בריאות
תגובות (33 תגובות ב-14 דיונים)
14. מה קשור
מה קשור זה לא המשפט זה לא הכמות זה האיכות ? באמת מה קשור ?
* חסויה   18/04/16 | 17:54
13. החלבון מהצוח הכי בריא
* כתבה טובה   18/04/16 | 15:14
12. שטויות
ביצה זה מזון על. סויה פחחחח. ממש פרק במרד הנפילים
* טבעונית שהתפכחה   18/04/16 | 14:54
ביצים דווקא?
ביצה זה רחוק מלהיות מזון על. אחד הדברים שהכי כדאי להמעיט באכילה שלהם מרוב שהחסרונות עולים על היתרונות.
* קרניסט   18/04/16 | 22:27
ראית איך גורסים אפרוחים?
אפרוחים חיים נגרסים בסכינים רק כדי שביצה תהיה על הצלחת שלכם. פחות ביקוש=פחות היצע וכך אנו נשלוט ברוע.
* אסנת   19/04/16 | 15:30
11. פחחחח כל המאכלים שכתבתם לא שמעתי עליהם עד עכשיו..
אני אמשיך לאכול ביצה וטונה אחרי /לפני אימון ... אתם יכולים להמשיך עם ספירולינה וזרעי צ׳יה .. ומי שלא טוב לו - יום טוב לו.
* חיים   18/04/16 | 13:21
טונה וביצה זה רצח!
חלבון מהצומח הרבה יותר בריא ולא גורם לסבל לבעלי חיים!
* חווה   18/04/16 | 15:15
פחחח.... עוד חי בסרט...
טוב אחי, כשתלמד על תזונה דבר איתי
* מישו   19/04/16 | 13:25
מישהו אמר לך לא לאכול?
מתה על אלה שמחפשים לדחוף דבר שלילי להגיד לא בא לך לאכול בריא? אז תמשיך לאכול ביצה עם סלמונלה וטונה עם כספית. לאף אחד לא באמת אכפת
* הלנה   19/04/16 | 01:08
10. כפייה טבעונית!
ועוד מנסים להסתיר את זה.
* קלטנו אתכם   18/04/16 | 12:17
מי כפה עליך נודניק?
* צוצ   19/04/16 | 07:58
כפייה טבעונית? קבלי משהו:
למה כתבות על תזונת פליאו זה לא כפייה קרניסטית? למה כתבות כמו הכתבה הזאת רק על עופות זה לא כפייה קרניסטית? פרסומות אדום-אדום, זוגלובק, יחיעם, מועצת החלב, משקי הביצים וכו' זה לא כפייה קרניסטית? שלטי חוצות בכבישים כשאני נוסע על מעדן חלב? מתכונים שמכילים מוצרים מהחי? קיצר השתדלי לשתוק, או לחשוב היטב היטב לפני שאת פותחת את הפה ומגלה לנו שאין לך הרבה שכל...
* פיגוזזז   20/04/16 | 02:28
לגמרי!
* חני   01/10/17 | 03:38
אלוף!
* מתבונן   28/03/19 | 15:29
9. מספיק עם שטיפת מוח טבעונית
החלבון הצומח לא איכותי כמו החלבון מהחי. ספירולינה זה רעל ולגבי השאר, כדי להגיע לכמות חלבון נורמלית צריך לאכול שקים שלמים. מספיק לאכול את המוח
* אבי   18/04/16 | 11:32
דווקא חלבון מהצומח יותר איכותי לפי מה שהבנתי
תבדוק את העניין, גם אני עכשיו אבדוק שוב. ואגב דווקא זה לא לאכול שקים שלמים, אני בחורה שלא אוכלת מהחי, ומגיעה ביום ל50 גרם חלבון בקלות -- ודווקא ממש לא מאביסה ואוכלת הרבה אלא פשוט ככה נטורל. (אל תשכח שחוץ ממקורות גדולים כמו קטניות, גם מקבלים חלבון מדברים פשוטים. אם אכלתי בבוקר 2 פרוסות לחם מלא וכף טחינה גולמית כבר יש לי 10 ג')
* בחורה   20/04/16 | 02:32
8. מעולה תודה
* בלי צורך להתעלל באף אחד   18/04/16 | 10:51
7. שמעתם פעם על חומצות אמינו וחלבון מלא?
יופי שיש שהרבה מזונות חלבון השאלה על הרכבו, איכותו ותרומתו לגוף. חלבון מורכב מחומצות אמינו וחלקם חיוניות. בתזונה טבעונית יש לשלב קומבינציות מאוד מסוימות על מנת להגיע להרכב המתאים. אנשים מבוגרים שגמרו לגדול לא צריכים לחשוש ממחסור בחלבון אבל שמדובר בילדים חשוב לשים לב ולהקפיד. למה להילחם בחוכמת הטבע? הרי מביצה מתפתח יצור חי שלם (עוף), מחלב אם מתקיים וגדל היונק העולל חודשים רבים. אין על ביצה, בשר ומוצרי חלב על מנת לספק תצרוכת חלבון מלאה ואיכותית לילד הגדל.
* ביולוג   18/04/16 | 10:44
שטויות
קודם כל, גם בחלק מהמזון מן הצומח (סויה וקינואה למשל) יש חלבון מלא ואיכותי. אני לא אוכלת בשר מילדות ומתעמלת מאז שאני זוכרת את עצמי ולא היו לי חוסרים. שנית, גם אם צריך לאכול קומבינציות מסוימות (דגנים וקטניות), מה הבעיה לשלב? קח לחם עם חומוס והנה לך חלבון מלא ואיכותי.
* ביולוגית   18/04/16 | 22:32
סויה גורם לסרטן השד
* יש בו פיטואסטרוגן   19/04/16 | 00:22
אאיייייי מי ישמע איזה "קומבינציות"
כולה חלבון+פחמימה=חלבון מלא. אתה יודע מה, נניח שאתה ביולוג ואתה הגבת ככה כי זה מה שמלמדים אתכם ועיקר הפוקוס הוא על תזונה מהחי, מעניין שהמלצת על חלב ומוצריו שזה לא רק הדבר הכי לא הכרחי לאדם, אלא גם מזיק! מי עוד שמע על עוד חיה שיונקת במקום בגיל הינקות עד המוות, ועוד חלב של מין אחר בכלל! ביזארי
* הס   20/04/16 | 02:36
ביולוג יקר, תתקדם
איכות החלבון הצמחי כבר מזמן אינה מוטלת בספק והצורך בשילוב מתמיד של סוגי חלבונים שונים כדי להגיע לחלבון מלא הוא מיתוס ישן נושן שהמדע עצמו כבר הפריך מזמן. אתה פשוט לא מעודכן. https://www.youtube.com/watch?v=GjOMgmI1MC8 https://www.youtube.com/watch?v=6zLyK4-hcsY
* בת חן   06/07/16 | 08:04
6. קטניות זה חלבון חסר ללא דגנים הוא לא באמת מזין ואף משמין
* צמחוני   18/04/16 | 10:29
קטניות
כמו עוד הרבה חוסרי דיוק שנכתבו כאן.... (ואני טבעונית)
* אור   10/05/16 | 08:51
5. כתבה מצויינת ונכונה
* צביקה   18/04/16 | 10:01
4. וואו! אז לא באמת חייבים להתעלל בחיות בשביל חלבון?
נו אנשים, מה התירוץ עכשיו להתעללות?
* מדהים!!!   18/04/16 | 09:28
3. כתבה מטומטמת
אין כמו ביצה בשביל חלבון אבל בכל מקרה עדיף להיות טבעוני אבל אם כבר לא טבעוניים ביצה זה אחד המקורות הכי טובים לחלבון, חוץ מזה שזרעי ציה הוכח שרוב החלבון בהם בכלל לא מעוכל ע"י הגוף אז עדיף שהכתב לא יזרוק סתם דברים שנשמעים סבבה כדי לזרוק לעורך עוד כתבה ולצאת ידי חובה.
* דגככעי   18/04/16 | 08:53
אתה ממש לא צודק
* ערן   18/04/16 | 10:01
אם אתה טוען שאני לא צודק עדיף שתגיד במה בדיוק
אני לא צודק לדעתך, לגבי זרעי ציה זה מוכח שאחוז מאוד קטן מהחלבון שלהם נספג בגוף. הם טובים בשביל אומגה 3 ולא בשביל חלבון, אני אישית אוכל אותם בשביל אומגה 3, אבל למה להטעות אנשים שאחרי זה יאכלו את זה בשביל לקבל חלבון ויחשבו שהם מקבלים מזה מספיק חלבון, לא מקצועי ולא בסדר. מעבר לזה כל אדיוט היה יכול למצוא באינטרנט רשימה של כמה מזונות טבעוניים עשירים בחלבון ולזרוק את זה בצור כתבה. כתבה מיותרת שלא מחדשת ולא מלמדת שטם דבר שלא היה ידוע לפני זה.
* דגככעי   18/04/16 | 19:34
"אין על ביצה", מה אתה תזונאי?
חרטטן לא קטן אתה, תקרא מאמרים והצהרות של איגודי בריאות עולמיים ולא של "רופאים" בקופת חולים שעל כל פיפס שולחים אותך לרוקח, ואז תראה שבביצה יש יותר חסרונות מאשר יתרונות! ודבר נוסף, מבחינת הביצים כאן בישראל התברואה על הפנים... עדיף לא לאכול בכלל, ראה התחקיר של לינוי בר-גפן שהיה לא מזמן
* הס   20/04/16 | 02:39
2. ממש לא נכון הספירולינה חסרת טעם! היא אצה! ומגדלים אותה במים מתוקים לרוב כך שאין שום טעם של ים
* ים   18/04/16 | 08:51
1. זה לא רק הכמות זו האיכות
הכל טוב ויפה רק כאשר מדובר בחלבון יש לבחון גם את איכותו לא רק את כמותו. ספירולינה וצ'יה אכן איכותיים כמו חלבון הביצה ואף יותר אך כל השאר לא בדיוק איכותיים כמוהו. אולי כדאי שתדייקו יותר ופחות תטעו את הציבור
* רויטל   18/04/16 | 08:04
סויה וקינואה
מלאים בחלבון מלא ואיכותי ומאוד מומלצים לא רק לצמחונים/טבעונים.
* תזונאית   18/04/16 | 22:34