גאווה
תגובות (64 תגובות ב-34 דיונים)
34. פ
עד גיל 3 חודשים, התינוק נחשב לעובר. אצל עובר הכל יכול לקרות ולהשפיע בטח ובטח ה״חיסון״ שהוא מקבל ביום היוולדו ולאחר מכן ב3 חודשים הבאים. זכר או נקבה אשר עלולים להחשף לחיסון מסויים המכיל קטליזטור לתהליך שרשרת אל חזור, ש משפיע על הורמוני מין בזכר/ נקבה, הוא זה שיגרום בסופו של דבר לנטיה מינית במהלך חייו. לא כל החיסונים מכילים זאת ובכל איזור בארץ יש כמות חיסונים מדודה . כמו כן מועברות מחלות חשוכות מרפא דרך חיסונים- זכרו , חברת התרופות עושה הון מהפחדות , חיסונים, מחקרים ושטיפת מח!.
* ח   04/09/19 | 00:40
ח
גוף מאוד גדול ששולט כמעט בכל האנושות , הצליח לייצור אדם ממין אחר דרך חיסונים אלו. למעשה הוא עיוות את הבריאה ולקח על עצמו תיגר אל מול האלוהים. הינה לכם מגדר חדש: הומו, טרנסג’נדר , לסביות ועוד... אט אט מבלי שהאנושות שמה לב לכך, חלו בתוכה שינויים אכזריים וזאת תודות לאותם מדענים שעמלו באכזריות על חפים מפשע באושוויץ( זו הסיבה מדוע אושוויץ לא הושמדה בזמן שכוחות הברית טסו מעליה...) אחרי המלחמה, נעלמו תוצאות המחקרים לידי אמריקה כמו כן חלק מהמדענים הנאצים קיבלו בית חם ומעבדות להמשך מחקרם באמריקה. אלצהיימר, אספרגר הם שמות של מדענים נאציים ובכן, מאיפה באה המחלה?, העיוות? רק דרך חיסונים . תתעוררו ואל תהיו שטופי מח, צייתנים, תחשבו מחוץ לקופסא תהיו אחראיים על עצמכם, הרוע לא נגמר בעולם גם אחרי השואה , הוא רק המשיך במסכה אחרת . שמרו על ילדכם, בבקשה אל תחסנו אותם ביום היוולדם . ישנם חיסונים הכרחיים בזמן אמת אך לא חיסונים לתינוקות , כלל וכלל לא!!!!
* יחמ   04/09/19 | 08:16
33. הנקודה החשובה היא ועליה לא שמו את הדעת היא זאת
אם ואולי ויתכן שיתגלה באופן חד משמעי שרצף גנטי מסוים למעשה קובע את הנטייה המינית כמו שהתגלה המטען הגנטי שלמעשה גורם לנושא אותו להיות הרפתקן מעל הממוצע,אז אולי בעתיד תתפתח טכנולוגיה מדעית שתאפשר לשנות את הרצף הזה כך שתהיה אפשרות של בחירה איך אדם מעוניין לחיות כסטרייט ,הומוסקסואל,ביסקסואל,טראנסג'נדר או וואטאבר
* מוריס   18/04/18 | 17:57
32. כמה בורות בכתבה אחת...עדיין מתייחס בצורה חשוכה ופרימיטיבית להומוסקסואליות
* נעמה   13/05/17 | 13:59
31. התניה חברתית
נטייה מינית זאת התניה חברתית לכל דבר. כן, אפשר לשנות הומוסקסואליות אבל באותה מידה אפשר לשנות הטרוסקסואליות;הטרו זה לא ה״מצב הטבעי״ ואנשים נולדו אסקסואלים (עם הזמן הורמוני המין מתחילים לפעול *ובדרך כלל* נטייה מינית מתחילה בגיל ההתבגרות אלא אם כן השפעות מיניות מסויימות מפתחות אותה מוקדם יותר) ובגיל ההתבגרות הם מתחילים לפתח משיכה מינית (משיכה באופן מיני לאחרים) ועל פי אותם מוסכמות שהם למדו כל חייהם מהרגע שהם נולדו הם מותנים לאהוב בצורה הטרוסקסואלית;הומוסקסואלים, ביסקסואלים, פאנסקסואלים ואף אסקסואלים ״נוצרים״ מפני שלא הכל בטוח וזה שלמדו אותך ככה לא אומר שאתה תייסם את זה ככה, כמו שלא כולם מרגישים בנוח עם תפקידי המגדר והמגדר עצמו שניתנו להם בלידתם(ומגדר כידוע הוא התניה חברתית). הבעיה היא שאנשים מתייחסים להטרו בתור הנטייה הטבעית ולכן הדרך היחידה של מי שלו הטרו לקבל צדק בתרבות שכזאת היא לקבוע שזאת ״גזרת הגורל״.
* קוויר   23/11/16 | 16:34
30. התקופה היונית
ידוע שבתקופה היונית האתיקה משכב זכר היתה נורמה וסמל למעמד זה מוכיח בוודאות שאי אפשר לשים את האצבע באופן מוחלט שהכל גנים או נרכש כנראה כמו תמיד זה שילוב ואם זה כך כל אחד יעשה את הבחירות ומי שמבולבל הכל נזיל לא הכול שחור ולבן
* עוד אחד   17/07/16 | 00:51
29. תגידו לי אתם בסדר?
הבן שלי הוא ידע שהוא הומו מגיל צעיר, וברגע שהוא בא וסיפר לי לא היה לי כל כך אכפת, כי הוא הבן שלי ואני אוהב אותו כמו שהוא ואני אוהב את בני לא מתוך צביעות מתוך נכונות כי הוא הבן שלי, ואם הוא החליט שהוא הומו לי לא תהיה זכות להתערב במשיכה המינית שלו, מה שחשוב באמת זה שיעשו מה שהם חושבים לנכון, שיבנו לעצמם חיים משלהם ויעשו מה שהם אוהבים, העיקר שיהנו מהחיים ויהיו בריאים
* לא חשוב   19/12/15 | 08:49
זהו.. שהוא לא החליט.. תקרא בכתבה
"כמו שאדם לא בוחר את הגנים שלו ולא את הסדר שבו הוא נולד במשפחה הוא גם לא בוחר נטייה מינית – זו הפואנטה מכל פינה אפשרית", אומר פרופ' דרבסי. "מבחינה מדעית, איך שלא תסתכל על זה הומוסקסואליות זו לא תכונה שאדם בוחר או שהיא תוצאה של בחירות שלו בעבר. זה אומר שאם ילד יתחפש בפורים לבת זה לא מה שיהפוך אותו להומוסקסואל. יותר מזה – יכול להיות שדווקא בגלל שיש לו נטייה גנטית הוא ירצה להתחפש לבת מלכתחילה".
* אור   08/07/16 | 15:30
28. אוקיי אני רוצה להגיד משהו חשוב מאד!!
שאולי מי שרואה את סה שייזהר ויתרחק.. אני תמיד הייתי נמשכת לגברים.. אבל כשהתחלתי לראות בסרטים או במקומות אחרים ( לעיתים פורנו) יחסי מין של נשים פתאום התחיל להתעורר בי יצר של סקרנות וסוג של משיכה!! אני אומרת לכם מתוך תיסכול רק עכשיו אני מבינה כמה התורה והיהדות צודקת.. יש השפעה ישירה עם מה שרואים..!! לכן אסור לראות דברים כאלה זה לא בריא זה מבלבל. עיצה שלי להתרחק ממש מכל ראייה של אקט מיני בלתי שגרתי כי זה מעורר כנראה הורמונים בגוף ומקלקל אתכם!! שיהיה המון בהצלחה!!
* שיר   01/02/14 | 20:57
את אישה חלשה ומדברת שטויות
תחזרי בתשובה ותעלמי לאיזו חסידות וחדל להוציא שטויות מהפה שלך
* אור   08/07/16 | 15:30
27. זו לא בחירה
אני בטוחה במאה אחוז שימצאו כי מדובר בנטייה מולדת. אני ביסקסואלית בגיל ההתבגרות, ואני פשוט לא רוצה להיות! לא רוצה להתמודד עם להיות חריגה. אבל אני נמשכת גם לבנות, וזה לא בשליטתי...
* ?   27/06/13 | 22:57
זה שאת נמשכת לבנות סבבה חמודה אז? תגידי תודה זה לא אומר
שלא תוכלי להתחתן. הנה אני נשואה עם 4 ילדים ונמשכת מדי פעם לבנות. אני לא עושה מזה עניין וזה חולף. לא צריך להכנס לפניקה אלא רק להתמודד עם זה.
* דו מינית   07/08/14 | 22:34
26. נו מה עכשיו כל אחד נהיה לי פה פסיכולוג
* חיחי   22/11/12 | 12:19
25. גנים זה תרוץ של הרפואה ושל תעשיית המזון
יש עוד סיבות שבכלל לא מדברים עליהן כאן ושיהיה ברור מלכתחילה שאני לא הומוסקסואל ואני גם לא הומופוב. אם רוצים למצוא תשובה ופתרון, אם בהדגשה אזי צריך לחקור את המזונות שמשפיעים,את החיסונים,את התרופות,את החיידקים וזה לא הכל,אי אפשר להאשים את האדם בתחלואי החברה. דוגמה קטנה היא שחזה הנשים בעת הזו צומח קודם לשנים קודמות ואל נשכח כי האוכל מכיל הורמונים. בכלל,הרפואה ותעשיית המזון שבחלק היא בוודאי מרעילה כמובן בלי כוונה רעה גם היא בעלת אינטרס האשמת הגנים וכל מה שלא נמצא לו פתרון מוצא אותו בתירוץ,הגנים. הגיע זמן להתעורר,לא להאשים לחפש את הפתרונות,השיטה לא פותרת עוד מחלות כי השיטה של המחקר מוטעית.
* סקסון    10/06/12 | 07:30
דוד ויהונתן מהמקרא היו גייז ואז לא היה מזון מהונדס
* שאול המלך   10/06/12 | 09:54
24. אין ספק שזו נטייה מולדת ולא נרכשת!
לבסוף יגיעו למסקנה ברורה שנולדים עם זה, אני בטוחה בכך. כל מה שצריך זה לגייס את מלוא הסובלנות לאנשים שונים מאיתנו, וזה צריך להתחיל בחינוך מגיל צעיר. סובלנות וקבלת השונה הם ערך חשוב ביותר ויש להקנות אותו!
* שני.ש.   10/06/12 | 07:05
איזה שטויות .מה האדם הוא רובוט ורק הגנים שלו מכריעים? נה עם פסיגולוגיה , התנסויות 120שנות חיים לא משפיעים? בהרבה דברים סביבה ופסיכולוגיה משפיעים אז למה לא בהומסקסואיות?ות
החברה צבועה.אומרת זה בסדר אך אף אחד לא היה רומה שהבן שלו יהיההומסקסואל. גם דברים שרואים מכאן לא רואים משם.זה לא חוכמה שאדם צעיר חא נשוי יהיה בעד הוסקסואליות.נראה אדם זה שנולד לו ילד אומר שלא איכפת לו שהבן שלו הוא הומוסקסואל.ולכל האימהות שיש להן בן כזה אין להן ברירה הן מפחדות לאבד את הקשר עם הבן ובצדק ולכן מקבלות אותו בלית ברירה אחרת.
* יעל   08/05/14 | 09:57
23. סטלין היה יודע את התשובה ..
אךך סטלין סטלין, איפה אתה תגיד לי ?
* לא תומך בגייז   10/06/12 | 04:47
22. אני סטרייטית שגאה בגאים!
באמת, צריך מנה עצומה של אומץ כדי לצאת מהארון, במיוחד בגיל ההתבגרות. אני אומרת את זה מניסיון אישי דרך אחיינית שלי. אני באמת מאמינה שאדם שנמצא שהכחשה לגבי הנטייה המינית שלו לא יכול להיות באמת באמת מאושר!
* מעיין    10/06/12 | 01:37
21. אני לא מבינה
אם הגייז רוצאים ליהות כמו כולם אז שלא יעשו מיעדים ועינין מיזה זה כמו שיעשו מיצעד הסטריטים
* מיה    09/06/12 | 23:31
מיה-את יודעת שקוקסינלים לא מתקבלים לעבודה רגילה ולכן נאלצים לעסוק בזנות בשביל לשרוד
עכשיו את מבינה למה צריך מצעדים? או שעדיין לא הבנת?!
* והומואים מקבלים מכות מחבורות נוער סתם כך בלי סיבה   10/06/12 | 06:13
אני גיי נשוי {לאישה סטרייטית} והבן שלי המתבגר מתבייש בי
את מבינה עכשיו למה אנחנו זקוקים למצעד...זה לא ענין של חינוך מהבית אלא חינוך של הסביבה,החברים שלו צוחקים עלי והוא מתבייש בי.
* הוא טוען שלהומו אסור להביא ילדים לעולם כי זה מבייש   10/06/12 | 07:24
כן, אבל גייז הם לא כמו כולם
סטרייטים יכולים להתחתן? לסטרייטים מגיעות זכויות בחוק? יפה, אז לגייז לא מגיעות זכויות שוות וזה שהם "עושים עניין" זה כדי להיות שווים לסטרייטים עפ"י חוק. אם היית חיה במדינה שלא מכירה בזכויות שלך על בסיס תכונה שאין לך שליטה עליה, אולי היית מבינה לבד.
* א.   10/06/12 | 08:48
20. מחלה? התעללות בגיל צעיר? - שטויות.
אני לא צריך את החסד שלכם, שתגדירו אותי כך או אחרת. פשוט תנו לי לחיות ואל תחליטו בשבילי.
* יובל   09/06/12 | 16:55
יש כל מיני סיבות למה אדם הופך להומו - לא רק מולד אלא גם נרכש
מינקות גדלתי אצל סבא שהפך אותי למאהב שלו...אני מעולם לא הכרתי משהו אחר ולכן אני לא יכול לומר לך שנולדתי כך או אחרת...
* אבל ברגע שזה "מתקבע" אי אפשר לשנות את הנטיה יותר..   09/06/12 | 21:48
19. מה שגורם להמשך לאותו מין זה מחלת נפש !!!
מספיק עם הדרעק של מצעדי הסוטים... לאסור בחוק את הזבל הזה
* ישראלי לא גאה   09/06/12 | 15:15
18. מצעד הגאווה
לדעתי להימשך לבני אותו המין זו אינה מחלה או בחירה של האדם . נולדים עם זה . אני לא חושבת שצריך לשפוט בן אדם על פי נטייתו המינית . אבל להתגאות במשהו זה לא לצאת לרחובות כמעט ערומים ולהופיע כך בפומבי .. לדעתי זה לא כל כך מכבד .זה לא שעכשיו גם אנשים סטרייטים יצעדו ברחובות כמעט ערומים ויצהירו על כך . אני מאוד מזדהה עם האנשים שמרגישים דחוקים ושונים על פי נטייתם המינית אך להציג את זה בצורה כזאת קצת מראה על חוסר כבוד .
* אופק   09/06/12 | 15:03
17. ומה קובע לאיזה סוג של גברים נימשך ?
לדעתי הסגנון של הגברים שכל הומו נמשך שונה מאחרים, לא כולם נמשכים לאותו הסגנון. יש חלוקה ברורה לבהירים, שחומים, גבריים, נשיים, חלקים, שעירים, ועוד ים של קטגוריות שמבדילות בין משיכה של זה למשיכה של השני, לדעתי. זה מסוג הדברים שנקבעים במשך הילדות. כשאתה ילד אתה מחפש חום, אהבה, ותשומת לב בלי קשר למין ומגע מאותם סגנון אנשים שבבוא היום שתגלה שעם הקטן שלך לא עושים רק פיפי תרצה מהם קצת יותר..
* שימי   09/06/12 | 14:28
אנחנו נמשכים לדמויות ההורים שלנו-אבא מתעלל תחפש גבר מתעלל
* אבא עדין ורגיש-תחפש גבר עדין ורגיש... פחות או יותר   09/06/12 | 15:48
16. דעתי בנושא
אני אישית נולדתי עם זה, היה לי משהו בילדות לגברים אבל לא ידעתי מה זה, עם הזמן שהבנתי שקיים בכלל דבר כזה "זוגות חד מיניים" או במילים אחרות "הומו" - הבנתי שאני כזה. תמיד הסתכלתי על גברים באופן אחר מאשר על נשים. אני בטוח שיש עוד כמוני אך חשוב לא לשלול את העובדה שיש כאלה שזה בא אליהם עם הזמן בעקבות דברים שהם חוו בחייהם ולפעמים ניסו להדחיק את המשיכה לגברים, היו עם נשים ובגיל מבוגר החלו לעשות את הצעד. כמו כן, כל האטומים שיש כאן, "לצאת מזה?" אין דבר כזה ולא יהיה, פשוט לא קיים ! אפשר להסביר את זה באופן הכי פשוט: נגיד וכל העולם הוא הומואים ולסביות ואתה השונה, זה שנמשך לנשים, אתה יכול ל"צאת מזה" ולהימשך לגברים?!
* אופק   09/06/12 | 14:08
15. יש הרבה גברים ונשים ש..
יש הרבה גברים ונשים שניסו לקיים מערכות יחסים או סתם מין מזדמן עם בני אותו מין והמשיכו או הפסיקו, חלק אהבו וחלק לא, התנסות לא הופכת אותך לגיי אלא לסקרן...
* יוס   09/06/12 | 13:56
14. כל גבר רביעי כיום הוא גיי.
*  נשים מסכנות   09/06/12 | 13:03
13. נמאס מההומאים לסביות האלה דיי לכפייה מצדם
* גיל   09/06/12 | 11:25
12. ברור לי שהם לא בוחרים להיות הומואים
וזה גם בסדר גמור, זו לא מחלה, אבל למה תמיד חג הגאווה הוא מתנשא ומתגאה כל כך? אי אפשר לציין את זה בצורה צנועה יותר? לא חייבים ככה להראות לכולם בפומבי, אפשר להעלות את הנושא למודעות בדרך יותר צנועה.
* ירושלמי   09/06/12 | 11:17
11. מה זה?
כתבה מזעזעת אני לא מבינה למה מדברים על זה כאילו זאת מחלה?! אפשר לבוא לנושא יותר בגובה העיניים
* ליאל   09/06/12 | 10:44
10. עיזבו את הכתבה. התאומים המצולמים חתיכים לאללה
* שלום, נצרת עילית    08/06/12 | 20:47
9. גאווה
בדיוק הרגע נכנסתי לפייסבוק ונדהמתי לגלות שבת דודה שלי שקטנה ממני רק בשנה והיא בת 16 כתבה שזה לא גאווה אלא בושה ונגעלתי מזה ככ.אני בכלל לא מבינה למה צריך לדון אם זה נורמלי או לא וללמה צריך לחשוב בכלל אם לעגן בחוק נישואים חד מינים או לא!ברור שכן!מה זה משנה אם הוא אוהב גבר מה זה משנה אם היא אוהבת אישה העיקר שהם אוהבים העיקר שהם מאושרים.אני לא רואה שום הבדל בין סטרייטים לגייז ולסביות
* הילי   08/06/12 | 19:12
8. קשה לי להבין אנשים שמסתכלים על הומואים ולסביות בעין לא יפה...
אף אחד לא נולד עם תכונה אלא הכנה לתכונה, כלומר שכאשר אנחנו נבראים לעולם אנחנו לא נבראים הומואים או לסביות, אלא על ידי לימוד וחינוך מהסביבה אנחנו מפתחים תכונות מסויימות וכך גם מפתחים את נטיותינו המיניות, רק שיש אנשים שתהיה להם נטייה חזקה יותר לכיוון תכונה מסויימת... אני מזדהה עם מצעד הגאווה וקשה לי להבין אנשים שמסתכלים על הומואים ולסביות בעין לא יפה... היי, הם בדיוק כמונו אז מה גורם לחברה לחשוב שהם שונים כל כך עד כדי כך שהחברה הופכת את הנטיות המיניות שלנו למשהו לא מקובל???
* שיר   08/06/12 | 18:01
מי שלא טוב לו בחיים, רוצה שגם לאחרים יהיה. ככה פשוט
* אלדד   08/06/12 | 19:04
ייתכן ש
אם חס וחלילה יתברר שמדובר בלמידה ונסיבות -כמו שהמגיב האחרון -למספר 4 מתאר -עולה מכך שככל שמועדון הגאווה יגדל והצורך בבני ובנות זוג יגדל -הרי שלא ירחק היום -וישראל תהפוך לאבוקה צבעונית ועליזה לגויים . במחשבה שנייה יכול להיות נחמד שבנוסף לאנשי תיקשורת יהיו לנו נשיאה,רמטכלית וראש ממשלה עליזים וצוהלים
* צפריר   09/06/12 | 15:57
7. הכתבה
הלוואי שהיה אפשר לחית בשקט מבלי שיאמרו עלייך שאתה שונה....אני מקיר את זה אישית כי אני כזה...ואין שום דבר שונה בין הומו לסטרייט...אני במקרה שלי דו מיני....ואני שלם עם זה...וכל הקטע הזה של "היי אהינה הומו" ואז צוחקים זו רק גזענות....לא שום דבר אחר גרם למומחים לחקור את ה"מחלה" הזאת...
* אדי   08/06/12 | 17:09
6. אני הפסקתי להתנצל שאני...
אני הפסקתי להתנצל שאני הומו. אני יודע להעיד על עצמי, שלא אני בחרתי בנטייה המינית הזאת, זה דבר שנכפה עליי, אין לי חלק בזה, זאת עובדה וזאת המציאות. הייתי שמח שלא להיוולד הומו, זה אורח חיים קשה מכל הבחינות( במיוחד בתור ילד ומתבגר, זה הרס ושבר אותי), אבל כמו שאמרתי זאת המציאות ואיתה לומדים לחיות ולהסתדר. תפנימו- שום תרופה, ברכה, קמע ועוד.. לא יעזרו בשינוי הנטיה המינית. חג גאווה שמח :-)
* ליאור   08/06/12 | 10:52
מזדהה
עם כל מילה
* שי   08/06/12 | 17:25
אני מקווה שתראה בזה גם המון טוב
* באמצע   09/06/12 | 00:26
5. הומואים וכו
לדעתי משיכה לבן המין הזהה היא שילוב של בעיה גנטית כל שהיא ובעיה חינוכית זה דומה לחינוך של ילד שתכונותיו של הילד הם גם מולדות וגם נרכשות עיי חינוך וסביבה כלומר ילד שנולד עם גן של משיכה לאותו מין יש וניתן לדכא גן זה עי חינוך לשלילת התופעה ולא לעודדה
* אורי   08/06/12 | 09:31
אמרו לך שאתה סתום ?
אם לא - אז אתה סתום !
* אופק   09/06/12 | 14:05
באמת סתווום אבל - תתחבא ושאתה רואה מראה תתכופף!!
* האח הגדול   11/06/12 | 01:23
4. שכחתם פגיעה מינית בילדות על ידי גבר
שאלה לכל הומו שקורא את זה: האם עברת התעללות מינית בילדות על ידי גבר?
* אני   08/06/12 | 03:39
אני מתבייש אפילו לענות לך על זה
ממש לא! זה לא נוצר כתוצאה מטראומה אני גיי בן 15, ידעתי שאני גיי כבר משהייתי בן 9 ואני חייב להגיד לך שזה ממש לא נורא :)
* אלון   08/06/12 | 11:15
אם זה בגיל צעיר מאוד זה כן יכול "לקבע" נטיה מינית
* וגם את סוג הטיפוסים שאתה נמשך אליהם ודיכאונות וכו'   08/06/12 | 14:36
קיצר אתה אטום ולכל דבר יש לך תירוץ
קל להסתכל מהצד, אני יכול להגיד לך שאני חייתי בבית נורמטיבי לחלוטין, לא חוויתי טראומות או משהו בחיים, בכיתה ז' גיליתי על עצמי וניסיתי לשנות ולשנות ולצאת עם בן בנות וכמו שאתה אומר ''לקבע'' את עצמי לסטרייט, לא עבד ובגיל 19 פשוט יצאתי מהארון, אל תדבר שטויות אם אתה לא מבין, כמו שאתה לא יכול להימשך לגבר אז אני לא יכול להיות, וזה הרבה יותר משפת מונחים מפגרים של גשר וקיבוע.
* ---   08/06/12 | 23:50
אני התכוונתי שגם חווית מין ראשונה יכולה "לקבע" זהות מינית
זה לא רק מולד...יש עוד סיבות....אני לא נולדתי הומו אלא עשו אותי בכוח...בבסיס הייתי ילד מאוד עדין וקצת בכיין ולכן היו קוראים לי בבית בכל מיני שמות,מחפשים אותי בפורים לבת {כמעט כל שנה} והמין היה מאוד מוקדם בגיל שכבר הייתי מבולבל לגמרי ועוד עם גבר מבוגר...בסוף נהפכתי להומו...אם הייתי גודל במשפחה נורמלית אולי לא הייתי ככה..כי בתור ילד קטן לא אהבתי בנים...דווקא רציתי חום ואהבה מאימא אבל היא לא היתה מסוגלת...וקרה מה שקרה...
* אם היא נעשתה בגיל צעיר מידי ועם בן/בת אותו מין   09/06/12 | 07:40
בן 9 ידעת?הצחקת אותי,לא מגבשים זהות בגיל 9
* רועי   09/06/12 | 11:26
בטח שכן
* בנאדם   11/05/18 | 17:18
3. כתבה טובה מאד.
כתבה טובה מאד. כתובה בצורה ברורה עניינית ומקצועית.
* עדן   08/06/12 | 02:50
נכון, אני מסכים איתך-אבל אני עדיין מתבייש שאני כזה
* הייתי רוצה למות ולהיוולד מחדש כגבר נורמלי   09/06/12 | 12:25
גם אני כזה,ואני בטיפול.
ואני יכול רק לומר,שמיום שהתחלתי אותו,הכל השתנה לחלוטין.גיליתי פרספקטיבה אחרת לגמרי בעקבותי. ממליץ בחום רב לכל גיי/לסבית שקוראים את התגוה הזו,לגשת לטיפול פסיכולוגי,ולגלות באמת מנין זה נובע.
* בטיפול   07/08/12 | 21:08
אין לך במה להתבייש
כל האנשים השיפוטיים והפרימיטיביים יכולים להתבייש. שים את הבושה בצד- ותהנה מהחיים כי מגיע לך. תמצא עבודה שתסב לך אושרו ותמצא אהבה, תטפח זוגיות עם מי שרק בא לך! חיים רק פעם אחת ועדיף להוציא את המיטב. מגיע לך כמו לכולם. אני סטרייטית שנשואה לגבר ואמא לילדים, ואני מתביישת בחברה שלנו, שגורמת לך להרגיש בושה. אני זו שצריכה להתבייש.
* סטרייטית   10/08/17 | 10:29
2. שטויות בן אדם מרגיל את עצמו כנסו
זה הכל איך שאדם מרגיל את עצמו אני מכיר מישהו שיצא מזה
* ל   07/06/12 | 23:39
יצא מזה??
איך אתה מגדיר את המישהו הזה שאתה מכיר שהוא ״יצא מזה״?? זאת לא מחלה!!!  
* לסבית גאה   08/06/12 | 11:01
רועי היקר!
כן, תתפלא נכון, לא אמרתי לעצמי "אני נמשך לבנים", אלא הייתי בהכחשה... לא סתם אני זוכר את עצמי מסתכל על בנים בבריכה ובים.
* אלון   09/06/12 | 14:09
הכל בדיעבד...אתה מתבלבל בין ארוטיקה למשיכה מינית
* בגיל 9 אתה עדיין מבולבל ולא סגור על עצמך   10/06/12 | 13:49
תנסה
להרגיל את עצמך להמשך לגברים. נראה אם תצליח. אתה כותב שטויות. אף אחד לא יכול לצאת מזה כמו שאתה כותב. נולדים ככה ואין מה לעשות חוץ מלהכחיש
* ע   09/06/12 | 16:47
1. כתבה חשובה אך קצת חסרה וכתובה בצורה לא מאורגנת
* רפאל   07/06/12 | 21:57