דיבור ישיר
תגובות (131 תגובות ב-70 דיונים)
70. פיקוח למוצרי מזון לתינוקות!!!
אני לא מבינה למה מוצרי המזון לתינוקות לא מפוקחים? נכון, אין כמו חלב אם. אבל מה עושות אמהות שלא יכולות להניק? הן צריכות להשתמש בתחליפי חלב, ותחליפי חלב עולים המון!!! למה זה לא מפוקח כמו חלב ולחם ? הרי זה המוצר היחיד שתינוק עד גיל 6 חודשים מכניס לפה? קופסא יכולה לעלות במינמום 40 ש"ח (במבצע-קנה 5 פריטים מהחנות קבל...) ומגיע ל 90 ש"ח (כשאת רוצה לתת את הכל...) ומספיקה בקושי ל3 ימים ???
* אמא ל 2    31/07/11 | 13:38
69. שמעתי מייבאים מטורקיה האגיס בחצי מחיר,
אפשר להביא עוד ילדים לעולם האגיס במחיר 35 ש"ח במקום 80
* אבי חיפה   29/07/11 | 23:17
68. אורית מעניין מה היית עושה אם היית חרדית עם 10 ילדים
אגב הפעוטה בתמונה יפהפייה,
* אמא לפעוטה   29/07/11 | 23:16
67. חיתולים
עצה לאמהות הצעירות שמתקשות לקנות טיטולים, כשילדיי היו תינוקות ,הישתמשתי בחיתולים מבד, היה לי דלי ארוך מפלסטיק ,הייתי שמה אבקת כביסה בדלי עם חומר מנטרל ריח ,וכול החלפה שטפתי ושמתי בדלי לאחר מספר ימים ,הייתי שוטפת במים את החיתולים ושמה על הרתחה במכונה, ולא היה לי מיבש כמובן היה לי גם מכנסונים מניילון שעברו אותו שלב ,חסכוני ולא הרבה עבודה ,גם לאשה העובדת.וכמובן לישטוף את האזור ,לנגב ולמרוח בייבי פסטה.
* זהבית   28/07/11 | 13:18
66. תשלום מלא על חודש אוגוסט בגנים הפרטיים!!!
ועוד לשלם על קייטנה תוספת של 700 ש"ח לשבוע ההוצאה בחודש אוגוסט מגיעה ל 4500ש"ח!!!!!!!רק על סידור לילדים כאשר אנחנו עובדים רגיל!! עם 12 ימי חופש בשנה! אבסורד!!
* אורית   28/07/11 | 12:25
65. מדוייק
* אהבתי   26/07/11 | 18:27
64. אפ' להוריד את מחיר הטיטולים,יש לי איזה רעיון.אבל יש לי
מגבלה לשתף בו את כולם.
* סיסי החתול356.   26/07/11 | 15:43
63. לכל אלה שאומרים שחיתולים ותחליפי חלב זה מותרות
אז מה אם פעם ההורים שלנו השתמשו בחיתולים רב פעמיים ובישלו דייסת חלה פרה על הגז? פעם גם רוב האמהות לא עבדו בחוץ, אפשר היה לחיות ממשכורת אחת, לא היו כבלים ופלאפונים ועוד כל מיני הוצאות שהיום הן בסיסיות. הכל השתנה, וגם אנחנו והצרכים שלנו. כל מי שמטיף לי לחזור למה שהיה פעם, אין בעיה, אם הייתי יכולה לשבת בבית ולסמוך רק על המשכורת של בעלי, אולי באמת היה לי זמן לחיתולים רב פעמיים, ולכבס אום כל הזמן, ולשטוף את התינוקות שלי מתחת לברז אחרי כל החתלה ולוותר על מגבונים, ולבשל דייסה... אבל אין לי זמן לזה! אני עובדת, ועובדת קשה! ואני לא יודעת מי האמהות האלה שממליצות לי לוותר על חיתולים ותחליפי חלב, אבל אני מתערבת שאם הן היו חוזרות הביתה כל יום בשש בערב (כמעט), הן היו מבינות שפשוט אי אפשר לטפל בילדים 24/7. ולכן זאת מחאה מהמוצדקות! ומלחמה - מהמוצדקות! ואני מסכימה עם כל מילה שנכתבה פה, לא יכולתי לנסח את הכאב טוב יותר!
* אין לכם מושג כנראה   26/07/11 | 14:17
62. בואו נוריד את מחירי הטיטולים.יש לי רעיון.
* עמיגא   26/07/11 | 13:52
גאון
* ממש   26/07/11 | 14:19
61. מה עם גני ילדים??הרי זה מטורף ממש משכנתא שנייה
* צריך לעשות משהו ומהר! מוצצים אותנו עד העצם !   26/07/11 | 11:11
60. אפשר לגדל תינוקות גם בלי לקרוס!
מי אמר שחייבים לקנות פמפרס? לי יש 2 תינוקות קטנים ואנחנו ממש לא קורסים תחת הנטל..אז לא קונים מגבונים של אוונט אלא מגבונים מחברה לא ידועה (ביננו כולם אותו הדבר) שעולים 5 ב20 (מה ששמעתם) וטיטולים פשוטים שעולים 25 שקלים לחבילה,למה להוציא יותר בשביל טיטול שמחרבנים בו? את מי מעניין ציור הפו הדב?! הנקתי חצי שנה והשאר היה על מטרנה אמנם,אבל בגיל שנה גמלתי אותה,אוכלת את כל אבות המזון ושותה בקבוק עם חלב פרה רגיל עם דייסת מטרנה..(הם ממליצים בעצמם)..עם כל זה,ילדי מאושרים מהרבה ילדים עם כל טיטולי פו הדב והילדים הכי מפותחים בטיפת חלב :-) אין שום סיבה לפרנס חברות שנהנות כספית מהלחץ שלנו.אנחנו הורים טובים גם בלי זה.
* אני   26/07/11 | 11:06
59. למה באוגוסט אנחנו משלמים גם על גן פרטי וגם על קייטנה
זה הזוי שבנוסף לכל ההוצאות הנ"ל בחודש אוגוסט אני משלמת גם עבור חודש מלא לגן פרטי שנגמר ב-8/8 וגם על עוד שבועיים קייטנה, לשני ילדים מדובר ב-6500 שקל בחודש ובנוסף מה-23/8 אני צריכה לקחת חופש מהעבודה שזה גם עולה לי כסף וגם לבדר ולשעשע את הילדים עולה לי כסף....
* קרן   26/07/11 | 10:27
58. גמילה
במקום לבכות על יוקר החיתולים -תנסו לגמול את הילד .זה קשה ב10ימים הראשונים ואח"כ זה נהיה קל בגיל הזה הם עדיין לא מבקשים אבל אפשר לזהות ,אני כבר חודשיים לא משתמשת בחיתולים הילד עושה בסיר,אפשר לנייד אותו לכל מקום-פשוט,נוח וחסכוני להפליא.תקראו את הספר של דפנה תייר -מאד עזר לי ותחסכו הון.גם סימילאק ובקבוק אפשר לוותר ולעבור לחלב ואוכל רגיל.
*  אימא לבן 1.5   26/07/11 | 10:05
57. סליחה, אבל תחליף חלב כדאי וצריך להפסיק סביב גיל שנה-שנה וחצי גג
בחלק מהטענות את צודקת ובאמת אין ברירה (חיתולים למשל) אבל בחלק ממש לא. ילד בגיל שנה אמור כבר לאכול הכל ולקבל את כל אבות המזון מתזונה מאוזנת ומגוונת. הורים עצלנים (מאפיין את הדור שלנו) מעדיפים לגדל אותם על מטרנה וסימילאק עד גיל שלוש כמעט.... מיותר ורק מנפח את כיסיהם התפוחים ממילא של התאגידים. ולגבי שאר הדברים - מוצצים, בגדים, מגבונים - קונים רק בסיילים / מבצעים. מי קונה 4 חבילות מגבונים ב-30 שקל?? ועוד משהו - הכל קשור אחד בשני. הדירה, הקוטג', התחבורה וגם מוצרי התינוקות. המאבקים זהים ומטרתם להוריד את יוקר המחייה המטורף בארץ או לחילופין להעלות בהתאמה את המשכורות. יום טוב
* אמאמא   26/07/11 | 08:50
נכון מאוד!
* חן   26/07/11 | 09:49
56. ואפשר לחזור לכבס חיתולים מבד
כמו שההורים שלנו עשו, זה יותר זול, וגם יותר ירוק. וגם לגמול את הילד בגיל שנה, כמו שההורים שלנו עשו,הטיטולים הפכו את ההורים לעצלנים ולגומלים את התינוקות רק בגיל שנתים ושלוש...
* nubkhzh   26/07/11 | 08:50
וזה אומר כמות בגדים כפולה
ההורים שלנו החליפו לנו בגדים 4 פעמים ביום לפחות כי בכל פעם שעשינו משהו בחיתול בד, כל הבגד היה נרטב. כלומר, אמנם תחסוך בכסף על חיתולים, אבל תבזבז יותר כסף על בגדים ומים לכביסות (שכן צריך לכבס גם את חיתולי הבד) ועל אבקות כביסה. זה לא באמת משתלם. אולי רק ירוק
* חן   26/07/11 | 09:49
55. אורית נבון מסכימה עם רוב הדברים שציינת בכתבה גם אני קונה לילדיי בגדים מההאנגר המחירים סבירים מאוד מהייכן שאפשר לחסוך זה כדאי
* אמא   26/07/11 | 08:29
54. מצטרפת בהחלט
אם לא הייתי זוכה בטיטולים בהגרלה של האגיס כבר מזמן הייתי מוחה על כך.... אם לא מצליחים לדאוג לצורך הבסיסי של הילדים מה נישאר???? אפילו הדרמתי מהמרכז בגלל המצב , לאן נגיע??
* אם לתאומים   26/07/11 | 08:15
53. אתם בוכים על תינוקות זה רק עולה בית ספר יסודי ,תיכון,צבא וחתונה...
* שתבינו לאן אתם הולכים...לאלה שבתחילת הדרך .חההה   26/07/11 | 07:52
52. טוב, ברגע שאמרת שרק חיתולים מעניינים אותך הפסקתי לקרוא.
יוקר המחיה זה בכל התחומים. דיור התיקר גם בפריפריה. קוטג' הוא רק סמל לכמה עולה פה אוכל גם למבוגרים. אז אם כל אחד יתפוס לו פינה כלום לא ישתנה.
* ענבל   26/07/11 | 07:03
51. חיתולים מבד
כשבתי נולדה עדיין לא היו בעולם חיתולים חד פעמים היתה חברה שהיתה מביאה חיתולים מבד כל שבוע ולוקחת את המלוכלכים וזה היה מצויין אבל החברה פשטה את הרגל ונשארתי עם מאה חיתולים. נכון שיותר קל חיתול חד פעמי ולזרוק לפח אבל האמת שזה מאד יקר גם בקנדה. לכן מחפשים סיילים לקנות בחצי מחיר.
* אמא   26/07/11 | 05:35
50. תחסכי ושתחרבן לך בידיים מה את אומרת?!!!
* נוגה   26/07/11 | 01:09
49. דור העתיד
שלום לכל סוף סוף מישהי העיזה לצאת כנגד, עד כמה שזה לא נעים,ומצער להודות , אבל פעם רציתי משפחה גדולה, כי זה יפה בעיני, אולם היום החלום נגוז, ולא בכדי ,אני עדיין חושבת שזה נהדר ,אבל בלתי אפשרי, רק לראות איך כל פירוט הכרטיס אשראי לאורך שני דפים סוחטים ממני הזאטוטים, שיחיו , אנחנו לא מצליחים להתפנק גם בפינוק קטן לעצמנו, ונראה שרבים כמונו, אזאו שהממשלה תעשה משהו בנידון, או בדור הבא ישרתו בצבא רק ערבים,
* רחל עם שלום   26/07/11 | 00:58
48. מצטרפת
מצטרפת למחאה , כאמא לעתיד אני גם מאוד זועמת בנושא, לא רק שוחטים בטיטולים ותחליפי חלב אלא גם בקניה ראשונה לתינוק, בקבוקים, מוצצים, מגבונים וכו' עולים הון. הממשלה מעודדת ללדת בשל מיעוט אוכלוסיה יהודית אבל לא עושה כרגיל שום דבר בנדון.
* אמא לעתיד   25/07/11 | 22:59
אמי סיפרה לי שאנשים בארץ באוהל ב-48 הביאו ילדים בלי ביטוח לאומי ועשו חיתולים משמלות ובגדים שקרעו
די.....נמאסתם...והם הרתיחו כביסה על פרימוס.וגדלנו בריאם והקמנו את המדינה לאחר מלחמת העולם ה-שניה .ובזמן צנע בארץ.
* ואף אחד לא קיטר -וסחבו קרח ובישלו על פתליה   26/07/11 | 07:57
47. המחאה צריכה להיות ממוקדת
עונת המחאות החלה. נהדר. אבל אם המחאות לא יהיו ממוקדות בנושאים הגיוניים - הכל יתפוגג כאילו לא היה. גני ילדים בארץ הם זולים מאוד (כן!!!) בהשוואה לאירופה. באנגליה גן ילדים עולה 5000 שקל. ישנם דברים אחרים - חיתולים, בגדים - שהם יקרים יותר בישראל. אבל השאלה הגדולה היא - מול מי מוחים??? מוחים מול "שילב"? זאת רק חנות, וזכותה לתמחר כפי ראות עיניה. מוחים מול הממשלה? אם כן, מה בדיוק רוצים שהיא תעשה? אבל - אם המחאה נועדה לעודד שינוי חברתי אמיתי, שבו אנשים לא חייבים לרשום את הילדים לחמישה חוגים, לחגוג ימי הולדת באלפי שקלים, לקנות המון בגדים מעוצבים ולהשתמש רק בחיתולי-דיזיינר - יש לנו תקווה!!!
* ישראלית לא מקומית   25/07/11 | 20:48
46. תגידו אתם רציניים?!
בתור אחת שגידלה (הקטן שלי בן 3, אז לא לפני מאה שנה), 3 ילדים. גידלתי אותם בלי חיתולים, בלי מגבונים ובלי תחליפי חלב. מגבונים ממש מגעילים אותי. אתם רוצים את הטוב עבור הילד? אז אל תכניסו לו לגוף את כל הכימיקליים המגעילים האלה. אם התוקף של תחליף החלב הוא לעוד שנתיים וחצי, הייתי חושבת טוב מאוד אם לתת את כל חומרי השימור האלה לילד שלי. כל המחקרים מראים על החומרים המסרטנים שיש בחיתולים החד-פעמיים, כדי שיהיו יותר לבנים ויותר יפים לעיין. אם יש לכם רגשות אשם ואתם קונים רק כדי לשחרר אותם, זו בעיה שלכם. תהיו יותר עם הילדים, תגדלו אותם באהבה ובשמחה ולא בחומרניות. (ולא, אני לא דוסית).
* אחת   25/07/11 | 19:57
הוצאת לי את המילים מהפה!
* גם אמא ל3 , הקטנה בת 5 חודשים   25/07/11 | 21:27
כן, אנחנו מאוד רציניים
לא כולם נמצאים עם הילדים בבית כל היום ויכולים להתעסק בקקי. אני עובדת עד שעות מאוחרות ולמה שאוותר על מגבונים וחיתולים? בעיניי זה בסיסי ואני לא רואה שום סיבה לחזור לחתולי בד ולזרוק מהם את הקקי לאסלה ואז אולי את גם מציעה לי להרתיח אותם בסיר ולייבש בשמש כמו שאמא שלי עשתה? אין לי זמן להתעסק הזה מותק אני עובדת, מפרנסת את משפחתי וילדיי ומצפה שגידול ילדים במדינה לא יעלה לי כמו עוד משכנתה. נשמע לך בקשה מוגזמת???
* אמא שפויה   25/07/11 | 23:00
לידיעתךאמא שפויה =גידול ילדים זה עוד הוצאה וזה כמו משכנתא לכל החיים
מי שרוצה ילדים שיקח בחשבון שזה הוצאהלא קטנה וזה לוותר על כיפים אחרים בחיים אבל ילד הוא שלך לכל החיים והסמרטוטים מתבלים .והכל עובר חביבי וילד הוא שלך לטוב ולרע מרגע שהבאת עד שאת עוצמת את העיניים הוא שלך כמו זנב לכל החיים.וחס חלילה ושלום יש גם ילדים חריגים ,והם עולים פי 3 מילדים רגילים.והשקעה הנפשית גדולה יותר.צריך לברך כשילד בריא ולהודות לאל ולא לקטר....גננת לחינוך מיוחד.
* ופעם לא היה ביטוח לאומי ,הבטחת הכנסה ,ולא בכו   26/07/11 | 07:10
סליחה יקירה אבל כמה שטויות את מדברת
אני ועוד המן המון כמוני חיבות לעבוד ולא יכולות לשהאר בבית עם הקקי כל היום..בקשר לתחליפי החלב -לא לכל אחת יש חלב בכלל..לי לא היה ושבועים הילד שלי היה רעב וירד במישקל כי הציצי לא נתן כלום..מה בדיוק הייתי צריכה לעשות לתת לו מים ולראות אם הוא עולה במישקל או יורד??? את יודעת את התשובה....לא צריך לחזור ימיי הביניים כדי לגדל ילד בלי לשקוע בחובות ענקיים..את לא חושבת..אם כל הכבוד ויש כבוד לעובדה שלא ישתמשת בחיתולים זה פשוט לא הגיוני מה שאמרת ובטח לא רלוונטי לכל אחת
* אמא לאחד   26/07/11 | 03:46
עם כל הרצון לחזור לטבע ולדברים הטובים שהיו פעם
בעידן שלנו אי אפשר לעשות זאת. עכשיו על מנת לשרוד ולא להיזרק לרחוב שני ההורים חייבים לעבוד במשרה מלאה. ואין מה לעשות, נאצלים להשתמש בכל מיני תחליפים. אני כבר עברתי את גיל החיתולים והתחליפים, עכשיו ילדיי בבי"ס. ותאמינו לי הספרים, התיקים, התלבושת האחידה, הציוד ועוד מיליון דברים חייבים לקנות ולשלם לבית הספר כדי שיוכלו ללמוד כמו כולם, אחרת אומרים לך:" את לא חייבת לשלם, אבל הילד שלך לא יוכל להשתתף בשיעור הזה וגם לא בטיול הזה וחבל.. כי כל הכיתה תבוא והוא לא... מסכן מה הוא ירגיש...". מה לא תשלמו? המחאה צריכה להיות כוללת על המחירים בכל התחומים, כדי שנוכל להתקיים בכבוד.
* אמא ל - 2   26/07/11 | 08:48
45. אם אפשר להסתדר בלי קוטג' ולגור בנתניה אולי כדאי
שתמצאי תחליף לטיטולים כמו שמצאת תשובה לכל השאר ופשוט תחזרי להשתמש ברב פעמיים..
* להלהלנד   25/07/11 | 19:51
44. יש מונופול על השוק. צריך להגביר תחרות!
למה לא להוסיף עוד חברות בינלאומיות ולהגביר תחרות?
* אריאל   25/07/11 | 19:36
43. צודקת ועוד איך אבל לא צריך לגמד
מחאות אחרות..
* מילי   25/07/11 | 19:24
42. גם אני מצטרף ואני בטוח שיש עוד מיליונים שתומכים גונבים לנו את הכסף בחיוך זה הזמן להפסיק את כל הניצול הזה .
amnonal0   25/07/11 | 19:21
41. גני ילדים ומעונות בחינם
עזבו לקנות טיטולים מה עם גני הילדים אמרו שמגיל שלוש זה חינם ?????????ומה עם מעונות עושקים את ההורים הצעירים וגורמים להם לחשוב פעמיים אם להביא ילדים לעולם ... ותוסיפו על זה משכנתא ותשלומים בקיצור כל נשימה בישראל עולה כסף ... יאלה ביבי הבייתה רוצים שינוייייייי ומהר
* חגית    25/07/11 | 19:09
תומכת בכל מילה שלך ! עושקים אותנו עד הקצה !
* יפית   26/07/11 | 10:49
חינוך חינם מגיל 3???.
בני בן 3 ובעזרת ה' ב1 לספטמבר הוא נכנס לגן עריה טרום טרום חובה -והתשלום לגן עד השעה 13:30 הוא 987 ש"ח וצהרון -799 ש"ח , איפה החינוך חינם פה???
* אמא ל2    31/07/11 | 13:40
40. מצתרפת בהחלט!
כל מילה זהב! הניצול המתמיד במדינה שלנו כל כך משמעותי שזה פשוט בושה. אני חושבת שכל המחאות צודקות בהחלט ולא צריך קוטז' כדי להרגיש את הקושי של מחירי המחיה פה כי גם עם דירת חדר קשה להתקיים היום בכל עיר אפילו בדרום, ועם זה מדינתינו היקרה מנצלת אותנו אפילו בצרכים הבסיסיים! צריך להמשיך ולהתקומם נגד הכל, רפואה צרכנות בסיסית מגורים וכל מה שרק אפשר כדי לבצע את המהפכה הזו אחרת, יהיו עשירים ועניים בלבד! לא יהיה פשוט לחיות בכבוד!!!
* רחלי   25/07/11 | 18:58
39. 7 שנים רצופות קניתי חיתולים ותחליפי חלב!!!!!!!!!!!!!!!
כמה כסף הלך לי! כל הזמן הייתי מחפשת קופוני הנחה שגם איתם זה עדיין היה יקר. וזה לא רק זה, יש גם בקבוקים, מגבונים, כביסות בלי סוף ועוד..... יש לציין שעל גנים ויתרתי ונשארתי בבית, כי כלכלית זה היה יותר משתלם ... אבל סוף סוף כולם נגמלו מהכל!!!!...........לי המחאה הזאת כבר לא תעזור, אבל אני מאחלת הצלחה...
* אמא ל-4 קטנים וצפופים   25/07/11 | 18:14
ברוך ה הילדים בריאים.הבאת אותם כי רצית ,אז לא לקחת בחשבון שהם בני אדם עם צרכים
* די לבכי ולקיטורים-וצאי לעבודה עכשיו   26/07/11 | 07:12
38. סוף סוף מישהו מדבר על זה
נמאס מכל התשלומים המופקעים האלה , גם קישוטים וכל אביזר לתינוקות ולילדים בכלל יקר במשינה הזאת, לדוגמא : חבילת גומיות לבת עולה 30 שקל
* שאדו   25/07/11 | 17:48
יש גם בחניות של הכל בשקל או בדולר...באלנבי ועוד...
* בחיים לא קניתי במחיר כזה   25/07/11 | 20:06
37. די לניצול של הגנים הפרטיים!!!
כפי שכבר ציינו פה לפני, הבעיה החמורה ביותר זה גני הילדים שעולים בין אלף שש מאות שח לאלפיים חמש מאות או אפילו יותר. על מה קיבינימאט????? מה הם כבר עושים עם תינוקות בני שנה??? אתם קולטות כמה הגננות של הגנים הפרטיים מרוויחות על חשבוננו? חישוב קטן- קבוצת גילאי שנה בגן פרטי- עשרה ילדים במינימום כפול אלף שבע מאות שח עד אחד זה שבע עשרה אלף שח. וזה רק קבוצת גילאים אחת... כמה כבר הוצאות יש להם???? שכר דירה, חשמל, אוכל ואביזרים שקונים אחת לשנה??? הבעיה היא שגנים פרטיים מהווים מונופול ואין כמעט אלטרנטיבה לגנים ציבוריים בגילאים הקטנים. על זה צריכה להעות המחאה הבאה!!!!!!
* חן   25/07/11 | 17:38
צודקת. +1
* תומר   25/07/11 | 18:13
מענין למה
אצל החרדים גן פרטי (בלי סבסוד ולא משהו קהילתי) עולה מקסימום 500 ש" לחודש. לשעות 8-1
* אשדודית   25/07/11 | 23:00
36. אין גנים לגילאי 3 חודשים ו השוק מופקע!!!!1
* וגם מחירי הגנים הפרטיים    25/07/11 | 17:33
35. בגיל שנה זה רק מתחיל- ראו מה קורה בגיל 17
אתם בוכים על חיתולים וסימלאק אבל הילדים גדלים ואיתם ההוצאות לדוגמא לחץ חזק לטוס עם המשלחת לפולין 6,500 ש"ח וזה בלי ההוצאות סביב. רשיון לפחות חמשת אלפים ש"ח וזה בלי לדבר על שיעורים פרטיים באנגלית, מתמטיקה, ספרים, מחברות, יציאות, בגדים, נעלים וכו'
* חיפושית   25/07/11 | 17:32
בגיל 17 הם יכולים לעבוד בשביל המותרות האלה
* אמא   25/07/11 | 18:10
לחיפושית לא שלחתי את הילדים לפולין לפרנס את האנטישמים האלו.רישיון עבדו -עשושיעורים פרטים שילמתי
* די לפינוקים...בסוף יוצאים סוטים-ומגיע לי   25/07/11 | 20:09
34. אוף, תנוחי, את לא בת 20 והיו לך מספיק שנים לחסוך.
* במקום ג'ינסים ותכשיטים למשל   25/07/11 | 17:30
איזו תשובה עלובה ולא לעניין.. רגיעון של הדס יעזור?
* שרית   25/07/11 | 22:23
התשובה לעניין, ואם היא מרגיזה אותך, את יודעת מה לעשות.
* אחת שמכירה   26/07/11 | 08:34
33. לגבי המגבונים...
אני קניתי ב"מחסני כמעט חינם" שמיניית מגבונים בעשרים ש"ח, אני מניקה כי זה חוסך מטרנה וסימילאק ומקבלת בגדים מאחרים ולא ממש איכפת לי אם יש כתם או שניים, אבל כמה אפשר?? גם אני רוצה להלביש את הבת שלי "כמו בפרסומות", כמה אפשר "להתקמצן" עליה? שלא לדבר על כמה שאני "מתקמצנת" על עצמי... ולכל המטומטמים שמגיבים ואומרים "אף אחד לא אמר לך להביא ילדים" או כמו הדוחה הזה שהגיב בצורה מזעזעת כשכתב " תסגרי רגליים" אתם יודעים הרי שזה לא מציאותי, אם כל אחד שאין לו הרבה כסף ייסגור את הריצרץ חזק חזק ואישתו תסגור רגליים ותאזוק אותם, איזה דור המשך יהיה פה?.. איזו המשכיות שייחלו לה והתגאו בה יוצאי גטאות ועולים חדשים לפני כ- 40 שנה יהיה פה? יהיה שיממון...
* קרן   25/07/11 | 17:27
צודקת!
* כל הכבוד   26/07/11 | 08:34
32. למה כמה עולה באירופה?
אני קניתי בשוויץ חיתולים באותו המחיר כמו בארץ. ההבדל היחיד בין ישראלי לאירופאי ממוצע זה שהם חושבים פעמיים לפני שהם מביאים ילד, השיקול הכלכלי מכתיב להם את החיים. אז נכון שבישראל כולם כמו עדר עושים 3 ילדים המדינה מעודדת את זה כי זה חשוב לדמוגרפיה שלנו, אבל מענקי הלידה זניחים כך של אחד יעשה את החישוב שלו איך הוא רוצה לחיות פה. לא חייבים 3 ילדים, ואם כן אז תתכוננו לזה כלכלית כי המדינה לא תעזור לכם ! (סליחה, רק בטיפולי פוריות)
* יעלי   25/07/11 | 17:15
כל אחד מביא ילד כי הוא רוצה ומשפחה זה דבר הכי חשוב בחיים
מוותרים על בילויים .בתי קפה לטובת הצאצא..ויש תגמול יש הרבה אושר ואהבה שהוא מעניק בתמורה
* לקחת בחשבון שעקב כך סדרי העדיפיות משתנים ומצטמצמים   25/07/11 | 20:12
31. לכל מי שמציע לעבור לחיתולים רב פעמיים
לכם קל לדבר כי בדור הקודם רוב האמהות היו בבית והיו נגישות להחליף ולכבס בתדירות חיתולים מבד, היום אמהות נאלצות להשאיר את הילדים שלהן בגנים ואצל מטפלות כי הן צריכות לעזור בכלכלת הבית ואין להן פנאי ויכולת להתעסק עם כביסות והרתחות. בשביל זה המציאו את החד פעמיים. הדבר המרגיז הוא שגובים הון תועפות על חתיכת נייר תפורה עם ג'ל באמצע. ולכן צריך למצוא פתרון אחר ולא להתפנק עם כל הכותנות האורגניות והאולטרא סופג וכו'. זה כולה עסק של קקי ופיפי. תשתמשו בזולים!
* אמא ריאלית   25/07/11 | 17:14
זה רק לתקופה לא לכל החיים,כך שאפילו ההוצאה גדולה את שומרת בינתיים על מקום עבודה
* יש תקופה שרוב המשכורת על החיתולים וזה עובר...   25/07/11 | 19:59
30. תינוקות יקרים,תסדרו בלי חיתולים?
צודקת בכל מילה,היצרנים סוחטים אותנו ...חיבים למחות!
* l   25/07/11 | 17:10
29. תרשי לי להגיב ולתת כמה עצות חיסכון
בתור אמא לילד בן שלוש שלא מזמן נגמל הייתי קונה לו את הטיטולים הכי פושטים בשוק כי בכל זאת להוציא הון תועפות על קקי ופיפי נראה לי מוגזם. ואת הטיטולים הייתי קונה בסטוקים כשהיו מבצעים באמת משתלמים (לפעמים היו מבצעים של חבילה בשלושים וחמש). לחלב רגיל עברנו מיד בגיל שנה (הוא לא ינק) כשאפשר לנסות ולעבור לחלב ניגר, ואם לא הייתי היסטרית הייתי עוברת איתו כבר קודם. וזה כבר חיסכון אדיר בהוצאות. בנושא של ביגוד וצעצועים תמיד אפשר להעביר בין החברות/אחיות/דודות וכו'. הרי תינוקות לובשים בקושי את אותו הבגד פעמיים עד שנהיה קטן עליהם. ומי שהילדים שלה גדלו ולא מתכננת להביא עוד תמיד תשמח לפנות מקום בארון. היום כשהילד השני בדרך אני מתכוונת להודיע לכל מי שרוצה להביא מתנה לרך הנולד שיביא שתי חבילות טיטולים. לא צריך עוד צעצועים ועוד בגדים. יש כבר הכל מהגדול.
* אמא ריאלית   25/07/11 | 17:08
28. 3ילדים גידלתי ,עם חיתולי בד.ונגמלו כולם בגיל שנה וחודש
אכלו דייסה עם חלב פרה מגיל 3חודשים.ואכלו קצת ומרק עוף בגיל 3 חודשים מחית פירות ובגדים יד שניה; רק נעליםם חדשות.וצעצועים יד שניה.והכל הלך מאחד לשני.ולא היה יקר...היום הם כבר באוניברסיטה.הכי חשוב היה ההשכלה.ולא השתמשתי במגבונים יש מים סבון ומגבת.ומכונת כביסה...חההה...בהצלחה לכם.ולא היה בזמנו מיקרוגל.והסתדרנו.ברוך ה רק בריאות...
* חני בת ים   25/07/11 | 17:07
נהדר, בלי מיקרוגל וחיתולים וסימילק
ממש נהדר אולי נעבור לחיות באוהל גם ולא נקנה קוטג' כי זה יקר,ממש נשמע כמו חיים נהדרים ונוחים
* אמא   25/07/11 | 18:12
תני לי לנחש- לא היית צריכה לצאת לעבוד
פעם היה מספיק שהאבא ייצא לעבוד ובכסף הזה אפשר היה לקנות הכל, לפרנס משפחה של 5 נפשות ולקנות דירה. היום בשתי משכורות אי אפשר לעשות את זה. אז כל ההצעות שלך מאוד נחמדות, רק חבל שהן היו ריאליות רק לפני 30 שנה
* חן   26/07/11 | 09:54
27. מחירי גני ילדים!!!!! כאין וכאפס ליד מחירי חיתולים
* לא להאמין   25/07/11 | 17:03
26. ומי בדיוק אמר לך לעשות ילדים?
את אומרת לכולם ״אל תאכלו קוטג׳ ותגורו בנתניה״? אז אני אומר לך - תסגרי את הרגליים ואל תעשי ילדים. הבעיה נפתרה. חוצפנית.
* Aureus   25/07/11 | 16:55
עכשיו שאני חושב על זה
חבל שאמא שלך לא סגרה את הרגליים
* אבא'לה   25/07/11 | 17:16
חחחחחחחחחחח
* חחחחחחחחח   25/07/11 | 18:11
וואלה ...היה יכול להיות מרענן
* עיר ללא חוצפה   25/07/11 | 19:46
25. כן , ולהוציא 1900 שח לילד לגן זה בסדר?.? ? ?
* מחירי הגנים מגבוהים בעולם   25/07/11 | 16:51
2700
* יואב   25/07/11 | 17:09
מחיר מעון
אתה מתכוון ל2200 נכון ועוד כפול שניים......
morts3   25/07/11 | 18:13
3620 ש"ח בתל אביב עולה לי לחודש...
בא לי לבכות...
* מיטל   25/07/11 | 23:00
24. מה קרה עם ישראל התחיל למחות פתאום?
על כל דבר יש מחאה, סופסוף! כל הכבוד!!!!!!!
* דוד   25/07/11 | 16:16
23. סימיליאק עולה 80 ש"ח, תגידו לי זה לא הזוי?
אם פעם תיכננו משפחה של 5 ילדים, היום אנחנו חושבים פעם נוספת , המחירים שפוט הזויים , מחיר קופסת סימילאק 80 ש"ח עם טיטלים עוד אפשר להסתדר ולקנות ליטופים, או חוגלה או לא משנה מה, אבל תגידו לי אתם, אחרי הסיפור של רמדיה , מישהו ישחק עם בריאות הילד ותזונתו? אין ברירה וסימילאק יודעים את זה , הם הגבוהים ביותר והיקרנים ביותר בתזונת התינוק , זאת הסיבה שאני את הבת האמצעית שלי הנקתי במשך שנתיים.... על סימילאק אי אפשר לעשות חרם.... יש למשיהו עיצה ???? אני אשמח לשמוע...ביי דה ווי אני אם לשלושה ילדים , הקטן בן שנה... אפשר להחסיר ממנו סימילאק? לא!!!
* לילך   25/07/11 | 16:12
בן שנה יכול לאכול דייסה +חלב פרה...הוא גדול כבר מגיל 3-4חודשים ניתן
ובנוסף הוא גם אוכל פרי ב-10,,,וירקות עם מרק עוף...בצהרים..והדיסה בבוקר ובערב...ואפשר כל פעם עם אחר לדייסה...
* לליך   25/07/11 | 20:04
תגובה למגיבה
מדובר בילד לא ממש אכלן שחי על סימילאק כין אין ברירה, ואני מניחה שיש עוד רבים כמוני שמזינים את ילדם אפילו עד גיל 3 בסימילאק מהסיבה הפשוטה שבסימילאק יש את כל המרכיבים התזונתיים, אז איך אפשר לוותר לילד שלא אוהב לאכול גם על סימילאק???
* לילך   25/07/11 | 22:44
כשהילד מקבל מרק עוף +ירקות בבלנדר =צהרים ופירות ב=10 בבוקר וחלב פרה +דייסה בבוקר ובערב
במרק תכניסי פלפל ירוק כהה ופטרוזילה(ברזל) וגזר(ויטמין אי ) ואת יכולה לשרוף לו על האש עם מזלג כבד עוף אחד ולקטוש עם מזלג שיאכל -זה הרבה ברזל...אפשר לוותר על סימילק ולאכול הכל טבעי...זה רק לשנות הרגלים בראש.ולקחת בננה עם מזלג למעוך ולשים קצת מיץ תפוז או קלמנטינה ולגרד על פומפיה תפוח עץ טרי באותו רגע .ותמיד שהמרכיבים יהיו בתיק ולקחת איתך ולעשות באותו רגע.ולתת.דרך אגב במבה -לא בריא זה פחמימה ונשאר סוכרים לילדים בשיניים נהייה עששת.שאלו שיננית ותאשר לכם.
* הוא מקבל את כל אבות המזון   26/07/11 | 07:26
הילדה שלי בת 3.5 ועדיין אוכלת את דייסה משולבת
מכיוון שלא אוהבת לאכול ואני מסתמכת על הדייסה הזו. אין לי ברירה.
* ודיי למחירים המופקעים של הגנים :((   26/07/11 | 10:59
22. את בדיוק הבעיה!
כשלאחרים כאב מחיר הקוטג' (תביני הקוטג' היה רק סמל), לך לא היה אכפת. כשלאנשים לא היה איפה לגור, הביצית שלך לא רעדה. אז עכשיו כשאת לא יכולה לעמוד בפני הילדה שלך ולהגיד לא, לא נשאר מי שיזדהה איתך.
* ניר   25/07/11 | 16:03
אתה מתכוון כנראה להגיד לה לעשות פיפי?
* אחרת לא בטוחה למה התכוונת   25/07/11 | 17:02
21. לכותבת שלום
אני לא מבין מאיפה יש לך את הזכות לתקוף את המחאה כנגד מחירי הדירות בתא/קוטג׳? באותה מידה אפשר לענות לך ש ״אם אין כסף לחיתולים חד פעמיים? תעברי לחיתולי כותנה.. או אם להיות בוטה יותר: תקשרי חצוצרות. נמאס לי מאימהות טריות שבוכות על עלויות החיתולים/מטרנה. את רואה, קל לתקוף.. במקום לקדם מחאה זו על חשבונה של אחרת.. תחשבי איך אפשר לפעול לצד שאר המחאות.
* מיכאל   25/07/11 | 16:00
מיכאל צודק...פשוט הביציות עלו לה לראש-וכל אחד בוכה מאיפה שכואב לו
* בקיצור כל מאבק כבודו במקומו -צודק ונכון -שאפו לכול   26/07/11 | 07:29
לא יכולת לנסח את זה יותר טוב
* שאפו   29/07/11 | 14:16