נשים
תגובות (229 תגובות ב-120 דיונים)
120. במבל'ה
המורה הזו כל הכבוד לך פשוט ראויה להערצה עצוב שלמורה אכפת מכבוד התלמידות והגוף שלהן ולהורים שלהן לא כמו האבא המקרוב הזה במקום שייחנך תבת שלו ללכת בצניעות שלא כול אחד יראה את הגוף שלה וישמור על האוצר שה' נתן לו ..טוב שהיא לא רשמה ולבנים לא להביא באנים ולא ג'ויינטים לבית ספר ואז אחד כמוך היה רושם : שימו לב !! למי אסור לבניםם!!! זו אפליה עכשיו אני הולך לקנות לבן שלי קנאביס שייעשן בכיתה .!! מורה חצופה !! אייי עצוב עצוב בנות ישראל באשר אתן אתן לובשות צנוע לא בשביל שלא יאנסו אתכן אלא בשביל לשמור על הגוף שלכן הקדוש הזה שה' נתן לכן . באמת אל תקשיבו להזויים האלה שמתירים את זה.כנראה אלו שזועמים נגד הם כאלה שמחכים בבתי ספר לילדות קטנות עם מכנסונים קצרים ומסתכלים עליהן אז באה מורה והרסה להם תסטייה כנראה לא יהיה על מה לפנטז,עכשיו אה?! בור ועם הארץ!
* אבאל'ה   03/01/20 | 11:10
לשמור על צניעות הגוף זה דבר טוב וחשוב. הבעיה מתחילה שרק הבנות נדרשות להיות צנועות והבנים יכולים ללכת כמו זונות ממין זכר
* ציידי שרווד   19/05/20 | 21:12
119. צודקת
מורה אחת חכמה יצא לפחות
* נרי   02/12/19 | 20:24
118. הגזמה
היא כתבה מכנסונים. שזה חצי תחת בחוץ בדרך לים ובהחלט לא לבית הספר. ולא אין שום אפליה,ממתי בנים הולכים עם מכנסונים? המורה מכירה את המציאות . לא כל דבר זה הדתה. יש מושג של יצוגי ומכבד
* אהרן   16/09/19 | 15:41
117. לא ניתן למשרד החינוך
לא ניתן למשרד החינוך למדוד את אורך המכנסון של בנותנו הגוף שלהן אינו חפץ. לא צריך להסתיר אותו. נולדנו ערומות. תנו לנו ללכת כך לביה"ס ערומות!!! ילדה שמתביישת שנולדה כך שתלך לבית הספר עם תחתון! ושלא ימדדו לה את התחתון בסרגל.כך נהפוך את בנותנו לשופיות יותר. די לסרגל של המנהלות והמנהלים.
* אחת מהשדולה    10/09/19 | 23:03
לא ייאמן
אני קורא מה את רושמת ואני נגעל מחוסר האכפתיות שלך ..למה שלא תלכי לעבודה ערומה גם והבוס שלך יסתובב ערום ויעברו לידך יתנו לך סטירה עם האיבר בטעות כי נולנדו ערומים אז מה ..אבל שלא תלכו להתלונן על הטרדה זה מותר מה ..כולנו ערומים ..טימטום ה' ירחם איך
* טיטום   03/01/20 | 10:59
בושה
אפילו זונה שזה המקצוע שלה לא הולכת לעבודה ערומה אז אם את תתני לביתך ללכת עם מכנסונים קצרים שתהיה ראווה לכול הבנים החרמנים שייבושם לך בושה וכלימה איזה דורר בושה!!!!!
* זונות   03/01/20 | 11:01
116. מה קורה בעולם
הייתי בפולין ובספרד. הבנים בביה"ס לובשים חולצה ומכנס. והבנות חולצה לבנה וחצאית. באנגליה נדרשים התלמידים להגיע לביה"ס בחליפת שלושה חלקים.הבנות עם חצאית ארוכה. יפן בנים חולצות מכופתרות והבנות חצאית משובצת. ישנן מקומות בעולם (ברחבי אמריקה) שהבנות בנוסף לחצאית לובשות גם גרביים. רק במדינת ישראל מעודדים לאונס הבנות על ידי גירוי הבנים. והכל לגיטימי. רק מאוד חבל שזה לא קרה בביה"ס של הדתיים היינו עושים עליהם אחלה כתבה של הדתה.
* פבל   10/09/19 | 21:16
115. מאחלת להורים האלה
שיאנסו את הבנות שלהן!!!! זה תקנון לגיטימי. פעם לובשת מכנסונים נחשבה זונה!
* אמא ומורה   04/09/19 | 17:47
חולת נפש. מורה את לא. וגם זונות הן בנות אדם שגברים החליטו לקנות.
צר לי על הטראומה שעברת בילדותך שגרמה לך לפתח את הנקמנות הזו בנשים לובשות מכנסונים.
* אריאל   05/09/19 | 18:05
114. ישראל הופכת לאירן
רוצים לפסול מכנסיים קצרים? אז תפסלו גם לבנים!
* יונית   29/08/19 | 19:57
113. מכנסיים על אמצע הירך לגיטימי גם לבנים וגם לבנות לא יותר קצר
מי שיש לו בעייה עם זה - שילך להיבדק...
* ישי   29/08/19 | 00:05
112. איך תבין
המוח שלך סתום מרוב טומאה
* ג   28/08/19 | 21:10
111. איזו כתבה מכלום
ברור שהיא כתבה בנות כי בנות מתלבשות ככה. בנים לא באים עם מכנסונים שרואים להם הכל כמעט. והטרדה מינית?? זה נועד לשמור על הילדה שלך ולכבד את הגוף שלה. ההורים היום גרועים יותר מהילדים.
* עינבל   28/08/19 | 08:24
היא כתבה לבנות לא להגיע במכנסיים קצרים
לא אמרה לא להגיע עם מכנסיי שחלות. יש מכנסיים קצרים באורך סביר. הבנות שלי לא מסתובבות עם תחת בחוץ. אין להן מכנסונים. אבל, מכאן ועד לקבל הוראה מביה"ס שהבנות אמורות להגיע עם טייץ 3/4 בביה"ס חילוני לא מקובל עליי. אם הילדות רצות, קופצות מתכופפות ועדיין לא חשופות מדוע שלא ילבשו מכנסיים באורך נורמלי? הבעיה שאנשים כמוך חושבים שזה באמת שומר על הילדה ומכבד את הגוף שלה את מעבירה מסר שגוי לבנות. מכנסיים קצרים לא מכבדים את הגוף? אנחנו במאה שערים? מה השטויות הללו??
* תתקדמי   28/08/19 | 11:18
היא כתבה לא להגיע עם מכנסונים קצרים
אני לא יודע מי אמר לבנות שלך ללבוש טייץ 4\3 הכתבה היא על מורה שכתבה לא להגיע עם מכנסונים קצרים שזה לא צריך לקפוץ כדי שיהיו חשופות וזה לא צריך ללכת עד למאה שערים אלא לצאת מחוץ לבית ולראות שזה לא מכבד ולכן הבנות שלך שאין להם מכנסונים לא היו בבעיה בכיתה של אותה מורה כי אמא שלהם מכבדת אותן אוהבת אותן ושומרת עליהן
* דוד   28/08/19 | 22:07
כתבה על כלום
על כלום
* כתבה    29/08/19 | 10:14
בדיוק הפוך
מי אמר שבנות באות יותר עם מכנסיים קצרים? אולי את מחפשת אותן יותר??? וגם אם כן, כזה קשה לבקש סטנדרט זהה לבנים ובנות??? בנוסף, להגן על בנות? מה?? הרי אחוז ההטרדות במגזר החילוני והדתי זהה. אז למה נראה לך שזה עוזר?? לדעתי זה אפילו מחמיר את במצב, כי ברגע שאת אומרת מכנס קצר לא יאה בנות, אז זה נותן הצדקה להתקבלות המטריד.
* יורם שלו   29/08/19 | 19:11
110. מכנסונים פמיניזם
לדעתי לדעתי צודק אבל שגם על בנים יאסרו
* אביטל   28/08/19 | 01:11
109. גברים
לכו אחרי הלימודים עם מכנסיים קצרים למה לבוא ככה לבית ספר
* מכנסיים   27/08/19 | 23:16
108. סוף העולם
תלמידים בביהס הממלכתי אירגנו תפילות יומיות לפני יום כיפור,כמה נורא,ועוד הוסיפו חטא על פשע בשיתוף רב אוייי ואבוייי,וואווו לא יאומן לפעמים אני תוהה אם אני קוראת עלונים או עיתונים באירופה בזמן הנאציזים.
* אישה   27/08/19 | 21:55
107. גם אני מורה
ואני אישה ליברלית דתייה, תומכת באמירה שלך!! שיגיעו כל המבקרים לראות מה קורה בביהס ואז יגיבו. אי אפשר להביט בבנות
* טלי   27/08/19 | 17:00
106. למה לשקר
אני יודעת על מה מדובר והכוונה למכנסונים קצרצרים , כאלו שכל אפצ'י רואים לילדה את הישבן . בתקופה שלי רק פרחות הלכו ככה .
* Sigal   27/08/19 | 13:06
105. בנים לא באים עם מכנסונים
בית הספר יכל להיות יותר ספציפי ולהגדית מרחק ספציפי מהברך המותר לבנות ובנים כאחד, אבל מכנסונים הם לבוש נשי בלבד ולכן זה בסדר שבנות בלבד יתיחסו אליו.
* אב לבנות   27/08/19 | 12:05
לא בסדר
כן, צריך סטנדרט זהה אבל ברגע שיש התיחסות למין אחד, זה יוצר בעיה. מה קשה לרשום, מכנסים קצרים עד x סמ מהברך ל2 המינים?
* לירון אבוהב   29/08/19 | 19:12
104. צודקת בהחלט
יש קוד לבוש בכל מקום. לא מתאים שבנות ילבשו מכנסונים שנראים כמו תחתונים, זה מבזה את עצמן ואת ביהס
* אפרת   27/08/19 | 11:32
103. מכנסונים
מה הבעיה עם זה???
* תיקי   27/08/19 | 11:28
102. הבנים לובשים צנוע בלי שיגידו להם
* חלמאים    27/08/19 | 11:23
101. על כל התלמידות להגיע לבית הספר עם מכנסים קצרים
* ברוך   27/08/19 | 10:40
100. שגם הבנים לא יגיעו במכנסונים למה לציין רק את הבנות
מדינה בהפרעה
* ולמה להתעסק בבגדים של בני 12    27/08/19 | 08:43
מכנסונים
גבר לא לובש מכנסונים כאלה קצרים שרואים ישר מהם את תחילת הישבן...
* איתן   28/08/19 | 10:54
99. רדו כבר ממערכת החינוך
מה רע בלשים מכנסיים מכובדים לבית ספר? הערכיות והמוסר הולכים לאיבוד אט אט
* מיטל    27/08/19 | 08:40
98. יש להורה הבנת הנקרא?
ביקשו שלא יבואו עם מכנסונים (כלומר בשפת העם מכנסי דפוק אותי) לא ביקשו שלא יבואו עם מכנסיים קצרים או שהאב לא מודע להבדל או שלא אכפת לו שהבת שלו תצא החוצה וכל התח... שלה בחוץ , אם זה מה שהוא מנחיל לילדה שלו שיבושם לו אבל לא בבית הספר , גם בנים לא באים עם מכנסונים אלא עם מכנסיים קצרים , אולי פעם אחת ולתמיד משרד החינוך ינחה בהוראות כוללות הוראות לבוש הן לבנים והן לבנות מבלי שכל אחד יקפוץ כמו טיפש בלי להבין ויסתכל על עצמו - ואין שום קשר להדרה ...
* שונה   27/08/19 | 08:36
97. אחרי הבחירות ידרשו גם כיסוי ראש ואחר כך בורקה
* משה   27/08/19 | 08:21
96. ההפך הוא הנורמה
מזעזע! נתקלתי בסרטון יוטיוב קצר בשם ״ההפך הוא הנורמה״-עוסק באותו הנושא טוב לדעת שיש שיח ומודעות גם בגילאים הצעירים מומלץ
* נורית לוי   27/08/19 | 07:53
95. בנות לא צריכות לבוא עם מכנסונים. נקודה.
* שולה   27/08/19 | 07:44
94. הורים משולחי רסן
משרד החינוך צריך להחיל את זה על כל בתי הספר ההורים מטומטמים משולחי רסן ללא גבולות .יצרני האופנה מייצרים מכנסיים קצרצרים מראה זנותי ולא מכבד לאישה .
* סופי   27/08/19 | 07:42
93. זה למה
* כי בנים לא הולכים עם מכנסוני דפוק אותי   27/08/19 | 07:17
92. מה השוק? למי שלא שם לב בשקט בשקט בהדרגתיות שיטתית
הופכים את המדינה ליותר ויותר דתית, חילונים יקרים קריאה אחרונה תתעוררו ומהר כי בקרוב לא תרגישו בבית יותר ולא תבינו איך המצב הגיע לזה. מה שהיום אנשים מקבלים כמובן מאליו לפני 5 שנים לא היה אפשר לעשות ומה שלא נכון לעשות היום בעוד 5 שנים יהפוך לב״בסדר אין מה לעשות״ ראו הוזהרתם!!
* אני   27/08/19 | 06:45
הסטטוס קוו נמצא מקום המדינה ולהגיד לילדה לא ללבוש תחתונים ברחוב זה לא קשור להלכה
חילונים ןחרדים ודתיים נמשיך להסתדר טוב גם עוד 70 שנה וברור שיהיה קצת חיכוכים כי אחרת יהיה משעמם אבל לפי מה שאני חושב עם ישראל ברובו לא מפחד כמוך ואין לו חרדיפוביה ואני מקווה שליברמן ולפיד ואנשים כמוך לא ידביקו את עם ישראל וינסו לכפות על החרדים את הדרך שלהם כי יהיה פה באמת לא נעים ואתה באמת לא תרגיש בבית כי האביב הערבי יגיע לישראל ובמקרה הזה באמת אתה תשלם לבחורי ישיבות בכלא שש (14 ש"ח לכל אחד ליום תעשה את החשבון לבד ) וכל יתר הציבור החרדי יצא לרחובות ויעצור לך את המדינה
* דוד   27/08/19 | 12:41
91. הדתה
כיליד חולון עוד מ-1947 אני מרגיש שהעיר מתחרדת בצורה קיצונית וזה בזכות סגן ראש עיר חרדי ששם דגש על יבוא חרדים מבני ברק על מנת לשנות את צביון העיר חולון היא עיר שלא נזקקת לתקציב ממשלתי או תמיכה להיפך לצערי אוכלוסייה חלשה תהפוך את העיר לתלותית מבחינה כלכלית והבל בזכות דרעי וחבל
* משה   27/08/19 | 06:19
90. תלמידות
האם אתן הולכות לים או לבית הספר בכל העולם לובשים תלבושת אחידה ולא מכנס קצר. הבגד עושה את האדם
* נוי   27/08/19 | 03:52
89. מר קיטרו.
אם במכתב זה שכתבה המורה אתה רואה "הטרדה מינית", אז כנראה ששתית הרבה יותר מכוסית אחת.אני רואה בזה דאגה של המורה לתלמידות שיבואו בלבוש מכובד ביום הראשון ללימודים.צריך לכבד את המקום שהולכים אליו.גם אתה בודאי לא הולך עם מכנסונים למקום עבודתך,גם אם היית אישה. כאן מתחילה המכה וההדרדרות בחינוך כשכל הורה מעז להתערב בעבודת המורה וההורים חושבים תמיד שהם יודעים יותר טוב מן המורה.לך תעבוד עם בגץ. הם מתאימים לך,ואתה מתאים להם.
* בר בי רב   27/08/19 | 02:43
צודק!!
היום ההורים מתערבים על כל דבר קטן!! אם זה בבית הספר,צבא וכו'.... על הפנים
* שירלי   27/08/19 | 18:32
88. בגלל הורים כאלה מערכת החינוך כושלת
איזה ביזיון, המלחמה אחר "השיוויון" הופכת את העולם של הילדים לחסרי גבולות. מי יעיז לומר לבת שלי מה ללבוש?? למה שהבנות מגיעות לצבא ההורים לא מתרעמים על המדים? על האיסור להסתובב בשיער פזור? פשוט- כי בכל מוסד שבאמת מכבד את עצמו יש כללים וקוד לבוש. רק בבתי הספר שלנו התלמידים מגיעים כמו לחוף הים, ואוי אבוי אם יעיזו לומר להם משהו...יקומו ההורים מיד להגנתם!! כשהורה מתערב- הוא פוגע בחינוך! רוצה להגיב? תהיה שותף!! אולי הגיע הזמן שנלמד מבתי הספר בחו"ל בהם יש קוד לבוש ברור ומסודר (יש מקומות שאפילו שמים עניבה!! תחשבו איזה מסר זה מעביר) וכאן? מתרעמים על בקשה פשוטה מהבנות (כי בנים לא לובשים מכנסונים) לא להגיע עם מכנסונים, בושה...החינוך פשט את הרגל, או שמא פשט את המכנס
* יועצת חינוכית   27/08/19 | 01:33
87. ההשפלה היא לא על זה שהן מבקשות ללבוש את המכנסונים האלו.
* מוריה   27/08/19 | 01:30
86. הדרה
להדיר את ההורים מביהס ומקבוצות הוואטס אפ רק נזקים
* טלטול   27/08/19 | 00:41
וואו כמה שאת צודקת!!!
הורים לילדים בגן או ביסודי הם הדבר ההיסטרי והלחוץ ביותר שקיים בעולם הזה, הדבר הנכון והשפוי ביותר זה להדיר אותם מכל קבוצת ווצאפ/רשת חברתית שקשורה לבית ספר. ככה יהיה פחות נזק
* אסי   27/08/19 | 01:35
אכן יש לחנך מחדש את ההורים החצופים.
שולחים את הבנות בצורה לא מכובדת, עדיף להטריד את הבנות ולהלביש אותן. לאחר שיוטרדו או גרוע מכך למי יבואו בטענות?
* מאיר   27/08/19 | 07:56
85. חשוב מאוד
איזה היסחפות הטרדה מינית אולי אתה לא יודע אבל באבולוציה שלנו הנשים אנו אמורות למצוא את האחד ובהמשך להתרבות, לא בגיל 12 אבל מתישהוא לכן כל ההתערטלות הזו של ילדה בת 12 היא בסך הכל חיקוי של הסביבה בה היא נמצאת לא מתאים, אני כאישה לעיתים מתביישת כאשר אני רואה ילדה/בחורה / אישה בלבוש שאינו הולם ומולה עובר גבר מבוגר, לא נאה ולא יאה, ולא!!! אני לא דוסית אם את מכבדת את עצמך, לא צריכים לראות לך את הבירכיים ברחוב, תתחילו להבין שזה לא מכובד ולא מכבד, תהיי מלכה, התלבשי בהתאם, רגע לפני שאת בוחרת את הבגדים תחשבי.... דמות מכובדת וחשובה היתה מתלבשת כך? אם התשובה לא ... אז וותרי, בשבילך, לא בשביל אף אחד אחר
* טלטול   27/08/19 | 00:40
84. הורים חצופים
די מספיק עם השטויות האלו של ההורים! המורה צודקת ומשרד החינוך חייב לרסן כבר את ההורים משולכי הרסן הללו!! בנות צריכות להגיע בלבוש מכובד ומכבד
* גלי   27/08/19 | 00:00
נכון מאוד
מסכימה במאה אחוז!!!
* מוריה   27/08/19 | 01:29
נכון
ובכלל לא ברור למה הן לומדות באותה הכיתה עם הבנים. הן לא אמורות ללמוד מתמטיקה והיסטוריה. צריך ללמד אותן כלכלת בית ובישול.
* אני   27/08/19 | 03:24
רק לבנות אסור להגיע הקצר ?
חוץ מזה כזה חום !! למה החום הזה לא להגיע עם קצר ?? אני בתור ילדה הגעתי במכנס חקי קצר ולא היה שום בעיה . אז מה פתאום עכשיו כן ?? ומה קורה עם הבנים ???
* יונית   27/08/19 | 05:46
העולם משתנה
כשאת היית ילדה מכנסיים קצרות היה מכנסיים קצרות ולא תחתונים, ותחתונים היה תחתונים ולא שלוש חוטים, וחזייה לא היה רק בשביל להסתיר את הפטמה וילדים לא היו עם איפון חופשי ולא כמעט על מקרים של מין בגיל הזה ושהילדים היו משחקים הם היו משחקים מחבואים ןלא מחפשים או מעלים תמונת עירום של חברתם לכיתה ושאני שומע שילדים אונסים ילדות ושיורד רמת הלימוד בבית ספר אני מבין את מערכת החינוך שלפחות מנסים לטפל בבעיה ולא חיים בסרט שהעולם הוא מושלם והבעיה הכי גדולה זה שוויון או הדתה או החלנה
* דוד   27/08/19 | 13:05
אפליה!
אין שום בעיה לקבוע כללים ולהחליט שבבית הספר לא מגיעים עם מכנס קצר! אבל למה רק לבנות?? למה זה לא כלל גם לבנים??
* אפרת    27/08/19 | 08:06
83. המורה צודקת! די להתייפייף
נמאס לראות את שיער הערווה וקיפולי הישבן של בנות ישראל. נאה דורש נאה מקיים. ההורים דורשים מוסד חינוכי מכבד, מכיל, ערכי ובלה בלה בלה אבל לא מוכנים שחלילה הנסיכה תצטרך להסכים עם מה שאנשים החינוך אומרים. מה רע בסתם מכנסיים קצרים? בעצם, האבא צודק! למה להתמודד עם הגחמות של הבת שלך אם אפשר לצלם מסך ולהעיף את המורה קיבינימט כי העזה לאפשר לי להתמודד עם הילדה כהורה.
* טרחנים   26/08/19 | 23:49
מה הקשר?
מה כל כך נורא בסטנדרט זההה לבנים ובנות. מבטיחה לך שאם היה רשום הודעה שמותר מכנסים קצרים (עד הברך לדוגמה) לבנים ובנות אף אחד לא היה מתרעם. תלמד לא להסתכל לילדות על הכוס !
* מורן לוי   29/08/19 | 19:15
82. איזה הורה היסטרי בחיים שלא לא נתקלתי בדבר כזה אין שום קשר בין המונחים הקיצוניים שהוא השתמש בהם למה שקרה בהודעה. הטרדה מינית?!!!!
בסך הכל הזכירו את כללי התלבושת, רוב בתי הספר אוסרים על מכנסונים - הכוונה למכנסיים שחושפים את האחוריים. בסופו של דבר זוהי דרישה הגיונית הרי בנים בדרך כלל לא לובשים בגדים כאלו והמילה בנות נכתבה בגלל מה שקורה במציאות בתמימות ובהגיון, ואין שום בעיה בלבקש להגיע בלבוש הולם למוסד חינוכי. כמו שאף אחת לא הייתה מגיעה ככה לראיון עבודה, מן הנדרש שהלבוש בבית ספר יהיה מכבד. זה לא כדי למנוע הטרדות מיניות, זה לא מגביל את החופש של אף אחת ובטח ובטח שזה לא הטרדה מינית ובודי שיימינג!!!!!!! זה שיימינג למורה, הפוסט והכתבה, ההורה הזה צריך להגיע לכמה הבנות רציניות עם עצמו. הוא מגזים בכל קנה מידה קיים!!!!!!!!
* יובל   26/08/19 | 23:44
כל כך נכון!
* אני   27/08/19 | 08:34
81. מכנסונים
צודקת מגיבה 70. מכנסונים הם מכנס קצרצר וצמוד ביותר. מכל הבחינות כדאי לחנך בנות ללכת עם מכנס קצר שלא מציץ ממנו הישבן. ודי כבר לקרוא לכל דבר הטרדה מינית. זו ממש ממש לא הטרדה מינית
* חנה   26/08/19 | 23:30
80. מה שייך הנחיה חינוכית לאג'נדה של הורים
האם אמא או אבא מגיעים לחתונה עם קבקבים, האם שהאבא הולך לאדם שהוא מכבד הוא מגיע עם בגד ים? והאם אמא שעובדת פקידה בשרות הציבורי מגיעה עם מכנס קצר לעבודה? זכותו של בית הספר להחיל הנהגות חינוכיות והורים הופכים לפוליטייקאים. רצוי לעודד את הילדים לכבד את המערכת. הרי בצבא הורה לא יגיע עם דרישה לא ללבוש מדים ואם הבן או הבת יעבדו כדיילים הם יחויבו ללבוש מדי עבודה. ההתחכמות היא שקופה
* גולש   26/08/19 | 23:24
מעניין שזה תמיד על בנות... עוד צבוע דתי
* ליפה העגלון   27/08/19 | 01:09
מה הקשר צבוע דתי ?
מה שייך דתי - צא החוצה ותראה מי הולך יותר חשוף בנים או בנות . יש הרבה בנות/נשים שבאות למשרדים עם גופיות ו/או מכנסיים קצרים ואף אחד לא אומר כלום - ראית פעם באופן סדרתי גברים שבאים למשרדים עם גופיות , מכנסיים קצרים ? לא ? והבנות מגיעות לא בגלל שחם להן יותר מהבנים נהפוך הוא... תשים 2 אנשים עם אותו סוג לבוש במקום קריר ותראה למי קר יותר - הן גם באות חשופות מה שלגברים לא יתירו ואז בגלל החשיפה צריכים לסבול בגללן ולהוריד את הקירור במזגן..
* שונה   27/08/19 | 08:43
כי בנים לא מסתובבים ככה..
אנשים עושים פה סלט ואין קשר לפמיניזם. לכל אחד יש הגדרה שונה וברובה לא נכונה למושג הזה. מכנסון ומכנס קצר זה לא אותו הדבר. תגידו מה שתגידו אנחנו עדיין חיים בעידן בו לבגדים יש משמעות, כמו שלא אבוא לחתונה עם סנדלי שורש, ככה גם אכבד את עצמי בעיקר ואת הסביבה בללבוש מכנס שעובד את הכפל ואת התחתון.
* שוש   27/08/19 | 09:44
79. מה לעזאזל
המורה לא צודקת בכלום. זה שגברים לא מסוגלים לשלוט בעצמם לא אומר שמכנס קצר זה בגד לגיטימי לאונס. ואם כבר מדברים על צניעות, בבתי ספר חילוניים זו לגמרי הדתה. מעבר לכך שלפי החוק להעיר לתלמידה על מה שהיא לובשת זו עבירה לכל דבר. שום בגד לא מצדיק אונס. שום דבר לא יכול להצדיק אונס. אנחנו ב2019, תתעוררו. בנות לא אמורות להתבייש בגוף שלהן. בנות לא אמורות לפחד להסתובב ברחוב בגלל מה שהן לובשות. זה נראה לכם נורמלי שנערה חילונייה (לא מדברת בכלל על החינוך הדתי) תלך עם מכנס ארוך כשיש 30+ מעלות? מי שלא טוב לו שלא יסתכל ובטח שלא יאנוס.
* תלמידה פמיניסטית בכיתה ט   26/08/19 | 23:00
היא אמרה מכנסון לא מכנס קצר
יש הבדל משמעותי. ויש קוד לבוש לבית הספר זה הגיוני. ומי שדיבר על הטרדה זה האבא ולרגע לא המורה. די להתלהם
* ד   27/08/19 | 01:02
ילדה
מה את מבלבלת את המוח עם אונס, ושוב אונס,ודוב אונס.תתמודדי עם הבעיה ואל תסטי מן הנושא.פשוט צריך לכבד מקום חינוכי שזה תפקידו לחנך. אם כל פישרית כמוך,תכתיב למורה או למנהלת בית הספר כיצד להתנהג, אז אפשר לסגור את כל מוסדות החינוך. הרי גם הורייך מכבדים את מקום העבודה שאליו הם הולכים. הם לא יתלבשו ככל שיחפצו,זה בטוח. אמך לא תלך עם מכנסונים ואבא לא ילך עם בגד ים לכבודה,או עם סנדלי אצבע.
* אליאב   27/08/19 | 02:55
78. שויון..טמטומון..
אני מניחה שבשלב מסויים נערות יגיעו לבית הספר בלי חזיות. ואז חובה יהיה על המורות לקבוע שנערות ונערים חייבים להגיע לבית הספר עם חזיה. פיכים. העולם הולך לאיבוד.
* אמא   26/08/19 | 22:43
77. אבא אתה לא מבין את הטעות שאתה מבשל
המורה חכמה. כמו שבנשך יש קוד לבוש , קל וחומר בבית הספר. מה אתה מעודד שהגוף של בתך והבנות יהיה לראווה?לא קשור בכלל להטרדות. קצת מכובדות יעזור לך לץולה, בטוח. תחכים קצת
* רחלי   26/08/19 | 22:29
76. מכנסונים זה לא מכנסיים קצרים ואין מה לבוא חצי ערומות לבי"ס
ןזה בטח ובטח לא מלמד על שוויון או יחס לאישה - להפך ! היום בנות חושבות שאם ילתבשו בצורה חשופה ופרובוקטיבית הן ימשכו תשומת לב ( ולא מבינות כמה זה פוגע בהן)
* דרומית   26/08/19 | 22:23
75. אם קשה לכם עם זה
תרשמו את הילדה בבית ספר חילוני! הולכים רושמים את הילדים בבית ספר ממלכתי ומתלוננים! וסתם לידע ככלי לא מכבד לא בדתי ולא בחילות י ללכת בצורה כזאת בצבא מותר לקבוע כללים? גם בבית ספר אתם יכולים להחליט לרשום ויכוליך שלא
* חסויה   26/08/19 | 22:11
יאללה. שהמדינה תממן בתי ספר חילוניים. אין בעיה!! מגיע גם לנו
חוצפה. גועל נפש.
* כאילו שיש לקנות מכנסי בנות בגובה ברך.    27/08/19 | 00:43
74. 2 ציפורים במכה
.
* מורה גם מטומטמת וגם עילגת   26/08/19 | 21:57
73. למה אתה פוחד מצניעות???
למה אתה טורח לחשוף את הבת שלך?? איזה טוב יצא לה מזה?
* תגיד אבא "דואג"   26/08/19 | 21:02
72. ברור שמבינים! ברך של ילדה זה נ-ו-ר-א מגרה בנים. וברך של בן לא מגרה בנים! הנה ההבדל!
* --   26/08/19 | 20:53
.
זה לא הברך שמעניינת את הבנים את/הלא חושב/ת
* א   27/08/19 | 02:48
71. מהם מכנסונים?
תיאור בויקיפדיה מהם מכנסונים: "מכנסונים (אנגלית: Hotpants) הם גרסה קצרה יותר של מכנסיים קצרים הנלבשים על ידי נשים ובמידה פחותה יותר גם על ידי גברים. אין הגדרה ברורה המבדילה בין מכנסיים קצרים למכנסונים, והגדרה זו משתנה לאורך השנים, אך לרוב משתמשים במונח מכנסונים לתיאור מכנסייםקצרים במיוחד, צמודים ושאורכם אינו ארוך בהרבה מקו הישבן. שמם נוצר מהלחם של המילה מכנסיים וקטנים." לזה המורה התכוונה, ולא למכנסיים קצרים. למען האמת, וכל עוד מותר לבנות ללבוש מכנסיים קצרים, אני בהחלט מסכים עם המורה. כמו שלמשרות ציבוריות יש קוד לבוש השומר על צניעות וממלכתיות, גם בבית הספר יש להקפיד על לבוש נקי ומכובד, ובלבד שהאיסורים או ההיתרים על הלבוש הם שיוויוניים בין המינים.
* אסף   26/08/19 | 20:38