הורים
תגובות (52 תגובות ב-23 דיונים)
23. זו לא בחירה בריאה. אבל
זו הבחירה הנכונה והמוסרית. היום יש מספיק תוספים על מנת להשלים את החסר בלי לרצוח. לגבי הילדים אני לא מסכימה לכפיה צריך לתת להם לטעום מהכל וכשהם מספיק גדולים לתת להם לבחור את הבחירות שלהם.. הם לא שפני נסיונות
* טבעונית   14/11/15 | 14:40
22. הלוואי שיכולתי...
* יום אחד...   29/07/14 | 00:33
21. לא מאמין בתזונת הטבעונות. לא בריא
* עידן   03/02/14 | 10:59
20. לא חושבת שזה בריא להיות טבעוני. צר לי
האיזון הנכון הוא כל אבות המזון!!!
* דפנה   03/02/14 | 10:57
נכון
אבל מזון מהחי אינו שייך לאבות המזון
* איתמר   04/02/14 | 23:07
למרות שכתבת שלושה סימני קריאה
זה לא אומר שאת צודקת. ניתן להשיג את כל אבות המזון מן הצומח. (את יודעת בכלל מה הם "אבות המזון" ??)
* דוד   05/02/14 | 22:31
19. "הרי אף תינוק אינו אלרגי לחלב אימו"
"אם זה היה טבעי לנו, זה לא היה קורה. הרי אף תינוק אינו אלרגי לחלב אימו". ............................................. אני חושבת שבזה נאמר הכל.
* אליס   02/02/14 | 16:41
18. טבעונות זה מצויין אבל לא חייבים להיות קיצוניים
הייתי טבעוני קרוב לשנה משיקולים בריאותיים ומאז אני נוטה לטבעונות בערך 70-80 אחוז מהזמן, אוכל בשר פעמיים בשבוע, לא נוגע במוצרי חלב, צורך כמה שפחות מזון מעובד עשיר בסוכרים ומלחים ושאר רעלים. מוצרי חלב מפוצצים בשומן רווי והורמונים ואנטיביוטיקה , ורק גורמים לבריחת סידן!!!! כל מי שאוכל מגוון ירקות ולא צורך מוצרי חלב מקבל סידן מעל ומעבר למה שהוא צריך מהירקות, אז שלא יבלבלו לכם את המוח על שקר החלב=סידן.
* אורי   02/02/14 | 16:37
17. מה טוב ומה פשע
אתה באמת חושב שבגלל שתפסיק לאכול חיות לא יהרגו יותר חיות בעולם? אתה כזה תמים? הרשה לי לשאול אותך שלוש שאלות ברשותך שאלה 1. אתה מכה את הילדה הקטנה שלך? לא! ואתה באמת חושב שבגלל שלא תכה אותה תעלם תופעת האלימות במשפחה בעולם? אתה כזה תמים? שאלה 2. אתה שודד מזומנים מקשישות ברחוב? לא! ואתה באמת חושב שבגלל בחירתך תעלם תופעת האלימות מהרחובות בעולם? אתה כזה תמים? שאלה 3. ככה אתה בוחר מי להיות? באמצעות איסוף נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה וחישוב תרומתך הצנועה? אתה באמת לא יודע לבד מה טוב ומה רע, מה טוב ומה פשע?
* קרן   02/02/14 | 04:02
יש פה טעות נפוצה
השאלה היא לא אם תעשי אז לא יהיה את צריכה להיסתכל על זה הפוך, אם כן תתנהגי באלימות כלפי הילדה שלך אז את יוצרת מעגל של אלימות. אם תתחילי לשדוד קשישות ברחוב אז את בעצמך מגדילה את מעגל הפשע. אבל אם לא תעשי את זה גם הילדים שלך לא יעשו את זה וגם הילדים שלהם לא וכך הלאה. זה תהליך וכך צריך להסתכל על טבעונות אי אפשר לצפות שדברים ישתנו ביום חוצמזה הדברים הם דינאמים עידן הצריכה משתנה אנחנו חיים בעולם של שפע ואנשים מתחילים להבין שאפשר לבחור אחרת. אם נצרוך פחות בסופו של דבר הייצור ישתנה לפי הביקוש. אבל שוב זה תהליך ולא רואים את זה ביום. ההוכחה היא דרך אגב שבהרבה מקומות אפשר כבר לראות מנות טבעוניות.
* מור   16/02/14 | 10:27
הסברת יפה!! מסכימה עם כל מילה
* אחת שמסכימה   01/04/14 | 17:40
16. מצוין!
* זיו   01/02/14 | 18:57
15. יש מחקרים בשפע. צמחונים חיים ובריאים יותר
* וטבעונים בכלל   01/02/14 | 16:45
14. הרבה מהכתוב פשוט לא נכון!!!
ובתפריט המומלץ חוסרים רבים של חלבון, סידן ומינרלים נוספים
* דני   01/02/14 | 15:18
מאת אדם בעל השכלת "אחד שיודע"
* התזונאי   03/02/14 | 10:56
13. בהחלט יהיה מאתגר :)
אבל עם מספיק קריאה והכנה הכל יהיה בסדר
* מריה וסקן   31/01/14 | 19:10
12. הנאות החיים
בחיים יש שלוש הנאות מרכזיות: אוכל, סקס ושינה. רוטב קטניות ודייסת קוסמין גוזל מילדך את ההנאה שהעולם הקולינריה. לגבי שינה אני לא יודע וסקס.. על זאופיליה שמעת?
* קרניבור עם חיוך על השפתיים   30/01/14 | 09:59
האדם הקדמון
אבל האדם הקדמון אכל חיות וואלה, אז קדימה לזרוק את כלי העבודה שלך, להרוג כלב ולעשות ממנו כלי עבודה מהעצמות שלו (מומלץ כלב צעיר וחזק). להיפטר מבגדי החורף, להרוג כמה שיותר חתולים בשכונה ולהכין מעילים ונעלי בית. (כובעים אני ממליצה משועלים). לזרוק את כל מה שקנית באיקאה למדורה גדולה לחימום ולהכין וילונות, שמיכות, שטיחים, אוהלים, תכשיטים, מגופות של חיות (עם שיני חתולים אפשר לעשות דברים מקסימים. וכמובן להתעלם מהשפע חסר התקדים במזון בריא וצמחי שיש ליד הבית שלך, ולהרוג חיות כדי לאכול גופות! אם אתם לא נהנים משפיכות דמים במו ידכם אתם תמיד יכולים לשלם לאחרים שיעשו את זה רחוק מהעניים שלכם ה ״אדם הקדמון״ הוא המודל שלכם לא?
* שרון   02/02/14 | 04:01
לפעמים עדיף לשתוק ולהחשב לטיפש
מאשר לדבר ולהוכיח שזה נכון
* אני   02/02/14 | 08:01
11. בחברות "טבעוניות" אחוז תמותת הילדים עצום.
* כמו המערכון של ציפי שביט   30/01/14 | 09:15
על סמך איזה מחקר אתה מבסס את זה?
או שאתה מבסס את זה על סמך מערכון של ציפי שביט?
* ולדי   03/02/14 | 11:16
10. צמחונים זה לא אידיאולוגיה
די ברור שאת לא צמחונית מאידיאולוגיה.. או לפחות לא באמת מרגישה את הטיעון האידיאולוגי. אם כן לא היית מאכילה אותם בזוועות האלו ותכלס- היית טבעונית.
* אבל לא נורא (:   30/01/14 | 08:47
9. יופי! כיף לקרוא!
* טבעונית הריונית   30/01/14 | 08:44
8. אל תתפלאי שלעת זיקנה ידחפו אותך לבית אבות
מספיק שפעם אחת הילדים יטעמו אוכל אמיתי כדי להבין שהשגעונות של אמא פוגעים בהם.
* יובל   30/01/14 | 08:42
7. אני צמחונית
אבל מאכילה את הילדים שלי בשר ודגים, אני חושבת שזה מורדם מדי להסביר להם,שיגדלו יחליטו....
* מלי   30/01/14 | 06:46
וזאת לא כפייה לדחוף להם גופות לצלחת?
אולי תגדלי אותם כטבעונים וכשיגדלו הם יוכלו לבחור אם הם רוצים לאכול חינות מתות או לא (לא נשמע לי מפתה במיוחד)
* הורה כופה אורח חיים כלשהו! השאלה אם תבחרו בטוב או    01/02/14 | 19:45
את צודקת.
הם צריכים לגדול ולהבין. וזו לגמרי אידיאולוגיה.
* אמא טבעונית   14/11/15 | 14:42
6. מרגש לדעת שיש גן טבעוני!! יוזמה נפלאה!!
מרגש לדעת שיש גן טבעוני!!! פשוט נפלא!!!
* ישראלית ששמחה לשמוע!!   29/01/14 | 23:48
5. היא דפוקה?
אנחנו אוכלי בשר מטבעינו, כמו שכול הקופי אדם אוכלים חיות ככה גם אנחנו (כן קוף אדם הוא לא קוף שמסתובב עם בננה תקוע בפה אלא אוכל גם חיות מי שלא מאמין שיקרא קצת על המזון של גורילות), היא לא נותת לילד אופציה אלא אונסת את דעתו, הטבעונות מוצפת בשקרים ועובדות שקריות בפעם הבאה שאתם קוראים משהו תחקרו ואל תאמינו ישר.(לדוגמא ההרצאה של גרי הינה מוטעת ומלאה שטויות, לא מאמינים תבדקו לבד)
* היא דפוקה   29/01/14 | 16:43
לא, אתה דפוק.
* תום   29/01/14 | 21:01
לא - אתה
* מות   29/01/14 | 21:39
לא - אתה!
* יקי   30/01/14 | 01:50
אתה קוף
אני חיה גורסת, לא אוכלת יונקים , וימיים, יש לי שכל להבין את הבריאה, יחד עם המח שעוזר לי להתקיים ולשרוד
* לי יש שכל   30/01/14 | 08:12
מטבענו אנחנו גם אונסים רוצחים ומשעבדים. טבענו אינו מוסרי.
עובדה.
* האדם הקדמון   03/02/14 | 10:59
אתה צודק. אבל התקדמנו מהקוף
וכיצור הכי חזק ומפותח על כדור הארץ יש לנו אחריות על הבריאה שבו. כמה שפחות לפגוע בחפים מפשע על מנת לספק את עצמנו. אפשר להסתדר היום עם תוספי מזון. זה יותר אנושי. אנחנו כבר לא קופים ולא בג'ונגל.
* טבעונית   14/11/15 | 14:45
ממתי אנחנו קופים בכלל????????
* אוראור   24/07/18 | 12:35
4. אכן מחקר אמין ומשכנע
אין לי כל טענות לאם, אישה באמונתה תחיה. אבל יש לי טענות קשות למאקו. האם נתונים אודות שני ילדים, שרק אחד מהם הולך לגן, יכולים ללמד אותנו משהו, ועוד יותר גרוע, האן אין מקום להדגיש את האינטרס המסחרי של האם. אני מבינה שאין לכם כל יומרה להעמקה, אבל קצת, קצת חשיבה בקרורתית
* מישהי   29/01/14 | 16:17
אני גננת בגן טבעוני
ויש בגנינו 37 ילדים חזקים בריאים וטפו טפו טפו לא חולים כמעט בכלל... אז אם את חושבת שמדובר בשני ילדים את חי ה בעולםשהמצאת לעצמך! קומי! בוקר! בעזרת השם אוכלי הגופות חסאי החמלה יהיו מיעוט ואז העןלם יהיה בריא וטוב!!
* גם מישהי   29/01/14 | 21:32
מרגש לדעת שיש גן טבעוני!! יוזמה נפלאה!!
מרגש לדעת שיש גן טבעוני!!! פשוט נפלא!!!
* ישראלית ששמחה לשמוע!!   29/01/14 | 23:48
אם לא הבנת, היא נטורופתית.
* טבעונות הכי בריא   29/01/14 | 22:10
אמונה ברצח?
את מממנת תעשיה , שהיא שואה לכל דבר, ולמגדלי העגבניות והתפוחי אדמה יש אינטרס?! ולמשחטות ולחברת התרופות שתקני ממנה תרופות בכדי לטפל במה שנגרם לגופך , תודות לתעשיית הבשר, ולטבעונים יש אינטרס?!
* אינטרס?   30/01/14 | 08:17
3. סידן *אמנם* אפשר לקבל ממוצרים מן הצומח כמו טחינה?!?!
זה אחוז הסידן הגבוה ביותר!! 2 כפות טחינה וסגרת את הסיפור?? אולי די עם השטות הזאת של חלב=סידן ????
* אולי די עם השטות הזאת של חלב=סידן ????   29/01/14 | 13:38
2. לא צריך מדריך, פשוט לא צריך לעולל כזה דבר לילד
תנו לו לטעום ולבחור. אתם אונסים את הדעה שלכם גועל נפש
* בוב   29/01/14 | 13:37
את נתת בחירה לילדייך?
ומה עם זה שאת אונסת את ילדייך לאכול גופות מתובלות? בואי נקרא לילד בשמו, בשר מגיע מיצור שפעם היה חי וברגע שאינו חי יותר נחשב לגופה. מה עם זה שאת אונסת אותם לשתות חלב אם שאינו מיועד להם ומפוצץ בהורמונים? למה את עושה את זה? כי ככה אמרו בטלוויזיה? כי ככה אמרו במועצת החלב שהיא גוף כלכלי שמטרתו למכור כמה שיותר חלב? תלמדי לחשוב בעצמך מטומטמת
* דניאל    29/01/14 | 15:11
אני תמיד מסבירה לילדים.
אני תמיד מסבירה לילדים שהדבר הטאים הזה פעם היה תרנגול , ודבר הזה פעם היה פרה... אני אומרת להם- עולם אכזר, אבל אין מה לעשות, גם בטבע משהו ( זאב, אריה) יוכל אותם...
* אני   29/01/14 | 17:44
כי הזוועות בתעשיות זה בדיוק מה שקורה בטבע
אפילו בטבע נשחטים במהירות ועד שהנמר תופס אותך החיים יפים... ובכלל- לא אמרו שיש הבדל בין בן אדם לבעל חי??אנחנו אלו עם הבינה והחמלה וכו׳...
* מי אמר שהאדם יצור נעלה מעל החי?   30/01/14 | 08:52
שפה
חשבתי שלטבעוניים איכפת מהסביבה ומצדק... אם להיות טבעוניי גורם לאנשים לדבר בשפה כזאת ״מטומטמת״ ולא לכבד אחד את השני, אז בטוח שיש משהוא לא טוב בזה. כנראה שכן מחסירים ויטמין מסויים.
* ענבל   30/01/14 | 04:44
אההה שכחתי שיתר בני האדם, הלא טבעונים הם
* מנומסים ואדיבים ולא מקללים בכלל (:   30/01/14 | 08:49
אתה ״צודק״ , בוא נחנך אותו לשחוט בעלי חיים תמימים
ולהמשיך לשקר לו כמו שישקרו לנו... חמלה פלוס בריאות זה שילוב מנצח!!!!
* נדב   29/01/14 | 15:30
וזה בניגוד להריסת סביבות המחיה לצורך חקלאות
מה שמוביל להרג המוני של בעלי חיים. הורגים בע"ח בטבע בשביל להסב את שטחם לגידול ירקות ופירות צמחונות היא לא באמת יותר הומנית אפילו הפוך
* שש   30/01/14 | 08:55
זה בעייתי
אתה יכול לתת לו לטעום והוא יאהב, ואז להסביר לו שזו חיה שמתה. לך תדע איך ילד יגיב? עדיף קודם להסביר לו ואז לתת לו להחליט.
* לי   29/01/14 | 15:46
1. וואו. כמה שגיאות
* .   29/01/14 | 11:58