החדשות
תגובות (76 תגובות ב-52 דיונים)
52. לדעתי
ההורים פה אשמים! כי לא משנה חרדים ערבים חילונים תמיד יש חולי נפש שיאנסו! התפקיד שלנו זה לשמור שאותם חולי נפש לא יתקרבו לילדים שלנו. מזה לשלוח ילדה בת חמש לגן לבד בלי השגחת מבוגר??!!
* מיקאלה   07/02/13 | 01:55
51. אונס
אני חרדית מהצפון ואני פשוט בהלם שההורים מזלזלים בביתם הקטנה ונותנים לפושע הנתעב להסתובב חופשי תצילו את ביתכם ותסגירו אותו למשטרה
* טורינה כהן   06/02/13 | 23:02
צודקת בחלט
* אורית   10/02/13 | 20:21
50. זה
זה חוסר חינוך ..
* א   05/02/13 | 17:35
49. לחרדים מותר לחנות חופשי בחנית נכים חרדיות סוג של נכות כללית
* חיזקי   04/02/13 | 21:26
48. אלה השותפים הטבעיים של ביבי הלכה המדינה
* נירה   04/02/13 | 21:23
47. הייתי תופסת ת'בהמה ו
מקלפת לו תעור מהפרצוף. וההורים חולי נפש.
* שונאת   04/02/13 | 20:57
46. אין ביהדות חרדים זאת המצאה מאוחרת
א. אין ביהדות יהודים חרדים. זאת המצאת התבדלות שצמחה ביהדות אירופה ואמריקה. ואין קשר לקיום מצוות התורה או לקיום הלכה מקורית. ב. החרדים במדינת ישראל הם כת שמטפלת בפשעים כמו ארגון מפייה רחוק מהאמת והצדק, רחוק מדין תורה וחוק המדינה. ג. מדינת ישראל מממנת קיומם ומתעלמת מהשתמטותם מעבודה, שירות צבאי, הדרת נשים ושנאת השונים מהם. ד. כשהם מפריעים לסדר הציבורי רשויות החוק והאכיפה מתנהגים אליהם בכפפות משי ומאותתים להם שהם מעל לחוק. ה. למרות הנאמר הפוליטיקאים החלמאים נותנים לשליטתם תקציב המדינה, הרשויות המקומיות, השיכון והבינוי, מקרקעי ישראל והבריאות. אם לא יהיה סדר בבלגן ימשיכו להאכיל אותנו מרורים. כל הנאמר כאן לא חל על יהודים שנקראים "חרדים" וממלאים חובתם למדינה ולמשפחותיהם.
* המוכיח   04/02/13 | 20:50
לא יהיה להם אינטרס להמשיך ולהיות "חרדים"
* כשיפסיקו להם את הקצבאות   06/02/13 | 00:16
45. רגע, רגע, קט!!!!!-תגובה 26 צודק 100%-כולם מתנפלים
ועליהום, מה קרה? כתבה על חרדים-מבטיחה לכם, חכו ותראו , הרבנים האלה יוציאו את הדברים ויטפלו כמו שצריך-אתם לא מבינים איך הרבנים דואגים לציבור שלהם כמו שצריך, אין מה ללכלך עליהם לפני שאתם מתקרבים לראות אותם מקרוב, יש הרבה מה לקנות בחרדים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* אחת שמכירה מקרוב-זכיתי   04/02/13 | 20:20
44. אין
טוב צריך לזהר אבל ההורים לא מלווים את בתם לגן מה הם איבדו את הראש כאילו אני לא מאמינה היא ילדה רק בת חמש!!!! אני לא רוצה לדעת מה יקרה לה כי אני יודעת מה יקרה כמה חודשים אז פשוט מזעזע אתם יודעים אם הם לא מלווים את בתם מי עושה ככה דבר ראשון אם אומרים לעצמם שהם לא התנהגו נכון היא רק בת חמש!!!!!! להורים שלה להתאורר תתבישו לכם תחשבו טוב טוב על מה עשיתם
* אנונמי   04/02/13 | 19:55
43. זה לא חרדי סתם משמיצים
חחחחחח
* דני   04/02/13 | 18:28
42. זה לא חרדי סתם משמיצים
חחחחחח
* דני   04/02/13 | 18:28
41. קודם כל האנס חרדי אז יש כותרת!!!!
פשוט זוועה נהיו העיתונאים אם זה היה אדם חילוני עם לבוש ״רגיל״ אז לא היו מתארים את הבנאדם אבל הוא חרדי אז למה לא לעשות מזה עניין??? חילונים? שמאלנים? נהייתם ממש גזעניים זה שהוא אנס מגיע לו עונש מוות לדעתי אבל עזבו בצד את זה שהוא חרדי עם זה הקדוש ברוך הוא יתחשבן!!!
* עדן   04/02/13 | 17:59
40. תנו לי לתפוס את הזבל הזה
* עידו   04/02/13 | 17:57
39. אין לי מה לכתוב, חולי נפש בושה ליקום
אין דין ולא דיין במדינה הזו, מדינה מדרדרת מיום ליום
* אורית   04/02/13 | 17:50
38. האם הצוות הרפואי
שטיפל בילדה לא מחויב לדווח מיד למשטרה?
* לא מובן   04/02/13 | 17:50
37. אצל החילונים זה לא קורה
באותם אחוזים!!!
* מממ   04/02/13 | 17:10
36. ההורים שותפים לפשע
אי שיתוף הפעולה שלהם מסייע לעבריין. הורים שדואגים ל"מה יגידו" לפני שדואגים לשלום ילדיהם, אינם ראויים להיות הורים. מסכנה הילדה שאלה הוריה.
* אמא   04/02/13 | 17:09
35. הסטיגמות הדביליות האלה
הנבלה שאנס הוא לא חרדי ולא בן אדם. והמשפחה פשוט אנשים טיפשים! ההסתרה המטומטמת הזו והפחד הזה מכבוד המשפחה לא קשור לדת בכלל אלא לאנשים שאכפת להם רק מה יגידו ומה יאמרו וזה נמצא בכל חברה. אני אישה חרדתית דוסית פנאטית מה שתרצו ולא עלינו לא עלינו הייתי במקום המשפחה דואגת שהבן אדם הזה יסבול כל החיים שלו!! אני לא מצליחה להבין מה הקשר בין הדת לבין המעשים הדבילים של המשפחה ובין הזוועה של האנס. ותפסיקו להכליל. כמה אנסים חילונים יש??? מישהו אומר שכל החילונים אנסים? תפסיקו להאמין לכל שקר שמאכילים אותכם
* פשוט מרתיח   04/02/13 | 17:02
את צודקת בכל מילה שלך!!!
אין כאן שום קשר לדת.
* חרדית "פנאטית" נוספת   04/02/13 | 17:41
34. זה החינוך החרדי
זה החינוך החרדי אשם
* השם   04/02/13 | 16:57
ומה עם החינוך בקיבוצים ובפנימיות שגם שם יש שתיקה של המוסד החינוכי
* שומרת   04/02/13 | 21:31
זה
זה חוסר חינוך ..
* א   05/02/13 | 17:35
33. הסבר למה צויין גבר חרדי
גבר חרדי מציין את מהותו בביגוד ובהתנהגות האופיינית לחרדים. לחרדים יש יומרה להיות ערכיים יותר לכן כשהם סורחים יש מקום לציין זאת! לגופו של עניין, נושא הכתבה הוא לא המעשה אלא התנהגות ותגובת הסביבה החרדית למעשה הנורא, כן, הסביבה החרדית!
* עמי   04/02/13 | 16:50
32. עלאק הורים
אני הייתי מגלה מי זה ומתעללת בו לפני שהייתי מוסרת אותו למשטרה. גועל נפש של הורים
* עלאק הורים   04/02/13 | 16:47
31. עצם הכותרת מוכיחה שהתופעה נדירה
הדה לגיטימציה וההסתה והעליהום על ציבור נפלא שאחוזי הפשיעה בה שואפים לאפס בפרוטוקולים של המשטרה ונושק ל250 בתקשורת נמשך והעם המולעט קונה ואחז מתפלאים למה הם לא משתלבים בחברה והמחקר שהוצנע בתקשורת משום מה שלהאקדמים החרדים לוקח פי 3 למצוא עבודה והשכר נמוך ב30 אחוז יוכיח
* לא מובל ומוסת   04/02/13 | 16:32
אונס
מה קשור מקום עבודה לזה שההורים ללא מגינים על ילדיהם הרי זה טימטום
* גדעון   04/02/13 | 18:37
30. חולה נפש
הייתי מסרסת אותו וחותכת אותו לקוביות והייתי נותנת לכלבים לאכול אותו. אין בושה ילדה בת 5!!! לאן הגענו???
* ריקי   04/02/13 | 16:25
29. להורים כאלה אין זכות קיום -חלאות
* לארי   04/02/13 | 16:18
28. זו לא דוגמה
אם מישהו היה מעז, לגעת ולו בקצה הציפורן בילד שלי (והיחיד, הלוואי והיו לי עשרה כמו שכולכם "מקללים", תאמינו לי יהיה להם הכי טוב בעולם) הוא היה סובל פיזית ונפשית ומוכפש בכל מקום אפשרי. מסכנה הילדה, אני לא מסוגלת לחשוב מה עובר עליה.
* חרדית ואמא   04/02/13 | 16:17
27. אם הוא היה חילוני היו רושמים גבר חילוני?
הרי מה יקרה עכשיו אנשים יתפסו את החרדים כאנשים שלא יכולים לשלוט בעצמם..
* מתעב סטיגמות   04/02/13 | 16:15
26. אפס גירושים כבוד בין בני המישפחה דרך ארץ גמילות חסדים
עודועוד את זה ראיתי במו עיני ואין כמו מראה עניים
* יש מה לקנות בחרדים   04/02/13 | 16:04
איפה זה כתוב?
* אפס גירושים   06/02/13 | 00:31
25. וכאלה אנשים ש''ס מממנת על חשבוננו
וכאלה אנשים ש''ס מממנת על חשבוננו
* דני   04/02/13 | 16:01
24. מתי ראיתם כותרת פעם אחרונה
גבר חלוני תל אביבי... אנס שיקר גנב? בעיתון תמיד דואגים לציין גבר חרדי משפחה חרדית כתופעה שלילית. תלמוד לקרוא עיתונים
* ניצן   04/02/13 | 15:54
אונס ילדה
זה נראה נורמלי שהורים שביתם חבתה אונס לא ישתפו פעולה עם המשטרה מפחד מה יגיידו? הרי זה טימטום העיקר להביא עוד ועוד ילדים מבלי להגן עליהם אתם לא ממבינים אאיזו טראומה הילדה הזו עברה זה יזכר לכל ימי חייה ואם היא תגלה בסוף שהוריה לא הגנו עלליה היא תשנא אותם
* גדעון   04/02/13 | 18:43
23. הוא לא חרידי הוא חולה נפששש רק חולים יעשו מעשה
מעשה כזה אכזרי!!!!!
* אורטל   04/02/13 | 15:53
22. ל-אני חרדי
כואב שאינך יודע להודות בקיים! מן הראוי כי הרבנים ישימו לנגד עיניהם את הבעיה הזאת, ויעודדו להתלונן, כן ויעודדו! במקום להכפיש את מי שמתלונן! איך כולם שוכחים, מי שמתלונן מציל אחרים! הרי אם הילד הקודם היה מתלונן הילד הנוכחי לא היה נפגע!!! הרבנים יתנו על זה את הדין!
* איש חרדי   04/02/13 | 15:52
אני חרדי 3
רואים שפשוט לא הבנת מה שאמרתי אבל אין לי כח כבר
* טוב נו   04/02/13 | 15:59
21. נורא עצוב -משפחה שכלואה בתוך המלכוד של החברה..
* דגנית   04/02/13 | 15:48
20. פגיעה בשם המשפחה???
ומה עם הילדה? תישאר פגוע לעד? מה עובר עליכם? במקום להגן על הילדה שלכם אתם מנסים להגן על "כבוד המשפחה" וה"שידוכים" העתידיים? אני מצטערת, לא מצליחה להבין את זה
* ירוקה   04/02/13 | 15:48
19. תגובה למספר 3
אדון שחר רק שתדע שזה חרדי . ולא צריך בכל כתבה להאשים את הערבים לא כואב לך על הילדה!????? כאילו התעלמת מכל הכתבה וכאב לך שצינו בכתבה שזה חרדי?? אתם מסוגלים לעשות הכל שלא תחשוב שאתם יותר טובים מאתנו בכל מקום יש פסולת ואתה לא שונה מהם .
* ערביי   04/02/13 | 15:45
18. מחפש תגובה
יש לי שאלה, למה בכותרת כתוב גבר חרדי ? למה פשוט לא כותבים חשד לגבר שאנס ילדה , למה לכתוב גבר חרדי? אהה אני הבנתי פשוט רוצים להשניא בעייני הציבור ה"נאור" את הציבור ה"חשוך" עכשיו אני יודע מי אחראי על פילוג העם ,החדשות
* אבי   04/02/13 | 15:43
אתה צודק 100 %
* חושב   04/02/13 | 19:58
17. לא מובן לי...
מדוע ילדה בת 5 הולכת לבדה לגן. צריך לחקור את ההורים על כך. . .
* נועם   04/02/13 | 15:42
16. מחשש ל"פגיעה בשם המשפחה"
קוראים לזה דת האמת שזה כת
* עלובים. זה כת בככל לא דת   04/02/13 | 15:34
15. ועוד הציבור מממן אותו לאן הגענו?
ועוד הציבור מממן אותו לאן הגענו?
* דני   04/02/13 | 15:33
14. המון אנשיםמתחפשים בשם החרדיות הכל מסיכה לעומתם אני מאמין בן מאמין ואיני חרד
* שמבלולו   04/02/13 | 15:26
13. האנשים האלה (חרדים) חיים בבועה
אין להם שום אחריות לילדים כך נראה לי ושלא נתחיל לדבר על ההדחקה. טומנים ראשם בחול עד יעבור סער.
* lioin   04/02/13 | 15:24
לאנשים הללו אין אחריות לילדים?????????לכי תכירי את העולם האחר לא החרדי-ו
ותשווי בניהם מי אחראי יותר- ההורים ששולחים את הנערים והנערות לדיסקוטקים עד אמצע הלילה, וההורים רגילים לזה ועושים להם חיים משלהם- אין מה להשוות באמתתתת-איפה נמצאים ההורים האחראים, את יכולה לבדוק את התוצאות במספרים של רצח ,התאבדויות, גנבות,וכו'
* ב-א-מ-ת   04/02/13 | 20:37
12. מה נסגר
למה לעזאזל אתם החרדים מתייחסים לילדים שלכם לא משנה באיזה גיל הם כבוגרים ילדה בת 5 לשלוח אותה לגן לבד זאת רשלנות פשוט זוועה אני בתור אמא ששומעת את הסיפורים האלה מזדעזעת כל פעם מחדש יש חרדים פשוט זוועהההההההההה
* ליהי   04/02/13 | 15:23
יש גם חילונים פשוט זוועההה!!! זה לא קשור לדתתת!!! מתי תקלטו????
* אחת   04/02/13 | 15:50
אתם אתם אתם אתם אתם אתם אתם אתם אתם
* אתם   06/02/13 | 20:45
11. תפסיקו להאמין לכל דבר רק חרדי יעשה כזה דבר
די להיות פתי ואם באמת זה קרה תהיו בטוחים שזה לאאא חרדיי לגמריי
* חסוי    04/02/13 | 15:16
10. ההורים מעבירים אותה אונס נוסף......
* ליה   04/02/13 | 15:14
הטיפול האמיתי הוא אצל הפסיכולוג ולא במשטרה. מתוך נסיון אישי...
* איכא דאמרי   04/02/13 | 17:40
9. זה רק מה שמדאיג אתכם שהיא הלכה לבד?
מזעזע ומחריד שתינוקת כזו קטנה וחסרת ישע עוברת דבר כזה. צריך לשמור על ילדנו קרוב. יש לי 3 ילדים הבן הגדול שלי בן 15 ואני לא מסכימה לא לצאת לבד
* ענבל   04/02/13 | 15:12
אסור לתת לבת 5 ללכת לבד.
בשום מקום בעולם ילדים אינם מסתובבים לבד. לשם כך יש הורים שתפקידם ללוות את הילדים לכל מקום. מי שלא מעוניין להשקיע בשמירה על הילד, שלא חעשה ילדים. זה פשוט מאד.
* ורד   04/02/13 | 16:25
8. אנשים חשוכים
* אורלי   04/02/13 | 15:08
אל תתני לכותרות להטעות אותך
יש הרבה יותר אנשים חילונים שעושים את המעשים האלה
* עידו   04/02/13 | 16:16
7. סליחה ???? !!!!
הרצחת וגם ירשת ????? גם נתנו לילדה קטנה בת 5 ללכת לגן לבד ! וגם הם מתביישים ? דאגה לשלום המשפחה ???? מה עם דאגה לילדה ? מה עם הדאגה לילדים אחרים שיכולים להפגע כי הוא ממשיך להסתובב חופשי ??? לסגור אותם בכלא יחד עם האנס !
* השם ירחם   04/02/13 | 15:06
6. לא מתאים
למה לפתוח את הכתבה חרדי אנס ??? שזה קורה עם בחור חילוני אני בטוח שלא היית כותב גבר חילוני אנס ילדה בת 5 , ואני חילוני גמור אני פשוט רואה פה ניסוי מגעיל לעליב ציבור או לשייך או להתסיס סתם כי אין מה לכתוב ,אם היית כותב בחור גבר בן ... אנס ילדה בת 5 זה כבר לא היה מעניין אף אחד אההה בקיצור אדון יוסי זילברמן תיהיה בן אדם
* בן אדם   04/02/13 | 15:01
צווווווווווווווווווודק!!!
חבורת עלובי נפש חסרי חיים!
* הדס   04/02/13 | 15:57
5. איך נותנים לבת 5 ללכת לגן לבד? הורים הזויים
פשוט לא ניתן להבין איך ילדה בת 5 מגיעה לבד לגן. יש להעמיד לדין גם את ההורים, בנוסף לפושע.
* ורד   04/02/13 | 15:01
4. ואם זה היה גבר ערבי? כם הייתם טורחים לציין זאת?
* שחר   04/02/13 | 14:59
ברור שהיו מציינים זאת...
וגם אם זה היה עובד זר או כל אדם שמשתייך למגזר כלשהו. למה? אתה מרגיש שעושים עוול בכך שמציינים שגם אצל החרדים ישנם מקרים כאלו? כאילו למישהו בכלל יש ספק שזה קורה גם אצלם (אצלכם?). מה שהזוי זה שההורים מסרבים לשתף פעולה ובכך מסכנים ילדות אחרות. זה, למשל, מאפיין את החרדים ולא אף מגזר אחר! אם יש אנשים כל כך חשוכים שבעיניהם אונס ילדה מכתים דווקא את שמה של הילדה ומשפחתה ולא של האנס, יש כאן בעיה רצינית.
* מור   04/02/13 | 15:19
3. קטסטרופה !
אני בהלם מהרמה של הסוטים האלה כבר ! , אני יותר בהלם מההורים שמסרבים לשתף פעולה ועוד נתמכים ע״י הרבנים ! מסכנה הילדה באמת רחמים עליה רחמים שאין מי שינקום נקמתה. פסיכופת שמסתובב חופשי בלי דין ובלי דיין !! הורים מהגיהינום
* רונית    04/02/13 | 14:57
"למרות תמיכת הרבנים בדיווח על המקרה"
הבנת הנקרא - הרבנים תומכים בדיווח על המקרה. לא לתלהם ישר.
* ספיר   04/02/13 | 16:39