הזמן מה הטעות אצלנו, אולי נבין כבר שהם אלה שטועים (וזה לא מתוך רצון סתמי להאשים אחרים) או שאולי נפסיק להוכיח לכולם שאנחנו מוסריים (כי זה לא יעזור) או--- שלא נהיה מוסריים פשוט (..) ועוד דבר, שאלה רטורית- למה להביא מצב של "ערבי מול ישראלי" הרי הערבי הוא אזרח ישראל אז למה לא לקרוא לו ישראלי??
* יהודייה   09/05/10 | 16:31
3. חיים נראה אותך מצלם באום אל פאחם...
שלא יקנו אצלנו ואנחנו לא נקנה אצלם הכי טוב לכולם..
* ריקו   09/05/10 | 16:25
אז שכל אחד יחזור מהמקום שהגיע ממנו.
* אחד   09/05/10 | 23:01
2. הדרך הנכונה שהם לא יקנו אצלנו ואנחנו לא אצלם
ועדיף שלא נחייה ביחד באותה מדינהה
* אניי   09/05/10 | 16:17
1. קפה לערבי
נראב יהודיה נכנסת לשתות קפה בעזה או קלקיליה או בכל מקום מי בכלל היה מוצא אותה.
* אתינקה   09/05/10 | 16:07
גזעניים תחזרו לאירופה ולתימן ....
כל יום באים אצלנו לחנות יהודים ואנחנו מקבלים את פניהם בכוס קפה אבל אנחנו לא מתפרנסים מהם הם אלו שמוכרים לנו ואנחנו מפרנסים אותכם ,תחזרו אחורה ותראו מי אתם ומה קרא לכם ומי אלו שבאמת מגיע שתהיו גזענים איתם ולא להיות כפויי טובה לאנשים שנתנו לכם אדמה בחינם וגם רוצים לגרש את בעל הבית מאדמתו אתם באמת מסכנים איזו רמה נמוכה יש לכם
* ערבי   11/05/10 | 12:05