הורים
תגובות (51 תגובות ב-40 דיונים)
40. על פי התגובות
הגברים מוכיחים כי הם ברובם אגואיסטים כל דבר שהם רואים נועד בשבילם או לבכדי לגרות אותם או לספק אותם . הכי טיבעי שיש זה להאכיל תינוק אני לא אומרת שאי אפשר להסתיר עם בד כדי שאף אחד לא יפגע או לשמור על הצניעות אבל זה לא תמיד נח הבד נופל , זז, האמא לא מסתדרת עם התינוק וכו... אז אם יש פינת הנקה עד רבה ואם לא מישלא נעים לו או לא יכול להתגבר על יצרו שיסובב את הראש .
* גלי   24/10/11 | 08:55
39. ל- 22 את בסדר? תגובה דוחה ממש.....
את לא מתביישת בכלל לעלות על דעתך שאמא שמניקה את תינוקה הרעב זה משהו מיני??
* ענת   04/08/09 | 16:08
38. אחלה כתבה ישר כח!!!
ולכל התגובות האנטי - הדבר היחיד שמניע אתכם הוא יצר שפל ובהמתי של חרמנות חסרת כל מוסר. יצר שגורם לכם להיות בטוחים שחזה של כל אישה בעולם מטרתו היא אחת - לחרמן אתכם ולספק את היצר השפל הזה. וכך ברגע שתשומת הלב הולכת להאכלת תינוק - אתכם בלבד זה דוחה, בעיני אחרים זה יפיפה. זהו שיאו של הטבע. תבינו אחת ולתמיד מה דוחה ולא מקובל - אתם.
* ליאת   04/08/09 | 16:06
37. ל-34 תתבייש לך
יש לך תפיסה מוסרית מעוותת בבסיסה. לבהות בחזה של נשים ברחוב, שלרוב כלל לא מעוניינות שתסתכל בכלל לעברן - זה נחשב לטוב נורמלי ומוסרי בעיניך, אבל שאמא מאכילה את תינוקה הרעב - זה רע?? למה?? אולי כי היא מראה לך פונקציה נוספת לחזה שלא למטרת החרמון שלך, בכך שהיא מניקה??? אז תתבגר - לא הכל נועד ע"מ לחרמן אותך, לא על זה נבנה העולם ולא - זה בכלל לא נורמלי מה שאתה חושב. טפל בעצמך.
* ליאת   04/08/09 | 15:59
מסכים ולא
יש הרבה נשים שנוקטות את אותו מוסר כפול, יניקו בציבור בלי לכסות אבל יכעסו על מי שמסתכל לכיוון אפילו אם הוא פשוט ישב מופנה לכיוון זה. עם כל הצער בדבר יש לכסות עד כמה שניתן, מתוך התחשבות. כשאני רואה אישה מניקה בפומבי מבלי לכסות אני מפנה את הראש, לא מתוך גועל אלא מתוך נימוס לאותה אישה (אף שאני חושב שפיטמה נשית כמו פיטמה גברית היא לא משהו שנשים צריכות להתבייש בו, אבל דתיים, ומסורתיים, ונשים שמרניות שמתביישות משטויות...)
* לא 34   13/11/13 | 17:45
36. זה הרבה יותר מבייש לנער בקבוק לתינוק קטן וחסר אונים
אבקה תעשייתית שעשו אותה מחלב של בהמה ובמפעל הכניסו לה כל מיני ויטמינים סינטטיים. אמא שבוחרת (עאלק) לא להיניק פשוט מחליטה לא לתת לתינוק שלה את מה שהטבע נתן לה כדי שתתן לו ופשוט לא נותנת לו את הטוב ביותר ולכן היא הרבה פחות טובה מאמא שמקריבה מעצמה ומיניקה.
* יעל   20/03/09 | 19:13
35. הנקה
שאני הנקתי את הילדון שלי לא התביישתי פשוט הוצאתי את הציצי שלי והנקתי לא התביישתי מאף אחד מי שמתביישת יכולה להניק בשירותים בקניון
* חביבה   20/03/09 | 08:45
34. למה בפרסומת של בירה זה בסדר?
כי בפרסומת של בירה זה ציצים יפים ושנשים שמנות עם ציצים נופלים מניקות זה דוחה!!!
* אוהב ציצי   19/03/09 | 22:30
33. את פשוט מגעילה שמדברת שטויות!
* יפה   19/03/09 | 21:51
32. כתבה מצויינת (כנסו)
על הכבווד אחלה של כתבהה אני חושבת שכל אישה צריכה ליקורא כתבה זאת ואני חושבת שעוד יותר רציני אם תהיה כתבה זאת בעיתון
* -אמא-   19/03/09 | 20:08
31. כל כך פרמיטיבי
* צודק   19/03/09 | 17:52
30. גם אני הנקתי
כאמא שהניקה איפה שרק אפשר, אני מצדיעה לאימהות שמניקות ברחוב/קניון וכו'. אבל...... צריך קצת לכסות, להסתיר קצת את מה שאני עושה לא צריכים לראות את כל הציצים בחוץ.
* מירי   19/03/09 | 16:59
29. הידעת ? גבר חושב על סקס כל 52 שניות בממוצע
שלא תעזנה לחשוב על זה , לא שמעתן כמה פעמים גבר חושב על סקס ? כל 52 שניות בממוצע , כלומר : כל דקה, חצי מהגברים באיזור ינעצו בך מבטים חרמניים , ומספיק שאחד מהם חרמן יתר הוא גם יעיז להציק לך ולגרום לך להרגיש מאוד לא בנוח, אז אנא מכן אל תקשיבו לכל שטות שכותבים ברשת
* חרמן מתון   14/01/09 | 05:19
28. הנקה בפומבי
האמת, אין לי שום דבר נגד הנקה, אני בעצמי מניקה עדיין. לפני שילדי נולדו כשהייתי רואה אמהות בפיצריות/בתי קפה או סתם בפומבי מניקות נשעבתי לעצמי שאין סיכוי שאעשה זאת. כל פעם שיוצאים החוצה והקטנה צריכה לאכול פשוט לוקחים בקבוק אופטימיל לדרך ונפתרו הבעיות- הילדה מקבלת את האוכלת ואני לא גרמתי לאף אחד להרגיש לא בנוח.
ayala35   08/01/09 | 11:20
27. כתבה מצויינת, אורית
איזה מין חולי נפש משווים תינוקות קטנים שיונקים לגברים משתינים או לאקטים מיניים? כל הנשים שמסתובבות בקניון עם מחשופים עמוקים חושפות פי אלף יותר שד, ואני לא רואה אף אחד אומר להן להתלבש כי זה כמו להשתין בפומבי. תודו שמה שמציק לכם זה לראות תינוק שמטפלים בו באהבה, אהבה שחסרה לחולי הנפש.
* אמא של שי   04/01/09 | 22:07
26. שיר בנושא הכתבה
לאורית נבון קבלי בתודה שיר שכתבתי בנושא מָדוֹנָה שֶׁל קֻפַּת-חוֹלִים הִיא יָשְבָה בַּפִּנָּה מֵינִיקָה וְחוֹבֶקֶת עוֹלָם רַק הִמְתִּין לָהּ חֲדַר הַמְתָּנָה רַק מִסְגֶּרֶת דַּלָּה לְפָנֶיהָ חַוָּה מוֹנָה-לִיזָה עַשְׁתֹּרֶת מָדוֹנָה שְלֵוָה אִשָּׁה לֹא שָׂבַעְתִּי אֱסֹף אֵלַי רֶגַע צַיָּד אֶל פָּנֶיהָ יָרֵא מִקִּרְבָה אֲנִי הַלָּכוּד בַּחֲלַב אֲזִקֶּיהָ חָבוּק לָהּ עוֹלָל וַאֲנִי הַשָּׁבוּי רַךְ בִּפְנֵי הֶהָדָר יוֹנֵק הַבּוֹכֶה אֶל כֻּלָּהּ אֶל כַּלָּה טִפָּה כִּפְנִינָה לְבָנָה בִּקְצֵה שָׁד אִשָּה מֵינִיקָה בְּעֵינַיִם לַחוֹת לִי צוֹחֶקֶת מַסְמִיק עוֹלֵה רֶגֶל לוֹכֵד בָּהּ חִיּוּךְ מְפַיֵּס מַבִּיט אֶל הַפֶּה הַזָּעִיר עַל פִּטְמָה מְנֻשֶּׁקֶת חֲדַר-הַמְתָּנָה בְּקֻפַּת הַחוֹלִים וּכְמוֹ נֵס שִירַת מַלְאָכִים בּוֹ וְרַק תִּינוֹקוֹת יִשְמְעוּ דודי בן עמי
* דודי   04/01/09 | 17:44
מאחר שהפורמט אינו שומר על השורות, הרי שנית
מָדוֹנָה שֶׁל קֻפַּת-חוֹלִים// הִיא יָשְבָה בַּפִּנָּה/ מֵינִיקָה וְחוֹבֶקֶת// עוֹלָם רַק הִמְתִּין לָהּ/ חֲדַר הַמְתָּנָה רַק מִסְגֶּרֶת דַּלָּה לְפָנֶיהָ/ חַוָּה/ מוֹנָה-לִיזָה/ עַשְׁתֹּרֶת/ מָדוֹנָה שְלֵוָה/ אִשָּׁה/ לֹא שָׂבַעְתִּי אֱסֹף אֵלַי רֶגַע/ צַיָּד אֶל פָּנֶיהָ יָרֵא מִקִּרְבָה// אֲנִי הַלָּכוּד בַּחֲלַב אֲזִקֶּיהָ/ חָבוּק לָהּ עוֹלָל/ וַאֲנִי הַשָּׁבוּי/ רַךְ בִּפְנֵי הֶהָדָר / יוֹנֵק הַבּוֹכֶה אֶל כֻּלָּהּ/ אֶל כַּלָּה// טִפָּה כִּפְנִינָה לְבָנָה בִּקְצֵה שָׁד/ אִשָּה מֵינִיקָה בְּעֵינַיִם לַחוֹת לִי צוֹחֶקֶת/ מַסְמִיק עוֹלֵה רֶגֶל/ לוֹכֵד בָּהּ חִיּוּךְ מְפַיֵּס/ מַבִּיט אֶל הַפֶּה הַזָּעִיר עַל פִּטְמָה מְנֻשֶּׁקֶת// חֲדַר-הַמְתָּנָה בְּקֻפַּת הַחוֹלִים/ וּכְמוֹ נֵס/ שִירַת מַלְאָכִים בּוֹ/ וְרַק תִּינוֹקוֹת יִשְמְעוּ//
* דודי   04/01/09 | 19:11
25. והגברים ילכו בלי תחתונים?
אז נכון שציצי זה די מגרה ונכון שהתינוק לא צריך לרעוב אבל גם נכון שזה לא כל כך צנוע ולא כולם צריכים לראות לאשה המניקה את גופה כמו שלא כל טכנאי צריך לשלוף את ישבנו (וזה קורה) כשהוא מתכופף יש גבול לכל דבר אני לא הייתי רוצה שאשתי תניק בפני המון העם שבתוכם בודאי כמה סוטים וחולי נפש שיתחילו לפנטז עליה כל מיני דברים מלוכלכים שאין המקום להרחיב בקיצור שכל אחת תעשה מה שהיא חושבת זו מדינה דמוקרטית אבל לדעתי כדאי לחשוב פעמיים לאותה אשה ששולפת, איך זה נראה לא כלפי אחרים אלא כלפי עצמה האם דבר כזה מביא לה כבוד או זלזול תחשבו על זה!!!!
* מיקון   04/01/09 | 16:34
24. בפרופורציות
הנקה זה דבר טיבעי ויפה אבל שד זה איבר חושני ומיני אז תניקו זה טוב בפרופורציות ובצניעות :)
* קרן   04/01/09 | 14:05
23. תגידו מה שתגידו,אבל
שד רחב פטמה,נוטף חלב שנשלף במלוא הדרו,לנגד עיניי המשתאות,כפי שקרה לי לפני כחודש במהלך נסיעה לרכבת,עלול להעמיד בסכנה את רוכסן מכנסי,וגם אם זה נועד עבור מטרה נשגבת של האכלת תינוק.
* גבר בלי שקר   04/01/09 | 09:13
22. ואוננות בציבור גם בסדר?!
מראה של הנקה בציבור מעביר בי צמרמורת של גועל. השלב הבא מבחינתי הוא להשתין , לאונן ולהתעלס בפרהסיה.
* רותי   04/01/09 | 04:37
21. הנקה
מה כול כך רע בחזה בחוץ ועוד יותר יפה שתינוק רעב .. לא להפריע....
* ריין   03/01/09 | 15:38
20. ביכלל לא מובנת הצנזורה...
הרי בסופו של דבר זה אתר היכרות בגדול... אם היו נגיד דורשים כי תמונות אילו ישוייכו לאלבום שעל המשתמש {בעלי הדף} לאשר לאחרים לצפות בתמונות שבו עוד אפשר היה לומר שיש איזה הגיון של לא לפגוע ברגשות ציבור דתי לדוגמה או WHATEVER... אבל להסיר תמונות של גולשים, לדעתי זה מנוגד ביכלל לקונספט של ברשת החברתית והאינטרנט ביכלל... אגב אישית אני גם לא רואה שום פסול שאם משהו/י רוצה להעלות תמונות עירום שלה/ו ו/או אם זה צלם שמעלה תמונות עירום שהם חלק מעבודת האומנות שלו וכו'.... ושוב יש אולי הצדקה לדרוש כי יהיו באלבום ש""מזהיר""/מצהיר כי מדובר בתמונות החוספות ""עברים מוצנעים"" עם או בלי צורך שהמשתמש/ת {בעלי הדף} יהיו חייבים לאשר לגולש הרוצה לצפות באלבום לקבל את אישורו/ה.
* bar   03/01/09 | 08:48
19. נשים, נורא קל לכן לדבר
ללכת למקום ציבורי ולראות ציצי זה לא חלק משיגרת יומי, אם אני רואה ציצי אני מתלהב. כאשר אתן עושות את זה אתם מציבות גברים רבים במצב לא נוח ולא נעים. כאשר תינוק מוצץ מהפיטמה חלב זהו דבר מיני בעליל בעיניי כל הגברים, ואני לא בוטה או חרמן יתר על המידה, ככה אנחנו. גם לחרבן זה פעולה טבעית, אבל אני לא יושב על סיר באמצע הקניון. יש את הפינות החתלה. אם אתן מחליטות לעשות זאת בציבור, עליכן להשתמש בכיסוי מבד, ולא אתן מתגרות בחברה.
* גבר   03/01/09 | 02:57
18. מה השלב הבא אוננות בציבור?
* חחול   02/01/09 | 22:05
מה הקשר איך אתה בכלל עושה את ההשווה???
* דיאנה   16/08/09 | 00:40
17. הנקה
אם אשתי מניקה במקום צבורי היתה חותיפת
* gparen   02/01/09 | 18:18
16. אני לא אוהבת להניק בציבור
אני מתביישת להניק מול אנשים זרים ולכן אני מאוד שמחה שיש פינות הנקה המיועדות לכך. וכן, גם אני מניקה באוטו לפעמים, אבל כל זה מתוך בחירה שלי וחוסר נוחות שלי. מי שמניקה בציבור, שיבושם לה. אני לא חושבת שיש בזה פסול.
* מניקה   02/01/09 | 15:31
15. אין לי בעיה עם זה כל עוד לכם לא מפריע שאני מסתכל...
* אדם   02/01/09 | 10:02
14. יש כאלה שמניקות ושמות בד שמסתיר השאר סתם מתלהבות
יופי יש תירוץ להתערטל בציבור. טיזריות. נשים נורמליות שנאלצות להניק בחוץ מוציאות מעין בד שמסתיר את השד וכך נמנעות מפגיעה ברגשות של אחרים.
* סתם פרובוקציה.   02/01/09 | 09:11
13. ל1 תינוק רעב הוא לא אדם בוגר שיכול להתאפק
כשהתינוקות שלי בכו והיו רעבים הנקתי בכל מקום בו יכולתי לשבת - בית קפה, חנות בגדים ואפילו בסופר (לקחתי כסא וישבתי בפינה). רק כשלא היה היכן לשבת יצאתי להניק ברכב. אבל כל זה מחוסר ברירה וחוסר התחשבות של הסביבה. כמו שלך יש חדר שירותים לגשת אליו גם לאמא שמניקה צריך שתהיה פינה בה היא תוכל לשבת להניק ואחר כך גם להחליף חיתול. במרכזי קניות בארצות אחרות כבר הגיעו למסקנה שאחוז גדול מהקונים הם הורים לילדים, שם יש בקניון חדר גדול שנקרא "חדר הורים". החדר הוא ענק יש פינות הנקה, פינות החתלה ולרוב גם שירותים עם אסלה קטנה לילדים ועוד מתקנים לנחות ההורים והילדים כמו טלויזיה או פינת משחק לאח שממתין. אז לא חייבים כאלה מרשימים אפשר גם פינה קטנה עם וילון כמו שיש בחנויות הרשת של שילב.
* הנקתי בכל מקום בו יכולתי לשבת   01/01/09 | 12:49
כל הכבוד לך!!!!
ככה צריך להיות.....
* דיאנה   16/08/09 | 00:37
12. צודקת אורית תינוקות לא צריכים לאכול בסתר
אבל מצד שני לא ראוי שאשה תשלוף ציצי במסעדה לפני כולם, זה פוגע ברגשות של אנשים וגם היא יכולה להתחשב. פינות הנקה זה דווקא רעיון מצוין וכל קניון שיש בו פינה כזאת, כל הכבוד למנהלים שלו
* רחל   01/01/09 | 12:49
11. אפשר להניק בציבור אבל ! לכסות את החזה עם כיסוי מתאים
נכון שזה טבעי להניק , אבל גם להשתין ולהפליץ זה טבעי, אז מה ? נעשה את זה בפומבי! כאמא מניקה אני באמת לא מבינה למה מישהי תרצה לחשוף את החזה שלה בציבור כדי להניק ללא כיסוי.
* אמא מניקה   01/01/09 | 10:21
מי אמר ללא כוסיו???
להניק זה טוב ומי שרוצה אז שתעשה את זה איפה שבאה לה...מה הבעיה של כולם עם זה??? לא מבינה.....שתסתיר עם משהו את הציצי ונגמר כל הסיפור....דיי כבר להיות טמבלים
* דיאנה   16/08/09 | 00:35
10. צודקת 7, צריך לאהוב כל אדם
גם אם הוא אוכל לאפה. באמת הגזמת קצת, אורית, אנשים שאוכלים לאפות לא עד כדי כך מגעילים, ובסתר ליבי אני יכולה להבין את האנשים שהנקה בציבור מפריעה להם. אבל אני לא חושבת שאהבת אדם היא תכונה נחוצה כדי להיות כותב מצויין,ואני אוהבת מאוד לקרוא את כתבותייך, גם אם לא תמיד אני מסכימה איתך
* מניקה ממש כעת   01/01/09 | 01:51
9. אורית נבון את כותבת נפלא
אורית נבון את כותבת נפלא
* רותי   31/12/08 | 20:31
8. אני דווקא בעד
תקראו מה כתב הבלוגר הזה..... http://www.tazuta.com/?p=131 מצחיק הבחור.....
* גיליגן   31/12/08 | 15:31
7. אהבת אדם, זה כל הסיפור
אין לי מושג מה הסיפור של אורית עם הנקה. ללא ספק, הטיפול שהיא ממליצה לאחרים לקבל, יכול לעזור גם לה לסגור קצוות עם נקודות חולשה לא פתורות... אבל לנושא עצמו. פעוטות יונקים, זקנים לועסים, ובכלל... מי שאוהב אדם, נהנה לראות בני אדם אוכלים. כשאת מביטה ברוך על אנשים אוכלים, את מסוגלת להפנות את אותו הרוך כלפי עצמך... נסי, ותהני.
* הנקתי. אבל עשיתי עוד דבר או שניים בחיי...   31/12/08 | 14:46
6. אני אישה וזה מפריע לי
להיגרר עם הילד שלך לכל מקום זו בחירה שלך. הנקה במקום שימוש בתחליפים זו בחירה שלך. את ממש תמימה או ממש שקרנית אם את נצמדת לגירסא שלך ששדיים הם לא תמיד דבר מיני משום שמציצת פטמות נחשב לדבר מאוד אירוטי בגלל שכתינוקות ינקנו. אז סגרי חולצה ותניקי בבית. את יודעת בדיוק באיזו שעה התינוק אוכל ואת יכולה להתאים את הלו"ז שלך כדי להתחשב בסביבה. ושוב אני אגיד שהבחירה שלך להסתובב כל היום עם תינוק היא לא הבחירה של כולנו.
* ורד   31/12/08 | 14:21
את רצינית?
אני לא יודעת מה נסיונך בעניין אבל בהנקה כמו בהנקה אין זמנים ידועים ואין "יודעת" מתי ההאכלה הבאה!!! לפני שאת מונעת מחצי מהאימהות אור יום ובילוי מחוץ לטרנינג וקירות סלון ביתם כדאי שתעשי שיעורי בית ותדעי על מה את מדברת. האימהות זה לא עונש ואין צורך להתקע בבית! כן אנחנו בוחרות!!!!לצאת מהבית ואת תבחרי שלא לנעוץ מבט! סתם להבהרה אני באופן אישי מניקה באוטו וחוץ מזה שנים שלא נתקלתי בהנקה פרובוקטיבית! שוב,-תבחרי על מה להסתכל וכמו שלא נעים לפעמים להסתכל על אנשים לבושים שעוברים במחיצתך כך את לא חייבת להסתכל גם על אם מניקה!!!
* מניקה   31/12/08 | 23:28
צודקת לגמרי וחוץ מזה
יש דרכים אינטימיות להניק גם בציבור חולצות הנקה או שיטת 2 שכבות שאנשים עוברים לידי ולא מאמינים שהוא יונק אלא בטוחים שסתם מנמנם עלי
* גם מניקה    01/01/09 | 11:25
כל מה שאמרת נמשע תירוץ
מצוץ מהציצי שלך. אם היו נותנים לך, היית בטח גם מביאה ביד בציבור.
* רותי   04/01/09 | 04:46
למה לי לתת לתינוק פחות טוב אםפ יש לי בררה לא?
מותק! חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק וכל עוד יש לי אני לא רוצה לתת תחליפים. מה שכן אפשר לעשות זהלשאוב ולתת בבקבוק חלב אם. אך אם אין בנמצא ויש לי בשפע בציצי הוצא אוציא אותם ושכל העולם יקפוץ אני דתיה וגרה בעיר דתית ואם הבובה שלי רוצה לינוק בציבור למרות שאכלה בבית היא תינק!!! אני מנסה לכסות עם החולצה אך בשום אופן לא מתביישת ושכולם יקפצו!!!!!
* טל   02/01/09 | 08:24
5. מסכימה עם כל מילה
* אמא שלא הניקה גם   31/12/08 | 13:14
4. דווקא מתאים לי לאפה עם עמבה
לא שיש לי משהו נגד הנקה (טוב נו, יש לי) לא אוהבת לראות את זה, מילא בקניון, יש לי עיסוקים אחרים שם אבל כשבת הדודה (המותק!) שולפת בסלון ואני צריכה למצוא מקומות אחרים להתסכל עליהם ולהתנהג בו זמנית כאילו הכל כרגיל די זה לא נעים ***אורית נבון -כתבה מעולה מאד נהנתי מחכה לעוד...
* טלי מטרנה    31/12/08 | 13:07
3. קודם תתחילי להניק ואז תדברי!!!
אורית, מצד אחד את מדברת על כך שלהניק זה מגעיל אותך ומצד שני את קוראת למניקות לעשות זאת בפומבי. אני קצת מבולבלת. תתחילי להניק ואז תהי לך זכות דיבור !!!!
* ימית ארסוף   31/12/08 | 12:50
2. הנקה בציבור
אני איתך אורית! וכל המתחסדים שלא רוצים לראות חתיכה של ציצי שלא יבקרו בעמוד שלי בפייסבוק.
* מוניקה המניקה   31/12/08 | 12:49
אני רוצה לראות גם חתיכה מה... שלך
את זה גם אפשר למצוא בדף שלך בפייסבוק?
* ירין   04/01/09 | 04:48
1. הנקה בציבור
לפי הפילוסופיה שלך מעכשיו כאשר אצטרך להשתין בהיותי במסעדה, אעמוד וארוקן את השלפוחית לתוך בקבוק שתיה ריק ואחזור לי לשבת כאילו רק בצעתי דבר טבעי ביותר וכל הסובבים אותי שלא יתעלמו ממעשי אומר להם בשפה שלך "מצבכם גרוע, רבותיי טפלו בעצמכם"
* גם להשתין זה דבר טבעי ומלא הנאה ואסור להתאפק   31/12/08 | 12:40
כמה שהנקה בציבור מזכירה לי חרבון בפרהסיה...
* מוטי   04/01/09 | 04:49