דיבור ישיר
תגובות (61 תגובות ב-45 דיונים)
45. למה כולם עצובים על הרצח טוב שזה היה
אין בכלל על מה להצטער רבין בתמימותו יכל לחסל את מדינת היהודים. אם יהודה ושומרון היו בידי הפלסטינים אתם באמת חושבים שהיה שלום ?!? חיים בסרט. הייתה מלחמה קשה עם אלפי הרוגים כי הם רוצים את כל המדינה ויהודה ושומרון זה רק דרך ללהשתלט על כל הארץ. טוב שמת וההחלטות לא התקבלו. ת.נ.צ.ב.ה
* טוב שמת    29/11/17 | 21:55
44. זה נכתב מזמן. אבל באוניברסיטת בר אילן, פרסמו חוברת תדמית
זמן קצר לאחר הרצח. בחוברת היו לא מעט תמונות, כיאה לחוברת תדמית. אלא שכל התמונות, היו של אחד התלמידים המסורים של האוניברסיטה - הסטודנט יגאל עמיר. בכל רחבי הארץ, היו צהלות שמחה וגיל, כשנודע דבר הרצח. אז הרוצח כן מייצג אותך ואת כל הציבור הדתי. ואני רוצה להזכיר לך, עוד רצח פוליטי, שעושים לו גם כן שימינג כל שנה, (וגם שם היה ברקע איזה נתניהו אחד), השיימינג הזה נקרא צום גדליה. וזה לא היה ראש ממשלה שנבחר, "ורצה" לתת חלקי מולדת לערבים. זה היה מנהיג ממונה על ידי הכובשים.
* איציק   24/12/16 | 18:15
43. לאלקיים
כשנגעלים ממשהו פשוט עוזבים אותו. אז מה אתה ממשיך להיות פה?
* יוכי   01/11/15 | 17:37
42. העצרת הזו כל שנה, זה הדבר הכי מביך שעשו אי פעם בארץ
* יותר עולב מזה אין   01/11/15 | 14:09
41. ברגע שהשמאל לא מקבל את שלטון העם הוא דקטטורי עובד השטן
* רבין\ ם   01/11/15 | 11:49
40. מי שקורא עוד עלול לחשוב שרבין רצח את הציונות הדתית
לא משנה כמה נופך ממלכתי ולא פוליטי ינסו לתת לעצרת- דוברים גם מהימין, הנשיא נושא דברים, איסור על סמלי מפלגות על הבמה ותמשיכו ימניים להתלונן. מה לעשות, פעיל ימין קיצוני באווירה מסיתה מימין ועידוד רבנים קיצוניים רצח ראש ממשלה בישראל. אלה העובדות. חילוניים מבצעים את פעולות תג מחיר? אין זה אומר כלום על כל הדתיים ואת בטח לא צריכה לחוש אשמה, אבל לפחות שיח ציבורי פורה על "איך הגענו לשם"
* גלעד   01/11/15 | 07:16
39. לא מבין למה הנושא הזה בכלל עולה.
עצם זה שאת בכלל מתייחסת לזה זה כבר נותן לשמאל הבזוי את העילה להמשיך ולחגוג את הפסטיבל שלו על הגב שלך ושל כמותך. מבחינתי זה כמו מסיבת טראנס בגואה. הם חוגגים לאור ירח עד שהם נופלים מהרגליים. הכלבים נובחים והשיירה עוברת. אצלי עדיין נשאר המקום ככר מלכי ישראל.
* יובל   31/10/15 | 16:48
38. מילים כדורבנות. כדתלשית עדיין אני מרגישה את העליהום על המגזר הדתי מידי שנה. כתבת יפה
* שרי   31/10/15 | 15:21
37. מתממת זאת. כאילו רבנים הזויים לא הסיתו
תפסיקי לבלבל לנו את המוח
* טל   31/10/15 | 14:50
36. פעם ראשונה שבאמת הבנתי את המסר
בתור שמאלנית שמאד כועסת על התנהלות האלימה כיום במדינה, הצלחת לכתוב באופן שפתח לי את הלב וההבנה, תודה
* יעל   31/10/15 | 13:02
35. את חמודה ומתוקה
את וכמוך עוד אין ספור דתיים - חמודה ונורמלית וממשאבל ממש בסדר. אבל כשאתם שומעים את כל דברי הבלע וההבל והכיעור שחלקכם (הקטן) משמיע, אתם משתתקים או מבינים או מסתייגים אבל פנימה. תמיד שאלתי את עצמי למה אצל הערבים תמיד הקיצונים מובילים. תמיד זה שצועק ומאיים ומתלהם. אבל זה לא תכונה של ערבים. זו התנהלות של דתיים מכל מגזר. אתם עדר שלא יודע איך להיות דתי ולויאלי ועדין להוריד את הראש לקיצונים שלכם. שאלת למה. זה כנראה למה.
* ציונייי   31/10/15 | 11:37
34. השמאל הלבן פשוט מכור לשנאה ולחורבן אין להם תיקון בעולם
בהתאוות מדינת ישראל הגיעו לכאן הציונים והם נלחמו בערבים והרגו אותם כמו גרעינים והצליחו להקים מדינה , בזמנו לא היית יכול למצוא מזרחי בתפקיד מפקד צבאי או מנהיג כולם היו שייכים לקוד שלטוני וכמובן כאשר החלו י הודים מכל התפוצות לעלות הם לקחו בעלות על המדינה הקפידו להוריד למזרחים את הבטחון ולעשות מהם עבדים לתועלתם , 35 שנה של מורשת אירופאית וזלזול במורשת המזרחית , בזכות הליכוד החלו עדות המזרח להרים ראש ללמוד ולהתקדם , ותמיד שמרו על גאוותם , כי יש לנו ולערבים מכנה משותף יחס גורר יחס כבוד גורר כבוד , ראו דור הלבנים כי איבדו מכוחם אצל המזרחים , אז הם מחפשים פודלים אחרים הם עוד לא קלטו ערבים ויהודים אמתיים הולכים בדרך האמונה אהבה והחמלה , אז כמו פטריות הדור הלבן הבא רוצה לזרוק על המזרחים את האשמה לשנאה , ועל אלה נבלות האדם נגיד תמיד הרצחת וגם ירשת , מלחמה פסיכולוגית ושטיפת מוח על ערבים ויהודים את המרצע הזה צריך להביא לספסל נאשמים
* שואה טרואומה שואה    31/10/15 | 11:00
אני מציע לך לקרוא את מה שאתה כותב. חוץ משנאה עיוורת אין כלום מובן בדבריך!
במה הליכוד תומך במיזרחיים? ראש הממשלה נולד במרוקו אה? גם מנחם בגין, גם יצחק שמיר ובכלל, עד שהליכוד עלה לשלטון , המזרחיים לא יכלו ללמוד ולהתקדם, נכון ? רק לפי מה שכתבת רואים שלא חשוב מי בשלטון, אתה נשארת בור ועם הארץ, ובנוסף, טיפש ללא תקנה. בגלל שאתה ושכמותך נשארתם כאלה וכאלה יהיהו גם הדור הבא שלכם, הפתרון לבעיותיכם הוא ״השלטון הלבן״ לך לשלטון השחור של אובמה!
* אלי א   31/10/15 | 16:15
33. אני
* שמאלנים הם הגזענים והצבועים והחולי של העם הזה   31/10/15 | 10:49
השמאלנים הקימו את המדינה בה אתה חי טמבל!
* אלי א   31/10/15 | 16:16
השמאל של אז היה ציוני לא נשאר מהם כלום
* היום הם כמו אויב   01/11/15 | 14:09
32. תגובה
יוצאים אנשים מהבויידם ומנצלים את יום הזכרון לרצח רבין כדי לעלות לבמה ולהשמיע את דבריהם מי היה שומע אותם אילולי יום זה זה ניצול ציני של יום זכרון להשמעת דברי שטנה והתלהמות כנגד קבוצה מסויימת בעם לעורר פילוג ולהראות מנצלים זאת לצרכים פוליטיים ולהשמעת דעות ובדרך הם שוכחים שזה יום זכרון לרצח
* nili   31/10/15 | 10:43
31. אורית, אני חילוני ומסכים איתך , נמאס מפסטיבל רבין, כל שנה הורגים אותנו שבועיים עם הסתה ופסטיבל רבין
השמאל בישראל מת, מנסים כל שנה במשך שבועיים,(למה לא יום אחד?) בפסטיבל רבין להחיות את השמאל ע״י פילוג , שינאה והסתה כנגד ציבור שלם שלא מסכים איתם . העצרת בכיכר היא פוליטית לגמרי ולא לזכרו של רבין , השמאל רוקד על הדם של רצח רבין כל שנה . הם מדברים גבוהה על הסתה ופילוג ומסיתים בעצמם ללא הרף נגד הימין והדתיים שחררו אותנו מפסטיבל רבין בכל שנה , זה לא מוסיף לזכרו ולכבודו , אם רבין היה בחיים הוא היה נגעל מזה בעצמו
* חכם מימון    31/10/15 | 10:42
אם כל שנה הורגים אותך חבל שלא עשו את זה ממש
מי שרוקד על הדם זה אתה ושכמותך. כן, כל אלה שהלבישו עכשיו גם את הנשיא וגם את ראש הממשלה במדי נאצים! מי שמסית, המפלג הראשי זה ראש הממשלה בנימין נתניהו וכל ״המחנה הלאומי ״שלכם! לכם יש מונופול על הציונות ועל מדינת ישראל? תראה למה הבאתם אותנו עם ״הציונות״ המזוייפת שלכם! פיגועים כל יום, ירושלים מלאה בחיילים ושוטרים וראש מחנה לאומי שלא שולט אפילו בממשלתו ! אז סתום את הפה ותשטוף אותו היתה לפני שאתה מדבר על השמאל ! הבנת ? או שצריך לנקד לך ?
* אלי א   31/10/15 | 16:25
לשמאלני ההזוי אלי
אתה בטח זוכר שבתקופה של רבין ישראל היתה שוויץ. לא היו אוטובוסים מתפוצצים, לא היו פיגועים, לא היו הרוגים. כפי שאמרנו אתם שמאל הזוי, צבוע ומתנשא. אף אחד כבר לא סופר אותכם. ולידיעתך - לפסטיבל אתמול הגיעו ההמונים בגלל האומנים. היו כאלה שאמרו זאת בפרוש, ולפני כן אמרו שלא נעים להם. אבל זאת האמת אך ורק לשמוע את האומנים.
* יוכי   01/11/15 | 17:46
30. אכן רגשי אשמה בעיקר מוצדקים זה דבר קשה. תתמודדי
ובגדול לא השתנתם ״דתיי״ הציונות הדתית. כל מי שלא חושב כמוכם, כל מי שלא רואה את הדברים במחשבה המשיכית ההזוייה שלכם נחשב לבוגד ושונא עמו. אז כן גב חשוב שתסעי את הנטל. אולי מתי שהוא המסר גם יחדור את שכבת המשיכיות שבינה לבין השם אין דבר וחצי דבר.
* אריה   31/10/15 | 10:27
תשתנו אתם, שמאל בזוי שונא ישראל.
לא טוב לכם סעו לברלין.
* בוז'י   31/10/15 | 17:01
29. אולי כי הם כל הזמן מסירים את האשמה מהם
* לא מלמדים את אותם אנשים על זה שהרוצח היה ימני    31/10/15 | 09:59
28. ביום שבת אין תגובות של ימנים, מענין
* גבי   31/10/15 | 09:47
יש ויש ולנושא חבל שיום זיכרון שמטרתו היא לעודד חופש ביטוי וסובלנות הפך כבר מזמן לחג השמולנים ורוקדים על דמו של איש שעשה הרבה מעבר לאיזה נסיון להסכם שלום
ביום הזה השמאל מרגיש צורך להתנגח בימין ושוב הוא לא מבין שהוא מיעוט
* רועי   31/10/15 | 10:21
חחחח לא עשה מעבר...
רמטכ"ל, ממצביאי צה"ל בקוממיות העם, שגריר בוושינגטון, שר הביטחון שמיגר את האינתיפאדה הראשונה, ראש ממשלה שבנה כבישים והשקיע עד בלי קץ בחינוך... למד היסטוריה אוויל וכסיל.
* גלעד   01/11/15 | 07:13
27. אורית, לא יכולתי לקרוא את הכתבה ולא להצטמרר !
ההתפתלויות המילוליות שלך לא מספיקות כדי לכסות על האמת. פסטיבל של שנאה לציונות הדתית? ממש לא ואת צריכה להתבייש לכנות יום זכרון ״פסטיבל״. זה כשלעצמו ממקם אותך עם הציבור הדוגל לקונספיראציות ומנסה לייפות רצח נתעב! את מאשימה את השמאל? לא נמאס לך ? אתם, ״הציונות הדתית״ מעזים להלביש את כל מי שלא מסכים אתכן במדי נאצי, וכן, גם את השיא המדינה מהימין ואף את בנימין נתניהו! מי שמכם כי בעלי הציונות במדינת ישראל? רק להזכירך ולעוד שכמותך שהמדינה קמה תחת שלטון שמאל! הציונות הדתית לא הסיתה ולא מסיתה גם כיום? ומי עשה את תכסי פולסה די נורה, שמעון פרס? כואב לכם שמזכירים לכם למה גרמתם ועוד תגרמו עם המשיחיות שלכם? אני מבין שקשה לכם אולי לחיות עם הכתם שהטלתם על עצמכם אבל זה בידיוק מה שמגיע לכם! מקו, בבקשה בבקשה לפרסם!
* אלי א.   31/10/15 | 09:41
26. חלאס דתיים .. אשכנזים. אנחנו עם אחד התיקשורת מפצלת ומפלגת את העם
* י   31/10/15 | 09:39
25. אורית את מלכה
הוצאת לי את המילים מהפה
* עדן   31/10/15 | 09:25
24. יום הזיכרון לרבין הפך ליום של האשמות
השמאל מאשים את כולם ברצח, וזו הסיבה שעם השנים זיכרון רבין ידעך, כל שנה האירוע הופך יותר ויותר פוליטי, וכל שנה השמאל מתכווץ יותר ויותר. צריך גם לקחת בחשבון שרוב האנשים שהיום מתחת לגיל 40 לא היו בעלי דעות פוליטיות או לא נולדו בכלל בזמן הרצח, אם מוסיפים לזה את העובדה שרוב העם מתחת לגיל 40 ושאחוז הצעירים בעלי נטיה פוליטית לימין הוא גדול יותר באופן יחסי, מגיעים למסקנה שלרוב מצביעי הימין אין קשר לרצח רבין, אבל כל העובדות האלו לא מפריעות לשמאל להאשים את רוב העם ברצח.
* רועי   31/10/15 | 09:19
23. הציבור הדתי הוא המתנשא ביותר והבכיין ביותר
רוב היום מתעסקים בכמה הם טובים יותר, ערכיים יותר, מוצלחים יותר וביתר הזמן מתבכיינים על זה שלא כולם אוהבים אותם. בציבור הדתי יש המון המון אלימות, יותר מידי אנשים שרוצים לראות דם, מלחמות ועושים הכל כדי ללבות את השנאה, כשהמנהיגים שלכם, התקשורת שלכם והצעירים שלכם עסוקים כל הזמן בשנאה שלפעמים ממש מופנית כלפי, אז אל תצפו ממני לאהבה.
* יובל   31/10/15 | 09:18
אל תדאג הם לא צריכים את האהבה שלך, הם מאוחדים ויש להם מספיק
מה גם שאדם מכליל כמוך על בני עמו בטח מלא בשנאה עצמית, אז לא נראה לי שאתה יכול להעניק למישהו אהבה. חוץ מזה ההבנה שלך שגויה, הציבור הדתי לאומי מתגייס למען הגנת הארץ והעם ולא למען רצח, והדבר השגוי ביותר שאמרת הוא שהם תורמים לליבוי השנאה, זה שהם מוציאים את השמאל מדעתו בגלל אידיאולוגיה מנוגדת, זה לא מוחק להם את כל הניסיונות לאחות את הקרעים בעם, כל מפלגה שהייתה לציבור הדתי לאומי חרטה על דגלה את המטרה של קירוב לבבות, איחוי הקרעים בעם ואחדות. שלמעשה חוץ מהם לא הייתה אף מפלגה שדגלה בזה.
* איתי   31/10/15 | 13:09
22. אורית, על מה עכשיו ההתבכיינות ?????
* דוד   31/10/15 | 09:18
21. תגובה
למה כולם שוכחים מה קרה בין הסכם אוסלו לבין רצח רבין כמה יהודים נרצחו ביגלל ההסכם הזה וכמה בשמאל למרות כל הרציחות לא עצרו לרגע לחשוב ולומר משהו פה לא בסדר אלה המשיכו לנסות להצדיק את הרציחות בכך שזהוא מחיר השלום
* רפול   31/10/15 | 09:07
20. גברת. את עכשיו עושה את ההכללה
אני שמאלני חילוני, לא שונא דתיים, למדתי בבר אילן ולא חושב שכל הדתיים מכחישים את רצח רבין. מסכים עם זה שצריך להרוס בתי מחבלים, כמו שהיה צריך לסגור את הגנון של גאולה עמיר. דבר אחד אני מרגיש בהלך רוח של היום. יש בן אדם אחד במדינה הזאת שגורם לנו לשנוא אחד את השני והרווח כולו שלו מהעניין. לביבי נתניהו מאוד נוח שהשמאלני הממוצע מצטייר בפני הציבור הימיני כבוגד במדינה, מתנשא, שונא דתיים ואוהב ערבים. כמו שאנשים מסויימים מהצד השמאלי של המפה מתארים את הליכודניק אמיתי כערס אלים ובור. לא כולנו סטריאוטיפים. יש אנשים כמו יגאל עמיר, אבל אני מקווה שהם בודדים, יש אנשים כמו יאיר גרבוז, אבל הם מעטים. כולנו צריכים להתעורר לפני שהבן אדם הזה יסחוף אותנו למלחמת אחים.
* נו באמת   31/10/15 | 08:57
מלחמת אחים בגלל ההסתה מבית ביבי? כל מלחמה מתחילה מהתלהמות מילולית!
ואת זה כבר יש לנו!
* אלי א   31/10/15 | 16:34
19. מעצרת לעצרת כוחו של הימין עולה!!!
תמשיכו להאשים ציבורים שלמים ברצח, ובסוף תעשו עצרת בתא טלפון ציבורי...
* טוליפ פוליטי   31/10/15 | 08:56
18. נהניתי לקרוא אהבתי את הכתבה מאד
מקו חשוב להיות מאוזנים תודה
* יוסי   31/10/15 | 08:56
17. כן, הציונות הדתית היא הקורבן האמיתי בסיפור...
* נו, באמת.    31/10/15 | 08:54
16. אויש סתמי. איזה שטויות
* קראתי רק את הכותרת   31/10/15 | 08:44
15. השבכ רצח את רבין.ואנחנו...שבויים ונשבים בתוך מערבולת של לא לאלימות.חחחחחחחחחח
* יעל   31/10/15 | 08:38
14. כמה קורבנות בגלל האיש ההוא כמה משפחות בוכיות כמה יתומים
* ואתם עובדי אלילים    31/10/15 | 07:46
13. היהודים בסדר ילדי הפלמחניקים בפוסט טראומה ידידי שכירי חרב
* איפה האיש שעשה נזק    31/10/15 | 06:58
12. אתם נהנים מהכספים שלנו שהולכים אליכם כדי לממן את ההתנחלויות ולהפקיר את הפריפריה ואתם עוד מתלוננים?
* מ   31/10/15 | 04:33
11. ועל זה נאמר "90% מקלקלים את שמם הטוב של 10% שנותרו."..
* אין מה להוסיף   30/10/15 | 17:58
10. אל תעשי מעצמך צדיקה גדולה
את עושה בדיוק את אותן הכללות כשאת כותבת שהשמאל החילוני הוא ממורמר שונא דתיים. אני חילונית, שמאלנית ולא קיצונית ואין לי חצי דבר נגד דתיים
* 🌷💐🍁🌿🌺🐭🐁   30/10/15 | 17:45
9. לי נראה שהסיבה שהנושא צף כל פעם מחדש
היא העובדה שהדתיים לאומיים הם אלו שחוזרים לעלות את זה על סדר היום, בזה שהם מתלוננים בדיוק כמוך, שמאשימים אותם כקבוצה ברצח גם אחרי 20 שנה.
* חנן   30/10/15 | 16:25
ואיך אתה מרגיש שמאשימים אותך בפשעים שלא ביצעת?
זה נראה לך הגיוני שהשיח במדינה הוא כזה שיוצא מנקודת הנחה שהדתיים לאומיים רצחו את רבין והם והילדים שלהם וכל מה ששייך אליהם יהיה אשמים לתמיד? ברור שהם יציפו את הנושא כי מאשימים אותם בדברים שאין להם קשר אליהם, זה שאחד מהם רצח לא הופך את כולם לאשמים. וההכללות של השמאל פוגעות בזכרון רבין יותר מכל דבר אחר. כי ברור שברגע שתאשים מישהו בפשעים שהוא לא ביצע הוא לא רק יציף את הנושא אלא הוא גם יפתח שנאה והתנגדות.
* דולב   31/10/15 | 09:29
8. אורית ניתוח יוצא דופן ,, נהנתי לקרוא שבת שלום...
* אלמוג   30/10/15 | 16:23
7. משום מה הציבור הדתי שכח את ההסתה לפני רצח רבין
את האווירה שהציבור המתנחלים והדתיים יצר לפני רצח רבין, הרצח לא בא פתאום, יגאל עמיר היה בטוח שהוא יהיה גיבור המתנחלים והימין. אותה הסתה היתה גם לפני רצח אמיל גרינצוויג, וגם עכשיו ישנה ההסתה נגד בתי המשפט, ונגד כל מיש לא ימני מספיק ראי מה עשו לנשיא המדינה.
* דנה   30/10/15 | 16:19
ראי מה אתם השמאל עושים לביבי
''רק לא ביבי'' זאת הייתה הסיסמא שלכם לא? לפני שבוע אפילו הייתה תמונה של ביבי במדי נאצים... אהמ... מזכיר מהו לא?
* גל   31/10/15 | 08:47
אין שום הסתה נגד בתי המשפט
את צריכה לחשוב טוב טוב על מה שרשמת ולהבין את ההבדל שבין הסתה לבין סתם רתיחה, במקרה של בתי המשפט, רוב העם רותח עליהם בגלל התמיכה האוטומטית באוייבים שלנו בשם ״החוק והדמוקרטיה״, על הנטיה האוטומטית לשמאל של רוב החלטות בית המשפט, ופעילות העבר השמאלנית של כל שופטי בגץ, ועל ההתערבות שלו בהחלטות שנוגעות לבטחון המדינה. אף אחד בימין לא צעק והסית לעם לקום ולעשות משהו בעניין, לא היו שום קריאות לעם ללכת ולהפקיע סמכויות מידי בתי המשפט, לבטל את מערכת המשפט או משהו כזה בכלל. אם כבר הדבר הכי קרוב להיות אשם ב״הסתה״ וגם הוא לא זו התקשורת שמפיצה את החלטות בית המשפט, אבל רק מתוך ההתחשבות בזה שהתקשורת אובייקטיבית (במקרה הטוב) את יכולה לשים לב שהעם רותח על החלטות בגץ כמו שהן, ולא לאחר שאחד ממנהיגי הימין קורא אותם ומפרש אותם בדרך שלו.
* דני   31/10/15 | 09:43
את מוזמנת להגר לברלין עד שיפתחו שם את המשרפות מחדש
אנחנו ננסה בינתיים לחיות!!! בארץ הזאת למרות האסונות ובפה קורבנות שאתם (השמאל ההזוי) הבאתם עלינו! רק אם את טסה (את וחברייך) אל תחזרי לפה שהארץ תהייה נקייה מהנהר לים ושיהיה אפשרי לחיות כאן ברווחה ובנחת לאחר שנעיף את אוייבנו לכל הרוחות ב״ה (חילוני- אז גם בעזרת האסרטיביות של האנשים השפויים במדינה)!
* ליאור   31/10/15 | 10:22
6. כתבה מעולה.ניסוח מצוין וקולע של מה שבאמת
קורה כאן. אוסף של אבסורדים.עם שהולך נגד עצמו.אין תקדים לזה בעולם!לאחרונה הבנו שבאמת ההסבר היחיד הוא שמדובר בערב רב-אחרת לא היו הולכים נגד עצמם. כל הכבוד לכתבת על האומץ לפרסם במרחב תקשורת כל כך שמאלני את מה שקשה להם לקבל.
* שיר   30/10/15 | 16:17
5. מסכימה איתך.
* חילונית   30/10/15 | 15:04
4. אורית נבון כל הכבוד שבת שלום
* יהודיה    30/10/15 | 15:04
3. צודקת לגמרי!!!!
איך תמיד בסוף הציבור הדתי הופך לשק החבטות של המדינה...
* *   30/10/15 | 14:49
אוי כמה שאתה חסר בושה מינימאלית! איזה כישרון להפוך את הפושע לקורבן!
כן, אתם אנשי השמאל תתביישו! אתם גורמים לנו להרגיש רע בגלל ההסתה והחינוך לחוסר סובלנות שקדם לרצח! ומה למדתם מההסתה שלכם רבותי וגבירותי הציונות הדתית? שזה משתלם ואפשר להמשיך אז הלבשתם גם את ריבלין ואת ביבי במדי נאצים!
* אלי א.   31/10/15 | 09:48
2. פשוט מאוד
הסיבה שבאים בטענות לציבור שלם היא הלך הרוח הקיצוני שקיים בחברה הזו. מדובר בחתך אוכלוסין שבטוח שהוא מעל החוק. זה קרה גם בתקופת ההתנתקות ועכשיו עם ההתססות בהר הבית. אתם קוראים לעצמכם ציונים, אבל כבוד לחוקי מדינת ישראל אין לכם.
* לא שמאלני   30/10/15 | 13:49
כל קבוצה בארץ חושבת שהיא מעל החוק
* וזו האמת   31/10/15 | 00:14
1. מסכימה עם כל מילה. סוף סוף יש משהו
* אור   30/10/15 | 09:02