החדשות
תגובות (150 תגובות ב-78 דיונים)
78. כתבה חזקה ביותר - ואמיתית
* אור   04/09/11 | 02:44
77. הפתרון למחירים הגבוהים ולמצוקת הדיור הוא לבנות 40,000 דירות לעם ישראל ביהודה ושומרון כל שנה!
הפתרון למחירים הגבוהים ולמצוקת הדיור הוא לבנות 40,000 דירות לעם ישראל ביהודה ושומרון כל שנה! ולבנות 10,000 דירות לעם ישראל בירושלים-מעלה אדומים כל שנה ולבנות מסילות ברזל ורכבות בכל ארץ ישראל בשיטת חכירה ל20 שנים כמו שעשו את כביש 6 ומנהרות הכרמל! כך אפשר לעשות פי-10 מסילות ברזל ורכבות מהירות מקבלנים סיניים, ללא הוצאות מהמדינה. להגדיל תקנים לרופאים ולבנות בתי חולים נוספים באשדוד, קריות, מודיעין ואריאל. ולהחזיר את הפיקוח של מוצרי מזון ומוצרי יסוד! ביבי תקנה טייסת מטוסי כיבוי ממי-ים מסוג BE-200 ולא מטוסי ריסוס עלובים, עשרות כבאיות אמריקאיות גדולות וחדשות, ציוד פי 20 מהקיים ולגורדי שחקים , ולגייס לשירות כבאות אלפי חרדים. לאפשר לחרדים לעשות שירות לאומי ולעבוד בסיעוד כאחים\ות ובכבאות. כן לחינוך ממלכתי-דתי ושמגיל 3 ילמדו לקרוא ולכתוב! זה עבד בעם ישראל אלפי שנים - עם הוכחות.. להחזיר לפיקוח מוצרי מזון ומוצרי יסוד! די לחזירות של רשתות השיווק של הטייקונים והיבואנים השמאלנים! לא לייבוא חלב או מוצרי חלב! החונטה השמאלנית ומשתפת הפעולה עם האירופאים האנטישמים באירופה וארה"ב רוצה להרוס את ישראל! ישראל יכולה לייצר פי 3 ויותר חלב מאשר המכסות שקובעים לרפתנים. יצרניות מוצרי החלב - שטראוס ותנובה הם קרטל שמכרו את נשמתם לתאגידים אנטישמים באירופה ובארה"ב והם ביחד עם חונטת ההון הקפיצו את המחירים פי 2 ובעזרת פקידוני משרד אוצר ופוליטיקאים מושחתים שביטלו את הפיקוח על מוצרי החלב... הפתרון הוא להחזיר את הפיקוח, לבטל את הייבוא של מוצרי חלב , להגדיל את תפוקת החלב, לעודד יצרניות מוצרי חלב נוספות ולייצא!
* ולהחזיר פיקוח על מחירי מזון ומוצרי יסוד   04/09/11 | 02:02
76. שלא ישקרו לכם, הבעיה היא בחוסר התחרותיות!!!
* שחר   29/08/11 | 16:51
75. והגדת בה יומם ולילה
הרמב"ם אומר "והגדת בה יומם ולילה", והמאמינים(והמרואין כאן) מפרשים זאת שלימוד הוא העיסוק היחידי. מצד שני הרממב"ם עצמו עבד, וזה רומז שהפרוש המילולי הזה שגוי, הרי צריך ללמוד מהדוגמא שהרמב"ם עצמו נותן: ללמוד ולהגות בתורה וגם לעבוד. בתחושה היא של פרשנות "נוחה" והתעלמות מהמצירות ומהמעשים דה-פקטו של הרמב"ם.
* יוחאי   29/08/11 | 11:40
74. דבר ראשון כתבה מרגשת.
דבר שני לכל אלה שמביאים את עניין הערבים. עם החרדים יותר קל להידבר, ועם הערבים קצת יותר מסובך. (לא נכנס לעניין הזה עכשיו). העניין שאני רוצה לדון בו, זה מה שהזכירו בכתבה- "מה נעשה אם 6000 עו"ד חרדיים?!" לבעיה הזאת (שאגב היא בעיה גם במגזר הלא דתי) צריך להביא פתרון. עוד משהו שלחלקנו יהיה קשה להבין-"בלי התורה ולומדיה אנחנו לא נתקיים לרגע". ולכל מי ששונא חרדים מסיבה זו או אחרת אם היה לי זמן לשבת ולשוחח אולי זה היה נהפך לאהבה. את טומי לפיד למשל אני בתור חרדי ממש אוהב חוץ מזה שהוא יהודי, הוא גם היה אכפתי ,למרות שהוא לא תיעל את זה למקום חיובי. ולסיום בקצת הומור ורצינות יחדיו- לכל אלה שמפחדים מההתרבות החרדית. "תביאו ששה תביאו שבעה תביאו שמונה ילדים זאת לא בדיחה הארץ צריכה הרבה צעירים נחמדים. (אולי לא תהיה חופשה בחו"ל כל שנה( -',) ילדים זה שמחה ילדים זה ברכה ולכם יש לב של זהב. ולסיום: די לריב ! תרגעו ! תחשבו על פתרונות איך נוכל לחיות ביחד. הרי אף אחד לא הולך להיעלם פה. קודם נחיה בינינו בשלום, ואז השלום עם הערבים גם יגיע. עם המון אהבה, ותקווה. מנחם מענדל
* חרדי   29/08/11 | 04:38
73. אם הכמוית של החרדים יצאו לעבוד כולנו ניהיה עניים
תיזהרו
* משה מהצפון   28/08/11 | 21:51
72. חבל שהתקשורת כלכך אנטי יהודית.כל יהודי מאמין חייב
לשמור תורה ומצוות .אני אישית מעדיפה שילוב של השניים,אבל עדיף יהודי המקדיש כל חייו לתורה מאשר יהודי ללא תורה שחושב שהוא כל יכול ורק בזכות עצמו בלבד הוא קיים.
* בעלת תשובה   28/08/11 | 15:09
71. אני חושבת שהם יסכימו יותר לעבוד אם מהצד השני יהיה יותר תורה
2 הצדדים אשמים. ב"ה דתיים לאומיים ברובם מתגייסים לצבא, עובדים ולומדים תורה לעומק וגם יוצאים לבלות לפעמים- פשוט תדעו לשלב הכל :)
* אל תשכחו ש-   28/08/11 | 15:00
70. לא הבנתי את הסוף עם מה באמת יש בעיה בהצגה באלעד?
* אשמח שמישהו יסביר   28/08/11 | 14:58
הבעיה: שהגברים והנשים חייבים מבחינתם להיות בנפרד!
* נטע   28/08/11 | 22:23
ומה הבעיה בזה?
* עדיין לא מבינה   29/08/11 | 20:42
69. בהודו הומשיח לא בא משיח גם לא יטלפן! פגשתי אותוא מחוק מסמים!
* באבא ברוך   28/08/11 | 13:15
68. בושה
אלה ראיון הם לו מיצגים את רוב הצבור החרדים בארץ אני חרדי לו כולם צריכים לשבת בכולל רק אנשים שיצא מהם רב שוחט סופר דין לו כולם צריכים לשבת וללמוד צריך לעבוד כדי לפרנס את המשפחות הם לו דוברי הצבור החרדי אני חרדי יש לי 4 ילדים אני שרתתי בצהל וגם עובד ולומד בליליה דף היומי
* דוד    28/08/11 | 12:32
67. !!!
אנא ממכם עזבו אותנו אנו רק עושים את מה שאנו מאמינים בו אני עצמי אישה דתייה ובעלי לא עובד אבל אני עובדת ב2 משרות כדי להספיק לכלכל את הבית אז אנא לכו מצאו חיים!
* אנא ממכם!   28/08/11 | 12:27
פראיירית . מנצלים אותכן
* הפראיירים לא מתים   28/08/11 | 13:18
עזוב, הן חונכו לשרת את הבעלים הצדיקים,
מי אמר 2011?!
* רב   29/08/11 | 00:35
66. חברה חולה עם הרבה סבל
* חרדי   28/08/11 | 12:16
כן, נכון... ואתם המחלה שלנו
* יואב   28/08/11 | 12:38
חחח
* לייק   29/08/11 | 20:43
65. מישהו בדק
כמה אחוז מהנשים החילוניות לא עובדות?
* יוסילה   28/08/11 | 12:11
64. כל האמת על הציבור החרדי!
גזילת כספים מהמדינה, נטל על אנשים שעובדים, שחיטות בשלטון, דאגה לאינטרסים שלהם בלבד, לא עושים צבא, מפליצים ילדים, מבצעים פוגרומים באלו שלא חיים על פי האידיאולוגיה שלהם, כפייה דתית, פרזיטים, נוכלים והרשימה עוד ארוכה...!! אז עשו לי טובה קחו חלק מהארץ תקימו מדינה משלכם ועזבו אותנו בשקט! מעניין יהיה לדעת כמה זמן תשרדו? עלק אחינו... אתם אחים שלנו מתי שנוח לכם בעוד שאתם נועצים בנו סיכות דקות דקות מבלי שנרגיש אבל הגב שלנו מדמם!
* קודם כל בנאדם   28/08/11 | 11:49
כמה זמן נשרוד?
אגב החרדים קיימים מעל 3000 שנה החילונים\ציונים בדרך ל300 מזל"ט אז מי השורד פה? וכן אנחנו אחים גם כשאנחנו לא רוצים [וזה קורה הרבה] [ואגב תבדוק את המוסג פוגרום במילון בפעם הבאה שמתחשק לך]
* חרדי גאה [יש דבר כזה]   28/08/11 | 15:25
לחרדי הגאה- נכון! כל מילה נכונה!
* חרדית גאה   28/08/11 | 20:17
באמת???
דרך החיים החרדית קיימת בקושי 200 שנה, נוכל ורמאי ומאחז שכמוך. באיזו זכות אתה תובע חזקה על מסורת בת 4000 שנה? מי נתן לך זכות על היהדות שתחמוס את ההגדרה והזהות והמסורת? חרדי? לא. ועוד אחרי זה אתה בא בראש חוצות וטוען לייצג ציבור שלם? אגב, כל מה שכתבתי כאן תקף גם כלפי החרדי הגאה וגם כלפי זה שמתיימר להיות "קודם כל בן אדם". ואני לא יודע מי יותר גרוע
* חילוני סבלני - לא סובלני   29/08/11 | 10:38
63. הרוב החרדי הוא מיטרד למדינה-עדיף בלעדיכם
* יש חרדים עצלים   28/08/11 | 11:48
62. המנטרות של החרדים שבלי לימוד תורה נקרוס-נסו אותנו
* פשוט יוצא מכל החורים   28/08/11 | 11:47
61. אתם צריכים להבין משהו על הציבור הזה
הגברים שם אלו אנשים שלומדים כל תהליך המסלול הקבוע שלהם להתווכח ולהתנצח, וזה לא משנה אם אתה צודק או לא, העיקר שאתה מדבר בחצי הגיון וחצי מנגינה, הם בעצמם אין להם מושג למה ומי, אף אחד מהם לא חושב בצורה אינדיבידואלית, הכל בשם "המסורת" בלי שבעצם אין להם שמץ של מושג למה ומי. ויכוחים זה לא מה שיעזור עם ציבור כזה, לא תצליחו להבין אותם ואולי גם עדיף שכך, שפשוף מוחי זה נחמד אבל לא בהכרח מעיד על ריאליות ושפיות....
* יהודי   28/08/11 | 11:33
אתה מכיר את הציבור הזה? כי אני כן ואתה מדבר
* שטויות.. מוח חלול   28/08/11 | 12:12
תוכים פטפטנים ובורים.רובוטים מהלכים.
* אתה ממש לא צריך להסביר.זה ידוע מאז ומתמיד   28/08/11 | 12:26
איך אתה יודע? למדת פעם גמרא
ציתות: "בלי שבעצם אין להם שמץ של מושג" למדת עברית בתיכון פעמיים שלילי זה חיובי מוכר?
* תלמיד ישיבה   28/08/11 | 15:31
אני מהציבור הזה, ולו הייתי משם, הייתי יודע לכתוב מדוקדק יותר...
* יהודי   29/08/11 | 00:23
60. טוב לללמוד תורה אבל לתפוס על זה גל?
לפני מספר עשורים כמות החרדים היתה קטנה וזה לא ייצר הרבהה בעיות שהם לא עובדים והמדינה או יותר נכון ״משלמי המסים״ לא התנגדו ללימוד תורה ופירנסו את החרדים בשקט.אבל בשנים האחרונות הרבה תפסו על זה גל שאפשר לא לעשות הרבה,לא לתרום ולקבל על זה כסף. לכן הרוב הפכו לחרדים.כי הרבה יותר קל להתקיים ככה.אני מציעה שזה בסדר תלמדו תורה,זה טוב אבל בכיאת ראבק בואו לעבוד,להתגייס,לתרום....
* חיילת   28/08/11 | 11:18
59. החילוניים פרייארים
הציבור החרדי גם משלם מיסים על החלב לחם וכו'וכל הנשים עובדות ומשלמות מיסים.מה הטענה שלכם שאתם משלמים יותר מיסים אתם פרייארים!!! כי החרדים גם משלמים הרבה מיסים על הדלק ודירות..זה שאתם משלמים יותר אתם פרייארים!!!
* משה   28/08/11 | 11:15
58. אהבתי את המוזיקה האפוקליפטית בסוף הכתבה...
ואני לא רואה זאת כהגזמה
* ניר   28/08/11 | 11:06
57. מי באמת תורם למדינה?
אינני מבין מדוע כל עובדי המדינה תורמים למדינה הרי את אותו הכסף שהם מקבלים מהמדינה הם מחזירים ע"י מיסים וכו' במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב מוציאים את הכסף בחו"ל. ואיזה שירות אנחנו בדיוק מקבלים מהם? תנסו פעם לקבל שירות ממשרד ממשלתי עירייה וכדו' ותדברו עם קירות [ודרך אגב שם יש הכי הרבה שעות נוספות] ואצל החרדים תבדקו כמה עשרות אלפים תושבי חו"ל נמצאים כאן בארץ ע"מ ללמוד עם בני משפחותם כמה כסף מבחוץ זה מכניס למדינה וכן כל החרדים בארץ תמיד אתם בוכים שיש להם הרבה ילדים בלי עין הרע !!!! וכי אין להם כח קניה תראו כמה רשתות השיווק פותחות בריכוזים חרדיים. תבדקו כמה מקומות התקפלו כדי לרצות את הציבור החרדי כי הם מבינים שהם יקבלו יותר ממשפחה ממוצעת חילוניה אז שכל השטסלרים והאנטישמים יפסיקו לבכות.
* שי   28/08/11 | 10:58
56. הכל בולשיט
אתם לא מבינים, פשוט עובדים עליכם.. גם סיוון רהב מאיר רנן הרטמן זליכה וכל השאר פשוט מקשקשים. כחרדי מפבנים אני יכול לומר לכם חד משמעית, מי שיוצא לעבוד או ללמוד הוא סוג ב'. הרעיון שלא לעבוד הוא עקרוני ואידיאולוגי ולא בעיה של מקומות עבודה וכו. הם פשוט לא רוצים לעבוד. נקודה. יש פה ושם כאלה שיצאו לעבוד וייתכן וזה ימשיך ויגדל, אבל יש גרעין רציני שלעולם לא ילך לעבוד, וגם אם יעבוד זה לא יהיה דרך האוניברסיטה או אקדמיה, אלא עבודת ידיים כלשהי או עסק. אני לא מבין את אותם שמנסים להתייפיף מול החילונים ומנסים להאשים אותם בזה שהחרדים לא עובדים, הרי זו האידיאולוגיה שלם לא לעבוד - אז מה אתם מקשקשים? תגידו לא רוצים לעבוד, זו האידיאולוגיה וחלאס.
* חרדי מבני ברק   28/08/11 | 10:40
55. מצאתם לכם אשמים סופסופ?!
כל בעיה שיש במדינה הפחדנית הזאת תמיד ימצאו איך להאשים את החרדים! אני לא דתיה אבל גרה במקום שגרים בו חרדים כולם קמים מוקדם בבוקר ועובדים לפרנסתם ומשלמים מיסים! אבל מה תמיד יהיה איך ליפול עליהם! ולמה? כי הם הפגינו.. לפני שבועיים עשו כתבת שנאה אחרת למה החרדים לא יוצאים להפגין? כל מה שהם יעשו תמיד יסתכלו עליהם בעין עקומה וכעל נצלנים! לכו למגזר הערבי שהם אויבים שלנו ותראו מזה אבטלה ומזה פרזיטים! אז תעזבו תחרדים בשקט!!!
* שיר   28/08/11 | 10:38
!!!
די!!! מה אתם רוצים מהחרדיים זה שהם עושים את אמונתם זה לא אומר שאפשר לרדת עליהם די!!!!! נמאסתם!!!!!!!!!
* את צודקת!!   28/08/11 | 12:21
תגובה ל"מצאתם אשמים"
למה את חושבת שבכל בעיה מאשימים את החרידים??, ישנן דברים שלא קשורים להם ולא פונים אליהם בטענות... אבל אין ספק שהם שבאורך החיים שלהם שנחנו משלמים הרבה כסף על זה.., איך שלא תסתכלי על זה הציבור הזה חי על חשבוננו. אני לא יודע איפה את גרה, אבל לפי מה שאני מבין הלוואי וכל הציבור החרידי יהיה כמו האוכלוסייה שבאיזורך, אבל זה לא כך. והרבה מאוד כספים שהיו יכולים להיות מושקעים בחברה מושקעים בהם, והסיבה שהם לא יצאו להפגין כי הם הבינו שחלק מהמצב זה באשמתם.
* יואב   28/08/11 | 12:38
מילים כדורבנות
* קלאודיה   28/08/11 | 13:07
54. יש בכתבה משהו מאד שטחי
הכניסה שלו לרחוב החרדי אמנם מרשימה ומעניינת, אבל למה הוא לא ידע לענות להם על הסתירות??
* שיר   28/08/11 | 10:26
אני יודע שחרדים יותר גאונים מכיון שהם לומדים גמרא.
השכל שלהם יותר חריף בחשבון ומתמטיקה .
* פרשן לעניני חרדים שאיננו חרדי.   28/08/11 | 11:29
ח...ח...ח...ח...ח...
* חרדונים   28/08/11 | 11:49
שלא כמוך לדוגמא המוח שלך חלול..
* אתה חרדון י'יצור   28/08/11 | 12:13
53. תמשיכו להשמיץ את החרדים אבל
בטיול לתאילנד והודו תכנסו לבית חבד ותהנו מהשרות שהחרדים נותנים לכם מכל הלב....
* לא חרדית בעליל   28/08/11 | 10:26
בחו"ל אני שומרת על זהות יהודית וגאה בה
* מה הקשר.?האברכים זאת הבעיה   28/08/11 | 11:53
52. מר דני קושמר כנס זה בשבילך!
אמרת שאם ככה זה ימשיך אז לא יהיה מדענים וכו' אז תקשיב-יש מישהו אחד שמנווט את כל העולם והוא כבר החליט אם יהיה מדענים או לא ואם כן אז מי יהיה וכו'ףוחוץ מזה כיום חרדי שסיים ללמוד בישיבה והולך להיות סטודנט אחוזי ההצלחה שלו הרבה יותר גבוהים מהשניים כיוון שהראש שלו חושב הרבה יותר מבריק משופשף ונקי מכול מה שלמד...אז בא גם אתה תצטרף לחררדים..תקשיב,זה כדאי..!!
* חרדי   28/08/11 | 10:23
בוא אתה תיקרא את זה
על מה אתה מדבר שטויות???? אחד שקובע הכל??? ותן לי להבין איך אדם שמסיים לימודים ללא מקצועות ליבה וההשכלה שלו גובלת עם השכלה של ילד בן 12 יהיה סטודנט יותר טוב מכל אדם אחר??? אתם ציבור שעיוור לאמת שישנה בשטח וממשיכים לטעון כי אתם אלו שמחזיקים את המדינה הזו... את תן לי בבקשה להגיד לך דבר פשוט: זה לא התפילות שיוצאות לך מהפה שמחזיקות את המדינה, אלא הכדור שיוצא מהרובה של החייל ששומר על גבולות המדינה, אותו חייל שיהיה אח"כ סטודנט וישלם מיסים שאתם לא משלמים!! פארזיט!! תסביר לי איך חרידים בחו"ל כן עובדים אותם לא...???
* חילוני   28/08/11 | 11:04
תנסה תראה
תנסה תראה שלא צריך ללמוד לפי איך שמשרד ה"חינוך" קובע לדוגמה תבדוק התנהגויות
* חרדי   28/08/11 | 15:39
בלב...בלה...בלה... מוח מבריק- ח...ח...ח...
* דיבורי סרק. נסו אותנו. צאו מהורידים שלנו   28/08/11 | 12:29
51. יצא המרצע מהשק! אז יש רק 70000 אברכים בכל המדינה? וזה כ"כ בעייתי?!
ומה 630000 האחרים עושים ממה הם מתפרנסים?! רמז: הם כן עובדים......ממ...... רמז נוסף.... תסתכלו על המשקוף.... רמז נוסף....... תסתכלו על מוצר מזון כל שהוא... רמז נוסף........... תסתכלו על האצבע..... רמז נוסף.............. לזכרים... תפתחו את המכנסיים קצת ותסתכלו פנימה... מישהו עבד ועמל פה!
* דודי   28/08/11 | 10:19
50. דוקא יש להם מקצעות מאוד נדרשים!
כל משקוף במדינה זה חרדי שעבד וכתב מזוזה! כל מוצר מזון יש חרדי שעבד ודאג ויהיה כשר בשביל הצרכן.! כל פולקה שנאכל זה חרדי שעבד ושחט! כל בן שנולד זה חרדי שעבד ומהל! כל זוג שהתחתן/התגרש זה חרדי שעבד! כל מי שמת זה חרדי שעבד וקבר! מי אמר שהם ללא עובדים?! יש להם את המקצעות הכי מבוקשים בשוק!
* ערן   28/08/11 | 10:01
אוי באמת....
כל העבודות האלה זה לשם שמיים, וגם זה עולה כסף.כמה אחוז מהציבור הדתי עובד בעבודות האלה? עשיתי ברית לבן שלי המוהל רצה 2400 ש"ח. בשביל חילוני, שמוכן לאכול ללא כשרות,השחיטה מייקרת לי את הבשר, השחיטה היהודית היא הכי סדיסטית והטעם של הבשר הולך לאיבוד עם כל כמות המלח. והרבנות- סיפור כואב בפני עצמו, עם כל ההחמרות. נמאס מהכפייה הדתית ומשעון החורף במיוחד. איש איש באמונתו יחיה. שיעבדו בעבודות גם לשם פרנסה, היא לא באמת תבוא מהשמיים.
* אבי   28/08/11 | 10:48
דברתי על רוב הציבור שכן צורך מזוזות!! ודוקא מזון כשר!!
כלכלית! לא פילוסופית! מה לעשות אבי זה השוק! ברית עולה 600-800 ש"ח כנראה המוהל שלך הוא גם ד"ר וזה מאוד מייקר! (ללא צורך, סטטיסטית הם מפשלים לא פחות!)
* ערן   28/08/11 | 11:57
אתה יודע היטב שציבור גדול הינו משתמט ובטלן
* אתה מתחכם   28/08/11 | 12:30
אין לצה"ל תקציב לגדול כמותית.
את החרדים שבהם הוא כן מעוניין, הוא מגייס למקומות מתאימים לאחרונה נפתחה תוכנית שרות חדשה לחרדים בחיל הים. ונראה ש 1800 לוחמים יחסית לכמות הבני 18 שם זה יפה. (כל לוחם צורך 8 ג'ובניקים) כמה לוחמים בכלל יש בסדיר יחסית לאוכלוסיה? הבעיה זה שהצבא לא יכול לקלוט עוד לוחמים. ואז הצבא צריך לבחור, או לוותר על הבנות או על חרדים ג'ובניקים (רוב הצבא). והצבא מעדיף את הבנות (בגלל שהבנים רוצים בנות). למעט מסגרות חדשות ומיוחדות.
* ערן   28/08/11 | 14:38
49. הם מקבלים כל מה שצריך,בשביל מה למחות???
* יעקב   28/08/11 | 10:00
48. מה עם הערבים ???!!!
* משה   28/08/11 | 09:55
47. גם אני יכול לקבל 2500 ש"ח מהכולל?
ממתי מקבלים כסף עבור אמונה? וכמו שנאמר בבראשית: "בזיעת אפך תאכל לחם". אני מבין את הרגישות בנוגע לדת אבללשבת כל היום וללמוד תורה לא נחשב לעבודה, שכל חרדי ילמד זמנו הפנוי. הערבים זה סיפור אחד והחרדים זה סיפור אחר. רוצים צדק חברתי? כולם צריכים להגן על על המדינה, לצאת לעבוד, וכולם צריכים לקבל מהמדינה שווה בשווה.
* חילוני   28/08/11 | 09:50
נראה אותך יושב ולומד ללא הפסקה גמרא...
אני לא בעד,אבל איש הישר בעיניו יעשה,אם טוב להם ולמשפחות שלהם ,אז שימשיכו בדרכם.למה לעורר שנאת חינם?!אנחנו יהודים ,לא?!
* "חכם גדול"   28/08/11 | 14:50
46. כתבה יפה
* ניר   28/08/11 | 09:46
45. לא עובדים? ושאלפי יהודים לא יודעים "שמע ישראל"?
זה לא מזיז לאף אחד? על סמך מה אנחנו פה? כתבה מעניינת מאוד
* כתבה לפנים.. קושמרו? יפה לך הכיפה   28/08/11 | 09:41
כל המנטרות שלכם יצאו מכל החורים
* נמאסתם . דיבורים,דיבורים ,דיבורים   28/08/11 | 11:57
אבל למה להראות צד אחד רק? לא משרתים בצה"ל
זאת הטענה.. אבל מה עם השירות לאומי שאלפי מתנדבים בו? מד"א, טיפול עם ילדים? נוער בסיכון?.. די ללכלך.
* הוא צודק מאודדדדדדדדדדדדדד   28/08/11 | 12:15
44. צריך ליצור עוד מקומות עבודה..
אבל לא יכול להיות מצב שזה יהיה על גב המשרתים בצבא..
* סטודנט דתי   28/08/11 | 09:37
43. מצפונם נקי? קל לי להאמין, עסקני דת מדברים בכתבה.
לא הבנתי למה דני קושמרו צריך לשנות עורו ולשים כיפה על הראש, למה לכבד אנשים שלא מכבדים אותך. באמת שהם לא יותר טובים מאף אחד. סבא שלי אמר שהם הורסים לנו את הדת היפה, הוא צדק..
* רוני   28/08/11 | 09:36
42. בדדים החרדים שמתפרנסים סכומים כה גבוהים
ערוץ 2 מאז ומעולם היה אנטישמי ואנטי דתי ובכלל אנטי לכל דב ר שבקדושה ככל שתחשפו מהפרצוף האמיתי שלכם זה יעזור לנו מול העולם
* חרדית   28/08/11 | 09:33
41. עלוקות
* טל   28/08/11 | 09:31
40. חברה גזלנית, רק לוקחת לא נותנת מעצמה כלום..
בנוגע אם מסמפיק להם פרנסה או לא, ממש לא מעניין אותי כלום..
* רוני   28/08/11 | 09:30
39. 500-600 ש"ח בחודש גן ילדים?
אנחנו משלמים 2400 ש"ח... משכנתא לחילונים היא לרוב הרבה יותר מ-1800 ש"ח. אתם חושבים שהם מגיעים למחירים האלה בלי סובסידיות מהמדינה?
* איך הם הגיעו לזה?   28/08/11 | 09:28
38. לחרדי שלא למד עברית ולכן לא מבין את הרמב"ם.
והגית בו יומם ולילה- והגית מלשון הגות זאת אומרת מחשבה. הרמב"ם אומר שצריך לעבוד ולא לרכוב על הגב של הציבור. ובאשר ללימוד התורה- יש להגות זאת אומרת במחשבה שהיא חופשית ומופשטת ומחברת את התורה בכל דבר בעולמו של הקב"ה. וניתן לעשות זאת גם אם אתה רופא.
* יהודי   28/08/11 | 09:25
37. למערכת מאקו
אני מזמינה אותכם לביתי בבני ברק ולבית שכניי לביקור התרשמות, תראו איך חי זוג חרדי שעובדים ומשלמים מס הכנסה!!!! תופתעו, עוד לא יצאנו ממעגל העוני!
* רחל   28/08/11 | 09:19
36. יש לי תואר במנהל עסקים ואין לי עבודה!!!
אני עובד באיזה עבודה עלובה של 2700 בחודש אחרי שקרעתי את הצורה שנים להגיע לתואר. תפסיקו לבבלט בראש. אתם לא רוצים אותנו באיזור שלכם. הייתם עושים לנו מחנות שיעבוד בקפריסין אם הייתם יכולים. אז די!!!
* חרדי   28/08/11 | 09:16
35. יש לי חברה שמסיימת עכשיו לימודים לתואר ראשון והיא חרדית
היא למדה ראיית חשבון ומצטיינת מכולם, בכל מקומות העבודה הנחשבים מסתכלים עליה בעין עקומה ומלאה בסטיגמות,רק בגלל שהיא חרדית, תפסיקו! אתם עושים עלינו סטיגמות ואיך נעבוד אם לא מקבלים אותנו?
* טינה   28/08/11 | 09:13
34. המסקנה:החרדים יהיו הרוב ואתם מפחדדדדדדדים!
חחחחחח
* פיפה   28/08/11 | 09:11
מסקנה נוספת-אין יותר מדינת ישראל. כן ברור שמפחדים.
* המסקנה-נכון יהיה רוב חרדי   28/08/11 | 11:58
אתם חרדים לתורה(?) החילונים חרדים למדינה
* פרזיטים אוכלי חינם   28/08/11 | 12:23
33. כשבארץ יושנים בחו"ל לומדים תורה , אין רגע
בלי תורה!!! כי אם היה לא היה עולם ...וזה רשום מפורשות בתורה.
* שני   28/08/11 | 09:11
אולי מספיק עם הממבו גמבו שלכם
* די כבר עם אחיזת העיניים.    28/08/11 | 11:59
32. אם באמריקה היו מאשימים
את האפרו אמריקנים שבגללם יש פשיעה ברחובות,היו כונסים אותם באשמת אמירות גזעניות.והיו מהומות ברחובות.אבל על חרדים בארץ מותר להגיד הכל.ואין פוצה פה ומצפצף.בושה למדינה נאורה.
* ישראלית   28/08/11 | 09:10
31. די עם השנאת חינם.כולנו יהודים.כל יהודי שמאמין בה' צריך
גם לשמור תורה ומצוות.כל אחד במינון שהוא יכול לבצע כי הרי מדובר בעבודה יומיומית.אני אישית ,בעד שילוב של השניים וכל איש הישר בעיניו יעשה.אנחנו קיימים בזכות התורה.
* צדיק באמונתו יחיה   28/08/11 | 09:08
זו ממש לא שנאת חינם- החרדים פרזיטים.נקודה
* מקבלים יותר מהחילונים. למה????   28/08/11 | 12:24
נראה אותך חי 8 נפשות בשמונה אלף ש"ח!
* סתום כבר   28/08/11 | 16:32
30. נמאסתם בטלנים
לא מגיע לחרדים שקל!! חוצפנים עצלנים בטלנים לא תורמים בכלום למדינה ורק לוקחים ולוקחים הכל בגללכם כל המצב הכלכלי אתם אשמים לכו לעבוד לצבא משהו....! אי אפשר לסבול אתכם!!!!
* נמאס שהם חיים על חשבוננו!!!   28/08/11 | 09:05
די!!!
תסתום!
* די!!!   28/08/11 | 12:23
29. לפרופסור דן בן דויד, טוב שאתה לא מאבד את החיים על ההסתה שלך
אך ה' מחסל חשבונות הוזהרת, אני כיהודיה מקווה שימחלו לך וגם שלא יקשיבו לך ההמון כי מספיק יש לנו שינאה בין החילונים לדתיים.
* הילה מוזס   28/08/11 | 08:55