הורים
תגובות (149 תגובות ב-97 דיונים)
47. המקרה
ניתן להבין את החשש של אותה גננת שכל כך חששה לקחת אחריות על הילד האלרגי. היא אחראית על עוד 34 ילדים ואם חלילה יקרה לו משהו, מה אז ? זאת גננת מאוד מוערכת בישוב, שמה הולך לפניה וחבל שכל המקרה יצא מכל פרופורציה.
* קרן גולן   12/09/19 | 19:45
46. צודקת ב100 אחוז היא אחראית על 35 ילדים
כל הכבוד על הכנות של הגננת זה לא תפקידה שהאמא תגיד תודה במקום לתקוף את הגננת האחראית
* יעקב   12/09/19 | 19:40
45. צודקת הגננת
היא לא רופאה,מה אם יקרה לו משהו? מה אם ילד אחר יגיע לגן עם קרמבו בבוקר ויתן לו ביס קטן? היא לא יכולה להיות צמודה לילד אחד כל היום ולשמור.
* צ'יקו   12/09/19 | 19:33
44. צריכים להיות גנים מותאמים לילדים אלרגיים
ילד עם אלרגיה רוצה להיות ולהרגיש כמו כולם, אבל הוא לא. זה עצוב, ממש קורע את הלב, אבל זה ילד עם צרכים מיוחדים וכדאי ללמד אותו מגיל צעיר שהוא צריך ללמוד לחיות עם האלרגיה שלו ולשמור על עצמו. כשילד עם אלרגיה לחלב (סתם דוגמא) יגדל ויגיע לעבודה הוא לא יוכל לדרוש מכל העובדים לא לשים חלב בקפה שלהם. בגיל הגן ילד אלרגי לא יוכל להיזהר לבד ולכן זקוק להשגחה צמודה. אם יהיה גן מיוחד לילדים אלרגיים ההשגחה תתבצע בידי אנשי מקצוע שהוכשרו למצבים כאלה, ככה יהיה הכי טוב לכולם.
* לומי   12/09/19 | 19:32
יש אלרגיות שכן ניתן להתחשב ולהקפיד לא להביא אלרגנים
לא יקרה כלחום אם ההורים בגן יתחשבו בצרכים של ילד אלרגי למשל לחלב, לא חייבים להביא מוצרים עם חלב, יש מוצרים פרווה. אבל במקרה של ה אלרגיה לביצים זה נשמע מסובך ומסוכן כי בכל דבר יש ביצים, רק במוצרים טבעונים אין ביצים כלל ורוב המוצרים עם ביצים
* אמא   13/09/19 | 06:43
43. מבינה את הגננת. צודקת ב1000%
אני לא הייתי מוכנה לקחת על עצמי אחריות כזו, שאם אפספס או רגע לא אשים לב, יקרה לילד משהו. יש לגננת קרוב ל30 או 35 ילדים. היא לא יכולה לקחת אחריות על האלרגיה שלו.
* לימור   12/09/19 | 19:24
42. עצוב אבל הגננת צודקת
אי אפשר להפיל עליה אחריות לילד עם אלרגיה מסכנת חיים. מספיק שילד אחר שכל אתמול בערב ביצה ינשום עליו והאלרגיה תוקפת. זה בכל זאת גן ולא בית חולים. במקום לנופף בחוזה מנכ"ל, עדיף שאמא שלו תדאג לסייעת צמודה
* ssdd   12/09/19 | 19:19
41. האמיתיים...
תגובת משרד החינוך פשוט חצופה!!!! האשמים היחידים הם העירייה! היא שאחראית על הסייעות והייתה צריכה לתת פתרון מיידי! הגננת לא קיבלה אותו, אז היא לא בסדר. אם חלילה היה קורה לילד משהו, היא גם היתה משלמת מחיר כבד! מה מצפים ממנה??? היא לא עברה שום הדרכה רפואית, למה שתיקח אחריות לאלרגיה מסכנת חיים???? לעבוד תחת גוף שלא נותן גיבוי, מאכזב ביותר
* כנסו ותגלו מי האשמים    12/09/19 | 19:17
40. צודקת הגננת
הרי אם חלילה היה קורה משהו לילד היו מאשימים קודם כל אותה.
* ב.ש   12/09/19 | 19:14
39. עצוב ! גננות כאלו צריכות לחפש תעסוקה אחרת
* עגדענ   12/09/19 | 19:08
ממש לא! ממתי גננות גם צריכות להיות אחיות רפואיות? זה כבר איבד פרופורציה
* א   13/09/19 | 08:11
38. אפשר להבין את הגננת
* טל   12/09/19 | 19:08
37. הגננת צודקת קשה מאוד לקחת אחריות על דבר כזה.
מנסיון כשיש ילד אלרגי בגן לא כל שאר ההורים שמים לב ועקביים לא להביא לילד שלהם מאכל שעלול לגרום נזק לילד אחר (לדוג' ילד שאלרגי למוצרי חלב קשה לעקוב שכל שאר ההורים ידאגו לא להביא משהו חלבי לילד שלהם וזה יכול להיות בחטיף שוקולד וכו) וגם יש את שאר המטלות שגננת צריכה להספיק בגן... לא תמיד מספיקה -אז לעקוב אחר ילד אלרגי? ועוד ילדים שזקוקים לתשומת לב...ולמנוע אלימות...
* אני   12/09/19 | 19:00
36. הגננת צודקת!!!!
בנוסף להכול עכשיו הפכנו להיות גם רופאות. פשוט חוצפה וביזיון של הרשויות שאמורות לטפל בזה. אני חס וחלילה לא מאשימה את האמא גם היא בהחלט צודקת. משרד החינוך, הרשויות צריכות להביא לזה פיתרון. לא יעלה על הדעת שבנוסף לכל מה שגננת צריכה לעשות היא עכשיו גם רופאה. עם כל הכאב זה פשוט חוצפה!!!
* הגננת צודקת!!!!!!   12/09/19 | 18:57
35. אפשר להבין את הגננת
איך היא יכולה לקחת אחריות על ילד עם אלרגיה סופר מסוכנת ועל עוד 30 ילדים?
* אני   12/09/19 | 18:56
34. צודקת במאה אחוז
*  אמא ל3   12/09/19 | 18:55
33. הגננת צודקת
בושה וחרפה שהאמא בכלל עשתה מזה סיפור. לא ייתכן שבגן שיש בו מעל 30 ילדים עם גננת אחת וסייעת אחת שהגננת תיקח אחריות על ילד עם אלרגייה קשה. האמא הייתה צריכה להתחשב בגננת ולהבין אותה . הגננת רק חשבה בטובתו של הילד האלרגי שלא יקרה לו כלום.
* הורה   12/09/19 | 18:55
32. בתוך הורה זה לא נעים
אבל ההורים חייבים להבין גם את הצד שלהגננת.. זה ממש מפחיד לקחת אחריות על ילד אלרגי..
* אאא   12/09/19 | 18:43
31. בושה
פשוט חוצפה מצד הגננת!! ילד אלרגי הוא כמו כל הילדים, ואין לגרום לו להרגיש שונה או חריג. פשוט כואב הלב שישנם אנשים שלא מוכנים לקבל את השונה...מעניין אם אותה גננת הייתה רוצה שיתייחסו לילד שלה ככה? לא לעולם חוסן!!
* אמא לילד אלרגי   12/09/19 | 18:31
אבל הילד הזה לא כמו כולם הוא כן שונה.
מספיק עם לעטוף את הילדים בצמר גפן ולצפות שכולם יקפצו לדום על כל חריגות ושוני של ילדכם. אם המצב היה הפוך ואת היית הגננת יפה מאוד היית מסרבת. גיבורה על הגננת. החוצפה היא שלך שחושבת שכולם חייבים לה. בחרת להביא ילד לעולם, קחי בחשבון שיש מצב שלא הכל יהיה בסדר ותצטרכי כל חייך להתאים עצמך למענו. הגננת לא צריכה לחשוב שאולי את תפילי עליה את בעיותיך. יש לך בעיה, את תתמטדדי איתה לר הציבור. מרוב הרצון להתחשב ולעזור, איבדתם את זה לגמרי. כל ילד כזה עם סייעת פרטית שעולה למשלם המיסים הון, במקום שאתם ההורים תממנו את הסייעת הזו מכיסכם. הרי אם אותו ילד חריג היה נזקק לתרופה מיוחדת או מכשור מיוחד, ההוצאה היתה שלכם, גם במקרה הסייעת זה צריך להיות עליכם.
* *   12/09/19 | 21:41
לא החריגו את הילד עם סיעת, יש בעיה ללא סיעת
אי אפשר לצפות מגננת שתהיה סיעת רפואית , הרשות ומשרד החינוך צריכים לדאוג לסיעת וביתיים ההורים יכולים להיות עם הילד בגן עד למציאת סיעת
* אבל   13/09/19 | 06:40
זה לא עניין של קבלת השונה
להיפך: הוא נדחה כדי להציל את חייו...
* אמא טיפשה לילד אלרגני.    13/09/19 | 07:01
ואם היה נוגס בכריך חביתה?
בלי שהיא שמה לב כי היא לא מורגלת והוא עוד לא מודע והיה מתמוטט??? אז זה היה רצח, לא בושה תנוחו
* בושה??   13/09/19 | 07:25
מי שחוצפנית פה זה את וגם אנוכית
הוא בהחלט שונה אם כל הצער, אחרת מה הויכוח, הוא צריך השגחה מיוחדת ולגננת עם אחריות ל35 ילדים נוספים אין אפשרות כזאת, ולפעמים האלרגיה כזאת קשה שזה יכול להסתיים באסון, הגננת צודקת!!
* ליאור   13/09/19 | 07:25
שונה אולי הגננת והסייעת יתפקדו כאחיות מיילדות ויטלו את הזעטוט מחבר התבור יאאללה אמא הזויה וחזירה
* רוזה   13/09/19 | 10:58
אמא יקרה !! מה את לא מבינה ???? הגננת לא רופאה...
לא היית רוצה שתגיעי לבית חולים ויטפל בך סנדלר !!! תדאגי לדרוש סייעת צמודה !!! כל יום כל היום !!
* דנה   13/09/19 | 13:46
ומה אם היה קורה משהו?
מבינה לליבה של האם ושלך. אך מה אם היה קורה משהו? הרי כולם היו מאשימים את הגננת המסכנה. הכי קל להאשים היום את אנשיי החינוך בכל עיניין וארוע.
* אמא לילדה אלרגית   14/09/19 | 10:00
30. מובן לחלוטין
אחכ אם חס וחלילה יקרה משהו, את מי יאשימו?
* הדר   12/09/19 | 18:29
29. הכל טוב
מבין בהחלט את הגננת שהיא לא מוסמכת ולא עברה קורס הזרקות לילדים אלרגיים שהיא מפחדת שיקרה לילד התקף ואין מי שיוכל לטפל בו מיידית ולכן היא אמרה לאמא של הילד שאם היא תחתום שההורים אחראיים אם יקרה לילד משהו אז כן תכניס את הילד לגן והאמא סירבה כי בתת מודע שלה היא מבינה גם שהגננת לא מוסמכת רפואית להזריק ולטפל בילד אלרגי ולכן האמא לא רצתה לחתום אלא סתם ללכת לעורכי דין ולקבל פרסום. הגננת פעלה בהגיון רב שלא הכניסה את הילד לגן, היא כן הייתה רק צריכה לעדכן את הממונים עליה שכך היא הולכת לעשות עד שתהיה סייעת מוסמכת. זה לא משנה. היא פעלה נכון וזהו.
* ליאור   12/09/19 | 18:14
28. אפשר להבין את הגננת יש לה יותר מ30 ילדים בגן
הסייעת התפטרה, אם יקרה משהו לילד חלילה מי יתן את הדין?
* אתי   12/09/19 | 18:13
27. מסכימה עם הגננת
היא לא רופא ולא למדה רפואה ויש לה עוד 34 ילדים בגן לדאוג להם , אי לא רוצה לקחת אחריות חלילה , מי שלא בסדר זאת המועצה שלא שלחו מחליפה במידי , ילד אלרגי צריך 100 עיניים שאין לגננת בימים מטורפים כמו תחילת השנה !
* אני   12/09/19 | 18:13
26. פשוט לא מבינםצאת גודל האחריות
בגן שבו 30 ומשהו ילדים איך הורה חושב שאפשר לעבוד ולקחת אחריות כזו. זה לא פשוט. אני חושבת שחייבת להיות סייעת צמודה לזמן האוכל.ככה זה אצלינו במעון.כך הילד לא מרגיש שונה...וגם יש עזרה בשמירה על חייו
* ליליאן   12/09/19 | 18:13
25. הגננת צודקת
אם יקרה משהו יאשימו אותה, למרות שזה לא אפשרי לשמור על כל הילדים ובנוסף לראות מה ילד מסויים מכניס לפה!
* דוד   12/09/19 | 18:09
24. הגננת צודקת 100%
אסור לגננת או למורה או למדריך בקעעטנות לתת תרופה מכול סוג שהוא לתמיד!!! בוודאי לא להזריק לו זריקה, גננת היא לא אחות מוסמכת !!. גם אני כמנהל מתנ"ס סירבתי לתת לילדיםמאפילו כדור אקמול. משרד החינוך לא צודק שהוא מאשים את הגננת
*  מומי   12/09/19 | 18:08
23. הגננת היא לא סייעת רפואית, שהרי אם היה כך אז הסייעת
מיותרת. הגננת לא יכולה לקחת אחריות על הילד. מדובר כאן בסכנת חיים ואם היה קורה לו משהו אז ישר היו מאשימים אותה. לשם כך יש סייעת רפואית. גננת היא לא רופאה ולא יודעת להזריק כמו שסיימת רפואית יודעת וגם אם היתה יודעת, היא מכוונת ל35 ילדים בגן ובשניה יכול לקרות משהו לילד ולכן יש סייעת צמודה. צריך מאגר סייעות ממלאות מקום אבל בשום אופן לא להפיל את זה על הגננת,.
* גם אני מבינה את הגננת.    12/09/19 | 18:06
22. הורים
ההורים הגזימו בגדול לגננת יש מינימום 30 יילדים. לשלוח ילד אלרגי בלי סייעת צמודה? איפה האחריות של ההורים מה עוד רוצים שהגננת תעשה איך אמא יכולה להפיל אחריות כזו כדולה על גננת פשוט לא להאמין הורים חושבים שגננת. יהיא בייבי סיטר ממש לא מה עם שאר הילדים אם חלילה קורה. משהו לילד אם אין סייעת צמודה כאמא לא הייתי משאירה את הילד הורים חייבים לקחת אחריות על הילדים שלהם במיוחד מה שקשור לבריאות
* אמא   12/09/19 | 18:03
21. מה קורה היום?
בילדותי סבלתי מאלרגיה לביצים שעברה עם השנים. לא אמללתי את ילדי הגן / ביהס האחרים , לא היתה לי סייעת רפואית ולא הגעתי לסכנת חיים
* נורית   12/09/19 | 18:01
20. הגננת צודקת אם ילד זקוק לסייעת כדי
להגן על חייו היא לא יכולה להיות אחראית . זה גם לטובת הילד. מספיק מקרים קרו בשל גננות לא אחראיות .
* טל   12/09/19 | 17:54
19. צודקת הגננת. היא גננת לא רופאה, לא אחות ואפילו לא סייעת רפואית. אם יקרה לילד משהו האחריות עליה. שימצאו פיתרון משרד החינוך והעירייה, יש להם מספיק כסף...
* מיננ   12/09/19 | 17:54
18. אלרגיה בגן
הגננת צודקת במאה אחוז היא לא יכולה להשגיח באופן צמוד על הילד ילד אחר יכול להביא עוגיה מהבית מבלי שהגננת תראה לא סתם הציגו לו סייעת צמודה שתשים לב אחד על אחד
* עדי   12/09/19 | 17:47
17. מבין לחלוטין את הגננת
הרי היא חייבת להשגיח על כל הילדים ולדאוג שיאכלו ואם נניח אחד מהילדים יתן לו ביצה או שאיך שהוא הוא יגע בה אז את מי יאשימו? את הגננת! אז זכותה לא לקחת עליו אחריות
* דוד   12/09/19 | 17:46
16. בהיעדר סייעת, ואם הגננת לא מסוגלת להזריק - מה רוצים מהגננת???
* מישי   12/09/19 | 17:46
15. אם יש תפקיד שנקרא סייעת רפואית
אז הגננת צודקת, האחריות לא יכולה ליפול עליה בשום מצב, כי כאשר יקרה משהו שהיא לא מוסמכת לטפל בו האמא תחפש אותה להאשימה.
* G   12/09/19 | 17:43
14. גננת לא חכמה
ממש תגובה הזויה . הייתה יכולה להתנהל אחרת
* אזרח   12/09/19 | 17:42
גננת מאוד חכמה, הורים חצופים !!!
* דנה   13/09/19 | 13:47
13. פשוט תגובה הזויה של האמא!
גברת אם את לא חותמת על לקיחת אחריות על חייו של בנך למה שהגננת תיקח??? הרצון של ההורים להשאיר את הילדים במסגרות בכל מחיר וחלילה לא אבד יום עבושה, פשוט הזוי! כל הכבוד לגננת שסירבה לקחת אחריות אם חלילה היה קורה משהו כל חייה היו נהרסים
* גננת   12/09/19 | 17:42
12. לחלוטין מסכים עם הגננת
למה שתקח אחריות ואז ההורים הכפוי טובה האלה יעשו עליה לינץ׳. שלא תקח אחריות ושלא יאשימו אותה בכלום אחר כך.
* אלי   12/09/19 | 17:42
11. הגננת צודקת.
חוסר אחריות של ההורים לשלוח את הילד ללא סייעת ולהעמיד את הילד בסכנת חיים. אין סייעת תשארו עם הילד בבית עד שתמצאו משהי אחראית.
* הצודקת   12/09/19 | 17:41
10. בהחלט מבינה את הגננת. יש לה 30 ילדים על הראש באותו זמן
לדרוש ממנה שתהיה צמודה לילד אלרגי בסכנת חיים וגם להזריק לו במידת הצורך-- יש גבול לדרישות מאנשי החינוך. עשו מאיתנו סנגורים לכל בעיה שצצה במקום שהרשות המקומית תקח אחריות על העובדים שלה. זו לא פעם ראשונה שאני נתקלת במקרה כזה בו האחריות מוטלת על עובדת משרד החינוך במקום על עובדת העירייה או כל גורם אחר ..
* גלית   12/09/19 | 17:41
אני מנחש שאת גננת/מורה חסרת אחריות
* לא בבית סיפרנו   27/09/19 | 21:52
9. צריך ללמד בחטיבות את כל הילדים להזריק
ולרענן את הזיכרון כל שנה מחדש. זה פשוט מציל חיים וכולם חייבים לדעת איך עושים את זה. למדתי כל כך הרבה שטויות בבית ספר, רוב הדברים האלו נשכחו מזמן. חבל שאת מה שבאמת חשוב לא מלמדים.
* מישי   12/09/19 | 17:38
אם שכחת מה שלמדת בבית הספר, גם את זה תשכחי
* דג זהב   27/09/19 | 21:51
8. האמת שגם אני מבינה את הגננת
* ט   12/09/19 | 17:37
7. למה אתם מפילים אחריות על גננת?
* הורים תיקחו אחריות   12/09/19 | 17:36
6. מבין אותה
* אני   12/09/19 | 17:35
5. עצוב
צרכים לבטל את החוק המשפחתונים הגננות מפחדות לקחת אחריות.... בצדק
* ישראלי    12/09/19 | 17:35
4. לא שווה לעבוד היום במע' החינוך...
ילדים אלרגנים, ילדי חינוך מיוחד..אין סוף דרישות של הורים...ו
* רון   12/09/19 | 17:35
יש ילדים שונים עם צרכים שונים
לא מדובר בדרישות מוגזמות של ההורים, מדובר בזכויות הילדים,במה שמגיע להם, אף הורה לא שם את הילד שלו בחינוך מיוחד בשביל צ'ופרים, הילד בחינוך מיוחד כי יש לו צרכים שחינוך רגיל לא יכול לספק, והחינוך המיוחד עוזר ומקדם אותו, התגובה חסרת רגישות, אטומה ומזעזעת ומי שכתב אותה כנראה מעולם לא נזקק לחינוך מיוחד ולא פגש מעולם ילד שנמצא בחינוך המיוחד
* תגובה מזעזעת   17/09/19 | 21:25
?
ומי לוקח אחריות ? יש מצב נתון שההורים לא מוכנים לקבל , ברור שהגננת לא לוקחת אחריות ! דוגמה , אין חשמל במבנה בזמן קיץ , מה אשמה הגננת ? אין מים במבנה , יש עבודות תשתית בקרבת מקום , יש פה סכנת מוות מיידית , מה אשמה הגננת .
* רןעי   20/09/19 | 06:26
צודק. כשאני הייתי ילד לא היו כל השטויות האלו
לאף אחד לא הייתה סייעת צמודה והילדים לא קיבלו כדורי ריכוז כמו היום.
* כבר לא ילד   27/09/19 | 21:49
3. הגננת צודקת לגמרי
היא אחראית ופעלה לדעתי ממקום של אחריות ואין לאמא מה לכעוס בכלל
* קרן   12/09/19 | 17:30
2. אפשר פשוט להתפטר? מה עם התראה של 30 יום עפ"י חוק?
* אני   12/09/19 | 17:30
אם עבדת פחות מחצי שנה - את חייבת לתת יום התראה לכל חודש עבודה
בין חצי שנה לשנה - שבועיים התראה. מעל חצי שנה - חודש. בהנחה שהסייעת צברה ימי חופשה, נניח יום לחודש, ועבדה רק מספר מועט של חודשים, יוצא שהעזיבה שלה היא מעכשיו לעכשיו. זו זכותה.
* חוקי עבודה בסיסיים   13/09/19 | 18:13
1. מבינה אותה
אני מבינה את הגננת. היא לא רופאה ובטח מפחדת לקחת אחריות שיקרה לו משהו אם תזריק בצורה לא טובה.. עובדה שעד עכשיו היה בגן ללא בעיה ולא הפלו אותו עד עכשיו.
* שגית   12/09/19 | 17:27
גננת צודקת
לבי עם הילד והאמא אבל לגננת יש מלא ילדים בגן וילד אלרגי זקוק לליווי צמוד בכל שעות היום. זאת הסיבה שמאשרים ליד אלרגי סייעת צמודה. הגננת צריכה להיות פנויה לתת מענה לשאר ילדי הגן. ילד אלרגי זקוק למבוגר פנוי בשבילו.
* סוזאן   12/09/19 | 18:00
קשקוש- היא גננת מוסמכת , שתעשה את התפקיד שלה לפי הנהלים.
קצת קשה אז נשברים ? שתעשה מה שהיא אמורה לעשות לפי חוקי הארגון שהיא עובדת בו . או שתחפש עבודה אחרת. התפקיד שלה הוא לקחת אחריות על הילדים . כל הילדים.
* אורן   12/09/19 | 18:08
אם חס וחלילה יקרה משהו לילד יתבעו את הגננת
במקום ההורים הייתי מציעה שבשלב ראשוני עד למציאת סיעת אחת ההורים ישהה עם הילד בגן וישגיח.
* הגננת לא אשמה   13/09/19 | 06:37
אין לך מושג מה העבודה בכלל
לשים לב מתוך 34 ילדים שילד בן 3 שלא מודע עדיין לאלרגיה שלו שלא יקח ביס מכריך של חבר ויתמוטט... יודע מה שאר 999 התפקידים של הגננת באותו יום????
* אדיוט   13/09/19 | 07:27
זהו שלא! לכן יש תפקיד ששמו סייעת רפואית
הגננת צדקה ופעלה באחריות מתוך ידיעה שלא תוכל לערוב לשלומו של הילד. האמא ניסתה לעשות צדק על גבו של הילד תוך סיכונו ועוד לא הסכימה לקחת אחריות. לו טובתו של הילד עמדה לפניה הייתה נשארת עמו בגן עד למציאת פיתרון הולם.
* שפיות   14/09/19 | 14:23
אין דבר כזה. זה מאוד פשוט צריך רק הסבר של 2 דקות
לא צריך להיות פרופסר כדי להזריק. זה גם לא שהסייעת הרפואית יש איזה הכשרה כי פשוט לא צריך. זה מזרק אינטואיטיבי בדיוק כמו זה שהיה פעם בערכות אב"כ. רק להוריד את הפקק ולהצמיד חזק לרגל. המחט יוצאת אוטומטית עם קפיץ. וזהו, זה לא שצריך למצוא וריד או משהו
* א   12/09/19 | 18:14
הגננת צריכה לדעת להזריק בדיוק כמו לדעת לעשות החייאה
להזריק נדרש רק במקרים חריגים, בדיוק כמו להגיש עזרה ראשונה לילד במקרה חירום. את שניהם הגננת צריכה לעשות, ככב זה כשעובדים עם ילדים.
* אמא   12/09/19 | 21:50
יש בעיה לקלוט מתי!!!!
יש עוד 34 ילדים בגן!!!!!!
* אין בעיה להזריק!!!!   13/09/19 | 07:29
ממש אבל
* את טיפשה    13/09/19 | 13:48
לא כל אחד בנוי ומסוגל להזריק
במצב כזה הגננת לא תוכל לתפקד ולנהל את כל ילדי הגן
* אני   13/09/19 | 06:38
זו לא הבעיה להזריק
הבעיה לשים לב. כשיש בגן 34 ילדים וילד בן 3 שלא מודע לאלרגיה שלו. זו בעיה ואם יקח ביס מכריך חביתה של חבר, מה יגידו אז על הגננת????
* לא נכוו   13/09/19 | 07:28
הדקות שבהם הגננת תלמד להזריק זה הדקות שילד עם אלרגיה יכול למות
* האחריות של משרד החינוך והמועצה!   24/09/19 | 08:26
אני מסכימה איתך. אם יקרה לו משהו
זה על ראשה של הגננת בלבד.
* נטע   12/09/19 | 18:45
זה מראה עד כמה היא אחראית. גם הגננות לא פשוט להן עם עוד 30 ילדים לדאוג
* מבינה את הגננת...   12/09/19 | 19:37
לא מבינה את התשובה של הגננת
אפשר לוותר על ביצים בגן. אי אפשר להסיר אחריות מאף אחד מהילדים משום סיבה. כמו שהיא צריכה לדעת החייאה( שלא נגיע למצב הזה) היא צריכה גם לדעת להזריק לילד אלרגי . כמובן גם את המספר למדא היא צריכה לדעת. יש הרבה מצבי חירום ואין ברירה- הילדים הם באחריות שלה!!!
* י   12/09/19 | 22:09
חייבים???
כדי לוותר על ביצים בגן צריך להתארגן על ארטחת בוקר משותפת. וזה לא דבר שקורה בבוקר מעכשיו לעכשיו מאמינה שהיה שיח בנושא. אף גננת לא תסלק ילש כמו שהאמא תיארה, פשוט הורים שרצים לפייס חייבים סיפור סקסי אז תמיד מגזימים
* משה   13/09/19 | 07:31
הערה
אני עם הגננת.היא לא יכולה להיות אחראית על 35 ילדים . פתאום אני חד הילדים יוצאי ומהקופסא משהו שהילד אלרגי תחשבו על זה .
* א.ש.   13/09/19 | 16:52
גננת לא רופאה
מה קשה לך להבין??? הילד זקוק לאיש צוות צמוד. אם הגננת צמודה אליו מי יהיה עם שאר ילדי הגן??? גם כך מדובר בשני מבוגרים שאחראים על 35 מלאכים מדהימים
* שלומית   13/09/19 | 19:49