תגובות (175 תגובות ב-136 דיונים)
86. תגידו את זה על כל סדרה בעולם
אבל אל תגעו בשרלוק. זאת באמת גאונות לשמה.
21/03/14 | 17:45
נכנסתי לתגובה לראות אם מישהו גם מרגיש ככה!
22/03/14 | 08:02
85. צודק רק להיות איתה ועממיות איזה איכות יש לנו בארץ מה יש לנו לחפש אצל הגויים האלו
איכס אפילו לא יודעים עברית
21/03/14 | 17:37
84. אופיר ארצי שלום
האם קראת את הספרים של משחקי הכס?האם צפית בעונה יותר מפעם אחת?
כל פעם מחדש מגלים דברים חדשים ורמזים מטורפים.
תפסיק לקשקש.
21/03/14 | 17:36
83. ככה מביעים דעה?
למשך כל הכתבה נראה שבסך הכל מנסים לעורר באופן ביזארי מחשבות על כך שסדרות שרוב האנשים אוהבים כביכול, הם גרועות."קונפרמיסטים".
נשמע כמו ילד בגיל התבגרות שחש בצורך להתמרד נגד העדר ורושם שטויות כמו הקטע על משחקי הכס שעל פני הכל נראה מעודן ומתגלגל נחמד מאוד אבל שמתעמקים זה בולשיט בתוך בולשיט, ותאכלס הסדרה אדירה.
כתבים עם דעה לא אוביקטיבית, ועוד אחד יגיד דמוקרטיה כמו דביל.
21/03/14 | 17:35
צודק לחלוטין!
22/03/14 | 21:15
82. רדוד , רדוד , רדוד עד מאוד !
21/03/14 | 17:30
81. כתיבה מביכה מאד.
נתחיל מבראשית: ממתי מאקו נותנים במה לביקורת? ניחא. נגיד שרציתם לשחק אותה 'הארץ' ליום אחד. כבר נתתם במה לביקורת, למה בצורה כל-כך עלובה? ככה לא כותבים כתבה ביקורתית. לא לוקחים את כל הסדרות הגדולות שרצות היום על המסך, דוחסים אותן לכתבה אחת מסכנה, משרבטים על כל אחת 2 פסקאות ונותנים להן להקטל בזו אחר זו על ידי אישה שבבירור לא יודעת דבר או חצי דבר אבל רצתה לזרוק דברים לאוויר כדי להשמע מבינת עניין.
לקחת סדרה אחר סדרה, לסכם את הנרטיב שלה בפחות מילים מהתקציר ב'יס', ולהגיד שזה לא טוב - לא הופך אותך ליודעת דבר. צריך להרחיב קצת יותר, וכמובן - לא רשמת מה את כן אוהבת. לכן זה קצת קשה לשפוט מהיכן את מגיעה כשאת פוסלת סדרה אחר סדרה בתור הזהב של הטלוויזיה.
אגב, קצת עקביות - בבלש אמיתי אהבת את הנופים המהממים אבל בשובר שורות הם הלחיצו אותך והרדימו אותך? כנראה שגם לך יש "חורים בעלילה". בדיחה
21/03/14 | 17:14
שוביניסט, למה החלטת שזאת אישה דווקא?
זה אוסף של כתבים עם אוסף של דעות, חלקן נשים חלקם גברים
21/03/14 | 19:08
מפגר, זה לא אותו בן אדם!
אנשים שונים כתבו את זה
21/03/14 | 20:06
תכלס
22/03/14 | 05:44
80. אני לא מצפה מכותבים טיפשים לרמה יותר גבוהה ממה שהם מסוגלים
מיחקו את הכתבה, אתם מביישים את עצמכם. למה אתה חושבים שאת מבינים משהו בעולם הקולנוע ושמותר לכם לקשקש בלי שאתם מתמצאים? בושה למאקו שיש כתבים כאלה
21/03/14 | 17:13
79. לא מסכימה
משחקי הכס, שרלוק ושובר שורות הן הסדרות הכי טובות בטלוויזיה. את השאר לא ראיתי.
21/03/14 | 17:06
78. גאוני זה רושפלד לדעתו בלבד.... והסדרה השבדית "הגשר"!
21/03/14 | 17:02
77. תגובה
להגיד שאין אמת בכלל אי אפשר. אבל להגיש שיש פה צדק בכלל אי אפשר !!
אני מודה שנדיר למצוא סדרות איכותיות אמיתיות ולא סתם סדרות שבחצי הדרך מבינים את כל העלילה. אבל שרלוק - אחת הסדרות !! עם כל הסדרות שראיתי (וראיתי הרבה!) אני יכולה להגיד ששרלוק זאת אחת הסדרות הטובות .
אז להגיד שזה איטי מידי זה לא מדויק.. זה אכן פרק ארוך אבל כל דקה ודקה מעניינת.
נ.ב: מאקו, להבא , אל תביאו כותב שממש מעוצבן. אתם סתם מקלקלים לעצמכם..
21/03/14 | 16:42
נכון!!!
שרלוק זאת סדרה אדירה! מחכה כבר לעונה הבאה.
21/03/14 | 17:07
76. אורנית פרידמן
הקטעים המתים בשובר שורות משקפים מאוד את המציאות. במציאות דברים לוקחים זמן, לא הכל קורה במיידי, וזה בדיוק מה שעושה את הסדרה הזאת הכי טובה שיש(לפי דירוגים באתרים שונים). ניתן להגיד שעונה ראשונה הייתה מרוחה, אבל לגבי העונות האחרות רוב האנשים יחלקו עלייך.
שורה תחתונה: את לא במאית!! ואם היית סביר להניח שהיית כושלת
21/03/14 | 16:30
75. וואו, המגיבים יצאו מדעתם...
א. רוב המגיבים לא קראו את הכתבה, או שיש להם בעיה קשה של הבנת הנקרא כי הם חושבים שמישהו אחד כתב את הכתבה אך זה אוסף של דעות שונות של אנשים שונים.
ב. בהמשך לא', זאת מדינה דמוקרטית! לכל אחת זכות לדעה שלו! ולא כולם חייבים לאהוב את כל הסדרות הללו רק בגלל שיש מסביבן "הייפ". זאת הבעיה הגדולה שלנו, אנחנו אומרים שאנחנו אוהבים משהו שכולם אוהבים רק בשביל לא להיות שונים.
אני אוהבת מאוד חלק מהסדרות הנ"ל וחלק מהן אני לא סובלת ולא מבינה מה כל הבאז מסביבן. זכותי, אני בת אדם בזכות עצמי ויש לי דעות משלי ואני לא חייבת לאהוב את כל מה שכולם אוהבים. והעובדה שאתם (המגיבים) לא מבינים את זה הופכת אתכם לטיפשים
ג. רוב המגיבים הגיבו בצורה מאוד "בוגרת" על כמה שהם לא סובלים את מאקו וכמה הכותבים נוראיים והכתבות שטחיות ולא איכותיות. אז למה אתם באתר?? למה אתם קוראים את הכתבה הזאת?? רק כדי שיהיה לכם על מה להתלונן?
אתם באמת לא רואים עד כמה זה אבסורדי? לכו תמצאו לכם חיים במקום להתמרמר כל היום.
וזהו
21/03/14 | 16:09
74. חח אנשים מה יש לכם?? על טעם וריח אין מה להתווכח..
אנשים פה כתבו את הדעות שלהם, ככה הם הרגישו, ואתם לא חייבים להסכים...
אם אתם מאמינים שהסדרה מעולה, אחלה. זה לא משנה כלום.
21/03/14 | 16:05
אוקיי ,אלה הדעות שלהם ,אך הכותרת מגדירה את זה כעובדה.
21/03/14 | 17:22
אני לא מסכימה.
אני לא מסכימה איתך. נכון, הם הביעו דעה ומותר להם, אבל אותי מרגיזה הדרך המזלזלת שבה הם בחרו להביע אותה. הם בעצמם לא התחשבו בדעות של אחרים. יש מה שנקרא להיות קצת, טיפה, פוליטיקלי קורקט. בייחוד כשהם כותבים לקהל רחב של אנשים עם כל מיני דעות שונות ומגוונות, ולמה שהם כותבים יש פוטנציאל לפגוע.
21/03/14 | 17:31
לפגוע?
כי הם כתבו את הסדרות הללו? כי הם מככבים בהן? כי הם ביימו אותן?
הדעות שמוצגות לא מתייחסות ומזלזלות באנשים שרואים את הסדרות הללו וחושבים שהן טובות.
הם רק מציגים את דעתם לכך שבעיניהם הסדרה לא טובה. למה שמישהו יפגע מזה? ואם כן, אז בעיה שלו. אין פה שום דבר אישי
21/03/14 | 19:05
73. לכתב לך תראה האח הגדול דביל
21/03/14 | 15:46
זה לא כתב אחד, זה כתבים!!! הבנת הנקרא!
21/03/14 | 16:17
72. איזה שטויות
תראו מה שהם כתבו לשרלוק, הסדרה הכי אינטילגנטית בטלוויזיה ואיזה 'נימוק מספק' הם הביאו. מהזה השטויות האלה? חושבים שב10 שורות הם הפילו את אחד הסדרות הכי מצליחות בטלוויזיה
21/03/14 | 15:39
אז זה מה שאתה חושב, למה כולם צריכים לחשוב כמוך?
אני מאוד אוהבת את משחקי הכס, בית הקלפים, המתים המהלכים, מד מן ועוד כמה סדרות מהרשימה. אבל לא התחברתי לשובר שורות ולשרלוק. אז זה שטויות? כי אני לא חושבת כמוך?
21/03/14 | 16:17
71. שמות
אפילו לא כתבתם את שמותיכם בתחילת הכתבה, אני לא יודע למה אך עם אתה מציג את דעתך תגיד לפחות מי אתה ולא "מערכת ערוץ התרבות"
21/03/14 | 15:39
על הבנת הנקרא שמעת?
בסוף כל קטע רשום השם של הכתב שרשם את זה שחור על גבי לבן. אף אחד לא מסתתר. אתה פשוט הדיוט (וכן, התכוונתי להדיוט ולא לאידיוט. לך תחפש במילון)
21/03/14 | 16:13
70. לזה קוראים כתבה טרולית. כי למה לא לעצבן...??
המתים המהלכים ומשחקי הכס הן מהסדרות הכי טובות שיצאו.
21/03/14 | 15:34
כל אחד זכאי לדעתו, וזה שאתה חושב כך
לא אומר שכולם חושבים כך. ואני הסכמתי עם חלק מהכתוב, ולא הרגשתי שמטרת הכתבה היא לעורר אנטגוניזם
21/03/14 | 16:18
69. כמה שטויות אפשר לכתוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
21/03/14 | 15:24
68. קשקשנות לשמה.
הכתיבה מעולה, אפילו מצחיקה, אבל זה סתם תרגיל זול כדי שאנשים יתעצבנו ויגיבו ויהיה 'רייטינג'.....
בקיצור, אל תזלזלו לנו באינטיליגנציה.
יצאתם אהבלים.
21/03/14 | 15:21
67. אל תפסיקו את הכתבות על משחקי הכס !
זו סידרה מעולה !!!
21/03/14 | 15:21
66. סופרנוס
רק חסר שגם תביאו את הניתוח המטומטם שלכם לסופרנוס
21/03/14 | 15:15
65. כתבה נוראית
אמנם לא ראיתי את כל הסדרות אבל אני מודע לזה שלא כל אחד בנוי לכל סדרה יש סדרות שאני אוהב ואחרים לא יעריכו אבל כל הכתבה הזאת מרגישה כל תסכול עמוק על כמה כשרון יש לאנשים שכותבים סדרות כאלה לעומת המבקרים שהיו רוצים בתוך ליהם לעמוד במקום שבהם עומדים הכותבים.
21/03/14 | 15:03
64. משחקי הכס-סדרה מדהימה
מבוססת על ספרים עוד יותר מדהימים. ולכתב האדיוט הסדרה המקיאוליסטית המדהימה הזאת מבוססת על כך שאין טובים נגד רעים-בכל אחד יש גם וגם, דילמות קשות לאנשים שונים שעוברים תהליכים נפשיים. את בית הקלפים כיף לראות
21/03/14 | 15:01
63. היא באמת צריכה ללמוד דבר או שניים
על שובר שורות.. הייזנברג לשלטון!
21/03/14 | 14:56
62. כל מילה בסלע. הכתב צודק
ולכל אלו שנדלקו, תקראו מילה במילה. הוא לא אמר ששובר שורות זו סדרה גרועה, הוא אמר שהפרקים נמרחים. זה לא נכון? כל אחד יודע שהשוטים ארוכים למות מזה, והיה אפשר להכניס את הסיפור לתוך 2-3 עונות. הוא לא אמר שהתסריט גרוע.
המתים המהלכים? הסיפור באמת חוזר על עצמו (ואני צופה אדוק, זהלא סותר). העונה אחרונה כבר באמת נמרחת על סיפורים אישיים מדי ולא מעניינים. אני אוהב את הסדרה ואוהב לראות אבל גם אפשר להודות באמת..
21/03/14 | 14:51
61. אולי קלעת בכמה אבל...
שובר שורות זאת סדרה איכותית עם עלילה מותחת כמעט בכל פרק כל העונות ראויות לשבח לגבי הסמויה את צודקת סדרה שהייתי רואה מאוחר בערב ונרדם איתה לזה היא היתה טובה הומלנד גם סדרה חזקה שסך הכל עושה את העבודה היא מרתקת ומעניינת
21/03/14 | 14:35
60. הכתבה הכי גרועה שקראתי
אחות את פשוט נשמעת לי כמו שילוב בין בנאדם משועמם לממורמר..וחלק מהעלילות לא הבנת או שלא ראית ואת סתם כותבת בהסתמך על דברים ששמעת בחצי אוזן וגם אותם לא הבנת..חבל..אה! ודרך אגב וולטר התחיל לבשל קריסטל מת' כדי שלמשפחה שלו לא יחסר כסף אלרי שימות..תראי את זה אני ממליץ אחלה סדרה.ותירשמי לחוג מקרמה יעזור עם השיעמום ואולי גם תמצאי חברים חדשים זה יקל על המרמור.
שלך , איציק.
21/03/14 | 14:27
59. תפטרו את מי שכתב את הכתבה הזאת
נמאס מכתבות האלו
אני יפסיק להכנס למאקו בגלל כותבים כמו שיש כאן
21/03/14 | 14:27
58. התגובות פה קרעו אותי
שתחררו כולה כתבה!! אני אוהבת את כל הסדרות הנל,ונהנתי לקרוא את הכתבה בכל זאת! תכבדו דעות של אנשים למרות שזה נראה סתם מוקצן בשביל הפואנטה של הכתבה לפי דעתי.. להגיד על שובר שורות שהיא פחות מגאונית בגלל קלוסאפים זה להיטפל לקטנות;-)
21/03/14 | 14:25
57. .
רואים שמי שכתבה את הכתבה הזאת זאת אישה שלא יודעת כלום מהחיים שלה. הקלוז אפים ששמו בשובר שורות עושים את הסדרה
21/03/14 | 14:20
56. כתבה מתנשאת ומפגרת
כל הסדרות הן סדרות מדהימות, במיוחד משחקי הכס ושרלוק(שלדעתי הסידרה הכי טובה שיצאה בשנים האחרונות)ונכון שיש לך כמה נקודות נכונות אבל באופן כללי הכתבה הזאת זה בולשיט אחד גדול.
21/03/14 | 14:10
55. אפשר לחשוב שבארץ יש סדרות יותר טובות
קל להביט מהצד ולהדגיש את החסרונות אבל איזה סדרות טובות נוצרו בארץ הבורר ? עוד שקר כלשהו ? העובדה היא שבישראל יש רק ריאלטי וגם הוא מבויים אם משחק גרוע אז במקום להשקיע בכתבים בשקל אולי כדי לקשט להשקיע בשחקים ובמאים כי זה לצערי חסר
21/03/14 | 14:02
54. בן כמה בדיוק אותו בחור שכתב את השטויות האלה?
ואני אתייחס רק למשחקי הכס, בתור מעריצה נלהבת של סדרת הספרים אני יכולה להגיד בלי לגמגם שכל קשר בין השטויות שכתבתם לבין המציאות מקרי בהחלט אם קיים.
צפיתי אומנם רק בכמה פרקים בודדים מהסדרה המצולמת ולא הייתי קרובה ללהתאכזב! הנאמנות למקור מעוררת הערצה, ולגבי העלילה והדמויות, כנראה שהשינויים והשתלשלויות האחרועים המסובכות יצרו אוברלואוד על המוח הצר של אותו כותב אומלל שהתבלבל לגמרי.. הסדרה מפתיעה, מותחת, מורכבת ודינאמית. הלוואי ויהיו עוד סדרות כאלה.
21/03/14 | 14:01
53. חחח חיים בסרט - זזתי לצפות ב"פלאפלים ירוקים" (עלק)
21/03/14 | 13:58
52. פלפים ירוקים
שומעת בקיצור יא משחקת אותה כאילו איכותית, זפזפי קצת ערוצים תראה סמי הכבאי או לחילופין דפנה ודודידו (ישראלי).
כולה כותבת מאקו בהיריון אולי עם דיכאון לידה.
זפזפי קצת למעלה לסדרות הישראליות אולי תראי פלפלים צהובים HBI או ל"עממיות" מבית היוצר נאור ציון "אייאיאיי".
מציע לך לקחת את הילד שלך ובמקום להראות לו ערוץ HBO שהרי הוא מתחת לכל ביקורת להראות לו סדרות איכות כמו הנאמר לעיל: סמי הכבאי, דפנה ודודידו ואם את רוצה קצת יותר איכותי אולי משפחת סימפסון בערוץ הראשון.
21/03/14 | 13:53
וואללה
איזה גבר מילה
21/03/14 | 14:53
51. נראה דיי עלוב
לדעתי מאקו הוא האתר האחרון שיכול להעביר ביקורת על סדרות ועל הכותבים שלהם, בייחוד בגלל שיש כמות נכבדת של כתבות שכתובות בהן השטויות הכי גדולות שנתקלתי בהן בחיים.
21/03/14 | 13:52
50. קל להתמרמר על הצלחה של מישהו אחר
כשההצלחה הכי גדולה שלכם זה כתבה שנועדה לעצבן ומאסטר שף. ממש טלוויזיה איכותית
21/03/14 | 13:31
49. שקר
למה שלא תלכו לראות איזו תוכנית ריאלטי מפגרת. שכל מי שמשתתף בה נשכח כבר מכסלו שעבר.
הסדרות הללו הם יצירת מופת יש פרקים פחות טובים אין ספק כי יש ערוצים שדורשים כמות מסויימת של פרקים.
אבל להגיד שהם לא טובות, משעממות בכלל לא
עצם העובדה שהם הצליחו מראה עד כמה הם איכותיות.
לכו תראו את שאר השטויות המרוחות והסיפורים העצובים שי בריאלטי.
21/03/14 | 13:31
48. הילה יחימוביץ פיספת בגדול
מילא שזו סתם כתבה אבל הילה פיספסת בגדול הסמויה זו סידרה בועטת שבאה לצייר לך תמונה של החברה (במקרה הזה אמריקאית) והתנהלותה וכל עונה נקשרת לשניה ובסופו של דבר מראים איך יש קשר מובהק בין הסוחרי סמים הפשוטים ברחובות לבין פוליטיקאים וראשי ערים... תסתכלי עליהם ותראי אותנו... את לא יכולה להגיד שהעונה השניה שמתרחשת בנמל לא העלתה לך דימיונות לנמל אשדוד וכל הקומבינות שקורות שם.... צאי מעבר לקלישאות ותביני....
21/03/14 | 13:30
47. איזו ערימה מטופשת של גיבובים
מאיפה הבאתם את הכותבים האלה לעזאזל?
21/03/14 | 13:16
46. בקשר למשחקי הכס...
בחיים לא שמעתי גיבוב גדול יותר של שטויות. בטוח שצפינו באותה הסדרה? נכון שבסדרה של 10 שעות בעונה קצת קשה להכניס 600+ עמודים של ספר על כל תככיו ותחכומו, אבל מפה ועד להגיד שאין שום מניעים ומשמעות?
אופיר ארצי היקר, רק מכיוון שאתה עצמך לא מסוגל להבין את הרובד העמוק והמשמעותי יותר של משחקי הכס, לא אומר שהוא אינו קיים.
21/03/14 | 13:16
נכון!
והכי יפה זה שמישהו שמתפרנס מלכתוב על סדרות שהן גרועות בלי סיבה (נכונה והגיונית) מתלונן על חוסר עומק XD
21/03/14 | 15:45
45. שובר שורות
בחיים לא הגבתי לכתבה במאקו אבל עכשיו זה השיא! שובר שורות זאת סדרה ענקית וכל הקטע שלה זה הקלוזאפים,המוזיקה,הרגעי שקט והנופים המדהימים.. אז מי שכתב את זה שיחפש מקצוע אחר כי אתם מזה לא בכיוון.. שאין על מה לכתוב פשוט לא כותבים!!!!
21/03/14 | 13:14
44. משחקי הכס וביחוד העונה השלישית היא שיממון עד לפרק 9
וגם אחרי פרק 9 המפורסם חזרנו לשיממון.
כמו שמישהו כתב פעם בפייסבוק:
משחקי הכס או בשמה השני ״אנשים מלוכלכים הולכים ממקום למקום במשך 50 דקות״
21/03/14 | 13:13
43. כתבה מטומטמת
21/03/14 | 13:10
42. שרלוק סידרה מעולה!
21/03/14 | 13:02
41. כדאי שתבקרו קודם את עצמכם!
התוכן של הכתבות שלכם לא מאפשר לכם בשום צורה לבקר עבודות של אחרים.
כתבה מטופשת לחלוטין!
21/03/14 | 13:01
40. כי בטח פלפלים צהובים
זאת סדרת איכות עלק, אין להם בושה, ערוץ ששם בפריים טיים את הסדרה הכל כך בינונית הזאת (כיאה לתעשייה הישראלית) מדבר על הפקות איכותיות...
שאני רואה חמש דקות מפלפלים צהובים אני מרגיש כאילו ההוראות שניתן לכל הצוות זה "תעשו משהו משעמם... (מהתסריט לצילום עד לאחרון השחקנים...)
21/03/14 | 12:58
39. הרגתם את yes לא השארתם כלום
21/03/14 | 12:54
38. מאקו, עדיף שתמחקו את הכתבה כמה שיותר מהר, גם ככה עשיתם בושות
מטומטם מי שכתב את הכתבה הזאת.
הניסיון העלוב להציג את משחקי הכס כסדרה צפויה ונדושה כבר מראה על טמטום.
ברגע שאדוני הכותב יוכל ליצור סדרות כאלה הוא יוכל להעביר ביקורת שכזאת על היצירות הגדולות האלה. עד אז עדיף שישתוק, כי זאת כתבה ילדותית ועלובה שנראה שנכתבה פשוט על ידי בן 12 שמכור לגאליס או כל הסדרות בולשיט האלה שמוכרים לילדים היום. כתבה רדודה במיוחד
21/03/14 | 12:47
37. אישה אישה תמיד אישה ... היית קרובה למציאות במשחקי הכס - לא מעבר
21/03/14 | 12:46