_פרויקטים
תגובות (75 תגובות ב-52 דיונים)
52. זאת לא ענישה כפולה, זאת ענישת "משושה" ואפילו "מתומנת" לאנשים מסויימים
צברתי 36 נקודות ונענשתי 6 פעמים במקום פעם אחת: 1) שלילה ל-3 חודשים. 2) הייתי צריך לעבור קורס נהיגה מונעת "בסיסי". 3) לעבור קורס נהיגה "מתקדם". 4) ולעבור תאוריה מחדש (שהם גזלו זמן וכסף מיותר כאיש משפחה) 5) נאלצתי גם לשלם קנסות מופקעים של אלפי שקלים כדי להעשיר את קופת המדינה. 6) תקופת צבירת הנקודות עלתה משנתיים ל-4 שנים, והנקודות לא נמחקות אחרי "אמצעי התיקון הנ"ל" של תשלום הקנסות, השלילה, הקורסים והתיאוריה שאתה עובר ומסכנות אותך בזמן הקרוב בשלילה, בקנסות ובקורסים שרק מעשירים את המדינה שוב ושוב, והדובדבן שבקצפת- כמעט איבוד הפרנסה. יש אנשים שאצלם זה לא "כמעט", והם מקבלים למעשה 7 עונשים כבדים. אם הענישה הייתה רק כפולה, הייתי מתפשר על כך, אבל לקבל 7 עונשים זה כבר יותר מדי. העונש השמיני בפוטנציאל הוא שעם התחבורה הציבורית הגרועה, אתה לא יכול להגיע למקום העבודה, לגן של הילד, לא תוכל לסחוב קניות באוטובוס, ואפילו בקושי להגיע למרכזי הבחינה של התיאוריה שכבר הופרטו ולא נמצאים יותר במשרדי הרישוי (רוצים שתעשה תיאוריה כדי לקבל את הרישיון חזרה אבל לא מאפשרים לך להגיע כדי לעשות אותה). ואם תצטרך לנסוע כדי לשים את הילד בגן או לעשות קניות כדי לא לגווע ברעב ולנסוע כדי להבחן ולקבל את הרישיון הנכסף חזרה, או רק לצאת כדי להתפרנס, אתה מסתכן ב-3 שנות מאסר בגלל נהיגה בשלילה שמלכתחילה לא הייתה מוצדקת, בקנסות כבדים, בשלילה ארוכה, שלילת הרכב עד חצי שנה ותצטרך לעבור את כל התהליך של לימוד הנהיגה כולל הטסט, שיעורי הנהיגה והתיאוריה, מחדש- זה נקרא להכות על חטא. והאבסורד הוא שלא נתפסת על עבירה כבדה של מהירות ב-200 קמ"ש אלא בהצטברות של כמה עבירות קטנות כמו אי חגורת בטיחות, מעבר בכתום שהשוטר התעקש שהיה באדום, ועבירת מהירות של 126 קמ"ש בכביש פתוח עם 4 נתיבים (431) שאפשר לעלות שם את המהירות המותרת "בשקט" ל- 140 קמ"ש מבלי לסכן עוברי דרך!!! אז מי שאומר שמי צבר 36 נקודות לא ראוי לעלות שוב על הכביש ושצריך לשלול את רשיונו לצמיתות- שישתוק!! כי הוא לא יודע מה הוא מדבר, ומי שחושב שהמדינה קבעה את החוקים באמתלה של בטיחות וזהירות- טועה מאד, הכל עניין של לעשוק את האזרח הקטן שגם ככה יורק דם כדי להתפרנס ולגור בשכירות, אפילו לא בבית משלו. ה"פטיש הכבד" של הענישה הקטלנית הזו פשוט אבסורדית, לא הגיונית ולא פרופורציונלית בצורה משוועת ביחס לעבירה!! עצוב שהמשטרה מגדילה את כמות הניידות שלה ומעסיקה עוד שוטרי תנועה שלא לצורך במיליארדי שקלים רק כדי להעשיר את המדינה ולהעסיק עוד כח אדם מיותר אצלה כאילו שהיא לשכת תעסוקה, במקום להגביר את כמות הניידות הרגילות למטרות החשובות באמת שלשמה קיימת המשטרה ולא למען חמדנות ובצע כסף!!!
* אני   31/01/15 | 21:23
51. שיטה הזויה
גועל נפש..פשוט עושים סיבוב על האזרח על כוסו ועל כיסו...חלם זה כאן!!!!
* חגי בוזגלו   12/10/13 | 15:44
50. כמו שוד אגרת הטלויזיה
פעם אחת אנחנו משלמים לערוץ הנפל המיותר של הרשות ושוב משלמים במסגרת למי שיש TV כבלים לפחות מ-TV כבלים אפשר להמנע ע'י צלחת פרטית ולא לשלם כל חודש מאות שקלים מיותרים אבל שוד אגרת הטלויזיה נשאר למרות שאין מה לראות מלבד תכני תת רמה
* דוד כ.   15/08/13 | 14:35
49. רישין
רק לעסות מהפכה במדינה כמו במיצרים
* יוסי   30/07/13 | 11:18
48. כיצד יודעים מי נהג בפועל ברכב וביצע העברה ?
* פרטוש   26/07/13 | 09:33
חובת ההוההה
בעל הרכב ביצע את העבירה אלא אם יוכיח אחרת
* שוטרון   04/08/13 | 14:59
47. נעשתי עברין תנועה בזכות משרד הרישוי נתניה.
נלקח ממני הרישיון בשנת 2002 שלא כדין וללא סיבה צודקת ומאז אני נוסע ללא רישיון אני מתנצל ביפני כל הפצועים וההרוגים בכבישים ומבטיח שנסעתי לפי כל כללי הבטיחות ולא פגעתי או הזקתי לאיש סליחה נעשה לי גם עול ונעשתי עברין תנועה שלא בירצוני כל חטאי הם שאיחרתי בתשלום אגרת טסט שבועיים כיום אני לאחר כמה מישפטים עים שם מלוכלך מחכה לצדק שיצא לאור. חשוב לי לציין עוד פעם לא היזכתי לאיש ואינני נהג מטורף נעשה לי עול גדול של כמה שנים!החלמה לפצועים ושלא יהיה עוד הרוגים!
* עברין תנועה בזכות משרד הרישוי נתניה   25/07/13 | 23:01
46. מרחב חוף
גל שלום רב עלה והצלח המון בריאות ופרנסה טובה. מתנדב בתנועה במרחב חוף
* יובל   24/07/13 | 08:05
45. מתן הוראה על ידי הוצאה לפועל לאי חידוש רשיון נהיגה
בגלל חוב לראשות השידור וחוב לבנק מרכנתיל נתנה הוראה למשרד הרישוי לא לחדש לי את רשיון הנהיגה נכון שקיים חוב ואני מנסה לפתור את הבעייה כשלעצמה היא קשה אבל מה הקשר לרשיון הנהיגה אני נכה ב 86 % נכות רפואית לצמיתות והרכב משמש אותי חדשות לבקרים לטיפולים רפואיים ולהתניידות ולכן אני רואה בזה עוול משווע ואני קורא לכל אחד שיש לו עניין בנושא יעזור כי אין דרך אחרת אלא לזעוק עד השמיים כאחד מן החברה בארץ ששרית את עם יראל בנאמנות 23 שנים בצבא ו12 שנים בשרות לציבור למה.........
* אנדרי זכות   21/07/13 | 17:29
44. ולא מחדשים רשיון למי שלא הולך לריענון לא בסדר
* דורי   19/07/13 | 09:51
43. ומה רציתם ? שנהג עם 100 עבירות ימשיך לנהוג
ואז כולם יבואו לממשלה / משטרה ויתלוננו . איך לא עצרתם אותו קודם . הוא פצצה מהלכת . אז כן יש ענישה כפולה אבל זה בגלל שהעונש שהנהגים הללו קיבלו לא מזיז להם . גם הפסילה היא לא פסילה כול עוד לא תופסים אותם נוהגים כי הם נוהגים בפסילה ולא מעניין אותם לא מהחוק , לא מאזרחים אחרים וממשיכים לנהוג בצורה מסוכנת כי כך הם מתנהגים בככביש . ללא התחשבות באף אחד אלא רק בעצמם ומסכנים את כולם בכביש .
* בוחן   16/07/13 | 16:56
תלוי במי מדובר
יש נהגים שנוהגים כל היום .מלפני עשרות שנים אל תצפה שלא יהיה להם עברות עם כל המשטרה שמחפשת לעשות דוחות כל הזמן .ויש נהגים שבקושי נוהגים .
* יוסי   05/08/13 | 09:58
42. מדינה מגעילה
* פול   15/07/13 | 13:05
41. בג"צ דחוף
מדוע לא מגישים בגצ
* mom   09/07/13 | 22:37
40. שיטת הניקוד מעוותת לחלוטין
על חגורה מקבלים 6 נקודות. חגורה זאת לא עבירת תנועה,זאת עבירה טכנית. עבירת תנועה זה לעבור קו לבן או רמזור אדום ודברים כגון אלה.
* יהודה   09/07/13 | 17:23
39. הגיע הזמן לצאת לרחוב לבחור ממשלה חדשה-אנשים יותר רציניים שמעניין אותם מה קורה עם האזרחים ולא מה קורה בכיס שלהם
* אבי-כלכלן   06/07/13 | 20:44
38. שלילת רישיון ללא הודעה מוקדמת
נהג משאית עם פועלים קבלן מישנה ,חייב כסף לבנק, הגיע שוטר לבדוק רישיון ,ובאותו הרגע הודיע לו כי הוא בשלילה מינהלתית מלפני חודשיים,,אמר לו הנהג ,אני לא קיבלתי שום הודעה בדואר , ענה לו השוטר נכון אתה צודק אתה לא היחידי, אין לי מה לומר,הנהג באותו רגע קיבלם שוק לא יכול היה להתפרנס ולהזרים כסף לבנק ,וכך היסתבך בחובות,ו3 חודשים לא יכול היה לעבוד, זה אבסורד לפחות תישלחו הודעה על מנת שהנהג יכין את עצמו ואת הפועלים,
* רות   04/07/13 | 16:08
בעל חוב יודע שיש לו חוב אבל הוא משחק אותה ערס על העלם... הגיע הזמן לפגוע באמת כדי לקבל את הכסף.. בכל חוב לא רק בחוב בנקים.
אם הבנק היה רואה אותו מזרים כספים הוא לא היה מונע ממנו פרנסה... אבל אם הוא לא מזרים את הכסף לכיסוי חובותיו... מה איכפת לבנק שהוא עובד??? וכך לגבי כל נושה אחר. אם הזוכה לא נהנה מהכסף... אין לחייב זכות להשתכר... כי גם הזוכה לא משתכר. הבנתם?? לא הבנתם.... מה הבנתם?
* מצחיקים...   05/07/13 | 12:12
מה הקשר בין רשיון נהיגה לחוב כספי - זה אבסורד. מעניין איך חוק כזה עבר!!!!
* אבי-כלכלן   06/07/13 | 20:42
מי שחייב ולא משלם דינו מאסר.
כסף לטייל בעולם יש. אבל לשלם חובות אין. חוצפה של אנשים,לוקחים הלוואות ולא משלמים. ועוד יש להם טענות,מדוע יש להם צו עיכוב יציאה מהארץ. המדינה שלנו מקלה ראש עם חייבים. צריך להחמיר הרבה יותר עם החייבים.
* מסיק מסקנות    09/07/13 | 17:31
37. אכן ישראל מדינה רעה!
כששוללים למישהו את זכות היציאה מהארץ עקב חוב זה לא נגד כבוד האדם וחרותו? ורק בישראל קיים הנוהג הזה מדינה נאורה עלאק
* מיקי   02/07/13 | 20:31
מי שחייב שיכבד ויחזיר את חובו ואחרכך יטייל בעולם.
* כן, יש כבוד   05/07/13 | 12:13
36. גם השופטים נותנים שלילה בכייף
ישנן שופטות ששוללות על כל עברה הכי קטנה- פלוס קנס - זה לא עונש כפול.?
* אנה   27/06/13 | 14:37
35. אז איך בארצות הברית יש חוק שמי שעושה 3 עבירות נכנס לכלא להרבה זמן...
* א.   27/06/13 | 12:28
זה מה שצריך לעשות פה.
* מסיק מסקנות   09/07/13 | 17:32
34. אולי להשבית את המכוניות ליום אחד שזה יהיה בשבת
* אלי   24/06/13 | 00:02
33. פסילת רישיון נהיגה עקב צבירת נקודות
כל אלו שנשלל מהם רישיון הנהיגה עקב צבירת נקודות בואו נפנה לבג"ץ כתביעה ייצוגית
* אגסי רויטל   13/06/13 | 14:16
32. אסור להיות ישרים
לפני מספר שנים שכרתי מכונית ולאחר מספר ימים נסעתי לחו״ל , את מפתחות המכונית השארתי לאחד מעובדיי , כשנה לאחר שחזרתי אני מקבל מכתב הזמנה לדיון בית דין לעבורה על חציית צומת באור אדום בדיון טענתי שלא אני בצעתי את העבירה משום שהייתי בחו״ל ואף הוכחתי זאת ע״י חותמת בדרכון וזאת היתה הטעות הגדולה , קבלתי דחיית דיון כדי להביא את העבריין ,שבנתיים פוטר מהעבודה והנ״ל כמובן סרב להגיע למשפט וכך קבלתי 1000 ש״ח קנס ועוד 4-נקודות נו.... יועילו החכמים כאן להסביר איך פועל החוק במדינתנו להעניש אדם כאשר ברור מעל לכל ספק שהוא היה בחו״ל ולא הוא עבר את העבירה וכאשר יש להם את הפרטים המלאים של העבריין?????????????? הזוי לחלוטין
* יצחק   11/06/13 | 11:01
אני בהלם מהסיפור.............
* אני   11/06/13 | 15:18
בהחלט הזוי לגמרי איפה החוק איפה ?
* דגנית   16/06/13 | 15:54
על פס"ד כזה מערערים וזוכים !
לזה בדיוק יש זכות ערעור. אתה אמור לערער לבימ"ש מחוזי ובסוף לבקש גם הוצאות ופיצוי. במקרה כזה, לא רק שהערעור היה מתקבל ופסה"ד היה מבוטל והתביעה היתה מקבלת הוראה להגיש כתב-אישום נגד הנהג (רוצה או לא רוצה להגיע), אלא כל הוצאות שנגרמו לך היו משולמות ע"י המדינה. אפשרות אחרת היתה כשקיבלת את כתב האישום, להביא את פרטי הנהג לתובע התעבורה המשטרתי וזה נהוג אצלם פשוט לפני שזה מגיע לבימ"ש להחליף את הנאשם וכלל לא היית מוטרד מעבר לכך. היה והתובע לא היה נוהג כך, יש מדור פניות נהגים באגף התנועה במטה הארצי במשטרה ושם היו מסדרים את זה גם בניגוד למה שתובע כלשהו באזור בו בוצעה העבירה לכאורה אמר לך או עשה בניגוד למה שצריך היה לעשות. כמו שזה - זה "חוק צבאי" (על משהו צבאי טבוע בד"כ האות " צ " , וכשזה חוק זה נראה " צחוק " ). איני עורך דין ואיני נותן ייעוץ משפטי, אבל אני יודע מספיק כדי לכתוב מה שהצעתי כאן.
* שי לשר   08/07/13 | 06:51
31. זו רק עוד שיטה למצוץ את כיס האזרחים
שהרי המדינה מרויחה מס מכל שקל שזז במדינה והשאיפה למצוץ את המקסימום..
* שיטה נוספת   07/06/13 | 04:56
30. לוקחים את החירות?
יש תחבורה ציבורית, עברייני תנועה צריכים לשלם ביוקר על העברות שלהם ויש כאלה שבכלל צריך לקבל שלילה לכל החיים בלי אפשרות להוציא רישיון מחדש
* ~@~   06/06/13 | 08:16
הורדת מסכני הצבור מהכבישים
חידלו להיתמם, שלמו את החוב.או הגישו ערעור מידי. נהגים מסוכנים השולטים על הכבישים. יש לשלול את רשיון הנהיגה לצמיתות. ישראל מובילה במקום ראשון בעולם, במספר ההרוגים והפצועים בתאונות דרכים בהשוואה למספר האוכלוסין.
* עזרא   14/08/13 | 04:30
29. אני לא רוצה לחשוב איזו ענישה היתה ללא הניקוד
אם שיטת הניקוד היתה נופלת בבג"ץ נניח, המערכת המשפטית לא היתה שותקת. במקום לבצע את שיטת הצבירה באמצעים מנהליים, היתה המערכת מבצעת את השיטה באמצעים משפטיים, דהיינו, עונשו של עבריין תנועה יוחמר בהתאם לגליון ההרשעות שלו, עד כדי מצב שבמקרה והורשע כך וכך פעמים, על עבירות בדרגת חומרה זו או אחרת - יישלל רשיונו או ייאלץ לעבור בחינות. זה יהיה חלק מהעונש.
* איציק אדום הזנב   06/06/13 | 01:03
28. שלילת רשיון אינה בהכרח ענישה.
מניעת רשיון אינה בהכרח ענישה. שלילת רשיון מאדם מסוכן דומה לשלילתו מאדם שראייתו קהתה. הרי אנחנו לא מענישים את מי שמחלה גרמה לירידה בראייתו. אנחנו מונעים ממנו לנהוג כי נהיגתו מסכנת את הציבור. כך גם לגבי מי שעבירות \ שגיאות נהיגה חוזרות גורמות לחשוב שאינו יכול לנהוג בצורה בטוחה. אם חוץ מזה חושבים שהיתה כאן גם עבירה פלילית ניתן לשפוט וןלהעניש עליה אבל זו אינה ענישה כפולה.
* זהג נהיר.   05/06/13 | 16:26
27. סתם התפלפלות משפטית. השלילה מוצדקת לחלוטין.
מי שנוהל על פי החוק לא שוללים לו את הרישיון. כמעט תמיד מדובר בעבריינים סידרתיים שבאמת מסכנים אותנו.
* אלון   04/06/13 | 12:18
שחלקו שכל, דלגו על שוטר וקלגס מרושע כמוך
אחרת היית מבין מה כתוב.
* שונא קלגסים   13/06/13 | 17:52
26. מילא הפסילה אבל
בארץ שבה התחבורה הציבורית היא לא הכי טובה בעולם שלילת רשיון לתקופות ארוכות בגלל צבירת נקודות לא ממש עוזרת, צריך למצוא פיתרון יותר מעשי לצבור נקודות רק בחנויות בקניות שאפשר להמיר לאפשרות תשלום תמורת נקודות עבור עבירות תנועה עונשים אחרים - כמו קנס או שלילה של חודש לעבירה יותר חמורה ואם העבירה ממש חמורה שלילה לתקופה יותר ארוכה - למה לחכות שיצבור נקודות? אולי אם האכיפה היתה יותר ישירה ובמקום ועל עבירות שהן די חמורות ומסוכנות (למרות שרובן הן) אנשים יתחילו לנהוג בזהירות כי רכב הוא כמו נשק - ושימוש לא נכון יכול להרוג וגם לפצוע......
* לי   03/06/13 | 00:05
25. גל היקר
גל היקר, מאמר מרתק ומעניין- רק דע לך שמי שמבקר מערכות לא יהיה שופט בישראל, ואני יודע שאתה רוצה , אז חבל
* עו"ד אילון   31/05/13 | 22:11
שטויות. ברק היה מבקר המערכות הגדול מכולם...
* שימי   01/07/13 | 23:17
24. פסילה על צבירת נקודות אינה ענישה, אלא מניעת תאונות דרכים.
הבעיה היא שהכותב מסתכל על כך רק כעונש. לא מדובר על עונש אלא בפעילות מונעת מצד משרד התחבורה. צבירה של 36 נקודות ב4 שנים מעידה על כך שהנהג מהווה סכנה על הכביש! מכאן שהרחקה שלו מהכביש והדרישה לעמוד במבחני תיאוריה אינה קשורה לענישה של הנהג אלא הגנה על שאר הנהגים והולכי הרגל אשר עשויים לפגוש אותו על הכביש.
* אלה   31/05/13 | 01:12
23. מדינה מגעילה בפרט עם לפיד
* חנן   30/05/13 | 20:52
22. לי אין עברות תנועה ובלי הסברים נחסם הרישיון הנהיגה
* אבדתי את מקום העבודה   30/05/13 | 14:28
21. אם אתה צודק בטח תצליח בבג''צ.אז למה אתה לא פונה לשםאם יש ממש בדבריך בג''צ יפסוק לטובתך
* אזרח   25/05/13 | 09:48
20. מהירות
סעו כחוק ואל תבלבו את המוח. אני נוהג מ-1965 ומעולם לא תפסו אותי על מהירות כפועל יוצא מעולם לא הייתי מעורב בתאונה חוץ מאיזה אסטרונאוט דפוק בראש שנכנס בי מאחור בצומת. מצדי חייבים לשלול לצמיתות רשיון של כל נהג מעל 10 נקודות ובוודאי לפני גם עקב תאונה מכל סוג.במדינה הדפוקה הזו אוספים נשקים מהאזרחים במקום לאסוף את המכוניות ההורגות כל שנה כ-400 איש אישה וילד
*  נהג   24/05/13 | 14:41
מהירות
כל הכבוד 20 ,איש חכם ונבון.,צודק 100 אחוז!! זה הכל בראש ,סעו כחוק ועל תבלבלו תשכל. אני נוהג מ 1975 לא תפסו אותי על מהירות ,אין מה למהר ולא הייתי מעורב בתאונות .חמסה..חמסה !! המדינה הדפוקה הזו ,תלמדו תלמדו את הנהגים נהיגה נכונה ,חוקים,מצבים בנהיגה ,מצבי חרום,וזאת בתקשורת-טלווזיה!! בעצם האח הגדול יותר חשוב מאיתנו האזרחים שנלמד נהיגה זהירה ושומרת חיים !! לכו תלמדו ממספר 20 !נסיעה בטוחה לכולם
* אורן   28/05/13 | 21:38
20 והמגיב שלו שני אפסים
אם הייתם יודעים לנהוג לא הייתם מבלבלים תשכל... כל טוב לכם שני אפסים...
* הבחור הטוב   02/08/13 | 12:23
19. נושא הנקודות
לדעתי נושא הנקודות צריך להיות אך ורק לעבירות תנועה שבאמת עבירות תנועה שבוצעו תוך כדיי נהיגה . ולא לחפש נהג האם שוחח בפלאפון או חגר חגורת בטיחות לדעתי זה גם דבר מסוכן בהחלט אבל זה לא קשור לרישיון נהיגה זה קשור לקנסות כמו דו׳ח חניה
* טרזן חביב הקהל   24/05/13 | 12:07
18. ענישה כפולה?
הייתי אומרת שהעונש על העבירה היא קצת יותר מכפולה... אני רק יכולה להגיד שעברתי תאונת דרכים, שברתי שתי עצמות, צברתי עוד 8 נקודות, זומנתי לקורס נהיגה מונעת, שללו לי את הרישיון לשלושה חודשים וגם הייתי צריכה לשלם קנס של 1500 שקל. ועוד אמרו לי שיצאתי בזול ושהשופט היה נחמד. רקורד של עבירות תנועה לא היה לי מלבד נהיגה בנת"צ או נהיגה בלי אורות, אז אני חושבת שיש משהו במה שהעו"ד פה מנסה להגיד...
* נטע   22/05/13 | 12:04
17. אין פה ענישה כפולה
לענ"ד לא מדובר בענישה כפולה. עד כמה שידוע לי, כשאתה עומד לדין בגין אותה עבירה - השופט מנכה מתקופת השלילה, שהוא מחליט לתת לך בגין העבירה שביצעת, את התקופה שבה היית בשלילה מנהלתית (בדומה לכך שתקופת מעצר לפני משפט מנוכה מעונש המאסר שקיבלת).
* יובל   22/05/13 | 11:33
יש ענישה כפולה
אבל מדובר לא במשפט כעונש שני, אלה בפסילה של משרד הרישוי כפסילה שניה... כיוון שאת הפסילה שלך קיבלת בבית משפט עבור העברה שלך אז למה צריך לקבל אחרי זמן מה עוד פסילה על עבירה שכבר שכחתה עליה?? :O
* ניקיטה   22/05/13 | 19:07
חד וחלק - לא ענישה כפולה. פשוט פריסת עונשים.
* א. אלון   10/06/13 | 02:10
16. ירושלים
בבקשה אנחנו סובלימ בשקת דאי לעול הזה
* עווד   21/05/13 | 00:01
15. מה עושים?
אני גם קיבלתי שלילה ל 3 חודשים בגלל אותה מטומטמת ועד היום לא החזרתי את הרשיון שלי ועבר כבר למעלה משנה כי אין לי זמן לגשת לתיאוריה ולעוד שני מבחנים שנתנו לי האם אני יכול לערער על ההחלטה ולקבל את הרשיון שלי בחזרה בלי תאוריה ובלי כלום??? אשמח לתשובה מהירה...
* יאיר    20/05/13 | 18:42
14. ל 4
מצטערת להגיד לך..טסט שישי על הילוכים ולא לעבור..אתה לא יודע לנהוג!!!
* לודאית   20/05/13 | 16:26
13. כנסו
המכון הכי מושחת במדינה שמעניש פעמיים נהגים הוא המכון הרפואי לבטיחות בדרכים שלוקח לנהגים רישיוניות נהיגה בטוענה הזוייה של פסיכולוגים בגרוש ״אישיות בלתי יציבה לנהיגה בטוחה״ אלפי נהגים נפסלים בלהחזיק רישיון נהיגה ומשלמים על בדיקה של 7 ד׳ 600 שח ובבדיקה הזו המכון עושה רצח אופי לנהג ופוסל את רישיונו כמובן שהנהג מוזמן לבדיקה חוזרת כעבור שנה שעלותה היא עוד 600 שח והוא עלול למצוא את עצמו לא כשיר עוד פעם וחוזר חלילה . המכון הרפואי הוא בבעלות פרטית ככה שעכשיו אתם מבינים למה מכשילים נהגים ,כדי לייצר לעצמם תזרים מזומנים . בושה וחרפה בכל העולם אין גוף כזה רק בישראל יש ,חי קיים ובעיקר שולל רישיונות !
* יוסי   20/05/13 | 15:54
12. משרד התחבורה חבורת עבריינם
פשוט לא יאמן השחיטוות שהולך שם
* נהג   20/05/13 | 15:38
11. חוק יסוד כבוד האדם וחירותו
להמון אנשים שנקלעו לחובות ואינם מסוגלים לשלם...המדינה המזדיינת הזאת משתפת פעולה עם תאגידים ובעלי הון ולא מחדשת להם את רישיון הנהיגה. יופי, עכשיו הם בטוח ישלמו...כולירות מסריחים. המהפיכה בדרך!!! או שמא ההפיכה?!
* חופשי   20/05/13 | 15:30
10. מדינה רעה רעה רעה!
"ארץ אוכלת יושביה" המהפיכה בדרך...והיא ממש לא תצא מרוטשילד!!!
* morpheus   20/05/13 | 15:27
9. טרוריסטים ממשרד הרישוי - להפסיק את החגיגה שלהם
להחזיר את הרישיונות לאלו שהם נשללו מהם סתם.
* בן   20/05/13 | 14:48
8. צריך לעשות סוף לטסטרים של היום
נוצר מצב שהטסטרים מכשילים את כולם בצורה דוחה ומגעילה בשביל קצת כסף שהם מנצלים מהאזרח כנ״ל המבחני תיאוריה שבמקום לבחון את הנבחן מנסים להכשיל כמה שיותר אז יאללה שיעשו משהו
* אחד שנמאס לו   20/05/13 | 13:48
7. מדינה מחוקקת על ידי אשכנזים וערבים. למה אתם מצפים
לא יאמן
* Daniel    20/05/13 | 12:28
ואת עצמך אתה לא שונא.
לך תעבור טיפול ויהיה לך אולי קצת יותר קל בחיים.
* אשכנזי   25/05/13 | 09:45
תרד מהארץ , לך תהרוג אנשים בחו"ל
תעוף מכאן ואל תחזור , ואנחנו נמשיך לשלול רישיון נהיגה לרוצחי הכביש !!!
* ברמן   03/06/13 | 07:08
6. מדינה מטומטמת
מדינה מטומטמת
* מדינה מטומטמת   20/05/13 | 11:30
5. כן אבל.......!
הכתבה אולי מתארת מצב קיים,אבל כולם שוכחים,שמי שנקלעו למצבים הללו הם בעיקר עברייני תנועה כבדים,אפילו אם הם אינם פושעים פליליים,הם רצדביסטים,כלומר אלו שחוזרים ומבצעים עברות תעבורה חמורות פעם אחר פעם,ואימת החוק והנורמה הציבורית אינה חלה עליהם,ואולי לא היו צריכים להחזיק רשיון נהיגה בכלל !!! בכל מקרה עו"ד מצאו תרנגולת שמטילה ביצי זהב,וע"ח אלה הם עושים קופות לא מבוטלות בעליל,הפתרון הוא לנהוג כחוק מה שישמור טוב מכל גם על רשיון הנהיגה, ובעיקר על החיים !
* טומי   20/05/13 | 11:27
לא אבל....!
אתה טועה.את הנקודות צוברים האלה שדיברו עם הפלאפון או לא חגרו חגורת בטיחות, אבל נהגים שעשו תאונות לא קיבלו.אז יוצא שהמסוכנים באמת אלה שלא שולטים על האוטו או לא יודעים לנהוג ממשיכים לנהוג.
* מנואל   20/05/13 | 12:30
שטויות זה כנראה הצד החזק שלך ....
כבר נהרגו נהגים שדיברו בטלפון בזמן נסיעה , וחוץ מזה מה זה משנה על מה תפסו אותך , עבריין הוא עבריין ולא משנה מה מהות העבירה .
* יוסקה    03/06/13 | 07:11
לא נכון בכלל.......!
מי שנוסע 110 בכביש תל אביב חיפה הוא עבריין תנועה כבד? זה היה נכון אם המשטרה לא הייתה "מחפשת" גם נהגים נורמטיביים, מה לעשות שהיא מחפשת כסף קל ? עזוב את זה שכל סגן אחראי מילוי דפים במדפסות עולה לו השתן לראש . . .
* huxh suxh   20/05/13 | 12:47
4. ומי מפקח על הטסטרים והמורי נהיגה?
הטסטרים רק יודעים להכשיל ללא סיבה ....הגיע הזמן שהמצב הזה יהיה תחת פיקוח ולא תחת ניצול....עשיתי כבר עשיתי כבר 6 טסטים...ולמעלה ממאה שבעים שיעורי נהיגה...ועדיין לא עברתי טסט...ואני לומד באוטומט...מעניין מאוד למה דואגים להכשיל אותי ללא סיבה מוצדקת....בושה וחרפה שככה מתנהגים לאנשים שגם כך בקושי מצליחים לחיות...ושואבים להם את הכסף ...וכך התלמיד נכנס למעגל שהוא לא יכול לצאת ממנו....כי הוא תמיד מסתכל על ההשקעה האחורית...ואז האדם לא יודע מה לעשות...תעשו לזה כבר סוף...
* מאוכזב מאוד   20/05/13 | 11:00
3. הכי כן! ברור שלא!
* פינס לשלטון   20/05/13 | 10:57