נשים
תגובות (83 תגובות ב-45 דיונים)
45. הפוך לגמרי, את הפריבלגית שמפחדת על זכויות היתר שלך
שמעתי על הרבה חוקים שמפלים גברים לרעה, לא שמעתי על חוק אחד לטובתם. "הם טענו שנשים מנצלות את נוהל 2.5, שמאפשר לקורבנות תקיפה לשנות את עדותם במקרה של בלבול ושכחה שנובעים מהטראומה שעברו, כדי להגיש תלונות שווא." אני יכול להבין שטראומה עלולה לגרום לבלבול אבל כיצד אפשר להבדיל בין עדות שקר לאמת בלי הבדל העקביות ?! הנוהל הזה מאפשר שאישה תגיש תלונת שווא ואז יבינו שמשהו לא הגיוני בעדות שלה ואז היא פשוט תשנה גרסא בשביל שיאמינו לה ! וזה שגברים לא באים למעונות זה לא מוכיח שאין אלימות מצד נשים , סביר להניח שהם מתבישים להודות שאישה מכה אותם וחוששים שיצחקו עליהם או שהם לא ממש חוששים שהאלימות תסלים כי הם יוכלו לעצור אותה ברגע שירצו ולכן לא רואים סיבה מספקת להיכנס למעון
* איתמר   19/06/17 | 19:44
44. תגובה
אנשים מתבלבלים משום מה כשגבר נרצח זה לא נורא, אבל כשאישה נרצחת על כבוד המשפחה זה הדבר הכי נורא בעולם. מקיימים יום אלימות נגד נשים, אולי תעשו יום נגד אלימות בכללי? לכולם? הידעתם שאנשים שאלימים כלפי אנשים הקרובים אליהם לרוב עברו התעללות (אלימות) בילדות? יש כאן פערים רציניים. נקודה שעולה הרבה כאן היא רצח גברים אינו חשוב, זה באשמת הגברים שהם נרצחים, כי גברים רוצחים גברים הקבוצה עושה את זה לעצמה. מנסים לצייר תמונה כאילו אנחנו מופרדים יש גוש של גברים ויש גוש של נשים וכל גוש אחראי על עצמו. הידעתם שאם ילדים נרצחים זה בדרך כלל על ידי האימא? אז למה נשים רוצחות את הילדים שלהן? בושה זה באשמת כל הנשים. נראה לכם הגיוני שאאשים את כל הנשים בגלל כמה שעשו דבר נוראי? כל אדם לעצמו, רק הפמיניזם הזה מצייר תמונות של קבוצות, הקורבנים (נשים), הפושעים (גברים) אז כל הגברים פושעים. נשים לא יכולות לעשות רע תחת פמיניזם כי זה שחור ולבן או שאתה קורבן או שאתה פושע. ולרוב מבצעי הרצח הם גברים אז כל הגברים פושעים, אידאולוגיה סרטנית שמונעת מאיתנו לטפל בבעיות של בנים וגברים שמחלחל לחברה ועושה גם בעיות לבנות ונשים. כואב לשמוע שאישה נרצחת, כואב לשמוע שגבר נרצח, אך גם גברים וגם נשים צריכים טיפול ויש לפעול ביחד בשביל שני המינים ולא לצייר סיטואציות שלא משקפות את המציאות.
* רוברט פלאנט   18/06/17 | 08:34
43. תפסיקו לבלבל בין זהות לבין שיוויון זכויות.
אין שני בני אדם זהים. אבל נשים זכאיות לאותן זכויות אדם כמו הגברים. הזכות לחיים. הזכות לחופש התנועה. הזכות לחופש דת וחופש מדת. הזכות לחופש הפרט
* פמיניסטית   17/06/17 | 20:24
42. הכתבה הזו צריכה להיות בראש החדשות
כל מהדורת חדשות צריכה להיפתח איתה. אולי אנחנו צריכות לארגן מצעדי גאווה. או יותר טוב, להסביר שוב ושוב ושוב שאישה היא אדם, וכמו כל אדם יש לה זכות לחיות והיא זכאית לכל הזכויות שיש לכל הגברים.
* נכון   17/06/17 | 20:15
41. על כך מבט סוטה שקיבלת, אני קיבלתי איום, על כל "כוסית" ששמעת, אני קיבלתי דחיפה
על כל ליטוף שהתגנב, אני קיבלתי אגרוף. על כל אחת שנאנסה, בחור אחר נדקר. הבעיה היא לא אלימות נגד נשים, היא אלימות נקודה. לגבר סטרייט יש את הסיכוי הגבוה ביותר למות בטרם עת, אבל 4 נשים נרצחו השבוע, עזבו את עשרות הגברים, הם סתם גברים סטרייטים גנרים, הם הרי חיות אדם, מגיע להם למות.
* גבר   15/06/17 | 21:17
מי גורם למותם של אותם גברים? נשים? או גברים אחרים?
* רעות   15/06/17 | 22:44
וממי קיבלת אותם? את האגרוף, את האיום?
מגברים אחרים. לא מנשים. אז במקום לבוא בטענות למין הנשי ולהרגיש מקופח, אולי תתעורר ותבין איפה הבעיה?
* נו באמת   17/06/17 | 20:26
40. אי אפשר לקרוא לזה חיים
תחת טרור של גבר אלים....שאת מספקת לו את כל צרכיו ורצונותיו האנוכיים וההפכפכים......כדי שלא יכנס לקריז ויפגע בילדים, את מוחקת את עצמך.....הוא שולט אפילו ברגשותיך, ברצותו תהיי שמחה (אוי לך שלא), ברצותו תהיי עצובה (אוי לך שלא)......וכשאת מתעצמת ומנסה להשתחרר הוא רוצח אותך...וזאת במקרה הטוב...או את ילדיך ואותך משאיר בחיים (אם אפשר לקרוא לכך חיים). אומר משהו שישמע מאוד בוטה ומקומם, ואני עושה זאת מתוך כאב עמוק......הנרצחות לפחות כבר נחות בשקט על משכבן.......הן כבר לא חיות בפחד לחייהן או חיי ילדיהן. הטרור במשפחה, מנצח.
* רעות   15/06/17 | 16:50
39. כמה תיקונים קלים
אלינור היקרה, אין לי ספק שכוונותיך טובות ואני מעריך זאת מאד. רוב המחקרים מראים שקיימת מה שמכונה סינטריה מגדרית הן בסיבות לאלימות והן בתכיפות השימוש באלימות פיזית ומילולית. זה לא המצב כשמדברים על התוצאות. לידיעתך לא מדובר במחקרים מצוצים ובפייק ניוז. רוב ואני מדגיש רוב החוקרים הפמניסטים היום מקבלים את הממצאים הללו ולא טוענים כמוך שהם שיקריים. בבקשה, תלמדי את העובדות לפני שאת מטילה דופי בעבודתם של אנשים המקדישים את חייהם לעניין ולא פחות ממך.
* זאב   15/06/17 | 13:00
אלימות של גברים כלפי נשים יותר מסוכנת מאלימות של נשים כלפי
גברים.....ולכן צריך לרסן אותה ביתר שאת. סטירה של גבר לאישה יכולה להרוג אותה....ההפך, לא. ולכן גבר שנותן סטירה לאישה צריך להיות מודע לנזק שהוא עלול לגרום לה ולרסן את עצמו....ואם לא, שהחוק ירסן אותו.
* רעות   15/06/17 | 21:23
38. די לשיסוע הבין-מגדרי!!!
* שוב לופ   15/06/17 | 08:55
37. מי בדיוק מתיר רצח נשים?
* לופ   15/06/17 | 08:53
36. חיות ונרצחות על ידי חיות.
* מוני   15/06/17 | 06:31
35. עם כל הצער לגבי אלו שנרצחו
אף אחד לא מדבר על גברים שנרצחים או גברים שנפגעים מילולית פיזית או נפשית מנשים. כל רצח זה מעשה מתועב אבל ההתמקדות בנשים כאילו הן הקורבן היחיד של אלימות זה פשוט דוחה ומשפיל כל קורבן אחר לאלימות שפשוט נולד למין השני. אני כבר ממזמן הפסקתי להתייחס ולהזדהות עם תנועות מפלות כאלו.
* אליעד    15/06/17 | 02:24
34. הצביעות חוגגת
להזכירך היתה כתבה על מה שנעשה בוועדת הכנסת שעסקה ברצח גברים עי בנות זוגם.. הנשים שם הקפידו לקרוא לרצח מקרה, וכל הזמן דאגו להסיר אחריות מהרוצחות ושהכל זה כתוצאה ממחנק כלשהו שהבן זוג יצר.. פשוט בושה של כתבה..
* דניאל   15/06/17 | 02:02
33. כל רוצחות בעליהן בארץ קיבלו מקסימום שנה בכלא!
* רישיון לרצח   14/06/17 | 23:22
חי בסרט
* גיל   15/06/17 | 09:06
מי רצחה את בעלה בגלל שרצה לעזוב אותה?
תן שם אחד.
* רעות   15/06/17 | 16:51
שקרן
עובדתית זה פשוט לא נכון. בכלא יושבות נשים במשך עשרות שנים. הן הורשעו ברצח למרות שזו היתה בעצם הגנה עצמית. הן הרגו אותו שניה לפני שהוא רוצח אותן. מחמירים איתן יותר מאשר עם כל רוצח אחר. אפילו להציל את החיים שלך אסור. לעזאזל, כל ערס שדוקר במועדון או דורס ובורח, או כורת את ראשה של אישתו ואז טוען שהוא חתול מואשם מקסימום בהריגה. ה"חתול" בכלל זוכה ורק ישב קצת באישפוז פסיכיאטרי.
* נו באמת   17/06/17 | 20:20
32. יותר גברים נרצחים אבל זה לא אכפת לנקבות
* תבדקו   14/06/17 | 23:20
גם אם זה נכון, מה הקשר לכתבה?
אולי תכניס גם ססטיסטיקות על עוני ותאונות דרכים? מדברים על תופעה מסוימת, לקפוץ עם תופעות אחרות שאין ביניהן שום קשר זה מטופש. אם יש גברים שחווים אלימות זה בהחלט חשוב ואין להתעלם מזה. אבל אי אפשר באמת להשוות את המימדים של זה לאלימות נגד נשים. מתי שמעת על 4 גברים בשבוע שנרצחו ע"י נשותיהן? בזה צריך לטפל ומיד! זה ממש לא על חשבון דברים אחרים וזו בדיוק הטעות שלכם.
* גיל   15/06/17 | 09:06
התכוונת לזכרים. כדי להיות גבר צריך להיות קודם כל בן אדם.
* רעות   15/06/17 | 21:25
ומי רוצח אותם? גברים אחרים
יש גם גברים שנאנסים. ומי אונס אותם? נכון. גברים אחרים.
* נו באמת   17/06/17 | 20:22
31. 50 פועלי בניין נהרגו ו-200 נפצעו קשה ואת הנשים זה לא מעניין.
אולי 50 אלף נשים מתפרנסות מההתעסקות בנושא.
* אוכלות חינם   14/06/17 | 23:13
זה אותו פן של אותה בעיה.
חזקים שאדישים לחיי חלשים התלויים בהם.
* רעות   15/06/17 | 21:27
30. הסיבה :חקיקה פגעת בגברים!
בכל מקום שמחוקקים חוקים שאין בהם היגיון מקבלים אלימות.
* סתם הערה   14/06/17 | 23:08
29. וכמה גברים נרצחים בשנה? הרבה יותר מנשים
אני כואב את הרצח וכל הנשים שנרצחו השבוע ובכלל על לא עוול בכפם. אבל בוא נודע באמת לנשים יש היום יןתר זכויות מגברים אז לא לבלבל שכל בבקשה. ולא תפקידים שאתן לא יכולות להגיע בצבא זה כדי להגן עליכן. הכף מוטת היום אליכן מבחינה משפטית. לגבר כמעט ואין זכות להתלונן על אישה. יש הרבה ואני מתכוון הרבה נשים שמנצלות את המעמד וסוחטות מגברים דברים על ידי טענות שווא של הטרדה. ברור שיש גם מקרים אמיתיים של הטרדות ואונס שצריכים לטפל בנם במלא החומרה. אבל בנות תחשבו לפני שאתן טוענות שעדיין יש קיפוח במדינות המערב. הזכויות הן לטובתכן בכל פרמטר משפטי. אפילו שעושים חיסולים לא הורגים את נשות המאפיונרים או הטרוריסטים. הרוב המוחלט מתחשב בכן ומתייחס אליכן עם כפפות של משי יותר מאשר שגבר מתייחס לגבר. זה שיש מיעוט של אנשים מניאקים לא הופך את כל הגברים לכאלה. יש גם לא מעט בנות רעות. ודרך אגב יש לא מעט שאוהבות את הגברים שלהן אלימים רק לא כלפיהן אלא כלפי אחרים ואליהן רק בדיבור וחוסר יחס. מי שאוהבת כזה טיפוס של גבר צריכה להבין שאם הוא אלים כלפי אחרים הוא יהיה אלים גם כלפיה יום אחד. כל אותן נשים צריכות להבין מה הן רוצות מהחיים שלהן ולא רק בפנטזיה שלהן לסקס. כי במציאות האלימות תפגע בכן. אחת הסיבות שגברים במיוחד ילדים אלימים זה כדי להרשים את הבנות האלה שכל כך מתרשמות מגבר שמנצל כל הזדמנות להשתמש בכוח שלו. כמובן שאני לא מכליל ויש כנראה בנות שרצו גנטלמן ופתאום הוא התהפך אבל זכויות יש לכן הרבה יותר מלגברים וגם במקומות העבודה הרבה פעמים מעדיפים לקבל בנות לעבודה במיוחד בתפקידים ייצוגיים כמו מארחת ותפקידי קבלה ועוד אז תפסיקו להתלונן ואם אתן רוצות להרוויח כמו גברים כל שאתן צריכות לעשות זה להשקיע בעבודה כמו שגברים משקיעים ותקבלו בדיוק אותו סכום. הרי רובכן גם ככה לא תצאו עם גבר שמרוויח פחות מכן.
* ומאחורי כל גבר שרוצח גבר עומדת אישה שמעודדת אותו   14/06/17 | 21:37
צודק בכל מילה שלך, כל מילה פשוט בול.
* ישר ולעניין   15/06/17 | 00:46
אהבתי במיוחד את המשפט שחתמת איתו
"מאחורי כל גבר שרוצח עומדת אישה שמעודדת אותו". תמצית העניין כולו. ולזה הן מתכחשות.
* האמת   15/06/17 | 00:48
אז לא רק שנשים צריכות לסתום כי יש גם
גברים שנרצחים, על ידי גברים כמובן,הן גם אשמות בזה שחוץ מזה שגברים רוצחים נשים הם גם רוצחים גרים אחרים?
* נולי   15/06/17 | 12:41
נולי, הבנת יפה מאוד. תחשבי על זה מעט ותאלצי
* להודות שזו האמת   15/06/17 | 15:06
האם אתה מתכוון לנשים המעודדות את הבנים להתגייס לקרבי?
* רעות   15/06/17 | 16:55
כן רעות. גם להן... אבל לא רק.
* את חכמה   15/06/17 | 23:59
28. רצח
זה לא משנה מי נירצח אישה או גבר לרוצחים יש את אותו הדין (מאסר עולם)גבר לא פחות בנאדם מאישה ואישה לא פחות מגבר. נרצחו 4 נשים השבוע וזה חמור מאוד אבל גם גברים נרצחו החודש ככה שזה לא משנה רצח הוא רצח.על אותו משקל אפשר לחסום את אילון ולעשות הפגנות לגבי רצח של גברים. זה לא האישו הבעיה כאן שהחברה אלימה מאוד המשטרה לא משהו בלשון המעטה והחינוך מזעזע אין מילה אחרת.אנו כחברה צריכים לעשות חשבון נפש ועצור לרגע לחשוב ולשאול את עצמינו כול אחד/ת לאן פנינו מועדות.לדרוש ממערכת החינוך להכניס ערכים,סובלנות רגישות לאחר "ואהבת לרעך כמוך" במערכת הלימודים
* רון   14/06/17 | 20:21
27. עד מתי רשעים יעלוזו
להוסיף שחכת את כל הנאנסות, הילדות והנשים , אני אישית ואחותי סתם עוד 2 מעשרות אלפים , במקרה שלנו אבינו התעלל בנו מינית בילדות, בנו בשכנה במטפלת ובעוד נשים , לאחר חקירה, בה נאספו עדויות על 6 נפגעות שונות . הושיבו אותנו שתי נשים עלובות 'פרקליטות בכירות' להסביר למה בכל זאת וכל זאת . האיש שוחרר הביתה.ואפילו לא יגישו נגדו כתב אישום. 6 נשים!. סתם עוד סיפור אחד לאוסף שלא משנה לאיש דבר. עוד אישה ששחתו לה את הדיבור ואת הנפש פעמיים .
* לין   14/06/17 | 20:02
26. זה רק אני או שהרוב פה דתיים משני הצדדים ?
* מאור   14/06/17 | 19:58
זה רק אתה. שמאלן טיפש
* רון   14/06/17 | 20:39
25. מתבייש לכתוב את זה אבל חייב
אמא שלי זרקה נעל על אבא שלי שהייתי ילד הוא הדביק אותה לקיר והרגיע אותה יבתמורה היא הזמינה לו משטרה 3 שנים היה לו צו הרחקה ממני ומאמא שלי על דבר שהוא לא עשה ומעבר לזה הוא גם ישב בכלא בגלל זה החוק הולך לטובת האישה ואני חוויתי את זה על בשרי בתור ילד שגדל בלי אבא אסור פשוט אסור לתת לזה להימשך
* שמואל   14/06/17 | 19:57
הדביק אותה לקיר
כמה נשים מסוגלות להדביק גבר לקיר?
* רעות   15/06/17 | 16:58
24. שוב הגעתי לפינה הזויה באנטרנט...
* pesta   14/06/17 | 19:52
23. כל הכבוד לך..מאוד נכון וחכם הדברים שכתבת
* חשוב שישנם כותבים כמוך   14/06/17 | 19:32
22. אתן דורשות שיוויון
כמו המוסלמים כך גם הנשים מתקרבנות ולא לוקחות אחריות. יש גברים בעייתים זה נכון אתן הנשים שנמשכות לבחור הרע ואחכ מתפלאות שהוא גם מכה. חפשו אותות אזהרה ותלמדו האחריות מוטלת עליכן בלבד. אתן אלו שאחריות למציאות שלהן. לא חסר נשים שאמרו הוא נראה טוב אבל הוא משעמם. הוא לא רוצה לריב איתי
* אחד שיודע   14/06/17 | 19:28
אתה כל כך טיפש
"האחריות מוטלת עליכן" זה כמו לומר לבחורה שלא תלבש שורט כדי שלא יאנסו אותה!!! למה שלא אתם הגברים תקחו אחריות על עצמכם ולא תרצחו? לא תאנסו? פשוט תשמרו את הידיים שלכם לעצמכם?! כמה טמטום בתגובה אחת אלוהים
* ...   14/06/17 | 20:21
צודקת
בעולם אוטופי, הגברים לא אונסים ולא רוצחים, אני מסכים איתך, אנחנו לא חיים בעולם אוטופי, תמיד תתקלי בחיות טרף זה כורח המציאות, האם תשארי את הדלת שלך פתוחה, הפירצה קוראת לגנב, מבחינתי גברים שאונסים ורוצחים צריכים לסיים את החיים שלהם עם כדור בראש, אנחנו מדברים על מניעה ולא לאחר מעשה, קחו אחריות
* אחד שיודע   14/06/17 | 23:03
21. את ממש טיפשה אה?
* פח   14/06/17 | 19:22
20. הכי חשוב : אלינור לא שכחה לשים את התמונה שלה - קידום מכירות
* מ1.   14/06/17 | 19:19
19. מתלוננות
נכון יש הרבה מקרים של נשים מוכות שלא מטופל טיפול ראוי אבל יש המון מקרים של נשים שמתלוננות הגבר מורחק מהבית ואחר כך מתחננות בפני שופטים שהוא יחזור הביתה שהוא טעה זה היה מעידה ואשמתה שהוא פירק אותה מכות והם עובדים על זה לא מצדיקה את הטיפול הלקוי אבל לא בכל מקרה המשטרה נמצאת בתוך הבית 24/7 כדי למנוע את הרצח הבא
* דניאל   14/06/17 | 19:05
18. נושא כאוב
ויש להעלותו על סדר היום, אך איני מבין איך מסיגריות מתים 7000+ בני אדם בשנה בישראל בלבד ו5 מליון איש בשנה בכדור הארץ ולא נעשה דבר? סיגריות כ"כ מסוכנות עד שהן פוגעות גם במי שלא מעשן. 1.5 מיליון איש מתים בשנה משימוש באלכוהול (מחלות או תאונות) והסם הזה עדיין חוקי. פרט לבדיקות אלכוהול והגבלת גיל לא נעשה שום מהלך למניעת שימוש באלכוהול. מספר המתים בשנה משימוש בתרופות מרשם עובר את מיליון וחצי בני אדם, יותר אנשים מתים משימוש בתרופות מרשם מאשר פיגועי טרור, תאונות דרכים ומקרי רצח ביחד! מיליוני בן אדם נהרגו ב5 השנים האחרונות בגלל קנאים דתיים מדת האסלאם, במלחמות דת טיפשיות למידי. 2 מיליון מטר מרובע של יערות הושמדו מתחילת 2017 בלבד. 4 מיליוני טונות של כימיקלים ששוחררו לאוויר העולם ע"י תעשיות כאלו ואחרות מתחילת 2017 בלבד. אני מאוד מצטער לשמוע שנהרגו 4 נשים בישראל בשבוע האחרון, ואני כותב את הדברים בשיא הרצינות. דמכן אינו מותר, דמנו מותר, של כולנו, למטרות בצע כסף.
* אייל   14/06/17 | 19:00
17. אם 4 גברים היו נרצחים לא היה פה כתבה כזאת
* ישראלים מפגרים    14/06/17 | 18:56
16. זוועה שאין כדוגמתא
אלינור דוידוב, כל מילה בסלע! צריך להלחם בכל חורמה!!!! ברוך השם שיש אנשים כמוך, אני איתך, אם יש אפשרות להכנס כחברה ברוח מחאה הזו דרך פייסבוק וברשתות החברתיות
* גל   14/06/17 | 18:45
15. כל הגברים יאמרו שהיא בטח עיצבנה אותו
גברים בואו תודו שאתם כל כך מתביישים בזה, כשאתם קוראים שגבר רצח את בת זוגו, ויוצאים מגידרכם רק בשביל להצדיק כל התנהגות של גברים כהגנה עצמית מול אישה חסרת ישע.
* לנשים אסור להתלונן   14/06/17 | 18:44
להיפך נשים כל הזמן מתלוננות. לגברים אסור להתלונן
ואף אחד לא אמר את שהטויות שהמצאת
* מ1.   14/06/17 | 19:55
14. לאף אחד לא איכפת, כולם עסוקים בלשנוא פמיניסטיות שנאבקות בזה
* אל תתפלאו שיש שינאת נשים   14/06/17 | 18:40
13. האמת הפוכה. גברים מופלים לרעה
כשתתגרשו תבינו...יש סטטיסטיקה מבהילה של מספר הגברים הגרושים שהתאבדו.
* מייק   14/06/17 | 18:20
ויש סטטיסטיקה מבהילה של נשים תחת אלימות המגיעות
לאשפוזים פסיכיאטרים.
* רעות   15/06/17 | 17:02
12. עצוב ומדוייק
* mamusi   14/06/17 | 17:21
11. אלינור ,כגבר אני מסכים עם כל מילה במאמרך.
משחר ההיסטוריה נשים הופלו לרעה. צריך רק לקרא בתורה מה קורה כשגבר אונס אישה. אם היא פנויה הוא חייב לשאתה לאישה ולא יכול לגרשה...דעתה של הנאנסת לא נחשבת. האישה עוברת מן הפח אל הפחת .הגבר יכול לשאת גם אישה אחרת...אם היא נשואה ולא צעקה-היא אשמה...
* דני צור   14/06/17 | 16:23
כלומר לדעתך זה בסדר אם היום אישה תרצח גבר
תקשיב מה אתה אומר : לדעתך זה בסדר אם היום אישה תרצח גבר, בגלל שלפני 3000 שנה מישהו חשב וכתב דברים שלא קבילים היום כמעט על אף אחד. אולי מה שמכתיב את דעתך ולא מאפשר לך לבחון את המצב היום, הוא השנאה לדתיים ?
* מ1.   14/06/17 | 17:37
כלומר לדעתך זה בסדר אם היום אישה תרצח גבר
תקשיב מה אתה אומר : לדעתך זה בסדר אם היום אישה תרצח גבר, בגלל שלפני 3000 שנה מישהו חשב וכתב דברים שלא קבילים היום כמעט על אף אחד. אולי מה שמכתיב את דעתך ולא מאפשר לך לבחון את המצב היום, הוא השנאה לדתיים ?
* מ1.   14/06/17 | 17:38
דני לך לישון
עוד הזוי
* מיטל   14/06/17 | 19:03
10. נשים
את מיקי זוהר ביכלל לא הייתי לוקחת בתור דוגמא לאמירה מסויימת הבן אדם פשוט אהבל וללא שכל ודוגמאות לו רבות אמא של הדר גולדין ודבריו הלא עינייניים....וב:עיזבי מחקרים,כשגבר עושה מחקר הוא מטה את הנאמר לפי נקודת ראייתו.
* יעל   14/06/17 | 15:17
המצב הפוך : ה"מחקרים" מוטים לטובת הנשים.
המצב פשוט הפוך : כל הדו שיח הציבורי משועבד לנשים. הפצת שנאה נגד גברים היא עניין לגיטימי. כל העניין בכתבה למעלה הוא לנצל את האירועים של השבוע האחרון לסתימת פיות ולהסתת נשים.
* מ1.   14/06/17 | 15:50
למה לשקר?
ארבע נשים נרצחו השבוע. ע"י גברים. כמה גברים נרצחו השבוע ע"י נשים? אפס. אז מה אתה מברבר על הסתה ומחקרים מוטים?
* נו באמת    17/06/17 | 20:27
9. העיקר שרה נתניהו הולכת ליום ההולדת של ניקול העלובה .
* אסי   14/06/17 | 14:57
עוד שמאלני ממורמר... מה זה קשור??!!
* שי   14/06/17 | 19:24
8. יאללה, לרקוד על הדם. לא לפספס שום טיפה.
וגם אין בעיה לשקר.
* מ1.   14/06/17 | 14:32
7. ''הדרה''
כל קשר בין הכתבה למציאות מקרי בהחלט.
* מי שיודע   14/06/17 | 14:21
6. למה אין כתבה כזו שיש פיגוע ?
* .   14/06/17 | 14:17
כשיש פיגוע מפעילים את חיל האוויר נגד משלחי המפגעים
והורסים את בתי משפחותיהם. וכשאישה נופלת קרבן לטרור של בעל מופרע........כלום.....לפחות שיהרסו את בית המשפחה שלו.
* רעות   15/06/17 | 22:51
5. קשקשנית
למה שר צריך להיתפטר אם משהו רצח את החברה שלו? איך זה קשור אליו? אין לנו שום שליטה על אנשים לא נורמלים.
* איריס   14/06/17 | 14:00
4. מישהו בדק כמה גברים נרצחו השנה
בשנים רגילות היחס הוא בערך נרצחת אחת על 10 נרצחים. קצת פורפורציות
* דורון   14/06/17 | 13:49
די לרצח גברים!!!
* אחד   14/06/17 | 17:43
רוצחים אחד את השני על אגו. אשה נרצחת על ״כבוד
המשפחה״ ובתוך מערכות יחסים פוגעניות. מתי וכמה פעמים שמעת בשנים האחרונות על אשה שהתעללה למוות בבעלה?
* לא אתה הקורבן פה   14/06/17 | 19:59
את טועה, הוא כן הקורבן, של הפצת שנאה.
ובקשר לשאלתך : לפני כחודשיים שירי סובול שיכנעה את החבר שלה לרצוח את אחותה - כי היא "תפסה לה את מרכז הבמה". דפקה לו בראש עד שעשה מה שרצתה. אז בסטטיסטיקה הוא רשום כגבר שרצח אישה. בפועל אחותה היא הרוצחת (ורצחה שניים - את אחותה ואת הגבר שלה).
* מ1.   14/06/17 | 20:52
אני לא קורבן, ודאי לא של רצח
אבל אם את מצפה ששר יתפטר על רצח נשים, למה את לא מצפה שהוא יתפטר על רצח גברים? מה זה משנה אם לרוצח אותו מגדר? צריך להלחם ברצח מכל סוג, מלחמת חורמה, אבל הבידול שלך של רצח נשים אינו במקומו
* דורון   15/06/17 | 09:13
3. שרה נתניהו העיקר לא פיספסה את יום ההולדת של ניקול העלובה .
* אני   14/06/17 | 13:28
תשתה מים ותלחץ חזק !!
* המרמור נוטף ממך    14/06/17 | 20:50
2. צודקת בכל מילה - גם אני שמעתי את ראיון המופרך
אצל אברי גלעד. אולי הגברים האלה חושבים ששקר שחוזרים עליו הרבה פעמים הופך לאמת
* דנה   14/06/17 | 12:54
בעיה אחת- כל מה שהוא אמר בראיון הוא אמת
והנתונים האלה חוזרים על עצמם שוב ושוב בכל מחקר שנערך לגבי אלימות בחברה המערבית. נשים אחריות ל**לפחות** 50% (האמת שזה יוצא מעל 50%, את הנתונים האלה ניתן לראות מספרית) מהאלימות במערכות יחסים. הן אלה ש***יוזמות*** נקיטה באלימות ***פיזית** ביותר מ-50% מהמקרים. נשים הן במקבילך נפגעות חמורות יותר מבחינה פיזית מאלימות שכזו, מהסיבה הפשוטה שציין הד"ר: הן חלשות יותר, וכשאלימות פיזית פורצת ומסלימה, לרוב הן אלה שאוכלות אותה בסוף. הנתון הזה בפני עצמו גם מוכיח שנשים הן כנראה לא רק חזקות פחות מגברים אלא גם חכמות פחות. באמת, צריך להיות וואחד מטומטמת כדי להתחיל מכות עם מישהו שיכול למעוך אותך. אבל מסתבר שזה בדיוק מה שקורה.
* מחקרי סקירה   14/06/17 | 16:34
הבנתי. עלי לציית לבעלי, כי הוא חזק ממני פיזית
* רעות   15/06/17 | 17:05
לא ,את לא צריכה לציית , פשוט לא להתחיל מכות
* איתמר   19/06/17 | 19:25
הגמל לא רואה הדבשת שלו
הייתי בכמה וכמה קשרים בעייתיים, נשים חושבות שמותר להן להרים ידיים על החבר שלהם כי הן נשים, אחרי הכאפה הראשונה שאתה מחזיר הן מבינות עניין ויוצר לא רואים מקרה של הרמת ידיים אבל אתה נהייה האלים בקשר.
* רחמין טלסניקוב   14/06/17 | 20:54
1. כוח נשים
תתחילו להסתובב עם הגנה אין ברירות
* תתחמשו    14/06/17 | 12:44