תרבות
תגובות (198 תגובות ב-147 דיונים)
47. הכל שטויותת אבל אברי, מה נסגר עם השיער שלך? חחחחחח
* אלי   23/06/19 | 15:38
46. ממתי שתחיל להגיש תוכניות עם גקי לוי
בגלי צהל הבן אדם יצא מדעתו.גקי לןי קנה אותו בעבור חופן טמטום.גלעד ידוע ביציאות שלו הלא שפויות.אבל הבה נרחם על העלוב נפש.אלמלא הילה קורח ושאר המגישות שיודעות לראיין ולשאול שאלות היו מעיפים אותו מזמן.
* ג.מרכז   23/06/19 | 15:21
45. גם אין דבר כזה העם היהודי
יהדות היא דת ולא עם. אפשר להגיד עם ישראל ולא העם היהודי. ואתה הכי גזען שיש אבל מה שאתה שוכח שהערבים הם מאותו גזע שלך הגזע השמי הם לא סתם בני דודים שלך. ייחסו את המושג אנטישמי לשנאת יהודי אבל אנטי שמי בפירוש המילולי שלו ולא במונח שהיהודים משתמשים בו זה שנאת העם השמי
* זה לא מונע ממך להשתמש במושג הזה   23/06/19 | 15:08
נכון מאוד!!!
* אייפון   23/06/19 | 16:07
בור ועם הארץ באיזה בית ספר "נאור" למדת?
*  ילט   23/06/19 | 16:20
מה לא נכון בדיוק
אם יש לך טענה סותרת הסבר פרט והבא סימוכין
* אתה הוא הבור   23/06/19 | 17:17
יהודים הם עם ויהדות היא דת
לעומתכם, שאסלם זה רק דת. לא עם. ואגב, הערבים האמיתיים הם בכלל בדואים. אבל תמשיכו לחיות אתם הרי מתים על זה.
* אתה טועה בגדול   23/06/19 | 16:49
כמו שאין העם הנוצרי ואין העם המוסלמי אין העם היהודי
יש אסופה של עמים בני הדת היהודית. תלמד מושגים
* היהודים הם החריגים    23/06/19 | 17:16
אויייישששש איזה טרחנות.
* אייףףף   23/06/19 | 17:04
דר לחקר עמים..תנוח טוב מותק
* עוד פלצן   02/07/19 | 08:01
44. יאללה סולחה
* צודק וגם מצחיק   23/06/19 | 15:00
43. אברי גלעד
התחיל מצחיק נגמר בדיחה
* משה   23/06/19 | 14:59
42. אדם ממורמר תקוע בתוכנית בוקר
זה תרנד עכשיו ולגזענות במדינה הזאת לצערי יש קהל שמתרבה הודות למדיניות.... ! לכן למה לא אם יש לו קהל עוד יותר ממורמר וגזען שיריע לו ולאחרים כמוהו ..... כא
* ראבה   23/06/19 | 14:56
טרנד כותבים עם ט' עילג שכמוך
* חיים   23/06/19 | 15:49
טרנד או תרנד? כנס.
Trend זאת מילה לועזית ולכן אפשר לכתוב אותה גם עם האות ת. נכון שמקובל לכתוב ב ט ואולם זאת לא שגיאת כתיב לכתוב ב ת. אם לדקדק בעברית רצונך אנא השתמש במילה אופנה( בלי ו )
* אבשלום    23/06/19 | 18:49
אברי גלעד
אכן אתה אדם ממורמר... אינך מתקדם ואינך מביא דבר נכון ומעניין!!! כדאי שתחשוב על התפטרות
* מרים   23/06/19 | 16:18
41. גם אם האיסלם הוא לא גזע, אמירה גורפת נגד מוסלמים היא אנטישמית.
בדיוק כמו אמירה נגד יהודים.
* מישי   23/06/19 | 14:54
40. טיעון מופרך מיסודו
"איסלאם הוא לא גזע לכן איני גזען" זה טיעון כל כך מופרך שאין לי אפילו איך להתחיל להסביר. גם מזרחי זה לא "גזע" אז אין גזענות כלפי מזרחים במדינה שלנו? כל פעם שמישהו מכליל קבוצה מסויימת ושם עליה תכונה מסויימת שכביכול כל בני אותה קבוצה בעלי התכונה הזו, רק בגלל השתייכותם לאותה קבוצה, זו גזענות. ברגע שאתה מכליל את כל המוסלמים באירופה. כמה מיליוני בני אדם!! אולי אפילו עשרות מיליוני.. לא סגור על זה, וטוען שכולם! כל אחד ואחד מהם,הוא טרוריסט בפוטנציה,רק בגלל שהם מוסלמים, אז אתה מתגזען.והמשחק מילים על זה ש"איסלאם הוא לא גזע" הוא דביליל לחלוטין
* בוני   23/06/19 | 14:52
הגזענות זה לא נגד מזרחים אלא נגד ערסים תבדיל בבקשה
* טורו   23/06/19 | 19:16
לא חסר ערסים אשכנזים!!!
כבר הספקתי להכיר תת רמה כאלה. אתה באמת גיזען לחשוב שערסים הם רק מזרחיים.
* טלי   24/06/19 | 09:03
כבר אמרו
כבר אמרו זאת לפני לא כל המוסלמים טרוריסטים אבל 99 פסיק 9 אחוז מהטרוריסטים הם מוסלמים
* שמעון   23/06/19 | 23:20
39. אוהב את אברי
אדם משכמו ומעלה, חד ושנון. פשוט תענוג שיש אדם כזה בימין.
* גד   23/06/19 | 14:47
מזל שיש רק בימין אחרת לאן אברח
* דודי ימיני   23/06/19 | 15:58
כי אתה מטומטם בדיוק כמוהו
* ..   23/06/19 | 16:49
38. אחלה אברי
חכם
* אוהבת את אברי   23/06/19 | 14:46
37. גם יהודים יש מלוכסנים, שחורים וכו', לשנוא יהודים זו לא גזענות?
אברי, אתה דביל. תפרוש כבר.
* בנצי   23/06/19 | 14:42
שנאת יהודים תמיד מתייחסת לתכונות
מולדות ביהודים - זו גזענות. כששונאים מוסלמים, זו אולי הכללה, אבל אף אחד לא אומר שמישהו הוא רע בגלל שהוא נולד מוסלמי, אלא בגלל שהוא תומך באידיאולוגיה נאצית. תפסיקו לנסות להיות חכמים. אתם לא.
* אני   23/06/19 | 19:01
36. אברי שוב מתמסכן
אני חושב שאברי בוחר את דרכו לפי כוון הרוח - פופוליסט משהו. זו כמובן זכותו והוא יודע לפרוש את משנתו בצורה נאה ובהירה. מה שמצחיק זו ההתמסכנות האינסופית הזו שהוא אימץ מהימין. חברים, הימין בשלטון כבר מעל 40 שנה, אנשים עם דעות כמו של אברי מובילים תכניות בכל מדיה אפשרית. אז בבקשה, די להתמסכן תתחילו להוביל בלי להתקרבות. קיימו את משנתכם הסדורה הלכה למעשה.
* אלי   23/06/19 | 14:41
35. אברי גלעד
אברי גלעד-כבר שנים שלא שמענו משפט אחד חכם יוצא מפיך..לא עיתוי נכון מותק להתעמת עם נשים "קולגות" שלך על עובדות שמציגות אותך כגזען- עובדות הן עובדות ואתה מדבר בולשיט ...תתנצל לאלתר מול עמנואל החכמה והאינטלגנטית פי אלף ממך ..עוד גבר-באמת!!!
* איה שאוריקי אילת   23/06/19 | 14:35
34. תשובה מוחצת.
* אאא   23/06/19 | 14:35
33. העיתונאית רואה מהירהורי ליבה
לא כל מי שלא מסכים עם המוסלמים מעשהם והדרך בה הם מתנהלים הוא גזען. ואם יש קושי לקבל נישואין של אישה יהודייה עם גבר מוסלמי זו לא בעניין גזענות זה רק מתוך הכרת מה יהיה הלאה והקשיים והייתונו עם קטן שצריך לשמור על זהותו. אך כל אמירה כזאת הופכת אותך אוטומטית לגזען סתימת הפיות וההסתה נמצאת גם בצד השמאלי.
* גילי   23/06/19 | 14:34
32. אברי הצדק איתך תהיה חזק
אני לגמרי מסכים איתך
* א   23/06/19 | 14:31
31. הוא לא גורו הוא אדם חושב וליבו נמצא במקום הנכון
* חגית   23/06/19 | 14:31
30. אין על אברי.תותח
חד שנון חכם ונותן בראש למי שצריך. רספקט.
* בול בפוני   23/06/19 | 14:25
29. מר גלעד הוא בור. גזען לא חייב להיות רק על בסיס
גזע אלא גם על בסיס מגדרי ובמקרה שלנו על בסיס דתי מלשון דת. על זה היא דיברה. ובכלל נמאס מפוזת מחנך הדור שלו והחשיבות שהוא מייחס לעצמו. שילמד קצת צניעות כי לאנשים עם ידע מוגבל היא רק יכולה להועיל.
* ישראלי   23/06/19 | 14:24
28. דוחה ומכוער בעיני. ממש מגעיל
* ללי   23/06/19 | 14:18
27. רק חיזקה את מה שהוא טען
אחלה אברי גלעד
* אחד   23/06/19 | 14:10
26. רכילאי ומגיש שעשועונים
פלפס אחת העיתונאיות המכובדות והאינטיליגנטיות בטלויזיה
* יעל   23/06/19 | 14:08
25. אוי היא כזאת נאורה..רק 4 הוצתו על ידי מוסלמים
וכל שאר האלימות הרציחות והדריסות היו מקרים בודדים..
* משה   23/06/19 | 14:08
24. מה ההבדל
מה ההבדל בין מישהו ששונא מוסלמים למישהו ששונא יהודים גם יהדות זה דת ולא גזע ויש לך יהודים שחורים לבנים צהובים אנערף מצחיק איך אנשים יהיו מזועזעים אם היו אומרים משפט כזה על יהודים אבל בגלל שזה על מוסלמים זה בסדר
* .....   23/06/19 | 14:07
23. זה לא גזענות, הוא צודק. הוא גם נימק את זה בכתבה
* זוהר   23/06/19 | 14:06
22. אברי אל תתיחס .
לעיתים לא צריך להתיחס לכל "חכם" במרכאות כפולות ומכופלות , היא מומחית כחרטטנית מדופלמת ולא אמינה בשיט.
* אייל   23/06/19 | 14:01
21. על מה פלפס מבקשת לגונן
התשובה הארוכה כאורך הגלות, מעלה תמיהות
* ורד   23/06/19 | 13:53
אם היית קוראת היית מבינה
נוראי שיש אנשים כל כך חסרי בינה, שקובעים את עמדתם על פי אורך התגובה...עצוב
* אחת   23/06/19 | 17:39
20. ברור
אברי המשך בדרך הנכונה יישר כוח.
* ארצי מולדתי   23/06/19 | 13:45
19. אברי התותח
סוף סוף מישהו עם עיניים בראש ומוח בקודקוד.
* כי   23/06/19 | 13:39
18. העובדות מדברות
* אברי צודק   23/06/19 | 13:30
17. אברי בן אדם לא רציני
מתאים להנחות משחקי טלויזיה או חידונים, לא יותר מזה. למשל לקח לו שנים להבין מי זה ביבי...אין לו אבחנה ואי אפשר לסמוך על מה יוצא לו מהפה
* רון   23/06/19 | 13:15
16. אברי צודק ועוד איך. גם אם לא בפרטים, בהחלט ברוח הדברים
בין השאר, ברור לכל בר דעת, שהחשד הראשי לגבי נוטרדם צריך להיות מבחינה הגיונית הצתה וברור שמההתחלה טייחו כיוון זה באגרסיביות.
* עיתונאי   23/06/19 | 12:45
לא ברור בכלל. איך זה ברור? אם יש הוכחות אז אהלן וסהלן
בטח שלא צריך להגן על מציתים. אבל עלילות דם הן יותר גרועות. נהיינו עם של גזענים. דת זה לחלשים ( איסלאם = יהדות = בורות)
* אחרון   23/06/19 | 16:49
15. מלכה
ענתה לעניין
* רועי   23/06/19 | 12:34
14. עמנואל יישר כוח
אברי גלעד העיד על עצמו שהוא אדם שטחי... לא צריך להוסיף..
* גילי   23/06/19 | 12:33
13. אני בצד של גלעד!
* שרון   23/06/19 | 12:32
12. אברי גלעד צודק אוהבים
* פ   23/06/19 | 12:24
11. עברי רוב העם איתך פשוט קולנו לא נשמע
שים קסדה אתה בדרך להתנגשות של השמאל
* דרור   23/06/19 | 12:22
10. כיף לשמוע את זה
אני מאוד אוהב את האקשיין הזה. מצד אחד שדרן עם דעות שלעיתים יכול להיות צודק מצד שני עיתונאית עם עובדות שלעיתים יכולה לטעות. בום - יש ויכוח מתוקשר. הכל טוב הכל סבבה זו דמוקרטיה. העיקר לא פסים אישיים ולא להתרגש.
* איציק   23/06/19 | 12:14
9. כל הכבוד לאברי
כאשר עיתונאי שמאלני אומר את מה שהוא רוצה זה בסדר "העיתונאי אמר את השר ליבו ומותר לו להביע להביע את עמדתו בכל הקשור לימין מה פתאום אסור האמת אברי גלעד צודק התקשורת מסננת את מי שהיא רוצה וכל זכויות האדם עומדים על הגדר במה שמתאים להם ואיפה שנוח להם אברי גלעד אני איתך תומך בך תמשיך לעשות חייל ולומר מה שהרבה אנשים מרגישים תןדה לך שאתה אומר לפחות את מה שאני מרגיש
* תודה לך אברי   23/06/19 | 12:13
להציג שקרים בתור עובדות זה לא להביע עמדה
* זה להפיץ פייק ניוז   23/06/19 | 16:50
8. השמאל הוא הוא הגזען בישראל בגדול!!!
אברי אוהב אדם ומלח הארץ מכל כך הרבה סיבות
* סודה   23/06/19 | 12:13
7. אברי גלעד
אברי לא גזען הוא אמיתי וזה נכון הצרפתים מפחדים מהאיסלמים בצרפת וגם הם לא מתקרבים לרובעים שלהם לכן אברי אתה צודק
* רר   23/06/19 | 12:02
6. צודק
* א   23/06/19 | 11:55
5. אברי גילעד אתה צודק. צריך. לטפל בהם. דחוף.
* שלום פרץ    23/06/19 | 11:55
4. ראוי שאלבז פלפס תקרא לפעמים את גיא בכור שמביא עובדות לאשורן
הייתי רוצה לשמוע את דעתה בכול מה שקשור לרובעים בפריז שאליהן אפילו המשטרה לא נכנסת. ואת דעתה על מה שקורה בבתי הסוהר באספקט המוסלמי. היא ללא ספק מביאה את מה שתקשורת ה-PC בחו"ל מוכרת לה
* רמץ   23/06/19 | 11:53
גיא בכור מציג את המציאות כך שתתאים לתאוריות שלו
* אלי    23/06/19 | 15:28
3. אברי גלעד צודק בהחלט והטענות שלך לא רלוונטיות כי את ניזונה מהתקשורת שם בצרפת...
בדיוק על זה גלעד מדבר ! התקשורת שם נגועה ב pc והם לא מדווחים עובדות. יש בארץ עיתונאים משובטים כמו שקרא להם העיתונאי בן דרור ימיני שפשוט לא יכולים לחשוב שונה...
* נו    23/06/19 | 11:44
צודק...כולם עיתונאים משובטים....קצת לחשוב מחוץ לקופסה
* אברי נאמן לעצמו יישר כח   23/06/19 | 15:51
2. אברי גלעד נעשה גורו
פוליטיקה,הורות,כל-מה-שתשאלו-את דעתי. גורו דמיקולו.
* אר   23/06/19 | 11:41
למה? המומחים-להכל של השמאל יותר טובים?
אם להם מותר לפטפט - גם לו.
* א   23/06/19 | 12:37
מי אלה, תן שם
* ת   23/06/19 | 16:45
1. הוא צודק
האמירה היא גזענית, עובדתית אבל הרובוטית לא הכחישה אותה. כי כם הרובןטית פלפס יודעת טוב טוב מה הם עושים בצרפת. הם ייבאו את כל הנבערות, השנאה והנקמות מהמדבר שממנו באו. אני גר באירופה 10 שנים אז אני יודע על מה אני מדבר. דבר שני הרובוטית קבעה שהמשטרה קבעה שזאת הצתה. וכשראיתי את זה יום אחרי מיד חשבתי איך אפשר לקבוע אחרי בקושי כמה שעות בשריפה כזאת גדולה מה מקור השריפה. גם אם זאת הייתה הצתה מוסלמית מכוונת לעולם הם לא יודו כי זאת תהיה תחילתה של מלחמת אזרחים
* אדם   23/06/19 | 11:41
דווקא נסיון העבר מלמד
נסיון עבר מלמד- שמי שמצית /מפיל גורדי שחקים /מפוצץ תחנות רכבת וכו' ועושה זאת בכוונה ולא בטעות- לא מסתיר את זה. המוסלמים עד ביום הודו בכמה וכמה דברים. כנראה שאת זה הם לא עשו. שנית, שמע גבר, זה יופי שאתה מזרח תיכוני שגר באירופה, אני מבינה שלטעמך כזר, אתה תומך בזה שיגרשו אותך. ובקיצור נראה שאתה נבער לגמרי גם הלי להיות מוסלמי, אז אולי בגלל זה אתה פחות מקצועי מאלו שקבעו ש*כנראה* לא מדובר בהצתה
* חוה   23/06/19 | 16:43
חווה באמת עדיף שתסתמי
מטומטמים ונאיבים כמוך לצערי לא חסר
* Ak    23/06/19 | 22:19
יש בעיית חשמלאים רצינית בצרפת. לכן הכנסיות
עולות באש, בניגוד למה שהיה לפני 20 שנה למשל
* אני    23/06/19 | 22:21