החדשות
תגובות (112 תגובות ב-90 דיונים)
40. צער גדול. אבל לתבוע על העתיד ? אם הוא לא היה מצליח ?
אם הוא היה הורג מישהו בתאונה ? או שנים ? לא לעניין לתבוע רק על הצלחות.
* טל   02/12/19 | 05:11
39. בבעעעעעעעע
איכס גועל נפש להקיא מהמשפחה הזאת. מקווה שהשופט יקנוס אותם על תביעה מקוממת זו.
* בוגי   02/12/19 | 05:00
38. נשר זכרונו לברכה
איזו משפחה עלובה מה שמעניין אותם זה כסף כל יום ישנם נפגעים בתאונות דרכים אף פעם לא שמעתי על משפחה ארורה כזאת שדורשת סכומי עתק זה ינחם אותם על האובדן תפילתי שלא תקבלו אגורה והנהג ישלח לכלא לכמה שיותר שנים
* אזרח   02/12/19 | 04:54
37. הילד שלכם לא שווה יותר מילד אחר
איך כשרוני, אפילו לא אחראי מספיק להבין איך להמנע מתאונה בכביש.
* נגד מעמדות   02/12/19 | 04:51
36. היתה עליו כתבה שבכלל רצה להיות רופא.
למה הוא תיפס על האופניים של החבר? ואיך זה שהחבר שהרכיב אותו יצא זכאי?
* דני   02/12/19 | 04:42
35. יש לילד אשם תורם
ההורים שלו בתביעה טוענים: ״זהו מקרה ייחודי ומיוחד ונדיר, הוא היה ילד מיוחד״ WTF
* אכיפה בררנית   02/12/19 | 04:42
34. תתבעו את מכנס החסר שנסע בלי אחריות וגרם למותו!!!!!!
* רות   02/12/19 | 04:14
33. צודקים 1000%
כו.שי היה שיכור, רוצה להעלים ראיות.,ל.זי.ין אותו בלי רחמים ולשלוח בחזרה לזבל מאיפו שהם באו.
* שי   02/12/19 | 04:00
32. גרידים
אפשר לחשוב שכסף יחזיר להם את הילד,מחפשים לעשות כסף ממות של ילד, מבייש.
* נירה   02/12/19 | 03:23
31. נהג מחבל
* אלי   02/12/19 | 03:23
30. תביעה לא הגיונית
מצד אחד האשימו את חברו והגישו כתב האישום שהרכיב או נסע איתו לא משנה מה היה אחד מהם לא תובעים את חברו?!? מחוסר אחריות לבטיחות?! 70% יצחק אספה לא אשם ולא דרס אותם בקדימה, עובדה שהכל מצולם. 30% יצחק אספה אשם שלא סייע במקום ולדאוג לפצועים היה צריך להישאר ולעזור. 100% חברו של ארי נשר איך שקוראים לו אשם מאוד לקח לעצמו אחריות מה היה קורה שהאופניים נופל לבור או מחליק בכביש מי אחראי על עצמם ועל בטיחות. מי שיצטרך לשלם פיצויים לתאונה אספה וחברו של נשר . תבדילו בניהם אחוזים ובהצלחה.
* דניאל   02/12/19 | 03:09
29. טיעונים לא לגיטימיים בעלעיל תאבי בצע משתמשים בפירסום שלהם להרוויח שלא כצדק
* אלין   02/12/19 | 03:01
28. תביעה מופרכת ומקוממת
תחושת אי נוחות בלשון המעטה..לתבוע על מה שהיה יכול להיות בעתיד?? לתמחר את כשרונותיו של ילד בן 17 לעשרות שנים קדימה..? וכל הסופרלטיבים כאילו לפחות מדובר בגאון הדור? אם עד היום חשתי אמפטיה כלפי המשפחה,כעת אני חושבת שזה מביש כיצד הוריו מפארים אותו לעומת ילדים אחרים "רגילים", תעודת עניות להורים שהשתן עלה להם לראש. מה בנוגע לאחריות שלכם כהורים? לנער שהרכיב אותו? לאחריות של הבן שרכב ללא קסדה, אולי לא היה כזה גאון..
* פ   02/12/19 | 02:49
27. בושה
תביעה מזעזעת בושה להורים שרוצים לעשות כסף על חשבון הילד שמת -בושה...... אני מבין לליבם כאב עצום- אבל זה לא צורה ..
* בן   02/12/19 | 01:41
26. הבן שלכם לא יותר מכל בן אחר איזה שטויות והתנשאות
והוא ממש אבל ממש לא יותר מילדו של המסגר הנהג או כל בעל מקצוע אחר.ואני משתתפת בצערכם ושלא תדעו עוד צער.אבל סליחה לכל ילד שהלך היה פוטנציאל ולא ניתן לדעת
* די נו...ילד זה הכי לכל הורה   02/12/19 | 01:33
25. עונש מוות ליצחק אספה
* עונש מוות ליצחק אספה   02/12/19 | 01:23
24. הנהג התעסק עם הטלפון הנייד
* עד    02/12/19 | 01:11
23. אין שום הבדל בינו לבין כל נער אחר שנהרג
כמות הכתבות עליו פשוט מוגזמת. נערים אחרים שנהרגו בתאונות דומות פחות שווים ממנו?! למה כי ההורים שלהם לא מספיק מקושרים ואין להם את היכולת לממן את כל הרעש והתביעות האלה
* אחת   02/12/19 | 01:10
22. טוב מאוד. אל תתנו לרוצח להתחמק מעונש רק כי הוא אתיופי
* פגע וברח זה רצח   02/12/19 | 01:07
21. לכל אלה שמתלוננים
גם אם התביעה נשמעת פלצנית או איכשהוא לא נראת לכם תתביישו לכם אין סכום בעולם שיכול לפצות על אובדן הילד. קצת רגש לא יזיק אנשים.
* ללל   02/12/19 | 01:05
20. איכס תתביישו חמדנים
כמה כסף הוא שווה?!
* יאיר   02/12/19 | 01:01
19. מאוד מבין את ההורים, אבל קצת פלצני להגיד -
"לעולם הקולנוע הישראלי נגרם נזק עצום עם לכתו של ארי"
* אנונימי   02/12/19 | 00:26
ארי ז"ל
צודק....
* רומנייה   02/12/19 | 02:18
תאשים את הכתב והעורך.
קודם כל זאת אבדה קשה למשפחה. רק אח"כ זאת אבדה לעולם הקולנוע. הניסוח הזה חסר רגישות ומכוער. אבי נשר השתמש במילה "גם" (לעולם הקולנוע), אחרי שדיבר על האבדה למשפחה. ככה זה כשעיתונאים קטנים הופכים טרגדיה לכתבה צהובה. בושה !!!
* תגובה   02/12/19 | 12:52
צודק
* אני   02/12/19 | 13:34
18. מה עם אחריות ההורים על הנסיעות של הבן שלהם?
מה עם העובדה שההורים לא מילאו חובתם באחריות מלאה על נסיעותיו של הבן על אופניים חשמליות ואי הסברים לבן על הסכנות האורבות בנסיעה כזו ? מה עם אחריות ההורים על כך שהבן נסע באישון לילה איפה הם היו בזמן הזה? לתבוע זה טוב לקחת אחריות הורית זה קשה.
* שאלה   02/12/19 | 00:10
ומה עם לקיחת אחריות כהורים?!?
ומדוע שלא תתבעו משפחת נשר את עצמכם על חינוך לקוי ?!?
* איזו שחצנות    02/12/19 | 06:40
זה לא משנה, הכושי הולך לאכול אותה
הוא והמשפחת הקופים
* חחח   02/12/19 | 07:22
אחריות ההורים
אכן גם ההורים צריכים לשאת באחריות מצד אחד, אך מאידך, הורים מחנכים את ילדיהם, אבל כשהילדים עם חברים, הם עושים שטויות... מקרה מאוד מצער אבל נראה שהסיבות לפיצויים קצת מוגזמות, כמו שארי ז״ל היה יכול לעזור להם לעת זקנה״... משתתפת בצער המשפחה. קשה אפילו לחשוב על אובדן ילד.
* פזית   02/12/19 | 08:29
לגמריי..נער בן 17 לא אמור להיות בכביש סואן ללא קסדה
* ותאורה ב-3 לפנות בוקר.   02/12/19 | 13:49
17. לצערי, הילד שהרכיב אותו לא פחות אשם מהנהג.
* אני   02/12/19 | 00:10
16. רגע, חבר שלו הרכיב אותו בלי קסדה לא?
הוא לא יותר מיוחד מכל מקרה מצער של תאונת דרכים. חוצפה של המשפחה שחושבת שהיא במעמד גבוה מכולם. מקווה שהם יפסידו בתביעה.
* סלמון   02/12/19 | 00:04
15. יאלה שיטת מצליח
* אנונימי    01/12/19 | 23:55
14. סוף סוף טיפול נכון ב"שופוני" הג'יפים הקטלניים.כל הכבוד!!!
ישראלים ילדותיים רוצים נ'יפים קטלניים ואויליים, כדי להתרברב וליסוע מהר הכלי רכה, בזבזניים,מזהמים ואוטמטיים? בניגוד גמור לאירופה, שלמו מליונים על השטויות שלכם! רק ככה אתם מבינים!
* רז   01/12/19 | 23:43
13. לא הבנתי.. הילד נסע ב 3 בלילה וסטה .. אבל השופט יקשיב רק לך נשר
* זה הזמן ???   01/12/19 | 23:38
12. הם אמורים לתבוע את החבר שהרכיב
* יעל   01/12/19 | 23:31
אבל ה"חבר" הוא "משלהם". ואמא שלו עשתה רעש בתקשורת
* למה רכבו בשלוש בלילה בלי פנס וסטו?   02/12/19 | 13:50
11. אני מבין את כאב המשפחה ומגיע להם פיצוי. אך הנימוקים מקוממים אותי.
לא צריך להעניק פיצוי כספי רק כי ארי נשר יכול היה להיות "הבטחה קולנועית", כי באותה מידה יכול להיות שהוא לא היה. הפיצוי צריך להינתן למשפחת נשר - ולמשפחותיהן של כל ילד שנהרג בתאונת דרכים /או בצורה אחרת (שיש בה אשם). לא כי אותו ילד היה מחונן, אלא בעקבות האובדן האינסופי למשפחה. לא ניתן לכמת ולחזות עתידות "מה היה יכול להיות אילו", ולפי זה לשים "תג מחיר" ושווי על ילד - איננו אלוהים. אני מאחל למשפחת נשר הצלחה בתביעתם המוצדקת לקבלת פיצויים אך מקווה שהם יבינו (או שבית המשפט יבהיר זאת עבורם) כי נימוקים אלו אינם עושים חסד עם ארי עצמו, ועם שאר הילדים / בני הנוער / החיילים שחיים נגדעו באיבם.
* חימ   01/12/19 | 23:31
מילים כדורבנות
* עידן   02/12/19 | 06:03
תגובה מדוייקת. זאת הבעיה. חיים הם יקרים בלי קשר לכל דבר אחר.
* Roxy   02/12/19 | 10:05
נו באמת.
מדובר בניסוח של העיתונאי ששם את עולם הקולנוע לפני הטרגדיה המשפחתית. תהיה בטוח שהאבדן למשפחה עולה על האבדן לעולם הקולנוע. פשוט העיתונאי הפך את היוצרות.
* תגובה   02/12/19 | 12:54
10. התביעה לא תפצה על החינוך
נכון שהנהג לא היה בסדר ששתה אבל אני בספק אם היה לשתיה הזו השפעה על עצם הפגיעה הילדים שרכבו על הכביש וסטו מהנתיב! צריך לחנך בבית לא לרכב על הכביש בטח לא שניים על אופנייים מה שגרם להם לסטות אל תוך נתיב הנסיעה של הרכב! הוא את העונש שלו קיבל כבר,נהרסו לו החיים, הוא לא ישן בלילה אף פעם כמו שצריך, לא צריך להיות תאבים לכסף ולנצל את המצב. משתתף בצערכם.
* לירון   01/12/19 | 23:23
הנהג פגע וברח וניסה להסתיר ראיות
הוא אשם וצריך לשבת בכלא על רצח.
* פגע וברח זה רצח   02/12/19 | 01:22
אופניים נוסעים על הכביש עפ"י חוק, לא עד המדרכה
* דודי   02/12/19 | 07:19
9. הרבה בריאות
* ה יעזור    01/12/19 | 23:23
8. תביעה מזעזעת.
* נויה   01/12/19 | 23:21
מה?הוא עבד לפרנסתו?הוא פירנס את ההורים?ואת אחותו?
* נו באמת.הנהג את העונש שלו קיבל   02/12/19 | 13:53
7. חפרתם איתו
* מישהו   01/12/19 | 23:19
6. רוצים להרוויח על הילד
* הזוי   01/12/19 | 23:12
הם לא רוצים להרוויח
חבל ומיותר!
* הם רוצים לנקום   02/12/19 | 14:24
5. לתבוע בגלל אובדן הכנסה? הוא היה אחראי לפרנסת המשפחה?
אם כך, לכל הרוג עם פוטנציאל לעתיד יש זיכה לתביעה על אובדן הכנסה עתידית. כלכך הרבה מוכשרים נהרגים גם בצבא, לאף ידוען וילדיו אין יחודיות יתרה. עם כל הכאב, רק אם בן/בת הזוג נהרגים וכתוצאה מכך נפגעה הכנסת המשפחה, יש סיבה מספקת לתביע.
* דן   01/12/19 | 23:10
בהצלחה למשפחה
הורים לחיילים נופלים,מקבלים קצבה חודשית לכל החיים, בשל אובדן כושר השתכרות של הבן, ופגיעות עתידיות
* שטויות   02/12/19 | 05:01
בדיוק!
* מסכימה.   02/12/19 | 14:23
4. לא יתפוס בבית משפט
הם יכולים גם להגיד שהוא התכוון להמציא את הווינדוס הבא ולעשות מיליארדים. למה צריך להיות הבדל בפיצוי בינו לבין כל ילד שנהרג?
* תאוריית המה הקשר   01/12/19 | 23:04
אז שיעשו נקמת דם
לא ייתכן שהחלאה שדרס את הבן שלהם ימשיך בחייו כרגיל כי יש מאחוריו מועדון ספורט גדול ועשיר שתומך בו. אחרי כזה דבר אי אפשר לקבל מאסר בית ולהמשיך ללכת לאימונים כרגיל. שימררו לו את החיים בכל דרך אפשרית. שלא תהיה לו דקה מנוחה בחייו, בתקווה שיהיו קצרים. שכל שקל שירוויח ילך לתרופות לו ולמי שגידל אותו. שיתבייש ללכת ברחוב
* אות קין   02/12/19 | 01:15
3. ליבי עם ההורים
צר לי כל כך על המוות הטראגי הזה, אבל זה מזעזע לעשות את הדיפרנציאציה הזו, ארי נולד למציאות פריוולגית מאוד, אני לא חושבת שזה הופך את חייו ליקרי ערך יותר משל ילדים ממשפחות פחות מוצלחות.
* דיאן   01/12/19 | 23:04
זה לא אומר שמותר לדרוס אותו ולהפקיר למוות
גם הדורס פריווילג לא פחות. כוכב כדורגל עולה שמטופח ע"י מועדון ספורט נחשק. אל תתני לצבע העור לבלבל אותך. בגלל צבע העור מתייחסים אליו בכפפות משי ונותנים הקלות שאת רק יכולה לחלום עליהן. בנאדם אחר היה יושב במעצר עד תום המשפט.
* אפלייה מקלקלת   02/12/19 | 01:20
2. מת להבין משהו
מה קשור לכך שהמנוח היה כישורני וציפה לו עתיד מזהיר? על מה התביעה בדיוק על רווחים שהיה יכול להפיק בעתיק או על עצם הריגתו? אם הוא לא היה כזה כישרוני אז מה לא היו תובעים?
* לירון אדום   01/12/19 | 22:52
גם אני לא מצליח להבין
* דודי   02/12/19 | 07:19
1. תביעה מיותרת
מעניין שהבן שלכם שרכב על אפניים חף מאחריות, ואף חברו.
* המשיכו בחייכם   01/12/19 | 22:49
תביעה
תתבישו את עצמכם אתם כם אשמים לא פחות
* יעקב אילןז   02/12/19 | 02:19