החדשות
תגובות (153 תגובות ב-90 דיונים)
40. חברים להרגיע:
גם שרה הבינה שעדיף עוזרת בית/ מנקה פיליפינית ממנקה ישראלית שמנקה את הבית ואחר כך מלכלכת את הפה...
* מיקו   14/08/10 | 01:20
39. מוטב מאוחר מאשר אף פעם...
אחרי שעליזה התערבה...והעירו לשרה על כך שזו ההזדמנות שלה לומר משהו חיובי סוף כל סוף...היא שלחה את המכתב. לקח לה הרבה זמן..אבל מוטב.....
* מאירה   14/08/10 | 01:18
38. זאתי מנהלת לנו את המדינה שלא נדע
* יוסי   14/08/10 | 01:02
37. תתביישו לכם
סוף סוף היא עושה משהו מועיל ואתם ישר מתלהמים כמו כולרות מצויות. אני נפצעתי בלבנון בשנות התשעים והמדינה מחרבנת עליי. יש לי הרבה סיבות להתפוצץ!!!!!!! אבל אני בכלל לא מעלה בדעתי לקשר בין זה לבין הילדים!!!!!! הם ילדים למען השם!!!!!!! איפה הלב שלכם?????? מה נהיה מאיתנו???? תתעוררו אנשים טובים-אלק יהודים טובים!!!! צאו מהסרט העלוב שאתם חיים בו!!!!! יש יהודים וישראלים בכל העולם-איך הייתם מגיבים אם היו מסלקים אותם בבושת פנים???איך???? אני לא אוהב את הגברת נתניהו,אבל הפעם היא שיחקה אותה.שמישהו יקיץ את "הצדיק" אלי ישי מחלומו מפני שבדרך הזו נכדיו וניניו יגורשו גם הם מאיפשהו. שבת שלום
* לוחם   14/08/10 | 00:41
אם תתעמק יותר בנושא תבין ! ואלי תגיב אחרת
א - מדובר בילדים ומשפחות שנמצאות חמש שנים או פחות בארץ, ככה שאני בסק עד כמה תחושת שייכות יש להם לארץ. ב - אלי ישי לוקח החלטה קשה, כדי למנוע תקדימים של שיהיה לא חוקית בארץ של עובדים זרים ( שהכמות שלהם בארץ רק הולכת וגדלה ללא הצדקה) ג - ההורים משתמשים בילדים כדי ליצור סחטנות רגשית כדי להשאר בארץ ואין סיבה לכך שישארו .
* מעשה כואב שלעצמו אבל הכרחי    14/08/10 | 01:38
36. אלי ישי אתה יכול לגרש גם את שרה בבקשה
* ליכודניק   14/08/10 | 00:26
ל 36 לא השר אלי ישי, ולא גברת נתניהו עוסקים בגירוש;
שמור על לשונך ומקומך
* ל- 36   14/08/10 | 01:04
חחחחחחחחחחחחחח
* הרסת אותי   14/08/10 | 01:09
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
* אתה קרועעעעעעעעעעעעע   14/08/10 | 01:34
35. גברת!! למה את לא מתערבת בנושא גלעד שליט!?!!???? עעלק 'פונה כאמא'
* טל   13/08/10 | 23:18
היא רוצה להראות כמה היא אנושית......
למה שהיא תדאג לגלעד שליט.. הבנים שלה מאובטחים כל הזמן והיא ישנה טוב מאוד.
* נו..   13/08/10 | 23:46
למגיבה שמטילה ספק בבבקשה ובמכתב -תגובתך לא אנושית;
וללא קשר להחזרתו ולהשבתו של לגלעד שליט.
* א   14/08/10 | 02:27
איפה הבן משרת?
הבן של נתניהו משרת כפקיד בגל"צ, הבן שלליברמן פקיד בלישכת גיוס בירושלים אז מה להם וללוחמים?
* ס.ב.ד   14/08/10 | 09:23
למה אתה מתערב ומכפיש לשלילה - יש לך סיבה ראויה?
או שאתה נחוש ומעוניין לפגוע מבלי קשר לכתבה- או שהבסיס והסיבה שלך להתערבות בלי קשר לכתבה?
* א   14/08/10 | 00:21
היא מנסה להתחבב פתאום על העם
* שרה תביני כבר שהעם לא סובל אותך! את צבועה!   14/08/10 | 01:35
34. שרה פופוליסטית תדאגי לאוכלוסיה החלשה שעשו צבא
והעובדים הזרים שבגללם מעלים לאוכלוסיה החלשה את השכירות בדרום ת"א ושעשו צבא, שרה והתקשורת תדאגו לחלשים שלנו שהזרים לוקחים את העבודות שלהם.... והעובדים הזרים שמנצלים את ילדיהם -הביתה התקשורת ואנשים כמו רותם אילן ושרה יוצרים את האשליה כאילו כאן ביתם- אז הגיע הזמן לדאוג לנו!!!!
* tanor3   13/08/10 | 23:17
33. לקרוא!
יפה שאת פונה אליו כאמא, אני בעד. אבל קודם כל וחשוב יותר, תפני לבעלך החסר רגישות שהשאיר אלפי אמהות חד הוריות להתמודד עם אבות שלא מעוניינים לשלם מזונות ואנחנו צריכות להגיע למצב של חוסר אונים בניסיון להשיג את מה שמגיע לנו בכוחות עצמנו וזה כולל מעקבים עם צו מאסר ביד, כדי לשרוד. כי אמא עובדת, מבחינת המדינה, יכולה להסתדר עם שכר של 4,000 ש"ח ואת המזונות היא צריכה לדרוש דרך הוצאה לפועל. לביטוח לאומי יש יותר כוחות מאתנו, אנחנו לא צריכות לעשות את העבודה הזו, יש לנו מספיק שעות עבודה מחוץ לבית ועבודה נוספת בבית עם הילדים. אז במקום להיות יפת נפש ולדאוג לכל העולם, תדאגי למי שנולד במדינה הזו ובנה אותה!!!! אני בספק אם אי פעם תביני למה אני מתכוונת, כי בשבילך 4,000 ש"ח, זה בילוי יומי עם הילדים.......
* אילת   13/08/10 | 23:16
צודקת צודקת צודקת...
צודקת צודקת צודקתתת!!!!
* משיח לא בא   14/08/10 | 00:46
32. איזה מאמי שרלה!!אני אמרתי לה להגיד את זה
מותק בעלך ראש הממשלה מה את עושה עלינו רושם?????????????
* יחצן   13/08/10 | 23:09
ל 31 - האם לתגובה שלך יש משמעות, או שיש לך בעיה בחושים?
* למגיב 31   14/08/10 | 00:09
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
* יעני יועץ תקשורת? יאללה חארטה של צביעות    14/08/10 | 01:36
31. 400 עובדים זה בדיוק הכמו שאני צריכה בשביל לנקות את ביתי
* שרה נתניהו   13/08/10 | 23:06
30. לאורטל וראובן רזפורקר קצת כובד ראש
בושה למדינה אנשים כמוכם למרות הדעות שלכם מה זה הסיגנון הזה?????? אלוהים אפילו לקרא אני מזועזעת ועוד להראות את הפנים שלכם מה ניסגר איתכם????? אולי תילכו לאיזה סדנה לילמוד איך להגיב על דברים
* אזרחית מאוכזבת   13/08/10 | 23:04
29. כל הכבוד לך שרה אשה אנושית וחמה
* יעלי   13/08/10 | 22:51
28. לשר אלי ישי -דלתות יכולות להיסגר אך לא האמון ואורח החיים;
ונכון שהעסקת עובדים זרים ללא רשיון - הינו מעשה שלא היה אמור להעשות (חמור כלפי העובדים שהפכו לניצול) -אך בחלקם של: ההורים והילדים של העובדים הזרים הכוונה שלהם היתה למצוא פרנסה ובית חם ואין בכך פסול - להישאר במדינה ובמקום בו יכלו לגדול -בשעה שהעסקתם מבוססת על השקעה ואמון הדדי בהורים ובילדים - ועדיף היה לברר מי מהם מעוניין להישאר? והאם השארתם בארץ עדיפה על תחלופה שאינה יכולה להבטיח שהבאים במקומם יכלו להחליפם? - דלתות יכולות להיסגר אך לא האמון ואורח החיים.
* א   13/08/10 | 22:47
27. אלק מאמא תרזה
עושה יחצנות זולה על גב העובדים הזרים. מי את שאת מתערבת בהחלטות ממשלה? קודם תהיי בנאדם ותשלמי לעובדים שלך, לפני שאת "דואגת" לעובדים הזרים.
* הרצל מתהפך בקברו   13/08/10 | 22:45
26. בחורה לעניין- ישראל לא תהייה ממילא מדינה יהודית
אפשר לשכוח מזה שישראל תהייה מדינה יהודית אז שלפחות נהייה כמה שיותר בני אדם. מעניין איך יגיב הזאב הרשע למכתב
* מייק פלג   13/08/10 | 22:38
25. עניי עירך קודמים!!!
ראשון לכל גלעד שליט צריך לחזור הביתה. הילדים הזרים נמצאים כאן עם הוריהם וגם בארצם אם יגורשו הם יהי עם הוריהם. וגלעד שליט? מה איתו? לא מגיע לו חיבוק מאמא? אם את מנצלת את מעמדך אז עשי זאת קודם כל למען גלעד שליט - הוא הילד של כולנו, שיצא להגן עלינו ולא שב. כאן ביתו ולא במרתפי החיזבאלה. ג ל ע ד ש ל י ט ת ח י ל ה !!!
* אמא לשני חיילים קרביים   13/08/10 | 22:37
24. בטח צריכה שינקו לה את הבית הם לא גרים לידה יאלה להעיף אותם לגרש מידית זאת מדינת יהודים
אלי ישי מחזקת את דבריך כל מילה נכונה נגמר הטיול ממממממממממממממ בייייייי
* פרנקה   13/08/10 | 22:35
23. יש לדאוג לילדי ישראל בלבד
שרה עם כול הכבוד שאת פסיכולוגית ואת בעד ילדי הזרים. מה עם הבת של בעלך מנישואין ראשונים אותה שכחת כמה שאת לא אמיתית. יש להם מולדת לזרים לי אין מולדת אחרת הם עוד יהפכו להיות גיס חמישי תתעוררו. חלק מהם מוסלמים.
* לונה   13/08/10 | 22:24
22. פעם ראשונה שאני מסכימה עם שרה נתניהו..
* אסתר   13/08/10 | 22:20
מקווה שזו פעם אחרונה!
* 1   14/08/10 | 22:38
21. כל הכבוד שרה!! נשים היו צריכות לנהל את המדינה
* אלינור   13/08/10 | 22:19
מזלנו שזה לא המצב, קודם תלמדו לנהוג.
* שימי   13/08/10 | 22:56
חחחחחח, הרסת אותי
* לגמרי   14/08/10 | 01:48
20. פופוליזם מגעיל, אנחנו לא בחרנו בך, ובמקרה שלי גם לא בבעלך,
אולי תדאגי שראש הממשלה יקבע כאן חוקים ברורים !! בכל מה שקשור לעובדים זרים ותנאי העסקתם, לא יתכן שכל עובד זר יתאזרח כאן רק בגלל שנולדו לו בארץ ילדים !! בכל מדינה אחרת זה לא היה קורה. את אהדת הציבור הייתי מציע לך להשיג בדרך אחרת, עם כל התיעוב שלי לאלי ישי , ש"ס ולחרדים בכלל, (ואני לא רוצה להכליל) במקרה הזה הוא צודק, תתחילו לעשות כאן סדר בבקשה, המדינה הזאת הפכה להפקר , הגבולות הם פרוצים , ובעלי ההון ממשיכים לעשות מיליונים על גבינו וגבם של העובדים הזרים, הון ושלטון, זהו שורש הבעיה,
* אזרח שנמאס לו   13/08/10 | 22:14
מסכימה לכל מילה !! לקרא ולהפנים בבקשה !!!!!!!!!!!!!
*  כל מילה בסלע !   14/08/10 | 01:42
19. פגעת בילדי ישראל בפרט ילדי חד ההוריות את ובעלך
ואת ילדי הזרים את מבקשת להשאיר? על חשבון מי בדיוק?
* הדר   13/08/10 | 21:51
18. שרה
היתלוננו שבתור פסיכולוגית של ילדים ,היא לא מתערבת ,אז הנה היתערבה ,ניראה כמה זה יעזור.
* זהבית   13/08/10 | 21:48
17. צריך מישהו שיתחזק את הבית!!!
* לא מהכוונות הנכונות   13/08/10 | 21:41
16. שרה כמה עובדות ניקיון את ...עוד צריכה?
* ניצול ציני של מהגרי העבודה   13/08/10 | 21:32
בתגובתך ישנו שימוש ציני ונלעג למצבם של העובדים הזרים;
ואולי לא הבנת שהכתבה אינה משתמעת כניצול ?
* למגיבה 16   13/08/10 | 23:37
15. כל הכבוד, שרה נתניהו!!
שרה את הגדולה, מברכים אותך את תמיד תהיי בריאה
* ניר   13/08/10 | 21:26
שרה נתניהו הצבועה
צר לי שאתה מגיב כך. מה אם גלעד שליט האם היית מוכן להיות במקומו. תחילה שידאגו לו.
* סוזי אליהו דיזינגף תל אביב   14/08/10 | 11:12
14. החליטו להשאיר אותם,ועל הדרך פירגנו לשרה כאילו זה בה ממנה
* יחי הבלוף   13/08/10 | 21:25
13. אלי ישי העם איתך
* עמיתוש   13/08/10 | 21:17
12. ואני פונה אליך כאמא....למרות כוונותיך הטובות....
לא רוצה שהסיכוי שאחד מילדי יתחתן עם גוי יגדל! (אבל...אם זה יקרה אקבל אותם לביתי בברכה) ואם נתחיל לרחם על כל אחד...מה יקרה בעתיד למדינת ישראל כמדינה יהודית ליהודים? עכשיו 400 מחר 10.000! ויש להם מדינה והם יודעים את שפת אמם, לא יקרה להם כלום! זהו לא גירוש-הוריהם סיימו את עבודת בישראל.
* אמא ל4   13/08/10 | 20:54
צודקת
* me   13/08/10 | 21:07
אז יש לכם טעות
בתורה רשום שצריך להתנהג יפה לכל הגויים ומה שעושה ה"דתי" מנוגד לתורה!
* בנאדם   13/08/10 | 21:18
זה אתה שיש לך טעות, כי זה ממש לא מה שכתוב
בתורה מצווה "ואהבת את הגר", גר, למקרה שאף אחד לא טרח להסביר לך, הוא זר שהתגייר. עוד לא ראיתי אף אחד מהם ממיר את דתו ומן הסתם שאף יהודי בעולם לא יחשוב על להכריח אותם לעשות זאת כי המרה בכפייה אסורה לפי הדת. אז אם אתה רוצה לקבל אישור בתורה לדיעותיך, אולי תנסה ללמוד אותה קודם ולא להפריח סיסמאות שמבוססות על דברים ששמעת בחצי אוזן ואין לך באמת מושג מה עומד מאחוריהם.
* תדבר אחרי שתלמד   13/08/10 | 22:52
פשוט לא נכון.
הילדים לא יודעים את שפת עמם. הם מורגלים לחלוטין לתרבות בארץ. הם ממש לא מהווים איום למדינת ישראל כמדינה יהודית מכיון שהם כל כך מעט(כולה 400!). מה שצריך למנוע זה את הכניסה של ההורים מראש וככה לא תיווצר בעיה. לשלוח את הילדים לארץ המוצא של ההורים שלהם יהיה כמעט כמו לשלוח ילד שלא מועמד לגירוש לאותה המדינה. תתארי לעצמך עכשיו ששולחים את הילדים שלך לאקוודור. ממש אפשר להיות רגועים בקשר לגורלם.
* לאמא ל4   13/08/10 | 21:31
איזה שטויות את מדברת
באיזו שפה נראה לך שהם מדברים בבית? בעברית? ההורים שלהם בקושי יודעים אנגלית, אז תהיי בטוחה שאת השפה של ההורים שלהם הם יודעים טוב מאד. ולגבי עניין הדאגה: אני לא ההורה שלהם, לא מתפקידי לדאוג להם במיוחד לאור העובדה שההורים שלהם חיים ומתפקדים, הם לא נרדפים במדינת המוצא שלהם וכל מה שההורים שלהם חיפשו זה איפה לעשות יותר כסף - אז מי שצריך לדאוג להם, זה בטח לא אני ולא המדינה שלי. אין לי שום עניין שתשלומי הביטוח הלאומי שלי יועברו לאנשים שאין להם מה לחפש פה מהסיבה הפשוטה שהם אפילו לא נמצאים פה באופן חוקי. נכון שהילדים עצמם לא עשו שום דבר, אבל ההורים שלהם עבריינים ואין דרך אחרת להסתכל על זה, אז שההורים יתנו את הדין. ומאחר והילדים לא יוכלו להישאר בארץ ללא הורים - מה לעשות, גם הם יצטרכו לעזוב איתם. אין פה גירוש, אין פה אכזריות, יש פה פשוט שמירה על החוקים של המדינה, וכמו שכל אחד אחר שעבר על החוק לא זוכה לרחמים כי יש לו ילדים, כך גם פה. אפשר לחשוב שחסר לנו במדינה עוני משלנו וצרות משלנו, עם כל הכבוד - מדינת רווחה זה לאזרחי המדינה, ופה זה לא בית תמחוי של אף אחד. עם כל מידת הרחמים שיש לכל אדם, עדיין צריך להיות ריאליים ולהבין שלא שולחים אותם למקום שהם לא מכירים, זה הבית שלהם וזה שהם רוצים חיים מערביים ולחיות ברווחה יחסית מובן לי - אבל זה לא אומר שזה מקנה להם את הזכות להישאר פה. עם כל הכבוד, זה שאני מדברת אנגלית שוטפת, מכירה את התרבות האמריקאית ואת ההמנוןשלהם - לא הופך אותי לאזרחית של ארצות הברית למרות שנורא הייתי רוצה ובדיוק על המשקל הזה - התירוץ של "הם מדברים עברית" לא קשור בכלל לעניין., למה זה ברור לכולם כל כך שמדובר במדינות אחרות אבל לא ברור שמדובר במדינה שלנו?
* תתחשבי קצת לעומק   13/08/10 | 23:02
את מזה צודקת
חושבת בדיוק כמוך הם לא יכולים לחיות על חשבון התושבים אני גרה בארה"ב ועם כל הכבוד שנולדה לי פה ילדה והיא אמריקאית זה לא עושה אותי אזרחית פה (שפה זה מדינת הגירה) אז על אחת כמה שמדינת ישראל שייכת ליהודים אין להם מה לעשות פה והם לא רוצים להישאר מתוך רצון לשרת את המדינה אלא כי הרבה יותר טוב להם לחיות פה מאשר במדינה שלהם
* פומיקי   14/08/10 | 07:02
ההבדל הוא שההורים שלי לא באו לעבוד כאן...
אתן לך דוגמא: יש לי זוג חברים שנשלח לארה"ב דרך העבודה ל10 שנים(ידעו זאת מראש כמו העובדים שהגיעו לכאן שזה לזמן מוגבל בלבד), ביינתיים נולדו להם 3 ילדים ויש להם אזרחות אמריקאית, אבל הם מדברים עברית בזכות הוריהם(אני בטוחה שגם ההורים של הילדים הזרים לימדו אותם את שפתם!) ובקרוב זמן העבודה שלהם יגמר והם יחזרו לארץ... נו ,זה לא אותו הדבר? חוץ מזה, 400 כפול 3 ילדים בממוצע שיולדו לכל ילד כשיגדל זה 1200 ,זה המון!
* אמא ל4   13/08/10 | 23:29
זה לא רק הילדים שיוולדו להם
לכל ילד יש זוג הורים, כבר עוד 800, ולא מן הנמנע שהם יביאו עוד ילדים, וזה עוד לפני שדיברנו את אלה שנמצאים פה באופן לא חוקי מלכתחילה, גם להם ילדים וגם הם רוצים זכויות ומדובר בעשרות אלפים ולא ב - 400. ובכלל, למה צריך למצוא להם הצדקות? זה לא מקומם ובזה זה נגמר, אני לא מבינה את ההתיפיפות הזאת, אני לא שומעת את כל הישראלים שמוחזרים לארץ אחרי שעבדו בצורה לא חוקית באירופה או בארה"ב באים בטענות לאף אחד, עם או בלי ילדים, כי הם מבינים שאין מה לעשות, אין להם שום הצדקה להישאר שם. להשתמש בילד כתירוץ וכאמצעי להישאר במקום כלשהו זה בזוי, אז את הזעם שלכם, צדקנים יקרים, תוציאו על ההורים שמשתמשים בילדים שלהם ולא עלינו, אנשים שרוצים לחיות ולהתפרנס בכבוד במדינה שהיא שלנו מבלי לדאוג לכל עובר אורח שמחליט שסבבה לו פה ועכשיו נשלם לו ביטוח לאומי, קיצבת ילדים ומי יודע מה עוד. עניי עירנו קודמים, אז אחרי שנעזור לכל המובטלים והעניים שאצלנו - ולא חסר כאלה - אולי נוכל להתפנות לעזור בצרות של אחרים, לא דקה אחת קודם.
* הבעייה עמוקה הרבה יותר   14/08/10 | 01:20
מסכים עם זה שלא צריך לאשר לעובידם הזרים להגיע לארץ אך ממש
אך ממש לא מהסיבות שאת ציינת,שאלה מבחינתי ממש לא רלוונטיות לנושא.
* משה   13/08/10 | 23:09
   14/08/10 | 15:23
בקשה
תוכלי ליצור אתי קשר בנושא, בבקשה? annam_s@yahoo.com חייבת את שיתוף פעולה בנושא, אנה
*  anna   14/08/10 | 15:29
לא ברור למי מהמגיבים פנית
* תהיי ספציפית...   14/08/10 | 18:04
11. ביבי תתפטר, גרש את כל העובדים הזרים...
* אט   13/08/10 | 20:50
10. שרה תביני (הציבור) זה שבחר את בעלך, לא רוצים
שיקבלו אזרחות. ולא תצליחו לקנות אותו בשכנועים כמו "כבנאדם, כפסיכולוגיץ וכו.."
* אט   13/08/10 | 20:48
ומי את/ה שתדבר/י בשם הציבור? עשית סקר עם?
* לאט   13/08/10 | 21:22
אתה עלוב נפש
ומי שמך להחליט? רוב הציבור שעדיין נשאר לו לב ולא חי בסרט שהוא יותר טוב ממישהו דווקא מעדיף שהם יישארו. מיליון רוסים באו-חלק גדול מאוד מהם לא יהודים! וזה מה שמפריע לך? 2000 איש? אתה ושכמותך פשוט עלובי נפש
* לוחם   14/08/10 | 00:49
זה הרבה יותר מ- 2000
תבדוק קצת נתונים לפני שאתה מתלהם, במדינה יש עשרות אלפי עובדים זרים, חלקם חוקיים, חלקם לא ולחלקם נגמרה אשרת השהייה והם החליטו שלא מתאים להם לחזור הבייתה וסבבה להם במדינת הפראיירים, אז הויכוח הוא לא על 400 או על 2000 היא על המדיניות ועל העתיד של המקום שהיהודים קוראים לו בית, והוא לא ישאר יהודי עוד הרבה זמן, כי ברגע שלא יגרשו אף אחד, אני מבטיחה לך שתהיה פה נהירה של עובדים לא חוקיים שיעשו ילדים או יביאו איתם את הילדים שכבר יש להם על מנת לנצל את הלב היהודי הרחמן. אף אחד לא מדבר על גירוש של אנשים שנרדפים במדינת המוצא שלהם, מדובר פה, בשיא הפשטות, על אנשים שלא בא להם לחזור למדינת מוצאם כי הרבה יותר נוח לגור פה, ובכל מדינה אחרת, כמו ארה"ב למשל, כבר מזמן היו בועטים אותם החוצה בלי יותר מדי דיונים. חוק זה חוק, וגם אם לא נראה לנו, צריך לכבד אותו אם אנחנו רוצים לגור במקום שהוא לא המערב הפרוע. לגבי היהדות של הרוסים, מסכימה איתך, הרבה מהם לא יהודים ומקומם לא פה, אבל מה לעשות שהחוק מאפשר להם להיות פה אם הם הצליחו להוכיח קשר, קלוש ככל שיהיה, ליהדות? אולי החוק מטומטם, אולי הוא מאפשר פירצות, אבל זה מה שיש, וכמו שאני חושבת שההורים החרדים שעברו על החוק היו צריכים להיכנס לכלא ולשם על כך שהפרו חוק כלשהו במדינה והרתיח אותי שחלקם פשוט התחמקו מזה, אני חושבת על אותו המשקל שמי שלא נמצא פה באופן חוקי, אין לו מה להתלונן. הם עברו על החוק ביודעין ועליהם לשלם על כך. אני אפילו לא מדברת על ההשפעות האחרות של כל נושא הזרים: הפחד להסתובב באיזורים מסויימים בשעות הלילה כי יחד איתם הבאנו גם את המאפיות שלהם, או על מחירי השכירות המטורפים בדרום תל אביב ועוד ועוד. כן, אני מרחמת על הילדים וכן, זו לא אשמתם, אבל זו בטח ובטח גם לא אשמתנו ולא אנחנו צריכים לשלם את המחיר על מה שההורים שלהם עשו. תרצה או לא תרצה, ברגע שישראל תראה יד חזקה בכל נושא הטיפול בעובדים לא חוקיים, הנהירה לפה תרד פלאים כי אזרחי העולם השלישי יבינו שאולי סוף סוף נגמרה ההפקרות, והיד החזקה הזאת מתחילה בדיוק כאן.
* תסתכל על התמונה הכוללת   14/08/10 | 01:31
9. המכתב אמיתי או מזוייך?
* דורי   13/08/10 | 20:44
8. איך זה שבג"צ עוד לא התערב בזה??
* מרק   13/08/10 | 20:40
7. כרגיל ביבי מתקפל
תיראו איך עכשיו חודשים של ועדות הולכות לפח רק בגלל שלאשתו של ר"מ לא מתאים שיגרשו את ילדי העובדים הזרים. זו היא הסחיטה השמאלנית המושלמת.
* גולן   13/08/10 | 20:36
6. אין ברירה צריך להחזיר אותם למדינה ששם הם שיכים
* שימי   13/08/10 | 20:31
אתה מסכן אחי
צריך להחזיר אותך למקום ממנו באת-גרמניה המזרחית של פעם אלק שימי
* לוחם   14/08/10 | 00:46
איזו תגובה מטופשת
אין מה להשוות בין יהודים שהגיעו מרחבי העולם לכאן לבין העובדים הזרים, ועצם ההשוואה היא חסרת משמעות ואפילו מעליבה, מהסיבה הפשוטה שזו מדינת היהודים שהוקמה כדי שליהודי התפוצות תהיה מולדת ומקום שהם יוכלו לקרוא לו בית אחרי שנרדפו אך ורק בגלל דתם. לעובדים הזרים יש בית, יש אומה ויש מולדת בה אף אחד לא רודף אותם, הם אינם פליטים, הם לא עם של נוודים הם פשוט החליטו שבא להם יותר טוב לחיות חיים מערביים וזו, עם כל העצב שבדבר, לא סיבה מספיק טובה. אז תגובה של "תחזור לבית שלך" לא רק שאינה הולמת, אלא גם מצביעה על בורות. אני רוצה להאמין שאתה לא אדם טיפש, מאחר וקראתי את התגובות האחרות שרשמת כאן ומהן נראה שאתה אדם בוגר שתרם לחברה הישראלית והקריב עבורה, אך מצד שני, מדבר כאילו לא ידוע לך דבר וחצי דבר על ההיסטוריה של המדינה שבה אתה ח ובעצם מזלזל בהקרבה שלך עצמך. ההצדקה היחידה למדינה הזו היא הזהות היהודית שלה, אחרת היא לא הייתה מוקמת מלכתחילה ומאחר והם גם עוברים על חוקי המדינה וגם אינם יהודים, אני לא רואה שום סיבה לתת להם להישאר, האשרה נגמרה ועליהם לשוב לביתם ואין בדרישה הזאת שום דבר חריג או מוזר, הם באו לפה בידיעה ברורה שהם לא יוכלו להישאר ועצם השימוש בילדים שלהם כאמצעי לחץ להשאיר אותם כאן דוחה ובזוי בעיני. יש קו דק בין להיות רחום ומלא חמלה, לבין להיות פראייר, ואתה יקירי, כנראה פיספסת אותו.
* תצא מהבועה שאתה חי בה   14/08/10 | 01:46
5. הידד לישראל שהעולם ידע מי ומה אנחנו
ואחמדינגד שטן שכמוך תאכל את הלב כי לעולם לא תגיע לאחד ממיליון מהטוב והאהבה במדינה הזאת
* נירית   13/08/10 | 20:13
4. לגברת נתניהו אשמח שתדאגי גם לחייל שלנו גלעד
שנולד פה ויצא לשרת תמדינה ולא חזר עד היום הביתה מה דעתך בנידון?גם גלעד רוצה להיות בבית החם שמחכה לו המון שנים:(
* אמא   13/08/10 | 20:13
ולך כאילו יש פטרון אמא ?
* ניקו   13/08/10 | 20:47
לניקו היא דואגת לזר ולא לילד של העם
מה זה יש לאמא פטרון אתה עונה בשאלה? הגברת דואגת שתדאג לאזרח ישראלי שחשוב יותר דעתי כמו האמא.גלעד שליט חשוב מכל הזרים..למחשבה
* אכפת לי   13/08/10 | 21:10
נכון!
* אמא ל4   13/08/10 | 20:55
3. יש עוד ילד אחד,ישראלי ושבויי !!
אולי תבקשי גם אותו,הגב נתניהו ?? בבקשה ממך-הוריו כואבים מספיק זמן..גלו קצת אנושיות..ותחזירו אותו הביתה.הוא מעל כל ילדי הזרים ומעל כל ויכוח.גלעד שליט שמו בישראל...
* חוה   13/08/10 | 20:11
כל מילה אמת!
* נ   13/08/10 | 20:30
צודקת!
* אריאל   13/08/10 | 20:42
מה לא ברור לך שיש מחיר מאד כבד על גלעד שליט???
ואל תגידי לי "ואם זה היה מבניי משפחתך" כי אני לא אומר שאני מתנגד אפילו לעסקה.. אני אומר שלראש הממשלה זו החלטה כל כך לא פשוטה. והוא לא רק חושב מהלב כמוך,אלא גם מהשכל. אל תשכחי שכמו שלוחצים עליו לעשות את העיסקה,יש גם את הצד השני שלוחץ בהתנגדות לעיסקה ובצדק. זה ממש לא לעיניין להגיד "גלו קצת אנושיות". מישהו כמוני וכמוך,לא יכולים לבוא ולהגיד:לשחרר עכשיו!!.. או: לא לעיסקה ! אני רק יכול להגיד שיש פה שניי צדדים וזו בטח אחת ההחלטות הקשות. אני מאד מקווה שימצאו פטרון וגלעד יחזור הביתה!
* ירון   13/08/10 | 20:45
לירון ומה הפטרון שעוד שנה ועוד שנה עובר וכלום
בעצם לא נעשה זה מה שאתה בא לומר בתגובתך?
* מה יהיה   13/08/10 | 21:12
ירון אז מה שאתה אומר מחכה שנה ועוד שנה ו?
בעצם לא נעשה זה מה שאתה בא לומר בתגובתך?
* מה יהיה   13/08/10 | 21:14
מי שלא תהיה,לא צריך לרשום שתי תגובות!
פעם אחת מספיק.. ומאיפה הגעתה למסכנה כזאת שזה מה שאני בא להגיד?? מה זה קשור בכלל??? אני אומר שאין לא לי ולא לך פתרון,אז תעשה טובה..אל תתחכם !
* ירון   13/08/10 | 21:58
תגובה לירון,ערב טוב
אני מסכימה איתך שיש מחיר כבד על העיסקה הזאת,וזהו משפט שלמה לכל דבר ועניין.אבל מתי שהוא צריך לעשות לזה סוף,והגיע הזמן. ארבע שנים ארוכות,עינויים למשפחה ולכולנו.אם יכלו לשחרר בשקט בחור מלוב או טוניס,אחרי הרבה זמן במעצר,וכל כך הרבה אנשים פעלו לטובתו,זה אומר דרשני.גם למשפחת שליט מגיע פתרון,ותשובה,ולפני הכל,לפני שחושבים על ילדים זרים,צריך לדאוג לגלעד.ואם לגב נתניהו יש השפעה כלשהיא,אז זה הזמן לעשות משהוא בנידון.
* חוה   13/08/10 | 22:53
ביום שיעבירו את הכדור לאוייב,הכל ייראה אחרת.
ביום שיתחילו לדבר על שחרור אסירים פלסטינים שלגבי שחרורם יש הסכמה,אז יהיה לחץ של משפחות האוייב על מנהיגיהם לשחרור "החייל" הבודד שלהם. ראש ממשלה לוקח בהחלטותיו את מכלול השיקולים ושומר על הבטחון שלנו כמדינה אל מול אוייב אכזר. מעשית הדבר הכי קל להיענות לכל דרישות האוייב ולשחרר מיידית את גלעד,מעשית זו גם הדרך המהירה ביותר לפגיעה מתמשכת בבטחון המדינה ובשלום אזרחיה.בהחלטת ראש ממשלה יש מורכבויות של שיקולים ולא טוקבק כזה או אחר יפתור את אותה מורכבות. בנושא ילדי העובדים הזרים זה ענין אנושי נטו!להבא שלא יביאו עובדים זרים ואז גם לא יהיה צורך לגרש אותם,רק מה הבעיה??ישראלים לא מוכנים לבצע את אותה עבודה של עובד זר ולא מוכנים(בצדק בעיניי)להסכים לשכר של עובד זר ביחס לשעות עבודתו וביחס לכושר הפיזי הנדרש פעמים רבות בעבודת העובד הזר.
* אילנה   14/08/10 | 08:02
2. שרה
אנ י לא חושב ששרה נתניהו יש לה מה לומר מה חסר עוזרות ישראליות הוה שצריך עזרת פליפינית לסבבה בבקשה שרה את לא דוגמה לטוב לב
* bdauvi   13/08/10 | 20:11
1. כל הכבוד לשרה
* כל הכבוד לשרה   13/08/10 | 20:07