החדשות
תגובות (107 תגובות ב-67 דיונים)
67. למי שמסכים לכתבה וגם למי שלא מסכים
קל לשפוט כשזה לא אתם אנחנו לא יודעים מה היה שם , אז דיי לשפוט .
* קל לשפוט כשזה לא אתם   02/11/19 | 04:12
66. לדעתי כתבה מיותרת
כולנו יודעים שתינוקות לא גדלים בכרוב ולא מגיעים עם החסידה והפונדקאית כן הוזכרה עובדה שאנו יודעים שההליך נעשה בארצות הברית (לא בדיוק מדינת עולם שלישי מנצלת...) מעבר לזה, לו היו חוקים המאפשרים למשפחות "לא מסרותיות" לאמץ ילדים, אני בטוחה שלפחות חלק מהאנשים היו בוחרים לתת לילד לא ביולוגי בית ומשפחה עד אז...
* סופי   28/10/19 | 11:19
65. כשאתה הולך לגברת בעלת המקצוע העתיק בעולם - אתה מפרסם את תמונתה ?
ניצול ציני של נשים במצב כספי קשה. היי , אבל אלו הומואים נאורים....
* נו באמת   28/10/19 | 08:59
64. יתום במודע יכולים לייצר רק שמאלנים!!!
רחמנות על ילד שלא ידע רגשות ואכפתיות אימהית
* אב   26/10/19 | 19:08
63. שטויות! אולי היא לא רוצה להחשף? הוא דבר דיבר עליה בחום רב
* ענת   25/10/19 | 20:08
62. כואב מאוד שבמדינה שלנו אין פתרון לנושא וצריך להגיע למדינה אחרת
לשלם הרבה כסף וגם לעבור טלאות וטלטלות כדי לזכות בילד!!!! מזל טוב לעברי👏 שמחה בשבילך שמימשת את האבהות - אין ספק שתהיה האבא הכי טוב בעלם!!!!!!
* חני   24/10/19 | 17:55
61. ברכות לעברי על הולדת הבן וברכות לבן על האב הכי מדהים שיכול היה לבקש👏
* חני   24/10/19 | 17:42
60. לא הזכירו את האמא - האמא הביולוגית
"תרומת" ביצית או זרע היא למעשה מסירת ילדים ביולוגיים.
* לוי   24/10/19 | 07:45
צודק
* מורן   27/10/19 | 22:36
59. כמה טרחנות יש בכתבה הזו
נו באמת, אז לא ציין את הפונדקאית בתמונה באינסטוש... ממש סוף העולם. אני בטוחה במיליון אחוז שאת הכרת התודה הוא העניק לה פנים מול פנים. כאילו זה משנה משהו מהשמחה וההתרגשות של העוקבים מלידת בנו והגשמת החלום שלו להיות אבא. תקופת החגים קשה ולא היה לך ליאת בר סתיו על מה לכתוב? חפשי נושאים קצת יותר טובים. אל תתפסי בשולי.
* אישה נורמלית   22/10/19 | 17:41
צודקת 100%!!!
* אחת שמסכימה   23/10/19 | 08:24
אל תכתבי בשם כולם, לא מעניין אותך ואת קוראת וגם מגיבה?!...
* חני   24/10/19 | 17:44
58. משארים את האישה מצולקת ופגוע נפשית
* נועה   20/10/19 | 16:50
57. לא כל פונדקאות היא רק למטרות כסף
יש את הרצון לעזור למי שלא יכול ואם יש תמורה כספית, מה רע?
* מניסיון   20/10/19 | 11:32
הכל כאן מסחרי די לבלף
* נועה   20/10/19 | 16:49
56. אגם הולכת לגדל את ארי
אגם רודברג תגדל את ארי הבן של סקעת זכרו טוב טוב מה אמרתי הראל אוהב את אגם ובחיים לא יוותר עליה הוא יתחתן איתה בעתיד הרחוק ויגדל ביחד איתה את הילד ורק איתה ולא עם אף אחד אחר זכרו מה אמרתי אגם רודברג תהיה האם החורגת של ארי ואם ילדיו של הראל. לה ולהראל גורל משותף ונבואי ששום דבר לא יעמוד בדרכו אפילו לא נטיה מינית מחורבנת או טבעת נישואין מגבר אחר. שום דבר לא יכול להפריד אותם שום דבר לא באמת מפריד בין הראל לאגם אם הוא כל כך רוצה אותה הוא יהיה איתה ולא משנה מה קורה בהווה ומה היה בעבר הם נועדו להשאר ביחד הכל נכתב כבר מראש סיפור אהבה מדהים חוצה את גבולות ההגיון שנטיה מינית אפילו לא מהווה שום איום או מכשול אולי נראה למראית עין שכן אבל תאמינו לי לא מהווה שום מכשול הנטיה המינית של הראל הוא ישא אותה בסוף לאישה ותזכרו טוב טוב מה אמרתי
* סנדרוש   20/10/19 | 11:12
55. פונדוקאות זה רחם להשכרה.
הזניית ההריון.
* ללא כחל ושרק   19/10/19 | 11:24
לדעתך
אם הייתי יכולה להיות פונדקאית הייתי עושה את זה בשמחה. כן ישנם מקומות שבהם נשים עושות את זה בשביל כסף. אבל ישנם גם מקרים שזה נעשה ממניעים של טוב לב ורצון לעזור לאחרים, ככה שההכללה הזו היא כמו שאר ההכללות, לא ממש רלוונטית לכלל...
* יעלי    19/10/19 | 19:11
לא הכל כסף בחיים
איזה זכות זו להעניק למישהו אחר משפחה, חדבת על זה??? אני מוכנה להיות פונדקאית (רק לא יכולה בגלל התניות שונות ומשונות בארץ) ואני נשואה באושר ולא מסכנה חד-הורית או מעולם שלישי
* סופי   28/10/19 | 11:14
54. עברי. היה יותר מכובד להיות לבוש. מנסה לתת תחושה של אבא מניק?? כי זה מבחיל. עברתם את גבול הטעם הטוב?
לא אבא...
* אמא מניקה   17/10/19 | 18:25
עור לעור
* שמעת על זה?....   19/10/19 | 00:28
זה לא קשור להנקה
כששמים את התינוק על הגוף החשוף זה מחזק את המערכת החיסונית שלו ועוזר בהתפתחות. ככה עושים גם עם תינוקות שנולדו חולים ומנסים לשפר את המצב הגופני שלהם
* יעלי    19/10/19 | 19:08
בורות לשמה!!! ככה עושים כדי שהתינוק יחוש את חום הוגף של ההורה ויתחבר אליו
* חני   24/10/19 | 17:46
53. איזה שטויות הכתבה הזו
חבל לבזבז עליה זמן קריאה
* מיטל    16/10/19 | 14:45
52. לא נשאר על מה לכתוב יותר
כתבה מקוממת מעצבנת ולא עניינית פוגעת ומשפילה את האב שאכן ומה לעשות שכר את שירותיה של האם בתור רחם בלבד לא בתור אמא דודה חברה או מכרה הוא לא חייב לשתף או להזכיר אותה בפוסט האישי שלו שאגב הוא רק שלו ממש כתבה מטומטמת ולא עניינית
* שיילו   16/10/19 | 14:34
51. גועל
סדום ועמורה....איחססססססס..
* שפוי   16/10/19 | 08:48
50. למה הוא בלי חולצה כאילו הוא מיניק....בעעע
* שרון   16/10/19 | 08:09
שיטת קנגורו
רצוי מאוד לקרב תינוקות בני כמה ימים גוף אל גוף, זו שיטה שנקראת קנגורו והיא מפתחת את התינוק בצורה הטובה ביותר. במקום להיות מטומטמת ולכתוב שטויות (אבא מניק? באמת??) תחשבי קצת
* דניאל   19/10/19 | 01:24
49. דייייייייייי
כל עניין דוחפים את הצד השלילי. תנו לבן אדם לשמוח, אין לך מושג מה היה, מה היא ביקשה או מה הוא עשה ועושה למען האישה שהגשימה לו חלק מהיותו בן אדם שזכאי להיר ילד לעולם. רק ביקורת כל הזמן. נמאס
* א   16/10/19 | 05:50
48. חשבתם לרגע שאולי היא יודעת שהוא אדם מוכר בארץ וביקשה לא להחשף
* חשיבה אחרת על אדם אחר   13/10/19 | 17:40
להביע תודה הפונדקאית, שעשתה כברת דרך כדי להפוך אותו לאבא.
כמו שבעל מודה לאשתו, שבלעדיה לא יכול היה לעשות זאת.
* אפשר   16/10/19 | 11:14
נכון👍👍👍
* חני   24/10/19 | 17:49
47. מחליא
ככה נראים אנשים ששוכחים מה משמעות להיות בן אנוש, מהו מוסר וחשיבות אי פגיעה בחסרי ישע על ידי הרחקתם מאמם.
* רון   12/10/19 | 16:57
46. פונדקאות
כתבה לא לעניין בכלל בהקשרו של לידר , אולי האם לא רצתה להצטלם ? אולי עברי בחר לשתף את תמונת האושר שלו עם אלבי שלו בלי אף אחד ברקע ? אולי יש לו באלבום התמונות בבית תמונות של האם הפונדקאית ( שלא מעוניין לשתף אתכם ) האם הפונדקאית בחרה וקיבלה סכום יפה של כסף ועשתה זאת מרצון כך שעברי לא חייב לשתף אותה בכל תמונה , ואכן היא רק רחם להשכרה לצורכי עניין זה . עברי תהנה מאלבי ותרווה רק נחת 🙏🏻
* דלית    11/10/19 | 15:21
זה ההבדל שאתה גבר ולא אישה
* קהה חושים   13/10/19 | 18:27
45. עברי לידר
מזל טוב ענק שתהנה ממנו מגיע לך
* בתשבעגקי   10/10/19 | 17:30
44. **הביקורת נגד פונדקאות היא הומופוביה במסווה של דאגה לזכויות הנשים**
איפה כל המגיבות והמגיבים כשהנדרשים לפונדקאות הם סטרייטים? די לצביעות!
* עכשיו אני (כי ההוא הלך)   09/10/19 | 20:35
43. חלאס כבר
ואולי היא לא מעוניינת להיחשף? שוקינג!
* טרחנית   09/10/19 | 01:27
42. הוא כן הזכיר אותה בפוסט בפייס - די עם ההסתה פירגון זה חינם !
לא נשאר על מה לכתוב ? במקום לפרגן חייבים לעקוץ ??? הוא העלהוסט בפייס ושיבח את הפונדקאית , דיי עם הרוע ! גם פונדקאיות לא רוצות סלפוש וזה בסדר מספיק להכנס לאנשים לתחתונים בשם הרייטינג !
* נועה    09/10/19 | 00:17
41. כשהתשלום עבור זה (גם למי שזכאי דרך המדינה) עומד על לפחות 200 אלף שח כשהרוב המכריע הולך לפונדקאית אז זה כן רחם להשכרה ולבעלי יכולות כלכליות בלבד שלא לדבר על כך שמרבית הפונדקאיות עושות זאת משיקול כלכלי
מצטערת זה סחר באיברים וקנייה לכל דבר בדיוק כפי ש"אימוץ" שלא בדרך הפורמלית היא קנייה מכעיס שכולם כולל הכתבת מתייחסים לסמנטיקה שבגדול זה שטויות ולא לעיקר אף אחת פה לא מחתה על חוסר הצדק המשווע שרק מי שכיסו מאפשר לו יכול לעשות את ההליכים הללו אם במקרה את/ה עובד ומרוויח/ה משכורת מינימום או ממוצעת ואם לא מצליחים להקלט להריון גם לא בהפריות אז אבוד לך -אין לכם סיכוי להיות הורים אלא אם יקרה נס וכן גם למי שאושרו בוודאות פונדקאות בארץ משלמים קרוב ל 250 אלף שח כשבערך 150 אלף מועברים ישירות לפונדקאית אף אחת/ד לא רןאה פה בעיית מוסר? רק עברי לידר וזה שלא הצטלם או דיבר על הפונדקאית זה מה שמציק לכם/ן? בושה
* אחת שנגד הפונדקאות כפי שהיא היום   08/10/19 | 21:55
40. פונדקאות ילד לגבר- פשע נגד הנשים והטבע
יש להניח שבאבולוציה גם לזן מסוג זכר הייתה אפשרות להרות וללדת ילד/ה אלא שהזכר לא מתאים לא התאים להיות הורה וכמו שהוא מתנהג בימינו הוא לא מתאים לחיות במחיצת משפחה. הוא מנצל את האם והילדים בשביל צרכיו ומטרותיו הוא פוגע בהם באלף צורות הוא מכה תינוק/ת בכיינ/ית ואונס תינוק/ת יפה.ובתקופות בצורת ורעב בטוח שהוא אכל אותם.הוא משעבד נדים ילדים ותמימים. כל החומרים בגוף התינוק נלקחים מגוף האם. הכרומוסומים של האימא והאב הם רק תערובת משני מקורות ליצירת העובר בדמותם בדיוק כמו מתכון בספר בישול לעשיית עוגה מי שמביא את החומרים ואת עלי העבודה ועושה את העוגה הוא הבעלים של העוגה ולא הבעלים של המתכון. ההריון הוא תרומת כלנחומרים והכלים והאנרגיה והבריאות שמקריב גוף האישה לברוא את התינוק. (גם ההתנהגות של האם בגידולו וההנקה תורמים לקיומו ולבריאותו הנפשית). והגבר לא יודע היום ביולוגית והתנהגותית לברוא ולקיים ילד/ה מאושרים ובטוחים הזכר למעשה שיעבד נשים למטרות מין ורביה והיום תמורת תשלום הוא עודה אותו דבר. זכר לא בנוי להיות הורה או אומן לתינוק/ת הוא גם ניצל את גוף האישה ובריאותה וגם עדיין מהווה איום על קיומם ועל בריאותם של האם והתינוק. פונדראות דל ילד ע"י אישה עבור גבר הוא נגד הטבע ונןא פשע.
* ה'   08/10/19 | 21:43
39. עברי אתה תהייה אחלה אבא ,אוהבת אותך
* נירה   08/10/19 | 19:00
38. הוא כתב איפשהו תודה לכריסטין הפונדקאית
אולי הוא שלח תמונה איתה למשפחה וחברים? קצת אובר שיפוטי להניח שהתייחס אליה כרחם בלבד
* זה מוגזם תמונה שלה בפומבי! אולי היא לא בעניין?   08/10/19 | 16:02
37. נכון.... עברי לידר הכרת תודה לפנדקאית
יכוחה ר להוסיף לך....
* אילנה   08/10/19 | 08:11
36. מרגש
בחירה של הפונקאית.בידיעה שזאת המטרה.ומשולם לה על כך...לשם כך היא עושה את זה.היא לא התנדבה...
* סיגל   06/10/19 | 20:45
35. לא משנה מה תגידו
גם לפני וגם עכשיו לא סובלת את עברי. משחק אותה אנטלגנט ורגשן אבל הרגשנות גלו היא כלפי עצמו ועצמו בלבד. טוב נו עיברי על תבכה אגואיסט .אז מה אם היא הפונדקאית גם לה יש נשמה ונפש ובכלל גם הגוף שסחב את העובר עם כל מה שמשתמע מהריון אפילו הקל ביותר. תן יחס י...
* אחת שמכירה   06/10/19 | 16:40
אחת שמגעילה - עברי הכי רגיש בעולם!!!!!!!!!
* חני   24/10/19 | 17:52
34. נכון מאוד
וככה צריך להיות, האישה עשתה את שלה, מרצונו הטוב, תוגמלה ולצערך, משום מה, היא איננה חלק ממשפחת לידר. תפנימו אנשים, פונדקאית נושאת עבור מישהו תינוק אך אינה חלק מהמשפחה לאחר מסירת התינוק.
* יעל   06/10/19 | 14:27
33. שיא ניצול האישה שקיים בעידן המודרני
גברים ניצלו נשים לאורך ההיסטוריה למטרות מין, טיפול, שיעבוד, שק החבטות, מה לא... לכל מי שתומך במהלך, אנשים במצוקה כלכלית קשה תורמים גם כליות ופוגעים בגוף שלהם. זהו הההניצול שקיים מצד גברים שבכלל לא אוהבים נשים. ליבי עם האישה אבל גם עם התינוק שנשללה ממנו הזכות הבסיסית והטבעית לאמא. ושוב דבר בנפש ונשמת התינוק לא ימלא את החלל הזה לכל הליברלים. פשוט זוועה, פשע נגד התינוק.
* אישה   06/10/19 | 12:03
שטויות, כמה ילדים כאלה את מכירה שפיתחת תיאוריה?
הכי חשוב שהילד רצוי ואהוב, כמה ילדים שגדלו עם הוריהם הביולוגיים סובלים מהם התעללות? ותרומת כליה - מעשה אצילי ומציל חיים, מה הבעיה שאדם יקבל על זה גם תמורה?
* יעל   21/10/19 | 15:15
32. אולי לא רצתה להראות
למה לשפוט אולי הפונדקאית לא רצתה להחשף הוא שמח בחלקו ורצה לשתף זו זכותו ואין לשפוט אותו על כך מזל טוב והרבה נחת לעברי
* עדיה   06/10/19 | 08:58
31. יש בעיה נפשית עם הפונדקאות
לא סתם קורה הוויכוח הזה סביב הפונדקאות. גם פונדקאיות ישראליות עוברות טלטלה רצינית למרות הכסף . וכן, ידוע גם אצלנו על מקרי התאבדות לאחר לידת פונדקאות.
* אורנה   06/10/19 | 08:20
יש בעיות נפשיות גם בלי פונדקאות
ידוע על נשים שהתאבדו ללא פונדקאות. מה שיעור המתאבדות בקרב פונדקאיות ביחס לאוכלוסיה? מכירה כמה וכמה פונדקאיות (כולל אותי). שום טלטלה. אושר גדול.
* פונדקאית לשעבר   21/10/19 | 15:11
30. איזה שטויות . היא קיבלה על זה טונות כסף.
שנאת גברים זה כניראה הלהיט החדש. גם ככה החיים של הגברים בארץ הזאת מחורבנים עד שמישהו מצליח בהוצאות כספיות הזויות להביא ( לקנות ) ילד לעולם,גם על זה יש תלונות . מה שאתן עושות בדילוג לבנק הזרע . מה שאומר שצריך לסגור את בנק הזרע ולתת לכן לקנות זרע במאות אלפים ובחו"ל . רק ככה תבינו עברי מזל טוב .
* גיא   06/10/19 | 07:23
29. פשוט מדויק. לעצור את התופעה המזעזעת הזאת לאלתר
* סיון   06/10/19 | 03:12
28. אהבת אם
מסכן התינוק שלא יקבל אהבת אם והנקה
* נעמי אלקובי   05/10/19 | 23:53
מסכן ממש לא
התינוק יקבל אהבת אב ( בימינו הרבה ילדים להורים גרושים מקבלים אהבת אב , לצערנו יש גם ילדים לאבות אלמנים שמקבלים אהבת אב ) הנקה ? בארה״ב לא מכריחים אותך להניק ובמיוחד לא בפונדקאות כדי לא להקשר לילד , המוני ילדים גדלו על פורמולה אז מה ? התינוק לא מסכן הצינוק זכה באהבת אב ובני משפחתו וזה מה שחשוב .
* אנונימי   11/10/19 | 15:25
27. בקיצור, קנה אישה, קנה ילד
סחר עבדים רק כי הומו עשיר רוצה ילד.
* nap   05/10/19 | 21:29
26. כתבת שסותרת את עצמה
אם את אומרת שהוא כתב עליה בפוסט לפני חודש ועל התהליך שהוא עובר בארה"ב, אז למה את אומרת שלא הזכיר אותה? אולי לא בפוסט הזה אבל כן הזכיר. הגיע הזמן לשנות את החוק בארץ, אם לא יצטרכו לנסוע לחו"ל יהיה פחות ניצול. כאן בארץ התהליך הוא מבוקר ותמוך ע"י כל הגורמים הנחוצים. לא ברור על איזה מחקרים היא כותבת (פונדקאיות בארץ? בעולם השלישי?) ולמה היא מניחה שהפונדקאית "כאובה" "מדממת" "שסבלה מבחילות, מכאבים וממצבי רוח" "שהגוף שלה לעולם לא יראה או יתפקד בדיוק אותו הדבר" "שחוזרת הביתה עם שדיים מלאי חלב שאף תינוק לא ישתה" ??????? עברתי את התהליך - התיאור המתאים יותר הוא: מלאת סיפוק, מאושרת, מלאת תחושת שליחות, שמחה. וסביר להניח שאישה שסובלת מאוד בהריונות לא הלכה להיות פונדקאית אז יכול להיות שגם לא סבלה מאוד ב9 החודשים שקדמו לכך. מזל טוב עברי לידר! ברוך הבא לעולם ילד אהוב! כן ירבו נשים כמו הפונדקאית המלאכית! די לצרות העין והאופקים, עוד לאהבת חינם
* פונדקאית לשעבר   05/10/19 | 21:24
בול!
* מירית   20/10/19 | 01:17
כתבת נכון ומדוייק
מסכימה עם כל מילה
* אמא ל2   28/10/19 | 11:25
25. הפמניסטיות רואות בכך איום על הנשים. לא צריך נישואין.
* איום על הנשים   05/10/19 | 11:31
הם רואות בזה ניצול נשים והן צודקות
אין שום קשר לנישואין, ובטח ובטח שפמניסטיות הן לא נשים שלחוצות להתחתן
* נוני   05/10/19 | 20:39
24. זה אינטרס משותף!!! שום ניצול!!!
* איה   05/10/19 | 07:31
23. פונדקאית. לא אמא
הילד הוא שלו. נולד בעזרת פונדקאית. האשה המופלאה אותה עברי משבח ומהלל לאורך כל הדרך עשתה זאת מרצון וקיבלה תגמול על המעשה. מתוך בחירה.אישית. בחירה אישית. אין לה מקום בתמונה. התמונה מדברת על אב ובנו. נקי. ונטו. והקשר בינהם. המון מזל טוב.
* מיק   04/10/19 | 22:59
אבל, כאמור, הוא לא מזכיר, לא משבח ולא מהלל...
* מיק   05/10/19 | 20:53
הוא כן הזכיר אותה בפוסט בפייס
* נועה    09/10/19 | 00:15
22. באותה מידה היא מנצלת את כספו
מי קבע שהניצול הוא מהצד המשלם ולא מהצד המקבל תגמול מצוין ומודע היטב למהלך?
* דור   04/10/19 | 22:51
21. פונדקאות
קודם כל תיקון קטן: היא לא אם פונדקאית אלא פונדקאית. וההבדל הזה אינו סמנטי בלבד. התינוק נוצר מזרעו של האב ומביצית של תורמת שאינה הפונדקאית. היא גם אינה מעוניינת להיקרא האם ואינה מעוניינת לגדל את התינוק. כמי ששני ילדיו נולדו בפונדקאות, אני יכול להעיד ממקור ראשון: מרבית הפונדקאית אינן רוצות להיחשף. חלקן גם אינן מעוניינות בקשר עם ההורים וחלקן מעדיפות קשר מצומצם. ליאת - מי שמך לדבר בשמה? ומנין לך לדעת שעברי לידר לא עשה הכול כדי לסייע, להודות ולהוקיר את מה שעשתה עבורו? אני יכול להעיד שזה מה שאני ועוד רבים אחרים עשו ועושים. הפונדקאות היא אחד מפלאי התפתחות הרפואה והמדע שמאפשרים הורות, כמו גם טיפולי פוריות, תרומות זרע וביצית, למי שאינו יכול או רוצה להביא ילד בצורה המסורתית. בוודאי שזה לא תהליך פשוט לפונדקאית, וגם לא להורה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בגברים הומואים ישראלים שמדינתם לא מאפשרת להם לעשות זאת כאן (בניגוד לנשים ולזוגות סטרייטים). ולעניין התשלום: מי שעושה זאת בהתנדבות ראויה לכל ההערכה והכבוד, אבל אני לא חושב שיש פסול בתשלום. היא חייבת לקבל תגמול על ההקרבה והמאמצים שלה ותודות לא מספיקות. מרבית הליכי הפונדקאות נעשים בפיקוח פסיכולוגי, רפואי ומשפטי, בעיקר בצפון אמריקה שם מתקיימים כיום מרבית ההליכים. מרבית הנשים משתייכות למעמד בינוני, משכילות ובעלות משפחה ועבודה. הפונדקאית אינה עושה זאת מחוסר ברירה, אינה במצוקה ואינה מנוצלת. מי שמשווה לזנות עושה עוול ופשוט מדבר מתוך בורות.
* אבא   04/10/19 | 20:37
תגובה ל*אבא
כתבת מדוייק.
* יעל   04/10/19 | 23:00
כתבתה הכי יפה ומדוייק!
* א   08/10/19 | 00:44
בול!כל מילה!
* תגובה ל21   28/10/19 | 11:23
20. פונדקאות כמשמעה
כשם שלגבי אשה עקרה, אנו מודעים שהיא עקרה, והטיפול המקובל הוא בגופה עד כמה שהמדע יאפשר לתקן ליקוי זה. הוא הדין לגבי מי שמוגדר בסטיה מינית "הומו". אם מן הטבע נמנעת ממנו הולדה אין זה מן הדין לאמלל פונדקאית. אין שום נימוק מוסרי לכך, ויהיו הדמים שזה עולה אשר יהיו!!!
* DOV GOLDBERG   04/10/19 | 15:39
19. ברור שהפמניסטיות לא מרוצות שגברים מסתדרים היום לבד!
אבל תרומות זרע לנשים זה בסדר גמור מבחינתן.
* הפמניזם הפשיסטי   04/10/19 | 12:42
לא הבנתי איך הוא מסתדר לבד
הוא לא הסתדר לבד. יש פונדקאית
* חח   04/10/19 | 17:03
הכוונה בלי נישואין לאישה. וזה הישג עצום לגברים.
* תשובה   06/10/19 | 09:17
ברורררר
כי פשוט כלללל הנשים בעולם רוצות להתחתן עם גבר.. הרי זה פמיניסטיות בהוויתה... 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
* ...   16/10/19 | 08:00
18. מספיק עם הביקורת לשם הביקורת! ומזל טוב לעיברי!!!
* יעל   04/10/19 | 10:14