דיבור ישיר
תגובות (179 תגובות ב-104 דיונים)
54. אהה... בנות לא בוחנות גברים במבטים שלהן ?
* UI "הגברים לא שולטים בעצמם"   11/08/12 | 19:03
53. תגובה
אורית - את בטח קוראת את התגובות ומתמוגגת. מניחה שידעת מה תקבלי ואילו תכנים יעלו ותצליחי לצור את הבזזז. אז כל הכבוד לך! וואו. עצוב לי מאוד שהיכולת שלך להעריך נשים נמדדת על סמך מידת הצניעות שלהן, כולל ענת הרווקה, שככל הנראה "רווקותה" היא פועל יוצא של מלבושה. נו בחייאת? את באמת מאמינה שאנחנו בימי הביניים.. ואגב - זה ממש נשמע לי כמו אוי אוי אוי (ואגב-בחירה די מעצבנת של כותרת).
* גבעתיים   11/08/12 | 18:52
52. בתור גבר אוסיף, שכל חשופה אסתכל עלייה כזולה
* ואתחתן עם אישה צנועה!   11/08/12 | 17:56
51. בחורות ערומות זה חולירע!!!!!
מטבע האדם שגברים הם מאוד יצריים, ומתגרים גם מתמונה של בחורה עם בגד ים, ואין ספק בכלל שאם בחורה מתלבשת באופן פרובוקטיבי, אז התייחסו אליה גם בהתאם! ובכלל אני לא מבינה את האופנה המזעזעת עם המכנסונים/תחתונים שבנות 12 לובשות היום, זה מזעזע!!!! עוד לפני שהילדות מקבלות מחזור הן כבר משדרות מין!!! לאן הגענו לעזאזל!!!! וואלה אני לא אוהבת להשתחצן אבל אני חטובה ונראית טוב, ומתלבשת בסטייל! וזה לא אומר שאני צריכה להסתובב ערומה , כי אם אני אלבש מכנס קצת יותר ארוך וחולצה נורמלית אז אני ״אתאבד מחום״, חאלסס מספיק עם התירוצים, מה לא עושים כדי למשוך תשומת לב.. עצוב.. כתבה מצויינת!
* בת 26   11/08/12 | 16:58
אוי תנוחי ! התחסדות עיוורת לא רלוונטית כבר שתי מאות
גברים יצריים?? ברור לך שבתגובה ההזויה שלך את אומרת שכל אישה שמטרידים אותה מינית האשמה כולה שלה אם היא לבשה משהו שמבחינתך הוא קצר מדי. אבל רגע ,איזה קטע! ישראל היא בכלל לא אפרטהייד ויש לנו את הזכות להתלבש איך שאנחנו רוצים... אהה נכון ויש גם את כל החוקים האלה שנועדו להגן על נשים מפני אנשים שמאמינים כמוך.. שאם מישהי לבשה מיני אז "יתייחסו עליה בהתאם " . אני לא יכולה להגיד לך שאני מתה על המכנסונים האלה .. אבל בטח שאני לא אסכים איתך שהבחורות אחראיות על התגובות של הגברים. יש להם שכל . שישתמשו בו.
* תהל   11/08/12 | 22:32
לתהל את הסתומה כאן, מישהי שרוצה כבוד שתתלבש
ולא תבכה אח"כ שמתייחסים אליה כמו לסחורה משומשת , כי זה מה שהיא משדרת ,יש בנות שכ"כ אוהבות להתנשא " שהצד השני יחשוב" למה ? למה שאותן בנות לא יתחשבו גם ויפסיקו ללכת כמו פרוצות?
* א   25/08/12 | 18:38
50. כתבה מדוייקת להפליא! כתבת נהדרת!
* טל   11/08/12 | 14:42
49. תרבות אמיתית לא קונים בכסף
אפשר להתלבש נפלא בלי להחצין מיניות. גברים הולכים עם בגד ים סליפ ברחוב ? ברור שלא. אבל את הפמיניסטית/המשכילה/האמביציוזית, את תלכי עם מחשוף/לבוש צמוד/חצאית קצרה לא רק ברחוב אלא גם ללימודים/עבודה/כל מקום. למה ? כי אין לך חינוך תרבותי מהביית. כי לא חיית באמת בקרב אנשים מתורבתים. אבל תאמיני או לא: יש נשים שיודעות להבדיל בין הופעה זולה להופעה מכובדת, ותאמיני או לא - אפילו הגברים מכבדים, ומבינים באינסטינקט שהתלבשת לביזנס ולא לפיתוי. ואת תקבלי את היחס ההולם, ותוכלי לחסוך מעצמך את ההתחסדות שעושה אותך זולה עוד יותר.
* אלכסיס רמת השרון   11/08/12 | 11:50
48. גברים צריכים
ללמוד לשלוט בעצמם . רק בגלל שאני אישה לא אומר שאני צריכה להתלבש יותר ארוך כדי שלא יטרידו אותי .
* לא לצנזר !!!   11/08/12 | 10:34
סבבה, אז את מוכנה ללכת בים רק בתחתונים ?
נשים וגברים זה לא אותו הדבר, אין מה לעשות. אין לנו את אותם היצרים ובאותה המידה, (אלא אם כן את לסבית..) ואותנו זה לא ממש מגרה ומפתה ובטח שלא מביא למחשבות מגעיילות לראות בים גבר ללא חולצה. לעומתנו, אם גבר יראה אישה ללא חולצה או לפחות עם חזה- הוא לא יוכל כמעט שלא לחשוב עליה כל מיני מחשבות. אנחנו שונים ולכן אנחנו גם מתנהגים שונה. ובתור אחת שהולכת צנוע, תאמיני לי שאם אני עם חולה ואת עם גופה לא יהיה לי יותר חם מלך, כי זה לא משנה. מבחינתי קושי בלבישת בגדים צנועים זה אך ורק בגלל היצר של האישה להראות ובגלל אופנה, כי זה כ"כ קשה לראות בגד שאהבת ולא לקנות כי הוא חשוף מידי.
* שחר   12/08/12 | 00:21
47. מה לעשות שבגד יוצר רושם ראשוני ואם מישהי לובשת חשוף
שלא תצפה שהחברה תכבד אותה ( כנ"ל לגבי גברים) זה כללי המשחק , לא המצאנו את הגלגל תמיד היה כך ותמיד יהיה , מכובדת היא מישהי שלבושה בטוב טעם , ושוב זה לא חייב להיות כמו חרדיות אבל ביננו זה גם לא מישהי שלבושה עם מחשוף עמוק ומכנס שלא מכסה את הישבן.
* א   11/08/12 | 09:29
46. גרתי בשוודיה ושם אף אחד לא הציק לי
עם או בלי מחשוף. פה הגברים פשוט יותר סוטים ומרשים לעצמם
* בת הים הקטנה   10/08/12 | 20:47
בשוודיה קר אז הן כמעט בלי חשוף וגם שם הבנות זורמות חופשי
לא כמו פה בנות לבושות חשוף ויפה העיניים של הגברים יוצאות בחוץ
* י   11/08/12 | 09:56
45. אחרי הרבה זמן סופסוף טור רציני!
הללויה! כל מילה פה נכונה זה פשוט בול,למרות שאת שאר הטורים שלך לא ממש אהבי..
* רועי   10/08/12 | 19:14
44. אין מה להוסיף, אמת לאמיתה.
* יוני   10/08/12 | 18:53
43. כתבה מעולה
נהנתי מאוד לקרוא את הכתבה מסכים עם כל מילה
* יואב   10/08/12 | 18:47
42. "מחסה טפח ומגלה טפחיים";)
"מחסה טפח ומגלה טפחיים";)
* WWW   10/08/12 | 18:46
41. נכון וכתוב היטב פשוט תענוג לקרוא
* מיטל   10/08/12 | 16:10
40. המשפט האחרון ענק!!!
* מלי   10/08/12 | 15:37
39. כתבה אמיתית ומדהימה!!
אורית לא אמרה לא ללבוש מכנס קצר, היא אמרה לא ללבוש מכנס קצר כמו תחתון עם תחת בחוץ , ומחשוף כל כל גדול בצורה מוגזמת.. אפשר ללבוש הכל במידה, וקצת צניעות שומרת על עצמנו הנשים, כשאני שמה מכנס וחולצה שיותר מכבדים אותי - מכבדים אותי יותר!
* מיכל   10/08/12 | 15:20
38. לא ולא!
אלוקים אדירים, הכותבת בורה אבל טיפש מי שפרסם זאת. לא משנה איך האישה לבושה, אין לאף גבר הזכות להטרידה בהערה סקסיסטית. אפשר להסתכל, נכון, זה מושך את העין, וזה כאן במרחב הפתוח, אבל להעיר הערות זה לחלוטין צריך להיות בשליטתו של אדם. כפי שנאמר - החיים והמוות ביד הלשון. כשהייתי בהודו, גם כשלבשתי את הבגד המקומי המכסה את הגוף נגעו בי. כשהייתי בדנמרק והלכתי בשמלה הכי חושפנית שאי פעם לבשתי, מילה לא שמעתי ברחוב (מבטים אכן נשלחו). זה כנראה עניין תרבותי ואת, גברת אורית נבון, באה מתרבות שוביניסטית פולשנית.
* אישה   10/08/12 | 15:04
37. אם נשים היו יודעות מה עובר לגברים בראש...
הן היו מתכסות עם גלביות
* גבר   10/08/12 | 15:02
לייק
* .   10/08/12 | 21:38
ואם אתה הייתה חי ככה
שאתה "צריך" לכסות את עצמך כדי שלמין השני לא יעברו דברים שאתה לא רוצה עליך בראשם, ואתה אפילו לא יודע מה. אתה הייתה גם כן מתוסכל. נכון ש"כל כבודה בת מלך פנימה", וכן לגברים יש יצר לראות ולנשים להראות. אתם צריכים לזכור שגם לנו זה קשה לשמור על הצניעות. ואני אומרת את זה בתור בחורה דתיה. כן אני הולכת עם חצאיות עד הברך, עם שרוולים אחרי המרפק ועם חולצה סגורה, ואני לא ישקר- זה קשה ! זה קשה לדלג על בגדים שאהבתי בחנות כי הם לא תואמים לגבולות המחשופים שאני לובשת, וזה קשה שכשחם אני לא הולכת עם חולצה קצרה, ולים צריך רק נפרד וכו'.. נכון שאני הולכת בצניעות ואפילו אתם אולי תאמרו שזה מוגזם, אבל אני דווקא כן מבינה את הבנות שמתקשות לשמור על הצניעות. אולי כדאי שבאמת איזה גבר יעשה כתבה על מצניעות לנשים מנקודת מבט גברית. לא אמרתי להתחיל ביותר מידי פרוטים, אבל לתת את מצב התמונה שבנות לא יחיו באשליות, וחוץ מזה שזה מאוד מחזק ודוחף, לפחות לחלק.
* מ'   11/08/12 | 23:57
אל תחשוף סודות , אחי
* גן עדן בת"א   12/08/12 | 00:03
36. צודקת בכל מילה.
וכל התגובות דוגמת זכותי ללכת איך שאני רוצה. טיפשיות. גם זכות כל אחד להשאיר בית פתוח לרווחה. או רכב לא סגור עם מפתח במנוע...
* אשה אמיתית   10/08/12 | 14:45
35. מגיע לאישה יחס מכבד ורציני תמיד!עם מחשוף ובלי!
וזו בדיוק הפואנטה. גברים ונשים עדיין מפנימים את החינוך שאישה צריכה להיות מהוגנת(ואם לא אז היא תקבל סוג של הוקעה חברתית) ושגבר יכול להיות לפעמים לא מהוגן וחשוף ומיני ועדיין אנחנו נפריד ונבין שמן הסתם הוא גם יכול להיות רגיש וחכם ונקשיב למה שהוא מדבר גם אם הוא בערום חלקי. זה צריך להיות בדיוק כך כשמדובר באישה!
* חושבת הרבה   10/08/12 | 14:42
זה מצחיק כי מכל הפעמים שדיברתי עם גבר חצי עירות ברחוב-
אם הוא היה חתיך הייתי בוההה בו ולא מקשיבה לו ורק חושבת על הגוף שלו ומה הוא היה יכול לעשות לי. ולפעמים גם הערתי לו... (אולי זה הטריד אותו, אני לא יודעת)כן כן. אם הוא היה מגעיל ושמן הייתי נגעלת ומנסה ללכת כי זה כמו הטרדה מבחינתי. לכל המתפשטות החסודות אתן מצחיקות אותי... ויש לכן תגובות צפויות ולא משכנעות בכלל...
* ענת   15/08/12 | 11:00
34. מה נסגר???
חצי מהתגובות פה רצחות את הכתבה אפשר לחשוב מה היא אמרהה...יש לכם בעיה יופי תתמודו יש אנשים שקוראים ומזדהים כאילו שכל הסוטות החשופות "שחם" להן בקיץ יפסיקו לחשוף תציצי וחצי מהתחת אפשר לחשוב שאם תלבשו מכנס קליל ולא גינס צמוד יהיה לכם כל כך חם...עד שתשרפו במקום או אם תלבשו טי שרט בלי מחשוף תחנקו מהחום.. נמאס מהצביעות בארץץץץץ!!! גם כן כל החושפות פטמה למינהן ימשיכו ללכת אפילו אם מלאך אלוהים בעצמו יעיר להן בעצמו....:O
* רויטל   10/08/12 | 14:40
33. "מצווה להעיר הערות מיניות לבחורה חשופה ולהסתכל"
זו אחת הצביעויות של נשים : מסתובבות חופשי ומראים הכל ואנחנו הגברים צריכים להסיט מבט ולהרגיש נבוכים הרי למה אתם הולכות ככה אם לא כדי שנסתכל וכדי ושתנפעל אז מה הבעייה שלכן מפריע לכם אל תלכו ככה אני לא מעיר ואני ונבוך בדרך כלל כי כנראה אין לי מספיק ביצים אבל אם היה לי הייתי מרגיש בנוח לבהות ולהסתכל ואף להעיר אין בזה שום הטרדה מינית או לפחות אין בזה פחות הטרדה מינית מאיך שאותם נשים מתלבשות זו הטרדה מינית כי ברגע שאת מתלבשת כך אז את משדרת מין נקודה. פשוט מאוד זה מקובל וזה לא סתם הגדרה שרירותית בחברה המקולקלת שלנו. שנית נכון שאין הצדקה לאונס אף פעם אבל אין לי בכלל ספק שכל המתירנות גורומת ליותר הטרדות ויותר מעשי אונס כשבן אדם עושה פשע אז לא צריך להצדיק את זה כמובן אך זה גם לא אומר שהצד השני צדיק למשל אם אני חונה בחנייה של אדם ואז הוא שובר לי את החלון כמובן שזה לא בסדר מה שהוא עשה אך זה גם לא מצדיק את מה שאני עשיתי. אי אפשר להתנהג בצורה מסויימת ולא לקחת אחריות. כן אנחנו גברים אנחנו חרמנים ויש אנשים שיותר חלשים ולא שולטים בעצמם ברור שאם נשים היו מתלבשות יות בצניעות ויותר מכבדות את גופן ופחות מין היה מככב בכל פינה אז היו פחות הטרדות אין ספק בזה. אנשים חולים תמיד היה ותמיד יהיו בכל חברה אבל זה לא אומר שצריך לעשות עוד אנשים חולים.
* blueshadag מרכז   10/08/12 | 14:31
תגובה מדהימה ממישהו שיש לו שכל
תודה שנשארו גם כאלה
* ענת   15/08/12 | 10:56
32. ומה עם לכבוש את היצר? לא לימדו אתכם באולפנה?
* מעניין   10/08/12 | 14:25
זה כיבוש היצר...לא ללכת חשוף
* רון   10/08/12 | 18:00
32 כנס/י
בין אם את מכירה את המשפט ובין אם לא- לנשים יש יצר להראות ולגברים יש יצר לראות. אני אומרת, שכל אחת תעשה את החשבונות שלה. אני לא מצדיקה הערות וכל זה, אבל אם את הולכת חשוף בידיעה שיש לגברים יצר אז אל תתפלאי אם הם יראו אותך בצורה שונה מאישה אחרת שהולכת בצניעות.
* ש'   12/08/12 | 00:09
31. היא צודקת
אם ילד נכנס עם במבה לכיתה כל הילדים רודפים אחריו. למה ? הבמבה! בנות פעם ראיתן את מלכת אנגליה מפרסמת תמונה בביקיני? הולכת עם ג׳ינס? אתן בנות של מלך, בנות של מלך מלכי המלכים! ואתן אוצר שיש לשמור עליו! זה כבר לא קשור לדת... אם בן היה נכנס לחדר כשאת מחליפה בגדים האם היית נותנת לו להכנס? אז למה את מפרסמת תמונה בבגד ים, לא רק לי, לכל העולם ?
* צודקת   10/08/12 | 13:50
30. משהו דפוק פה
אז בגלל שגברים לא יכולים לשלוט בעצמם נשים צריכות להסתתר? בעצם, זה לא מה שנשים דתיות עושות?
* אין   10/08/12 | 13:44
זה לא מה שהיא התכוונה
מה שהיא מנסה לומר זה שאם לא תלכי כמו זו** אף אחד לא יסכל עלייך בצורה כזו, אבל אם תכבדי את עצמך ואת הגוף שלך לא יסתכלו עליך בדרך כזו! סתומ\ה!
* שיקו   10/08/12 | 16:03
ל30.
קודם כל, הכוונה היא לא ללכת כמו אישה דתיה, אלא יש גם בחברה החילונית רמות צניעות. יש לי בנות דודות חילוניות (כן אני דתיה) שבחיים הן לא מסתובבות חשוף מידי ! אם הן הולכות עם מיני אז הוא לא קצר מידי, אם הן הולכות עם גופיה אז היא לא עם פתח שרואים להן את כל החזה. לכאן הכוונה. כי יש כאלה ששוכחות ששמו על עצמן בגד, זה יותר נראה בן אדם ערום מאשר לבוש. ונשים דתיות לא מסתתרות. אנחנו מכסות את הגוף שלנו בדיוק בגלל הקטע הזה, קודם כל כדי שלא נחטיא גברים, ודבר שני- כדי שלא יסתכלו עלינו בצורה כזאת ושלא נשדר מין כל הזמן. ודרך אגב- גברים יותר מעריכים מישהי ששומרת על עצמה ולא מראה לכל אחד את הגוף שלה, וזו עובדה, אם זה לא ברור לך את מוזמנת להסתכל פה על התגובות של הגברים..
* דתיה   12/08/12 | 00:06
29. כשגבר רואה בחורה עם מחשוף
הדבר האחרון שהוא חושב זה להביא אותה לאמא.. אין מה לעשות, אבל לבוש פרובוקטיבי חשוף זה פשוט...
* מיכל   10/08/12 | 13:17
28. כן, כל מי שהולכת עם מחשוף היא זונה
ואת, שהולכת עם צווארונים סיניים, היא אישה צנועה וחסודה. גם אורך החצאית משנה: אם זה סנטימטר אחד מעל הברך, הרי שאנו בוודאות לוקחות כסף תמורת סקס. מאז ומעולם השתקפו מהטורים שלך רמות איי קיו, איך נאמר, לא גבוהות מאלה של ילד בן 6, זה היה לחלוטין צפוי שבשלב מסוים הטמטום והשנאה יופנו כלפי 51% מהאוכלוסיה- נשים.
* אורית   10/08/12 | 12:54
זה לא כתוב במאמר
* זה מסקנה אישית שלך   10/08/12 | 14:13
ואוו, ומהתגובה שלך פשוט מטפטפת האינטיליגנציה
לא ברור איפה במאמר קראת את גיבובי השטויות שהבאת בתגובה שלך, אבל בהכללה, כן - לבוש צנוע הוא לבוש שמכסה את האיברים המוצנעים, דהיינו רגליים/שדיים/בטן ולבוש חשוף הוא כזה שחושף את אותם האיברים. לא צריך להסתובב עם סרגל ברחובות כדי לדעת מתי החצאית חושפת קצת יותר ממה שכדאי לחשוף בפני זרים. ודרך אגב, לא כ-ל 51% אחוזי הנשים מתלבשות באופן שמעביר מסר מוטעה לשאר הסובבים.
* אלה   12/08/12 | 00:35
27. 17- יקרה..
ללכת עם יותר ממכנסונים קצרים וגופייה בקיץ הזה זאת התאבדות?! חחח הצחקת אותי!!! תעשי לי טובה, אין לך מושג על מה את מדברת בכלל... כל הבנות החרדיות והדתיות הצנועות שהולכות בקיץ הזה עם גרביונים/גרביים, חולצות עד המרפקים, 2 שכבות בדר"כ כי זה כולל גם חולצת בסיס מתחת, חצאית עד הברך ויש עוד.. להמשיך?? אז אל תגידי לי שללכת ככה זה התאבדות. עובדה שאלפים אחרות שורדות את זה יום יום שעה שעה ולא מתלוננות אפילו רבע!! ממה שאתן החילוניות מתלוננות. פשוט תתבגרו.
* מיכל   10/08/12 | 12:47
הייתי דתייה בעבר
עדיף לשמוע את השטויות שיש לגברים להעיר לי על לבוש חשוף מאשר ללכת צנועה ב-40 מעלות עם 70% לחות ששוררת פה בקיץ. אתן לא מתלוננות כי ככה לימדו אתכן, לא כי זה באמת שפוי.
* דתייה לשעבר   12/08/12 | 15:33
26. בסופו של דבר, באופן הכי מיזוגני שאפשר, את מאשימה נשים
הנקודה התחתונה שלך בסוף, שאם אישה מתלבשת באופן שלטעמך חשוף, מותר לגברים לנעוץ מבטים, להעיר על לבושה, ובעצם להטריד אותה מינית עפ"י החוק למניעת הטרדה מינית. זה נשמע לך הגיוני? לנשים מותר להתלבש כאוות נפשן, ובלי לקבל הערות מיניות או מבטי זימה.
* גל   10/08/12 | 12:28
את חיה בסרט , בשום מקום אין איסור להסתכל על אישה שלבושה חושפני
יפה שאת גם קןראת מחשבות מבטי זימה אולי זה מבטי גועל את יודעת פה עדין לא צפון קוריאה אם בא לך את מוזמן להנות שם ולאסור אנשים על מבט .
* גורי   11/08/12 | 15:46
היא לא אומרת שזה מותר, אלא שזה מה שקורה בפועל!!
* מה לא מובן?   11/08/12 | 23:27
איפה ראית במאמר את המילה "מותר"?
אם אני עומדת באמצע הכביש אז "מותר" לדרוס אותי? מובן שלא, אבל סביר להניח שזו תהיה תוצאה סבירה של המצב.
* C   12/08/12 | 00:36
25. גדולה!!!
אין עלייך גברת נבון!!
* אבי   10/08/12 | 12:25
24. יש גם הרבה נשים שפויות כמו הכותבת
כל מילה אמת
* גבר   10/08/12 | 12:12
23. לשם שינוי מאד אהבתי ולכל הפלצנים
והפלצניות תמשיכו בשלכם ...מה הקשר לגלות כסף ...חם לי חם לי ...אלו אמרות של אנשים חלולים לא אמונה ורוח ובגלל זה המדינה שלנו נראת כמו שהיא נראת נתנו לכם פתח קטן ואתם הפרתם את האיזון
* קובי   10/08/12 | 12:07
כלכך נכון
אני חושבת שכל ה" חם לי ולכן אני מתלבשת ככה.." לא תקף... זה כמו התירוץ :"אין לי זמן" . תמיד אפשר לכסות קצת יותר . אתן חושבות שלגברים לא חם?? חם להם. ולכן רובם מתכסים לפחות מינימלי... לנשים פחות חם מלגברים וזו עובדה... אז מספיק לזבל לי בשכל... ואני חילוניה וכן גם אני רוצה שיתחילו איתי לפעמים ואז החצאים מתקצרת והמחשוף יורד עוד 3 ס"מ... די כבר עם כל הריב המטופש הזה... אתם רבים כדי לריב
* חחחחח   15/08/12 | 10:51
כן,לגברים חם ולכן
גם הם יסתובבו בקיץ עם גופיות ומכנסיים קצרים.חלקם גם יוותרו על חולצה בכלל.
* .   18/08/12 | 14:04
22. הסבר פשוט
הראש של הגבר לעולם יחפש את זה . ובתור גבר חשוב שכל הנשים ידעו. גבר מתייחס בחוסר כבוד לאשה ככל שעומק המחשוף עולה כמה שפחות מחשוף יותר מכבד את האשה . (העליה הרוסית בעיקר הביאה את קוד הלבוש הזנותי הזה לארץ וחד משמעי אני לא נגד העליה באופן גורף אבל הרבה מהם הביאו הרבה קלקולים.)אין צורך להתייחס לנאמר בסוגריים בכדי לא להסיט את הדיון וגם שזו דעתי האישית בלבד
* רוני   10/08/12 | 11:56
ומה לעשות שהסוגריים הם כמעט חצי מהתגובה שלך?
רוני, אתה פשוט גזען. אם הייתי יכולה הייתי מוחקת את כל הסוגריים שלך. אבל כל השאר נכון, מה לעשות, זו עובדה ולא דעה.
* מישהי   12/08/12 | 00:12
21. לגמרי לייק
* אחת שמבינה   10/08/12 | 11:42
20. זה נכון לגמרי!!!
מי שמתלבשת ככה ואחר כך מתלוננת שתישתוק ותסבול בשקט ולא תיידע את כל העולם בהערות או בהטרדות שהיא חווה !!! תלמדו להתלבש גם אם אלף מעלות בחוץ!!ל תגובה 17!!
* ירין   10/08/12 | 11:41
19. סופסוף הדברים האלה נאמרים מפי אישה
כמה שזה נכון כל מילה ומילה. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. התלבשת פרובוקטיבי קחי בחשבון הערות סקסיסטיות. וכל אלה שאומרות שאין קשר בין הדברים: ראיתן פעם גבר שורק לבחורה דתיה??
* פמיניסטית    10/08/12 | 11:32
ברור שכן!!!!!!!!!!!
באיזה עולם את חיה.. כל כך הרבה פעמים ראיתי בחורים ששורקים לבנות דתיות בדיוק כמו חילוניות... בעולם של היום כל אישה לא משנה איך תתלבש היא תהיה אובייקט מיני והכתבה מנסה לעזור לזה להמשיך לקרות!!!!!
* פמינסטית אמיתית   10/08/12 | 18:27
מה לעשות שגברים מתגרים מגוף חשוף? זאת עובדה.
* לפמיניסטית שמתכחשת למציאות   11/08/12 | 23:25
18. agree with every word!!!
* shay   10/08/12 | 11:12
17. צביעות- האם גם גבר שהולך בלי חולצה
מזמין התייחסות כזאת? חם בארץ הזאת! כמות הגברים חשופי הכרס והגב השעיר שאני רואה כל יום ברחוב גדולה מכמות המחשופים הנשיים. ואני הולכת עם מכנסיים קצרים וגופייה כי ב-35 מעלות זאת התאבדות ללבוש יותר ולא בגלל שאני דורשת מבטים. אגב, לא אכפת לי שיבהו- אבל אפשר להתייחס בכבוד גם למישהי שמסתובבת ערומה וצריך כבר להבין שאין קשר בין הדברים. כבודה של אשה אינו נמדד בכמות הבד שיש עליה, כנראה שעשו לך שטיפת מוח יסודית באולפנה.
* סטודנטית   10/08/12 | 10:58
הסברת לבד למה גבר פחות סקסי מאישה. לא משנה איך.
אשה ערומה לא מתייחסת בכבוד לעצמה, אז למה היא מבקשת התייחסות מכובדת מאחרים? כבוד של כל אדם (ושל נשים יותר, מה לעשות) נמדד גם נמדד בכמות הבד שיש עליו. זה שבמדינתנו הפרחולית לא שמעו על זה, זה בעיה שלנו, אבל תנסי להיכנס בגופיה ומכנסונים למשרד ממשלתי, בית משפט או מסעדה נורמלית באירופה או צפון אמריקה, ותראי אם יתנו לך.
* גברים ונשים זה לא אותו דבר!!!   10/08/12 | 11:48
תתפלא, מדינתנו הפרחולית היא מדינה מאוד חמה
ולא נעים להסתובב פה בחום של הקיץ בבגדים סגורים וארוכים. אני מעדיפה בחום הזה ללבוש כמה שפחות, ולא ממש מעניין אותי אם זה פרחי בעיניך, או תצעק לי הערות מטומטמות ברחוב (בעייני זה מבזה את הצועק ולא אותי). אני אולי לא אכנס בלבוש כזה למקומות פורמליים, אבל במשרדי ממשלה יש מזגן, וברחוב אין! לדעתי כל מעירי ההערות המפגרות האלה הם פשוט ערסים, ויש להם מה להגיד גם לבחורות שלא לבושות חשוף. זה סוג של טמטום, ושום בגד לא מצדיק טמטום (וזה גם לא מה שישנה אותו).
* עינת   12/08/12 | 15:26
הפמיניזם עלה לכן לראש
צאו כבר מהסרט הזה שאישה תתלבש [או יותר נכון לא תתלבש] באופן שנוח לה ונראה לה! אישה שהולכת בלבוש מינימלי היא מורידה מהכבוד שלה ומהערך שלה, בטח שהגברים יגידו שזה לא נכון כי הם לא פראיירים ויש להם אינטרס שבנות ילכו חשוף! אז אל תתנו להם לנצל אתכן ולהוציא אתכן מטומטמות וחסרות כבוד...הם צוחקים עליכן בסתר..
* עדי   12/08/12 | 02:47
16. דעה אחרת של גבר
אז לפי מה שאת אומרת אסור ללכת עם כסף גלוי כי אני צריך לפחד שיגנבו לי אותו או נודיסטיות צריכות לפחד שיאנסו אותןולדעתך זה נכון אז למה בנקאית שמתעסקת כל היום עם כסף לא גונבת או צלם שכל היום מתעסק עם דוגמניות לא מטריד אותן בן אדם צריך ללמוד לעמוד בפיתויים ולא משנה מה עומד מולו זה ההבדל בינינו לחיות
* שגיא   10/08/12 | 10:38
ובאמת, אתה הולך עם כסף גלוי?
* הכל יפה בתיאוריה, אך יש מציאות...   12/08/12 | 00:05
15. חביבתי, אחלה כתבה אבל מה נסגר אם השמצת התלאביביות? צר לי להודיעה לך, שרלילות מתחסדות יש בכל הארץ. עזבי את זה שרוב ה"תלביבים" לא באמת מתל אביב!!!
* תל אביבית פגועה   10/08/12 | 10:09
14. אורית ומאקו בבקשה תקראו את זה
אורית את כישרון עילאי!!!!!! אני לא מפספסת אף טור שלך, את פשוט כותבת באופן קורקטי, בלי עקיפות ובלי להתיפייף, פשוט כותבת את מה שכל האנשים השפויים חושבים (וכבר יצא לי לשמוע מכמה שחושבים כמוני), מצדיעה לך!!! את אישה חכמה עם כישרון כתיבה אלוהי, אין מילה או משפט אחד בכל כתבה שאת מוציאה שהוא מיותר, אין דבר כזה!!! כל מילה שקולה וחושבה. יישר כח, מערכת מאקו זכתה בכישרון מיוחד, תמשיכי להרוות אותנו בכתיתך המיוחדת.
* מעריצה של אורית נבון   10/08/12 | 09:32
על החתום: אורית נבון
* חי חי   10/08/12 | 11:55
מסכים עם 14
* שי   11/08/12 | 23:23
13. צניעות ופשטות זה ענין של אופי
ישנן דתיות שמתלבשות "צנוע" אבל מגרות יותר מחילוניות, החצאיות שלהן צמודות והחולצות אדוקות ומבליטות עם חגורה במותן שמבליטה את הגזרה ומתאפרות כבד, לא פעם שמעתי שיחות גברים שמתים להשכיב אותן אפילו שהן נשואות (שמות פאה יוקרתית ומטופחת). גם לצניעות יש גבולות, יש הרבה מקרים שהחילוניות יותר צנועות מהדתיות. בחורה שרוצה לבלוט ולגרות, יכולה לעשות זאת אפילו שכיפתרה את החולצה עד הצוואר.
* אשה פשוטה   10/08/12 | 08:55
מושג הצניעות
לגבי הדתיות שאמרת שלא מתלבשות בצניעות (בגד צמוד), בהגדרה של צנוע לא מדובר על רק "מכוסה" - בגד צמוד מדי על גוף זה גם לא צנוע אבל עדיין עדיף מכוסה וצמוד מאשר .... כלום למרות שזה עדיין בעייתי
* דתי   10/08/12 | 10:45
צודקת.
נכון שיש חילוניות שמתלבשות בצניעות יותר מדתיות. אבל אין הרבה דתיות שמתלבשות בבגדים צמודים וכו'.. אין בעיה בלהתלבש יפה, ולהתאים בגדים שיחמיאו לך, אבל כן יש בעיה עם צמוד מידי וכו'.. אישית- אני גם לא מבינה את הקטע של פאה. אצל הרבה נשים הפאה יותר יפה ומושכת מהשיער שלהן, אז מה עשו בזה ? ונכון, יש גם חרדיות שיצא לי לא פעם ולא פעמיים לראות עם חצאיות סקיני שאפילו עוברות את הברך וחולצות צמודות. אני רואה את זה כצביעות, זהו, לא משהו אחר. אבל עדיין צריך לזכור שזה חלק קטן ולא כולן. וכמו שהדתי אמר והוא צודק, עדיף בגד צמוד (למרות שזה גם לא צנוע) על בלי בגד.
* דתיה   10/08/12 | 13:29
במקרה כזה
שהבחורות שמות פאות יוקרתיות ולובשות חולצות מבליטות וחצאיות צמודות שכחי מזה שהן צנועות או דתיות. את צודקת, במקרה כזה יש חילוניות שיותר צנועות מהן - אל תחשבי שאם את רוצה אחת כזאת זה "דתייה שמתלבשת לא צנוע", היא פשוט לא דתייה נקודה.
* אני   11/08/12 | 21:48
12. בושה
את פשוט בושה למין הנשי. את נותנת תחושה שאם נתלבש צנוע לא יאנסו אותנו. וזה לא נכון. תתבגרי
* זהר   10/08/12 | 08:51
מה, היא לא צודקת?
אז בואו נלך כולנו ערומות ולא יאנסו אותנו, רק יעברו לידנו ברחוב והתעלמו מאיתנו... אם תהיי בלי מחשוף ואם חצאית או מכנסיים נורמליים גברים לא ירצו לאנוס אותך! תתבגרי את!
* שחר   10/08/12 | 16:00
איפה יש יותר מקרי אונס לדעתך?
באיראן או בחופי נודיסטים בצרפת?
* .   18/08/12 | 13:57
את הבושה הגדולה יגועל!!
מתי תביני שלבוש חשוף גורם לגירוי מיני וזה עובדה אני גבר ואני אומר לך...מי שמראה את עצמה כבחורה ערומה תקבל התנהגות כזו..מי שתתלבש כערומה תקבל יחס כאילו היא ערומה אך לצערנו יש מפגרים בעולם כמוך אנשים שטחיים שלא יודעים בכלל מזה צניעות לכן חמודה לפני שאת פותחת את הפה שלך תחשבי.ובמקרה שלך הרבה...
* אייכס   10/08/12 | 16:02
11. כתבה מיותרת לחלוטין
אורית יקרה, כנראה שאת לא מבינה כלום, גברים חרמנים שלא יודעים להתאפק לא קשורים לעירום כלל, לכי תראי מה קורה בבני ברק, כולם שם עטופים מכף רגל ועד ראש וכמות ההטרדות והאונס של קטינות ומתבגרות וקטינים עולה על האוכלוסיה שלנו. פשוט כתבה מיותרת הלוקה בבורות. חבל שאישה כתבה את זה.
* חבל חבל   10/08/12 | 06:24
ממש טועה! בב"ב יש פחות הטרדות, אך יותר סיקור תקשורתי
* קרן   11/08/12 | 23:20
את גם אישה. ואת טועה לחלוטין....
למה אנשים לא בודקים את המקורות שלהם לפני שהם מטעים אחרים?!?! למה??
* ענת   15/08/12 | 10:43
10. שטויות
נכון לבוש זה מושך צומת לב והערות אך גם התנהגות ומה הבחורה משדרת ! אם זה בהליכה שלה במבט במקום בזמן ועוד גורמים. ככה שזה ממש לא רק לבוש! יש בחורות שיקבלו הערות גם בלבוש צנוע כי הן משדרות משהו אחר! חוץ מזה מותר להעיר וזרוק הערות גם לנו הנשים מותר זה שאנחנו לא משתמשות בזה זה בעיה שלנו כנל גם להגיב!
* רויטל    10/08/12 | 05:47
9. קצת בעיה
זו ממש בעיה ללבוש משהו לא חשוף בקיץ כשזה הדבר היחיד שמוכרים בחנויות. באופן אישי גם אני לא אוהבת את הסטייל הזה אבל מה לעשות שגם בקיץ צריך לקנות בגדים והיום כל המכנסיים הקצרים בחנויות נראים כמו איזה בוקסר.
* נעמה   10/08/12 | 05:01
8. זה נכון חלקית..
אני מסכימה מאוד אם זה שמי שמתלבשת חשוף לא תהיה צבועה עם עצמה, כי זה מה שהיא רוצה אבל לדעתי בכל מקרה אין מקום להערות מיניות מצד בנים. בשום מצב ובשום אופן. גם בנות לא צריכות להתלבש בצורה חשופה מדי למען עצמם וכבודם וכו.. אבל מי שהתלבשה חשוף זה לא מתיר לאף אחד להעיר לה הערה כזו או אחרת.
* טלי   10/08/12 | 00:27
7. אני לובשת ג'ינס וטי ומטרידים אותי
ג'ינס, ארוך, מתרחב וחולצת T רגילה, לא בטן ולא סטרפלס ועדיין מקבלת הערות במקומות מסויימים. הכל תלוי איפה את נמצאת ומי הבהמות שסביבך. לפני שבוע הייתי במסיבה פתוחה כל הלילה והעירו לי שלבשתי קפוצ'ון כשהפרחות שבאו איתם לבשו בגד ים ועקבים.
* יש גברים שהם בהמות   09/08/12 | 22:34
אני לא מבין כאילו לגברים אין זכות להתחיל איתך?? לאן הגענו?.. אז יש גברים שלא מתחילים ל"טעמך" זה עדיין לא הופך אותם למתרידים!!..
אני לא מבין כאילו לגברים אין זכות להתחיל איתך?? לאן הגענו?.. אז יש גברים שלא מתחילים ל"טעמך" זה עדיין לא הופך אותם למתרידים!!..
* אני   10/08/12 | 22:31
אבל זאת לא הנקודה בכתבה!
ברור שמותר לך להתלונן אם את מתלבשת צנועה ומעירים לך, אבל אם את לא מתלבשת, אל תתפלאי... את צנועה (לפי מה שתיארת), אז אין לגברים זכות לזלזל בכבודך!
* אני   11/08/12 | 12:02
טישרט זה לא צנוע מה אתן לא קולטות?
* יניב   12/08/12 | 08:14
6. צודקת במאת באחוזים-אפשר להיות גם סקסית וגם להתלבש בצורה נאותה שלא לומר צנועה
* בת 40    09/08/12 | 22:33
5. הולכת חצי לבושה
* אז מצפה לחצי הערה....   09/08/12 | 22:31