החדשות
תגובות (36 תגובות ב-20 דיונים)
20. אחמד טיבי חבר כנסת
אתה מכהן כחבר כנסת ישראל ואתה כל הזמן מתסיסאת הערבים הישראלים נגד העם מה הבעיה שלך אתה מקבל אלפי שקלים מהממשלה שאתה חותר תחתיה תפסיק את זה מיד לפני שיהיה מאוחר אתה שצריך לנזוף בערבים אתה גורם לאנרחיה במדינה בו ותירא בנתניה הערבים מטיילים קונים אוכלים במסעדות הכי יקרות ונהנים ולא מתלוננים הם לא רוצים את השלטון לא של החמס ולא שלך מפני שאתה צבועולא טובת עף אחד רק למלא את הכיס שך בעוד כסף
* יפה   02/10/10 | 10:45
19. כשאומרים ערבי זה בעצם עברי...
ערביי ישראל ויו"ש ברובם יהודים שהתאסלמו בכיבוש המוסלמי, כך שתקווה קיימת בהחלט, אחת הדרכים היא לבצע גיור המוני של ערביי יו"ש תחילה, אח"כ תתפוגג הדילמה של ערביי ישראל, ירצו יתגיירו לא ירצו שישארו מוסלמים וזה כבר לא ישנה דבר.
* אדם ציון   01/10/10 | 23:38
18. שירות לאומי
אני אישית חיושב שצריל לעשות שירות לאומי זה לא פסול אני מכיר הרבה חברה שעושים זאת וטוב להם לא צריך להתלהם מכל דבר ובקשר לטיבי אני מקווא שבבחירות הקרובות ישכילו הערבים ויעיפו אותו ואת החברה שלו מהכנסת למה חוץ מנזק לנו הם לא עןשים כלום חוץ מלהתסיס את האווירה בין הערבים ליהודים כמו במשט מה לזועבי ולמשט לא הבנתי חוץ מברווקציות וחבל הרי לא כל הערבים רעים
* ערבי נוצרי   27/06/10 | 16:37
אוהב אותך אהבת נפש. שאפו על כל דברי החוכמה!
* ברגו   27/06/10 | 17:35
או סוףסוף דברי חוכמה שאפו אחי
* כל הכבוד אוהב אתך   28/06/10 | 09:25
17. כל הכבוד להם!!
אני לא חושבת שלעשות שירות לאומי זה "להיכנע למדינה", אין פה שום עניין של כניעה או ניצחון. גם היהודים היו מעדיפים שלא לעשות צבא או שירות לאומי, אם היתה אפשרות, אבל מה לעשות שאין ברירה... ואם כבר הערבים מתבכיינים על זה שאין שוויון, אז יאללה - מה יותר טוב משירות לאומי בקהילות שלהם? גם תרומה לקהילה וגם קצת יותר שיוויון!! אולי זה מה שיפחית את השנאה בין שני העמים ויפתח פתח להידברות אמיתית.
* תמר   27/06/10 | 15:53
16. איזה זכויות יתר מקבל מי שמשרת בצבא
* ישראלי   27/06/10 | 10:22
15. הם לסביות כנראה וזה התירוץ שלהם כדי להיות ביחד
* אבי   27/06/10 | 10:17
14. אני לא מתפלא מהערבים
יש גם שמאלנים יהודים שחושבים כמו הערבים!!!להוריד מכולם את "שמנת" הזכויות ולשלוח אותם למדינות ערב!אחמד טיבי???נראה אותו עובד למען הערבים בלי משכורת ישראלית ואת כל החלאות השמולניים והערבים בכנסת!
* ישראלי8   27/06/10 | 08:03
13. טיבי רוצה רק זכויות בלי חובות. זה מסביר את הידע של בדמוקרטיה.
* קיבוצניק חילוני   27/06/10 | 01:38
12. אז שייתנו גם לחרדים לעשות שירות אזרחי!!
* משה   27/06/10 | 00:57
11. יש לי רעיון
להטיס בטיל את אחמד טיבי מהממשלה ,ואז הוא ירצה שהערבים יעשו פה גם קבע בצבא,לא הבנתם את זה,נתתם לו כיסא בממשלה ל @#$@#$ הזה עוד יש תלונות.בושה שרק מדינה כמו ישראל נותנת לאויבים שלה לשבת בממשלה שלה מדהים על זה נאמר : רק בישראל!!
* יעקב   27/06/10 | 00:19
בדיוק!
האנשים האלה לא מעוניינים להיות חלק ממדינת ישראל, אז מדוע אנו נותנים להם את הלגיטימציה להיות אזרחים? מדוע הם יכולים להיות בכנסת ישראל? בושה וחרפה לנו, באמת בושה. הרי לפעול מבפנים כנגדנו זה קל יותר מאשר מבחוץ. הגיע הזמן לשינוי, זה באמת בלתי נסבל.
* גברת בסדר.   27/06/10 | 08:28
10. אלה צדל"נקיות שלא יטעו אתכם
רואים שהם לא יודעות לדבר עברית, גם השמות שלהם זה שמות שלא קשורים לערבים ולערבית ולכן הם לא שייכות לנו , אל תסמנו וי, צד"לנקים הם לא ערבים
* רביע   27/06/10 | 00:18
9. יש הבדל בין לעזור, לבין לעשות שירות לאומי
את רוצה לעזור לכי תתנדבי, מבחינתי כל החיים את יכולה להתנדב אם זה טוב לך וזה בסדר גמור, אם את עושה את זה במסגרת שירות לאומי ואזרחי וכל מה שיקראו לזה , זה כבר עזרה לשם השגת מטרה ולכן זה לא עזרה לפי הגדרה, לכל הבחורות החמודות בכתבה, העזרה שלכם היא אקט חיובי ואני מאוד מעריך את הרצון שלכם לעזור לאחרים, אבל אם אתן עושות את זה תחת שם של שרות לאומי זה כבר מקבל משמעות אחרת
* אחמד   26/06/10 | 23:59
איזה משמעות אחרת???
הרי ההתנדבות זה בבתי-חולים,מוסדות ,מדא וכו. ובמקומות האלה גם הערבים או מטופלים או עובדים! אז מה לעבוד שם בסדר אבל להיתנדב זה כבר בגידה?? זה בכלל לא הגיוני! חבל כל הזמן לחשוב על אקטים של פילוג מאשר קירבה. שירות לאומי זה הדבר הכי טוב שיכל לעשות אזרח צעיר, ובעדו המדינה בה אני חייה מתגמלת אותי אחרי זה במענק.למרות שלא בגלל המענק הלכתי להיתנדב אלה בשביל לתת מעצמי.
* ראניה   27/06/10 | 06:54
דרך אגב
מד"א מקבלים מתנדבים שלא במסגרת שירות אזרחי לאומי, כמוהם יש עוד הרבה מקומות שאפשר להתנדב, אם בוערת בך אש ההתנדבות תתנדבי למד"א כהתנדבות ולא כשירות לאומי אזרחי, ואם לא מוכנה אז תדעי לך שאת עושה את השירות בגלל המענק וכל "ההטבות" , ותעזבי אותך מכל השטויות של לעזור, תגידי אני מרגישה נחיתות ואולי מה שיוציא אותי מההרגשה הזאת באופן אירוני זה לש.ר.ת
* אחמד   27/06/10 | 09:59
אחמד היקר, יש לי דבר אחר להגיד לך
לא טוב לך לגור במדינת ישראל? בבקשה, הדלת פתוחה. השאר את הדרכון ותעודת הזהות שלך בקבלה וסע לשלום. אנשים שאינם מעוניינים להיות חלק מהמדינה לא צריכים להיות אזרחים, ובטח שלא להיות חלק מהפוליטיקה הישראלית. שלא תבין אותי לא נכון, אין אני מדברת על מגזר כזה או אחר, אלא על אינדבידואלים שמדברים עברית, מחזיקים תעודת זהות ובו בזמן יוצאים כנגד מדינתי. איך דבר כזה ייתכן למען השם?. הגיע הזמן שנפעל. וכמו שאמרתי, הדלת החוצה תמיד פתוחה. לא רוצים להיות פה? לא צריך. רק תעזבו אותנו במנוחה כבר, נמאסתם!
* גברת בסדר. מאקו תלמדו מה לצנזר למען השם!   27/06/10 | 08:25
זה הפך להיות כמו תקליט שרוט המשפט הזה
אז זהו שאני לא יוצא מכאן ואני נשאר כאן עד הסוף, תמשיכי לקוות שאני או ערבי אחר יעזוב את המדינה, טוב לי כאן אבל זה לא ימנע ממני להביע דעה אחרת, כל אחד רואה את הדברים מנקודת מבט שלו, מנקודת מבט שלי ערביי ישראל אסור להם להתבולל
* אחמד   27/06/10 | 09:47
איזה נקודת מבט אחרת? אם מישהו היה נוהג עמך
בכפיות טובה הייתה כאילו מביע גם את אותה דעה? ותאמין לי יש לי תחושה שהעם בארץ עוד יקבל שכל וינייד אתכם גם אם תרצו וגם אם לא. כי לעם נמאס ואתה לא מכיר את היהודים ...יהודי שנמאס לו הוא כבר לא אותו נחמד ופראייר כמו שנדמה לך. וחוץ מזה בא לי לשאול אותך שאלה שתביך אותך בנושא הקוראן אבל עזוב את זה לפעם אחרת. ובקשר לאיסור על ערביי ישראל להתבולל-זה שאתה אדם רע לא הופך את כולם לרעים! וברוך ה' שיש בחברה הערבית טובים רק יעשו פה במדינה בשכל אם יבררו את הטובים ויעשו טרספר לרעים! וזה עוד יבוא מר אחמד הלא חמוד בכלל אך החמדן.
* ברגו   27/06/10 | 11:46
אחמד היקר
על פי נקודת מבט שלך טוב לך להיות אזרח ישראל ואני שמח עלכך אך לצערי חברי הטוב לכול אזרח יש זכוית וחובות אשר מתקימים בלי יוצא מן הכלל את לא חיב להיתגיס לצהל כי זה לא האדילוגיה שלך האם נקודת מבטח היא גם לא לעזור לקהילה שלך מכוון שזה תמיכה במשלה הישראלית שאתה מקבל זכוית מלאות ?אז לצערי לא מגיע לך שום זכות עם אתה לא מקבל את החובות שאתה מחויב לתרום וללא כל ספק במידה קשה לך לתרום שעות בבית חולים או במגזר הערבי לחנוך ילדים במצוקה זה כבר נגד עצמך וכול אידילוגה כאן אינה בא לידי ביטוי אלה לפגוע במעמדך כאזרח ישראלי ערבי .
* יואב    27/06/10 | 21:24
8. טיבי תנוח!
שירות אזרחי במגזר הערבי זה לא דבר חדש למרות שאין הרבה שהולכים לזה אבל זה בגלל בעיקר חוסר ידע עוד כשהייתי בתיכון כבר פגשתי מהכפר שהלכו לשירות והלכו לכפר אחר ללמד ילדים ולעזור להם אז די עם השטויות שלך! אתה לא רוצה אל תעשה שירות, יש כאלו שכן רוצים
* ערביה   26/06/10 | 23:33
7. אחמד לא מוכן לשרת ולא לתרום אבל לקבל משכורת מהמדינה
מדינת ישראל שהוא כל כך שונא אין לו בעיה.. פשוט חלאה! אנחנו עם של פראיירים שדואגים לבוגדים.
* חיים   26/06/10 | 23:32
כן, בדיוק.
* מיעוט עלק.   26/06/10 | 23:58
6. טיבי אתה מיותר לכנסת
מה אתה עושה פה בכלל מקבל משכורת ועושה פוזות על העם סע סע לכפר שלך
* פחות אחד   26/06/10 | 23:14
5. די כבר!!!
איך יכול להיות שבמדינה המוקפת גם ככה במדינות שרק רוצות להשמיד אותנו יש גם חברי כנסת אשר מקבלים תקציבים ציבוריים השייכים למדינת ישראל ומעזים לפתוח את הפה שלהם עם מה הם מוכנים לעשות ומה לא. שמישהו שם יסבור למר טיבי שהוא לא נמצא במדינה ערבית ואם הוא כ"כ רוצה אחת כזאת שיתחיל לחוקק חוקה בעזה. אין לו שום סיבה לקבל את הכיסא שהוא יושב בו!!!
* מילואימניק    26/06/10 | 23:04
4. התנדבות
טיבי אתה וכל חברי כנסת שלנו הערבים כל הבעיה דוגמה קטנה דואר ישראל בטייבה אני לא רוצה לדבר הרבה אתם מיצגים את הדו קיום מה שרואים האזרחים היהודים בכנסת זה מה שקורה בשטח מה יש בזה אנחנו הערבים עושים שירות לאומי ברשיות הערביות עד מתי ההורים שלנו יחיו בלי כבוד להזדהות לעזור כמו חברי כנסת יהודים אבל מה קורה איתנו אני בדיוק כמו הרבה אנשים שמתבישים לדבר שאוהבים את המוצא שלנו ואני מה יגידו עלי שאני יהודי
* מטייבה    26/06/10 | 23:02
3. אל תעשו את הטעות שהדרוזים עשו
הדרוזים משרתים בצבא מאז קום המדינה ומצבם רק הולך ומתדרדר...ובלי בושה מדברים על לתת זכויות לאללה שתרמו למדינה... אל תהיו אופטימים כל כך זה מריח לא טוב...הם לא אוהבים את אלה שבכיס שלהם ...תמיד כיף לתת למישהו שמתנגד לך כדי להשתיק אותו למה לתת למישהו שבכיס הקטן?
* אני   26/06/10 | 23:00
דרוזים אחים שלנו !
הדרוזים הם האחים של העם היהודי ! הם משרתים בצה"ל וחלק מישראל ! מי שנותן זה גם מי שמקבל !
* יהודי    26/06/10 | 23:28
סלח לי אתה, אך איזו טעות הם עשו?
הדרוזים יקירי, הם חלק ממדינת ישראל, הם חלק מאיתנו ואין אנו (האזרחים הקטנים) רואים הבדל בין אחמד מג'ולס לבין רועי מנתניה. דרוזים נחשבים מיעוט במדינה ופה זה מסתיים. אני כמובן אסכים איתך שהמשאבים שהמדינה משקיעה בחינוך,פיתוח ערים וכדומה הם זעוותים, איך אין הדרוזים שונים משאר האוכלוסיה, הרי המדינה גם ככה לא משקיעה באף אחד אחר. הזכויות אשר יש לדרוזים ישנם לכל אזרח אחר אשר מחזיק בידו תעודת זהות ישראלית, הזכויות שוות לכל האזרחים, אם אתה אישית לא אזרח המדינה זה כבר סיפור אחר, אבל הדרוזים הם כן אזרחי המדינה, ולכן זכויותיהם הם כשל כל אזרח אחר במדינת ישראל.
* גברת בסדר.   27/06/10 | 00:10
אתה סתם אדם נואש שרוצה לגרום
לסיכסוך בין הדרוזים ליהודים הרבה עד רוב מן הדרוזים הם אנשים טובים עם נשמה טובה שיודעים שהיהודים מעריכים אותם ועקב כך זה הדדי בשונה מן הערבים שמחנכים אותם רק על שנאה ורצח שכמה שהמדינה הטיבה איתם ונתנה להם זכויות הם רק ירקו לנו בחזרה בפרצוף
* אז אל תבלבל במוח   27/06/10 | 01:31
עצוב אבל יש משהו בדבריך אולי בזכותך העם היהודי השתפר.
* ברגו   27/06/10 | 14:54
בזבוז זמן טוטאלי!!
מאוד צודק/ת. בזמן שעושים שירות צבאי/שירות לאומי אפשר לסיים תואר ראשון. ובסוף מקבל אותו יחס של מי שלא שירת ואפילו מתעדפים משני בראיונות לעבודה. בזבוז זמן טוטאלי.
* דרוזי   27/06/10 | 20:23
2. אחמד טיבי אומר מה שאנחנו כבר יודעים:
הערבים מעונינים אך ורק להיות עלוקות על המדינה ולחיות על חשבוננו. הכי כיף זה לצעוק "קיפוח קיפוח", אבל גם כשיש להם אפשרות לתרום לקהילה שלהם עצמם, ולא חלילה לצה"ל, הם לא מעונינים, כי הכי כיף לחיות במדינה דמוקרטית, עם חופש ביטוי, שנותנת תשלומי ביטוח לאומי לכל המיליון ילדים שהם מביאים, דמי אבטלה, סיבסוד שכר לימוד לסטודנטים ערבים ועוד ועוד בלי לעשות כלום בתמורה. לחיות על חשבון אחרים זה דבר נפלא. זה כנראה מסביר למה הם כל כך מתעקשים להידבק לפה ולא להצטרף לעם שלהם, בעזה ובחברון. משחקים אותה בעלי זהות לאומית פלסטינית, אבל אבוי לנו אם לא ניתן להם את אותם זכויות שמגיעות לכל אזרח הגר במדינה וממלא את חובותיו, כשזה מגיע למה שהם "צריכים" לקבל מהמדינה ולמה ש"מגיע" להם, הם פתאום ישראלים לכל דבר (ולא, אין דבר כזה ערבי - ישראלי. כמו שאין נוצרי - ישראלי. תפסיקו כבר להמציא שטויות. ישראלי זה ישראלי) ערבים יקרים: אם אתם כל כך נגד ישראל, לכו. ויפה שעה אחת קודם. בעולם החי יש שם לסוג כזה של צורת חיים: טפילים.
* הגר   26/06/10 | 22:49
1. לא רוצים שירות ? לא צריך למנוע מהם כל הטבה
עתידאית כגון הקלות ברכישת דירה ביטוח לאומי אי קבלה לעבודה במשרות ציבוריות כמו רפואה ציבורית ( לא פרטית) בנקים חברות הייטק בדיוק כמו שעושים ליהודים שלא מתגייסים אז שלא יתגייסו כי באמת אי אפשר לסמוך עליהם אבל שיתנדבו לשירות לאומי ....למה יש בכנסת שלנו של מדינת היהודים ח"כ ערבים שיוצאים בריש גלי נגד צה"ל הניאיביות והטמטום של המדינה הזו אף פעם לא תיקלט אצלי
* בטוח יצנזרו... אין אומץ למקו לפרסם...   26/06/10 | 22:38
אסור שהם יהיו בצבא!
זה ממש מסוכן, בצבא צריך להיות נטו לטובת ישראל אבל תחליפים לצבא לא יזיקו! הם גם ככה חיים על חשבוננו הנבלות האלה!
* M   26/06/10 | 23:39